hmmgjska
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimospap
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alan09
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ο καθηγητής σας είναι πτυχιούχος μαθηματικός; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το είπε μαθηματικός αυτό. Αν το είπε, τότε λυπάμαι τους μαθητές του.Για την Γ' Λυκείου αφου θα πας Οικονομικά θα σου χρειαστεί παρα μα παρα πολύ η Άλγεβρα . Η Γεωμετρία και τα Μαθηματικά Προσανατολισμού δεν θα σου χρειαστούν καθόλου . Αυτό μας έχει πει τουλάχιστον ο καθηγητής μας .
Όλοι ανεξαιρέτως οι κλάδοι των μαθηματικών χρειάζονται (ανεξαρτήτως της ύλης της Γ λυκείου) γιατί το πιο σημαντικό πράγμα στα μαθηματικά είναι η καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης. Με άλλο τρόπο το κάνει αυτό η Άλγεβρα και με άλλο η Γεωμετρία. Το ότι οι μαθητές δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στη Γεωμετρία και σε κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών προσανατολισμού Β λυκείου, φαίνεται από τα πολύ υψηλά ποσοστά αποτυχίας κάθε χρόνο στα μαθηματικά των πανελληνίων (ιδιαίτερα των μαθητών του προσανατολισμού Οικονομίας-Πληροφορικής). Επίσης, όλες οι Οικονομικές σχολές, αλλά και οι σχολές Πληροφορικής έχουν πολλά μαθηματικά στα προγράμματα σπουδών τους, που σημαίνει ότι για να μπορέσει ο φοιτητής να παρακολουθήσει τις σπουδές του θα πρέπει να έχει πολύ καλές βάσεις στα μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Ο καθηγητής σας είναι πτυχιούχος μαθηματικός; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το είπε μαθηματικός αυτό. Αν το είπε, τότε λυπάμαι τους μαθητές του.
Όλοι ανεξαιρέτως οι κλάδοι των μαθηματικών χρειάζονται (ανεξαρτήτως της ύλης της Γ λυκείου) γιατί το πιο σημαντικό πράγμα στα μαθηματικά είναι η καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης. Με άλλο τρόπο το κάνει αυτό η Άλγεβρα και με άλλο η Γεωμετρία. Το ότι οι μαθητές δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στη Γεωμετρία και σε κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών προσανατολισμού Β λυκείου, φαίνεται από τα πολύ υψηλά ποσοστά αποτυχίας κάθε χρόνο στα μαθηματικά των πανελληνίων (ιδιαίτερα των μαθητών του προσανατολισμού Οικονομίας-Πληροφορικής). Επίσης, όλες οι Οικονομικές σχολές, αλλά και οι σχολές Πληροφορικής έχουν πολλά μαθηματικά στα προγράμματα σπουδών τους, που σημαίνει ότι για να μπορέσει ο φοιτητής να παρακολουθήσει τις σπουδές του θα πρέπει να έχει πολύ καλές βάσεις στα μαθηματικά.
Όμως οι φοιτητές των άνω Τμημάτων που αναφέρεις, επίσης δεν έχουν και τόσο καλή άποψη για τα Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimospap
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος


Η άλγεβρα είναι πολύ σημαντική για την Γ΄Λυκείου. Γι' αυτό δώσε προσοχή. Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα να δώσεις στις συναρτήσεις αλλά και σε μονοτονία-ακρότατα-καμπύλες. Επίσης, δώσε βάση και στα πολυώνυμα και στην διαίρεσή τους (στο 3ο κεφάλαιο των μαθηματικών της Γ' Λυκείου χρησιμοποιείται για επίλυση συγκεκριμένης άσκησης με ολοκληρώματα) και ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ στην εκθετική συνάρτηση και στους λογαρίθμους και εννοείται και στις γραφικές τους παραστάσεις.Για την Γ' Λυκείου αφου θα πας Οικονομικά θα σου χρειαστεί παρα μα παρα πολύ η Άλγεβρα . Η Γεωμετρία και τα Μαθηματικά Προσανατολισμού δεν θα σου χρειαστούν καθόλου . Αυτό μας έχει πει τουλάχιστον ο καθηγητής μας .
Εννοείται πως χρειάζεσαι οπωσδήποτε την άλγεβρα, και απο μαθηματικά κατεύθυνσης, σίγουρα ευθεία και κάτι από διανύσματα. Κράτα μια επαφή και με την γεωμετρία, δεν ξέρεις τι μπορεί να πέσει. Κανείς δεν μετανιώνει που έκανε καλές βάσεις, μόνο το αντίστροφο.
Το ''Μην ξεχνάτε ότι δίνετε μαθηματικά όχι άλγεβρα'' για εμένα δεν υπάρχει. Μπορεί κάλεστα να πέσει κάτι που να περιέχει τριγωνομετρία, όπως έγινε φέτος με το γεωμετρικό πρόβλημα στο Γ' Θέμα, στο οποίο αν δε θυμόσουν κάποιους γεωμετρικούς τύπους από Β' Λυκείου, δε το έλυνες.Μην ξεχνάτε ότι δίνετε μαθηματικά όχι άλγεβρα. Επειδή φέτος δίνω, έχω να πω ότι πολλές φορές χρειαστήκαμε διανύσματα για να λύσουμε κάποιες ασκήσεις και άπειρες φορές την ευθεία. Η γεωμετρία πάλι, κάποιες φορές μπορεί να σου λύσει τα χέρια. Μην ξεχνάτε ότι θα έχετε μαθηματικά στις σχολές σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstantinantia
Εκκολαπτόμενο μέλος


Χρειαζεται η αλγεβρα και η γεωμετρια της β λυκειου για καποιον που θα επιλέξει το 4ο επιστημονικο πεδιο στη γ λυκειου?
Αναδιατύπωση ερώτησης
Είναι η εξειδικευμένη ημιμάθεια καλύτερη της πολυσχιδούς γνώσης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης


Το ''Μην ξεχνάτε ότι δίνετε μαθηματικά όχι άλγεβρα'' για εμένα δεν υπάρχει. Μπορεί κάλεστα να πέσει κάτι που να περιέχει τριγωνομετρία, όπως έγινε φέτος με το γεωμετρικό πρόβλημα στο Γ' Θέμα, στο οποίο αν δε θυμόσουν κάποιους γεωμετρικούς τύπους από Β' Λυκείου, δε το έλυνες.
Oι γεωμετρικοί τύπου που χρειαζόντουσαν φέτος στο Γ θέμα ήταν οι εξής:
Ε(τ)=χ^2 (εμβαδόν τετραγώνου)
Π(τ)=4χ (περίμετρος τετραγώνου)
Ε(κ)=πρ^2 (εμβαδόν κύκλου)
Π(τ)=2πρ (περίμετρος κύκλου)
Τύποι που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο ότι ένας υποψήφιος φοιτητής σχολών θετικού προσανατολισμού (συμπεριλαμβάνονται και τα οικονομικά προφανώς) θα έπρεπε να γνωρίζει χωρίς να χρειαστεί να τα...ξαναδιδαχτεί. Τα έχει διδαχτεί αρκετές φορές από το δημοτικό ακόμα.
Ενδεικτικά, μαθηματικά στ' δημοτικού:

Μαθημτικά β γυμνασίου:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


Χρειαζεται η αλγεβρα και η γεωμετρια της β λυκειου για καποιον που θα επιλέξει το 4ο επιστημονικο πεδιο στη γ λυκειου?
Ρωτας εαν θα σου χρειαστουν για τις πανελληνιες;
Εαν θα σου χρειαστουν γενικα στο πανεπιστημιο;
Εαν θα σου χρειαστουν στην δουλεια σου αυριο μεθαυριο; ή γενικα στην ζωη σου;
Πες γιατι ρωτας και μπορω να σου πω για την καθε περιπτωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Agnwsth
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Katerinaa
Νεοφερμένο μέλος



Εμένα προσωπικά ανέκαθεν η Άλγεβρα και η Γεωμετρία ήταν τα αγαπημένα μου μαθήματα και γενικότερα τα Μαθηματικά, οπότε με ευχαριστούσε και με ευχαριστεί πολύ να τα διαβάζω. Δεν μπήκα ποτέ στη διαδικασία να σκεφτώ αν και πότε θα μου χρειαστεί κάποια γνώση, απλά γιατί μου άρεσε αυτό που έκανα, είτε μου χρειαζόταν φέτος είτε όχι

Εν τέλει, η απάντησή μου στο ερώτημά σου είναι ναι, ανεξάρτητα από την δική μου προσωπική αγάπη για αυτά τα μαθήματα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ougka pougka
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το ότι οι μαθητές δεν δίνουν την απαραίτητη σημασία στη Γεωμετρία και σε κάποια κεφάλαια των Μαθηματικών προσανατολισμού Β λυκείου, φαίνεται από τα πολύ υψηλά ποσοστά αποτυχίας κάθε χρόνο στα μαθηματικά των πανελληνίων (ιδιαίτερα των μαθητών του προσανατολισμού Οικονομίας-Πληροφορικής).
Μα δεν τους νοιαζει να γραψουν καλα. Και ολη την υλη της Β Λυκειου να ηξεραν παλι 12 θα εγραφαν γιατι θα τους εφτανε για να περασουν εκει που θελουν. Για την πλειοψηφια τουλαχιστον το προβλημα δεν ειναι οι ελλιπεις γνωσεις, αλλα το ελλιπες διαβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος


-Στατιστικη/Θεωρια πιθανοτητων
-Στοιχειωδης Γραμμικη Αλγεβρα
-Βασικα Διακριτα Μαθηματικα
Ειδικα το 1ο θεωρω οτι ειναι το πιο σημαντικο ειτε εισαι στο 2ο ειτε στο 5ο πεδιο και για αυτο θα δωσω εμφαση.Αποτελει την γεφυρα μεταξυ της απολυτα κομψης & ομορφης -μα μη πρακτικης-μαθηματικης μοντελοποιησης και της πραγματικοτητας.Εκτος αυτου ειναι μαθηματικα τα οποια σε αντιθεση ας πουμε με τον λογισμο θα χρησιμοποιεις καθημερινα,για να προβλεψεις ποιος
θα νικησει εναν αγωνα,εαν σε συμφερει μια αγοροπωλησια,στις εκπτωσεις,πως θα κινηθουν οι μετοχες στο χρηματιστηριο...παντου.Αλλα το κυριοτερο ειναι διασκεδαστικα μαθηματικα που ελκυουν το ενδιαφερον των μαθητων,διοτι
μπορουν να τα συσχετισουν με πραγματικα σεναρια και οχι να αποτελουν απλα νοητικα αφηρημενες εννοιες και δομες στο κεφαλι τους.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι καποιος μπορει να βγαινει απο το λυκειο χωρις καποιο καλο υποβαθρο στην στατιστικη και τις πιθανοτητες.Οτι θεωρουν οτι δεν ειναι απαραιτητη γνωση. Ειναι δυνατον ενας τομεας που συνδεει τον αφηρημενο κοσμο των μαθηματικων με την πραγματικοτητα,που δινει ενα "φως" οταν υπαρχει αβεβαιοτητα,που προβλεπει δηλαδη το μελλον,ή μαλλον προβλεπει το "πιθανοτερο" μελλον

Δεν λεω οτι ο λογισμος δεν ειναι απαραιτητος,σιγουρα ειναι και θα πρεπει καποιος να τον μαθει στα χρονια σπουδων του(εαν ειναι 2ο ή 3ο πεδιο ή 5ο πεδιο) αλλα καποιος μπορει να καταλαβει εννοιολογικα διαφορα θεματα χωρις να εχει μελετησει εις βαθος απαραιτητα λογισμο.Σιγουρα σε υπολογιστικο επιπεδο και εις βαθος μελετη θα τα βρει σκουρα,αλλα σιγουρα μπορει να μαθει εαν εχει σκοπο να προχωρησει τοσο. Αντιθετως χωρις στατιστικη & πιθανοτητες υπαρχει μεγαλο προβλημα κατανοησης και οχι υπολογιστικου/πρακτικου επιπεδου,που οπως ειπα αυτα ειναι σχετικα ευκολα επιλυσμα θεματα συνηθως.
Καλως η κακως ο χρονος πραγματι ειναι περιορισμενος στο σχολειο και ο στοχος που ειναι το να γραψουν καλα τα παιδια στις πανελληνιες περιοριζει τον μεσο μαθητη απο το να αποκτησει ολες τις γνωσεις. Σε ενα τετοιο πλαισιο πιεσης οποτε θα επρεπε να φροντιζαν απο το υπουργειο ή οσοι ειναι υπευθυνοι για την υλη,να δουν ποια ειναι τα απολυτως απαραιτητα που καθε μαθητης οταν φυγει απο το λυκειο πρεπει να γνωριζει. Βασει του προγραμματος σπουδων λοιπον αρκετων σχολων μπορω να πω οτι ο λογισμος δεν ειναι ενα απο αυτα...οχι απαραιτητα.Σε αντιθεση η γραμμικη αλγεβρα & η στατιστικη ειναι. Εξαρταται πως θελουμε οι μαθητες να θυμουνται τα μαθηματικα. Μια επιστημη που ειναι διασκεδαστικη,εχει πλακα,ενδιαφερον και λυνει πρακτικα προβληματα; ή μηπως μια επιστημη που ειναι βαρετη,αποτελειται απο περιεργα συμβολα και ακατανοητες,δυσπροσιτες εννοιες χωρις καμια ρεαλιστικη εφαρμογη;
Πρωτου πουμε τι μαθητες βγαζει το λυκειο και κατα ποσο ενα μαθημα ειναι βαρετο η οχι και γιατι,μαλλον πρεπει να κοιταξουμε ποιος το διδασκει,πως το διδασκει ,τι διδασκει και γιατι το διδασκει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 24 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.