Ελληνόπουλα και Θετικές Επιστήμες

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Διαφορετικο τροπο προσεγγισης στα μαθηματικα εχουν και οι Γερμανοι που το βλεπω στα βιβλια της αδερφης μου. Δινουν εμφαση σε πρακτικα θεματα, κανουν πολλη γεωμετρια (ενω εδω την εχουμε λιγο στο κλασιμο) και βαζουν γενικα τα παιδια να κανουν πολλες πραξεις με το μυαλο και οχι με το χαρτι. Η καθετη πραξη που εχουμε θεοποιησει στο ελληνικο σχολειο, στο Γερμανικο απλα δεν υπαρχει. Το συζητουσα αυτο με μια γερμανιδα μαθηματικο και μου ειπε οτι σκοπο εχουν ακομα και ατομα που δεν ακολουθουν θετικες επιστημες να εχουν στοιχειωδεις πρακτικες γνωσεις. Γιατι πραγματικα ειναι απαραδεκτο να υπαρχουν ατομα που να μην μπορουν να υπολογισουν ποσο ειναι το ποσο μετα απο 30% εκπτωση. Οταν βγαινεις απο την ταξη δεν εχεις χαρτι και μολυβι να κανεις πραξη και πρεπει να χρησιμοποιεις το μυαλο σου. Πιστευω πως θα επρεπε να ενισχυθει η διδασκαλια των μαθηματικων στο σχολειο, να διδασκουν μαθηματικοι στις δυο τελευταιες ταξεις του δημοτικου (κι οχι δασκαλοι που διδασκουν μεσα απο ενα βιβλιο) και τα βασικα μαθηματα στη 2βαθμια να εχουν χωριστες βασεις απο τα υπολοιπα. Τα θρησκευτικα, η ιστορια, η λογοτεχνια, τα καλλιτεχνικα μπορουν να κρατησουν τη βαση εκει που ειναι σημερα. Ομως τα Μαθηματικα, τα Νεα Ελληνικα, οι Φυσικοχημειες και τα Αγγλικα πρεπει να εχουν ξεχωριστη βαση, γυρω στο 60-70% ετσι ωστε αυτος που τελειωνει στα 18 του το σχολειο να εχει κτημα του καποιες βασικες γνωσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
DarthFederer φαντάζομαι θα έχεις δει ότι σε ένα Τμήμα Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης Ελληνικού ΑΕΙ στα μαθήματα των Μαθηματικών οι φοιτητές, έχουν τους χαμηλότερους βαθμούς του πτυχίου τους. Για παράδειγμα, βλέπεις ότι σε ένα μέσο μάθημα της επιστήμης τους, ο κατώτερος βαθμός στη λίστα των εξεταζομένων είναι το 4 και ανεβαίνουμε ενώ αντιθέτως σε κάτι Μαθηματικά, Φυσικές, Πληροφορικές ή Διδακτική Μαθηματικών / Φυσικών Επιστημών οι βαθμοί ξεκινάνε από 5 και κάτω. Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι θα διδάξουν για πρώτη φορά σε παιδάκια, σε νέους ανθρώπους, μια από τις επιστήμες που είναι βασικές για τη ζωή τους: την απλή αριθμητική. Τρίζουν τα κόκαλα του Πλάτωνα. Όμως μπορώ να παραδεχτώ ότι σκίζουν στο ξέκωλο ντύσιμο, οι φοιτήτριες του Παιδαγωγικού. Εκεί τις παραδέχομαι. Ούτε σε Εργαστήριο Εναλλακτικής Μόδας να σπούδαζαν. Η ζημιά ξεκινάει από το προνήπιο. Είναι λάθος στημένο όλο το εκπαιδευτικό σύστημα αφού ποτέ δεν απασχολεί κανέναν (ούτε τα ΜΜΕ που κυβερνούν) η σωστή εκπαιδευτική πολιτική. Για να δείτε πόσο χώρα χαβαλετζήδων είμαστε, ένας υπουργός παιδείας έχει θητεία το πολύ 1-2 χρόνια. Υπάρχει σκοπιμότητα σ' αυτό. Γι' αυτό αντί να γκρινιάζουμε ας απολαύσουμε το greek mataki και kamaki.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Όμως τα κίνητρα στην Ελλάδα του 2014, είναι κίνητρα επαγγέλματος.
δεν είναι σίγουρο ότι αν μπεις στη τάδε σχολή θα βρεις δουλειά (και καλή μάλιστα).πλέον δεν νομίζω ότι αυτό είνι πουθενά σίγουρο.Το αν θα βρεις καλή δουλειά εξαρτάται από την προσπάθεια που θα ρίξεις,το σύνολο των σπουδών σου(π.χ. μεταπτυχιακά κλπ) ,το βιογραφικό σου και/ή η κ***φαρδία.Φυσικά εξαρτάται και από τις ανάγκες τις κοινωνίας αλλά αυτές αλλλάζουν συνεχώς.Π.χ. πριν κανά 5-6αρι χρόνια όλοι οι γονείς έλεγαν στα παιδιά τους να γίνουν δάσκαλοι,και τώρα που τελείωσαν απολύουν και δεν προλαμβάνουν δασκάλους.τώρα λένε ότι το καλύτερο επάγγελμα είναι κάτι που έχει να κάνει με οικονομικά και τεχνολογίες αλλά μετά μπορεί να αλλάξει.

1) Όχι βέβαια. Το θεωρώ απλά σαν ένα μικρό βήμα που προσπαθεί να βγάλει το λύκειο από το τέλμα της "παιδικής χαράς".
2) Ένας κόσμος στον οποίο όλοι θα συμφωνούσαν σε όλα, θα ήταν πολύ βαρετός.
3) Σιγά τις "πολλές απαιτήσεις" και τη "μεγάλη αλλαγή". Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι ότι το νέο σύστημα έβαλε ότι για να περάσεις ένα μάθημα πρέπει να έχεις κάποιο ελάχιστο βαθμό. Όσο για το "αλλού", στα κράτη της Ευρώπης (π.χ. στην πολυδιαφημισμένη Φινλανδία) για να περάσει ο μαθητής ένα μάθημα απαιτείται βαθμός 65% (δηλ. 13 δικό μας).
4) Εάν φοιτάς σε δημόσιο Ελληνικό λύκειο, σίγουρα θα έχεις συναντήσει συμμαθητές σου που έρχονται στο σχολείο για τουρισμό. Είναι αυτοί που δεν ανοίγουν ποτέ βιβλίο, δίνουν λευκό στα test και τα διαγωνίσματα, τους βάζουν (εντελώς χατιρικά) 10-12 στα προφορικά και στις τελικές εξετάσεις παίζουν λότο (ή αντιγράφουν) τα πολλαπλής επιλογής και τα σου-λου. Με το μέχρι τώρα σύστημα αυτοί οι "μαθητές" περνούσαν, καθώς με τους (πάντα μεγάλους) βαθμούς στα Θρησκευτικά, στα Αγγλικά και στο project, συγκέντρωναν το μαγικό 9,5 στο γενικό μέσο όρο. Αυτοί είναι (κατά 95%) οι "κακόμοιροι μαθητές" που ο νέος τρόπος προαγωγής δεν άφησε να περάσουν την τάξη. (Σύμφωνα με τις εφημερίδες "τους έσφαξε" και σύμφωνα με κάποια κόμματα "τους στερεί τη μόρφωση"). Προφανώς, η "τράπεζα θεμάτων" δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Οι "μαθητές" αυτοί (ούτε πριν ούτε τώρα) θα καταδέχονταν ποτέ να ασχοληθούν με το 2ο και το 4ο θέμα. Τέλος, δεν ήταν απαραίτητο για να περάσει κάποιος να "στρώσει κώλο". Μια μικρή προσπάθεια 2 μέρες πριν τις εξετάσεις κάθε μαθήματος θα ήταν αρκετή.


1)δεν λέω ότι το νέο σύστημα είναι κακό αλλά όταν δεν συνοδεύεται από αλλαγές σε ολόκληρη τη δευτεροβάθμια και τη τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι απλά άλλο ένα βάρος στους μαθητές
2)Agreed
3)Και σε αυτό με βρίσκεις σύμφωνη.Αυτό που εννοώ όμως (φταίω και εγώ δεν το είπα καλά) είναι ότι σε όποια χώρα και να εφαρμοστεί το νέο σύστημα (χωρίς αλλαγές στην ύλη,στην ποιότητα και ποσότητα του μαθήματος και στα σχολικά κτήρια) απλά δεν έχει νόημα.
Η νορβηγία πχ(ή σουησία ή φιλανδία δε θυμάμαι,είχα δει ένα βίντεο τις προάλλες) δεν είναι τόσο καλή όσον αφορά την εκπαίδευση μόνο λόγω του συστήματος στο λύκειο.Είναι καλή και λόγω της ύλης και το πόσο εμβαθύνουν σε αυτή,λόγω του εξοπλισμού για το σχολείο,λόγω του προσωπικού (πχ των καθηγητών,των ψυχολόγων ,των ειδικών καθηγητών για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες),κλπ
4)Ως εδώ καλά.Και εμένα δε μου αρέσει αυτή η κατάσταση με τους μαθητές τουρίστες.Εγώ άλλωστε δε μιλούσα για αυτούς.Είπα ότι δε φταίνε αποκλειστικά οι "κακοί μαθητές που δε διάβασαν".Απλά όταν το σχολείο δεν τους δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να γράψουν δε φταίνε μόνο οι μαθητές.
Όταν στην έδρα έχεις έναν καθηγητή ο οποίος απλά αντιγράφει τη θεωρία από το βιβλίο στον πίνακα και σου βάζει 5 ασκήσεις και σου λέει απλά "λύσ'τες" (η δική μου περίπτωση στην πρώτη λυκείου) χωρίς να σου δείξει τον τρόπο ή έστω να τις διορθώσει αργότερα πως να πάς και να γράψεις;Όταν το βιβλίο έχει το πυθαγόρειο (που το μαθαίνεις από την 1 γυμνασίου) και σου βάζει ασκήσεις τρελές εσύ τι να κάνεις (και μη μου πεις:εύκολες είναι οι ασκήσεις της γεωμετρίας,δεν μιλάω για τις ερωτήσεις κατανόησης μιλάω για τις ασκ΄΄ησεις);Όταν στο τέλος σου βάζουν ασκήσεις 10 φορές πιο δύσκολες εσύ πως να η πας και να γράψεις 7;
Αυτό το σύστημα θα είναι μια νέα αποτυχία στον τομέα της εκπαίδευσης αν δεν γίνουν σε όλη την εκπαίδευση ριζικές αλλαγές.
Είναι απλά σαν να βάζεις πανελλήνιες στην α και στη β,δεν βγαίνει τίποτα από αυτό απλά τα παιδιά θα παπαγαλίσουν περισσότερο (κυρίως στα θεωρητικά αλλά και στα θετικά) και θα σκάσουν περισσότερα στα φροντιστήρια (και στα δύο).

Συμπληρώνοντας τα επιχειρήματα του Δια περί αχρηστίας πολλών καθηγητών, να αναφέρω ενδεικτικά οτι ο καθηγητής που παίρνει 600 ευρώ το μήνα δεν θα συγκινηθεί να σπαταλήσει υπομονή και φαιά ουσία για να γεμίσει τα κεφάλια των μαθητών στο σχολείο, δυο να κάνουν τον κακό χαμό μέσα στο τμήμα και θα κόψει την προσπάθεια. Άλλωστε το απόγευμα τον περιμένουν ιδιαίτερα στο σπίτι που πληρώνουν καλύτερα!

ντίνα,δεν φταίνε τα 600 ευρώ.και τους παλιούς καλούς καιρούς που παίρνανε ξέρωγω 1500 πάλι λουφάραν.Οπωσδήποτε τα χρήματα είναι ένα κίνητρο αλλά όχι το μοναδικό.Ο καθηγητής έχει και τόσες τάξεις γεμάτες μαθητές να σκεφτεί.Είναι λειτούργημα ρε π**τη μου δεν μπορείς επειδή παίρνεις λιγότερα λεφτά να τα παρατάς!
Είναι λειτούργημα, όπως και η δουλειά του νοσοκόμου.Δηλαδή για ένα χρόνο σχεδόν στη μάνα μου που είναι νοσοκόμα έκαναν μια τεράστια μείωση.Δηλαδή με αυτή τη λογική έπρεπε να πει :παιδιά χέστηκα για τους ασθενείς,δεν δίνω φάρμακα δεν φτιάχνω κρεβάτια επειδή μου έγινε μείωση;
Δεν ξέρω, εγώ τον δάσκαλο/καθηγητή τον έχω πλάσει έτσι στο νού μου και θεωρώ ότι πέρα από κάθε αντιξοότητα πρέπει να παλεύει για τους μαθητές.Έστω κι αν παίρνει πολύ λίγα,έστω κι αν έχει φασαριόζους μαθητές,πρέπει να προσπαθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Εμεις ωραια τα συζηταμε αλλα στην πραγματικοτητα τιποτα δεν προκειται να αλλαξει. Πετανε καμια φορα καμια φωτοβολιδα και καλα αλλαγης αλλα στην πραγματικοτητα στο εκπαιδευτικο συστημα της Ελλαδας δεν αλλαζει απολυτως τιποτα. Οι αλλαγες στο εκπαιδευτικο συστημα ειναι σαν ντομινο. Η μια φερνει την αλλη. Στην Ελλαδα αποφασιζουμε να μην κανουμε καμια. Αν για παραδειγμα βαζαμε μαθηματικους και φυσικους στα δυο τελευταια χρονια του Δημοτικου θα μειωνονταν οι ωρες των δασκαλων. Αρα θα ηταν λιγοτερες και οι προσληψεις. Αρα και οι δασκαλοι θα εκαναν μεγαλυτερες φασαριες. Ας υποθεσουμε ομως οτι η κυβερνηση αποφασιζε μειωση των εισακτεων στα παιδαγωγικα ωστε να μειωθουν οι ανεργοι πτυχιουχοι δασκαλοι. Θα ηταν μια λυση. Τοτε θα ειχαμε κυματα αγανακτισης του μεσου Ελληνα οτι η Κυβερνηση κλεινει την πορτα της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης στα λαϊκα στρωματα και κανει την εκπαιδευση ταξικη.

Αν τωρα αλλαζαμε το συστημα εισαγωγης στα πανεπιστημια και το καθε πανεπιστημιο οριζε δικη του βαση για την εισαγωγη των φοιτητων με βαση το απολυτηριο. Για παραδειγμα το Μαθηματικο Αθηνας θα ειχε ως κριτηριο να εχεις απολυτηριο πανω απο 15 και στα Μαθηματικα ο Μ.Ο σου να ειναι 17+. Με αυτον τον τροπο θα αποφευγαμε την εισαγωγη φοιτητων σε σχολες σχετικες με αντικειμενα με τα οποια η σχεση τους ειναι πιο επιφενειακη κι απο τη δικη μου με το baseball, δηλαδη πρωτοετεις σε τμηματα Μαθηματικων ή Φυσικης που εγραψαν 11-12 στα αντιστοιχα μαθηματα. Ετσι θα καταργουνταν τα φροντιστηρια γιατι οι εξετασεις θα ηταν ενδοσχολικες. Ναι αλλα μετα θα εξεγερθουν οι χιλιαδες εκπαιδευτικοι που απασχολουνται σε φροντιστηρια και ιδιαιτερα και ειναι ησυχοι προς το παρον.

Δεν υπαρχει αλλαγη αναιμακτη. Δεν γινεται, αλλα επισης δεν υπαρχει και υπουργος που να εχει τα κοτσια να περασει μετρα ακομα και εαν αυτα σημαινουν το τελος της πολιτικης του καριερας. Να τα εχουμε καλα με ολους ειναι η τακτικη του υπουργειου. Αυτο δεν γινεται. Εδω ειδαμε να αλλαζει ο υπουργος που στο τσακιρ κεφι θα κατσει στη θεση του 2 χρονια και μεσα σε λιγους μηνες θελει να περασει ρυθμιση ωστε να μην αφησει μετεξεταστεους και υπεγραψε την εναρξη λειτουργιας δυο νεων σχολων. Γιατι ο καθε ενας που ειναι ευχαριστημενος ή δυσαρεστημενος απο την εκαστοτε αλλαγη ειναι αρκετες ψηφοι στις επομενες εκλογες. Και η πλειοψηφια οσων κυβερνουν ή περιμενουν να κυβερνησουν, θα πουλαγε τη ψυχη του στο διαολο προκειμενου να παρει μερικες ψηφους παραπανω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Darth federer αν ο Λοβερδος επαναφερει το τωρινο συστημα και καταργησει το καινουργιο που λενε οτι θα εφαρμοστει στο Νεο Λυκειο μην σου φανει περειεργο.Τελος κανεναν δεν συμφερει το καινουργιο συστημα ουτε μαθητες ουτε φροντιστες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
...όταν ένα τεράστιο ποσοστό μαθητών μένουνε μετεξεταστέοι δεν μπορεί να φταίνε μόνο τα παιδιά, δεν μπορεί να φταίει μόνο το σύστημα των εξετάσεων, δεν μπορεί να φταίει μόνο η ύλη, αλλά και ο άνθρωπος που έχει αναλάβει την μετάδοσή της....
Εδώ δεν θα συμφωνήσω. Δε μιλάμε για κάτι σημαντικό. Μιλάμε για το πολύ απλό να "πιάσει" κάποιος την απαραίτητη "βάση" για να περάσει. Μια στοιχειώδης μελέτη λίγες μέρες πριν τις εξετάσεις θα ήταν αρκετή. Αυτοί που "έμειναν" ήταν (κατά 95%) οι εντελώς αδιάφοροι μαθητές-τουρίστες και θα "'έμεναν" ακόμα και αν είχαν τον "καλύτερο" καθηγητή. Αυτοί που "πέρασαν", ήταν τα παιδιά που προσπάθησαν (έστω και στοιχειωδώς) και θα "περνούσαν" ακόμα και αν είχαν τον "χειρότερο" καθηγητή. (Το 5%, δηλαδή τον 1 στους 20 ανεξεταστέους, το αφήνω για κάποια παιδιά που ατύχησαν ή είχαν οικογενειακά προβλήματα που δεν τους άφησαν να μελετήσουν και να αποδώσουν σωστά).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Darth federer αν ο Λοβερδος επαναφερει το τωρινο συστημα και καταργησει το καινουργιο που λενε οτι θα εφαρμοστει στο Νεο Λυκειο μην σου φανει περειεργο.Τελος κανεναν δεν συμφερει το καινουργιο συστημα ουτε μαθητες ουτε φροντιστες.

Για ποιο λογο δεν συμφερει τα φροντιστηρια; Απο εκει που οι περισσοτεροι ξεκινουσαν στην Β και καποιοι στη Γ, τωρα πανε ολοι καρφι απο την Α.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoTexXx

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,554 μηνύματα.
Η λυση ειναι εισαγωγικες εξετασεις στα πανεπιστημια οπως στην Αυστρια!! Εκει φαινεται ποιος κατεχει γνωσεις πανω στην εκαστοτε επιστημη και η θεληση στο αν θελει να τις διευρυνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Η λυση ειναι εισαγωγικες εξετασεις στα πανεπιστημια οπως στην Αυστρια!! Εκει φαινεται ποιος κατεχει γνωσεις πανω στην εκαστοτε επιστημη και η θεληση στο αν θελει να τις διευρυνει...

Σκέψου όμως τι θα συνέβαινε στην πλειονότητα των επιστημών που δεν είναι στις προτιμήσεις πολλών Ελλήνων μαθητών. :P Καλώς ή κακώς στην Ελλάδα, 5-10 Τμήματα μονοπωλούν κάθε χρόνο στις μαζικές προτιμήσεις ασχέτως αν τελικά περνάνε λίγοι και οι υπόλοιποι παρκάρονται σε Τμήματα που δεν είναι στις προτιμήσεις τους και εκεί μετά αρχίζουν οι κομπίνες με τα 10%,...κ.α. ευνοιοκρατίες. Το University of Graz έχει 10%;

Το Πανεπιστήμιο νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει ένα εξεταστικό κέντρο. Ήδη με τις 3 εξεταστικές περιόδους και με τις προόδους ανά μάθημα, έχει μετατραπεί σε άτυπο εξεταστικό κέντρο και εντούτοις οι φοιτητές δεν τα πάνε και τόσο καλά. Υπάρχει δομικό πρόβλημα. Μπορούμε να απαιτήσουμε από ένα μαθητή λυκείου να έχει άποψη για μια x επιστήμη που δεν τη γνωρίζει; Με τι κριτήριο θα πηγαίνει να δίνει εξετάσεις, σε τι θέματα, όταν το σύστημα αυτό φαντάζομαι θα ήταν εκτός φροντιστηριακής λογικής ή μήπως όχι;

Γιατί στην Ελλάδα, σε ό,τι έχει γίνει με γραπτές εξετάσεις συνοδεύεται και από ένα καλοστημένο "σύστημα" ιδιωτικής παρα-παιδείας, φροντιστηρίων κλπ (ακόμη και οι πιστοποιήσεις χειρισμού ΗΥ για το ΑΣΕΠ, οι πιστοποιήσεις ξένων γλωσσών, φροντιστήρια για προετοιμασία εξετάσεων ΑΣΕΠ / εξεταστικών σε Πανεπιστήμια,...κ.α.). Φαντάζομαι ότι στην Αυστρία δεν υπάρχει τόση φροντιστηριομανία αν και η ιδιωτική παρά-παιδεία είναι αποτέλεσμα της ελεύθερης αγοράς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Τωρα να δειτε γλεντια που μετρανε και τα θρησκευτικα για να γινεις οδοντιατρος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Λες και αν διναμε εξετασεις στα πανεπιστημια για την εισαγωγη ως δια μαγειας θα εξαφανιζοταν ο κλαδος της παραπαιδειας και ολα στο ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα θα ηταν αγγελικα πλασμενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Έχουμε γίνει η χώρα των γραπτών εξετάσεων. Ακόμη απορώ πως δεν έχουν σκεφτεί γραπτές εξετάσεις για τον δείκτη iq των Ελλήνων μαθητών και φοιτητών οι οποίες να μετράνε ως μόρια για το ΑΣΕΠ. Όχι άλλο κάρβουνο με εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα με το Dia.Έπρεπε να φτάσω Β Λυκείου και να πάω φροντιστήριο ώστε να αποκτήσω Μαθηματική Παιδεία.Δεν θεοποιώ τα φροντιστήρια απλά κατακρίνω τους καθηγητές του δημοσίου και ιδιαίτερα του γυμνασίου.Το Σεπτέμβρη θα πάω Γ' Λυκείου και μέχρι τώρα έχω συναντήσει 1(!) μόνο καθηγητή μαθηματικών ο οποίος πραγματικά ενδιαφέρεται,με έκανε να δω τη γεωμετρία από μια άλλη οπτική γωνία,είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει,φέρνει επιπλέον ασκήσεις και δεν λύνει μόνο αυτές από το σχολικό...ελπίζω να τον έχω του χρόνου είναι εξαίρετος άνθρωπος και ΔΑΣΚΑΛΟΣ.Τώρα όσον αφορά την ποσότητα της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και της δυσκολίας των θεμάτων που αναφέρθηκε στο νούμερο 5 του πρώτου ποστ απο το Dia,θα συμφωνήσω και πάλι.Απλά να αναφέρω ότι στις δέσμες όταν η ύλη της Φυσικής ήταν 12 κεφάλαια(αν θυμάμαι καλά) τα θέματα ήταν πολύ πιο εύκολα.



Λες και αν διναμε εξετασεις στα πανεπιστημια για την εισαγωγη ως δια μαγειας θα εξαφανιζοταν ο κλαδος της παραπαιδειας και ολα στο ελληνικο εκπαιδευτικο συστημα θα ηταν αγγελικα πλασμενα...

Πέρυσι μια συμμαθήτρια πήγε στη Φιλανδία με το πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών,όταν τους είπε για φροντιστήριο ρώτησαν τι είναι αυτό και εκείνη προσπαθούσε να τους εξηγήσει....αλλά μάταια(Η Φιλανδία έχει ένα από τα καλύτερα εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη).Επίσης με το ίδιο πρόγραμμα άλλη κοπέλα πήγε στην Πορτογαλία,σύμφωνα με την ίδια εκεί συνδυάζουν όσα διδάσκονται στα μαθηματικά με την Γεωμετρία και είναι περιττό να πω ότι ο μύθος "Εμείς κάνουμε πιο δύσκολα" καταρρίφθηκε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Πάντως στην Ολλανδία κάνουν το 1/3 της ύλης μας και εισάγονται στην Γ/Θμια εκπαίδευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
Πάντως στην Ολλανδία κάνουν το 1/3 της ύλης μας και εισάγονται στην Γ/Θμια εκπαίδευση.

Λες και εδω που την κανουμε μασημενη θυμουνται περισσοτερα οταν περασουν δυο μηνες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Τυπογραφικό (άραγε; ) λάθος σχολικού βιβλίου: Θεώρημα του Bolzano ενώ σε ένα βιβλίο κλασικής ανάλυσης, αναφέρονται ως θεωρήματα του Bolzano (σύνολο θεωρημάτων και προτάσεων) στο κεφάλαιο με τη συνέχεια. :P Όχι μόνο μασημένα αλλά και λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τάσος97

Τιμώμενο Μέλος

Ο Allostasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,113 μηνύματα.
nPb δεν υπάρχει κάποιο διεθνες προγραμμα για τα σχολεια με την εννοια οτι καθε υπουργειο παιδειας ανα κρατος επιλεγει διαφορετικα τι θα διδαχθει και σε ποια τάξη. Αλλα αν παρατηρησει κανεις τα παντα επαναλαμβανονται συνεχως στα μαθηματα απο το δημοτικο εως το λυκειο(με μερικες προσθηκες καθε φορα). Αυτο που χρησιμεύει; Γιατι σε εμενα επιβεβαιωνει το "μαθαινω μονο για το βαθμο"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Έχουμε γίνει η χώρα των γραπτών εξετάσεων. ..... Όχι άλλο κάρβουνο με εξετάσεις.
Θέλεις να πεις ότι σε άλλες χώρες οι μαθητές έχουν πιο λίγες γραπτές εξετάσεις;
Πάντως στην Ολλανδία κάνουν το 1/3 της ύλης μας και εισάγονται στην Γ/Θμια εκπαίδευση.
Μήπως ΚΑΙ αυτό είναι ένας ακόμα μύθος; Έκανα στον Γκούγκλη μια πρόχειρη αναζήτηση με λέξεις κλειδιά "Holland, mathematics, high school, algebra, analysis , calculus" και δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο. (Επίσης είδα και αγγελίες για ιδιαίτερα μαθήματα).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Αφιερωμένο για να δούμε πόσο πάει το μαλλί...στο ιδιαίτερο στην Ολλανδία:

ΠΗΓΗ: Private Professional Tutoring for Mathematics-Economics

Private Professional Tutoring for Mathematics, Economics

Price: EUR 40 / Hour Currency converter

Area/Neighbourhood: Amsterdam, Eindhoven, Tilburg, Utrecht, Rotterdam Etc

Private Professional Tutoring for Mathematics, Economics, Business Studies, Toefl, SAT, IB Econ, GRE, GMAT preparations, Econometrics, Statistics, English from a graduate student from New York University.

Course documents are provided. There is much to offer if you want to excel in your studies. Please do not hesitate if you have any questions.

References are available upon request.

Kind regards,

Good luck.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Να ρωτησω για τα μαθηματικα.
1α για το δημοτικο το βιβλιο της πεμπτης δημοτικου το εχει ελχθει κανεις αν ειναι για 5η δημοτικου αλλα μπα το εχουν τα παιδια να τιρανουνται.
Στα λυκεια που 2 στους 3 καθηγητες ειναι χαλια το ελεγχει κανει αυτο μπα.
Πιστεψτε με ξερω 2 παιδια ιδιοφυια στα μαθηματικα που ειναι απο την ταξη μου.
Οσο για τις φυσικες επιστημες φυσικη χημεια και αυτα οκ φυσικη γενικης ναι ειναι ευκολη δε λες.
Οι ηλεκτρικες ταλαντωσεις παλευουν εμενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top