Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΣΤΕΦ

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
για ποιο λόγο οι ΤΕΙ-τζήδες θέλουν να γίνουν ΑΕΙ-τζήδες; :hmm:

Δεν ξέρω τι θέλουν οι άλλοι nPb...if you ask me πάντως,σαν φοιτητής και αυριανός απόφοιτος ΑΠΑΙΤΩ δύο πράγματα:
-Επαγγελματικά δικαιώματα αντάξια των σπουδών μου...
-Αξιοπρέπεια...
Όπως καταλαβαίνεις,το ένα φέρνει τ'άλλο!

Αν ήμουν π.χ. απόφοιτος Λογιστικής ή κάποιας επαγγελματικά κατοχυρωμένης ειδικότητας δεν θα έγραφα καν σε τέτοια θέματα...
Έλα όμως που εμείς έχουμε απέναντί μας το Τ.Ε.Ε.,που το μόνο που ξέρει είναι να μας μπλοκάρει επαγγελματικά και στις "επιταγές" της Ε.Ε. για αναγνώριση των απόφοιτων Κολλεγίων να κάνει κοκοκο!

Κατά τ'άλλα,με κομπλεξισμούς και λοιπές σάχλες δεν ασχολούμαι...μεταπτυχιακό/διδακτορικό αν θέλω κάνω,οι δουλειές πάνε καλά,όλα τα καλά τα έχουμε,αν μεταναστεύσω επαγγελματικά δικαιώματα θα έχω στη χώρα που θα πάω...
Zbutsam!

@AL7:
Άκρως απαξιωτικά και "περίεργα" τα σχόλιά σου και μάλιστα,χωρίς να σε "προκαλέσει" κανείς...εγώ θα σε ρωτήσω,ποια είναι η άποψή σου για τους απόφοιτους Κολλεγίων και πανεπιστημίων Εξωτερικού,τα οποία ψάχνουμε στις τελευταίες σελίδες των rankings;
Έτσι δηλαδή για να καταλάβω ποιόν έχω απέναντί μου...γιατί επιχειρήματα όπως "δεύτερη επιλογή στο μηχανογραφικό","βάσεις εισαγωγής","τσουβάλιασμα όλων των ειδικοτήτων" κ.λπ. παραπέμπουν ή σε 70χρονο ή σε 15χρονο...εδώ δεν συζητάμε για το ποιό παιδάκι έγραψε πιο καλά στις πανελλήνιες αλλά για εργασιακά θέματα,οπότε εκτός των άλλων είσαι και εκτός θέματος...

Εδώ υπάρχουν ειδικότητες που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ επαγγελματικά δικαιώματα,ειδικότητες (όπως η δική μου) που έχουν κάτι Β.Δ. του '60 των Υπομηχανικών (ενώ είμαστε μηχανικοί) που είναι χειρότερα από αυτά αποφοίτων Ι.Ε.Κ.,ειδικότητες με ένα σωρό άλλες εκκρεμότητες κι εσύ μας λες τα δικά σου!
Εδώ γίνεται το μπάχαλο,Κολλέγια απονέμουν πανεπιστημιακά πτυχία,όποιος θέλει παίρνει πτυχίο απ'όποια χώρα θέλει κι εσύ βγάζεις το κόμπλεξ σου με τα Τ.Ε.Ι. γενικότερα!Συγχαρητήρια!Και εις ανώτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
@AL7:
εγώ θα σε ρωτήσω,ποια είναι η άποψή σου για τους απόφοιτους Κολλεγίων και πανεπιστημίων Εξωτερικού,τα οποία ψάχνουμε στις τελευταίες σελίδες των rankings;

.....

Εδώ γίνεται το μπάχαλο,Κολλέγια απονέμουν πανεπιστημιακά πτυχία,όποιος θέλει παίρνει πτυχίο απ'όποια χώρα θέλει

.........
κι εσύ βγάζεις το κόμπλεξ σου με τα Τ.Ε.Ι. γενικότερα!Συγχαρητήρια!Και εις ανώτερα...

Αν αυτό δεν είναι κόμπλεξ τότε τι είναι; Για τους ίδιους λόγους που θεωρείς εσύ κατώτερα όλα αυτά τα ιδρύματα, σε θεωρούν κατώτερο (και άρα δεν θέλουν να σου δώσουν ΌΛΑ τα επαγγελματικά δικαιώματα που θέλεις) οι απόφοιτοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων.

Εγώ δεν έβγαλα κανένα κόμπλεξ με τα ΤΕΙ, απλά διατύπωσα μια γνώμη μέσα από τις εμπειρίες μου. Θα ήθελα όμως να μάθω εσυ γιατί σπουδάζεις στο ΤΕΙ ? Η σχολή σου ήταν πρώτη προτίμηση? Και αν ναί γιατί? Να όχι πάλι γιατί? Είσαι από Γενικό Λύκειο ή ΕΠΑΛ ? Μετά το ΤΕΙ σκέπτεσαι να δώσεις κατατακτήριες και γιατί?

Αν απαντήσεις πραγματικά θα καταλάβεις γιατί έγραψα τα παραπάνω.

Καλή σου νύκτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Αν αυτό δεν είναι κόμπλεξ τότε τι είναι; 1)Για τους ίδιους λόγους που θεωρείς εσύ κατώτερα όλα αυτά τα ιδρύματα, σε θεωρούν κατώτερο 2)(και άρα δεν θέλουν να σου δώσουν ΌΛΑ τα επαγγελματικά δικαιώματα που θέλεις) οι απόφοιτοι των Ελληνικών Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων.

3)Εγώ δεν έβγαλα κανένα κόμπλεξ με τα ΤΕΙ, απλά διατύπωσα μια γνώμη μέσα από τις εμπειρίες μου. 4)Θα ήθελα όμως να μάθω εσυ γιατί σπουδάζεις στο ΤΕΙ ? Η σχολή σου ήταν πρώτη προτίμηση? Και αν ναί γιατί? Να όχι πάλι γιατί? Είσαι από Γενικό Λύκειο ή ΕΠΑΛ ? Μετά το ΤΕΙ σκέπτεσαι να δώσεις κατατακτήριες και γιατί?

Αν απαντήσεις πραγματικά θα καταλάβεις γιατί έγραψα τα παραπάνω.

Καλή σου νύκτα.

1)Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα...δεν υποτιμώ κανέναν (σε αντίθεση μ'εσένα) και αν δεις παλαιότερα posts θα προσέξεις ότι τάσσομαι υπέρ των Κολλεγίων ή όποιων unis ανά τον κόσμο (είσαι νέος χρήστης,λογικό)...εδώ όμως μιλάμε για Ε.Δ. (μάλλον σου διαφεύγει αυτό) και εφόσον βλέπω απόφοιτους ιδρυμάτων που είναι στα δικά μου "κυβικά" και πιο κάτω να παίρνουν ισότιμα Ε.Δ. με αυτά π.χ. ενός απόφοιτου Ελληνικού Πολυτεχνείου,τότε και μόνο τότε ΝΑΙ θα μπω στη διαδικασία της "σύγκρισης" και με το δίκιο μου,καθώς όχι τα αντίστοιχα (που θα πρέπει να απαιτήσω κι εγώ,εφόσον έχουν έτσι τα πράγματα),ούτε καν τα στοιχειώδη δεν έχω!Με πιάνεις;

2)Αν υπήρχε πολιτική βούληση το θέμα θα είχε κλείσει σε μια μέρα...εφόσον λοιπόν δεν υπάρχει,γίνεσαι αυτόματα έρμαιο των συμφερόντων και απλά περιμένεις σε μια δικαίωση από Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ή κάμια παρέμβαση της Τρόικας(:P) για να πάρεις ό,τι και όλοι οι άλλοι...μέχρι τότε απλά περιμένεις μια μεσοβέζικη "λύση",η οποία όπως βλέπεις ακόμα έρχεται!;)

3)Εφόσον μας παραθέτεις "την γνώμη ΣΟΥ και την εμπειρία ΣΟΥ" δεν μπορείς να επικαλείσαι το "τι γνώμη έχει η κοινωνία" γιατί αυτό είναι κάτι σχετικό για τον καθένα και μπορεί να μην είναι έτσι ακριβώς...

4)Θα λάβεις την απάντηση σε p.m. αφού ενδιαφέρεσαι τόσο!:DΔεν έχω κανένα πρόβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AL7

Νεοφερμένος

Ο AL7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
και εφόσον βλέπω απόφοιτους ιδρυμάτων που είναι στα δικά μου "κυβικά" και πιο κάτω να παίρνουν ισότιμα Ε.Δ. με αυτά π.χ. ενός απόφοιτου Ελληνικού Πολυτεχνείου,τότε και μόνο τότε ΝΑΙ θα μπω στη διαδικασία της "σύγκρισης" και με το δίκιο μου,καθώς όχι τα αντίστοιχα (που θα πρέπει να απαιτήσω κι εγώ,εφόσον έχουν έτσι τα πράγματα),ούτε καν τα στοιχειώδη δεν έχω!Με πιάνεις;
.

Κάθε άποψη είναι υποκειμενική. Δεν θα μπορούσες να είσαι αξιολογητής όντας φοιτητής κάποιου ιδρύματος. Η γνώμη σου δεν είναι ουδέτερη αναγκαστικά. Επίσης δεν έχεις την απαραίτητη εμπειρία και γνώσεις ενδεχομένως. Οι αξιολογήσεις γίνονται από εξωτερικούς-ουδέτερους κριτές.

Εγώ μετέφερα μια προσωπική εμπειρία και πληροφοριές από φοιτητές ΤΕΙ και ΑΕΙ παλαιότερων ετών. Και μάλιστα αν διαβάσεις τις κατηγοριοποιήσεις καλύτερα ίσως συμφωνήσεις και εσύ. Δεν αποκλείω ότι υπάρχουν πολύ καλοί εως άριστοι φοιτητές στα ΤΕΙ, ούτε αυτούς που συνηδειτοποιημένα σπουδάζουν στα ΤΕΙ. Προσπάθησα να δω τους ΤΕΙ-τζήδες μέσα από το ψυχολογικό υπόβαθρο της Ελληνικής κοινωνίας, που όσο και αν δεν σου αρέσει, πλειοψηφικά θεωρεί τα ΤΕΙ "κατώτερα" των Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων. Όπως θεωρεί λχ κατώτερα, σχεδόν όλα τα ξένα πτυχία σε σχέση με τα Ελληνικά, λες και δεν χτίζουν σπίτια στην Βουλγαρία ή την Ρουμανία! Και οι ΤΕΙ-τζήδες δεν έχουν προκύψει από παρθενογέννηση, μέσα στην ίδια κοινωνία μεγάλωσαν, στο ίδιο ελληνικό σχολείο σπούδασσαν, σχεδόν τα ίδια κοινωνικά βιώματα είχαν και φυσικά το ίδιο μηχανογραφικό συμπλήρωσαν.

Προσωπικά ξαναγράφω ότι οι ΤΕΙ-τζήδες θέλουν τα ίδια ΕΔ κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Μια εμπειρία "αποτυχίας" (για όσους απέτυχαν) σε μια διαδικασία που καθορίζει τόσο δραματικά και σχεδόν οριστικά το επαγγελματικό (τουλάχιστον) μέλλον του ατόμου είναι εξαιρετικά τραυματική. Πόσο μάλλον σε μια κοινωνία που χωρίζει το σύνολο σε υποομάδες δίνοντας ταμπέλες ("ανώτερος","κατώτερος", κλπ) χωρίς καμία ουσιαστική επιστημονική αξιολόγηση αλλά με βάση τις επιδόσεις των 18-χρονων, σε συνδιασμό με την ύπαρξη φροντιστηρίων, ιδιαιτέρων κλπ. Μια κοινωνία εξέχως ρατσιστική που θεωρεί ότι υπάρχουν "ανώτεροι" και "κατώτεροι", "καλοί" και "κακοί", κοκ. Μια κοινωνία που δεν τολμά ,αν θέλεις, να αξιολογήσει τα Πολυτεχνεία της (και τα άλλλα Ιδρύματα) με επιστημονικό τρόπο, και εξωτερικούς κριτές, αλλά θέλει η ίδια (ο κάθε άσχετος καθηγητής, μαθητής, φοιτητής) να αξιολογεί με γνώμονα τις Πανελλήνιες Εξετάσεις και μόνο. (Για να μην παρεξηγηθώ οι Πανελλήνιες είναι ένα από τα κριτήρια αξιολόγησης, όχι ΤΟ κριτήριο).

Αν θέλετε να δείτε πως γίνονται οι σοβαρές αξιολογήσεις δείτε εδώ (https://www.adip.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=189&lang=el).

Και εσύ ειδικά Dominator δες εδώ (https://www.adip.gr/eks/A TEI Serres Informatics & Telecommunications_FINAL.pdf) την αξιολόγηση του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του ΤΕΙ Σερρών. Θα δεις ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχει απόφοιτους! Ότι ο μέσος όρος σπουδών είναι τα 7 χρόνια (χωρίς αυτό να σημαίνει υψηλό επίπεδο σπουδών, αλλά χαμηλό επίπεδο φοιτητών που εισάγονται), και αναμένεται να γίνει χειρότερη η κατάσταση με την κατάργηση της βάσης του 10. Μεταξύ άλλων υπάρχει πολύ μικρή αναλογία διδασκόντων/διδασκομένων και μια ασάφεια στο χαρακτήρα του τμήματος. Το τμήμα είχε βάση εισαγωγής το 2010 τα 10,694 μόρια. Το τμήμα Πολ. Δομικών έργων του ίδιου ΤΕΙ είχε βάση τα 10,925 μόρια. Πάνω κάτω τα ίδια.

Αν ήμουν στην θέση σου θα απαιτούσα όσο το δυνατόν ταχύτερα να γίνει η αξιολόγηση και του δικού μου τμήματος. Είτε για να κλείσω τα στόματα των επικριτών και να έχω περισσότερα επιχειρήματα στον αγώνα διεκδίκησης ίσων ΕΔ, είτε για να συνειδητοποιήσω που πραγματικά είμαι, τι σπουδάζω και να πάρω αποφάσεις πως να πορευτώ στο μέλλον (πχ. κατατακτήριες ή ξανά πανελλήνιες). Τα αντίστοιχα πρέπει να κάνουν και οι φοιτητές των ΑΕΙ και Πολυτεχνείων για τα δικά τους τμήματα.

Περιμένω το προσωπικό μήνυμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Κάθε άποψη είναι υποκειμενική.

Υποκειμενική ή όχι,όπως υπάρχουν καλύτερα Α.Ε.Ι. απ'το δικό μου έτσι υπάρχουν και χειρότερα!
Όμως ακόμη και το χειρότερο (με βάση αξιολόγησης,που τόσο τη λατρεύεις) παγκοσμίως,έχει Ε.Δ. χωρίς καμία "διάκριση" απ'τα "ανώτερα" αυτού!

Προσωπικά ξαναγράφω ότι οι ΤΕΙ-τζήδες θέλουν τα ίδια ΕΔ κυρίως για ψυχολογικούς λόγους

Αυτό πες το στους απόφοιτους Τοπογραφίας Τ.Ε.Ι. που δεν έχουν δικαίωμα ούτε για να...περιφράξουν ένα τ.μ. γης!Πες το σ'εμάς τους Η/Μ που δεν μπορούμε να υπογράψουμε ούτε την απλούστερη των μελετών!Πες το σε χιλιάδες απόφοιτους Τ.Ε.Ι. και αρκετούς Πανεπιστημίων που δεν μπορούν να ασκήσουν αυτόνομα το επάγγελμά τους!
Πραγματικά ή αστειεύεσαι ή δεν έχεις καμία επαφή με το τι γίνεται και απλά γράφεις "πιασάρικα" κατεβατά,έτσι για το θεαθήναι!Τι άλλο θ'ακούσουμε Μεγαλοδύναμε!

Τι σχέση έχει ρε παλικαράκι μου η Α.ΔΙ.Π. και οι αξιολογήσεις;Είτε έχεις τελειώσει Ε.Μ.Π. είτε Πολυτεχνείο Κρήτης τα ίδια Ε.Δ. (απεριόριστα) δεν παίρνεις;Είτε τελειώσεις Derre είτε American College of Kolopetinitsa πάλι τα ίδια (απεριόριστα) δεν παίρνεις;
Έστω ότι η Α.ΔΙ.Π. λέει ότι το Πολυτεχνείο Κρήτης υστερεί π.χ. απ'το Ε.Μ.Π. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ;!
Καταλαβαίνω που το πας,όπως επίσης ότι έχεις αντίληψη,αλλά μην λες ορισμένα πράγματα χωρίς να γνωρίζεις καν αν εφαρμόζονται...έχεις υπόψη σου πως π.χ. το Τ.Ε.Ε. δίνει άδειες ασκήσεως επαγγέλματος;Ότι στηρίζεται σε νομοθετήματα του 1930;Ότι δεν δίνει δεκάρα για το τι λέει η Α.ΔΙ.Π. ή το ΥΠ.Ε.Π.Θ.;
*Off-topic: Σε πληροφορώ επίσης,ότι όλα τα Τ.Ε.Ι. της χώρας έχουν κινηθεί για να αξιολογηθούν τα τμήματά τους (καθ'ότι μόνο έτσι θα έχουν πρόσβαση σε ερευνητικά εργαστήρια κ.λπ.) μη νομίζεις όμως ότι υπάρχει και η ανάλογη "διάθεση" απ'την άλλη πλευρά...έτσι κι αλλιώς λίγο-πολύ όλες οι σχολές στην Ελλάδα,Πανεπιστημιακές ή Τεχνολογικές,στα ίδια κυβικά είναι περίπου,είναι τουλάχιστον αφελές να έχεις την αίσθηση ότι όποιος "κινείται" για αξιολόγηση το κάνει για το λόγο που νομίζεις...το Α.Π.Θ. π.χ. ούτε που ασχολείται,τι έχει να κερδίσει απ'αυτή την ιστορία;Αφού ό,τι κονδύλι έρχεται κατά Λευκό Πύργο μεριά σ'αυτούς πάει!Κορόιδα είναι να μπλέξουν;

Όσο για τα λοιπά,λες πράγματα πολύ γενικά και άσχετα με το θέμα...σου έγραψα προηγουμένως τέσσερα συγκεκριμένα πράγματα και (παραλείποντάς τα) άρχισες τη διάλεξη!Δε λέω,καλά κάνεις και το φιλοσοφείς...αλλά κάθησα τώρα σαν μ#$#$κας να σου γράψω ολόκληρη έκθεση για τη ριμαδοΑ.ΔΙ.Π. τη στιγμή που δεν επηρεάζει ούτε στο ελάχιστο τη δομή των Ε.Δ. (το ΘΕΜΑ μας δηλαδή)!

God give me strength!:eek:

1)Προσπάθησα να δω τους ΤΕΙ-τζήδες μέσα από το ψυχολογικό υπόβαθρο της Ελληνικής κοινωνίας, που όσο και αν δεν σου αρέσει, πλειοψηφικά θεωρεί τα ΤΕΙ "κατώτερα" των Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων. 2)Όπως θεωρεί λχ κατώτερα, σχεδόν όλα τα ξένα πτυχία σε σχέση με τα Ελληνικά, λες και δεν χτίζουν σπίτια στην Βουλγαρία ή την Ρουμανία!

1)Και η "Αγγλική κοινωνία" θεωρεί το Cambridge και το Imperial ανώτερο από πολλά άλλα...αυτό ΔΕΝ αποτελεί "κριτήριο" για να έχουν απόφοιτοι "κατώτερων" Πανεπιστημίων (κατά την άποψη της "κοινωνίας") χειρότερα ή καθόλου Ε.Δ. σε σχέση με αυτούς απ'το Imperial ή το Cambridge...
2)Δεύτερη φορά που βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα...χαμηλού επιπέδου Πανεπιστήμια υπάρχουν πολλά ΚΑΙ στο Εξωτερικό και μάλιστα,συνήθως αυτά "προτιμώνται" από την πλειοψηφία των Ελλήνων που μεταναστεύουν για σπουδές...καταλαβαίνεις το λόγο φαντάζομαι!

Και εσύ ειδικά Dominator δες εδώ (https://www.adip.gr/eks/A TEI Serres Informatics & Telecommunications_FINAL.pdf) την αξιολόγηση του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του ΤΕΙ Σερρών. Θα δεις ότι τα τελευταία χρόνια δεν έχει απόφοιτους! Ότι ο μέσος όρος σπουδών είναι τα 7 χρόνια (χωρίς αυτό να σημαίνει υψηλό επίπεδο σπουδών, αλλά χαμηλό επίπεδο φοιτητών που εισάγονται), και αναμένεται να γίνει χειρότερη η κατάσταση με την κατάργηση της βάσης του 10. Μεταξύ άλλων υπάρχει πολύ μικρή αναλογία διδασκόντων/διδασκομένων και μια ασάφεια στο χαρακτήρα του τμήματος. Το τμήμα είχε βάση εισαγωγής το 2010 τα 10,694 μόρια. Το τμήμα Πολ. Δομικών έργων του ίδιου ΤΕΙ είχε βάση τα 10,925 μόρια. Πάνω κάτω τα ίδια.

Αν ήμουν στην θέση σου θα απαιτούσα όσο το δυνατόν ταχύτερα να γίνει η αξιολόγηση και του δικού μου τμήματος. Είτε για να κλείσω τα στόματα των επικριτών και να έχω περισσότερα επιχειρήματα στον αγώνα διεκδίκησης ίσων ΕΔ, είτε για να συνειδητοποιήσω που πραγματικά είμαι, τι σπουδάζω και να πάρω αποφάσεις πως να πορευτώ στο μέλλον (πχ. κατατακτήριες ή ξανά πανελλήνιες). Τα αντίστοιχα πρέπει να κάνουν και οι φοιτητές των ΑΕΙ και Πολυτεχνείων για τα δικά τους τμήματα.

Πιο πάνω,έκανα τον κόπο και σου έγραψα πέντε πράγματα για την Α.ΔΙ.Π.!Ωστόσο θα σταθώ λίγο σε αυτό,γιατί απ'τον τρόπο και αυτά που γράφεις,φαίνεται πως έχεις την τάση να βγάζεις συνεχώς συμπεράσματα "κατά βούληση",χωρίς να έχεις καν διαβάσει την άποψη του συνομιλητή σου,απλά απ'τα "συμφραζόμενα" που λέμε...

Μου παραθέτεις μια ομολογουμένως αρνητική αξιολόγηση...έχω να σε ρωτήσω όμως τα εξής,στα οποία θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ απάντηση:
-Είπα ποτέ ότι το τμήμα αυτό έχει καλύτερη "εικόνα" απ'αυτή που παρουσιάζεις;
-Είπα ποτέ ότι το ίδιο το Τ.Ε.Ι. Σερρών είναι σε "καλό" ή "κακό" επίπεδο;
-Είπα ποτέ ότι δεν θέλω να αξιολογηθεί απ'το τμήμα μου;!

Ειλικρινά,υπό άλλες συνθήκες θα είχα "βγει απ'τα ρούχα μου",αλλά επειδή βλέπω ότι υπάρχει κάποιο γενικότερο "πρόβλημα" εδώ,είπα να σε πάρω με το καλό...

Είναι πολύ άσχημο να εκφράζεσαι με τόση σιγουριά όντας απληροφόρητος...πως ξέρεις ότι "χρειάζομαι επιχειρήματα" για την αξίωση Ε.Δ.;Ο ίδιος ο ιδρυτικός νόμος των Τ.Ε.Ι. του '83 αναφέρει ρητά ότι η έκδοση Ε.Δ. έπρεπε να γίνει το αργότερο με την αποφοίτηση των πρώτων παιδιών απ'τα Τ.Ε.Ι.!Για να μην προσθέσω χίλια δυο άλλα πράγματα,δεν νομίζω ότι σ'ενδιαφέρουν άλλωστε...Δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο!Ένα δικαστήριο να πάω να κάνω δικαιώθηκα!Κάτσε να πάρω το πτυχίο πρώτα!:D

Δεν χρειάζεται να "συνειδητοποιήσω" τίποτα,τις δυνατότητές μου τις ξέρω!Από εκεί και πέρα,αφοδεύτηκε η φοράδα Stallone,αν η σχολή μου είναι 2.000η ή 2.001η πανευρωπαϊκώς!
Όταν όμως οι απόφοιτοι της 1.000ης-3.000ης-4.000ης-5.000ης-10.000ης σχολής έχουν τα ίδια Ε.Δ. αναμεταξύ τους,τα ίδια θα απαιτήσω κι εγώ!"Δίκαιο" ή "άδικο",adiaforus που λέει και η διαφήμιση!Αυτό το αφήνω σε φιλόσοφους/στοχαστές όπως εσύ προς διερεύνηση...άλλο η θεωρία άλλο η πράξη,if you get my point!

Υ.Γ. Μη με αποκαλείς "Dominator" φαίνεται τ'όνομά μου νομίζω!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Πάντως δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα (δεν το διάβασα διεξοδικά) καθώς είδα ότι μιλάει για ένα "διευρυμένο Τ.Ε.Ε." που ΘΑ γίνει,για επαγγελματικά δικαιώματα που ΘΑ απονέμει κατόπιν εξετάσεων που ΘΑ διεξάγονται και...πράσινα άλογα ΘΑ καλπάζουν κ.λπ.!

https://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_HOME/news/PDprosxedioTei.pdf

Από αυτά που διάβασα, ούτε κι εγώ.

1)Και η "Αγγλική κοινωνία" θεωρεί το Cambridge και το Imperial ανώτερο από πολλά άλλα...αυτό ΔΕΝ αποτελεί "κριτήριο" για να έχουν απόφοιτοι "κατώτερων" Πανεπιστημίων (κατά την άποψη της "κοινωνίας") χειρότερα ή καθόλου Ε.Δ. σε σχέση με αυτούς απ'το Imperial ή το Cambridge...

Μιλάμε για διαφορετικού είδους ιδρύματα στην Ελλάδα, όχι για ανώτερα και κατώτερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dominator

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dominator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 173 μηνύματα.
Μιλάμε για διαφορετικού είδους ιδρύματα στην Ελλάδα, όχι για ανώτερα και κατώτερα...

Τυπικά είναι Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια/Τ.Ε.Ι.) και τα δύο...παρουσιάζονται μαζί με τα υπόλοιπα unis στις παγκόσμιες λίστες αξιολόγησης και βρίσκονται συνήθως πάνω από κάτι Πανεπιστήμια Πελοποννήσου,Αιγαίου κ.λπ. και πολύ κάτω από Δημοκρίτειο,Α.Π.Θ. κ.λπ.

Επίσης μια που μιλάμε για Αγγλία,ως Α.Ε.Ι. αντιμετωπίζονται απ'τους εκεί τεχνικούς φορείς και κατατάσσονται επί ίσοις όροις μαζί με τους υπόλοιπους πτυχιούχους Bachelor (δηλαδή π.χ. incorporated engineers) κ.λπ. κ.λπ.

Bachelor απονέμουν τα Πανεπιστήμια,Bachelor και τα Τ.Ε.Ι.!Το πολύ "ενημερωτικό δελτίο Τ.Ε.Ε." βλάπτει σοβαρά την πνευματική διαύγεια...

Έτσι λοιπόν,είχε και Politechnics η Αγγλία,τα οποία ανωτατοποιήθηκαν και πλέον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω...άλλο καπέλο ότι δεν μετονόμασαν τα δικά μας το 2001...θα 'χατε σκυλιάσει ορισμένοι...

Έχουμε ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και όλα τα ιδρύματα που ανήκουν σε αυτήν είναι τυπικά ισότιμα μεταξύ τους,όπως δηλαδή ο στρατιωτικός,ο δάσκαλος και ο φιλόλογος είναι απόφοιτοι Α.Ε.Ι. έτσι είναι π.χ. και ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε.!
Έτσι είναι τι να κάνουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ ανήκαν στην ανώτερη εκπαιδευτική βαθμίδα για σχεδόν 20 έτη.

Και στα Πανεπιστήμια γίνεται πρακτική άσκηση. Στην πρακτική άσκηση δεν είσαι εργαζόμενος, αλλά μαθητευόμενος φοιτητής/σπουδαστής. Δεν αναγνωρίζεται ως επαγγελματική εμπειρία μιας και είναι ΠΡΙΝ τη λήψη πτυχίου.

Ο κάτοχος πτυχίου Πανεπιστημίου έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα μέχρι και σήμερα από τον αντίστοιχο κλάδου κάτοχο πτυίου ΤΕΙ, γιατί έχει ολοκληρώσει σπουδές με περισσότερα μαθήματα και υψηλοτέρου επιπέδου/ποιότητας στο κάθε μάθημα.

Κατ' επέκταση, ο κάτοχος πτυχίου ΤΕΙ έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα από τον κάτοχο πτυχίου ΙΕΚ (ΒΕΚ+Πιστοποίηση), γιατί έχει ολοκληρώσει σπουδές με περισσότερα μαθήματα και υψηλοτέρου επιπέδου/ποιότητας στο κάθε μάθημα. Και ούτο καθ' εξής...

Επαγγελματικά δικαιώματα αποκτώνται και καθώς συμπληρώνονται έτη εργασίας και για τον κάτοχο πτυχίου Πανεπιστημίου και για τον κάτοχο πτυχίου ΤΕΙ και για τον κάτοχο πτυχίου ΙΕΚ κ.ο.κ.. Όμως, ο unis ανέρχεται στα εργασιακά κλιμάκια πιο γρήγορα από τον ΤΕΙ και δύναται να φθάσει μέχρι το ανώτατο κλιμάκιο, κάτι που ο ΤΕΙ δεν μπορεί όσα χρόνια και αν εργάζεται.

Έτσι είναι νομοθετημένα χρόοοοοοοοοοονια τώρα και ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Voudou αν μου βρεις τα Επαγγελματικα Δικαιωματα των Μηχανικών Αυτοματισμου Τ.Ε. κερδιζεις λουκουμακι.
Επισης θέλω να μου βρεις τα Ε.Δ. των Διπλωματούχων Μηχανικών ορυκτών πόρων (Πολυτεχνειου Κρήτης), Διπλωματουχων Μηχανικών περιβάλλοντος, των Μηχανικών Χωροταξίας και ανάπτυξης (του Αριστοτελείου Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης),των Μηχανικων Μεταλλείων-Μεταλλουργων του Ε.Μ.Π. Αυτα τα λιγα για αρχη και θα σας παρακαλουσα αν δεν ξερετε μην γράφετε ότι σας κατέβει στο κεφάλι.
Οι παραπανω οπως και όλοι οι Μηχανικοι Τ.Ε. εκτος απο τους Ηλεκτρονικους Μηχανικους δεν έχουν Ε.Δ. καθολου.
οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί κα οι Μηχανολογοι Μηχανικοι παίρνουμε παράνομα και καταχρηστικα τα Ε.Δ.των σχολών Υπομηχανικων (που ο τελευταίος είχε εισαχθει στην σχολη το 1972)
Τα Ε.Δ. των ΤΕΙ επρεπε να είχαν δοθει εξι μηνες απο την δημιουργια τους. Λογω της γνωστης συντεχνιας ΤΕΕ δεν εκδοθηκαν ακομη, ευτυχως έχουμε τα ακαδημαικα μας δικαιωματα.
Τα ΤΕΙ δημιουργήθηκαν για να μην φευγουν οι φοιτητες στα Πανεπιστημια του εξωτερικου.
Τωρα σχετικα με τα Ε.Δ. είχε βγάλει ο Παναρετος καποια Π.Δ. τα οποια υπεγραψαν οι αρμόδιοι Υπουργοι και περιμενουμε εναν τελευταιο τυπικο ελεγχο απο το ΣΤΕ για να εκδοθουν.
Τα Π.Δ. εδω
https://ypepth.opengov.gr/panaretos/?cat=25&paged=3
Σχετικα με την ερευνα δείτε και αυτο
https://www.goodnet.gr/index.php?id=13,52110,0,0,1,0
"Επανάσταση" στον τομέα της ενέργειας από το ΤΕΙ Κρήτης!

Ένα σπουδαίο ενεργειακό «όπλο» έχει στα χέρια του το ΤΕΙ Κρήτης, ως μέλος της ευρωπαϊκής επιστημονικής ερευνητικής ομάδας και το Ρέθυμνο έχει την τιμή να είναι στο έδαφός του η περιφερειακή εγκατάσταση του προγράμματος.

Ο λόγος για το ερευνητικό πρόγραμμα HIPER...
"Επανάσταση" στον τομέα της ενέργειας από το ΤΕΙ Κρήτης!
19/04/11 της Χαράς Βηλαρά

Παρουσιάστηκε στο δημοτικό συμβούλιο το πρωτοπόρο πρόγραμμα HIPER που υλοποιείται στο Ρέθυμνο

Ένα σπουδαίο ενεργειακό «όπλο» έχει στα χέρια του το ΤΕΙ Κρήτης, ως μέλος της ευρωπαϊκής επιστημονικής ερευνητικής ομάδας και το Ρέθυμνο έχει την τιμή να είναι στο έδαφός του η περιφερειακή εγκατάσταση του προγράμματος.

Ο λόγος για το ερευνητικό πρόγραμμα HIPER που έχει ως στόχο τη διερεύνηση παραγωγής ενέργειας από σύντηξη υδρογόνου και χρήση της σαν μελλοντική πηγή ενέργειας στον πλανήτη. Το ΤΕΙ Κρήτης που συμμετέχει στην σημαντική προσπάθεια της Ευρώπης να πρωτοπορήσει στην έρευνα για την παραγωγή ενέργειας από ελεγχόμενη σύντηξη υδρογόνου με laser, με τη μέθοδο της Γρήγορης Ανάφλεξης, είναι επικεφαλής στην Ελλάδα του προγράμματος HiPER.

Πρόκειται για μια από τις βασικότερες ερευνητικές υποδομές του οδικού χάρτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της ενέργειας με σημαντικά οφέλη φυσικά για τη χώρα μας, για μια «επανάσταση» στον τομέα της ενέργειας με το ΤΕΙ πρωτοπόρο, με την μια περιφερειακή εγκατάσταση να είναι στο Ρέθυμνο.

Το HIPER παρουσιάστηκε χθες στο δημοτικό συμβούλιο Ρεθύμνου από τον Διευθυντή της Σχολής Τεχνολογίας ΤΕΙ Ρεθύμνου-Χανίων και τον ερευνητή – καθηγητή του ΤΕΙ, Νεκτάριο Παπαδογιάννη.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 2005 μετά από συζητήσεις μεταξύ επιστημόνων στην κατεύθυνση της λύση του ενεργειακού προβλήματος, όπως τόνισε ο κ. Ταταράκης. Λίγο καιρό μετά κατατέθηκε η πρόταση στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε. που την ενέταξε στον οδικό της χάρτη για την ενέργεια.
Το 2008 ξεκίνησε η προπαρασκευαστική φάση και αυτή τη στιγμή ξεκινάει η φάση της τεχνολογικής ανάπτυξης.
Το 2012 θα γίνει η πρώτη επιστημονική επίδειξη του έργου, την επόμενη 3ετία σύμφωνα με τον προγραμματισμό θα ξεκινήσει η κατασκευή του πρωτότυπου λέιζερ που χρειάζεται για τη σύντηξη υδρογόνου και το 2030 υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμος ο πρώτος πρωτότυπος σταθμός παραγωγής ενέργειας από σύντηξη υδρογόνου.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 15 εκ. ευρώ για τη φάση που ολοκληρώνεται τώρα με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και η επόμενη φάση είναι με συνολικά 850 εκ. ευρώ πάλι με χρηματοδότηση από την Ε.Ε. και τις εθνικές κυβερνήσεις των κρατών που συμμετέχουν.
Η χώρα μας συμμετέχει στην εκτελεστική επιτροπή αποφάσεων του HIPER, η Ελλάδα δηλαδή συμμετέχει ενεργά λόγω του ότι βέβαια η ιδέα ξεκίνησε από έλληνες επιστήμονες.

Τι είναι το HIPER

Τo HIPER αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της Ευρώπης να πρωτοπορήσει στην έρευνα για την παραγωγή καθαρής ενέργειας από ελεγχόμενη σύντηξη υδρογόνου, μέθοδος αντίστοιχη με την επιλογή της φύσης για την παραγωγή ενέργειας στον ήλιο, πρόκειται δηλαδή για το αντίθετο τα σχάσης όπου παράγονται ραδιενεργά απόβλητα.

Επιπλέον, στόχος του HiPER είναι και η παραγωγή νέας γνώσης σε τομείς βασικής επιστήμης.
Όπως εξήγησε ο κ. Ταταράκης «πρόκειται για την ένωση δυο ατόμων υδρογόνου που παράγουν ήλιο και ενέργεια σε μορφή μη φορτισμένων σωματιδίων. Είναι ουσιαστικά η ενέργεια που έρχεται στη γη μας από τον ήλιο και γνωρίζουμε όλοι ότι η ηλιακή ενέργεια είναι η πιο καθαρή που μπορεί να υπάρξει, αυτή τη μορφή θέλουμε να παράγουμε και είμαστε κοντά στο στόχο μας».
Οι χώρες που συμμετέχουν στο HIPER σε κυβερνητικό επίπεδο είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, η Ελλάδα, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία η Τσεχία.
Σε ιδρυματικό επίπεδο είναι η Γερμανία, η Πολωνία και η Ρωσία και υπάρχουν και συνεργάτες διεθνώς όπως ο Καναδάς, η Κίνα, η Ιαπωνία και η Νότιος Κορέα, οι ΗΠΑ.

Ο στόχος του HIPER είναι διττός όπως εξήγησε ο κ. Ταταράκης.
Καταρχήν να δείξει ότι μπορεί να παραχθεί ενέργεια από σύντηξη πυρήνων υδρογόνου και επίσης μέσα από αυτή τη διαδικασία θα προκύψουν τεχνολογικά οφέλη που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε άλλους τομείς της επιστήμης όπως στην ιατρική, στα νέα υλικά.
Ο κ. Ταταράκης προκειμένου να δώσει μια χαρακτηριστική εικόνα για την ενέργεια που θα παράγεται είπε πως 70 γραμμάρια νερού ισοδυναμούν σε ενέργεια σύντηξης ίδια με το πετρέλαιο που υπάρχει σε ένα από τα μεγαλύτερα τάνκερ που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στις θάλασσες. «Ένα κυβικό χιλιόμετρο θαλασσινού νερού περιέχει ενέργεια σύντηξης ισοδύναμη ίση με όλα τα ενεργειακά αποθέματα του πλανήτη σε κάρβουνο, αέριο ή πετρέλαιο».

Οφέλη

Όπως τα ανέλυσε ο κ. Ταταράκης τα οφέλη για τη χώρα μας είναι εξαιρετικά σημαντικά:
α) Η προνομιακή χρήση της απεριόριστης μελλοντικής καθαρής ενέργειας που θα παραχθεί από την σύντηξη υδρογόνου.
β) Η Ελληνική ψήφος για την επιλογή της Ευρωπαϊκής χώρας που θα στεγάσει την Κεντρική Ευρωπαϊκή Εγκατάσταση.
γ) Η ενίσχυση των ελληνικών επιστημονικών ομάδων μέσα από τη συμμετοχή τους σε κοινά πειράματα στις μεγάλες ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις του HiPER, η ενίσχυση των ελληνικών εταιρειών και των νέων Ελλήνων επιστημόνων που θα παρακολουθήσουν αυτό το νέο επιστημονικό/ τεχνολογικό τομέα από κοντά και θα είναι έτοιμοι για τις νέες προκλήσεις.

Για το Ρέθυμνο βέβαια λόγω του γεγονός ότι το Κέντρο Φυσικής Πλάσματος και Λέιζερ έχει την ευθύνη για το πρόγραμμα της βασικής επιστήμης για το πρόγραμμα διεθνώς, έχει μια παραπάνω σημασία αφού στο Ρέθυμνο θα διοργανώνονται όλα τα διεθνή μεταπτυχιακά και σχολεία και ήδη από πέρυσι έχει ξεκινήσει η διαδικασία αυτή. Δημιουργείται επίσης ένα διεθνές πρόγραμμα master στο Ρέθυμνο.
Για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο των επιστημόνων χρειάζεται όμως στήριξη από την πολιτεία και όχι μόνο την κεντρική αλλά και την τοπική αυτοδιοίκηση και τους τοπικούς φορείς, όπως τόνισε ο κ. Ταταράκης.

Κτηριακή υποδομή

Για το Κέντρο Πλάσματος και Laser, την ευρωπαϊκή περιφερειακή εγκατάσταση του hiper δηλαδή στο Ρέθυμνο, μίλησε ο κ. Παπαδογιάννης αλλά και για το ελληνικό δίκτυο για την εκμετάλλευση του προγράμματος.

Κοντά στην ολοκλήρωσή της είναι η περιφερειακή εγκατάσταση στα Τρία Μοναστήρια, είπε παρουσιάζοντας τη μακέτα της εγκατάστασης.
Διεθνής πειραματική ομάδα εργάζεται στο πρόγραμμα ήδη, όπως και θεωρητική ομάδα, που συνεργάζονται με κορυφαία ιδρύματα στο εξωτερικό.
Τα εργαστήρια βρίσκονται διάσπαρτα σε Ρέθυμνο και Χανιά και πρέπει σημείωσε να γίνουν γρήγορα οι διαδικασίες για να συγκεντρωθούν όλα στο Ρέθυμνο στην εγκατάσταση που ήδη υπάρχει με την αγορά της απαιτούμενης έκτασης. Ο εξοπλισμός έχει αγοραστεί από ευρωπαϊκά και εθνικά κονδύλια αλλά και από την Περιφέρεια, ύψους περίπου 3 εκ. ευρώ.

Ο κ. Παπαδογιάννης εξήγησε ότι η συγκρότηση του διεπιστημονικού ελληνικού δικτύου στην Ελλάδα καταρχήν θα διαχύσει τη γνώση σε όλη την Ελλάδα, θα στηρίξει το απαιτητικό έργο του HiPER, θα ενσωματώσει και θα αξιοποιήσει την παραγόμενη γνώση. Ανέφερε ότι λόγω της σημασίας του Προγράμματος HiPER για τη χώρα, η ΓΓΕΤ πρόσφατα χρηματοδότησε τη δημιουργία του συνδεδεμένου Εθνικού Δικτύου HiPER-GR, όπου συμμετέχουν 12 Ελληνικά Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, η ΔΕΗ και μια εταιρεία με δραστηριότητα στον χώρο της ενέργειας.

Επικεφαλής του δικτύου είναι το ΤΕΙ. Ζητούμενο είναι η περαιτέρω χρηματοδότηση αφού, όπως τόνισε ο κ. Παπαδογιάννης, και η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας που έχει χρηματοδοτήσει το έργο στη μεσαία φάση αναφέρει πως η Περιφέρεια Κρήτης έχει χρήματα για την έρευνα και πρέπει εφόσον είναι στο Ρέθυμνο η εγκατάσταση και υπάρχουν οφέλη να υπάρξει η οικονομική βοήθεια της Περιφέρειας με το ποσό που αντιστοιχεί.

Σημαντικό "εργαλείο"

Το ΤΕΙ και η τοπική κοινωνία έχουν στα χέρια τους ένα σημαντικό «εργαλείο» διεκδίκησης με το πρόγραμμα που αναπτύσσει.
Στην εποχή του Καλλικράτη στην παιδεία, το ΤΕΙ στο Ρέθυμνο έχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα στα σενάρια περί συγχωνεύσεων.
Αυτό σημείωσε και ο δήμαρχος Ρεθύμνου, ευχαριστώντας τους επιστήμονες για το ότι «ανοίγουν δρόμους και καθιστούν το Ρέθυμνο κέντρο διεθνούς βεληνεκούς στο επίπεδο της έρευνας». Τους χαρακτήρισε μάλιστα προπομπούς της επανάστασης και τόνισε πως η επιτυχία του ΤΕΙ « είναι μια απάντηση για το πώς ισχυροποιείται η θέση μας σε όλα τα επίπεδα διεκδίκησης».

Τη στήριξη του στο έργο των ερευνητών εξέφρασε και ο αντιπεριφερειάρχης αρμόδιος για θέματα ενέργειας Κώστας Λαμπρινός, τονίζοντας πως θα προωθήσει ζητήματα που τους απασχολούν.
Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν δημοτικοί σύμβουλοι εκφράζοντας την ικανοποίηση αλλά και το θαυμασμό τους για το έργο που γίνεται στο Ρέθυμνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
dean32 αν κάτσεις και τα ψάξεις είναι πολλές οι έρευνες που έκαναν ΤΕΙ και μάλιστα πολλές από αυτές είναι πολύ πιο αξιόλογες και χρήσιμες από πολλές άλλες που κάνουν πανεπιστήμια. Επίσης υπάρχουν και αντικείμενα σε τμήματα των ΤΕΙ που εγώ προσωπικά αμφισβητώ την τεχνολογική τους φύση και την επιστημονική τους σημασία, για τον λόγο αυτό δεν θα έπρεπε να διδάσκονται σε ανώτατα ιδρύματα αλλά σε κάποια κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης , αυτό όμως είναι ένα άλλο μεγάλο ζήτημα που έχει την δική του σημασία στο θέμα ανωτατοποίησης των ΤΕΙ.
Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι πως στην Ελλάδα υπάρχει ριζωμένο βαθιά το συντεχνιακό πνεύμα και αυτό έχει ποτίσει κάθε πτυχή της ζωής μας ακόμα και την εκπαίδευση.

https://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_26/06/2010_406065

Γιατί να το απαξιώσει κάποιος αυτό τόσο εύκολα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Με μπερδέψατε λίγο οι τελευταίοι. Αναφέρετε στα επιχειρήματα το επιστημονικό έργο ενός ιδρύματος. Τί σχέση έχει αυτό με έναν προπτυχιακό φοιτητή ή σπουδαστή που έχει ως σκοπό να πάρει ένα πτυχίο και κατ' επέκταση τα επαγγλματικά του δικαιώματα?

Τα ΙΕΚ ακαδημαϊκά ανήκουν στη μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση ή και αδιαβάθμητα αν θέλετε να δώσετε μια λέξη. Και φυσικά δεν ανήκουν ενοιολογικά στην "εκπαίδευση", αλλά στην Κατάρτιση που λέει και το αρτικόλεξό τους. Ούτε καν πτυχίο δεν προσφέρουν, αλλά ΒΕΚ. Τα γνωρίζουμε όλα αυτά. ΑΛΛΑ επαγγελματικά ο κάτοχος με την πιστοποίηση είναι στους ΔΕ και προσφέρουν επαγγελματικά δικαιώματα στον κάτοχό τους. Επίσης και αυτά τα γνωρίζουμε. Τo τί θέλατε να επιχειρηματολογήσετε δεν κατάλαβα...

Dean32 αυτά τα τμήματα που αναφέρεις δεν έχουν ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα από ό,τι γνωρίζω. Δεν είναι να τα βρω ή όχι και να κερδίσω το λουκουμάκι. Πολλά Τμήματα Πανεπιστημιακά και ΤΕΙ δεν φέρουν ακόμα και σήμερα επαγγελματικά δικαιώματα. Το τί θέλετε να επιχειρηματολογήσετε και εδώ δεν κατάλαβα...

Και ξανααναφέρω αυτό που ανέφερα στην αρχή. Τί σχέση έχει η ερευνητική δραστηριότητα ενός Ιδρύματος με τον προπτυχιακό φοιτητή ή σπουδαστή που θέλει να πάρει ένα πτυχίο και με τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από αυτό? Το θέμα μας είναι Πανεπιστήμιο vs ΤΕΙ ή κάνω λάθος? Ένα επιστημονικό ανταγωνιστικό πρόγραμμα λαμβάνεται από ΓΓΕΤ, ΕΕ ή δεν ξέρω από που αλλού από πρόταση που έχει κατατεθεί από ερευνητές, δηλαδή από άτομα που έχουν PhD και παρουσιάσει στο παρελθόν επιστημονική εμπειρία.

Αν αναφέρει κάποιος, ότι το επίπεδο μαθήματος, προπτυχιακός οδηγός σπουδών και κατ' επέκταση τα επαγγελματικά δικαιώματα στο ΠΤΥΧΙΟ ενός Πανεπιστημίου είναι περισσότερα σε σχέση με ένα ΤΕΙ είναι η απτή πραγματικότητα γύρω μας. Δεν σημαίνει αυτό ότι αναφερόμαστε υποτιμητικά σε ένα ΤΕΙ ούτε αν αυτό επιδεικνύει ερευνητική δραστηριότητα ή όχι από τους ερευνητές που εργάζονται σε οποιοδήποτε Ίδρυμα. Νομίζω?

Περιμένω οι έρευνες που έκαναν τα ΤΕΙ είναι πιο αξιόλογες από τα Πανεπιστήμια ή και το ανάποδο. Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν ισχύει, αλλά πού αυτό βασίζεται. Θα έλεγα μην πετάμε πυροτεχνήματα δεξιά και αριστερά και προτείνω να μην διαβάζετε άλλα και άλλα να έχετε στο μυαλό σας.

Το κομμάτι επαγγελματικά δικαιώματα σάς αρέσει δεν σάς αρέσει είναι πολύ σημαντικό στην πορεία κάποιου μετά το πρώτο πτυχίο, γιατί βάσει αυτών μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μία κοινωνία. Όποιος το καταλάβει αυτό θα αποφύγει και πολλές κακοτοπιές. Και στην Ελλάδα όσα ΜΔΕ και PhD να κάνει μετά, όλα κινούνται βάσει πτυχίου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Ο κάτοχος πτυχίου Πανεπιστημίου έχει περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα μέχρι και σήμερα από τον αντίστοιχο κλάδου κάτοχο πτυίου ΤΕΙ, γιατί έχει ολοκληρώσει σπουδές με περισσότερα μαθήματα και υψηλοτέρου επιπέδου/ποιότητας στο κάθε μάθημα.

Αυτο δεν ισχυει δαβασε το προηγουμενο μου μηνυμα εξηγω τον λογο που δεν έχουν τα ΤΕΙ Ε.Δ. και μαζι με τα ΤΕΙ εχει παρει η μπαλα και πανεπιστημιακα τμηματα που ο συνήθης τροπος για να πάρουν Ε.Δ. ήταν να μετονομαστουν ειτε σε ΗΜΜΥ ειτε σε ΜΜ
με αποτελεσμα τον κορεσμο του επαγγελματος.
Επισης να πω οτι το προβλημα με τα Ε.Δ. των πτυχιουχων ΤΕΙ ειναι μονο στη Ελλαδα σε οποιαδηποτε χωρα της Ευρωπης οι πτυχιουχοι των ΤΕΙ δεν εχουν κανενα προβλημα να εργασουν αφου το πτυχιο τους τους εξασφαλιζει 240 διδακτικες μοναδες (ECTS)

Θα σταθω λιγο σε αυτο

γιατί έχει ολοκληρώσει σπουδές με περισσότερα μαθήματα

Οπως ειπα και σε προηγουμενο μου μηνυμα οι αποφοιτοι πολυτεχνειων έχουν διπλες ειδικοτητες και 5 χρονια σπουδων ενω οι αποφοιτοι των ΤΕΙ με 4 χρονια σπουδων εχουν μια ειδικοτητα

Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων

Ηλεκτρολογος Μηχαν.__________Μηχαν. Υπολογιστων

Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών

Ηλεκτρονiκος Μηχαν.__________Μηχαν. Υπολογιστών

Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός

Π.Μ. Εργων Υποδομης __________ Π.Μ. Δομικων Έργων
Οποτε εναι αδυνατο να ισχυει αυτο που μου λες...
Στο δικο μου τμημα καναμε 72 μαθηματα εργαστηριο θεωρια πτυχιακη και έξι μηνες υποχρεωτικη πρακτικη, ενω στα πανεπιστημιακα ιδρυματα δεν ειναι
Και σε αυτο
και υψηλοτέρου επιπέδου
Τα συγγραμματα που εχουμε ειναι πανω κατω τα ιδια...
Τα Θεματα αν θες μπορεις να τα συγκρινεις. Απο τους καθηγητες μου που ρωτουσα και στα πολυτεχνεια τα ιδια θεματα βαζουν πολλες φορες συνεργάζονται καθηγητες ΤΕΙ με καθηγητες πολυτεχνειων σε φιλικο επιπεδο.
Επαγγελματικά δικαιώματα αποκτώνται και καθώς συμπληρώνονται έτη εργασίας και για τον κάτοχο πτυχίου Πανεπιστημίου και για τον κάτοχο πτυχίου ΤΕΙ και για τον κάτοχο πτυχίου ΙΕΚ κ.ο.κ..

Δεν ισχυει κατι τετοιο τα πολυτεχνεια εχουν απεριοριστα Ε.Δ.. με το που παρουν το πτυχιο και τα ΤΕΙ δεν εχουν καθολου

Τωρα περιμενουμε να εκδοθουν τα Π.Δ. του Παναρετου για να δουμε φως...
Παντος και χωρις Ε.Δ. πολλοι Μηχανικοι ΤΕ εχουν διαπρεψει στον ιδιωτικο τομεα χρησιμοποιοντας τους γνωστους υπογραφακιδες με τα ακαδημαικα τους δικαιωματα μπορουν να εργαστουν κανονικα στο δημοσιο να γινουν καθηγητες σε ενιαια Λυκεια σε ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ αν εχουν Μαστερ και στο εξωτερικο

Επισης να πω οτι τα ΤΕΙ ειναι κατα πολυ ανωτερα απο καποια πανεπιστημια Ρουμανιας, Βουλγαρια, Ιταλιας που σπουδάζουν ορισμενοι οι οποιοι δεν περασαν ουτε σε ΤΕΙ οταν ερχονται στην Ελλάδα με πληρωμένα πτυχια αναγνωρίζονται απο τον ΔΟΑΤΑΠ κανονικα σαν πανεπιστημιακης εκπαιδευσης, με αποτελεσμα δισεκατομμύρια ευρώ να βγαινουν στο εξωτερικο κάθε χρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

BingoBingi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο BingoBingi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Μήπως έχεις λάθος? Σε αυτές τις διπλές ειδικότητες, συνήθως πάει 3 χρόνια κορμός και 2 κατεύθυνση. Όταν η κατεύθυνση είναι για ένα από τα 2.. τότε πως μπορείς να είσαι και τα 2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αλκίμαχος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλκίμαχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Όπως θα κατάλαβες, αναφέραμε την έρευνα των ιδρυμάτων για 2 λόγους

1) Γιατί επηρεάζει την γενική εικόνα και προσδιορίζει την ταυτότητα των εν λόγω ιδρυμάτων, στο κατά πόσο έχουν επιστημονικό κύρος ή όχι.
2) Διότι όλα τα παραπάνω έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα σπουδών την οποία εσύ επικαλείσαι για να αποδείξεις ότι τα ΑΕΙ είναι καλύτερα και συνεπώς οι πτυχιούχοι τους δικαιούνται εκ των πραγμάτων και καλύτερα Ε.Δ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dean32

Νεοφερμένος

Ο dean32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Απο https://engineertech.gr/forums/p/807/21737.aspx#21737
Μονο στην Ελλάδα είναι τοσο αστακομένο και προστατευμένο το επάγγελμα του μηχανικού. Μονο εδω είναι ουσιαστικά νομικά κατοχυρωμένο για να εξυπηρετεί τις συντεχνίες!!!! Όλες οι χώρες έχουν Τεχνολογικά Πανεπιστήμια και Πανεπιστήμια και σ όλες σχεδόν τις χώρες οι μηχανικοί ασκούν ελεύθερα το επάγγελμα με βάση το επίπεδο σπουδών τους και μονο!!!!Και έχουν το θράσος στην Ελλάδα να θέλουν να επιβάλλουν σε 4ετους φοίτησης πτυχιούχους μηχανικούς άλλα κόλπα και άλλα σταθμά!!!
Τι να πω ακόμα και τωρα που μας έχει η τρόικα με τον βουρδουλα , εμείς εκεί να χαντακώσουμε μια κοινωνική ομάδα προς όφελος μιας άλλης
Α και κατί που αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ!!! Είμαστε η μόνη χώρα που οι μηχανικοί έχουν το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο απο το 1930 !

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΕΕ

https://portal.tee.gr/portal/page/portal/teetkm/BIBLIOTHIKH/PSHFIAKH_BIBLIOTHIKH/MELETES_06/oe_to_epaggelma_tou_mhxanikou_sthn_EE.pdf

ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ∆ΙΑ∆ΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ Α∆ΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (ΜΕΘΟ∆ΟΛΟΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ – ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ)
Στη Γερµανία δεν υπάρχει άδεια ασκήσεως επαγγέλµατος µηχανικού και ο καθένας µπορεί να ασκήσει το επάγγελµα ελεύθερα και να χρησιµοποιήσει τον τίτλο του µηχανικού.

ΒΑΘΜΙ∆ΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ∆ΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ∆ΙΑ∆ΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ

Στη Γερµανία διακρίνουµε δύο κατηγοριών µηχανικούς ανάλογα µε την εκπαίδευση τους:
1. Οι µηχανικοί που έχουν σπουδάσει στα Hochshulen πενταετούς διάρκειας σπουδών, ισοδύναµου µε Master, λαµβάνοντας κυρίως θεωρητική ή επιστηµονική κατεύθυνση.
2. Όσοι έχουν σπουδάσει στα Fachhochschulen, διάρκειας τριών ή τεσσάρων χρόνων, ισοδύναµα µε Bachelor για τέσσερα χρόνια σπουδών και ισοδύναµα µε τα προγράµµατα των τεσσάρων ετών στην εφαρµοσµένη µηχανική, λαµβάνοντας περισσότερη πρακτική εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
https://www.hlektrologoi-tei.gr/wrkRights.asp?lng=

Καλα οι ισχεις που δινουν ειναι για τα κλαματα, καμια σχεση με τις σημερινες απαιτησεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Η ελληνική τριτοβάθμια εκπαιδέδευση θα αλλάξει προς το καλύτερο όταν θα φύγουν οι μίζεροι από εκεί

Ακριβως!

Η τριτοβαθμια ελληνική εκπαίδευση εχει ενα μεγαλο προβλημα: τους μιζερους/κομπλεξικους
Δυστυχως:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μπορείς όμως να προσδιορίσεις από που προέρχεται η μιζέρια τους και τα κόμπλεξ τους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μονο στην Ελλάδα είναι τοσο αστακομένο και προστατευμένο το επάγγελμα του μηχανικού. Μονο εδω είναι ουσιαστικά νομικά κατοχυρωμένο για να εξυπηρετεί τις συντεχνίες!!!!
ΠΑΛΙ ΕΣΥ;

Καλά, δεν βαρέθηκες να τρολλάρεις όλα τα fora των μηχανικών για το πόσο γαμάτα είναι τα ΤΕΙ και ήρθες και εδώ;

Να σου πω ρε παλικάρι. Αφού είναι προστατευμένο το επάγγελμα του μηχανικού, γιατί δεν πήγες εξ' αρχής σε ΑΕΙ αλλά σε ΤΕΙ, ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Μπορείς όμως να προσδιορίσεις από που προέρχεται η μιζέρια τους και τα κόμπλεξ τους;

πρωτο τους μελημα ειναι η διαφυλαξη/διατηρηση/διαιωνηση των κλικών και των "κεκτημενων" δικαιωματων τους

οπως με τους ταξιτζηδες, που απεργουν επειδη θα ανοιξει το επαγγελμα...
Ε οχι ρε, να ανοιξει, οχι να χρειαζεται να αγοραζει καποιος μια αδεια 400.000 ευρω που εκδοθηκε απο την εποχη της χουντας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top