Δυσκολία σχολών

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Ο κολλητός μου και ξάδερφος μου τελείωσε το Παιδαγωγικό Φλώρινας το 2012 με βαθμό 9,7κατι. Δεν έμεινε ποτέ σε μάθημα και πήπρε πτυχίο Ιούνη. Πέραν από τις παρακολουθήσεις διάβαζε γύρω στις 3-4 ώρες ΚΑΘΕ μέρα. Διάνυα δεν είναι, άντε λίγο πάνω από το μέσο όρο. Οπότε ναι, είναι απόλυτα εφικτό. Το παιδαγωγικό δεν είναι καμιά δύσκολη σχολή. Δικά του λόγια όχι δικά μου.

9,7 δύσκολο αλλα και παλι ειπες οτι διάβαζε 3-4 ωρες την ημερα. Αυτο σημαινει οτι για να πετύχεις κατι σπουδαίο χρειαζεται αρκετό διαβασμα

Επισης πολλοι μπαίνουν σε κόμματα και χαζομάρες και παίρνουν βαθμούς! Οποτε δεν εχει σημασία ο ΜΟ, αλλα οι ωρες που θα διαβάσεις και οι Ουσιαστικές γνώσεις που θα παρεις
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Είναι. Είχα πάει σε μια πρώην μου να δω βαθμούς στο Παιδαγωγικό Πατρών και επ' ευκαιρία έριξα μια βόλτα να δω τι βαθμοί παίζουν γιατί στο Μαθηματικό μας είχαν ταράξει σε βαθμούς 3 ή 5 (με διαπραγμάτευση και σπάσιμο νεύρων). Διαπίστωσα ότι στα αμιγώς παιδαγωγικά μαθήματα, ο χαμηλότερος βαθμός ήταν το 5 που φαινόταν σαν τη μύγα στο γάλα ενώ το 95% κυμαινόταν στο 10 άντε το πολύ μέχρι 8,5. Σε μαθήματα όπως Μαθηματικά για το Δημοτικό ή Πληροφορικές κλπ, οι βαθμοί ξεκινούσαν από 5 και κατέβαιναν. Υπήρχε τέτοια απόκλιση βαθμών. Ρεκόρ αποτυχιών σημείωναν αυτά τα μαθήματα όπως και η Φυσική που κάνουν οι φοιτητές Παιδαγωγικού.
Το καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά δηλαδή τι, δεν υπήρχαν οι κλασσικοί κομπλεξικοί που έτσι κατέβαζουν 1-2 μονάδες για το τίποτα; Δεν υπήρχαν κάποια μαθήματα που μπορεί να μην έγραψε άριστα και να πήρε πχ κανένα 8αρι; Να βγάλεις 40τόσα μαθήματα χωρίς να πέσεις πουθενά κάτω του 9-,9-5,10 είναι πολύ δύσκολο για την οποιαδήποτε σχολή και ένα μέσος φοιτητής δεν μπορεί να το καταφέρει έτσι χαλαρά.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Το καταλαβαίνω αυτό που λες, αλλά δηλαδή τι, δεν υπήρχαν οι κλασσικοί κομπλεξικοί που έτσι κατέβαζουν 1-2 μονάδες για το τίποτα; Δεν υπήρχαν κάποια μαθήματα που μπορεί να μην έγραψε άριστα και να πήρε πχ κανένα 8αρι; Να βγάλεις 40τόσα μαθήματα χωρίς να πέσεις πουθενά κάτω του 9-,9-5,10 είναι πολύ δύσκολο για την οποιαδήποτε σχολή και ένα μέσος φοιτητής δεν μπορεί να το καταφέρει έτσι χαλαρά.

Το Παιδαγωγικό Πατρών γενικά έχει τη φήμη να βγάζουν πολύ ψηλούς μέσους. Γι' αυτό και το 90% κάνει για πλάκα μεταπτυχιακές σπουδές μέχρι και στο ΜΒΑ, Υπολογιστική Νοημοσύνη...κλπ. Ακόμη και διδακτορικό. Βέβαια αυτά μόνο στα Ελληνικά Πανεπιστήμια γιατί όσο να'ναι ο καλός μέσος όρος ανοίγει πόρτες με τις γνωστές μεθόδους.
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Δεν ξερω τι γινεται στο συγκεκριμένο της Πατρας (εγω το άκουσα για της Θεσσαλονίκης αυτο) παντως στη Κρητη , Αλεξανδρουπολη , Αθηνα και Ιωάννινα δεν ειναι ετσι.
Ουτε οι βαθμοί ειναι ιδιαιτερα υψηλοί. Το εψαξα πολυ! Εγω της Κρήτης στοχεύω ή της Αθήνας.
Και οπως ξανα ειπα, και μου ειπαν συγγενείς μου που σπουδάζουν ΑΥΤΑ τα χρονια στις σχολες αυτες , οτι υπαρχουν μαθηματα δύσκολα οπως Γλωσσολογία , Λογοτεχνια η Ψυχοκογια τα οποία απαιτούν εκτος απο άριστη γνώση , πλ καλη κριτική σκέψη. Επισης ειναι κ θεμα έκφρασης ( γλωσσα - ποίηση) όπου κανεις δεν μπορει να γραψει τελεια
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
9.7; Μήπως υπερβάλει λίγο ο ξάδελφός σου; Όσο εύκολη και αν είναι αυτός ο βαθμός προϋποθέτει να έχει πάρει μόνο 9αρια και ένα κάρο 10αρια και μου φαίνεται τρομερά δύσκολο εκεί οι καθηγητές να είναι όλοι τόσο ανοιχτοχέρηδες.


Well αυτό γράφει το χαρτί του οπότε δεν νομίζω να είναι υπερβολή. Pretty much όλα 10αρια τα είχε, με το μόνο 6αρι που θυμάμαι να είχε ήταν στην Στατιστική και αυτό λέει κάποια πράγματα για την δυσκολία της σχολής γενικότερα. Με μέσο όρο παρακολούθησης τις 5 ώρες τη μέρα και 3-4 ώρες έξτρα διάβασμα καθημερινώς έχεις 8-9 ώρες καθημερινή ενασχόληση, σαν να δουλεύεις δηλαδή μια κανονική δουλειά, τίποτα παραπάνω. Το δυνατό του σημείο ήταν απλά ότι δούλευε ουσιαστικά και σε καθημερινή βάση επί 4 χρόνια κάτι που δεν κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, γι αυτό και θεωρούμε πως είναι κάτι ακατόρθωτο και σπάνιο.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Well αυτό γράφει το χαρτί του οπότε δεν νομίζω να είναι υπερβολή. Pretty much όλα 10αρια τα είχε, με το μόνο 6αρι που θυμάμαι να είχε ήταν στην Στατιστική και αυτό λέει κάποια πράγματα για την δυσκολία της σχολής γενικότερα. Με μέσο όρο παρακολούθησης τις 5 ώρες τη μέρα και 3-4 ώρες έξτρα διάβασμα καθημερινώς έχεις 8-9 ώρες καθημερινή ενασχόληση, σαν να δουλεύεις δηλαδή μια κανονική δουλειά, τίποτα παραπάνω. Το δυνατό του σημείο ήταν απλά ότι δούλευε ουσιαστικά και σε καθημερινή βάση επί 4 χρόνια κάτι που δεν κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, γι αυτό και θεωρούμε πως είναι κάτι ακατόρθωτο και σπάνιο.
Άρα δεν είναι ο μέσος φοιτητής και συνεπώς είναι εκτός σαν παράδειγμα γενίκευσης για την ευκολία της σχολής.
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Well αυτό γράφει το χαρτί του οπότε δεν νομίζω να είναι υπερβολή. Pretty much όλα 10αρια τα είχε, με το μόνο 6αρι που θυμάμαι να είχε ήταν στην Στατιστική και αυτό λέει κάποια πράγματα για την δυσκολία της σχολής γενικότερα. Με μέσο όρο παρακολούθησης τις 5 ώρες τη μέρα και 3-4 ώρες έξτρα διάβασμα καθημερινώς έχεις 8-9 ώρες καθημερινή ενασχόληση, σαν να δουλεύεις δηλαδή μια κανονική δουλειά, τίποτα παραπάνω. Το δυνατό του σημείο ήταν απλά ότι δούλευε ουσιαστικά και σε καθημερινή βάση επί 4 χρόνια κάτι που δεν κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών, γι αυτό και θεωρούμε πως είναι κάτι ακατόρθωτο και σπάνιο.
Μα αν διάβαζε 4 ώρες την ημερα σημαινει οτι ηταν ενας παρα πολυ καλος φοιτητής με τελειο προγραμμα και ο Βαθμός του δείχνει οτι ειναι και ιδιαιτερα έξυπνος. Επειδη διάβαζε πολυ και εχει εναν παρα πολυ καλο βαθμο δε σημαινει οτι ειναο ευκολη η σχολη. Προφανως θα ειχε πολυ καλο επιπεδο και απο τη Δευτεροβάθμια! Δεν αντιλεγω! Η αδερφή μου φετος ειναι 5ο ετος στην Ιατρικη στην Αθήνα. Διαβάζει κάθε ΣΚ πολλεσ Ωρες και καποιες Πέμπτες , ολα τα χρονια , και εχει Μ.Ο 7,75. Και ο ξαδερφος μου με περισσοτερο διαβασμα στο Παιδαγωγικο ειχε 8,12. Επόμενως, είναι και θέμα υποκειμενικό.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Άρα δεν είναι ο μέσος φοιτητής και συνεπώς είναι εκτός σαν παράδειγμα γενίκευσης για την ευκολία της σχολής.


Ναι οκ δεν αντιλέγω, αν ο μέσος φοιτητής είναι ο τύπος που χάνει τις μισές παραδώσεις και στις άλλες μισές μιλάει με την γκόμενα και διαβάζει τις δυο τελευταίες μέρες πριν την εξεταστική από τις σημειώσεις του ξαδέρφου μου τότε ναι όλες οι σχολές είναι δύσκολες.

Για να έχουμε αντικειμενική άποψη περί της δυσκολίας μιας σχολής πρέπει να την κρίνουμε με βάση τον μέσο φοιτητή που καταβάλει μια αξιοπρεπή προσπάθεια, όπως αυτή του ξαδέρφου μου, η οποία δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερα τρελό αν το σκεφτείς. Απλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό καθώς δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι φοιτητές πέραν από μεμονωμένες ανέκδοτες περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερα.



Μα αν διάβαζε 4 ώρες την ημερα σημαινει οτι ηταν ενας παρα πολυ καλος φοιτητής με τελειο προγραμμα και ο Βαθμός του δείχνει οτι ειναι και ιδιαιτερα έξυπνος. Επειδη διάβαζε πολυ και εχει εναν παρα πολυ καλο βαθμο δε σημαινει οτι ειναο ευκολη η σχολη. Προφανως θα ειχε πολυ καλο επιπεδο και απο τη Δευτεροβάθμια! Δεν αντιλεγω! Η αδερφή μου φετος ειναι 5ο ετος στην Ιατρικη στην Αθήνα. Διαβάζει κάθε ΣΚ πολλεσ Ωρες και καποιες Πέμπτες , ολα τα χρονια , και εχει Μ.Ο 7,75. Και ο ξαδερφος μου με περισσοτερο διαβασμα στο Παιδαγωγικο ειχε 8,12. Επόμενως, είναι και θέμα υποκειμενικό.


Όχι 4 ώρες την μέρα με 5ωρη παρακολούθηση όπως είπα βγάζει 9 ώρες ενασχόληση κάθε μέρα, δηλαδή σαν μια κανονική δουλειά. Αυτό θα έπρεπε να θεωρείται ως μια μέτρια προσπάθεια και όχι κάτι το εξαιρετικό. Απλά το θεωρούμε εξαιρετικό γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών δεν κάνει ούτε αυτό.


Παιδαγωγικό και Ιατρική δεν είναι δύσκολες σχολές, είναι απλά σχολές που θέλουν συστηματικό διάβασμα, ειδικά η Ιατρική. Αν θες να δεις δύσκολες σχολές κοίτα την Φυσική και το Μαθηματικό. Εκεί ένας μέτριος νοητικά άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να έχει πολύ καλές επιδόσεις στα χρονικά πλαίσια που ορίζει η σχολή ακόμη και αν διαβάζει συστηματικά γιατί το αντικείμενο έχει πολύ μεγαλύτερη πολυπλοκότητα σκέψης.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Ναι οκ δεν αντιλέγω, αν ο μέσος φοιτητής είναι ο τύπος που χάνει τις μισές παραδώσεις και στις άλλες μισές μιλάει με την γκόμενα και διαβάζει τις δυο τελευταίες μέρες πριν την εξεταστική από τις σημειώσεις του ξαδέρφου μου τότε ναι όλες οι σχολές είναι δύσκολες.

Για να έχουμε αντικειμενική άποψη περί της δυσκολίας μιας σχολής πρέπει να την κρίνουμε με βάση τον μέσο φοιτητή που καταβάλει μια αξιοπρεπή προσπάθεια, όπως αυτή του ξαδέρφου μου, η οποία δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερα τρελό αν το σκεφτείς. Απλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό καθώς δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι φοιτητές πέραν από μεμονωμένες ανέκδοτες περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερα.






Όχι 4 ώρες την μέρα με 5ωρη παρακολούθηση όπως είπα βγάζει 9 ώρες ενασχόληση κάθε μέρα, δηλαδή σαν μια κανονική δουλειά. Αυτό θα έπρεπε να θεωρείται ως μια μέτρια προσπάθεια και όχι κάτι το εξαιρετικό. Απλά το θεωρούμε εξαιρετικό γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών δεν κάνει ούτε αυτό.


Παιδαγωγικό και Ιατρική δεν είναι δύσκολες σχολές, είναι απλά σχολές που θέλουν συστηματικό διάβασμα, ειδικά η Ιατρική. Αν θες να δεις δύσκολες σχολές κοίτα την Φυσική και το Μαθηματικό. Εκεί ένας μέτριος νοητικά άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να έχει πολύ καλές επιδόσεις στα χρονικά πλαίσια που ορίζει η σχολή ακόμη και αν διαβάζει συστηματικά γιατί το αντικείμενο έχει πολύ μεγαλύτερη πολυπλοκότητα σκέψης.
Δεν νομίζω καν ότι μιλάμε απλά για αξιοπρεπής προσπάθεια, αλλά για κάτι παραπάνω καθώς το 9,7 είναι σχεδόν καθαρό άριστα. Καταλαβαίνω αυτή την ευκολία που λέτε αλλά νομίζω ότι υπάρχει μια γενική υπερβολή και δίνετε την εντύπωση ότι ένας φοιτητής με ελάχιστο διάβασμα βγάζει πτυχίο με 8,5-9 για την πλάκα του (το λέω για όλο το thread όχι μόνο το δικό σου παράδειγμα).
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν νομίζω καν ότι μιλάμε απλά για αξιοπρεπής προσπάθεια, αλλά για κάτι παραπάνω καθώς το 9,7 είναι σχεδόν καθαρό άριστα. Καταλαβαίνω αυτή την ευκολία που λέτε αλλά νομίζω ότι υπάρχει μια γενική υπερβολή και δίνετε την εντύπωση ότι ένας φοιτητής με ελάχιστο διάβασμα βγάζει πτυχίο με 8,5-9 για την πλάκα του (το λέω για όλο το thread όχι μόνο το δικό σου παράδειγμα).


Σου περιέγραψα το πρόγραμμα του το οποίο για εμένα είναι μια αξιοπρεπής προσπάθεια και όχι κάτι υπερβολικό και αν το συνδυάσουμε με τον βαθμό του, εγώ τουλάχιστο βγάζω το συμπέρασμα πως με μια αξιοπρεπή προσπάθεια στο παιδαγωγικό βγάζεις σχεδόν άριστα. Με ελάχιστο διάβασμα (δηλαδή μόνο στην εξεταστική) δεν νομίζω πως ένας φοιτητής βγάζει 9, ούτε στο παιδαγωγικό.
 

Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Ναι οκ δεν αντιλέγω, αν ο μέσος φοιτητής είναι ο τύπος που χάνει τις μισές παραδώσεις και στις άλλες μισές μιλάει με την γκόμενα και διαβάζει τις δυο τελευταίες μέρες πριν την εξεταστική από τις σημειώσεις του ξαδέρφου μου τότε ναι όλες οι σχολές είναι δύσκολες.

Για να έχουμε αντικειμενική άποψη περί της δυσκολίας μιας σχολής πρέπει να την κρίνουμε με βάση τον μέσο φοιτητή που καταβάλει μια αξιοπρεπή προσπάθεια, όπως αυτή του ξαδέρφου μου, η οποία δεν ήταν και κάτι ιδιαίτερα τρελό αν το σκεφτείς. Απλά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό καθώς δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι φοιτητές πέραν από μεμονωμένες ανέκδοτες περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερα.






Όχι 4 ώρες την μέρα με 5ωρη παρακολούθηση όπως είπα βγάζει 9 ώρες ενασχόληση κάθε μέρα, δηλαδή σαν μια κανονική δουλειά. Αυτό θα έπρεπε να θεωρείται ως μια μέτρια προσπάθεια και όχι κάτι το εξαιρετικό. Απλά το θεωρούμε εξαιρετικό γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών δεν κάνει ούτε αυτό.


Παιδαγωγικό και Ιατρική δεν είναι δύσκολες σχολές, είναι απλά σχολές που θέλουν συστηματικό διάβασμα, ειδικά η Ιατρική. Αν θες να δεις δύσκολες σχολές κοίτα την Φυσική και το Μαθηματικό. Εκεί ένας μέτριος νοητικά άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να έχει πολύ καλές επιδόσεις στα χρονικά πλαίσια που ορίζει η σχολή ακόμη και αν διαβάζει συστηματικά γιατί το αντικείμενο έχει πολύ μεγαλύτερη πολυπλοκότητα σκέψης.

Παιδαγωγικο και ιατρικη λεει δεν ειναι δύσκολες σχολες . Επαθα σοκ..στο φυσικό και μαθηματικό ειναι δύσκολο να βγάλεις βαθμο γιατι κανεις ΜΟΝΟ μαθηματικα η ΜΟΝΟ φυσικό. Ειναι εντελώς βαρετό να ασχολείται μονο με το ιδιο αντικείμενο -οσο αλαζονικό κ αν ακουγεται ετσι οπως το λεω . Το παιδαγωγικο Δημ. Κ η Ιατρικη εχουν ενα σωρό μαθηματα μεσα διαφορετικά
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδαγωγικο και ιατρικη λεει δεν ειναι δύσκολες σχολες . Επαθα σοκ..στο φυσικό και μαθηματικό ειναι δύσκολο να βγάλεις βαθμο γιατι κανεις ΜΟΝΟ μαθηματικα η ΜΟΝΟ φυσικό. Ειναι εντελώς βαρετό να ασχολείται μονο με το ιδιο αντικείμενο -οσο αλαζονικό κ αν ακουγεται ετσι οπως το λεω . Το παιδαγωγικο Δημ. Κ η Ιατρικη εχουν ενα σωρό μαθηματα μεσα διαφορετικά


Δε χρειάζεται να παθαίνεις σοκ. Το average IQ στις σχολές Φυσικής είναι 133 και στις σχολές εκπαίδευσης 110. Το IQ 133 είναι πολύ πιο έξυπνο από το 110 γιατί η διαφορά είναι εκθετική και όχι γραμμική. Αυτό σημαίνει πως αν ο μέσος φοιτητής του Φυσικού βγάζει 6 και ο μέσος φοιτητής του παιδαγωγικού βγάζει επίσης 6 το Φυσικό είναι μια πολύ πιο δύσκολη σχολή. Και όχι δεν έχει να κάνει με την βαρεμάρα που λες. Απλά είναι πολύ πιο δύσκολο να κατανοήσεις μαθηματικές τοπολογίες από το πως να διδάσκεις ένα εξάχρονο. Ακούγεται αλαζονικό αλλά είναι η αλήθεια.

Η ιατρική είναι μια ενδιαφέρουσα εξαίρεση σε αυτό το κανόνα καθώς μαζεύει πολύ έξυπνα άτομα λόγο του κοινωνικού κύρους που αυξάνει την ζήτηση και άρα τα μόρια των πανελληνίων. Αλλά οι ίδιοι οι γιατροί λένε πως τα περισσότερα μαθήματα τους δεν είναι ιδιαίτερα challenging απλά έχουν μεγάλη ύλη.
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 803 μηνύματα.
Παιδαγωγικο και ιατρικη λεει δεν ειναι δύσκολες σχολες . Επαθα σοκ..στο φυσικό και μαθηματικό ειναι δύσκολο να βγάλεις βαθμο γιατι κανεις ΜΟΝΟ μαθηματικα η ΜΟΝΟ φυσικό. Ειναι εντελώς βαρετό να ασχολείται μονο με το ιδιο αντικείμενο -οσο αλαζονικό κ αν ακουγεται ετσι οπως το λεω . Το παιδαγωγικο Δημ. Κ η Ιατρικη εχουν ενα σωρό μαθηματα μεσα διαφορετικά


τα Μαθηματικά και η Φυσική έχουν τομείς εξειδίκευσης. Δεν είναι "ΜΟΝΟ μαθηματικά" ή "ΜΟΝΟ φυσική". Ο κορμός των τμημάτων αυτών όπως και κάθε άλλου τμήματος έχει εισαγωγικά μαθήματα όλων των τομέων ώστε ο φοιτητής να πάρει μια γεύση και μετά να εξειδικευθεί στον τομέα που επιθυμεί (ακριβώς όπως και στο Παιδαγωγικό) :). Το τι είναι βαρετό είναι εντελώς υποκειμενικό για τον κάθε άνθρωπο.

Δε χρειάζεται να παθαίνεις σοκ. Το average IQ στις σχολές Φυσικής είναι 133 και στις σχολές εκπαίδευσης 110. Το IQ 133 είναι πολύ πιο έξυπνο από το 110 γιατί η διαφορά είναι εκθετική και όχι γραμμική. Αυτό σημαίνει πως αν ο μέσος φοιτητής του Φυσικού βγάζει 6 και ο μέσος φοιτητής του παιδαγωγικού βγάζει επίσης 6 το Φυσικό είναι μια πολύ πιο δύσκολη σχολή. Και όχι δεν έχει να κάνει με την βαρεμάρα που λες. Απλά είναι πολύ πιο δύσκολο να κατανοήσεις μαθηματικές τοπολογίες από το πως να διδάσκεις ένα εξάχρονο. Ακούγεται αλαζονικό αλλά είναι η αλήθεια.

Η ιατρική είναι μια ενδιαφέρουσα εξαίρεση σε αυτό το κανόνα καθώς μαζεύει πολύ έξυπνα άτομα λόγο του κοινωνικού κύρους που αυξάνει την ζήτηση και άρα τα μόρια των πανελληνίων. Αλλά οι ίδιοι οι γιατροί λένε πως τα περισσότερα μαθήματα τους δεν είναι ιδιαίτερα challenging απλά έχουν μεγάλη ύλη.


συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου φίλε hacker απλά να προσθέσω ότι η Ιατρική δεν μαζεύει τέτοια άτομα μόνο λόγω κύρους και ζήτησης , τα μαζεύει διότι αυτοί οι άνθρωποι "δουλεύουν" πάνω σε ανθρώπους. Δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να χειρουργεί ή να
βρίσκει θεραπείες για ασθένειες. Η σχολή ίσως να μην είναι τόσο challenging η δουλειά όμως είναι αρκετά και εκεί φαίνεται ο καλός Ιατρός.
 
Τελευταία επεξεργασία:

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 538 μηνύματα.
Δε χρειάζεται να παθαίνεις σοκ. Το average IQ στις σχολές Φυσικής είναι 133 και στις σχολές εκπαίδευσης 110. Το IQ 133 είναι πολύ πιο έξυπνο από το 110 γιατί η διαφορά είναι εκθετική και όχι γραμμική. Αυτό σημαίνει πως αν ο μέσος φοιτητής του Φυσικού βγάζει 6 και ο μέσος φοιτητής του παιδαγωγικού βγάζει επίσης 6 το Φυσικό είναι μια πολύ πιο δύσκολη σχολή. Και όχι δεν έχει να κάνει με την βαρεμάρα που λες. Απλά είναι πολύ πιο δύσκολο να κατανοήσεις μαθηματικές τοπολογίες από το πως να διδάσκεις ένα εξάχρονο. Ακούγεται αλαζονικό αλλά είναι η αλήθεια.

Η ιατρική είναι μια ενδιαφέρουσα εξαίρεση σε αυτό το κανόνα καθώς μαζεύει πολύ έξυπνα άτομα λόγο του κοινωνικού κύρους που αυξάνει την ζήτηση και άρα τα μόρια των πανελληνίων. Αλλά οι ίδιοι οι γιατροί λένε πως τα περισσότερα μαθήματα τους δεν είναι ιδιαίτερα challenging απλά έχουν μεγάλη ύλη.

Μπορείς να με παραπέμψεις στην πηγή από την οποία άντλησες τα στοιχεία για τα ποσοστά iq ανά σχολή; Μελετώ κάποια πράγματα περί iq αυτήν την περίοδο και με ενδιαφέρει το αντικείμενο.
 

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σου φίλε hacker απλά να προσθέσω ότι η Ιατρική δεν μαζεύει τέτοια άτομα μόνο λόγω κύρους και ζήτησης , τα μαζεύει διότι αυτοί οι άνθρωποι "δουλεύουν" πάνω σε ανθρώπους. Δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να χειρουργεί ή να
βρίσκει θεραπείες για ασθένειες. Η σχολή ίσως να μην είναι τόσο challenging η δουλειά όμως είναι αρκετά και εκεί φαίνεται ο καλός Ιατρός.

Interestingly φίλε, ο Ιατρός θα είναι από τις πρώτες ειδικότητες που θα αντικατασταθούν από την τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον.
Η διάγνωση ασθενειών είναι κάτι που ήδη γίνεται σε πολύ καλό βαθμό από τα νευρωνικά δίκτυα, ενώ η ανεύρεση θεραπείας δεν είναι κάτι που κάνει ο γιατρός αλλά οι βιολόγοι/medical ερευνητές. Ο γιατρός κάνει prescribe απλά την πιο αποτελεσματική υπάρχουσα θεραπεία αφού κάνει την διάγνωση και συνυπολογίσει το ιστορικό και άλλους παράγοντες, κάτι που όπως καταλαβαίνεις μπορεί πολύ εύκολα να κάνει ένας υπολογιστής αν του δώσεις αυτά τα data.

Η χειρουργική ναι θέλει μεγαλύτερο δείκτη ευφυίας γιατί απαιτεί γρήγορες και εύστοχες αποφάσεις, αλλά και αρκετά άλλα skills, αλλά και πάλι είναι κάτι που τις περισσότερες φορές είναι αλγοριθμικό.

Μπορείς να με παραπέμψεις στην πηγή από την οποία άντλησες τα στοιχεία για τα ποσοστά iq ανά σχολή; Μελετώ κάποια πράγματα περί iq αυτήν την περίοδο και με ενδιαφέρει το αντικείμενο.


https://www.statisticbrain.com/iq-estimates-by-intended-college-major/
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Παιδαγωγικο και ιατρικη λεει δεν ειναι δύσκολες σχολες . Επαθα σοκ..στο φυσικό και μαθηματικό ειναι δύσκολο να βγάλεις βαθμο γιατι κανεις ΜΟΝΟ μαθηματικα η ΜΟΝΟ φυσικό. Ειναι εντελώς βαρετό να ασχολείται μονο με το ιδιο αντικείμενο -οσο αλαζονικό κ αν ακουγεται ετσι οπως το λεω . Το παιδαγωγικο Δημ. Κ η Ιατρικη εχουν ενα σωρό μαθηματα μεσα διαφορετικά


Όπως ειπώθηκε παραπάνω, το μαθηματικό - και το φυσικό - δεν έχει μόνο μαθηματικά. Επίσης, άλλο θεωρία συνόλων, άλλο στατιστική - και τα δύο στο μαθηματικό τα κάνεις, αλλά δε σου θυμίζουν και πολύ το ένα το άλλο.

Interestingly φίλε, ο Ιατρός θα είναι από τις πρώτες ειδικότητες που θα αντικατασταθούν από την τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον.
https://www.statisticbrain.com/iq-estimates-by-intended-college-major/


Εδώ διαφωνώ, για τον προφανή λόγο ότι όλες αυτές οι δουλειές έχουν μέσα τους ηθικές αποφάσεις. Τα ευφυή συστήματα καλούνται να δράσουν ως ethical agents - είτε implicitly είτε explicitly - επομένως, επειδή μιλάμε για ανθρώπους και όχι για lego, δε θα μπουν, εκτιμώ, στο άμεσο μέλλον, καθ' όλα αυτόματα συστήματα άνευ επίβλεψης σε χειρουργεία, τουλάχιστον όχι σε όλες τις περιπτώσεις, μιας και θα καλούνται να παίρνουν αποφάσεις που αξιολογούνται και ηθικά.

Σκέψου ότι με τα self-driving cars δεν τα έχουμε καταφέρει τόσο καλά όσο θα φανταζόμασταν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όπως ειπώθηκε παραπάνω, το μαθηματικό - και το φυσικό - δεν έχει μόνο μαθηματικά. Επίσης, άλλο θεωρία συνόλων, άλλο στατιστική - και τα δύο στο μαθηματικό τα κάνεις, αλλά δε σου θυμίζουν και πολύ το ένα το άλλο.




Εδώ διαφωνώ, για τον προφανή λόγο ότι όλες αυτές οι δουλειές έχουν μέσα τους ηθικές αποφάσεις. Τα ευφυή συστήματα καλούνται να δράσουν ως ethical agents - είτε implicitly είτε explicitly - επομένως, επειδή μιλάμε για ανθρώπους και όχι για lego, δε θα μπουν, εκτιμώ, στο άμεσο μέλλον, καθ' όλα αυτόματα συστήματα άνευ επίβλεψης σε χειρουργεία, τουλάχιστον όχι σε όλες τις περιπτώσεις, μιας και θα καλούνται να παίρνουν αποφάσεις που αξιολογούνται και ηθικά.

Σκέψου ότι με τα self-driving cars δεν τα έχουμε καταφέρει τόσο καλά όσο θα φανταζόμασταν.


Ναι μπορεί, αλλά οι χειρουργοι είναι ένα μόνο μικρό υποσύνολο των γιατρών. Οι περισσότεροι περιοριζονται στην διάγνωση και prescription, τα οποία πιστεύω μπορεί να κάνει και ένας υπολογιστής αν καταφέρεις να ξεπεράσεις κάποιες τεχνικές δυσκολίες της διάγνωσης.


Περί ηθικής δεν ξέρω. Αφενός δεν μου μοιάζει ιδιαίτερα δύσκολο για ένα ρομπότ να πάρει πάρει ηθικές αποφάσεις, μπορείς απλά να το μοντέλο ποιήσεις βάση της ανθρώπινης ηθικής. Έχεις να μου δώσεις κανένα παράδειγμα που ο άνθρωπος μπορεί να κανει κάτι παραπάνω;
 

GoddamnRight

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GoddamnRight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Μόνο φυσική και μόνο μαθηματικά άρα ένα πράγμα, άρα βαρετο, είναι ακριβώς αυτό που θα έλεγε κάποιος που δεν ξέρει. Έχει πάρα πολλές συνιστώσες και γίνεται να σου αρέσουν μερικά και άλλα να τα βαριέσαι, όπως σε όλες τις σχολές εξάλλου.

Τώρα δεν ξέρω γιατί αντιδρατε όταν λένε ότι η μία σχολή είναι ευκολη. Η δυσκολία δεν έχει σχέση με την ποιότητα σπουδών, ούτε με το έργο που παράγεις σαν επαγγελματίας. Εξάλλου όλοι αναγνωρίζουν ότι καλοί παιδαγωγοί λείπουν ειδικά στην χώρα μας.

Αν είναι θέμα βαθμών και νομίζει κανείς ότι σου κόβουν από τον κόπο σου, επειδή λένε το 8.5 που πήρες δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, είτε αληθεια, είτε ψέματα, δεν έχει κανένα νόημα. Ας πιστεύουν ο,τι θελουν. Εσύ έτσι και αλλιώς θα συγκρίνεται με αντίστοιχα κοινά τμήματα. Δεν θα διεκδικήσεις ίδια δουλειά με κάποιον από Πολυτεχνείο. Οπότε δεν έχει νόημα τι πιστευει ο καθένας.

Οπότε, όταν θα πω ότι πολύ πιο δύσκολα γράφεις και καταλαβαίνεις σε σχολές Πολυτεχνικές από ότι σε παιδαγωγικό, ακόμα και αλήθεια να είναι, που είναι, ε και? :Ρ
 

Guest 336742

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά εγώ ο μαλάκας 3.5 χρόνια στο φυσικό, όλο φυσική, δε βαρέθηκα;
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Μπα! Κάθε σχολή έχει τη δυσκολία της. Αλλού έχουν Κβαντομηχανική ΙΙ και αλλού Κουκλοθέατρο Ι. Μικρή η διαφορά.
(Πάντως στην Κβάντο τα ψιλοκατάφερα, αλλά στο Κούκλο μάλλον θα πάτωνα).

 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top