Διαβάζετε μόνοι σας από ενδιαφέρον προς τις σπουδές σας;

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.879 μηνύματα.
Πχ τωρα το καλοκαιρι ,που δεν ''υποχρεώνει'' κανεις τους φοιτητες να διαβασουν για εξεταστικη , ή κατι τέτοιο , εσεις υπαρχει περιπτωση να διαβασετε κατι που σχετιζεται με τις σπουδες σας , απο γενικο ενδιαφέρον?
Σε καποιους μπορει να φαινεται γελοιο(αυτονοητο ) αυτο που ρωτάω ,αλλα στο Ελλαντα που ζουμε ,η κοινωνια εχει επιβαλει στους νέους να περάσουν με καθε τρόπο στην τριτοβαθμια ,ακομα και οταν αυτοι ,δεν βρισκουν κατι που να θελουν στο μηχανογραφικο(αρα και δεν τους ενδιαφερει αμεσα ,απλα για να λεει η μαμα στην γειτονισσα οτι το παιδι περασε πολυτεχνειο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.
Βemane, δεν ξέρω αν ανήκω στους φοιτητές αφού από τον Σεπτέμβριο θα ..ξανακαθίσω στα έδρανα. :P Όμως παρ' όλα αυτά διαβάζω επειδή μ' αρέσει αλλά και για να προετοιμαστώ καταλλήλως. Είναι πολύ πιο εποικοδομητικό, ξεκούραστο και ενδιαφέρον το διάβασμα δίχως το άγχος της εξεταστικής. Είναι ωραίο να επιλέγεις τι θα διαβάσεις και να "ξεχύνεσαι" στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία ..η οποία ξέρεις ότι προσφέρεται σε μεγάλα καλά Πανεπιστήμια του πλανήτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Andante

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Andante αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Απο αυτά που βλέπω γύρω μου αυτό το κάνει μια πολύ μικρή μειοψηφία και αυτό γιατί το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι φτιαγμένο πάνω στον καταναγκασμό και στο να κάνει κάποιος κάτι οχι από βαθειά πεποίθηση, αλλά για τα μάτια του κόσμου κυρίως. Ο περισσότεροι σπουδάζουν κάτι, οχι επειδή το αγαπάνε αλλά επειδή έχουν την άποψη οτι αυτό θα τους αποφέρει χρήματα, δόξα κτλπ. Έτσι λοιπόν επικεντρώνονται αποκλειστικά στην επίτευξη του στόχου, που είναι "να πάρουν το χαρτί" επιστρατεύοντας κάθε μέσο θεμιτό και αθέμιτο (σκονάκια, αντιγραφή,διάβασμα το τελευταίο βράδυ, διάβασμα μόνο των SOS, λάδωμα καθηγητή, κλάψιμο στον καθηγητή, αποθέωση του 5 κτλπ)

Αν θές την δική μου στάση το παλεύω, προσπαθώ όσο μπορώ να διαβάζω πράγματα που έχουν σχέση με την επιστήμη ή να καλύψω κάποια κενά καθαρά για δική μου ικανοποίηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.879 μηνύματα.
Βemane, δεν ξέρω αν ανήκω στους φοιτητές αφού από τον Σεπτέμβριο θα ..ξανακαθίσω στα έδρανα. :P Όμως παρ' όλα αυτά διαβάζω επειδή μ' αρέσει αλλά και για να προετοιμαστώ καταλλήλως. Είναι πολύ πιο εποικοδομητικό, ξεκούραστο και ενδιαφέρον το διάβασμα δίχως το άγχος της εξεταστικής. Είναι ωραίο να επιλέγεις τι θα διαβάσεις και να "ξεχύνεσαι" στην ξενόγλωσση βιβλιογραφία ..η οποία ξέρεις ότι προσφέρεται σε μεγάλα καλά Πανεπιστήμια του πλανήτη.
Καλη αρχη! Διδακτορικο η μαστερ?
Απο αυτά που βλέπω γύρω μου αυτό το κάνει μια πολύ μικρή μειοψηφία και αυτό γιατί το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι φτιαγμένο πάνω στον καταναγκασμό και στο να κάνει κάποιος κάτι οχι από βαθειά πεποίθηση, αλλά για τα μάτια του κόσμου κυρίως. Ο περισσότεροι σπουδάζουν κάτι, οχι επειδή το αγαπάνε αλλά επειδή έχουν την άποψη οτι αυτό θα τους αποφέρει χρήματα, δόξα κτλπ. Έτσι λοιπόν επικεντρώνονται αποκλειστικά στην επίτευξη του στόχου, που είναι "να πάρουν το χαρτί" επιστρατεύοντας κάθε μέσο θεμιτό και αθέμιτο (σκονάκια, αντιγραφή,διάβασμα το τελευταίο βράδυ, διάβασμα μόνο των SOS, λάδωμα καθηγητή, κλάψιμο στον καθηγητή, αποθέωση του 5 κτλπ)

Αν θές την δική μου στάση το παλεύω, προσπαθώ όσο μπορώ να διαβάζω πράγματα που έχουν σχέση με την επιστήμη ή να καλύψω κάποια κενά καθαρά για δική μου ικανοποίηση.
Στα υπογραμμισμενα εχω καταληξει και εγω! :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.
Καλη αρχη! Διδακτορικο η μαστερ?

Σ' ευχαριστώ. Διετές μάστερ..:P

Ανταποδίδω καλή πρόοδο και σύνεση.

Αφού η νοοτροπία κάθε χρόνο είναι η ίδια και η γνωστή: «να περάσουμε σε κάποιο Τμήμα» και μάλιστα η επιλογή γίνεται με κριτήρια λαχαναγοράς: «πόσο κοστίζει το 1 κιλό πατάτες και πόσο κοστίζουν τα 3 κιλά αγγούρια».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Yπαρχει περιπτωση να διαβασετε κατι που σχετιζεται με τις σπουδες σας , απο γενικο ενδιαφέρον?

Πριν μερικά χρόνια σε μια συζήτηση με έναν συνεργάτη μας, έτυχε να λάβω την συμβουλή ότι "Άν θέλεις να επιβιώσεις σε κάθε επιστήμη πόσο μάλιστα στην δική μας, τότε το πραγματικό διάβασμα για σένα θα ξεκινήσει μετά το πτυχίο". Σήμερα λίγα χρόνια μετά κάθε φορά που χρειάζεται να ανατρέξω σε κάποιο σύγγραμα και να αφιερώσω ώρες διαβάσματος θυμάμαι αυτήν την κουβέντα.

Για να ασχοληθείς με τα Οικονομικά και ιδιαίτερα με τα Λογιστικά, απαιτείται "Τάξη - Μάθηση - Μελέτη - και Επικαιροποίηση" των γνώσεων και δεξιοτήτων σου. Οι αλλαγές είναι τόσες πολλές σε καθημερινή βάση στην Φορολογική Νομοθεσία, οι οποίες απαιτούν την ύπαρξη μιας βαθιάς και ιστορικά ενημερωμένης γνώσης των παλαιότερων ισχυουσών διατάξεων, νόμων, Π.Ο.Λ., λογιστικών τεχνικών κ.τ.λ.

Επίσης η ενασχόλησή μου και με τον παρεμφερή κλάδο των Πληροφοριακών συστημάτων(τόσο εργασικά όσο και στο Μεταπτυχιακό), μου έχει ανοίξει του ορίζοντες ενδιαφέροντός μου και με άμεση συνέπεια τον πολλαπλασιασμό της προτεινόμενης βιβλιογραφικής ύλης προς μελέτη.

Ταυτόχρονα με την προσωπική συλλογή εξω-Πανεπιστημιακών βιβλίων(που πλέον κοντεύουν σε αριθμό τα Δωρεάν συγγράμματα που έλαβα ώς φοιτητής), προσπαθώ να ξεφύγω από την νοοτροπία του ακαδημαϊκού-μαθητικού διαβάσματος(αποστήθιση) και ψάχνομαι παράλληλα με την ανάγνωση ενός βιβλίου να εξετάζω και να μελετάω την πρακτική εφαρμογή των περιεχομένων, είτε με συμμετοχή σε πρακτικά σεμινάρια του κλάδου(Π.χ. έχω συμμετάσχει σε μακροχρόνιο πρόγραμμα Κοστολόγησης 6 μήνες/200 ώρες) είτε με την πρακτική διαπίστωσή τους μέσα στον εργασιακό μου χώρο. Πολλές φορές βέβαια αν όχι τις περισσότερες η πορεία είναι αντίστροφη, δηλαδή το έναυσμα για μελέτη ενός θέματος προκύπτει από κάποιο πραγματικό γεγονός στο γραφείο, με αποτέλεσμα μετά να ανατρέχω στην αναζήτηση των θεωρητικών βάσεών του.

Ενδεικτικά νιώθω αρκετά γεμάτος για το επίπεδό μου στα θέματα που με ενδιαφέρουν και για την ταπεινή βιβλιοθήκη εξω-ακαδημαϊκών βιβλίων που έχω "μελετήσει" και ΟΧΙ "διαβάσει" τα τελευταία χρόνια.


  • Στο ( 1 ): Έχω βιβλία Γενικής Λογιστικής - Πράξη Λογιστικών χειρισμών
  • Στο ( 2 ): Έχω βιβλία Προχωρημένη Λογιστική(Ειδικής Λογιστική - Εφαρμοσμένη Οικονομικής - Αναλυτικής Λογιστικής)
  • Στο ( 3 ): Έχω βιβλία Διοίκησης Παραγωγής, Logistics, Οικονομοτεχνικών Μελετών και γενικά για Warehousing.
  • Στο ( 4 ): Έχω βιβλία Ποσοτικής Ανάλυσης - Επιχειρησιακής Έρευνας - Πληροφοριακών Συστημάτων.
  • Στο ( 5 ): Έχω βιβλία Γενικού Οικονομικού ενδιαφέροντος, χωρίς απαραίτητη άμεση εφαρμογή στην εργασία μου, απλά για σφαιρικές γνώσεις.
  • Στο ( 6 ): Εδώ έχω Άρθρα από εφημερίδες που μου προκάλεσαν ενδιαφέρον και είναι χρήσιμα για το ιστορικό αρχείο(π.χ. ένας Νόμος-βάση). Σημειώσεις από σεμινάρια και εκπαιδευτικά κέντρα. Σημειώσεις επί της εργασίας μου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον(δυσκολίας). Συλλογή του "Hot Doc" του Βαξεβάνη και άλλων περιοδικών Οικονομικής επικαιρότητας.

Να σημειώσω πώς ένα από τα ενδιαφέροντά μου είναι η αναζήτηση συγγραμμάτων από όλο το φάσμα των Οικονομικών - Λογιστικών εκπαιδευτηρίων(όπως από τμήματα Μηχανογραφημένης Λογιστικής Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι. Λογιστικής, Κολέγια και άλλα Οικονομικά Πανεπιστήμια), ώστε να έχω εμπειρία για την διδασκόμενη ύλη στα σχετικά τμήματα. Αυτό με βοηθάει να δω ένα θέμα ένα κεφάλαιο, από πολλούς διαφορετικούς συγγραφείς και από διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες, ώστε να έχω μια πιο σφαιρική άποψη και ερμηνεία. Επίσης αυτοί οι διαφορετικοί χώροι διδάσκουν το ίδιο πράγμα από διαφορετική οπτική γωνία της περισσότερες φορές και έτσι στην ουσία βλέπω τις απαιτήσεις των αντίστοιχων "εργασιακών θέσεων" για τις οποίες απευθύνεται το εκάστοτε βιβλίο. Για παράδειγμα έχω αναζητήσει και προμηθευτεί από το "Ι.Ε.Κ. ΑΚΜΗ" 2 βιβλία που διδάσκονται στους σπουδαστές της Μηχανογραφημένης αλλά και την ύλη με τις ερωτ-απαντήσεις για την Πιστοποίησή τους στον Ο.Ε.Ε.Κ. από τις εκδόσεις κλειδάριθμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.879 μηνύματα.
Πριν μερικά χρόνια σε μια συζήτηση με έναν συνεργάτη μας, έτυχε να λάβω την συμβουλή ότι "Άν θέλεις να επιβιώσεις σε κάθε επιστήμη πόσο μάλιστα στην δική μας, τότε το πραγματικό διάβασμα για σένα θα ξεκινήσει μετά το πτυχίο". Σήμερα λίγα χρόνια μετά κάθε φορά που χρειάζεται να ανατρέξω σε κάποιο σύγγραμα και να αφιερώσω ώρες διαβάσματος θυμάμαι αυτήν την κουβέντα.

Για να ασχοληθείς με τα Οικονομικά και ιδιαίτερα με τα Λογιστικά, απαιτείται "Τάξη - Μάθηση - Μελέτη - και Επικαιροποίηση" των γνώσεων και δεξιοτήτων σου. Οι αλλαγές είναι τόσες πολλές σε καθημερινή βάση στην Φορολογική Νομοθεσία, οι οποίες απαιτούν την ύπαρξη μιας βαθιάς και ιστορικά ενημερωμένης γνώσης των παλαιότερων ισχυουσών διατάξεων, νόμων, Π.Ο.Λ., λογιστικών τεχνικών κ.τ.λ.

Επίσης η ενασχόλησή μου και με τον παρεμφερή κλάδο των Πληροφοριακών συστημάτων(τόσο εργασικά όσο και στο Μεταπτυχιακό), μου έχει ανοίξει του ορίζοντες ενδιαφέροντός μου και με άμεση συνέπεια τον πολλαπλασιασμό της προτεινόμενης βιβλιογραφικής ύλης προς μελέτη.

Ταυτόχρονα με την προσωπική συλλογή εξω-Πανεπιστημιακών βιβλίων(που πλέον κοντεύουν σε αριθμό τα Δωρεάν συγγράμματα που έλαβα ώς φοιτητής), προσπαθώ να ξεφύγω από την νοοτροπία του ακαδημαϊκού-μαθητικού διαβάσματος(αποστήθιση) και ψάχνομαι παράλληλα με την ανάγνωση ενός βιβλίου να εξετάζω και να μελετάω την πρακτική εφαρμογή των περιεχομένων, είτε με συμμετοχή σε πρακτικά σεμινάρια του κλάδου(Π.χ. έχω συμμετάσχει σε μακροχρόνιο πρόγραμμα Κοστολόγησης 6 μήνες/200 ώρες) είτε με την πρακτική διαπίστωσή τους μέσα στον εργασιακό μου χώρο. Πολλές φορές βέβαια αν όχι τις περισσότερες η πορεία είναι αντίστροφη, δηλαδή το έναυσμα για μελέτη ενός θέματος προκύπτει από κάποιο πραγματικό γεγονός στο γραφείο, με αποτέλεσμα μετά να ανατρέχω στην αναζήτηση των θεωρητικών βάσεών του.

Ενδεικτικά νιώθω αρκετά γεμάτος για το επίπεδό μου στα θέματα που με ενδιαφέρουν και για την ταπεινή βιβλιοθήκη εξω-ακαδημαϊκών βιβλίων που έχω "μελετήσει" και ΟΧΙ "διαβάσει" τα τελευταία χρόνια.


  • Στο ( 1 ): Έχω βιβλία Γενικής Λογιστικής - Πράξη Λογιστικών χειρισμών
  • Στο ( 2 ): Έχω βιβλία Προχωρημένη Λογιστική(Ειδικής Λογιστική - Εφαρμοσμένη Οικονομικής - Αναλυτικής Λογιστικής)
  • Στο ( 3 ): Έχω βιβλία Διοίκησης Παραγωγής, Logistics, Οικονομοτεχνικών Μελετών και γενικά για Warehousing.
  • Στο ( 4 ): Έχω βιβλία Ποσοτικής Ανάλυσης - Επιχειρησιακής Έρευνας - Πληροφοριακών Συστημάτων.
  • Στο ( 5 ): Έχω βιβλία Γενικού Οικονομικού ενδιαφέροντος, χωρίς απαραίτητη άμεση εφαρμογή στην εργασία μου, απλά για σφαιρικές γνώσεις.
  • Στο ( 6 ): Εδώ έχω Άρθρα από εφημερίδες που μου προκάλεσαν ενδιαφέρον και είναι χρήσιμα για το ιστορικό αρχείο(π.χ. ένας Νόμος-βάση). Σημειώσεις από σεμινάρια και εκπαιδευτικά κέντρα. Σημειώσεις επί της εργασίας μου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον(δυσκολίας). Συλλογή του "Hot Doc" του Βαξεβάνη και άλλων περιοδικών Οικονομικής επικαιρότητας.

Να σημειώσω πώς ένα από τα ενδιαφέροντά μου είναι η αναζήτηση συγγραμμάτων από όλο το φάσμα των Οικονομικών - Λογιστικών εκπαιδευτηρίων(όπως από τμήματα Μηχανογραφημένης Λογιστικής Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι. Λογιστικής, Κολέγια και άλλα Οικονομικά Πανεπιστήμια), ώστε να έχω εμπειρία για την διδασκόμενη ύλη στα σχετικά τμήματα. Αυτό με βοηθάει να δω ένα θέμα ένα κεφάλαιο, από πολλούς διαφορετικούς συγγραφείς και από διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες, ώστε να έχω μια πιο σφαιρική άποψη και ερμηνεία. Επίσης αυτοί οι διαφορετικοί χώροι διδάσκουν το ίδιο πράγμα από διαφορετική οπτική γωνία της περισσότερες φορές και έτσι στην ουσία βλέπω τις απαιτήσεις των αντίστοιχων "εργασιακών θέσεων" για τις οποίες απευθύνεται το εκάστοτε βιβλίο. Για παράδειγμα έχω αναζητήσει και προμηθευτεί από το "Ι.Ε.Κ. ΑΚΜΗ" 2 βιβλία που διδάσκονται στους σπουδαστές της Μηχανογραφημένης αλλά και την ύλη με τις ερωτ-απαντήσεις για την Πιστοποίησή τους στον Ο.Ε.Ε.Κ. από τις εκδόσεις κλειδάριθμος.
Νομιζω εχεις βγει λιγο οφ εδω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2.531 μηνύματα.
Διαβαζω κι εγω εκτος Πανεπιστημιακου πλαισιου-αλλα μονο σχετικα με τομεις που με ενδιαφερουν-δηλαδη Φυσικη και Ψυχολογια:-o
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.
Φυσική; :eek::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2.531 μηνύματα.
Ναι,απο τα συγραμματα που μας εχουν δωσει,γιατι η εκπληξη;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2.619 μηνύματα.
Διαβαζω κι εγω εκτος Πανεπιστημιακου πλαισιου-αλλα μονο σχετικα με τομεις που με ενδιαφερουν-δηλαδη Φυσικη και Ψυχολογια:-o

Άρχισα να σε συμπαθώ! :D
Για πες, τι διαβάζεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.235 μηνύματα.
MMM η αλήθεια είναι ότι δε διαβάζω σύμφωνα με το πρόγραμμα μαθημάτων αλλά ότι μου αρέσει. Αλλά σε γενικές γραμμές διαβάζω πολύ. Με ενοχλεί όταν ερχεται η εξεταστική γιατί είμαι αναγκασμένος να διαβάζω οτι θελουν οι καθηγητές για να περάσω το μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2.531 μηνύματα.
Άρχισα να σε συμπαθώ! :D
Για πες, τι διαβάζεις;

Το πρωτο ρημα της πρωτης προτασης δε σχολιαζεται:mad:
Ηλεκτρομαγητισμος,θερμοτητα και κατι βασικα παο κυματα ειναι καποιες ενοτητες.
Η υλη του βιβλιου της γενικης Φυσικης συμπιπτει σε μαγαο βαθμο με αυτην του Γυμνασιου.
Σε γενικες γραμμες ανοιγω το βιβλιο στα περιεχομενα,βλεπω μια ενοτητα που μου αρεσει και την κανω αναγνωση:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.
Ναι,απο τα συγραμματα που μας εχουν δωσει,γιατι η εκπληξη;:P

Γιατί όσους γνωρίζω που σπουδάζουν παιδαγωγοί, απεχθάνονται τις φυσικές επιστήμες. :P Μπράβο σου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2.531 μηνύματα.
Γιατί όσους γνωρίζω που σπουδάζουν παιδαγωγοί, απεχθάνονται τις φυσικές επιστήμες. :P Μπράβο σου!!

Αυτη η πατατα "ειμαι Θεωρητικος/ή,δε μου αρεσουν?δεν ειμαι καλος/η σε Μαθηματικα/Φυσικη πρεπει να σταματησει.
Δεν ειναι τρομερα δυσκολα αυτα που κανουμε(μεχρι τωρα)
Στα παιδακια τι θα πω; "Αυτα(Μαθ-Φυσ) δεν ξερω να σας τα εξηγησω γιατι την εποχη που διαβαζα για το Πανεπιστημιο ημουν σε αλλη κατευθυνση απο αυτα;:confused::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει από Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1.879 μηνύματα.
Αυτη η πατατα "ειμαι Θεωρητικος/ή,δε μου αρεσουν?δεν ειμαι καλος/η σε Μαθηματικα/Φυσικη πρεπει να σταματησει.
Δεν ειναι τρομερα δυσκολα αυτα που κανουμε(μεχρι τωρα)
Στα παιδακια τι θα πω; "Αυτα(Μαθ-Φυσ) δεν ξερω να σας τα εξηγησω γιατι την εποχη που διαβαζα για το Πανεπιστημιο ημουν σε αλλη κατευθυνση απο αυτα;:confused::clapup:

Τι επιπεδο φυσικης? Πανεπιστημιακο , η γυμνασιακο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.
Η φυσική πρέπει να είναι με βασική ανάλυση. Δεν νομίζω να είναι based-calculus.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2.531 μηνύματα.
Τι επιπεδο φυσικης? Πανεπιστημιακο , η γυμνασιακο

Στο "επιπεδο"(δηλαδη στο τι ταμπελα θα βαλουμε) θα κολλησουμε;:confused:
Σιγουρα η Φυσικη μας δε θα περιεχει πραγματα(τουλαχιστον πολλα και χτυπητα-γιατι δε γνωριζω τι κανατε στο Λυκειο) απο την κατεθυνση σας-απλα ειπα οτι πολλα απο τα περιεχομενα του βιβλιου της γενικης Φυσικης εμπεριεχονται-εστω και σε πιο επιφανειακο επιπεδο-στη Φυσικη του Γυμνασιου(αντε και καποια πραγματα του Λυκειου-αλλα παλι δε θυμαμαι αρκετα τη λυκειακη Φυσικη:/:)
Ο καθεις ας το βαφτισει οπως θελει.
Για να ξεκολλησουμε απο τη Φυσικη η Ψυχολογια μου φαινεται πιο ενδιαφερουσα:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos Pamak

Δραστήριο μέλος

Ο Giorgos Pamak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) και μας γράφει από Πανόραμα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Νομιζω εχεις βγει λιγο οφ εδω.

Αυτό είναι το αντικείμενο του θέματος. 100% εντός θέματος θα έλεγα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top