Δυσκολία θεμάτων πανελληνίων εξετάσεων

Σέργιος Αποστόλ

New member

Ο Σέργιος Αποστόλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Κυρίως για όσους έδωσαν τα θέματα πως θα λέγατε οτι κυμαίνονται πάνω κάτω; Δεν ξέρω αν ο χαρακτηρισμός εύκολα ή δύσκολα έχει κάποιο νόημα,αλλά χρειάζονται φαντασία αφαιρετική σκέψη;

όπως είχα ξαναπεί ξεκίνησα να διαβάζω πριν έναν μήνα περίπου, κατεύθυνση υγείας, και απαντάω τα προβλήματα των βοηθημάτων (Σαλτερή,Μαθιουδάκη) με σχετική ευκολία και μου κάνει λιγάκι εντύπωση γιατί αισθάνομαι πως κάνω κατι λάθος και οτι τελικά θα πάω στις πανελλήνιες και δεν θα πιάσω ουτε 10.

Χθες έλυσα τα θέματα πανελληνίων της Χημείας του 2019 και κατάφερα να συγκεντρώσω 75%. Δεδομένου οτι δεν εχω τελειώσει την ύλη και δεν εχω κανει επαναλήψεις ακόμη,δεν ξέρω αλλά αρχίζω και έχω ελπίδες οτι τελικά ίσως καταφέρω να πετύχω τον στόχο μου (Βιολογικό).
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 432 μηνύματα.
Κυρίως για όσους έδωσαν τα θέματα πως θα λέγατε οτι κυμαίνονται πάνω κάτω; Δεν ξέρω αν ο χαρακτηρισμός εύκολα ή δύσκολα έχει κάποιο νόημα,αλλά χρειάζονται φαντασία αφαιρετική σκέψη;

όπως είχα ξαναπεί ξεκίνησα να διαβάζω πριν έναν μήνα περίπου, κατεύθυνση υγείας, και απαντάω τα προβλήματα των βοηθημάτων (Σαλτερή,Μαθιουδάκη) με σχετική ευκολία και μου κάνει λιγάκι εντύπωση γιατί αισθάνομαι πως κάνω κατι λάθος και οτι τελικά θα πάω στις πανελλήνιες και δεν θα πιάσω ουτε 10.

Χθες έλυσα τα θέματα πανελληνίων της Χημείας του 2019 και κατάφερα να συγκεντρώσω 75%. Δεδομένου οτι δεν εχω τελειώσει την ύλη και δεν εχω κανει επαναλήψεις ακόμη,δεν ξέρω αλλά αρχίζω και έχω ελπίδες οτι τελικά ίσως καταφέρω να πετύχω τον στόχο μου (Βιολογικό).
Σε ό,τι έχει να κάνει με τις ασκήσεις σου, καλό θα ήταν να τα δίνεις και σε κάποιον να τα ελέγχει, για να σου επισημαίνει λεπτομέρειες όπως η έκφραση/διατύπωση κ.λπ. και όχι απλά να συγκρίνεις με τις προτεινόμενες λύσεις - πολλές φορές είναι συνοπτικά διατυπωμένες.

Για τη δυσκολία των θεμάτων, τώρα, ε, αυτό παίζεται, από επιτροπή σε επιτροπή. Ας πούμε, μαθηματικά - που μπορώ να σου πω με σιγουριά - τα τελευταία 3-4 χρόνια η επιτροπή έχει μία συμπάθεια προς ασκήσεις εμπνευσμένες από το σχολικό βιβλίο και λίγο πιο συνθετικά προβλήματα, μπλέκονται και λίγο περισσότερο οι έννοιες και η κατανόησή τους κ.λπ.. Αντίστοιχα, θυμάμαι να συζητιέται στο φροντιστήριο που δουλεύω ότι παίζει ένα αντίστοιχο σενάριο με ερωτήσεις/θέματα κρίσεως και στη βιολογία τα τελευταία χρόνια.

Αλλά, γενικά, δίνε έμφαση στο υλικό που υπάρχει στο σχολικό βιβλίο του κάθε μαθήματος, ειδικά στις ασκήσεις - άλλωστε, πρέπει να βασίζονται σε ασκήσεις του σχολικού τα θέματα.
 

GiannisM

New member

Ο GiannisM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες απευθύνονται σε 18χρονους μαθητές, όχι σε 30άρηδες. Η επιτυχία σε αυτές δεν είναι ακατόρθωτη. Αν έχεις λύσει πολλές ασκήσεις από τα βοηθήματα, έχεις λύσει τα παλιά θέματα (συμπεριλαμβανομένων και των επαναληπτικών που είναι αυξημένης δυσκολίας) και έχεις λύσει τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, τότε έχεις αρκετές πιθανότητες. Είναι λογικό αν έχεις κάνει όλα αυτά να σου φαίνονται εύκολα μετά, εξάλλου η δυσκολία είναι υποκειμενική. Όσον αφορά τη φαντασία, σίγουρα χρειάζεται σε μερικές περιπτώσεις (όπως για παράδειγμα πέρυσι στο Β3 της φυσικής κτλ), αλλά μη σε αγχώνει τόσο αυτό γιατί η φαντασία θα αποκτηθεί αν έχεις λύσει πολλές ασκήσεις και έχεις εξοικειωθεί με πολλά διαφορετικά θέματα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top