Επιλογή κατεύθυνσης. Δύσκολη απόφαση.

basileioug698

Νεοφερμένο μέλος

Ο basileioug698 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 15 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα σε όλους. Είμαι μαθητής στη Γ Γυμνασίου και έχω μπροστά μου ένα δίλημμα δύσκολο. Να πάω Γενικό λύκειο (έχω δυσκολίες στα μαθηματικά και δε μου αρέσουν) ή να επιλέξω ΕΠΑΛ, μηχανολογία και να πάω κάπου προς ψυκτικός ας πούμε που μου αρέσει πολύ; Τι δυσκολίες ενδέχεται να αντιμετωπίσω;

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι μαθητής στη Γ Γυμνασίου και έχω μπροστά μου ένα δίλημμα δύσκολο. Να πάω Γενικό λύκειο (έχω δυσκολίες στα μαθηματικά και δε μου αρέσουν) ή να επιλέξω ΕΠΑΛ, μηχανολογία και να πάω κάπου προς ψυκτικός ας πούμε που μου αρέσει πολύ; Τι δυσκολίες ενδέχεται να αντιμετωπίσω;
απο γενικό να πας μόνο θετική κατεύθυνση (το αντίστοιχο με την θετική) αλλά θεωρώ εξίσου καλή και τη λύση του ΕΠΑΛ όπου σου προτείνω να πας εφόσον σου αρέσει. Δικιά σου η απόφαση και τα 2 μπορείς

Βασικά δεν υπάρχει δίλλημα.
Εφόσον δεν σου αρέσουν τα μαθηματικά και σε δυσκολεύουν, πήγαινε ΕΠΑΛ.
Και εκεί θα συναντήσεις μερικά αλλά δεν θα έχουν το υψηλό επίπεδο δυσκολίας του ΓΕΛ.

Τώρα που όλοι απο τις θετικές επιστήμες το γυρνάνε σε προγραμματισμό και θέλουν να είναι αραχτοί με remote απο το σπίτι, οι δουλειές που απαιτούν οπωσδήποτε φυσική παρουσία είναι χρυσωρυχείο. Ειδικά ο ψυκτικός είναι εξαιρετική επιλογή μιας που το καλοκαίρι έχει αγριέψει στην Ελλάδα και η ζήτηση έχει αυξηθεί τόσο πολύ που δεν αρκεί καν το υπάρχων προσωπικό για να την καλύψει. Με άλλα λόγια, θα έχεις πάντα δουλειά. Οπότε όπως είπα, κανένα δίλλημα εδώ.

Βασικά δεν υπάρχει δίλλημα.
Εφόσον δεν σου αρέσουν τα μαθηματικά και σε δυσκολεύουν, πήγαινε ΕΠΑΛ.
Και εκεί θα συναντήσεις μερικά αλλά δεν θα έχουν το υψηλό επίπεδο δυσκολίας του ΓΕΛ.