Είναι καλά τα Κυπριακά Πανεπιστήμια;

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Δε γίνεται να συγκρίνουμε καταρχάς ένα πανεπιστήμιο που άνοιξε πριν 10 χρόνια με ένα που είναι πάνω από 100 χρόνια. Οπότε τα rankings στην παρούσα φάση δεν ερμηνεύουν πολλά πράγματα.
Επίσης, ως προς τις κτιριακες εγκαταστάσεις έχουν πολλά συν τα πανεπιστήμια της Κύπρου. Καθαρό περιβάλλον, ωραίοι χώροι που χαίρεσαι να μπαίνεις μέσα. Αλλά και αυτό από μόνο του δεν είναι κριτηριο για να κρίνουμε ένα πανεπιστήμιο.
Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα σπουδών και η εξυπηρέτηση των φοιτητών. Ακόμα και στα 3 δημόσια πανεπιστήμια της Κύπρου (ΠΚ, ΤΠΚ, ΑΠΚΥ) οι γραμματείες λειτουργούν άψογα, μια βεβαίωση θες; Θα την έχεις κατευθείαν ακόμα και μέσω email. Δεν έχουν την νοοτροπία από τις γραμματείες των ελληνικών σχολών (Παίρνεις 10 φορές τηλέφωνο, τα έχουν κατεβασμένα, με το τσιγκελι προσπαθείς για να σε εξυπηρετησουν). Έχω σπουδάσει σε ΑΠΘ και ΔΠΘ, θυμάμαι πάντα να τσακώνομαι με κάτι κότες στις γραμματείες που δεν ήξεραν τα βασικά.
Όσες φορές χρειάστηκα να μιλήσω με κυπριακό ΑΕΙ (κυρίως με το ΑΠΚΥ που σπουδάζω), κατευθείαν πήρα απάντηση. Ακόμα και στο Facebook απαντάνε (Επαναλαμβάνω μιλαω για δημόσια κυπριακά πανεπιστήμια, όχι για ιδιωτικά European, Nicosia κλπ που εκεί λόγω μάρκετινγκ εννοείται ότι θα απαντάνε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
Τέλος, αυτό που μου κανει εντύπωση είναι ότι στην Κύπρο υπάρχει έρευνα. Δεν θα μπει στο μεταπτυχιακό ή στο ερευνητικό πρόγραμμα άτομα από παρατάξεις, γιατί πολύ απλά δν υπάρχουν. Δίνουν ευκαιρίες, κλείνουν καλές συνεργασίες και ολοένα και περισσότερο δημιουργούνται ερευνητικά κέντρα με προοπτική εμμισθης απασχόλησης. Ακόμα και στα διδακτορικά, μπορείς να βρεις εύκολα χρηματοδότηση!

Τέλος, αναφερθήκατε πριν στις εξ' αποστάσεως σπουδές. Στις μέρες μας, που δεν είναι εύκολο για μια μέση οικογένεια να πληρώνει ένα παιδί για το μεταπτυχιακό χωρίς αυτό να εργάζεται, πολλοί στρέφονται στις εξ' αποστάσεως σπουδές.
Οι εξ' αποστάσεως σπουδές ορισμένες φορές και ανάλογα το πρόγραμμα σπουδών, είναι πιο απαιτητικές από τις δια ζώσης σπουδές, ο φοιτητής πρέπει να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια για να πάρει το πτυχίο του, θέλει περισσότερη προσωπική ενασχόληση. Το πτυχίο όμως είναι ισάξιο σε κάθε περίπτωση. Ορισμένοι εργοδότες μάλιστα, κυρίως στο εξωτερικό, έχουν πολύ ψηλά το Open university της Αγγλίας γιατί εκτιμάται το γεγονός ότι κάποιος σπούδασε και εργαζόταν παράλληλα!



Το φαινόμενο κότας στη γραμματεία είναι ειδικό θέμα στο οποίο το Ελληνικό κράτος μπορεί να κάνει εξαγωγή τεχνογνωσίας και κενοτομίας. Από συζητήσεις με Κυπραίους φοιτητές στις θετικές επιστήμες, θεωρούν ότι η Κύπρος εκτός από τα "τραπεζικών ανέσεων" κτίρια, η ποιότητα σε επίπεδο ύλης είναι πίσω. Αυτό συμβαίνει και στο Ην.Βασίλειο όπου για λόγους marketing και λογικής "ότι θέλει η τάνα η αγορά" ρίχνουν το επίπεδο για να πηγαίνουν οι πελάτες να παίρνουν πτυχίο με κατακερματισμένη ειδικότητα (βλ. Φυσική και Data, Φυσική και Αστρονομία). Σαφώς και οι τίτλοι των μαθημάτων είναι οι ίδιοι (Στατιστικές, Διαφορικές Εξισώσεις κλπ) αλλά το επίπεδο φαίνεται στην ποικιλία κεφαλαίων και στις ασκήσεις. Η Κύπρος κάνει ότι και η μαμά της. Εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε ότι και η Τουρκία λόγω ιστορικού παρελθόντος. Η Τουρκία επίσης αξιοζήλευτα προγράμματα σπουδών και Matlab. Το Μαθηματικό Τμήμα της Κωνσταντινούπολης (σαν λέμε το ΕΜΠ) διδάσκει τα μαθήματα στην Αγγλική και παίρνει τους καλύτερους φοιτητές από όλη την Τουρκία στα Μαθηματικά. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αντίγραφο των Αμερικάνικων Πανεπιστημίων. Η Ελλάδα θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σε ποιο μοντέλο χώρας ακολουθεί; Υποτίθεται ότι θα μπορούσαμε να δούμε χώρες που κάνουν κάτι με τα Πανεπιστήμια επιστημονικά και να το υιοθετήσουμε χωρίς τις κομματικές σκοπιμότητες. Αλλά και που τα λέω εγώ...
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Το φαινόμενο κότας στη γραμματεία είναι ειδικό θέμα στο οποίο το Ελληνικό κράτος μπορεί να κάνει εξαγωγή τεχνογνωσίας και κενοτομίας. Από συζητήσεις με Κυπραίους φοιτητές στις θετικές επιστήμες, θεωρούν ότι η Κύπρος εκτός από τα "τραπεζικών ανέσεων" κτίρια, η ποιότητα σε επίπεδο ύλης είναι πίσω. Αυτό συμβαίνει και στο Ην.Βασίλειο όπου για λόγους marketing και λογικής "ότι θέλει η τάνα η αγορά" ρίχνουν το επίπεδο για να πηγαίνουν οι πελάτες να παίρνουν πτυχίο με κατακερματισμένη ειδικότητα (βλ. Φυσική και Data, Φυσική και Αστρονομία). Σαφώς και οι τίτλοι των μαθημάτων είναι οι ίδιοι (Στατιστικές, Διαφορικές Εξισώσεις κλπ) αλλά το επίπεδο φαίνεται στην ποικιλία κεφαλαίων και στις ασκήσεις. Η Κύπρος κάνει ότι και η μαμά της. Εμείς θα μπορούσαμε να κάνουμε ότι και η Τουρκία λόγω ιστορικού παρελθόντος. Η Τουρκία επίσης αξιοζήλευτα προγράμματα σπουδών και Matlab. Το Μαθηματικό Τμήμα της Κωνσταντινούπολης (σαν λέμε το ΕΜΠ) διδάσκει τα μαθήματα στην Αγγλική και παίρνει τους καλύτερους φοιτητές από όλη την Τουρκία στα Μαθηματικά. Το πρόγραμμα σπουδών είναι αντίγραφο των Αμερικάνικων Πανεπιστημίων. Η Ελλάδα θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σε ποιο μοντέλο χώρας ακολουθεί; Υποτίθεται ότι θα μπορούσαμε να δούμε χώρες που κάνουν κάτι με τα Πανεπιστήμια επιστημονικά και να το υιοθετήσουμε χωρίς τις κομματικές σκοπιμότητες. Αλλά και που τα λέω εγώ...
Και γιατί να πρέπει να ακολουθήσει ένα ήδη υπάρχον μοντέλο; Δε λέω ότι το μοντέλο της Ελλάδας δεν επιδέχεται διορθώσεις. Σαφώς και επιδέχεται, αλλά, η αντιγραφή δεν αποτελεί λύση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Κύπρος με την Αγγλία που ανέφερες παραπάνω. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο ως χώρα να αναπτύξουμε το δικό μας μοντέλο, που θα είναι βασισμένο στις δικές μας ανάγκες, άσχετα με τα συμφέροντα που υπήρχαν και υπάρχουν και που πάντα θα δυσκολεύουν το έργο αυτών που πραγματικά επιθυμούν να επιφέρουν βελτιώσεις στο εκάστοτε σύστημα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Και γιατί να πρέπει να ακολουθήσει ένα ήδη υπάρχον μοντέλο; Δε λέω ότι το μοντέλο της Ελλάδας δεν επιδέχεται διορθώσεις. Σαφώς και επιδέχεται, αλλά, η αντιγραφή δεν αποτελεί λύση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Κύπρος με την Αγγλία που ανέφερες παραπάνω. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο ως χώρα να αναπτύξουμε το δικό μας μοντέλο, που θα είναι βασισμένο στις δικές μας ανάγκες, άσχετα με τα συμφέροντα που υπήρχαν και υπάρχουν και που πάντα θα δυσκολεύουν το έργο αυτών που πραγματικά επιθυμούν να επιφέρουν βελτιώσεις στο εκάστοτε σύστημα


Aυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Aυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.


Ο ρουβίκωνάς σε μία αξιοκρατική χώρα θα ήταν στο τμήμα επιθεώρησης εργασίας, στο ελαντα μπαίνουν όλοι σε ακατάλληλες για αυτους θέσεις
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Aυτή η λογική πασχίζεται εδώ και πολλές δεκαετίες αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να παράξεις καινοτομία στην εκπαίδευση όταν άλλες χώρες έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους εδώ και 200 χρόνια. Τα πράγματα πλέον εξελίσσονται ραγδαία στον δυτικό κόσμο και η Ελλάδα "μάχεται" με σκουριασμένη υποδομή σε υλικά μέσα και μυαλό. Εμείς ακόμη συζητάμε αν ο Ρουβίκλανας πρέπει να καίει τα Εξάρχεια.
Δεν πιστεύω ότι οι άλλες χώρες "έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους", άσχετα με το αν αυτό έντεχνα πλασάρεται από ΜΜΕ κ.λπ.... Στις δυτικές χώρες τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλύτερα απ' την Ελλάδα, αν σκεφτεί κανείς ότι όποιος δεν έχει χρήματα ούτε καλή παιδεία έχει, ούτε καλή υγεία, ούτε τίποτα. Αντίθετα, υπάρχει μεγάλη κακομεταχείριση και εκμετάλλευση. Δε χρειάζεται να αναφερθώ στα περιστατικά βίας που προβάλλει κατά καιρούς η τηλεόραση... Ούτε θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται στα σχολεία από μαθητές και καθηγητές απέναντι σε παιδιά π.χ. νέγρων γονέων, ή απέναντι σε παιδιά που τα ίδια είναι έγχρωμα, και αυτό αποτελεί ένα μόνο δείγμα από τα πολλά που αποδεικνύουν τις παθογένειες που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του και όχι μόνο την Ελλάδα
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν πιστεύω ότι οι άλλες χώρες "έχουν λύσει την ψυχανάλυσή τους", άσχετα με το αν αυτό έντεχνα πλασάρεται από ΜΜΕ κ.λπ.... Στις δυτικές χώρες τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλύτερα απ' την Ελλάδα, αν σκεφτεί κανείς ότι όποιος δεν έχει χρήματα ούτε καλή παιδεία έχει, ούτε καλή υγεία, ούτε τίποτα. Αντίθετα, υπάρχει μεγάλη κακομεταχείριση και εκμετάλλευση. Δε χρειάζεται να αναφερθώ στα περιστατικά βίας που προβάλλει κατά καιρούς η τηλεόραση... Ούτε θέλω να φαντάζομαι τι γίνεται στα σχολεία από μαθητές και καθηγητές απέναντι σε παιδιά π.χ. νέγρων γονέων, ή απέναντι σε παιδιά που τα ίδια είναι έγχρωμα, και αυτό αποτελεί ένα μόνο δείγμα από τα πολλά που αποδεικνύουν τις παθογένειες που χαρακτηρίζουν το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του και όχι μόνο την Ελλάδα
Είμαστε 4η χώρα στην Ευρώπη στον σχολικό εκφοβισμό.
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Είμαστε 4η χώρα στην Ευρώπη στον σχολικό εκφοβισμό.
1) Δεν είπα ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχολικός εκφοβισμός, είπα απλά ότι υπάρχει και στο εξωτερικό
2) Καλύτερα να βλέπουμε το δάσος, και όχι το δέντρο. Ο σχολικός εκφοβισμός ήταν ένα παράδειγμα
3) Είμαστε 4οι με βάση τα καταγεγραμμένα περιστατικά
 

adonman

Νεοφερμένος

Ο Αντώνης Μανασσής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Δε γίνεται να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα: τα πανεπιστήμια της Κύπρου, στα οποία πηγαίνουν Έλληνες, όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι ιδιωτικά. Προφανώς και ένας άριστος που πέρασε στην Ελλάδα δε θα πάει στην Κύπρο. Το κόστος σε κάποια από αυτά είναι μεγαλύτερο από αυτά της βουλγαρίας, αλλά πολλοί τα επιλέγουν γιατί δε θέλουν τη "ρετσινιά" της βουλγαρίας. Οι κύπριοι που έρχονται στην Ελλάδα έρχονται σε δημόσια πανεπιστήμια με εξετάσεις, φαντάζομαι με κάποιο ποσοστό.

Είναι διαφορετικό να μιλάμε για δημόσια πανεπιστήμια με μεγάλη ιστορία (εκπα, απθ), με σπουδαία έρευνα και διακρίσεις και για ιδιωτικά με φάνσυ εγκαταστάσεις, με μπόλικη διαφήμιση, και φοιτητές που πληρώνουν για το μελλοντικό τους επάγγελμα.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε γίνεται να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα: τα πανεπιστήμια της Κύπρου, στα οποία πηγαίνουν Έλληνες, όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι ιδιωτικά. Προφανώς και ένας άριστος που πέρασε στην Ελλάδα δε θα πάει στην Κύπρο. Το κόστος σε κάποια από αυτά είναι μεγαλύτερο από αυτά της βουλγαρίας, αλλά πολλοί τα επιλέγουν γιατί δε θέλουν τη "ρετσινιά" της βουλγαρίας. Οι κύπριοι που έρχονται στην Ελλάδα έρχονται σε δημόσια πανεπιστήμια με εξετάσεις, φαντάζομαι με κάποιο ποσοστό.

Είναι διαφορετικό να μιλάμε για δημόσια πανεπιστήμια με μεγάλη ιστορία (εκπα, απθ), με σπουδαία έρευνα και διακρίσεις και για ιδιωτικά με φάνσυ εγκαταστάσεις, με μπόλικη διαφήμιση, και φοιτητές που πληρώνουν για το μελλοντικό τους επάγγελμα.
Όλοι μας "πληρώνουμε" εμμέσως μέσω των φόρων για τους φοιτητές. Ένας φοιτητής στην Ελλάδα έχει κόστος, απλά δεν το επωμίζεται ο κάθενας προσωπικά. Το ιδεολογικό θέμα που παρουσιάζεται είναι ο τρόπος εισαγωγής στα ιδιωτικά. Στο Ευρωπαϊκό αν δεν κάνω λάθος πάει με βάση το απολυτήριο με βαθμό πάνω από 17 ή 18 νομίζω. Ναι δεν γίνεται με τις Πανελλήνιες, αλλά οι Πανελλήνιες είναι ένα σύστημα εισαγωγής όπως και το απολυτήριο. Στην Αμερική για παράδειγμα στην αρχή που δεν υπήρχε μεγάλη ζήτηση, οι μαθητές μπαίνανε με απολυτήριο και μετά εισήχθησαν οι λεγόμενες SAT. Οι εξετάσεις SATs εξετάζουν τη "νοημοσύνη" των μαθητών, δηλαδή δεν εξετάζονται στα αρχαία μόνο κάποιοι και στα μαθηματικά οι άλλοι. Το πόιντ μου είναι υπάρχουν πολλά διαφορετικά συστήματα εισαγωγής και πολλές φορές επηρεάζονται από τη ζήτηση. Οι μαθητές που φεύγουν στο εξωτερικό για ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ δεν αντιβαίνουν σε κάποιον νόμο, αντιθέτως εισάγονται σε πανεπιστήμια της Ευρώπης με διαφορετικό σύστημα εισαγωγής, όπως εσύ αν πας στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό πολύ πιθανόν να μη δώσεις εξετάσεις όπως γίνεται στην Ελλάδα, άρα και εσύ δεν αξίζεις ή όποιος πάει στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό δεν αξίζει την εκπαίδευση που έλαβε;
 

Guest 468119

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
με βάση το απολυτήριο με βαθμό πάνω από 17 ή 18 νομίζω



απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης
Όπως είπα είναι θέμα ζήτησης και όχι θέμα ποιότητας των σπουδών. Το αν παίρνουν με απολυτήριο 18, σημαίνει ότι καλύπτονται οι θέσεις που επιθυμούν να καλύψουν με αυτό το ποσοστό μαθητών. Αν δεν το κάλυπταν θα έπαιφτε ο μίνιμουμ βαθμός. Όπως και στις Πανελλήνιες, η βάση της Νομικής δεν είναι "υψηλή" επειδή είναι Νομική, αλλά γιατί πολλοί επιλέγουν την Νομική ως πρώτη τους επιλογή.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
απο εκεί να καταλάβεις την διαφορά ποιότητας, μεταξύ 18 απολυτηρίου και 18000 μορίων υπάρχει το χάος, και ποιός δεν έχει απολυτήριο τουλάχιστον 17; πρέπει να ήταν πολύ τεμπέλης


Μη γράφεις γενικολογιες. Δε σημαίνει ότι όποιος δεν εχει απολυτήριο πάνω από 17 είναι τεμπέλης. Εγώ δεν έχω πάνω από 17, γιατί ναι μεν ήμουν πάρα πολύ καλός στα θεωρητικά μαθήματα, αλλά δε το είχα με τα θετικά. Στις ενδοσχολικες έγραψα κατω από τη βάση στα θετικά μαθήματα και οι καθηγητές δεν μας έβαζαν καλούς βαθμούς στα τετράμηνο λόγω κόμπλεξ. Μετά από το διάβασμα των πανελλαδικών, δεν είχα κουράγιο να ανοίξω βιβλίο για τα θετικά μαθήματα. Και να σου πω κάτι; Ούτε που με νοιάζει ο βαθμός απολυτηρίου, δεν έχω σκοπό να πιάσω δουλειά με αυτό. Και στο πανεπιστήμιο πέρασα, και το τελείωσα στα 4 χρόνια ακριβώς. Και τώρα ξεκινάω μεταπτυχιακό. Σου φαίνομαι για τεμπέλης;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Μη γράφεις γενικολογιες. Δε σημαίνει ότι όποιος δεν εχει απολυτήριο πάνω από 17 είναι τεμπέλης. Εγώ δεν έχω πάνω από 17, γιατί ναι μεν ήμουν πάρα πολύ καλός στα θεωρητικά μαθήματα, αλλά δε το είχα με τα θετικά. Στις ενδοσχολικες έγραψα κατω από τη βάση στα θετικά μαθήματα και οι καθηγητές δεν μας έβαζαν καλούς βαθμούς στα τετράμηνο λόγω κόμπλεξ. Μετά από το διάβασμα των πανελλαδικών, δεν είχα κουράγιο να ανοίξω βιβλίο για τα θετικά μαθήματα. Και να σου πω κάτι; Ούτε που με νοιάζει ο βαθμός απολυτηρίου, δεν έχω σκοπό να πιάσω δουλειά με αυτό. Και στο πανεπιστήμιο πέρασα, και το τελείωσα στα 4 χρόνια ακριβώς. Και τώρα ξεκινάω μεταπτυχιακό. Σου φαίνομαι για τεμπέλης;

Για το ischool φαίνεσαι αρχιτεμπέλαρος επειδή εδώ μέσα ο καθένας έχει 5-6 διδακτορικά να κάθονται στον τοίχο. ;) Το λάθος που γίνεται στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι έχουν ψύχωση με "επιτυχίες" προ 10ετίας σχολείου και δεν κοιτάζουν το παρόν ή το μέλλον. Μπορεί να κάνεις πράγματα, να προχωράς αλλά η συζήτηση συνήθως γυρίζει στις πανελλήνιες λες και αυτές καθορίζουν τη ζωή κάποιου. Είναι απίστευτη η προγονολατρεία σε πράγματα που δεν ωφελούν την γενική ανάπτυξη της κοινωνίας. Σε τι ακριβώς επηρεάζει αν κάποιος δεν έγραψε 19 στα Μαθηματικά γενικής και τελικά πήρε 15; Πάμε καλά;
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
Για το ischool φαίνεσαι αρχιτεμπέλαρος επειδή εδώ μέσα ο καθένας έχει 5-6 διδακτορικά να κάθονται στον τοίχο. ;) Το λάθος που γίνεται στην Ελλάδα είναι ότι οι περισσότεροι έχουν ψύχωση με "επιτυχίες" προ 10ετίας σχολείου και δεν κοιτάζουν το παρόν ή το μέλλον. Μπορεί να κάνεις πράγματα, να προχωράς αλλά η συζήτηση συνήθως γυρίζει στις πανελλήνιες λες και αυτές καθορίζουν τη ζωή κάποιου. Είναι απίστευτη η προγονολατρεία σε πράγματα που δεν ωφελούν την γενική ανάπτυξη της κοινωνίας. Σε τι ακριβώς επηρεάζει αν κάποιος δεν έγραψε 19 στα Μαθηματικά γενικής και τελικά πήρε 15; Πάμε καλά;


Αυτό ακριβώς, πολλοί έχουν κόλλημα με τις πανελλήνιες και τους βαθμούς. Εύχομαι να προσγειωθουν ομαλά όταν "βγουν στην κοινωνία". Δεκάρα δε δίνει κάνεις για το πόσο γράψατε στις πανελλήνιες και τι βαθμό πτυχίου έχετε. Όλα κρίνονται στην εμπειρία και στη συνέντευξη.
Εστειλα βιογραφικα σε δουλειές που απαιτούσαν 2-3 χρόνια προϋπηρεσίας. Ούτε ένα μηνα προϋπηρεσία δεν είχα πάνω σε αυτό το αντικείμενο της δουλειάς, αλλά στη συνέντευξη τους έπεισα και με πήραν και από τις 3 εταιρίες. Κανείς δε ρώτησε τι βαθμό πτυχίου έχω. Καλά για το απολυτήριο δε το συζητώ, ούτε καν αναφέρω το λύκειο στο βιογραφικό μου :D
Οι βαθμοί παίζουν ρόλο για το ακαδημαϊκο κομμάτι, για το επαγγελματικό δεν παίζουν κανένα ρόλο! Ο βαθμός είναι μια παρένθεση στο βιογραφικό δίπλα στον τίτλο του πτυχίου/απολυτηρίου, τα υπόλοιπα skills συμπληρώνουν το βιογραφικό!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Nαι γεμίζουν skills: bartender σε κάποιο κωλόμπαρο για 2 μήνες και μια σειρά από σεμινάρια "κοινωνιολογική προσέγγιση της απολέπισης της φώκιας - διοργανωτής το τάδε Πανεπιστήμιο".
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Nαι γεμίζουν skills: bartender σε κάποιο κωλόμπαρο για 2 μήνες και μια σειρά από σεμινάρια "κοινωνιολογική προσέγγιση της απολέπισης της φώκιας - διοργανωτής το τάδε Πανεπιστήμιο".
Οι περισσότεροι αυτά τα skills έχουν. Δεν μπορούν όλοι να δουλεύουν σε πολυεθνικές,γ να κάνουν "βαρβάτο" βιογραφικό
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Οι περισσότεροι αυτά τα skills έχουν. Δεν μπορούν όλοι να δουλεύουν σε πολυεθνικές,γ να κάνουν "βαρβάτο" βιογραφικό


Ναι απλά δεν έχουν σχέση με τον προσανατολισμό σπουδών κάτι που μετράει αρνητικά για κάποιον που θέλει να εργαστεί στο εξωτερικό. Η χαβαλέδικη αντιμετώπιση κάποιων πραγμάτων φέρνει και χαβαλέδικα αποτελέσματα...ακόμη και στον τρόπο που βλέπουμε την Ελληνική κατάσταση. Δεν φτάνει ένας Μητσοτσίπρας για να αλλάξει η φάση. Θα ήταν διαφορετική η χώρα αν ο κόσμος είχε καλύτερα standards για το είδος των επαγγελμάτων που επέλεγε ως μέσο πίεσης των πολιτικών. Αλλά ύπνος, χειροκίνητο ξύσιμο και yolo...;)
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
Nαι γεμίζουν skills: bartender σε κάποιο κωλόμπαρο για 2 μήνες και μια σειρά από σεμινάρια "κοινωνιολογική προσέγγιση της απολέπισης της φώκιας - διοργανωτής το τάδε Πανεπιστήμιο".


Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε κάτι τέτοιο! Skills εννοώ για παράδειγμα τη γνώση προγραμματισμού πέρα από αυτά του πανεπιστημίου σε συνδυασμό με ένα προφιλ στο github!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε κάτι τέτοιο! Skills εννοώ για παράδειγμα τη γνώση προγραμματισμού πέρα από αυτά του πανεπιστημίου σε συνδυασμό με ένα προφιλ στο github!


Eσύ φιλόλογος δεν έχεις σπουδάσει; Προγραμματισμό κάνεις; wtf; :D
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ χτες πάντως που μιλούσα με Κύπρο, φίλο , ο οποίος έργάζεται ως οικονομικός σύμβουλςο σε εταιρεία εκεί, μου είπε ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια τα θεωρεί καλύτερα από της Κύπρου και μάλιστα πιο αναγνωρίσιμα στο Εξωτερικό εν συγκρίση με τα Κυπριακά. Μάλιστα μου είπε για το Αριστοτέλειο, ότι δνε μπορεί να το συγκρίνει με ένα της Κύπρου, καθώς το Αριστοτέλειο αποτελεί ένα παγκόσμια αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο, μέσα στα 300 του κόσμου μαζί με το ΕΚΠΑ , ενώ τα αλλά σε θέμα rankings είναι πολύ χαμηλά και στο Εξωτερικό τα πτυχία της Κύπρου όχι τόσο αναγνωρίσιμα
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top