Είναι η πρώτη φορά που κοιτάζω γραπτό μαθητή με τόση αμηχανία...

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Τα λογια μερικές φορες περιττευουν. Για αρχη, αντιγραφω αποσπασματα απο το γραπτο ενος μαθητη μου. Το παιδι παει Γ' Γενικου Λυκειου, ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και δινει ΑΟΘ για να "ανοιξει" το 5ο πεδιο. Ιδου:

Ερώτηση: Τι μας δείχνει η καμπύλη παραγωγικων δυνατοτήτων και σε ποιες υποθέσεις στηρίζεται;
Απάντηση: Η καμπυλη παραγωγικων δυνατοτητων μας διχνει μεχρι ποσο ψηλα του προϊοντος που μπορει να παρει και επισεις ποσο χαμηλα ενοψς προϊοντος. Μας διχνει επισης και απο ότι παρατηρούμε όταν ενα προϊον αυξάνεται τοτε το αλο προϊον μεονετε.

Ερώτηση: Τι είναι επιχειρηματικότητα;
Απάντηση: Επηχειρηματικότη ειανι η λιγοστοι ανθρωποι που το εχουν αυτο να διαβλεπουν το κερδος της οικονομικοις καταστασης και να ειναι υπευθυνη και να συνδιαζουν για την παραγωγη τους.

Ερώτηση: Τι ειναι εργασία;
Απάντηση: Είναι να αποσκολισει ανθρωπου που μεταβελεται σωματικη και πνευματικη για να δημιουργηση καποιο προϊο.

[ΟΧΙ, δεν μου έχει ξεφύγει στην δακτυλογράφηση ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως μου τα έχει γράψει]

Παραβλεπω τελειως το οτι το παιδι ειναι εμφανως αδιαβαστο, οπως επισης και τα ορθογραφικα λαθη που αφορουν φωνηεντα.

Αυτο που με τρομαζει ειναι αφενος τα ορθογραφικα λαθη που αφορουν συμφωνα ή εντελως λαθεμενες λεξεις [ενοψς, μεονετε, αποσκολισει, προϊο] και φυσικα, η χαωδης συνταξη του.

Τα ερωτηματα μου, πολλα:

-Το παιδι αυτο περασε 6 χρονια στο δημοτικο. Καποιοι δασκαλοι υποτιθεται οτι θα του μαθαιναν να γραφει. Κανεις δεν ειπε αραγε τιποτα στους γονεις του; Μηπως οι δασκαλοι ελεγαν αλλα οι γονεις του εθελοτυφλουσαν;

-Το παιδι πηγε αλλα 3 χρονια γυμνασιο. Κουτσα στραβα το εβγαλε. Οταν ηρθε η αποφαση να παει λυκειο, αφενος αυτο το παιδι γιατι πηγε γενικο λυκειο; Γιατι να υποστει το βασανο των πανελληνιων;

-Διακρινει κανεις καποιο συμπτωμα; Δεν ειμαι ειδικος, αλλα αν κρινω απο την συμπεριφορα του μαθητη [που φαινεται καλο παιδι, συνεννοησιμο, κοινωνικο, με παρεες κτλ] απο την μια και τον γραπτο του λογο απο την αλλη, μηπως αντιμετωπιζει δυσλεξια; Σε αυτην την περιπτωση, τι πρεπει να γινει για να δωσει εξετασεις προφορικα;

-Μπορει ενα τετοιο γραπτο να θεωρηθει "μια κακη παρενθεση" και να αποδοθει σε διαφορους παραγοντες ή να μην ελπιζω σε τιποτα καλυτερο;

Εχω μεινει πραγματικα αφωνος... Μιλησα και με την συναδελφο που τον εχει εκθεση και μου ειπε πως δεν της εχει παει ουτε ενα γραπτο... Οι λογοι νομιζω ειναι προφανεις. Το παιδι ντρεπεται. Τι μπορει να γινει σε μια τετοια περιπτωση αραγε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
To παιδι ειναι Ελληνας;Αν ναι τοτε φαινεται πως αντιμετωπιζει καποιου ειδους δυσλεξια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ναι, Ελληνας ειναι. Ξεχασα να το αναφερω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Τοσα πολλά ορθογραφικά λάθη...μήπως είναι δυσλεξικός:hmm:

Έχει πρόβλημα στην ανάγνωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Μολις το διαβασα, το πρώτο που μου ηρθε στο μυαλο ήταν πως εχει δυσλεξία.
Για να δωσει προφορικά σαν δυσλεκτικος θα πρεπει να φερει χαρτι γιατρου στο σχολειο , καλο θα ηταν να γινει το συντομοτερο δυνατο.
Γιατι δε δοκιμαζετε να τους βαλετε άλλη μια γραπτη εργασια, να δειτε πως θα γραψει τοτε , και σε περιπτωση που παρατηρησετε αναλογο φαινομενο να παραπεμψετε τους γονεις του σε καποιον ειδικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
πρεπει να εχει δυσλεξια ετσι εγραφε και ενας φιλος μου που ειχε...ενω προφορικα ηταν αστερι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

.:aLeX:.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο. :aLeX:. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
-Το παιδι αυτο περασε 6 χρονια στο δημοτικο. Καποιοι δασκαλοι υποτιθεται οτι θα του μαθαιναν να γραφει. Κανεις δεν ειπε αραγε τιποτα στους γονεις του; Μηπως οι δασκαλοι ελεγαν αλλα οι γονεις του εθελοτυφλουσαν;

Το γεγονος να περασε απο 6 αδιαφορους δασκαλους, το αποκλειω. Αντε 1, αντε 2, αλλα καποιος 100% θα ειχε μιλησει στους δικους του. Οποτε εγω θεωρω πολυ πιο πιθανο, να "οφειλονται" για αυτην την κατασταση οι γονεις του, ειτε γιατι δεν ενδιαφερθηκαν (επισης "βαρυ"), ειτε γιατι επικρατησε η λογικη "αστο το παιδι να κουτσοβγαλει το σχολειο και βλεπουμε", παρα να αντιμετωπισουν το ιδιο το προβλημα.

-Το παιδι πηγε αλλα 3 χρονια γυμνασιο. Κουτσα στραβα το εβγαλε. Οταν ηρθε η αποφαση να παει λυκειο, αφενος αυτο το παιδι γιατι πηγε γενικο λυκειο; Γιατι να υποστει το βασανο των πανελληνιων;
Δεν μπορω να κανω υποθεσεις εδω. Εχω συναντησει ομως παρομοιες περιπτωσεις, οπου το αποτελεσμα προφανως ηταν 3-4 χιλιαδες μορια..

-Διακρινει κανεις καποιο συμπτωμα; Δεν ειμαι ειδικος, αλλα αν κρινω απο την συμπεριφορα του μαθητη [που φαινεται καλο παιδι, συνεννοησιμο, κοινωνικο, με παρεες κτλ] απο την μια και τον γραπτο του λογο απο την αλλη, μηπως αντιμετωπιζει δυσλεξια; Σε αυτην την περιπτωση, τι πρεπει να γινει για να δωσει εξετασεις προφορικα;
Ε μαλλον δυσλεξια (η εστω αυτο που λεμε εμεις οι μη-ειδικοι δυσλεξια..). Εαν γενικα δεν φαινεται να υστερει σε κατι αλλο απο τα υπολοιπα παιδια, σε θεματα κοινωνικοτητας, "εξυπναδας" κλπ κλπ, τοτε υπαρχει ελπιδα. Με ενα χαρτι γιατρου νομιζω μπορει να δωσει προφορικα, και με εκπλησσει εαν μεχρι τωρα δεν εδινε τις ενδοσχολικες προφορικα.. Το εχουν κανει αλλοι κι αλλοι, που δεν ειχαν κανενα προβλημα..

-Μπορει ενα τετοιο γραπτο να θεωρηθει "μια κακη παρενθεση" και να αποδοθει σε διαφορους παραγοντες ή να μην ελπιζω σε τιποτα καλυτερο;
Σχεδον απιθανο να ειναι αυτο μια "κακη παρενθεση"..

Εχω μεινει πραγματικα αφωνος... Μιλησα και με την συναδελφο που τον εχει εκθεση και μου ειπε πως δεν της εχει παει ουτε ενα γραπτο... Οι λογοι νομιζω ειναι προφανεις. Το παιδι ντρεπεται. Τι μπορει να γινει σε μια τετοια περιπτωση αραγε;
Πρωτα απο ολα να μιλησει καποιος (καλυτερα εσεις που φαινεστε να ενδιαφερεστε κιολας πραγματικα) με το ιδιο το παιδι. Να καταλαβει την κατασταση του εαν δεν την ξερει, και να δειτε τι μπορειτε να κανετε απο δω και μπρος.

Ελπιζω να βοηθησα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Το γεγονος να περασε απο 6 αδιαφορους δασκαλους, το αποκλειω. Αντε 1, αντε 2, αλλα καποιος 100% θα ειχε μιλησει στους δικους του. Οποτε εγω θεωρω πολυ πιο πιθανο, να "οφειλονται" για αυτην την κατασταση οι γονεις του, ειτε γιατι δεν ενδιαφερθηκαν (επισης "βαρυ"), ειτε γιατι επικρατησε η λογικη "αστο το παιδι να κουτσοβγαλει το σχολειο και βλεπουμε", παρα να αντιμετωπισουν το ιδιο το προβλημα.

Ε μαλλον δυσλεξια (η εστω αυτο που λεμε εμεις οι μη-ειδικοι δυσλεξια..). Εαν γενικα δεν φαινεται να υστερει σε κατι αλλο απο τα υπολοιπα παιδια, σε θεματα κοινωνικοτητας, "εξυπναδας" κλπ κλπ, τοτε υπαρχει ελπιδα. Με ενα χαρτι γιατρου νομιζω μπορει να δωσει προφορικα, και με εκπλησσει εαν μεχρι τωρα δεν εδινε τις ενδοσχολικες προφορικα.. Το εχουν κανει αλλοι κι αλλοι, που δεν ειχαν κανενα προβλημα..

Καποιες φορες οι γονεις δεν θελουν να παραδεχτουν καποια "ιδιαιτερότητα" που τυχόν έχει το παιδι τους. Μπορει να ειχε εντοπιστει ήδη αυτο , απλως οι γονεις να μην εκαναν τιποτα επειδη κατα τη δικη τους λογικη δεν θα ηθελαν να στιγματιστει το παιδι ή να φαινεται πως μειονεκτει σε κατι έναντι των άλλων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fragl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η fragl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 326 μηνύματα.
Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς, ή για όποια απορία σχετικά με εξετάσεις για τους δυσλεκτικούς κλπ, σου στέλνω πμ σε ποιον να απευθυνθείς.Πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχω παρακολουθήσει σε σεμινάρια και θαυμάζω.Στείλε σε εκείνη ένα mail.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
πρεπει να εχει δυσλεξια ετσι εγραφε και ενας φιλος μου που ειχε...ενω προφορικα ηταν αστερι

μόνο που δεν λέγεται δυσλεξία.
το παιδί είναι συνεννοήσιμο , απλά δε μπορεί να γράψει καλά.
αυτό ονομάζεται δυσγραφία.υπάρχει φαινόμενο και είναι παθολογικό.
πρέπει να ελεγχθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Εγω ειχα συμμαθητη δυσλεκτικο και ηταν απολυτα συνεννοησιμος. Δηλαδη περα απο το γραπτο του, δεν καταλαβαινες οτι εχει καποιο προβλημα. Εδωσε προφορικα πανελληνιες και περασε σε σχολη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας!

Αποφασισα να περιμενω λιγες μερες ακομη, και να παρατηρησω τον μαθητη εξονυχιστικα. Οχι μονο στον γραπτο του λογο, αλλα και στον προφορικο του, και οχι μονο στο μαθημα, αλλα και στα διαλλειματα.

Βεβαια, τα πραγματα φανταζουν δυσκολα. Δεν ξερω κατα ποσον ειναι δυνατον να σωθει η κατασταση, 8 μηνες πριν τις εξετασεις. Το λεω αυτο, γιατι αν ο μαθητης ειναι γενικα κακος μαθητης ή αν εχει προβλημα και στο διαβασμα, ισως οι προφορικες εξετασεις να μην βοηθησουν.

Και φυσικα, πολλα θα κριθουν και απο την επαφη με τον γονιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jenny

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Τζένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 960 μηνύματα.
Αποφασισα να περιμενω λιγες μερες ακομη, και να παρατηρησω τον μαθητη εξονυχιστικα. Οχι μονο στον γραπτο του λογο, αλλα και στον προφορικο του, και οχι μονο στο μαθημα, αλλα και στα διαλλειματα.

Και φυσικα, πολλα θα κριθουν και απο την επαφη με τον γονιο.

Συνάδελφε συμφωνώ με αυτή σου την επιλογή :iagree:

Επίσης, σαν "πρώτη" προσέγγιση του θέματος, μήπως θα βοηθούσε να μιλήσεις ιδιαιτέρως με το παιδί ρωτώντας μόνο -χωρίς το ίδιο να υποψιαστεί κάτι- για την εικονα του γραπτού του;
Για παράδειγμα: Μια ερώτηση του τύπου: "Μήπως δεν ξανακοίταξες το γραπτό σου για τυχόν λαθη πριν μου το παραδώσεις;" "Μήπως σε πίεζε ο χρόνος και βιαζόσουν να δώσεις τις απαντήσεις;" . Πιστεύω πως έτσι έμμεσα ίσως βγάλεις ένα πρώτο συμπέρασμα. Να δούμε το ίδιο το παιδί πώς θα δώσει μια πρώτη εξήγηση. Και μετά φυσικά παρατηρείς τα επόμενα τεστ του και την όλη συμπεριφορά του στο μάθημα, ώστε μετά να μιλήσεις και με τους γονείς του. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Συνάδελφε συμφωνώ με αυτή σου την επιλογή :iagree:

Επίσης, σαν "πρώτη" προσέγγιση του θέματος, μήπως θα βοηθούσε να μιλήσεις ιδιαιτέρως με το παιδί ρωτώντας μόνο -χωρίς το ίδιο να υποψιαστεί κάτι- για την εικονα του γραπτού του;
Για παράδειγμα: Μια ερώτηση του τύπου: "Μήπως δεν ξανακοίταξες το γραπτό σου για τυχόν λαθη πριν μου το παραδώσεις;" "Μήπως σε πίεζε ο χρόνος και βιαζόσουν να δώσεις τις απαντήσεις;" . Πιστεύω πως έτσι έμμεσα ίσως βγάλεις ένα πρώτο συμπέρασμα. Να δούμε το ίδιο το παιδί πώς θα δώσει μια πρώτη εξήγηση. Και μετά φυσικά παρατηρείς τα επόμενα τεστ του και την όλη συμπεριφορά του στο μάθημα, ώστε μετά να μιλήσεις και με τους γονείς του. :)
Εν μέρει συμφωνώ με αυτήν την προσεκτική προσέγγιση, αλλά στην κατάσταση που βρίσκεται μήπως ο χρόνος πιέζει για πιο άμεσες λύσεις? Αν όντως το παιδί έχει κάποια μαθησιακή δυσκολία θα πρέπει μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο να αλλάξει τον τρόπο διαβάσματος του άρδην. Εκτός από αυτό το να μάθει να μιλά χωρίς άγχος και αναστολές σε κάποιον άγνωστο για τις γνώσεις του είναι μια διαδικασία αρκετά μακροχρόνια. Ίσως σε αυτήν την περίπτωση το γοργόν και χάριν έχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Εγω λεω να το ρωτησετε ευθεως αν εχει μαθησιακες δυσκολιες, κυριως στο γραπτο λογο ωστε να μπορεσει να εστιασει εκει που πρεπει στο διαβασμα του και να δωσει προφορικες εξετασεις. Οπως ειπωθηκε δεν υπαρχει και χρονος για προσεκτικα και αργα βηματα. Εξαλλου το παιδι ειναι 17 χρονων οχι 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Koan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Koan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Εσθονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 140 μηνύματα.
-Μπορει ενα τετοιο γραπτο να θεωρηθει "μια κακη παρενθεση" και να αποδοθει σε διαφορους παραγοντες ή να μην ελπιζω σε τιποτα καλυτερο;

Εχω μεινει πραγματικα αφωνος... Μιλησα και με την συναδελφο που τον εχει εκθεση και μου ειπε πως δεν της εχει παει ουτε ενα γραπτο... Οι λογοι νομιζω ειναι προφανεις. Το παιδι ντρεπεται. Τι μπορει να γινει σε μια τετοια περιπτωση αραγε;
αυτή η λογική με πειράζει ... πάντα πρεπει να δειχνει ο δασκαλος στο μαθητη οτι περιμένει το καλύτερο (και το τελειο) μονο ετσι ο μαθητης θα καταλαβει που είναι και τι ειναι. Και αν ειναι αδιαφορος αν καποιος του δειξει οτι περιμένει πραγματα τοτε θα βγάλει τουλάχιστον τα μισά... Καθηγητης σωστος είναι αυτός που ποτέ δε παρατάει εναν μαθητη (πρωτα απο ολα ειναι ανθρωπινο χρεος)

Για το αν εχει καποιο πρόβλημα δε ξέρω δεν ειμαι ειδικός .. αλλά και το γυμνάσιο πως το πέρασε? .. Αδιάβαστος μπορει να είναι λευκή κόλλα δεν έδωσε πάει να πει οτι καπου ενδιαφερθηκε να ακούσει δυο πράγματα και τα έγραψε...

σεμνα και ταπεινά η άποψη μου

Κοαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ThanosAlonso

Νεοφερμένος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω οτι το παιδί έχει κάποιο είδους μαθησιακών δυσλειτουργιών. Βάζω πληθυντικό γιατί πρώτον επειδή ξέρω τι γράφει το βιβλίο δεν μου φαίνεται αδιάβαστος αλλα δεν μπορεί να κατανοήσει αυτά που διάβαζει και δεύτερον έχει σοβαρό πρόβλημα στην σύνταξη και την ορθογραφία. Μήπως υπάρχουν ενδείξεις κάποιας υπερκινητικότητας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TAZ

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Αν και μικρος στην ηλικια θα ηθελα να πω δυο λογια επειδη εζησα μια συντομη κατασταση παρομοια με αυτη στην αδερφη μου.
οι μαθησιακες δυσκολιες δεν εχουν σαν αποτελεσμα τετοιο γραπτο παντα!υπαρχουν παιδια με μαθησιακες δυσκολιες που τα γραπτα τους ειναι αριστα ακομα και στην ορθογραφια!
Αντιθετα η δυσλεξια εχει ως συμπτωματα βασικα τη δυσκολια στη γραφη,στην ορθογραφια και στον αναγραμματισμο καποιων γραμματων και γι αυτο ολα τα παιδια δινουν μονο προφορικα.
για να δωθουν χαρτια που ειναι εγκυρα στα δημοσια σχολεια απαιτειται πολυυυυυυυυς χρονος και μεγααααααααλη αναμονη!
Οι λιγες μερες που θελετε να περιμενετε για να βγαλετε συμπερασματα ειναι πολυτιμες για το παιδι...
ισως θα επρεπε να μιλησετε με τους γονεις(ενα δυσκολο κεφαλαιο για να αποδεχτουν το προβλημα του παιδιου τους) οσο ειναι νωρις!!!!!!!!!!!
υπαρχει περιθωριο ακομα να σωθει το παιδι και να προλαβει τις εξετασεις!!!

για οποιαδηποτε πληροφορια μπορειτε να μου στειλετε πμ να σας καθοδηγησει η μητερα μου εσας ή τους γονεις του παιδιου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
99% κλασσική δυσλεξία είναι και το παιδί πρέπει να είναι και αριστερόχειρας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TAZ

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Δεν ειναι απολυτο οτι τα δυσλεκτικα παιδια ειναι και αριστεροχειρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top