Επαγγελματικές ευκαιρίες για μαθηματικούς εκτός από Οικονομικά και Στατιστική

nPb

Well-known member

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,745 μηνύματα.
Τέλος, όσον αφορά τα μεταπτυχιακά και τους μ.ό., παρατηρώ ότι συχνά δεν εξετάζονται οι γενικοί μ.ό. αλλά οι βαθμοί σε μεμονωμένα μαθήματα που σχετίζονται με το αντικείμενο του μεταπτυχιακού. Για να μιλήσω πιο συγκεκριμένα γι'αυτό, πιστεύω ότι έχω πάει καλύτερα σε μαθήματα που σχετίζονται με διαφορικές εξισώσεις, όμως έχω την εντύπωση ότι τα μεταπτυχιακά που σχετίζονται με αυτό είναι πιο "ακαδημαϊκά" και ταιριάζουν περισσότερο σε όσους θέλουν κάπως να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου ή να ασχοληθούν με την έρευνα. Γενικά φαίνεται ότι υπάρχει μεγαλύτερη τάση οι απόφοιτοι να ασχολούνται, πέρα από τη διδασκαλία, είτε με τα οικονομικά (που με ενδιαφέρουν ελάχιστα έως καθόλου) είτε με πληροφορική, προγραμματισμό κλπ. (που τα ανέχομαι κάπως περισσότερο, αλλά όχι τόσο πολύ).

Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι όλους σας για τις απαντήσεις.
Σαν συνάδελφος σου προτείνω να ασχοληθείς με τις διαφορικές εξισώσεις και:

1). Να τις στρέψεις προς αριθμητική ανάλυση δηλαδή να ασχοληθείς με τομείς: Numerical Simulation - Finite Element Methods, Computational Engineering, Computational Mathematics. Βέβαια σε μια τέτοια περίπτωση θα πρέπει να μάθεις καλά Γαλλικά ή Γερμανικά και να ξεχάσεις την Ελλάδα ως χώρα διαμονής. Eννοείται ότι θα βελτιώσεις δεξιότητες προγραμματισμού κυρίως σε Matlab και Python. Η Γαλλία και η Γερμανία έχει τις καλύτερες βιομηχανίες και επιστημονικά κέντρα στην Αριθμητική Ανάλυση και Υπολογιστική Προσομοίωση παγκοσμίως.

A numerical simulation is a calculation that is run on a computer following a program that implements a mathematical model for a physical system. Numerical simulations are required to study the behaviour of systems whose mathematical models are too complex to provide analytical solutions, as in most nonlinear systems.

2). Oι διαφορικές εξισώσεις σε θεωρητικό υπόβαθρο σου δίνει προοπτικές να ασχοληθείς με ένα μεταπτυχιακό πάνω στην Συναρτησιακή Ανάλυση. Οι καλές σπουδές στα Μαθηματικά αν μπορούν να πλασαριστούν σωστά, έχουν καλές προοπτικές. Με τις ξένες γλώσσες κυρίως Αγγλικά, θα μπορούσες να γίνεις Expert Educator / Examiner για ΙΒ-Mathematics και Μathematics για τα επίπεδα KS3-5 / Pre-College Level του εκπαιδευτικού συστήματος της Αγγλίας-Ουαλίας και Β.Ιρλανδίας. Υπάρχουν πολλά διεθνή σχολεία και προσφέρουν ανταγωνιστικά πακέτα εργασίας (αν δεν θες να μπεις στον κόσμο των εταιριών / ερευνητικών κέντρων) με προοπτικές εξέλιξης σε διευθυντικό στέλεχος σπουδών κλπ. Τα Μαθηματικά ειδικά σε ανώτερο επίπεδο προσφέρουν ανταγωνιστικές θέσεις διδασκαλίας. Καμία σχέση με το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Είναι λογικό αυτό που περνάς επειδή η Ελλάδα ως γνωστό έχει πάρει την κάτω βόλτα και η οικονομία της δεν σηκώνει προοπτικές φυσιολογικής αγοράς εργασίας. Πόσο μάλλον για τα Μαθηματικά που είναι μια επιστήμη με ιδιαιτερότητες ως προς το είδος των επαγγελματικών προοπτικών. Θα σου πρότεινα να μην κινηθείς μόνο με γνώμονα την γενική παραδοχή οικονομικά / data science / πληροφορική αλλά με βάση τι είναι πιο κοντά σε σένα. Πίστεψέ με, υπάρχουν πολλές προοπτικές και λύσεις αρκεί να σκεφτείς ορθολογικά και μην επηρεάζεσαι από γνώμες άσχετων στην Ελλάδα. Το Linkedin θα μπορούσε να σου δώσει μια εικόνα για τις εργασιακές προοπτικές Ελλήνων και ξένων πάνω στα Μαθηματικά και φυσικά στον κλάδο των διαφορικών εξισώσεων. Οι διαφορικές εξισώσεις είναι ένας ακρογωνιαίος λίθος των σύγχρονων Εφαρμοσμένων Μαθηματικών επειδή εξετάζουν αρκετούς θεωρητικούς κλάδους των Μαθηματικών και φυσικά αποτελούν τη γλώσσα της Φυσικής / Θεωρητικής Μηχανικής. Τελευταία αρκετά μοντέλα της Χρηματο-οικονομίας εξετάζονται μέσω διαφορικών εξισώσεων.
 
Έχετε απορία πάνω στο θέμα;

Το μήνυμα αυτό ξεχώρισε από το θέμα Προβληματισμοί για τις σπουδές μου - Από επί πτυχίω φοιτητή του Μαθηματικού Αθήνας ως ουσιαστικό και χρήσιμο.

Θέλετε να ρωτήσετε κάτι / έχετε απορία στο θέμα; Μα φυσικά! Κάντε click εδώ για να συντάξετε την απορία σας.

Αυτό το thread είναι καθαρά για δική σας πληροφόρηση στο θέμα που πραγματεύεται. Το ischool.gr και η Ομάδα Διαχείρισης δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα όποια γραφόμενα των μελών. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναπαραγωγή της σελίδας και/ή των περιεχομένων της χωρίς την σαφή αναφορά του ischool.gr σαν πηγή.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top