Διορισμός στο εξωτερικό

nikos81

Νεοφερμένος

Ο nikos81 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Δεν ισχύει. Αν έχεις σπουδάσει στην Ελλάδα, παίρνεις την πιστοποίηση χωρίς να κάνεις κάτι άλλο. Εγώ βρίσκομαι 3 χρόνια τώρα στην Αγγλία και δουλεύω σαν καθηγητής.

Αν έχεις σπουδάσει δάσκαλος στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο. Αυτόματα αναγνωρίζεσαι και στην Αγγλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

vicky1D_ZM

Νεοφερμένος

Η vicky1D_ZM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
δηλαδη μετα τις σπουδες σου εδω πηγες εδωσες συνεντευξη και σε πηραν??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos81

Νεοφερμένος

Ο nikos81 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
όχι πήγα πολλά χρόνια μετά τις σπουδές μου. όχι δεν ήταν τόσο εύκολο να βρω δουλειά με την πρώτη συνέντευξη. το ότι θα πάρεις την πιστοποίηση (qualified teacher status) δε σημαίνει ότι ανοίγουν αυτόματα όλοι οι δρόμοι. θέλει χρόνο και υπομονή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες διορίστηκα καθηγητής Μαθηματικών σε Σουηδικό σχολείο. Όποιος θα ήθελε περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία recruiting (applying, interview...etc) μπορεί να με ρωτήσει ή να ανοίξουμε θέμα συζήτησης δημόσια. :) Το συμβόλαιό μου ξεκινάει από τον Ιανουάριο και σε πρώτη φάση θα μπω σε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης. Μετά από κάτι μήνες εντός του 2020 θα αρχίσω να διδάσκω με ετήσιο χρόνο συμβολαίου. Ύστερα η θέση μονιμοποιείται κατόπιν ειδικής κρίσης από την επιτροπή του σχολείου όπως συνηθίζεται στην Σουηδία.

Για να αποτρέψω τυχόντα σχόλια και να έχετε μια ιδέα, η διαδικασία πρόσληψης δεν είναι καθόλου εύκολη ούτε διαφέρει από μια θέση σε κάποια εταιρία. Ο τρόπος αντιμετώπισης όλων των επαγγελμάτων στην δυτική και βόρεια Ευρώπη είναι καθαρά ψυχρός και επαγγελματικός. Ή τους κάνεις ή όχι.
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες διορίστηκα καθηγητής Μαθηματικών σε Σουηδικό σχολείο. Όποιος θα ήθελε περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία recruiting (applying, interview...etc) μπορεί να με ρωτήσει ή να ανοίξουμε θέμα συζήτησης δημόσια. :) Το συμβόλαιό μου ξεκινάει από τον Ιανουάριο και σε πρώτη φάση θα μπω σε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης. Μετά από κάτι μήνες εντός του 2020 θα αρχίσω να διδάσκω με ετήσιο χρόνο συμβολαίου. Ύστερα η θέση μονιμοποιείται κατόπιν ειδικής κρίσης από την επιτροπή του σχολείου όπως συνηθίζεται στην Σουηδία.

Για να αποτρέψω τυχόντα σχόλια και να έχετε μια ιδέα, η διαδικασία πρόσληψης δεν είναι καθόλου εύκολη ούτε διαφέρει από μια θέση σε κάποια εταιρία. Ο τρόπος αντιμετώπισης όλων των επαγγελμάτων στην δυτική και βόρεια Ευρώπη είναι καθαρά ψυχρός και επαγγελματικός. Ή τους κάνεις ή όχι.

Μπράβο Νίκο καλή σταδιοδρομία !!! :clapup:Να μας λες τις εμπειρίες σου από εκεί :P.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες διορίστηκα καθηγητής Μαθηματικών σε Σουηδικό σχολείο. Όποιος θα ήθελε περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία recruiting (applying, interview...etc) μπορεί να με ρωτήσει ή να ανοίξουμε θέμα συζήτησης δημόσια. :) Το συμβόλαιό μου ξεκινάει από τον Ιανουάριο και σε πρώτη φάση θα μπω σε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης. Μετά από κάτι μήνες εντός του 2020 θα αρχίσω να διδάσκω με ετήσιο χρόνο συμβολαίου. Ύστερα η θέση μονιμοποιείται κατόπιν ειδικής κρίσης από την επιτροπή του σχολείου όπως συνηθίζεται στην Σουηδία.

Για να αποτρέψω τυχόντα σχόλια και να έχετε μια ιδέα, η διαδικασία πρόσληψης δεν είναι καθόλου εύκολη ούτε διαφέρει από μια θέση σε κάποια εταιρία. Ο τρόπος αντιμετώπισης όλων των επαγγελμάτων στην δυτική και βόρεια Ευρώπη είναι καθαρά ψυχρός και επαγγελματικός. Ή τους κάνεις ή όχι.


Πολλά συγχαρητήρια για την πρόσληψή σου! Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία και με το καλό να μονιμοποιηθείς! Πάντα άξιος!:thumbsup:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Μπράβο Νίκο καλή σταδιοδρομία !!! :clapup:Να μας λες τις εμπειρίες σου από εκεί :P.


Ευχαριστώ. :) Εννοείται ότι θα ήθελα να μοιραστώ τις εμπειρίες μου. Έχω συγκεντρώσει και τις ερωτήσεις με πιθανές απαντήσεις που ρωτάνε σε ένα interview (μέσω skype πλατφόρμας ή φυσικής παρουσίας) για την θέση καθηγητή / δασκάλου σε σχολείο. Με βοήθησε μια Αγγλίδα που διορίστηκε σε σχολείο στις ΗΠΑ και είδα το βίντεο της στο you tube. Ότι ρώτησαν και αυτή, ρώτησαν πάνω-κάτω και μένα. Είναι από τα λίγα καλά του διαδικτύου.

Με προβληματίζει λίγο που θα πρέπει να αγοράσω κουστούμια καθώς οι καθηγητές πάνε σχολείο με γραβάτα και όχι με αθλητικό ντύσιμο. :lol: Είναι στην προτίμησή μου αν θα κάνω μάθημα στον πίνακα ή σε διαφάνειες καθώς όλες οι τάξεις έχουν προτζέκτορα.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες διορίστηκα καθηγητής Μαθηματικών σε Σουηδικό σχολείο. Όποιος θα ήθελε περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία recruiting (applying, interview...etc) μπορεί να με ρωτήσει ή να ανοίξουμε θέμα συζήτησης δημόσια. :) Το συμβόλαιό μου ξεκινάει από τον Ιανουάριο και σε πρώτη φάση θα μπω σε πρόγραμμα μετεκπαίδευσης. Μετά από κάτι μήνες εντός του 2020 θα αρχίσω να διδάσκω με ετήσιο χρόνο συμβολαίου. Ύστερα η θέση μονιμοποιείται κατόπιν ειδικής κρίσης από την επιτροπή του σχολείου όπως συνηθίζεται στην Σουηδία.

Για να αποτρέψω τυχόντα σχόλια και να έχετε μια ιδέα, η διαδικασία πρόσληψης δεν είναι καθόλου εύκολη ούτε διαφέρει από μια θέση σε κάποια εταιρία. Ο τρόπος αντιμετώπισης όλων των επαγγελμάτων στην δυτική και βόρεια Ευρώπη είναι καθαρά ψυχρός και επαγγελματικός. Ή τους κάνεις ή όχι.


Είμαι σίγουρος ότι θα σκίσεις!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Πολλά συγχαρητήρια για την πρόσληψή σου! Σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία και με το καλό να μονιμοποιηθείς! Πάντα άξιος!:thumbsup:

Ευχαριστώ! Είναι από τις λίγες καλές στιγμές στη ζωή και εύχομαι από καρδιάς να τις ζήσει ο κάθε άνθρωπος. Δυστυχώς χρειάζεται πολύ κόπο και κατάθεση ψυχής για να εκτιμηθεί κάποτε ο κόπος όταν αξίζει. Ζούμε σε μια εποχή που συνήθως οι φελλοί επιπλέουν και πολλοί άξιοι δεν κατορθώνουν να αναδειχθούν ή να κάνουν έστω μια αρχή στην καριέρα τους. Αυτή η εμπειρία με δίδαξε ότι αν η Ελλάδα με θεωρεί ανίκανο ή με την υποκριτική λύπη "άτυχο" να με πληρώνει 3-5000 ευρώ το μήνα σαν καθηγητή σχολείου λόγω της αιώνιας κρίσης, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές. Σημασία έχει ότι το Ελληνικό σύστημα τρέφεται από την απαξίωση για να κάνουν καριέρα οι Χατζηνικολάου.
 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συγχαρητήρια Νίκο. Βρήκες το δρόμο σου και μακάρι να φτάσεις στη κορυφή γιατί το αξίζεις.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,773 μηνύματα.
Από Σουηδικά πως πας; :P
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Από Σουηδικά πως πας; :P

Η γλώσσα δεν είναι το πρόβλημα. Το 99% των κατοίκων μιλάει Αγγλικά καλύτερα από τους Άγγλους (που λέει ο λόγος). Καθώς γνωρίζω Γερμανικά θα τα μάθω γρήγορα. Σε βασικά μαθήματα, η διδασκαλία είναι στην ευχέρεια του διδάσκοντα να γίνει και στην Αγγλική καθώς και οι οδηγίες αναλυτικού προγράμματος δίνονται στην Αγγλική από το Σουηδικό κράτος.

Σε εξειδικευμένους και άριστους εκπαιδευτικούς στη Β.Ευρώπη έχουν μεγάλη ζήτηση. Η Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία έχουν κάπως κλειστό σύστημα διορισμού στην εκπαίδευση που περιορίζει με εθνικά κριτήρια ή και συγκεκριμένο τύπο σπουδών (βλ. διπλή ειδικότητα, παιδαγωγική σχολή). Η Σουηδία από όσο έψαξα έχει εκπαιδευτικό σύστημα παρόμοιο της Ελλάδας (χωρίς προπανεπιστημιακό έτος) αλλά με οργάνωση και κατανομή ύλης όπως θα θέλαμε να είναι στην Ελλάδα αλλά δεν είναι.

Στα Σουηδικά Μαθηματικά του σχολείου, δίνεται μεγάλη έμφαση στην διαχειριστική ικανότητα των μαθητών σε αριθμούς και γεωμετρικές έννοιες με πυρήνα την Στατιστική μέσω γραφημάτων.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Mπράβο nPb και άσε εδω να λενε ότι 10 ευρώ/ώρα σε φροντιστηρια ειναι καλη αμοιβή
@nPb Να σε ρωτήσω. Ο διορισμός σου έγινε από τον διεθυντή του σχολείου τοπικά ή υπάρχει ένα κοινό σύστημα διορισμού όπως την Ελλάδα;
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
μπράβο npb είσαι παράδειγμα προς μίμηση για όλα τα παιδιά του ischool.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
Άντε να φύγω και εγώ για Γερμανία!!!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Mπράβο nPb και άσε εδω να λενε ότι 10 ευρώ/ώρα σε φροντιστηρια ειναι καλη αμοιβή

@nPb Να σε ρωτήσω. Ο διορισμός σου έγινε από τον διεθυντή του σχολείου τοπικά ή υπάρχει ένα κοινό σύστημα διορισμού όπως την Ελλάδα;

@fockos Δεν θέλω να γίνω ο Πατούλης ή ο πρωινοΠαπαδάκης της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία διορισμού πέρασε από τις φάσεις ανοικτού τύπου προσλήψεων μέσω Linkedin. Έκανα αίτηση μαζί με όλα τα δικαιολογητικά έγγραφα (βιογραφικό, cover letter,...) και μετά αφού πέρασε κάπου 1 μήνας με κάλεσαν τελείως τυχαία σε τηλεφωνική επικοινωνία να κλείσουμε ραντεβού συνέντευξης. Η συνέντευξη διήρκησε κάπου 1 ώρα σε ειδική πλατφόρμα hangout που έχει το σχολείο. Συνομίλησα με 3 άτομα. Τον υποδιευθυντή, την HR-Manager και τον τομεάρχη των Μαθηματικών του σχολείου. Οι ερωτήσεις κάλυπταν ευρύ φάσμα σε μορφή αμφισβήτησης με επιχειρηματολογία. Μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν μετά από 2-3 βδομάδες. Εννοείται ότι ζήτησαν και 2-3 συστατικές αναφορές από καθηγητές ενώ έδωσαν έμφαση στην νομική κάλυψη του Ελληνικού κράτους για την παιδαγωγική επάρκεια η οποία και ευτυχώς αναγνωρίζεται εκτός Ελλάδας!

Το Σουηδικό σχολείο έχει αυτονομία προκήρυξης θέσεων εργασίας όπως και απολύσεων. Η διοίκηση είναι με συμμετοχή του Σουηδικού δημοσίου καθώς τα σχολεία εκεί έχουν management ιδιωτικών επιχειρήσεων για την οικονομική βιωσιμότητά τους. Graffiti και βρωμιές στο σχολείο είναι άγνωστες λέξεις. Το κάθε σχολείο κάθε χρόνο βγάζει ετήσιο ισολογισμό με χρηματοοικονομικούς όρους καθώς και τις θεματικές επιδόσεις των καθηγητών του για όλη την επικράτεια. Τίθενται στόχοι για τους μαθητές και όλοι δουλεύουν γι' αυτό.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,987 μηνύματα.
@fockos Δεν θέλω να γίνω ο Πατούλης ή ο πρωινοΠαπαδάκης της εκπαίδευσης.

Η διαδικασία διορισμού πέρασε από τις φάσεις ανοικτού τύπου προσλήψεων μέσω Linkedin. Έκανα αίτηση μαζί με όλα τα δικαιολογητικά έγγραφα (βιογραφικό, cover letter,...) και μετά αφού πέρασε κάπου 1 μήνας με κάλεσαν τελείως τυχαία σε τηλεφωνική επικοινωνία να κλείσουμε ραντεβού συνέντευξης. Η συνέντευξη διήρκησε κάπου 1 ώρα σε ειδική πλατφόρμα hangout που έχει το σχολείο. Συνομίλησα με 3 άτομα. Τον υποδιευθυντή, την HR-Manager και τον τομεάρχη των Μαθηματικών του σχολείου. Οι ερωτήσεις κάλυπταν ευρύ φάσμα σε μορφή αμφισβήτησης με επιχειρηματολογία. Μου είπαν ότι θα μου απαντήσουν μετά από 2-3 βδομάδες. Εννοείται ότι ζήτησαν και 2-3 συστατικές αναφορές από καθηγητές ενώ έδωσαν έμφαση στην νομική κάλυψη του Ελληνικού κράτους για την παιδαγωγική επάρκεια η οποία και ευτυχώς αναγνωρίζεται εκτός Ελλάδας!

Το Σουηδικό σχολείο έχει αυτονομία προκήρυξης θέσεων εργασίας όπως και απολύσεων. Η διοίκηση είναι με συμμετοχή του Σουηδικού δημοσίου καθώς τα σχολεία εκεί έχουν management ιδιωτικών επιχειρήσεων για την οικονομική βιωσιμότητά τους. Graffiti και βρωμιές στο σχολείο είναι άγνωστες λέξεις. Το κάθε σχολείο κάθε χρόνο βγάζει ετήσιο ισολογισμό με χρηματοοικονομικούς όρους καθώς και τις θεματικές επιδόσεις των καθηγητών του για όλη την επικράτεια. Τίθενται στόχοι για τους μαθητές και όλοι δουλεύουν γι' αυτό.


Θα πας πολύ ψηλά!Και άσε εδώ μερικούς να λένε τι ωραία που είναι τα 700€ το μήνα.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,780 μηνύματα.
Το Σουηδικό σχολείο έχει αυτονομία προκήρυξης θέσεων εργασίας όπως και απολύσεων. Η διοίκηση είναι με συμμετοχή του Σουηδικού δημοσίου καθώς τα σχολεία εκεί έχουν management ιδιωτικών επιχειρήσεων για την οικονομική βιωσιμότητά τους. Graffiti και βρωμιές στο σχολείο είναι άγνωστες λέξεις. Το κάθε σχολείο κάθε χρόνο βγάζει ετήσιο ισολογισμό με χρηματοοικονομικούς όρους καθώς και τις θεματικές επιδόσεις των καθηγητών του για όλη την επικράτεια. Τίθενται στόχοι για τους μαθητές και όλοι δουλεύουν γι' αυτό.


Ακριβώς ότι λέει ο Τζήμερος ο φιλελεύθερος και κάθονται του ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ και λοιποί να λένε τη Σουηδία ώς αντίστοιχο μοντέλο ανάπτυξης με την Ελλάδα.

Η διεύθυνση του σχολείου έχει την απόλυτη ευθύνη του προσωπικού αλλά και αυτή θα έχει τις συνέπειες αν τα νούμερα δεν είναι καλά.

Ως καθηγητής npb θα δώσεις τα μέγιστα γιατι από τα αποτελέσματα των μαθητών σου κρίνεται η θέση σου. Στην Ελλάδα αν διοριστείς δεν αξιολογήσε καθόλου.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top