Επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΣΤΕΦ

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 222 μηνύματα.
Μηχανικοί τεχνολογικής εκπαίδευσης όσο και να προσπαθήσεις δυστυχώς δεν αλλάζει!!!!!!!
κατά τα άλλα τα ίδια πράγματα με εμένα λες (χωρίς το μίσος που σε διακατέχει).Άρα είναι 4 χρόνια και ένα χρόνο εξειδίκευση το πολυτεχνείο!!!!!οπότε και ο μηχανικός από τει είναι 4 + μεταπτυχιακό......!!!!!!!Και για τις βάσεις που λες εχει καταντήσει γελοίο μη ξανα λέμε τα ίδια για τους πτυχιούχους από βαλκάνια ή για σχολές πολυτεχνικές γύρω στο 10 ελεύθερα μπορείς να τα βρείς όπου και αν ψάξεις........Ελεος πια

Ένα μήνυμα μου διάβασες ούτε καν με ξέρεις, κιόλας έβγαλες το συμπέρασμα οτι αισθάνομα μίσος ;
Δηλαδή αν τους πούμε τεχνολόγους ή υπομηχανικούς, που είναι σαφώς πιο διαφωτιστικοί τίτλοι και δεν προκαλούν σύγχυση, θα τα βάψουν μαύρα; Είναι σα να λέει ο νοσηλευτής οτι είναι γιατρός, είναι όμως; Βασικά ασκεί και αυτός κάποιες ιατρικές πράξεις αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δικαιούται και τον αντίστοιχο τίτλο.

Οχι, ζουμε σε μια χωρα, στο ετος 2012, δεν νοειται να υπαρχουν τριτοβαθμια ιδρυματα χωρις επαγγελματικα δικαιωματα.
Ειναι το λιγοτερο καταντια..
Οσον αφορα τις κατατακτηριες ή τις πανελλαδικες, ναι μπορει να το κανει καποιος, ομως μονο για να προσαυξησει την επαρκεια του πτυχιου του, οχι για να παρει Ε.Δ. τα ΕΔ θεωρουνται δεδομενα και αυξανονται βαθμιδωτα και οχι ακαριαια....

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά πιο δόκιμο θα ήταν να πείς οτι στο έτος 2012 δεν νοείται να υπάρχουν τμήματα που απλώς επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
Civilara, σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου, ομως πρεπει να διευκρινιστεί και να διαχωριστει ο ρολος των ΠΕ απο των ΤΕ
Σχετικα με το 7 να σημειωσω, οτι πολλες φορες ειναι θεμα καθηγητων, για παραδειγμα: υπαρχουν καθηγητες που οριζουν αυθαιρετα χρονο εξετασης τα 20-25 λεπτα μαζι με την εισηγηση και τις ερωτησεις, με αποτελεσμα να μην προλαβαινεις ουτε να συγκεντρωθεις και να σκφτεις, ποσο μαλλον να γραψεις...

αλλά πιο δόκιμο θα ήταν να πείς οτι στο έτος 2012 δεν νοείται να υπάρχουν τμήματα που απλώς επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό.
Δεν νομιζω πως υπαρχουν σχολες που επιβαρυνουν τον προϋπολογισμο, τα λεφτα που δινονται στην εκπαιδευση στην Ελλαδα ειναι ουτως η αλλως ελαχιστα....
Η εκπαιδευση γενικα ειναι μια υπηρεσια, οχι εμποριο...
παρολα αυτα σου υπενθυμιζω οτι υπαρχει και ιδρυμα στην Ελλαδα που εχει βαλει και ξεχωριστο φορο...
(αν δεν ξερεις ποιο ειναι αυτο, ψαξε σε μια αδεια ανεγερσης κτηριου, ειμαι σιγουρος πως θα το βρεις...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Civilara, σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου, ομως πρεπει να διευκρινιστεί και να διαχωριστει ο ρολος των ΠΕ απο των ΤΕ
Σχετικα με το 7 να σημειωσω, οτι πολλες φορες ειναι θεμα καθηγητων, για παραδειγμα: υπαρχουν καθηγητες που οριζουν αυθαιρετα χρονο εξετασης τα 20-25 λεπτα μαζι με την εισηγηση και τις ερωτησεις, με αποτελεσμα να μην προλαβαινεις ουτε να συγκεντρωθεις και να σκφτεις, ποσο μαλλον να γραψεις...

Αυτά συμβαίνουν και τα έχω ζήσει δυστυχώς και για να γίνω σαφέστερος το πέρασα ξανά την Δευτέρα που μας πέρασε (13/02/2012) που ήταν η πρώτη μέρα εξετάσεων στο μεταπτυχιακό μου. Ο καθηγητής έδωσε λάθος θέματα στα "ειδικά θέματα εφαρμοσμένων μαθηματικών" και όταν έλυσα την λάθος άσκηση είπε "βάλτε όπου x΄ το y΄ και όπου y΄ το x΄ και λύστε την από την αρχή". Φυσικά δεν έδωσε επιλέον χρόνο. Επίσης είχε και άλλα 2 λάθη σε άλλες 2 ασκήσεις που του τα βρήκα εγώ (δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό που τον διόρθωσα, θα δείξει) πολύ χοντρά. Όλα αυτά θα πρέπει να αξιολογούνται και αναλόγως να αποδίδονται ευθύνες. Δε λέω ότι ο καθηγητής είναι κακός αλλά αδιάφορος.

Το σύστημα διασφάλισης ποιότητας όπως ανέφερα παραπάνω πρέπει να εξασφαλίζει και την ομαλή διεξαγωγή της εκπαιδευτικής και εξεταστικής διαδικασίας των φοιτητών πέραν της αξιολόγησης των αιτήσεων για χορήγηση ισοδυναμίας με τίτλο master των διπλωμάτων προχωρημένων σπουδών. Σε εκπαιδευτικό επίπεδο, το σύστημα αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει ουσιαστική αξιολόγηση καθηγητών και φοιτητών και θα εφαρμόζεται από αρμόδιο φορέα (π.χ. ΑΔΙΠ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
οι καθηγητες σιγουρα θα εχουν ακρες να την βγαλουν καθαρη με την ΑΔΙΠ ενω στο τελος θα την πληρωσουν οι φοιτητες τη νυφη....
μονο που αυτο ειναι αλλο πονεμενο θεμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Civilara πολύ ωραία τα λες σε πολλά σημεία συμφωνώ απόλυτα.Παρόλα αυτά δεν ξεκαθαρίζεις τελείως το τοπίο.Για παράδειγμα αναφέρθηκες σε διδακτικές μονάδες,ναι το δίπλωμα είναι 300 διδακτικές μονάδες και το πτυχίο τει είναι 240 διδακτικές μονάδες, και το πτυχίο από το εξωτερικό 180 διδακτικές μονάδες.
Το πτυχίο από το εξωτερικό(180) χωρίς master το αναγνωρίζουν ισότιμο με του τει και τις 240 διδακτικές μονάδες
Το πτυχίο από το εξωτερικό με master(240) το αναγνωρίζουν ισότιμο με το δίπλωμα και τις 300 διδακτικές μονάδες
Το δίπλωμα από το πολυτεχνείο με τις 300 διδακτικές μονάδες θέλει αναγνώριση ισοδύναμη με master
Το πτυχίο από τει, 240 διδακτικές μονάδες έχει ανύπαρκτα επαγγελματικά δικαιώματα(συγκεκριμένες σχολές)
Το πτυχίο τει με 240 διδακτικές μονάδες με master+60 και πάλι καμία αναγνώριση
Το πτυχίο τει με 240 διδακτικές μονάδες με master+120 διδακτικές μονάδες και πάλι καμία αναγνώριση
Το πτυχίο τει με master και με διδακτορικό και πάλι καμία αναγνώριση
Και όλα αυτά στην Ελλάδα ΜΟΝΟ γιατί έξω έχει την αναγνώριση που πρέπει σαν ανώτατο ίδρυμα
Andante δεν αξίζεις απάντηση,όταν θα μιλήσεις σοβαρά κάτι θα γίνει ίσως!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Αυτός ο αχταρμάς που επικρατεί εδώ και χρόνια στην Ελλάδα είναι ένα μπερδεμένο κουβάρι από 1000 πλευρές. Δεν ξέρεις από που να το πιάσεις και από που να ξεκινήσεις για να το ξεμπερδέψεις. Εδώ θέλω να πω πως ο ελάχιστος αριθμός πιστωτικών μονάδων (ECTS) για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ή Master) είναι 90 ECTS και όχι 60 ECTS με ελάχιστη χρονική διάρκεια 12 μηνών και όχι 2 ακαδημαϊκών εξαμήνων. Στα μεταπτυχιακά προγράμματα τα μαθήματα αντιστοιχούν σε 60 ECTS και η διπλωματική εργασία σε 30 ECTS. Υπάρχουν και κάποια άλλα που προσφέρουν τη δυνατότητα αντί διπλωματικής εργασίας να επιλέξεις επιπλέον μεταπτυχιακά μαθήματα αλλά το σύνολο των πιστωτικών μονάδων να είναι σε κάθε περίπτωση 90. Συνεπώς τα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών που οδηγούν σε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ή αλλιώς Master) αντιστοιχούν σε 90-120 ECTS. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι πλήρως δίκαιο το πτυχίο των τμημάτων μηχανικών των ΤΕΙ να είναι τουλάχιστον ισοδύναμο με BSc ή BEng (180 ECTS). Ίσως να μην είναι απόλυτα δίκαιη η αντιστοιχία και η πιο σωστή αντιστοίχιση να ήταν με τίτλο BSc (Honours) αλλά δεν το έχω ψάξει αρκετά για να ισχυριστώ κάτι τέτοιο.

Για τα πολυτεχνεία θα το ξαναπώ δεν παρέχουν καλές υπηρεσίες στους φοιτητές τους. Τι θέλω να πω με αυτό; Ότι αν εφάρμοζαν 4ετή προγράμματα προπτυχιακών σπουδών, θα μπορούσαν οι φοιτητές τους να έχουν μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στα 5 έτη. Τώρα κάνουν 5 έτη και παίρνουν το Δίπλωμα Προχωρημένων Σπουδών το οποίο όμως είναι προπτυχιακός τίτλος και μέχρι στιγμής δεν είναι ισοδύναμος με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης. Επομένως τα πολυτεχνεία "τρενάρουν" την ακαδημαϊκή εξέλιξη των φοιτητών τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
ωραία και πάλι.Ξανά ρωτώ λοιπόν αφού υποστηρίζεις ότι πτυχίο τει 240 διδακτικές μονάδες είναι ίσο με το bachelor των 180 διδακτικών μονάδων,μπορεί το πτυχίο τει μηχανικών πάντα να αναβαθμιστεί σε επαγγελματικά δικαιώματα με την κατοχή ενός master?γιατί το bachelor των 180 διδακτικών μονάδων του εξωτερικού με master ισοδυναμεί με το δίπλωμα έτσι δεν είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Εδώ και 1 χρόνο περίπου, μπορούν οι μηχανικοί που είναι κάτοχοι BEng/BSc ελάχιστης διάρκειας 3 ετών, να εγγραφούν στο ΤΕΕ χωρίς να είναι κάτοχοι MSc/MEng! Η κοινοτική οδηγία που αφορά την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων έχει γίνει νόμος όλων των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ελλάδα ήταν το τελευταίο κράτος (λέμε τώρα) μέλος της ΕΕ που, μετά από εκβιασμούς των ευρωπαίων εταίρων (οι οποίοι μας απειλούσαν με πολύ γερά πρόστιμα), αναγκάστηκε να ενσωματώσει την κοινοτική οδηγία στο ελληνικό δίκαιο. Έτσι λοιπόν, το ΤΕΕ δέχεται ως μέλη του κατόχους τριετούς BSc/BEng χωρίς άλλον τίτλο σπουδών και χωρίς αναγνώριση ισοτιμίας & αντιστοιχίας από τον ΔΟΑΤΑΠ. Οι μηχανικοί αυτοί δίνουν γραπτές εξετάσεις επάρκειας στο ΤΕΕ για να πάρουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

Δυστυχώς στην Ελλάδα, τα Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης δεν εξασφαλίζουν ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τους. Οπότε ένας πτυχιούχος μηχανικός τεχνολογικής εκπαίδευσης με 100 μεταπτυχιακά πάνω στον τομέα του θα έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με κάποιον πτυχιούχο μηχανικό τεχνολογικής εκπαίδευσης χωρίς μεταπτυχιακό. Αυτή η κατάσταση αναμένεται να αλλάξει όταν ξεκινήσει η εφαρμογή του εθνικού πλαισίου προσόντων & γίνει η αντιστοίχισή του με το ευρωπαϊκό πλαίσιο προσόντων. Από ότι ακούγεται η διαδικασία αυτή θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2012, τότε που έρχεται και το τέλος του κόσμου (Τυχαίο? Δε νομίζω!).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gate1319661

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gate1319661 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 310 μηνύματα.
αν θελανε αυτοι των τει να μπουν στο τεε ας διαβαζανε λιγο περισσοτερο πριν λιγα χρονια και ας ειχαν τα κοτσια αντι 8000 κ 9000 μορια ν βγαλουνε 18000 και 19000 μορια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
εννοείς και τα πολυτεχνικά τμήματα των 10.000 και 11.000 μορίων ε??και για τους πτυχιούχους εκ βαλκανίων χωρίς εξετάσεις??τι έχεις να πεις?εγώ που έβγαλα πάνω από 14 τι είμαι?

Μιλάμε για ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ΑΕΙ όπου σε αυτά ανήκουν τα τει τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνία.Για τι να αλλάξουν όνομα τα τει και να γίνουν πανεπιστήμια ή ότι άλλο λες???Αφού είναι ανώτατα ιδρύματα.Το πρόβλημα είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα και μόνο εδώ στην Ελλάδα γιατί έξω αναγνωρίζονται όπως πρέπει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Αυτός ο αχταρμάς που επικρατεί εδώ και χρόνια στην Ελλάδα είναι ένα μπερδεμένο κουβάρι από 1000 πλευρές. Δεν ξέρεις από που να το πιάσεις και από που να ξεκινήσεις για να το ξεμπερδέψεις.

Μπίνγκο! Civilara μιλάμε καιρό και νομίζω πάνω-κάτω γνωρίζουμε τις απόψεις μας. Σε πολλά νομίζω είμαστε σύμφωνοι.

Το βασικό πρόβλημα εναρμόνισης πτυχίων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ και κολλεγίων Ελλάδας και εξωτερικού στο πλαίσιο της "κοινής γλώσσας" στην Ε.Ε. με επέκταση στα επαγγελματικά δικαιώματα, είναι ότι εδώ είναι συνδεδεμένα στο βασικό (προπτυχιακό) επίπεδο σπουδών και στο εξωτερικό στο τελευταίο "πτυχίο" (ό,τι και αν είναι αυτό: BSc, BSc-honours, PstDip, MSc, MPhil, MBA, MA, PhD κ.τ.λ.).

Αν πάμε στη βασική επιχειρηματολογία "'έτη σπουδών", είμαι υπέρ του 4+1 από πολλές απόψεις.

Αυτό με τα ECST (πιστωτικές/διδακτικές μονάδες) στην Ελλάδα ουσιαστικά δεν έχει ακόμα ισχύσει. Το γιατί είναι άλλη κουβέντα. Στα μαθήματα εδώ βάζουν κατά το δοκούν νούμερα, για να ταιριάζει στις επιταγές της ΕΕ (η οποία ορίζει 28 ώρες οτιδήποτε "μελέτη" --> 1 ECTS). Στο τμήμα μου (ΕΦΠ ΓΠΑ) κάνανε μία προσέγγιση για τους φοιτητές Erasmus στο παρελθόν και βγήκε 340 μονάδες...

Η αλήθεια είναι ότι έχουμε χρόνια αναλγησία επί του θέματος.

Επειδή στη συζήτηση συμμετέχει και antis και άλλοι γενικότερα και νοιώθει "αδικημένος" ως φοιτητής ΤΕΙ το 2012...

...Η προσωπική άποψή μου εν προκειμένω είναι ότι θα έπρεπε πριν 12 χρόνια τα ΤΕΙ που ήθελαν και μπορούσαν να "πιέσουν" το ΥΠΕΠΘ να μετατραπούν σε Πανεπιστήμια (με στήριξη για τις ανάλογες αλλαγές) κατευθείαν και όχι" μεσοβέζικα" να πάνε από τα τρία στα τέσσερα έτη σπουδών "εγκλωβίζοντας" και αυτά ακόμα περισσότερο τους δικούς τους προπτυχιακούς φοιτητές βάσει του ρόλου που επιτελούν τα ΤΕΙ.

Επαναλαμβάνω, και αυτά πάντα βάσει του επιχειρήματος "έτη σπουδών" και ECTS και ρόλου που έχουν τα ΤΕΙ και Πανεπιστήμια. Η ΑΔΙΠ σχετικά θα αποτελέσει ένα καλό πρώτο εργαλείο για επαναπροσδιορισμό...

Ελπίζω να είμαι κατανοητός στα λεγόμενά μου χωρίς εμπάθειες και "κοκκινοπράσινους δράκους"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στο τμήμα μου (ΕΦΠ ΓΠΑ) κάνανε μία προσέγγιση για τους φοιτητές Erasmus στο παρελθόν και βγήκε 340 μονάδες...
Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω πώς έκαναν αυτήν την προσέγγιση. Το ΕΜΠ δίνει 300 ECTS με 5 χρόνια σπουδών (60 μονάδες θεωρείται η δουλειά ενός έτους). Πώς τα έβγαλαν 340 μονάδες; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
@Voudou Όχι δεν είμαι καθόλου αδικημένος,σπουδάζω σε ένα ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα και έχω πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα.Τι από αυτά δεν με χαροποιεί???μην βάζεις λόγια λοιπόν που δεν στέκουν.Το πρόβλημα για χιλιοστή φορά το ξανά λέω ότι είναι τα τμήματα που δεν έχουν καθόλου επαγγελματικά δικαιώματα ή αν έχουν είναι ελάχιστα..Αυτό συζητάμε εδώ ότι άλλο είναι για να κάνουμε φιγούρα!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Προτίνεται να μη συνδεθούν οι επιδόσεις των Πανελληνίων εξετάσεων με το θέμα μας, γιατί οδηγούμαστε σε ατέρμονες συζήτησεις και χάνουμε το δάσος.

Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός (και όχι εξετάσεις) αποτελεί ΚΡΙΣΑΡΑ για εισαγωγή σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ βάσει των ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ που εκφράζονται στο μηχανογραφικό και τίποτα περισσότερο. Ο ρόλος τους είναι καταλυτικός (και πρέπει κατά την αποψή μου να υπάρχει αυτός, η μορφή του συζητείται), ωστόσο δεν επιδεικνύει "ποιότητα" όπως αναφέρεται σχετικά "πήρα 12, έγραψα 15 μ.ο. κ.τ.λ.. Είναι γνωστό, ότι τα νούμερα απλά κινούνται βάσει δυσκολίας θεμάτων και οι Πανελλήνιες απλά ταξινομούν τις επιδόσεις των μαθητών και οι πρώτοι π.χ. ~70-80 χιλιάδες (στα χρόνια μου ήταν 40.000) πετυχαίνουν εισαγωγή.

Από εκεί και πέρα ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ το δευτεροβάθμιο του πράγματος και πάμε για πτυχίο του ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΟΥ του θέματος.... Εκεί γράφεται κάτι που είναι για τον κάτοχο το ΙΔΙΟ είτε είναι του 5, είτε του 105 στις Πανελλήνιες...

Πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω πώς έκαναν αυτήν την προσέγγιση. Το ΕΜΠ δίνει 300 ECTS με 5 χρόνια σπουδών (60 μονάδες θεωρείται η δουλειά ενός έτους). Πώς τα έβγαλαν 340 μονάδες; :P

Τα πολλά μαθήματα (θεωρία και εργαστήριο που έχουν σχεδόν όλα τα προπτυχιακά μαθήματα στο ΓΠΑ), που προσέφεραν περισσότερες από 60 μονάδες ενός έτους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Όταν χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα για να μειώνει κάποια ομάδα σχολών να χρησιμοποιείτε για το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Πως γίνεται αυτό??κάθε μάθημα έχει συγκεκριμένες διδακτικές μονάδες??????????????
Εσάς πρέπει κατευθείαν να σας αναγνωρίσουν σαν διδακτορικό τότε......πρώτη φορά ακούω προπτυχιακό τμήμα με 340 διδακτικές μονάδες πέρα της ιατρικής...................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

challenger

Επιφανές μέλος

Ο challenger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 11,414 μηνύματα.
αν θελανε αυτοι των τει να μπουν στο τεε ας διαβαζανε λιγο περισσοτερο πριν λιγα χρονια και ας ειχαν τα κοτσια αντι 8000 κ 9000 μορια ν βγαλουνε 18000 και 19000 μορια...

μαζι μιλαμε, χωρια καταλαβαινομαστε μου φαινεται...:hmm:
ειμαστε παλαβοι αυτοι που πιστευουμε πως ο καθενας που τελειωνει τη σχολη πρεπει να παιρνει τα δικαιωματα που του αναλογουν;;; ΤΙΠΟΤΑ λιγοτερο, ΤΙΠΟΤΑ περισσοτερο.
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ζητησε καποιος να εγγραφομαστε στο ΤΕΕ, (εγω προσωπικα ουτε θελω να εχω νταραβερια με τετοιους ανθρωπους....)
επισης αυτο που παιρνετε ολοι οσοι ειστε εναντιον μας ως δεδομενο, οτι δεν θελαμε να μπουμε στο ΤΕΙ, απο που προκυπτει;;:hmm:
εχω βαρεθει να ακουω "ας διαβαζατε παρανω", διαβαζα οσο επρεπε και περασα στη σχολη που ονειρευομουν απο 12 χρονων, συγγνωμη αλλα δεν δεχομαι να μου πει ΚΑΝΕΝΑΣ να διαβαζα παραπανω....

παντα φιλικα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Όταν χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα για να μειώνει κάποια ομάδα σχολών να χρησιμοποιείτε για το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Εδώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς λες (αν αναφέρεσαι σε κάποιο λεγόμενό μου). Και ποιες σχολές μείωσα? Πάλι συνειρμοί?

Πως γίνεται αυτό??κάθε μάθημα έχει συγκεκριμένες διδακτικές μονάδες?????????????? Εσάς πρέπει κατευθείαν να σας αναγνωρίσουν σαν διδακτορικό τότε......πρώτη φορά ακούω προπτυχιακό τμήμα με 340 διδακτικές μονάδες πέρα της ιατρικής...................

Για τα πάντα υπάρχει μία πρώτη φορά... Πέρα από τα πολλά μαθήματα με θεωρία και εργαστηριακό κομμάτι που είπα πριν είναι και η υποχρεωτική πρακτική που λαμβάνει χώρα σε καλοκαιρινές περιόδους και όχι σε διδακτικό έτος Οκτωβρίου-Ιουνίου (πλας εξεταστική σεπτεμβρίου). Για αυτό...

Εντάξει μην κολλάτε στα ECTS του ΓΠΑ και αποπροσανατολίζεται πάλι η συζήτηση... Ένα παράδειγμα ανέφερα... Τα ECTS άλλωστε ήρθαν μετά το πρόγραμμα του ΓΠΑ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Όταν χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα για να μειώνει κάποια ομάδα σχολών να χρησιμοποιείτε για το σύνολο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Πως γίνεται αυτό??κάθε μάθημα έχει συγκεκριμένες διδακτικές μονάδες??????????????
Εσάς πρέπει κατευθείαν να σας αναγνωρίσουν σαν διδακτορικό τότε......πρώτη φορά ακούω προπτυχιακό τμήμα με 340 διδακτικές μονάδες πέρα της ιατρικής...................

Κάθε μάθημα έχει συγκεκριμένες πιστωτικές μονάδες αναλόγως του φόρτου εργασίας. Ένα εξαμηνιαίο μάθημα Α με 5 ώρες/εβδομάδα και υποχρεωτική εργασία έχει περισσότερες ECTS από το εξαμηνιαίο μάθημα Β χωρίς υποχρεωτική εργασία & με 3 ώρες/εβδομάδα.

Ένα πρόγραμμα προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών πρέπει να είναι διαμορφωμένο ώστε να αντιστοιχεί σε τουλάχιστον 60 ECTS/ακαδημαϊκό έτος. Έτσι λοιπόν είναι δυνατόν ένα 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών να αντιστοιχεί σε περισσότερες από 240 ECTS και ένα 5ετές πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών να αντιστοιχεί σε περισσότερες από 300 ECTS. Επίσης είναι δυνατόν 2 πτυχιούχοι του ίδιου τμήματος του ίδιου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να έχουν πτυχίο που αντιστοιχεί σε διαφορετικό αριθμό ECTS (αν έχουν επιλέξει διαφορετικά μαθήματα επιλογής ή αν ένας από τους δύο έχει επιλέξει και εξεταστεί επιτυχώς σε περισσότερα μαθήματα από όσα απαιτούνται για τη λήψη πτυχίου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Στο αρχικό μου σχόλιο δεν αναφερόμουν σε εσένα αλλά στο ότι όταν χρησιμοποιείται το επιχείρημα των μορίων για να μειώσει τα τει καλό είναι να χρησιμοποιείται για το σύνολο των ανώτατων ιδρυμάτων.Για το δεύτερο σου σχόλιο περί των διδακτικών μονάδων δηλαδή απλά το πέταξες έτσι για να το πιστέψουν όσοι δεν έχουν και πλήρη εικόνα και γνώση και μόλις τα βρήκες σκούρα λες εντάξει μην κολλάτε στα ECTS..Αερολογίες και πάλι..Ξέρεις οι γεωπονικές σχολές δεν έχουν το μοναδικό δικαίωμα στην πρακτική!!!!!!αν δεν το ξέρεις πέρα από τα τει πάρα πολλές σχολές έχουν πρακτική άσκηση πέρα των προπτυχιακών σπουδών ένα παράδειγμα είναι το οικονομικό.......Άμεσα δηλαδή και αυτοί σύμφωνα με το δικό σου μοντέλο με 4 χρόνια σπουδών έχουν 300 διδακτικές μονάδες
Civilara μιλάμε για επιπλέον 40 διδακτικές μονάδες σχεδόν ένα επιπλέον έτος σπουδών,είναι τραγικά πολύ...Ναι σε πολλές σχολές παρακολουθείς διαφορετικά μαθήματα και κατευθύνσεις αλλά η διαφορά κυμαίνεται ανάμεσα σε λίγα μαθήματα παραπάνω/παρακάτω και όχι σε 40 διδακτικές μονάδες!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Στο αρχικό μου σχόλιο δεν αναφερόμουν σε εσένα αλλά στο ότι όταν χρησιμοποιείται το επιχείρημα των μορίων για να μειώσει τα τει καλό είναι να χρησιμοποιείται για το σύνολο των ανώτατων ιδρυμάτων.

A, οκ.

Για το δεύτερο σου σχόλιο περί των διδακτικών μονάδων δηλαδή απλά το πέταξες έτσι για να το πιστέψουν όσοι δεν έχουν και πλήρη εικόνα και γνώση και μόλις τα βρήκες σκούρα λες εντάξει μην κολλάτε στα ECTS..Αερολογίες και πάλι..Ξέρεις οι γεωπονικές σχολές δεν έχουν το μοναδικό δικαίωμα στην πρακτική!!!!!!αν δεν το ξέρεις πέρα από τα τει πάρα πολλές σχολές έχουν πρακτική άσκηση πέρα των προπτυχιακών σπουδών ένα παράδειγμα είναι το οικονομικό.......Άμεσα δηλαδή και αυτοί σύμφωνα με το δικό σου μοντέλο με 4 χρόνια σπουδών έχουν 300 διδακτικές μονάδες

Ορίστε? Συγγνώμη, υπάρχει και κάποιος άλλος εδώ να επιβεβαιώσει ότι είπα όλα αυτά που μού αναφέρει ο antis, γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι δεν μιλώ καλά Ελληνικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top