Διδακτορικό

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
Το διδακτορικό γενικά δεν είναι ελάχιστον εγγυημένο "πτυχίο". Έτσι λένε όλες οι σοβαρές χώρες του κόσμου. Βέβαια για την Ελλάδα, μου μπαίνουν υποψίες για τον τρόπο που αρκετοί το αποκτούν συνήθως. Παίζει ρόλο και το αντικείμενο: άλλος βαθμός δυσκολίας δικατορικής διατριβής στις παιδαγωγικές μεθόδους για δυσλεκτικά παιδιά (δεν μειώνω την επιστημονική σημασία), άλλος βαθμός δυσκολίας διδακτορικής διατριβής σε θέματα υπολογιστικής φυσικής που απαιτεί μεγάλο βαθμό προγραμματισμού και εξαιρετικά ανεβασμένης δυσκολίας μαθηματικής σκέψης και το αποτέλεσμα συμβάλλει στην μελλοντική τεχνολογική έρευνα.

Βέβαια ο καθένας κάνει τις επιλογές του και η πορεία του χρόνου δείχνει τι κάνει ο καθένας. Το θεωρώ κατάντια ένας τέτοιος κόπος μελέτης (αν πάμε με την ηθική οδό) να καταλήξει σε μια θέση στο Ελληνικό δημόσιο και ο προϊστάμενος του γραφείου να είναι απόφοιτος γυμνασίου του 1985. :book: Η κατάντια αφορά τον υποψήφιο νέο δημόσιο υπάλληλο που εξαργύρωσε πολύ φθηνά ένα ερευνητικό τεκμήριο (τη διδακτορική έρευνα) ως μόριο για τον...ΑΣΕΠ λες και δεν ήξερε που αλλού θα μπορούσε να βρει δουλειά. Αυτό δείχνει μάλλον ότι δεν ήξερε και τον λόγο που έκανε το διδακτορικό αν υποθέσουμε ότι δεν υπήρχε το δημόσιο ως χοάνη άνεργων κατόχων διδακτορικού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για συζήτηση! Μένω στους αριθμούς:

Ο μέσος δείκτης για τις ερευνητικές δημοσιεύσεις παγκοσμίως εμφανίζει μείωση άνω του 90% μεταξύ 1945-2010, ενώ στις πατέντες κυμαίνεται από περίπου 79% (σε πληροφορική και επικοινωνίες) έως 91,5% (σε ιατρική και φάρμακα). Η μεγαλύτερη μείωση (σχεδόν 100%) στη ερευνητική καινοτομία καταγράφεται στη φυσική, στη χημεία και γενικότερα στις φυσικές επιστήμες, ενώ κάπως μικρότερη (σχεδόν 92%) είναι η μείωση στις κοινωνικές επιστήμες.
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Ένα ενδιαφέρον άρθρο για συζήτηση! Μένω στους αριθμούς:
1) Έχουμε καλύψει ήδη σημαντικό μέρος της γνώσης που υπάρχει
2) Για να παραχθεί νέα γνώση πια χρειάζεται ενδεχομένως πανάκριβος εξοπλισμός (βλ. CERN, κβαντικοί υπολογιστές, εξερεύνηση διαστήματος)
3) Ορισμένες κατηγορίες πειραμάτων θεωρούνται ανήθικες και δεν πραγματοποιούνται πλέον
4) Από το 1945 η τεχνολογία που εφευρίσκεται έχει κατά βάση στρατιωτική χρήση και μένει απόρρητη.
5) Η νέα γνώση θεωρείται πολυτέλεια όταν τα κυρίως προβλήματα είναι άλλα.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,788 μηνύματα.
1) Έχουμε καλύψει ήδη σημαντικό μέρος της γνώσης που υπάρχει
2) Για να παραχθεί νέα γνώση πια χρειάζεται ενδεχομένως πανάκριβος εξοπλισμός (βλ. CERN, κβαντικοί υπολογιστές, εξερεύνηση διαστήματος)
3) Ορισμένες κατηγορίες πειραμάτων θεωρούνται ανήθικες και δεν πραγματοποιούνται πλέον
4) Από το 1945 η τεχνολογία που εφευρίσκεται έχει κατά βάση στρατιωτική χρήση και μένει απόρρητη.
5) Η νέα γνώση θεωρείται πολυτέλεια όταν τα κυρίως προβλήματα είναι άλλα.

Επίσης η διαδικασία λήψης ενός διδακτορικού έχει ξεφύγει πολύ από την λογική της έρευνας. Είναι περισσότερο μια διαδικασία χρονικής και ψυχολογικής πίεσης και άλλων αιτιών αλλά και άλλων καθηκόντων (κάπως διασπαστικών ως προς την κύρια αφοσίωση στην έρευνα) με στόχο τη γραμμή παραγωγής δημοσιεύσεων. Όπως λέει το άρθρο: ή δημοσιεύεις ή απολύεσαι. Τόσο απλά. Με μια τέτοια απειλή εργασιακής ισορροπίας, με τι κίνητρο κάποιος μετά να κάνει έρευνα; Ειδικά όταν έχει οικογένεια και θα πρέπει μόνιμα να ζει με το άγχος αν η δημοσίευση του τηρεί τις προθεσμίες της ερευνητικής ομάδας του καθηγητή ο οποίος πιέζει γιατί και αυτός πιέζεται από την επιστημονική επιτροπή που μισθώνει τη θέση του ερευνητή (έτσι γίνεται σε ξένα Πανεπιστήμια); Από την άλλη ένα τελείως φυσιολογικό θέμα είναι η συνεχής απόρριψη της προ-δημοσίευσης λόγω λαθών ή ασαφειών που εντοπίζουν συνήθως οι καθηγητές που συμμετέχουν ως συνεκδότες του περιοδικού ή ακόμη και διοργανωτές των συνεδρίων και πιθανόν να μην γνωρίζουν τον ερευνητή ή να τον έχουν δει σε κάποιο συνέδριο αλλά αυτό δεν λέει κάτι.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Έχουμε καλύψει ήδη σημαντικό μέρος της γνώσης που υπάρχει
Λες; Ο καθηγητής της Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, Φίλιπ φον Γιόλι, συμβούλευσε τον Μαξ Πλανκ να ακολουθήσει κάποια άλλη επιστήμη, αφού, κατά τη γνώμη του, στη Φυσική όλα σχεδόν είχαν ανακαλυφθεί. Ο Πλανκ του απάντησε ότι δεν επιθυμούσε να ανακαλύψει νέα πράγματα, απλώς να κατανοήσει τα ήδη γνωστά. Αυτά που ανακαλύφτηκαν στη Φυσική μετά, ήταν εκατονταπλάσια αυτών που είχαν ως τότε ανακαλυφθεί.

1673003375941.png
 

Guest 749981

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Λες; Ο καθηγητής της Φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, Φίλιπ φον Γιόλι, συμβούλευσε τον Μαξ Πλανκ να ακολουθήσει κάποια άλλη επιστήμη, αφού, κατά τη γνώμη του, στη Φυσική όλα σχεδόν είχαν ανακαλυφθεί. Ο Πλανκ του απάντησε ότι δεν επιθυμούσε να ανακαλύψει νέα πράγματα, απλώς να κατανοήσει τα ήδη γνωστά. Αυτά που ανακαλύφτηκαν στη Φυσική μετά, ήταν εκατονταπλάσια αυτών που είχαν ως τότε ανακαλυφθεί.

Θεωρητικά όχι. Μπορείς να κάνεις zoom σε ένα fractal και να ανακαλύπτεις περισσότερες λεπτομέρειες επ' άπειρον. Αλλά πρακτικά -σε πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την καθημερινότητα του ανθρώπου- μάλλον ναι.
 

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Έχω δει άτομα που κάνουν διδακτορικό πάνω στην λογιστική. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος στην ουσία αυτά τα άτομα πάνω σε τι εκαμαν έρευνα;😛
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Έχω δει άτομα που κάνουν διδακτορικό πάνω στην λογιστική. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος στην ουσία αυτά τα άτομα πάνω σε τι εκαμαν έρευνα;😛

Μεταπτυχιακό στην Εγκληματολογική Λογιστική (Εξ Αποστάσεως) - Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος (nup.ac.cy)

Διδακτορικό στην Εγκληματολογική Λογιστική.

Έτσι πιάσανε τον . . .

1673104464391.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Έχω δει άτομα που κάνουν διδακτορικό πάνω στην λογιστική. Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος στην ουσία αυτά τα άτομα πάνω σε τι εκαμαν έρευνα;😛
Καλησπέρα , όταν κάναμε εμείς Λογιστική στο 2ο εξάμηνο μας είχε πει ο καθηγητής μας ότι είχε κάνει διδακτορικό σε Πληροφοριακά Συστήματα Λογιστικής. Δεν ξέρω για υπόλοιπους τομείς αλλά αυτός ουσιαστικά έχει να κάνει με αυτοματοποίηση της λογιστικής επιχειρήσεων ώστε να γίνεται πλήρως από τον υπολογιστή, ίσως υπό την επίβλεψη κάποιου ειδικού.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top