Διάβασμα στη Γ' Λυκείου

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Έτσι όμως ρισκάρεις να ξεχάσεις κάποια λεπτομέρεια ή να χάσεις κάποιες μονάδες, αν ο βαθμολογητής τα θέλει ακριβώς.΄
Μια γνωστή μου μάθαινε τη βιολογία με δικά της λόγια και στο τέλος υπήρχε διαφορά 10 μονάδων ανάμεσα στους 2 βαθμολογητές του γραπτού της.
Γιατί να το ρισκάρεις??
Δε γνωρίζω για τη βιολογία αλλά η ιστορία κατ' εμέ (που είμαι φαν) δεν χρειάζεται αποστήθιση. Χρειάζεται ΠΟΛΥ καλό διάβασμα και να ξέρεις τι διαβάζεις πάνω απ' όλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArisRodos

Νεοφερμένος

Ο ArisRodos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καταλαβαινω αυτα που διαβαζω, πριν τα μαθω απ εξω (ευτυχως), αλλα ηθελα να μαθω πως μπορει κανεις να αποστηθισει τοσα πολλα στο τελος και να τα θυμαται ολα πολυ καλα, αν ειναι δηλαδη εφικτο και σε τι βαθμο[/quο

Οντως η αποστηθηση ειναι πολυ δυσκολη υποθεση και κυριως στην ιστορια π ειναι και κοντα 100 σελιδες...:( Τωρα για τα αλλα μαθηματα οπως βιολογια γενικης π λογικα θα εχεις επιλεξει ειναι πιο ευκολα και χρειαζεται ενα ελαφρυτερο ωστοσο συστηματικο διαβασμα ενω για το γνωστο στα αρχαια σημασια εχει η κατανοηση και οχι τοσο η αποστηθηση (περα βεβαια απο την εισαγωγη π ειναι αλλη ιστορια...) παντως εγω που σαν μαθητης ειχα την ιστορια σαν καλο χαρτι εφτασα την τελευταια μερα να λεω δεν ξερω τπτ... παντως οταν βλεπεις τα θεματα σου ερχονται ολα με την δαδικασια των συνειρμων... τλκ εγραψα 18 στην ιστορια...:(:( και 18,2 αρχαια... Για τελος αν και ειναι πολυ κοινοτυπο το κλειδι για την αποστηθηση ειναι η επαναληψη η οποια γινεται στα διαγωνισματα για τα οποια πρεπει να σκιζεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ria_

Νεοφερμένος

Η Ria_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9 μηνύματα.
γεια σου κ εγώ θεωρητική ήμουν και αρχικά είχα κατατρομάξει με όλα αυτά που άκουγα για την αποστήθιση.προσπαθούσα όλη την χρονιά να τα μάθω αποστήθιση και τλκ κατάλαβα ότι αυτό δεν είχε νόημα για μένα τουλάχιστον αφού στις πανελλήνιες δεν έγραψα τπτ τελέιως αποστήθιση κ δεν μου έκοψαν απο αυτό.συμβουλή μου είναι να προσπαθείς να τα μάθεις όσο πιο κοντά στο βιβλίο κ αν δεν μπορείς και αποστήθιση εντελώς μην τρελαινεσαι κιολας...ξέρω παιδιά που τα μάθαιναν αποστήθιση κ δεν έγραψαν καλά στις πανελλήνιες αφού δεν καταλάβαιναν τι μάθαιναν κ δεν μπορούσαν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις.για την βιολογία γενικής τώρα είναι πολύ βασικό να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί το βιβλίο είναι αρκετά κακογραμμένο και η απλή αποστήθιση δεν βοηθάει..σίγουρα κάποια πράγματα όπως καποιοι όροι κλπ χρειάζονται αποστήθιση αλλα όχι κ όλα..αρκεί να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και να αποδίδεις το ίδιο νόημα και όχι κάτι άσχετο.πραγματικά όλα αυτά που ακούγονται για την θεωρητική ότι για να γράψει κανείς καλά αρκεί μόνο να αποστηθίζει δεν πιστεύω πια ότι ισχύουν..μην αγχώνεσαι δεν θα καταλάβεις πότε θα περάσει κ αυτή η χρονιά κ θα είσαι πλέον φοιτητής.Καλή επιτυχία λοιπόν!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
γεια σου κ εγώ θεωρητική ήμουν και αρχικά είχα κατατρομάξει με όλα αυτά που άκουγα για την αποστήθιση.προσπαθούσα όλη την χρονιά να τα μάθω αποστήθιση και τλκ κατάλαβα ότι αυτό δεν είχε νόημα για μένα τουλάχιστον αφού στις πανελλήνιες δεν έγραψα τπτ τελέιως αποστήθιση κ δεν μου έκοψαν απο αυτό.συμβουλή μου είναι να προσπαθείς να τα μάθεις όσο πιο κοντά στο βιβλίο κ αν δεν μπορείς και αποστήθιση εντελώς μην τρελαινεσαι κιολας...ξέρω παιδιά που τα μάθαιναν αποστήθιση κ δεν έγραψαν καλά στις πανελλήνιες αφού δεν καταλάβαιναν τι μάθαιναν κ δεν μπορούσαν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις.για την βιολογία γενικής τώρα είναι πολύ βασικό να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί το βιβλίο είναι αρκετά κακογραμμένο και η απλή αποστήθιση δεν βοηθάει..σίγουρα κάποια πράγματα όπως καποιοι όροι κλπ χρειάζονται αποστήθιση αλλα όχι κ όλα..αρκεί να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και να αποδίδεις το ίδιο νόημα και όχι κάτι άσχετο.πραγματικά όλα αυτά που ακούγονται για την θεωρητική ότι για να γράψει κανείς καλά αρκεί μόνο να αποστηθίζει δεν πιστεύω πια ότι ισχύουν..μην αγχώνεσαι δεν θα καταλάβεις πότε θα περάσει κ αυτή η χρονιά κ θα είσαι πλέον φοιτητής.Καλή επιτυχία λοιπόν!:no1:

συμφωνώ απολύτως:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
μεσω των πολλων επαναληψεων καταφερνεις να μην τα ξεχνας,αλλωστε δεν ειναι δυνατον να θυμασαι αυτα που διαβασες πριν απο πχ 2 μηνες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
παιδια μη λετε οτι η ιστορια δε χρειαζεται παπαγαλια..συμφωνω οτι πρεπει να καταλαβαινεις τι διαβαζεις αλλα απο εκει και περα πρεπει να τη μαθεις αυτολεξει ! αμα τα χεις καταλαβει ολα τελεια αλλα πας και τα γραψεις με δικα σου λογια δε θα παρεις καλη βαθμολογια..οπως και στη βιολογια πιστευω..

παντως κι εγω τωρα παω Γ λυκειου κι οταν ξεκινησα τα φροντ ειχα την ιδια απορια !! αλλα σιγα σιγα βλεπω οτι αμα τα διαβαζεις ολα καλα απ την αρχη οπως πρεπει, τελικα σου μενουν ! ιστορια πχ τελειωσαμε το 1ο και γραψαμε κ το ειχα μαθει ολο απ εξω να το λεω ! non stop ! xP ετσι μετα στην επαναληψη παλι θα τα θυμασαι θα δεις ! ;) απλα πρεπει απ την αρχη να τα διαβαζεις ολα ωστε να μην εχεις κενα..

και στα λατινικα νομιζω καποιος ειπε οτι δεν εχει τιποτα απ εξω..λαθος ! κι εκει ολα απ εξω ειναι ! εκει πια ειναι στο τσεπακι σου να γραψεις 100 αν διαβασεις πολυ ! σε καθε κειμενο να ξερεις ολη τη συνταξη και αναλυτικα τις δευτερευουσες,τη μεταφραση κ μετα να πιανεις μια-μια λεξη του κειμενου κ να λες τι ειναι κ αν εχει καποια ιδιομορφια..πχ aetas-aetatis θηλ 3 , γεν πληθ aetatum/aetatium ! αν τα κανεις ετσι ξερεις τα παντα ολα :Pκαι δεν εχεις κανενα αγχος..και φυσικα γραμματικη τελεια,μετατροπες κλπ που απλα θελουν εξασκηση..

και για να επανελθω παλι στην ιστορια 5 κεφαλαια ειναι,θα τα μαθουμε τι να κανουμε..!και πολλες πηγες για να εξοικειωθουμε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Σημερα γραφαμε το πρωτο κεφαλαιο στην ιστορια, σιχαθηκα τον ευατο μου που τα ειπα τοσες φορες! Θα μου στριψει στο τελος :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Σημερα γραφαμε το πρωτο κεφαλαιο στην ιστορια, σιχαθηκα τον ευατο μου που τα ειπα τοσες φορες! Θα μου στριψει στο τελος :P

Πως έγραψες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Πως έγραψες;

Ηταν 3 ερωτησεις καθαρης αναπτυξης, και 1 με 2 ορισμους!

τις 3 τις εγραψα αυτολεξει, στην 4η που ειχε να κανει με την περιοδο της παγκοσμιας οικονομικης κρισης, και τα μετρα αντιμετωπισης που ελαβε το ελληνικο κρατος, εγραψα μονο το 1ο σκελος, και ως 2ο εγραψα μια παραγραφο απο καπου αλλου (βλακεια). δεν μου ερχοταν το κομματι που δεν εγραψα, το οποιο ομως το ηξερα πολυ καλα... ευχαριστημενος ειμαι παρ ολα αυτα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanosK

Δραστήριο μέλος

Ο stefanosK αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 722 μηνύματα.
Ηταν 3 ερωτησεις καθαρης αναπτυξης, και 1 με 2 ορισμους!

τις 3 τις εγραψα αυτολεξει, στην 4η που ειχε να κανει με την περιοδο της παγκοσμιας οικονομικης κρισης, και τα μετρα αντιμετωπισης που ελαβε το ελληνικο κρατος, εγραψα μονο το 1ο σκελος, και ως 2ο εγραψα μια παραγραφο απο καπου αλλου (βλακεια). δεν μου ερχοταν το κομματι που δεν εγραψα, το οποιο ομως το ηξερα πολυ καλα... ευχαριστημενος ειμαι παρ ολα αυτα :)

Μπράβο!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια-Α

Νεοφερμένος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
να μην αγχώνεσαι....εγώ αγχωνόμουν...να τα βλέπεις όλα ήρεμα κ ότι θα τα καταφέρεις! φυσικά κ μπορείς να αποστηθίσεις τα πάντα! το ανθρώπινο μυαλό έχει άπειρες δυνατότητες!
τόσα τραγούδια ξέρουμε απέξω! άμα τα βάλεις κοντά κοντά, η ύλη των μαθημάτων είναι μικρότερη σ έκταση...
εσύ να προσβλέπεις στο σκοπό σου κ να βαδίζεις απρόσκοπτα προς αυτόν!

ούτε να ρωτάτε πόσες ώρες χρειάζεται για να περάσετε παιδαγωγικό-νομική-ψυχολογια κλπ, ούτε να ρωτάτε τα προγράμματα των άλλων...

ο καθένας το δικό του πρόγραμμα...να στηρίζεται στις δικές του αντοχές! γτ, άντε κ σου λέω εγώ, για να περάσεις νομική-παιδαγωγικό κλπ με καλό βαθμό, διάβαζε 15 ώρες τη μέρα....εσύ δλδ τι θα κάνεις? απαπα

γνωρίστε τα όρια του εαυτού σας κ μην τα υπερβαίνετε!

τα εφόδια που χρειάζεσαι από δω κ στο εξής είναι υπομονή και ΕΠΙΜΟΝΗ, συγκέντρωση και αφοσίωση στο στόχο σου, και πλήρη κατανόηση των διδακτικών αντικειμνένων, ώστε να μην έχεις κενά....
ξεκίνα με όρεξη κ μη βλέπεις τον όγκο κ το φόρτο εργασίας...αλλά φρόντιζε τα κομματάκια που θα παραδίδονται καθημερινά να τα κάνεις κτήμα σου κ να τα κατανοείς απόλυτα....

έτσι δν θα έχεις κανένα πρόβλημα....κ δε θα κολλάς στο ότι η ύλη είναι μεγάλη...
η ύλη είναι ικανοποιητική, κ εφικτή..
φέρνοντάς την εις πέρας δείχνεις κ τι αξίζεις στο κάτω κάτω ;)

φιλια...και καλή επιτυχία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
παιδια μη λετε οτι η ιστορια δε χρειαζεται παπαγαλια..συμφωνω οτι πρεπει να καταλαβαινεις τι διαβαζεις αλλα απο εκει και περα πρεπει να τη μαθεις αυτολεξει ! αμα τα χεις καταλαβει ολα τελεια αλλα πας και τα γραψεις με δικα σου λογια δε θα παρεις καλη βαθμολογια..οπως και στη βιολογια πιστευω..

παντως κι εγω τωρα παω Γ λυκειου κι οταν ξεκινησα τα φροντ ειχα την ιδια απορια !! αλλα σιγα σιγα βλεπω οτι αμα τα διαβαζεις ολα καλα απ την αρχη οπως πρεπει, τελικα σου μενουν ! ιστορια πχ τελειωσαμε το 1ο και γραψαμε κ το ειχα μαθει ολο απ εξω να το λεω ! non stop ! xP ετσι μετα στην επαναληψη παλι θα τα θυμασαι θα δεις ! ;) απλα πρεπει απ την αρχη να τα διαβαζεις ολα ωστε να μην εχεις κενα..

και στα λατινικα νομιζω καποιος ειπε οτι δεν εχει τιποτα απ εξω..λαθος ! κι εκει ολα απ εξω ειναι ! εκει πια ειναι στο τσεπακι σου να γραψεις 100 αν διαβασεις πολυ ! σε καθε κειμενο να ξερεις ολη τη συνταξη και αναλυτικα τις δευτερευουσες,τη μεταφραση κ μετα να πιανεις μια-μια λεξη του κειμενου κ να λες τι ειναι κ αν εχει καποια ιδιομορφια..πχ aetas-aetatis θηλ 3 , γεν πληθ aetatum/aetatium ! αν τα κανεις ετσι ξερεις τα παντα ολα :Pκαι δεν εχεις κανενα αγχος..και φυσικα γραμματικη τελεια,μετατροπες κλπ που απλα θελουν εξασκηση..

και για να επανελθω παλι στην ιστορια 5 κεφαλαια ειναι,θα τα μαθουμε τι να κανουμε..!και πολλες πηγες για να εξοικειωθουμε..
Για να τα γράψεις αυτολεξεί στο γραπτό σου κείμενο πρέπει να κάνεις copy-paste από τον υπολογιστή σου. Η παπαγαλία είναι μέχρις ενός βαθμού, όχι για 97 σελίδες που είναι η ύλη της ιστορίας.
Σωστό να μην έχεις κενά αλλά όχι ότι μπορείς κατεβατά να γράψεις ό,τι έλεγε το βιβλίο. Ή κάπου θα τα μπουρδουκλώσεις ή θα ξεχάσεις κάτι.
Όσο για τα λατινικά συμφωνώ πως χρειάζεται κάποια αποστήθιση σε ορισμένους ηλίθιους ορισμούς ειδικά από το σαρακοστό κεφάλαιο και έπειτα που σε κάποιες δευτερεύουσες προτάσεις λέει ό,τι να 'ναι. Όσο για το κείμενο εννοείται ότι πρέπει να ξέρεις κάθε λέξη με το νι και με το σίγμα, τους χρόνους επαναλήψεις, τα γένη των ουσιαστικών κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Για να τα γράψεις αυτολεξεί στο γραπτό σου κείμενο πρέπει να κάνεις copy-paste από τον υπολογιστή σου. Η παπαγαλία είναι μέχρις ενός βαθμού, όχι για 97 σελίδες που είναι η ύλη της ιστορίας.
Σωστό να μην έχεις κενά αλλά όχι ότι μπορείς κατεβατά να γράψεις ό,τι έλεγε το βιβλίο. Ή κάπου θα τα μπουρδουκλώσεις ή θα ξεχάσεις κάτι.
Όσο για τα λατινικά συμφωνώ πως χρειάζεται κάποια αποστήθιση σε ορισμένους ηλίθιους ορισμούς ειδικά από το σαρακοστό κεφάλαιο και έπειτα που σε κάποιες δευτερεύουσες προτάσεις λέει ό,τι να 'ναι. Όσο για το κείμενο εννοείται ότι πρέπει να ξέρεις κάθε λέξη με το νι και με το σίγμα, τους χρόνους επαναλήψεις, τα γένη των ουσιαστικών κτλ.

δεν ειναι πολλες οι 97 σελιδες..αμα τις εχεις κανει 100 φορες (που λεει ο λογος :Ρ) μπορεις να τα θυμασαι ακριβως..δηλαδη δεν ειναι αδυνατο..μπορει παλι να αλλαζεις καποιες λεξεις (χωρις φυσικα να αλλαζει και το νοημα) που λογικα δεν πειραζει..αλλα οχι να τα εχεις καταλαβει και να γραφεις ξερω γω το νοημα με τα δικα σου..αυτο εννοω ! δεν ξερω και πώς ειναι τωρα θα δωδω απλα οι καθηγητες αυτο μας λενε..οπως τα λεει μεσα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
δεν ειναι πολλες οι 97 σελιδες..αμα τις εχεις κανει 100 φορες (που λεει ο λογος :Ρ) μπορεις να τα θυμασαι ακριβως..δηλαδη δεν ειναι αδυνατο..μπορει παλι να αλλαζεις καποιες λεξεις (χωρις φυσικα να αλλαζει και το νοημα) που λογικα δεν πειραζει..αλλα οχι να τα εχεις καταλαβει και να γραφεις ξερω γω το νοημα με τα δικα σου..αυτο εννοω ! δεν ξερω και πώς ειναι τωρα θα δωδω απλα οι καθηγητες αυτο μας λενε..οπως τα λεει μεσα..
Το να γράφεις αυτό το οποίο λέει το βιβλίο με δικά σου λόγια είναι προσόν. Δε γίνεται να γράψεις κάτι διαφορετικό. Όλα έχουν μια σειρά. Τώρα αντί να γράψεις εντολή, γράψεις διαταγή κ.ο.κ. κανείς δεν μπορεί να σου πει τίποτα. Αν εσύ γράψεις τα γεγονότα όπως εξελίχθηκαν στην Κρητική Επανάσταση με το νι και με το σίγμα αλλά με δικά σου λόγια, ποιος θα σου κόψει μονάδες;
Μας έχουν εντρυφήσει ορισμένοι καθηγητές μια τρομολαγνεία σαν να επρόκειτο να μας σφάξουν αν γράψουμε με δικά μας λόγια αυτά τα οποία αναφέρει το βιβλίο (προς Θεού δε μιλάω για περίληψη ή κάτι τέτοιο απλά να είναι ο εκφραστικός λόγος δικός σου). Χωρίς κανένα ουσιαστικό κέρδος ή όφελος, έτσι απλά για να ρέπουμε περισσότερο προς την παπαγαλία και να νομίζουμε από πάνω πως κάνουμε και το σωστό και ότι αυτοί είναι καλοί επαγγελματίες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Το να γράφεις αυτό το οποίο λέει το βιβλίο με δικά σου λόγια είναι προσόν. Δε γίνεται να γράψεις κάτι διαφορετικό. Όλα έχουν μια σειρά. Τώρα αντί να γράψεις εντολή, γράψεις διαταγή κ.ο.κ. κανείς δεν μπορεί να σου πει τίποτα. Αν εσύ γράψεις τα γεγονότα όπως εξελίχθηκαν στην Κρητική Επανάσταση με το νι και με το σίγμα αλλά με δικά σου λόγια, ποιος θα σου κόψει μονάδες;
Μας έχουν εντρυφήσει ορισμένοι καθηγητές μια τρομολαγνεία σαν να επρόκειτο να μας σφάξουν αν γράψουμε με δικά μας λόγια αυτά τα οποία αναφέρει το βιβλίο (προς Θεού δε μιλάω για περίληψη ή κάτι τέτοιο απλά να είναι ο εκφραστικός λόγος δικός σου). Χωρίς κανένα ουσιαστικό κέρδος ή όφελος, έτσι απλά για να ρέπουμε περισσότερο προς την παπαγαλία και να νομίζουμε από πάνω πως κάνουμε και το σωστό και ότι αυτοί είναι καλοί επαγγελματίες...

γενικα δεν ειμαι υπερ της παπαγαλιας.! απλα τωρα στις πανελληνιες ποτε δεν ξερεις..γιατι να το ρισκαρεις να τα γραψεις με δικα σου λογια οταν ΟΛΟΙ σου λενε πως πρεπει οπως τα λεει μεσα; οντως μπορει να ειναι οπως τα λες ! να μην εχει σημασια,αλλα δεν ξερεις κιολας σε τι βαθμολογητη θα πεσεις..μπορει καποιος να τα θελει οπως τα χει το βιβλιο..να το εχει απο διπλα και να ελεγχει..γι αυτο αν τα μαθαινεις ετσι, απλα εισαι πιο σιγουρος..δηλαδη μπορει οντως οπως λες να μην τους πειραζει ακομα κι αν δεν τα γραφεις οπως τα εχει το βιβλιο και εχεις ωραιο λογο και ειναι σωστα και βγαινει και νοημα..απλα προσωπικα δε θα το ρισκαρα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
γενικα δεν ειμαι υπερ της παπαγαλιας.! απλα τωρα στις πανελληνιες ποτε δεν ξερεις..γιατι να το ρισκαρεις να τα γραψεις με δικα σου λογια οταν ΟΛΟΙ σου λενε πως πρεπει οπως τα λεει μεσα; οντως μπορει να ειναι οπως τα λες ! να μην εχει σημασια,αλλα δεν ξερεις κιολας σε τι βαθμολογητη θα πεσεις..μπορει καποιος να τα θελει οπως τα χει το βιβλιο..να το εχει απο διπλα και να ελεγχει..γι αυτο αν τα μαθαινεις ετσι, απλα εισαι πιο σιγουρος..δηλαδη μπορει οντως οπως λες να μην τους πειραζει ακομα κι αν δεν τα γραφεις οπως τα εχει το βιβλιο και εχεις ωραιο λογο και ειναι σωστα και βγαινει και νοημα..απλα προσωπικα δε θα το ρισκαρα..
Κι εγώ αυτό που λέω από την πλευρά μου είναι ότι οι βαθμολογητές είναι καθηγητές και όχι μπαμπούλες! Βαθμολογούν με πολύ μεγαλύτερη επιείκεια απ' ό,τι πιστεύουμε και πίστεψέ με δεν υπάρχει κανένας βαθμολογητής να παίρνει από δίπλα του το βιβλίο και να ελέγχει κατά γράμμα τις απαντήσεις σου. Αυτό απλά δε γίνεται! Γι' αυτό λέω πως μας έχουν εμφυσήσει τη νοοτροπία "Αν δεν τα γράψεις όπως τα λέει το βιβλίο, κάηκες." Είναι τελείως λανθασμένη και ηλίθια αυτή η άποψη και προμοτάρεται κυρίως από κάποιους ειδήμονες σαν αυτούς που σκορπάνε τον τρόμο στα παιδιά μόλις γυρίσουν από τις πανελλήνιες με τις μαλακίες που λένε στο τηλεκούτι ως απαντήσεις...

Υ.Γ. Δεν επιτίθεμαι σε σένα προσωπικά απλά μου τη βιδώνει αυτή η νοοτροπία που περνούν σε μας και τον κάθέναν από εμάς. Λες και είναι κόλαφος αν γράψουμε το ίδιο πράγμα με διαφοροποιημένο λεξιλόγιο. Σαν τα μούτρα τους τα κατήντησαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Βαθμολογούν με πολύ μεγαλύτερη επιείκεια απ' ό,τι πιστεύουμε και πίστεψέ με δεν υπάρχει κανένας βαθμολογητής να παίρνει από δίπλα του το βιβλίο και να ελέγχει κατά γράμμα τις απαντήσεις σου.

Και όμως αρκετοί το κάνουν και βαθμολογούν με άριστα την παπαγαλία ενώ σε παιδιά που έχουν αλλάξει λίγο τα λόγια κατεβάζουν λίγα μόρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antigrafakias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο antigrafakias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Και όμως αρκετοί το κάνουν και βαθμολογούν με άριστα την παπαγαλία ενώ σε παιδιά που έχουν αλλάξει λίγο τα λόγια κατεβάζουν λίγα μόρια...
Αυτό από πού προκύπτει; Συζήτησες προσωπικά με κάποιον βαθμολογητή; Είχες την ευκαιρία να δεις από κοντά κανένα τέτοιο γραπτό για να είσαι 1000% σίγουρος ότι αυτά που έγραψε ο Χ μαθητής συνέπιπταν απολύτως με το ζητούμενο της ερωτήσεως; Ή απλά στηρίζεσαι σε μαρτυρίες "κατατρεγμένων" μαθητών οι οποίοι λόγω της αποτυχίας τους να γράψουν στο βαθμό τον οποίο επιθυμούσαν είπαν να φορτώσουν τις ευθύνες σε άλλους (οι οποίοι είναι πάντοτε οι βαθμολογητές-καθηγητές);
Τα urban legends τα έχω ακούσει κι εγώ κι αυτά ζουν και βασιλεύουν αλλά καλό είναι να βουλώνουμε τα αυτιά μας γιατί ως επί το πλείστον ακούμε μόνο παπατζηλίκια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Κι εγώ αυτό που λέω από την πλευρά μου είναι ότι οι βαθμολογητές είναι καθηγητές και όχι μπαμπούλες! Βαθμολογούν με πολύ μεγαλύτερη επιείκεια απ' ό,τι πιστεύουμε και πίστεψέ με δεν υπάρχει κανένας βαθμολογητής να παίρνει από δίπλα του το βιβλίο και να ελέγχει κατά γράμμα τις απαντήσεις σου. Αυτό απλά δε γίνεται! Γι' αυτό λέω πως μας έχουν εμφυσήσει τη νοοτροπία "Αν δεν τα γράψεις όπως τα λέει το βιβλίο, κάηκες." Είναι τελείως λανθασμένη και ηλίθια αυτή η άποψη και προμοτάρεται κυρίως από κάποιους ειδήμονες σαν αυτούς που σκορπάνε τον τρόμο στα παιδιά μόλις γυρίσουν από τις πανελλήνιες με τις μαλακίες που λένε στο τηλεκούτι ως απαντήσεις...

Οι καθηγητές το λένε αυτό γιατί δεν ξέρουν σε τι εξεταστή θα πέσει το κάθε γραπτό! Υπάρχουν εξεταστές που βλέπουν το βιβλίο και σημειώνουν με τικ το γραπτο, και ετσι βγαζουν το βαθμο! Το εχω δει απο προσωπικη εμπειρια σε καθηγητρια στην Α'Λυκειου στο μαθημα της Ιστοριας! Αλλοι παλι δεν εχουν την ορεξη να διαβαζουν τον καθενα να λεει τα ιδια πραγματα με αλλα λογια, και αρχιζουν και "πετσοκοβουν"!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Αυτό από πού προκύπτει; Συζήτησες προσωπικά με κάποιον βαθμολογητή; Είχες την ευκαιρία να δεις από κοντά κανένα τέτοιο γραπτό για να είσαι 1000% σίγουρος ότι αυτά που έγραψε ο Χ μαθητής συνέπιπταν απολύτως με το ζητούμενο της ερωτήσεως; Ή απλά στηρίζεσαι σε μαρτυρίες "κατατρεγμένων" μαθητών οι οποίοι λόγω της αποτυχίας τους να γράψουν στο βαθμό τον οποίο επιθυμούσαν είπαν να φορτώσουν τις ευθύνες σε άλλους (οι οποίοι είναι πάντοτε οι βαθμολογητές-καθηγητές);
Τα urban legends τα έχω ακούσει κι εγώ κι αυτά ζουν και βασιλεύουν αλλά καλό είναι να βουλώνουμε τα αυτιά μας γιατί ως επί το πλείστον ακούμε μόνο παπατζηλίκια...

O φιλόλογος μου ήταν διορθωτής σε έκθεση και ιστορία και τα είδε με τα μάτια του. Λες να μου λέει ψέματα; Η χειρότερη περίπτωση είναι να πέσεις σε τέτοιο διορθωτή και για το λόγο αυτό τα μαθαίνεις παπαγαλία. Προετοιμάσου για το χειρότερο, έλπιζε το καλύτερο:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top