Διαγραφές προπτυχιακών φοιτητών που έχουν υπερβεί τον προβλεπόμενο χρόνο σπουδών

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Και τέλος - εννοείται ότι το 7 ή το 8 (και το 9 και το 10) απέχουν έτη φωτός από το χαριστικό 5αράκι που παίρνει ο αιωνόβιος φοιτητής επειδή τον λυπούνται. Είναι πραγματικά θλιβερό να νομίζουμε ότι ένα 4,5-5 στο πανεπιστήμιο είναι αποδεκτό. Στο εξωτερικό με τέτοιους βαθμούς σε θεωρούν τριτοκλασάτο πολίτη, εμείς εδώ κοντεύουμε να θεωρούμε την μετριότητα αρετή.

Δυστυχώς πολλοί καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν άλλη άποψη για...το φυσιολογικό τάληρο. :) Το θεωρούν φυσιολογικό βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Να σου πω εγώ που ασκούσα βιοποριστική εργασία τα 4 από τα 6 χρόνια της φοίτησής μου; Οι περισσότεροι αιώνιοι απλά δεν ασχολούνται. Το αν ασκούν βιοποριστική εργασία δεν έχει να κάνει. Το να εργάζεσαι άντε να σε καθυστερήσει 1, 2, 3 χρόνια - όχι παραπάνω. Εμένα με καθυστέρησε 1 (και άλλο 1 έχασα επειδή έκανα μετάταξη από μία σχολή σε άλλη). Μιλάμε για την πλειοψηφία των φοιτητών που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο σε ηλικία 18-20 χρόνων, όχι για καμιά ειδική περίπτωση 45άρη με 3 παιδιά, έτσι;

Η κολλητή μου τελείωσε τη σχολή της μετά από... 17 χρόνια. Αν κάποιος της είχε βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι, θα είχε τελειώσει στα 4 γιατί είναι και μεγάλο μυαλό. Αλλά αφού μπορούσε το τράβηξε. Και ναι, φυσικά τόσα χρόνια εργαζόταν (ως καθητήτρια σε φροντιστήριο ΜΕ - μιλάμε για τόσο γέλιο).

Τα περισσότερα παιδιά που ήξερα στη σχολή που είχαν πραγματικό βιοποριστικό πρόβλημα τελείωναν πάντα στα 4 χρόνια γιατί βιάζονταν να αποκατασταθούν επαγγελματικά και γιατί οι γονείς τους δεν είχαν χρήματα για να τους συνδράμουν ώστε να κάνουν μεγάλη ζωή ως φοιτητές.

Και τέλος - εννοείται ότι το 7 ή το 8 (και το 9 και το 10) απέχουν έτη φωτός από το χαριστικό 5αράκι που παίρνει ο αιωνόβιος φοιτητής επειδή τον λυπούνται. Είναι πραγματικά θλιβερό να νομίζουμε ότι ένα 4,5-5 στο πανεπιστήμιο είναι αποδεκτό. Στο εξωτερικό με τέτοιους βαθμούς σε θεωρούν τριτοκλασάτο πολίτη, εμείς εδώ κοντεύουμε να θεωρούμε την μετριότητα αρετή.
Για προβλήματα υγείας,ούτε λόγος, έτσι?:whistle: Εγώ τυχαίνει να έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας και αναπηρία 67%, γιατί θα πρέπει να διαγραφώ και να μην μου δοθεί η δυνατότητα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου? Και όσον αφορά τους βαθμούς εξαρτάται από τη σχολή, σε παιδαγωγικές σχολές, νηπιαγωγών κτλ πιστεύω το 7 θεωρείται σχετικά μικρός βαθμός, σε αντίθεση με τις φυσικομαθηματικές σχολές( που είναι η επιστήμη μου), όπου θεωρείται ικανοποιητικός βαθμός λόγω της δυσκολίας του αντικειμένου..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δυστυχώς πολλοί καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν άλλη άποψη για...το φυσιολογικό τάληρο. :) Το θεωρούν φυσιολογικό βαθμό.
Άμα γράφεις για 5, μια χαρά αποδεκτός είναι. Τόσο έγραψες, τόσο πήρες.

Για προβλήματα υγείας,ούτε λόγος, έτσι?:whistle: Εγώ τυχαίνει να έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας και αναπηρία 67%, γιατί θα πρέπει να διαγραφώ και να μην μου δοθεί η δυνατότητα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου?
Εσύ είσαι ειδική περίπτωση και δεν αντιπροσωπεύεις την πλειοψηφία. Μην αρχίσουμε τώρα να μιλάμε για τυφλούς, κωφούς κλπ φοιτητές, για αυτούς σίγουρα θα υπάρχει ειδική ρύθμιση.

Πόσα χρόνια πιστεύεις ότι θέλεις για να βγάλεις μια σχολή διάρκειας 4 χρόνων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Άμα γράφεις για 5, μια χαρά αποδεκτός είναι. Τόσο έγραψες, τόσο πήρες.

Υπάρχει απουσία λογικής μεταξύ διδασκόμενης ύλης και εξεταζόμενων θεμάτων όπως και βαθμολογίας τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Υπάρχει απουσία λογικής μεταξύ διδασκόμενης ύλης και εξεταζόμενων θεμάτων όπως και βαθμολογίας τους...
Προσωπικά δεν μου έχει τύχει σε περισσότερα από 4-5 μαθήματα (από σύνολο 75 μαθημάτων) κι αυτά ήταν μαθήματα για τα οποία δεν είχα έφεση ή ενδιαφέρον και στα οποία έκανα και αρκετές απουσίες. Οπότε δεν μπορώ να πω ότι φταίνε οι καθηγητές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Δυστυχώς πολλοί καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν άλλη άποψη για...το φυσιολογικό τάληρο. :) Το θεωρούν φυσιολογικό βαθμό.
Αφού οι περισσότεροι είναι σε φάση: "ε, το πανεπιστήμιο είναι της πλάκας", "θέλω extended διάλειμμα από τις πανελλαδικές διότι οι 4 μήνες προφανώς δεν ήταν αρκετοί", "βαριέμαι να ξυπνήσω" και πολλά άλλα. Πάντοτε υπάρχουν οι εξαιρετικοί φοιτητές που έχουν βάλει στην άκρη τα στερεότυπα της "φοιτητικής ζωής" και του American Pie και έχουν πάρει στα σοβαρά τις σπουδές τους. Το διάβασμα καλώς ή κακώς πάντα επιβραβεύεται. Και δεν μιλάω για εσένα, μιλάω για τον μέσο Έλληνα φοιτητή που όταν μπαίνει στο πανεπιστήμιο αφήνει μούσι, βάζει γυαλί ray-ban, φτιάχνει το μαλλί πινέλο και τα ξύνει.

Παρακαλώ συγχωρέστε τη χρήση στερεοτύπων στην τελευταία πρόταση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
Πιστεύω πως για τη συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών που δεν αντιμετωπίζουν κάποιο αντικειμενικά σοβαρό πρόβλημα και που οι σπουδές τους είναι η 1η τους προτεραιότητα, τα ν+2 χρόνια είναι ΥΠΕΡαρκετά για να πάρουν σχετικά χαλαρά και άνετα το πτυχίο.

Απ την άλλη, αν κάποιος έχει άλλες προτεραιότητες στη ζωή του και θέλει να σπουδάζει έτσι από χόμπι, και κατεβαίνει σε 1-2 μαθήματα σε κάθε εξεταστική με προοπτική κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον να πάρει ένα πτυχίο, πραγματικά δε καταλαβαίνω αυτός ο άνθρωπος τι πρόβλημα πρόβλημα προκαλεί στο ελληνικό παν/μιο.

πιθανές απαντήσεις:
"Θα είναι επικίνδυνος για να εξασκίσει οποιοδήποτε επάγγελμα σχετικό με τις σπουδές του"
Μα αν φτάσει να πάρει πτυχίο στα 45, το πιο πιθανό είναι ότι απλά θα το κάνει κορνίζα στο δωμάτιό του και τίποτα παραπάνω. Η αγορά εργασίας από μόνη της αποβάλει αυτούς που δεν αξίζουν. Τόσο κακό είναι ένας μεγάλος άνθρωπος να θέλει να πάρει ένα πτυχίο έτσι για το γαμώτο?

"το ΜΙΤ έχει αιώνιους?"
δε ξέρω και δε με νοιάζει. Αυτό είναι το πρόβλημά μας; Μήπως το έχουμε παρακουράσει το θέμα;

"γραφειοκρατία/κόστος"
Τι εννοούν? Το κόστος συντήρησης ενός φακέλου στα ντουλάπια της σχολής; Ο φάκελος διατηρείται ακόμα και για τους πτυχιούχους. Ή μήπως δε ξέρουν πόσοι φοιτητές εισάγονται κάθε χρόνο σε κάθε σχολή και πόσοι απ αυτους κατά μέσο όρο είναι ενεργοί ώστε να υπολογίσουν τις ανάγκες και τα έξοδά τους; Πρέπει να διαγράψουν τους αιώνιους για να το καταφέρουν;
Εν τέλει νομίζω πως το κόστος για να βγει και να εφαρμοστεί το νομοσχέδιο της διαγραφής θα είναι μεγαλύτερο από το κόστος συντήρησης των αιωνίων φοιτητών. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν είναι απλά η συντήρηση ενός φακέλου. Είναι τα δωρεάν συγγράμματα (όσα δικαιούται ο αιώνιος), είναι ότι χρειάζονται μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για τα μαθήματα, τα εργαστήρια, τις εξετάσεις, είναι ότι απαιτείται μεγαλύτερη γραμματειακή υποστήριξη (για να απαντήσουν τηλέφωνα, να εξυπηρετήσουν στις ώρες κοινού, να απαντήσουν στα ημέιλ) κλπ. Άλλο πράγμα είναι να λειτουργεί ένα τμήμα με 300 φοιτητές που θα αποφοιτήσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με μια σειρά και άλλο με 300+ εκ των οποίων άλλοι θα γραφτούν για το ένα μάθημα, άλλοι για το άλλο, άλλοι για όλα αλλά δεν θα πατήσουν σε κανένα, άλλοι θα εμφανιστούν από το πουθενά τελευταία στιγμή.

Στην τελική δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές. Ακόμα και οι φοιτητές με αντικειμενικά προβλήματα υγείας δεν χρειάζεται να σπουδάζουν ν+10 ή ν+20 χρόνια για να πάρουν πτυχίο. Και όπως προείπαμε οι φοιτητές που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι σταγόνα στον ωκεανό. Οπότε πέρα από το κόστος, καλό είναι να μπει μια σειρά και μια τάξη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ελπίζω σύντομα να ακολουθήσουν οι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις.

Και για να σας προλάβω: όποιος πιστεύει ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος διακίνησης ιδεών που καμία σχέση δεν έχει με μάθηση και εξετάσεις, μπορεί να πηγαίνει στο πανεπιστήμιο και να διακινεί ιδέες είτε είναι φοιτητής είτε όχι. Η πρόσβαση στα καφενεία των σχολών (και στα αμφιθέατρα ακόμα) είναι ελεύθερη και δωρεάν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Άμα γράφεις για 5, μια χαρά αποδεκτός είναι. Τόσο έγραψες, τόσο πήρες.


Εσύ είσαι ειδική περίπτωση και δεν αντιπροσωπεύεις την πλειοψηφία. Μην αρχίσουμε τώρα να μιλάμε για τυφλούς, κωφούς κλπ φοιτητές, για αυτούς σίγουρα θα υπάρχει ειδική ρύθμιση.

Πόσα χρόνια πιστεύεις ότι θέλεις για να βγάλεις μια σχολή διάρκειας 4 χρόνων?
Σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει καμία ειδική ρύθμιση για κανέναν τυφλό, κωφό ή άτομο με ειδικές ανάγκες κτλ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Σε πληροφορώ ότι δεν υπάρχει καμία ειδική ρύθμιση για κανέναν τυφλό, κωφό ή άτομο με ειδικές ανάγκες κτλ..
Μπορεί να μην υπάρχει τώρα, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, εφόσον είναι απαραίτητη. Και αν δεν υπάρχει τέτοια ρύθμιση, η λύση είναι να βρεθεί λύση για τα άτομα με ειδικές ανάγκες - όχι να προσπαθούμε να νομιμοποιήσουμε την τεμπελιά και τη βαρεμάρα της πλειοψηφίας των αιώνιων φοιτητών.

Δεν μου απάντησες και σε ξαναρωτάω: πόσα χρόνια πιστεύεις ότι χρειάζεσαι για να βγάλεις τη σχολή;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Δεν είναι απλά η συντήρηση ενός φακέλου. Είναι τα δωρεάν συγγράμματα (όσα δικαιούται ο αιώνιος), είναι ότι χρειάζονται μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για τα μαθήματα, τα εργαστήρια, τις εξετάσεις, είναι ότι απαιτείται μεγαλύτερη γραμματειακή υποστήριξη (για να απαντήσουν τηλέφωνα, να εξυπηρετήσουν στις ώρες κοινού, να απαντήσουν στα ημέιλ) κλπ. Άλλο πράγμα είναι να λειτουργεί ένα τμήμα με 300 φοιτητές που θα αποφοιτήσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με μια σειρά και άλλο με 300+ εκ των οποίων άλλοι θα γραφτούν για το ένα μάθημα, άλλοι για το άλλο, άλλοι για όλα αλλά δεν θα πατήσουν σε κανένα, άλλοι θα εμφανιστούν από το πουθενά τελευταία στιγμή.

Στην τελική δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές. Ακόμα και οι φοιτητές με αντικειμενικά προβλήματα υγείας δεν χρειάζεται να σπουδάζουν ν+10 ή ν+20 χρόνια για να πάρουν πτυχίο. Και όπως προείπαμε οι φοιτητές που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία είναι σταγόνα στον ωκεανό. Οπότε πέρα από το κόστος, καλό είναι να μπει μια σειρά και μια τάξη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ελπίζω σύντομα να ακολουθήσουν οι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις.

Και για να σας προλάβω: όποιος πιστεύει ότι το πανεπιστήμιο είναι χώρος διακίνησης ιδεών που καμία σχέση δεν έχει με μάθηση και εξετάσεις, μπορεί να πηγαίνει στο πανεπιστήμιο και να διακινεί ιδέες είτε είναι φοιτητής είτε όχι. Η πρόσβαση στα καφενεία των σχολών (και στα αμφιθέατρα ακόμα) είναι ελεύθερη και δωρεάν.
Ο αιώνιος δεν δικαιούται δωρεάν συγγράμματα ούτε πάσο ούτε σίτιση ούτε στέγαση ούτε επιδόματα και επίσης δεν έχουν όλες οι σχολές εργαστήρια.. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Ο αιώνιος δεν δικαιούται δωρεάν συγγράμματα ούτε πάσο ούτε σίτιση ούτε στέγαση ούτε επιδόματα και επίσης δεν έχουν όλες οι σχολές εργαστήρια.. ;)
Καλά, εσύ είσαι ικανός να βγάλεις από τη μύγα ξύγκι. Ναι, δεν έχουν όλες οι σχολές εργαστήρια. Προφανώς το σχόλιο αναφερόταν σε αυτές που έχουν :knife:

Στα πόσα χρόνια χάνει ο αιώνιος τις παροχές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Μπορεί να μην υπάρχει τώρα, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, εφόσον είναι απαραίτητη. Και αν δεν υπάρχει τέτοια ρύθμιση, η λύση είναι να βρεθεί λύση για τα άτομα με ειδικές ανάγκες - όχι να προσπαθούμε να νομιμοποιήσουμε την τεμπελιά και τη βαρεμάρα της πλειοψηφίας των αιώνιων φοιτητών.

Δεν μου απάντησες και σε ξαναρωτάω: πόσα χρόνια πιστεύεις ότι χρειάζεσαι για να βγάλεις τη σχολή;
Συγγνώμη αλλά με γνωρίζεις προσωπικά και μου απευθύνεις την ερώτηση αυτή? Ξέρεις τι έχω περάσει και τι περνάω στην καθημερινότητά μου?? Εγώ μπορεί να θέλω ν+χ, όπου χ=10 χρόνια, αναλογικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω και την αναπηρία που έχω, ποιο είναι το πρόβλημά σου εσένα? Εδώ υγιή άτομα και κάνουν 10-15 χρόνια να βγάλουν μια σχολή(όπως η φίλη σου που ανέφερες), πόσο μάλλον αν είσαι άτομο με ειδικές ανάγκες όπως εγώ..

Καλά, εσύ είσαι ικανός να βγάλεις από τη μύγα ξύγκι. Ναι, δεν έχουν όλες οι σχολές εργαστήρια. Προφανώς το σχόλιο αναφερόταν σε αυτές που έχουν :knife:

Στα πόσα χρόνια χάνει ο αιώνιος τις παροχές;
Στα ν+2 χρόνια χάνει όλες τις φοιτητικές παροχές..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Ο,τι είναι να το κάνει ο Λοβέρδος θα το κάνει, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παρά να εστιάσουμε την προσοχή μας σε πιο φλέγοντα προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η συμπεριφορά του αιώνιου φοιτητή δεν πρέπει να γίνει παράνομη αλλά ούτε πρέπει να ενθαρρύνεται από κανέναν. Εdit: Εκτός αν ο φοιτητής είναι αδιάφορος όπως περιέγραψα στο ποστ #176
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά με γνωρίζεις προσωπικά και μου απευθύνεις την ερώτηση αυτή? Ξέρεις τι έχω περάσει και τι περνάω στην καθημερινότητά μου?? Εγώ μπορεί να θέλω ν+χ, όπου χ=10 χρόνια, αναλογικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζω και την αναπηρία που έχω, ποιο είναι το πρόβλημά σου εσένα? Εδώ υγιή άτομα και κάνουν 10-15 χρόνια να βγάλουν μια σχολή(όπως η φίλη σου που ανέφερες), πόσο μάλλον αν είσαι άτομο με ειδικές ανάγκες όπως εγώ..
Δεν έχω ιδέα για την καθημερινότητά σου και γι' αυτό σε ρώτησα. Η απάντηση "μπορεί να θέλω και 10 χρόνια" δεν μου λέει κάτι. Όσο για τη φίλη μου, ο μόνος λόγος που η σχολή της πήρε 17 χρόνια ήταν επειδή βαριόταν να ασχοληθεί. Αν εσύ πιστεύεις ότι σε τιμάει να μπαίνεις στην ίδια κατηγορία με τη φίλη μου, τότε τι να πω, πάσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aergos

Δραστήριο μέλος

Ο aergos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 410 μηνύματα.
Δεν είναι απλά η συντήρηση ενός φακέλου. Είναι τα δωρεάν συγγράμματα (όσα δικαιούται ο αιώνιος), είναι ότι χρειάζονται μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για τα μαθήματα, τα εργαστήρια, τις εξετάσεις, είναι ότι απαιτείται μεγαλύτερη γραμματειακή υποστήριξη (για να απαντήσουν τηλέφωνα, να εξυπηρετήσουν στις ώρες κοινού, να απαντήσουν στα ημέιλ) κλπ. Άλλο πράγμα είναι να λειτουργεί ένα τμήμα με 300 φοιτητές που θα αποφοιτήσουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με μια σειρά και άλλο με 300+ εκ των οποίων άλλοι θα γραφτούν για το ένα μάθημα, άλλοι για το άλλο, άλλοι για όλα αλλά δεν θα πατήσουν σε κανένα, άλλοι θα εμφανιστούν από το πουθενά τελευταία στιγμή.

έλα τώρα, κάνεις τη χαζούλα ενώ δεν είσαι.

"τα δωρεάν συγγράμματα (όσα δικαιούται ο αιώνιος)"
όσα δικαιούσαι κι εσύ

"μεγαλύτερες εγκαταστάσεις για τα μαθήματα, τα εργαστήρια, τις εξετάσεις"
??????
έχεις μπει σε εργαστήριο? Πόσοι απ αυτούς που παρακολουθούν τα εργαστήρια είναι αιώνιοι φοιτητές? Ένας στους 20? Ένας στους 30?
Έχει κατασκευαστεί ποτέ αμφιθέατρο τέτοιο ώστε να χωράνε όλοι οι αιώνιοι? Πολλά αμφιθέατρα δε φτάνουν να χωρέσουν όλους τους εισακτέους ενός έτους.

"απαιτείται μεγαλύτερη γραμματειακή υποστήριξη (για να απαντήσουν τηλέφωνα, να εξυπηρετήσουν στις ώρες κοινού, να απαντήσουν στα ημέιλ)"
αχ ναι... πόσο να κοστίζει στο κράτος η απάντηση σε μερικά τηλέφωνα και εμαιλ? :P Θα κουραστούν οι κοπέλες της γραμματείας, να τους κόψουμε και επίδομα.
Αλήθεια, έχεις δει σε τι ρυθμούς δουλεύουν εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα? Όχι τώρα και να μας πειράξει αν η γραμματέας θα παίξει πασιέτζα 10 λεπτά τη μέρα λιγότερο ώστε να εξυπηρετήσει 5 φοιτητές παραπάνω.

"άλλοι θα εμφανιστούν από το πουθενά τελευταία στιγμή"
Τι ποσοστό των αιώνιων φοιτητών είναι ενεργοί και πατάνε έστω και αραιά στη σχολή? 10%? 15%?
Ε, τώρα αν τύχει μια φορά όλοι οι έλληνες αιώνιοι φοιτητές να συντονιστούν και να σκάσουν μύτη όλοι μαζί μια μέρα στο παν/μιο και να μην έχουμε που να τους βάλουμε οκ... πλάκα θα έχει, θα είναι ωραίο event. Εδώ και 10ετίες πάντως δεν έχει τύχει να συμβεί κάτι τέτοιο. Λες να φτιάξουμε event στο facebook να το οργανώσουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Άμα γράφεις για 5, μια χαρά αποδεκτός είναι. Τόσο έγραψες, τόσο πήρες.

Νομίζω ότι υπάρχει «χάσμα» για την αξία και την σημασία του κάθε βαθμού σε κάθε Τμήμα. Άλλη αξία έχει το 7 σε ένα Τμήμα Φυσικής και άλλη αξία έχει το 7 σε ένα Τμήμα Παιδαγωγικής Προσχολικής Αγωγής. Γιατί αν καθίσουμε να εξετάσουμε σε τι είδους μαθήματα σημειώνεται ρεκόρ αποτυχίας ή οι χαμηλοί βαθμοί, θα βγουν πολλά άπλυτα στη φόρα που δεν συμφέρει ούτε...τους πτυχιούχους. Είναι νόστιμο το κουτόχορτο και βολική η νοοτροπία «τι το ψάχνεις μωρέ» ως αποφυγή ευθυνών (διότι ένας βαθμός σε συνοδεύει για μια ζωή). Χαρακτηριστικό παράδειγμα: σε μαθήματα Παιδοψυχολογίας και συναφούς αντικειμένου ο χαμηλότερος βαθμός είναι το 6...προφανώς κάποιου αδιάβαστου. Άντε και κανενός τελείως αδιάβαστου που μπορεί να πήρε 4. Σε μαθήματα Θετικών Επιστημών, ο χαμηλότερος βαθμός είναι και το άριστα δηλαδή το 5-6. Ο σταθμικός μέσος κυμαίνεται στο 3. Ο τελείως αδιάβαστος είναι στο ατόφιο 0. Επίσης έχει τύχει να δω και βαθμούς σε κάποιο μάθημα εξαμήνου:

0
0,12
0,56
1,00
1,45
1,60
2,32
...
3,49
...​
5,47 (άριστα) και να τελειώνει εδώ η λίστα. Και έχω την απορία: Αυτός που πήρε 0,56 τι διαφορά έχει από εκείνον που πήρε 0,12;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Αυτός που πήρε 0,56 τι διαφορά έχει από εκείνον που πήρε 0,12;
Είναι περίπου 4,67 φορές καλύτερος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Τι ποσοστό των αιώνιων φοιτητών είναι ενεργοί και πατάνε έστω και αραιά στη σχολή? 10%? 15%?
Αν οι αιώνιοι φοιτητές είναι όντως ανενεργοί, τότε γιατί να είναι φοιτητές; Αυτό δεν καταλαβαίνω.

Μπήκες στη σχολή, κάτσε και ασχολήσου, πάρε και 2 χρόνια παραπάνω, τελείωσε και βγες. Τι νόημα έχει να μένεις αιωνίως γραμμένος; Και όταν μάλιστα είσαι αποδεδειγμένα ανενεργός;

Δηλαδή τώρα υποστηρίζουμε και το δικαίωμα στην αιώνια τεμπελιά;

Χαρακτηριστικό παράδειγμα: σε μαθήματα Παιδοψυχολογίας και συναφούς αντικειμένου ο χαμηλότερος βαθμός είναι το 6...προφανώς κάποιου αδιάβαστου.
Για ποια σχολή μιλάμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,934 μηνύματα.
Ξέχασα να πω ότι για πιο πάνω βαθμούς το άριστα είναι το 10 (το αναφέρω για όσους δεν γνωρίζουν τα καθέκαστα στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο).

mathguy1996 είμαστε για γέλια. Θα υιοθετήσω την άποψη του aladdin που σωστά είπε:
να προτεινω σε ολους τους πτυχιουχους να προσελθουν ξανα σε εξετασεις εφ ολης της υλης και οσοι αποτυχουν να χανουν το πτυχιο τους, οπως γινεται στην ανανεωση της οδηγησης
.

Θα είχε πλάκα πως όσοι έβγαλαν κάτι Μ.Ο. τεράστιους ξαφνικά να χάνουν το πτυχίο τους...

Αλήθεια για ποιο λόγο δεν έχει εφαρμοστεί ο θεσμός της full και της part-time φοίτησης; Όλα μισά και μετά ψάχνουμε για Ιφιγένειες εν Αυλίδι. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top