Δυσκολία κατανόησης των Μαθηματικών

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Αληθεια..?? Εγώ νόμιζα ότι αυτά ήταν μόνο η αρχή... :worry:

Όχι βρε :P Φυσικά και χρειάζεται να ξέρεις να κάνεις πράξεις, αλλά δεν θα είναι αυτός ο μοναδικός σκοπός σου. Τι νομίζεις, θα λύνεις συνέχεια τεράστια συστήματα με κλάσματα; :P Σε ποια τάξη του γυμνασίου είσαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Όχι βρε :P Φυσικά και χρειάζεται να ξέρεις να κάνεις πράξεις, αλλά δεν θα είναι αυτός ο μοναδικός σκοπός σου. Τι νομίζεις, θα λύνεις συνέχεια τεράστια συστήματα με κλάσματα; :P Σε ποια τάξη του γυμνασίου είσαι;

3η..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Οι ταπεινές πράξεις γυμνασίου είναι το πρώτο βήμα για να κατανοήσει σε υψηλό επίπεδο διάφορες επιστήμες που περιέχουν δύσκολα μαθηματικά. Ο όρος μαθηματικά δεν έχει διαβαθμίσεις. Τα μαθηματικά είναι ενιαία. Χρειάζεσαι τα πάντα. Ακόμη και ένα πρόβλημα μελέτης της διάχυσης μιας χημικής ουσίας σε ένα ποτάμι με κάποιες παραμέτρους του φυσικού προβλήματος, κάποια στιγμή θα απαιτήσει να υπολογίσει κανείς και ένα ολοκληρωματάκι, να κάνει καμία αριθμητική αντικατάσταση, να κάνει καμία απαλοιφή, ...κ.α. "σχολικές" διαδικασίες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Και να σημειώσω επίσης ότι δεν πρέπει να ισχύει η νοοτροπία "ό,τι είναι εκτός εξεταστέας ύλης δεν το διαβάζω" ή "ό,τι μαθαίνω το ξεχνάω" διότι θα δημιουργήσεις κενά.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Ακριβώς Στέλιο. Eίναι μια γλώσσα και θέλει συνεχώς εξάσκηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
επισης θελει και γερες βάσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oneiricocelot

Νεοφερμένος

Ο oneiricocelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Από τη στιγμή που σε γοητεύει η επιστήμη, κατ'εμέ φταίει ο καθηγητής σου ή το γεγονός ότι πιθανόν να μην πιάνεις μολύβι και χαρτί για να κατανοήσεις την θεωρία σου! Κατανόηση Θεωρίας -> Λύση παραδειγμάτων -> Λύση άσκησης

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα στο γυμνάσιο, λόγω καθηγητή. Οι επιδόσεις μου άθλιες, για τον ίδιο λόγο. Μετά από 4 χρόνια, μπορείς να μαντέψεις τι επέλεξα να σπουδάσω... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Οι γερές βάσεις χτίζονται με τα χρόνια. Η αρχή είναι να μην τα βλέπει κάποιος σαν ένα βουνό και να τρελαίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Από τη στιγμή που σε γοητεύει η επιστήμη, κατ'εμέ φταίει ο καθηγητής σου ή το γεγονός ότι πιθανόν να μην πιάνεις μολύβι και χαρτί για να κατανοήσεις την θεωρία σου! Κατανόηση Θεωρίας -> Λύση παραδειγμάτων -> Λύση άσκησης

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα στο γυμνάσιο, λόγω καθηγητή. Οι επιδόσεις μου άθλιες, για τον ίδιο λόγο. Μετά από 4 χρόνια, μπορείς να μαντέψεις τι επέλεξα να σπουδάσω... :)

Πάτησα "Μου αρέσει" στο σχόλιό σου γιατί με αντιπροσωπεύει.Στο γυμνάσιο συχαινόμουν τα μαθηματικά και τώρα μου αρέσουν.Δεν ξέρω αν στο τέλος θα διαλέξω το μαθηματικό αλλά είναι σίγουρα μία αρκετά ενδιαφέρουσα σχολή που με κεντρίζει το ενδιαφέρον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Οι γερές βάσεις χτίζονται με τα χρόνια. Η αρχή είναι να μην τα βλέπει κάποιος σαν ένα βουνό και να τρελαίνεται.
Ναι, οι γερές βάσεις κτίζονται με τα χρόνια και θεμελιώνονται από πολύ μικρή ηλικία. Από το Δημοτικό το παιδί πρέπει να μπει στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών, να τα αγαπήσει και να μην αποκτήσει φοβία με αυτά. Όμως, εδώ και πολλά χρόνια, οι δάσκαλοι (κατά 95%) προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση και την πρώην 3η δέσμη. Αυτό έχει σα συνέπεια πολλοί να είναι ακατάλληλοι να διδάξουν σωστά τα Μαθηματικά, με αποτέλεσμα να φτάνουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο με μαθηματικοφοβία και ελλειπείς γνώσεις. Δεν στέκει εδώ η απάντηση "Σιγά τα Μαθηματικά του Δημοτικού που θέλουν και ειδικό να τα διδάξει" που λένε μερικοί. Κάποιος που πάντα δεν καταλάβαινε, φοβόταν ή ακόμα και μισούσε τα Μαθηματικά και ακολούθησε θεωρητική κατεύθυνση, δεν είναι και ο πλέον κατάλληλος δάσκαλος να μεταδώσει στα παιδιά τη "φιλοσοφία" των μαθηματικών, τον τρόπο σκέψης τους και (κυρίως) να τους εμφυσήσει αγάπη γι αυτά. Είχα δασκάλες που ενώ στα γλωσσολογικά έκαναν άριστη δουλειά, τα Μαθηματικά τα είχαν σαν αγγαρεία, τα άφηναν πάντα για το τέλος και μας έλεγαν απλά να συμπληρώνουμε μόνοι μας τα κενά στο βιβλίο χωρίς να μας εξηγούν και πολλά. Πώς να μην αποκτήσουν πολλά παιδιά μαθηματικοφοβία όταν δεν υπάρχει η σωστή βοήθεια στο να κατανοήσουν τι κάνουν και γιατί; Όταν πριν μερικά χρόνια άλλαξαν τα βιβλία Μαθηματικών του Δημοτικού, οι δάσκαλοι ξεσηκώθηκαν λέγοντας ότι είναι πολύ δύσκολα και τα παιδιά δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Μάλλον οι δάσκαλοι είχαν το πρόβλημα και όχι τα παιδιά, καθώς τα ίδια συστήματα σε άλλες χώρες εφαρμόζονται με απόλυτη επιτυχία. 'Αλλωστε, αυτό φαίνεται και από διεθνείς διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής όπου (σαν στατιστικό σύνολο) τα Ελληνόπουλα πατώνουν. Γνωστή μου δασκάλα αρκετές φορές σε σημεία όπου τα βιβλία κάνουν κάποια μαθηματικά "κολπάκια", μου ζητά να της εξηγήσω "τι θέλει να πει ο ποιητής". Ευτυχώς τώρα το νέο σύστημα είναι στο σωστό δρόμο και τα Παιδαγωγικά θα έχουν τη δική τους κατεύθυνση με εξεταζόμενα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Ιστορία. Όμως, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να αλλάξει η κατάσταση στη μαθηματική βασική εκπαίδευση.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Σκέψου τι γίνεται Δία, με τους δασκάλους μεγαλύτερων ηλικιών που προέρχονται από τη διετή Παιδαγωγική Ακαδημία ...που η επαφή τους με τις φυσικές επιστήμες ήταν ανύπαρκτη. Πολλοί εξ' αυτών έχοντας αφεθεί στο συνδικαλιστικό έργο, έχουν ξεχάσει την πρώτη τους ιδιότητα. Την βλέπουν ως πάρεργο μισθού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Σκέψου τι γίνεται Δία, με τους δασκάλους μεγαλύτερων ηλικιών που προέρχονται από τη διετή Παιδαγωγική Ακαδημία ...που η επαφή τους με τις φυσικές επιστήμες ήταν ανύπαρκτη. Πολλοί εξ' αυτών έχοντας αφεθεί στο συνδικαλιστικό έργο, έχουν ξεχάσει την πρώτη τους ιδιότητα. Την βλέπουν ως πάρεργο μισθού.
Οι διετείς παιδαγωγικές ακαδημίες καταργήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Έτσι, ελάχιστοι δάσκαλοι από αυτές πρέπει να έχουν απομείνει, καθώς οι περισσότεροι έχουν πλέον συνταξιοδοτηθεί. Όμως, όταν υπήρχαν οι διετείς ακαδημίες, στις τότε πανελλήνιες (1965-1980) υπήρχε παιδαγωγική κατεύθυνση με εξεταζόμενα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιστορία, δηλαδή όπως θα είναι με το νέο σύστημα. (Τα γνωρίζω αυτά γιατί σαν μαθητές είχαμε κάνει μια μεγάλη σχετική διασχολική εργασία). Μετά με τις Δέσμες και με το σημερινό σύστημα, υπήρχε η δυνατότητα να γίνει κάποιος δάσκαλος είτε από θεωρητική είτε από θετικοτεχνολογικές κατευθύνσεις. Όμως στην πράξη το 95% των εισαγόμενων στις παιδαγωγικές σχολές ήταν οι της θεωρητικής (πρώην 3ης δέσμης). Όμως, τα χρόνια των διετών ακαδημιών, υπήρχαν αρκετοί δάσκαλοι που είχαν κάποια πράγματα που σήμερα σπανίζουν: Μεράκι και Αγάπη για αυτό που έκαναν.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Η διαφορά έγκειται στο ότι τα τελευταία χρόνια, τα Παιδαγωγικά Τμήματα γεμίζουν με μαθητές που ενδιαφέρονταν για την άμεση αποκατάσταση και μόνο και φυσικά για την καλή φοιτητική ζωή. Δεν είναι τυχαίο που τα "μανεκέν" της θεωρητικής παρκάρουν σε Παιδαγωγικά Τμήματα (Σχολικής και προσχολικής αγωγής).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

τρελή φιλόσοφος

Πολύ δραστήριο μέλος

Η τρελή φιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,290 μηνύματα.
Ναι, οι γερές βάσεις κτίζονται με τα χρόνια και θεμελιώνονται από πολύ μικρή ηλικία. Από το Δημοτικό το παιδί πρέπει να μπει στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών, να τα αγαπήσει και να μην αποκτήσει φοβία με αυτά. Όμως, εδώ και πολλά χρόνια, οι δάσκαλοι (κατά 95%) προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση και την πρώην 3η δέσμη. Αυτό έχει σα συνέπεια πολλοί να είναι ακατάλληλοι να διδάξουν σωστά τα Μαθηματικά, με αποτέλεσμα να φτάνουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο με μαθηματικοφοβία και ελλειπείς γνώσεις. Δεν στέκει εδώ η απάντηση "Σιγά τα Μαθηματικά του Δημοτικού που θέλουν και ειδικό να τα διδάξει" που λένε μερικοί. Κάποιος που πάντα δεν καταλάβαινε, φοβόταν ή ακόμα και μισούσε τα Μαθηματικά και ακολούθησε θεωρητική κατεύθυνση, δεν είναι και ο πλέον κατάλληλος δάσκαλος να μεταδώσει στα παιδιά τη "φιλοσοφία" των μαθηματικών, τον τρόπο σκέψης τους και (κυρίως) να τους εμφυσήσει αγάπη γι αυτά. Είχα δασκάλες που ενώ στα γλωσσολογικά έκαναν άριστη δουλειά, τα Μαθηματικά τα είχαν σαν αγγαρεία, τα άφηναν πάντα για το τέλος και μας έλεγαν απλά να συμπληρώνουμε μόνοι μας τα κενά στο βιβλίο χωρίς να μας εξηγούν και πολλά. Πώς να μην αποκτήσουν πολλά παιδιά μαθηματικοφοβία όταν δεν υπάρχει η σωστή βοήθεια στο να κατανοήσουν τι κάνουν και γιατί; Όταν πριν μερικά χρόνια άλλαξαν τα βιβλία Μαθηματικών του Δημοτικού, οι δάσκαλοι ξεσηκώθηκαν λέγοντας ότι είναι πολύ δύσκολα και τα παιδιά δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Μάλλον οι δάσκαλοι είχαν το πρόβλημα και όχι τα παιδιά, καθώς τα ίδια συστήματα σε άλλες χώρες εφαρμόζονται με απόλυτη επιτυχία. 'Αλλωστε, αυτό φαίνεται και από διεθνείς διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής όπου (σαν στατιστικό σύνολο) τα Ελληνόπουλα πατώνουν. Γνωστή μου δασκάλα αρκετές φορές σε σημεία όπου τα βιβλία κάνουν κάποια μαθηματικά "κολπάκια", μου ζητά να της εξηγήσω "τι θέλει να πει ο ποιητής". Ευτυχώς τώρα το νέο σύστημα είναι στο σωστό δρόμο και τα Παιδαγωγικά θα έχουν τη δική τους κατεύθυνση με εξεταζόμενα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Ιστορία. Όμως, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να αλλάξει η κατάσταση στη μαθηματική βασική εκπαίδευση.

Η διαφορά έγκειται στο ότι τα τελευταία χρόνια, τα Παιδαγωγικά Τμήματα γεμίζουν με μαθητές που ενδιαφέρονταν για την άμεση αποκατάσταση και μόνο και φυσικά για την καλή φοιτητική ζωή. Δεν είναι τυχαίο που τα "μανεκέν" της θεωρητικής παρκάρουν σε Παιδαγωγικά Τμήματα (Σχολικής και προσχολικής αγωγής).
έχετε απόλυτο δίκιο και οι δύο.
Δία το θεωρώ απαράδεκτο που οι δάσκαλοι δεν καλούνται να εξεταστούν σε μαθήματα τα οποία θα διδάξουν (ακόμη και στην φαινομενικά πιο απλή μορφή τους).Έτσι ως αποτέλεσμα έχουμε διάφορους δασκάλους που δεν ξέρουν μαθήματα,να μη διδάσκουν σωστά και να οδηγούν μαθητές χωρίς ιδέα περί μαθηματικών στο γυμνάσιο.
Όσο για σένα npd ένα μόνο έχω να πώ "πες τα χρυσόστομε".Τουλάχιστον το 90% των μαθητριών (ως επί το πλείστον είναι κορίτσια) που μπαίνουν για νηπιαγωγοί ή δασκάλες,είτε μπαίνουν επειδή απλά "τους αρέσουν τα παιδάκια και τα πάνε καλά μαζί τους" είτε επειδή οι σχολές που πραγματικά τους αρέσουν είναι πάρα πολύ απαιτητικές και απλά συμβιβάζονται με τα παιδαγωγικά διότι "ντάξει μωρέ παιδάκια είναι,στο νήπιο θα τους μάθω το <<μια ωραία πεταλούδα>> και στο δημοτικό το <<1+1=2>> σιγά!" είτε τέλος επειδή λέει κι ο μπαμπάς "γίνε δασκαλίτσα ξέρεις πως διορίζονται;Και έχουν και συνέχεια διακοπές και θέλει και λιγότερο διάβασμα" . Και τέτοια σούργελα θα κληθούν αύριο μεθαύριο να βοηθήσουν το παιδί σου να ξεκινήσει σωστά την εκπαίδευσή του.

Για εσένα italian dream έχω απλά να πω υπομονή.Η ύλη στο λύκειο είναι πιο ενδιαφέρουσα και αν έχεις την τύχη να έχεις καλούς καθηγητές θα τη λατρέψεις ακόμη πιο εύκολα .Αν θες μπορείς να κάνεις ιδιαίτερα μαθηματικά (σου προτείνω ιδιαίτερα και όχι φροντιστήριο) το καλοκαίρι ώστε να κατανοήσεις τη μέχρι τώρα ύλη καλύτερα και ίσως να πάρεις μία γεύση από τα πως θα είναι τα πράγματα στο λύκειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν είναι τόσο ...εύκολο και παιχνιδάκι να διαπαιδαγωγήσεις σωστά ένα μικρό παιδάκι ή να το ξεκινήσεις σωστά να μαθαίνει έστω και μια λεξούλα. Φιλόσοφε, τα είπες μόνη σου. Περιέγραψες ακριβώς την αιτία.

Ακόμη δεν χρύσωσε το στόμα μου. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

merden

Νεοφερμένος

Ο merden αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ναι, οι γερές βάσεις κτίζονται με τα χρόνια και θεμελιώνονται από πολύ μικρή ηλικία. Από το Δημοτικό το παιδί πρέπει να μπει στον τρόπο σκέψης των Μαθηματικών, να τα αγαπήσει και να μην αποκτήσει φοβία με αυτά. Όμως, εδώ και πολλά χρόνια, οι δάσκαλοι (κατά 95%) προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση και την πρώην 3η δέσμη. Αυτό έχει σα συνέπεια πολλοί να είναι ακατάλληλοι να διδάξουν σωστά τα Μαθηματικά, με αποτέλεσμα να φτάνουν τα παιδιά στο Γυμνάσιο με μαθηματικοφοβία και ελλειπείς γνώσεις. Δεν στέκει εδώ η απάντηση "Σιγά τα Μαθηματικά του Δημοτικού που θέλουν και ειδικό να τα διδάξει" που λένε μερικοί. Κάποιος που πάντα δεν καταλάβαινε, φοβόταν ή ακόμα και μισούσε τα Μαθηματικά και ακολούθησε θεωρητική κατεύθυνση, δεν είναι και ο πλέον κατάλληλος δάσκαλος να μεταδώσει στα παιδιά τη "φιλοσοφία" των μαθηματικών, τον τρόπο σκέψης τους και (κυρίως) να τους εμφυσήσει αγάπη γι αυτά. Είχα δασκάλες που ενώ στα γλωσσολογικά έκαναν άριστη δουλειά, τα Μαθηματικά τα είχαν σαν αγγαρεία, τα άφηναν πάντα για το τέλος και μας έλεγαν απλά να συμπληρώνουμε μόνοι μας τα κενά στο βιβλίο χωρίς να μας εξηγούν και πολλά. Πώς να μην αποκτήσουν πολλά παιδιά μαθηματικοφοβία όταν δεν υπάρχει η σωστή βοήθεια στο να κατανοήσουν τι κάνουν και γιατί; Όταν πριν μερικά χρόνια άλλαξαν τα βιβλία Μαθηματικών του Δημοτικού, οι δάσκαλοι ξεσηκώθηκαν λέγοντας ότι είναι πολύ δύσκολα και τα παιδιά δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Μάλλον οι δάσκαλοι είχαν το πρόβλημα και όχι τα παιδιά, καθώς τα ίδια συστήματα σε άλλες χώρες εφαρμόζονται με απόλυτη επιτυχία. 'Αλλωστε, αυτό φαίνεται και από διεθνείς διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής όπου (σαν στατιστικό σύνολο) τα Ελληνόπουλα πατώνουν. Γνωστή μου δασκάλα αρκετές φορές σε σημεία όπου τα βιβλία κάνουν κάποια μαθηματικά "κολπάκια", μου ζητά να της εξηγήσω "τι θέλει να πει ο ποιητής". Ευτυχώς τώρα το νέο σύστημα είναι στο σωστό δρόμο και τα Παιδαγωγικά θα έχουν τη δική τους κατεύθυνση με εξεταζόμενα μαθήματα Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Ιστορία. Όμως, θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να αλλάξει η κατάσταση στη μαθηματική βασική εκπαίδευση.



Αυτό το τελευταίο από που το συμπεραίνεις;Δηλαδή ότι οι Έλληνες σε ολυμπιάδες κλπ. πατώνουν;Γιατί άρχικα να σου θυμίσω ότι στην Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα του 2012 η Ελλάδα βγήκε 26η.Επίσης η ύλη των διεθνών διαγωνισμών μπορεί εν μέρη να βασίζεται στην σχολική ύλη ωστόσο από εκεί και πέρα μετράει η προσπάθεια του ίδιου του μαθητή.Αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν ειδικά βιβλία που απευθύνονται στους διεθνής διαγωνισμούς και δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Αυτό το τελευταίο από που το συμπεραίνεις;Δηλαδή ότι οι Έλληνες σε ολυμπιάδες κλπ. πατώνουν;Γιατί άρχικα να σου θυμίσω ότι στην Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα του 2012 η Ελλάδα βγήκε 26η.Επίσης η ύλη των διεθνών διαγωνισμών μπορεί εν μέρη να βασίζεται στην σχολική ύλη ωστόσο από εκεί και πέρα μετράει η προσπάθεια του ίδιου του μαθητή.Αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν ειδικά βιβλία που απευθύνονται στους διεθνής διαγωνισμούς και δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο.

Νομίζω πως υπάρχουν στατιστικές έρευνες για αυτό, είχα διαβάσει κι εγώ κάτι παρόμοιο πιο παλιά... :hmm::hmm::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτό το τελευταίο από που το συμπεραίνεις;Δηλαδή ότι οι Έλληνες σε ολυμπιάδες κλπ. πατώνουν;Γιατί άρχικα να σου θυμίσω ότι στην Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα του 2012 η Ελλάδα βγήκε 26η.Επίσης η ύλη των διεθνών διαγωνισμών μπορεί εν μέρη να βασίζεται στην σχολική ύλη ωστόσο από εκεί και πέρα μετράει η προσπάθεια του ίδιου του μαθητή.Αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν ειδικά βιβλία που απευθύνονται στους διεθνής διαγωνισμούς και δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο.
Καλό είναι να διαβάζουμε προσεκτικά το κείμενο στο οποίο απαντάμε.
Έγραψα:
αυτό φαίνεται και από διεθνείς διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής όπου (σαν στατιστικό σύνολο) τα Ελληνόπουλα πατώνουν.
Αυτά που γράφεις, πράγματι ισχύουν. Υπάρχουν μονάδες που πετυχαίνουν διακρίσεις. Όμως σε διαγωνισμούς στους οποίους συμμετέχουν ολόκληρα σχολεία, για παράδειγμα στο διαγωνισμό της PISA 2012 (ΚΛΙΚ) του ΟΟΣΑ, τι κάναμε; Καταλάβαμε την 42η θέση μεταξύ 65 χωρών και από τις χώρες τις Ευρώπης ξεπεράσαμε μόνο την Κύπρο, τη Σερβία, το Μαυροβούνιο και την Αλβανία. Δυστυχώς δεν αρκούν οι λίγες κορυφές όταν το σύνολο είναι πολύ χαμηλά.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,868 μηνύματα.
Αυτό το τελευταίο από που το συμπεραίνεις;Δηλαδή ότι οι Έλληνες σε ολυμπιάδες κλπ. πατώνουν;Γιατί άρχικα να σου θυμίσω ότι στην Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα του 2012 η Ελλάδα βγήκε 26η.Επίσης η ύλη των διεθνών διαγωνισμών μπορεί εν μέρη να βασίζεται στην σχολική ύλη ωστόσο από εκεί και πέρα μετράει η προσπάθεια του ίδιου του μαθητή.Αυτό που εννοώ είναι ότι υπάρχουν ειδικά βιβλία που απευθύνονται στους διεθνής διαγωνισμούς και δεν έχουν να κάνουν με το σχολείο.

Οι συμμετέχοντες στους Διαγωνισμούς Δεξιοτήτων τύπου Μαθηματική Ολυμπιάδα,...κλπ δεν αποτελούν τη μέση μαθητική ή φοιτητική κοινότητα. Σημασία έχει να δούμε την Ελληνική κοινωνία και όχι τους 2-3 που διαθέτουν κάποιο ειδικό ταλέντο με άμεσες συνέπειες στην άριστη πρόοδό τους. Σαφώς και επιβραβεύονται, η χώρα μας αποσπά θετικά σχόλια,...και άλλα ωραία. Από εκεί και πέρα, δεν διαβλέπω κάποιο κοινωνικό όφελος δηλαδή, αν ο μέσος μαθητής ή φοιτητής που κάνει την προσπάθειά του στα πλαίσια των σπουδών του χωρίς να συμμετέχει σε επιπλέον διαγωνισμούς ωφελείται και εν τέλει αν είμαστε ικανοποιημένοι από το επίπεδο τους. Θέλω μια φορά, να μην αρχίσουμε την κριτική για το επίπεδο σπουδών. Ας ξεκινήσουμε από το επίπεδο των ενδιαφερομένων. Εν προκειμένω, είναι οι μαθητές με την ευρεία έννοια. Δεν θεωρώ πετυχημένη παιδαγωγική διαδικασία, μια "ελίτ" να λύνει στην εφηβεία της ασκήσεις με αφηρημένα μαθηματικά όταν η πλειοψηφία χαροπαλεύει να κατανοήσει το ρημαδοτριώνυμο και πως να παπαγαλίζει τεχνικές σε ασκήσεις με μονοτονία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
:inlove:
Μικρό μου ιταλάκι ( μίλησε η μεγάλη γερμανίδα) όπως αναλύσαμε 3 ώρες χθες στο τηλ έτσι και τώρα θα σου πω ακριβώς τα ίδια... Προσπάθησε να λύσεις μια απλή άσκηση. Τα μαθηματικά δεν είναι ΤΟΣΟ δύσκολα πια... Είναι απλώς λογικά και απαιτούν χρόνο, εξάσκηση και φυσικά γερές βάσεις. Τις βάσεις τις αποκτάς με τον καιρό αλλά τον χρόνο που θα αφιερώσεις και την εξάσκηση που θα κάνεις την ρυθμίζεις μόνο εσύ. Έχεις πολύ όρεξη και θέλεις να ασχοληθείς με τις θετικές επιστήμες... Και η βάση αυτών είναι τα μαθηματικά. Όπως σου είπα και χθες, αν δεν γράψεις αν δεν σβήσεις αν δεν σκίσει 214542 φορές το χαρτί αν δεν καθίσεις 2 ώρες πάνω από μια άσκηση αν δεν νευριάσεις αν δεν ψάξεις στο βιβλίο και στο τετράδιο για παρόμοια άσκηση δεν μπορείς να μάθεις μαθηματικά. Είμαι σίγουρη πως θα πάρεις την σωστή απόφαση και θα ακολουθήσεις τις συμβουλές όλων μας!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top