amalfi
Δραστήριο μέλος


στο εργαστηριο παραλληλα συζητας και τη "θεωρια" που σχετιζεται με το πειραμα.. δεν "πειραματιζεσαι" απλως.. δε βλεπεις κατι εντυπωσιακο κι αυτο ηταν
αν υπαρχει φοβος να μη βγει η υλη ,μπορουμε να κανουμε καλο ,ουσιαστικο μαθημα με τους ρυθμους μας και προς το τελος της χρονιας το τελευταιο κεφαλαιο που θα μεινει ας το τρεξουμε λιγακι πιο επιφανειακα.. δεν πειραζει
(αρκει να μην ειναι ζωτικης σημασιας για του χρονου)
τι σημασια εχει ενα επισημο χαρτι που θα γραφει "βγαλαμε την υλη" οταν οι μαθητες δεν το ευχαριστηθηκαν και δεν καταλαβαν πεντε βασικα πραματα;
η υλη μας κυνηγαει συνηθως οταν δε χαιρομαστε το μαθημα. Τοτε ειναι μια αγγαρεια που πρεπει να βγει..
αν υπαρχει ορεξη οι λυσεις βρισκονται!
ή μαλλον αν υπαρχει ορεξη δε βλεπουμε παντου προβληματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
toknil
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τώρα σχετικά με την κατάσταση στο σχολείο(μιας και βλέπω ότι εκεί κατευθύνεται η συζήτηση) νομίζω ότι όταν θα πάψουν τα πάντα να είναι θέμα μεγέθους σ' αυτή τη χώρα, ίσως τότε ξεκινήσει κάτι να λειτουργεί σωστά, δημιουργικά.
Πέρασα 3 χρόνια στο λύκειο βλέποντας μαθητές να παρακαλάμε καθηγητές κυριολεκτικά για ένα μάθημα στο εργαστήριο και όταν έφταναν σε σημείο χωρίς ίχνος ντροπής να παραδέχονται ότι δεν ξέρουν καν πως λειτουργεί ένα εργαστήριο, το μόνο που ζητούσαμε είναι να γίνεται το μάθημα εκεί, χωρίς πειράματα, απλά για την αισθησή το ότι μιλάμε για επιστήμη. Ξανά άρνηση.
Κάνουμε επιλογές με γνώμονα το πιο μεγάλο,το πιο λαμπερό, το πιο δήθεν ή το πιο εύκολο. Η δουλειά του καθηγητή-δασκάλου σπάνια νομίζω αποτελεί απόρροια πιο ώριμων σκέψεων από τα 4 παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constantinekots
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το επιπεδο του μαθηματος εξαρταται επισης απο το σχολειο κ τον καθηγητη. Ο θεωρητικος τροπος που διδασκονται μερικα εντελως εργαστηριακα μαθηματα στην Ελλαδα (Χημεια) δεν επηρεαζει τη διδασκαλια των Μαθηματικων, τα οποια δεν εχουν αναγκη εργαστηριακης διδασκαλιας, το μονο που θελουν ειναι καλος καθηγητης, καλα μυαλα απο κάτω και καλα θεματάκια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
milanezos92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ξαροπ
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτο με τη Ρουμανια το αγνοώ τελειως, μαλλον μπερδευεστε με το γεγονός οτι υπαρχει μια μεγαλη φιλολογια σχετικα με το πως Ελληνες μαθηματικοι μελετουν και δανειζονται ιδέες απο εργα Ρουμανων συναδέλφων τους. Αυτο τι σχεση εχει με τα Μαθηματικα που διδασκονται στο σχολειο; Μια κριτικη ματια σε οσα ακουμε κ οσα λεμε θα ηταν το καλυτερο φαρμακο για να σταματησουν να λεγονται ανακριβειες.
Μήπως εσύ είσαι αυτός που λέει ανακρίβειες, την στιγμή που τα Ρουμανάκια προετοιμάζονται φουλ και διδάσκονται πράγματα που άλλοι ούτε ξέρουν πως υπάρχουν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constantinekots
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος


Το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα από τους καθηγητές των ξένων σχολείων χαρακτηριζόταν ειδικά στο λύκειο ως απαιτητικό και δύσκολο. Η ύλη των μαθηματικών κατεύθυνσης δεν την κάνουν στη Δανία, την Αγγλία, και την Ιταλία σίγουρα. ΤΟ μόνο που κάνουν είναι διαφορικό λογισμό και αυτόν επιφανειακά. Μιγαδικοί και Ολοκληρώματα δεν ξέρουν καν τί είναι.
Γενικά η ύλη στα ελληνικά σχολεία είναι διπλάσια από αυτά των Ευρωπαίων μαθητών και σαφώς μία από τις δυσκολότερες με περισσότερες απαιτήσεις.Και επειδή μερικοί από εδώ θα μου ζητάνε πηγές σας έχω την καλύτερη.
Ένα κορίτσι που ζούσε στον Καναδά (ήταν Ελληνοκαναδέζα), μετακόμισαν οι γονείς της στην Ελλάδα και ενώ έπρεπε να πάει Λύκειο, υποβιβάστηκε στην τρίτη γυμνασίου στην Ελλάδα διότι το επίπεδο ήταν πιο δύσκολο!
Σαφώς δεν είναι και το καλύτερο αυτό διότι από πολύ νωρίς μπαίνουμε στα δύσκολα...Πολλές φορές το λίγο και το απλό είναι προτιμότερο...Who knows?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
georg13pao
Εκκολαπτόμενο μέλος


-----------------------------------------
Αποδειξε το μου. Και οχι με φιλολογιες τυπου "Αντιγραφη απο ρουμανικο διαγωνισμο το φετινο 4ο θεμα!". Εγω δεν εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα, απλα το ακουω μονο απο ορισμενους που νομιζουν οτι η Ελληνικη Μαθηματικη Εταιρεια και τα θέματά της στοχευουν εκει που στοχευει η εκμαθηση των Μαθηματικών στη γενική εκπαιδευση. Καμια σχεση, σας διαβεβαιώ. Δεν εχουν σχεση οι στοχοι της Εκπαιδευσης με τους στοχους της μαθηματικης ολυμπιαδας. Απο κει και περα...ενταξει, εγω χαρουμενος θα ειμαι αν ειναι καλοι στα Μαθηματικα οι Ρουμανοι, θα ειναι απ'τα λιγα πραγματα που πανε καλα στη χωρα τους...Μακάρι! Αλλωστε αν τα θεματα του μαθηματικου διαγωνισμου της Ρουμανιας ειναι οντως ιδια με τα θεματα εισαγωγικων εξετασεων, τοτε ο διαγωνισμος εχει αποτύχει.
Βασικά οι ρουμάνοι μαζί με τους βούλγαρους είναι οι καλύτεροι στους μαθηματικούς διαγωνισμούς στα βαλκάνια και στους 10-15 καλύτερους στον κόσμο. Οπότε είναι απλά βλακείες τα περί αποτυχίας των ρουμάνικων διαγωνισμών

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Νομίζω πως μέχρι την Γ' Λυκείου φτάνουν στην ύλη αυτά που κάνουμε εμείς στην Β' Λυκείου (πολυνυμικές εξισώσεις, σχήμα Horner...κλπ).
Η Μαθηματικός μου στο φροντιστήριο μας είχε πει πως όταν Έλληνες φοιτητές πάνε στο εξωτερικό βοηθάνε φοιτητές μεγαλύτερων ετών γιατί η ύλη και το επίπεδο είναι πολύ προχωρημένα στην Ελλάδα (άσχετα αν δεν διδάσκονται σωστά).
Λίγους μήνες πριν τις Πανελλήνιες μας είχε φέρει θέματα από το πανεπιστήμιο του Liverpool, στα οποία υπήρχε και μία άσκηση από το δικό μας σχολικό βιβλίο στους μιγαδικούς αριθμούς. Ήταν μία σχετικά εύκολη αποδεικτική άσκηση που την χρησιμοποιούσαμε για να λύνουμε πιο δύσκολες ασκήσεις.
Νομίζω πως αυτή είναι μια απόδειξη του καλού επιπέδου που έχουμε στα Μαθηματικά και καλό θα ήταν να το υποστηρίξουμε και με σωστότερη (και πιο ενδιαφέρουσα) διδασκαλία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Αλήθεια???? Πρώτη φορά το ακούω... Για την Φινλανδία έχω ακούσει ότι έχει επιτυχίες αλλά κι εμείς δεν πάμε πίσω...παγκοσμίως νομίζω καλή θέση σε διαγωνισμούς έχει η Β.Κορέα...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Η χώρα μας είναι σε πολύ καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο, δεδομένου του αρνητικού κλίματος και των παθογενειών της πολιτείας μας. Αν δείτε τις δημοσιεύσεις Ελλήνων Μαθηματικών σε άκρως πολύπλοκα εξειδικευμένα θέματα σε κορυφαία περιοδικά των ΗΠΑ αλλά και ένα σωρό summer schools, παγκόσμια συνέδρια,...που διοργανώνονται με υπεύθυνους Τμήματα Μαθηματικών Ελληνικών Πανεπιστημίων και επισκέψεις από κορυφές μυαλά μαθηματικών του πλανήτη από top Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα. Για παράδειγμα, το παγκόσμιο συνέδριο Ανάλυσης στην Πάτρα ή της Γενικής Τοπολογίας στην Ναύπακτο. Απλά χρειάζεται η όλη δουλειά ηθική και χρηματική στήριξη.
Δεν μπορεί η Γερμανία να διοργανώνει έτος Μαθηματικών προς τιμήν του F.Gauss και τα Πανεπιστήμια να έχουν ημερίδες Μαθηματικών για τον απλό ενδιαφερόμενο κόσμο (μαθητές...κτλ) ώστε να δει ο μέσος άνθρωπος τα Μαθηματικά υπό άλλη μη σχολική σκοπιά και στην Ελλάδα, βλέπουμε τα μαθηματικά μόνο ως ασκήσεις πανελληνίων. Ξεφτίλλα ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Και για να δείτε ακριβώς τι και πώς διδάσκονται και εξετάζονται οι μαθητές στα Μαθηματικά στην Αγγλία, μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ: https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf
Πρόκειται για πολύ ενδιαφέρουσα και αναλυτική εργασία στα Ελληνικά.
(Καλό είναι να έχουμε μια υπεύθυνη ενημέρωση πριν ανακυκλώνουμε τις φήμες που κυκλοφορούν για το πόσο τέλειοι στα μαθηματικά είμαστε εμείς οι Έλληνες και πόσο χάλιες είναι όλοι οι άλλοι).

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στο φόρουμ. Είπαμε ότι έχουμε υψηλό επίπεδο δυσκολίας σε σχέση με πολλές Ευρωπαϊκές χώρες. Εγώ έδωσα και παράδειγμα.φήμες που κυκλοφορούν για το πόσο τέλειοι στα μαθηματικά είμαστε εμείς οι Έλληνες και πόσο χάλιες είναι όλοι οι άλλοι).
Με μία σύντομη ματιά στην εργασία (πολύ ωραία!), στην Αγγλία το επίπεδο είναι περίπου το ίδιο με την Ελλάδα αλλά πράγματι έχουν πολύ καλό σύστημα που βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν σε βάθος μαθηματικές έννοιες και να αναπτύξουν μαθηματικές δεξιότητες. Μακάρι να υπήρχε και στην Ελλάδα κάτι ανάλογο...
Υ.Γ Ας μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας. Πολλοί Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό σε μαθηματικούς τομείς...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος


Btw,με πάσα επιφύλαξη λέω πως οι καλύτεροι μαθηματικοί στον κόσμο στις μέρες μας θεωρούνται οι Ινδοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
delirium
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Δηλαδή, (εσύ θα ξέρεις καλύτερα), αυτά που γράφει εδώ είναι ψέματα?Στο εξωτερικό το επίπεδο των μαθηματικών είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό στην Ελλάδα. Όντας μαθητής σε σχολείο της Αγγλίας πρέπει να σας πω πως μέχρι θεωρία μιγαδικών κάνουν στην εκεί 3η Λυκείου.
https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
delirium
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προσωπικά, πήγα μέχρι και την αντιστοιχη 1η τάξη. Τέλος πάντων, εγώ είπα τι ξέρω πάνω στο θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Btw,με πάσα επιφύλαξη λέω πως οι καλύτεροι μαθηματικοί στον κόσμο στις μέρες μας θεωρούνται οι Ινδοί.
Υπάρχουν πολλά θεωρήματα και μαθηματικές θεωρίες, αλγοριθμικές τεχνικές στα Υπολογιστικά Μαθηματικά (Comp Maths) και στην Θεωρία Βελτιστοποίησης που διδάσκονται στα Πανεπιστήμια του κόσμου και φέρουν ονόματα Ινδών, Ιαπώνων, Ελλήνων...κτλ διάσημων μαθηματικών του 1980 έως σήμερα...Μέχρι και εξίσωση του κλάδου της Μαθηματικής Ανάλυσης με όνομα Έλληνα μαθηματικού υπάρχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος


Διάβασα ότι πέθανε στα 32 του χρόνια και άφησε πίσω του μυστικά που προσπαθούν να αποκρυπτογραφήσουν οι Μαθηματικοί...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.