Δημιουργία Προγράμματος Ιατρικής με δίδακτρα στο ΑΠΘ

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
οκ δεν το ηξερα.αυτο αφορα αποκλειστικα ξενους ομως??γτ αν αφορα και ελληνες ποιο το νοημα των πανελλαδικων μετα για καποιον που ναι πλουσιος?Απο την αλλη συμφωνω με τον προεδρο του απθ θα ναι σημαντικη τονωση για την ελληνικη οικονομια.Ισως αυτος ο νομος να μας προιδεαζει και για λειτουργια ιδιωτικων πανεπιστημιων στο μελλον?

Ευκλείδη είπαμε , αφορά και Ξένους και Έλληνες. Μα αν είναι κάποιος πλούσιος ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ πάει στο εξωτερικό συνήθως (ΗΠΑ , Γερμανία etc) οπότε οι Πανελλαδικές εδώ και χρόνια για τους πλούσιους δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα , επίσης ναι και γω πιστεύω ότι προΪδεάζει για δημιουργία ξενόγλωσσων προγραμμάτων και στα υπόλοιπα Πανεπιστήμια της χώρας (αλλά φυσικά θα μπορείς να μπεις στο Ελληνόφωνο "δωρεάν" μέσω Πανελλαδικών (βάζω το δωρεάν σε εισαγωγικά λόγω των φροντιστηρίων) ). Τώρα για ΕΝΤΕΛΩΣ ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν νομίζω.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Γιατρε-μαθηματικε-υποψηφιε msc/αιωνιε φοιτητη ιατρικης/πρωην φοιτητη ιερατικων σπουδων δεν ξερεις παρα τη 12ετη πορεια σου στα πανεπιστημια, κατα δηλωση σου παντα, οτι αυτα εχουν πρυτανεις κ οχι προεδρους? Σ εφαγε το διαβασμα Ευκλειδηηηηη. Αλλαξες κ τη σχολη βλεπω...
δεν με ενδιεφερε ποτε το διοικητικο καθεστως των πανεπιστημιων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

εδω γραφει οτι δεν επιτρεπεται παντως.
 

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Νομίζω ότι πολλοί πρέπει να αντιληφθούν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα δημόσιο και ένα δωρεάν αγαθό.
Προφανώς, ένα δημόσιο αγαθό ενδέχεται να διατίθεται δωρεάν. Όχι αναγκαστικά, όμως.

Υπό στενή οικονομική έννοια, ούτε η τωρινή εκπαίδευση είναι δημόσιο αγαθό.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
θα δουμε πως θα περπατησει ολο αυτο.εγω ειμαι θετικος γτ θα τονωνεται η ελληνικη οικονομια.επισης αφου θα διοργανωνεται απο τα δημοσια πανεπιστημια που εχουν το know how της υποθεσης και οχι απο εναν ιδιωτη που απλα θελει να κονομησει δεδομενα θα ειναι ποιοτικες σπουδες.
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,887 μηνύματα.
Νομίζω ότι πολλοί πρέπει να αντιληφθούν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα δημόσιο και ένα δωρεάν αγαθό.
Προφανώς, ένα δημόσιο αγαθό μπορεί να διατίθεται δωρεάν. Το δημόσιο δεν σημαίνει αναγκαστικά δωρεάν.

Υπό στενή οικονομική έννοια, ούτε η τωρινή εκπαίδευση είναι δημόσιο αγαθό.

Νομίζω αυτό αποτελεί παιχνίδι των λέξεων.
Δημόσιο δεν θα έπρεπε να σημαίνει για όλους, ανεξαρτήτως πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικών καταβολών;

Και πάλι, η λογική κίνηση είναι η δράση προς τόνωση της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης. Αλλά μπρος στο εύκολο χρήμα, ποιος σκέφτεται τέτοιες μικρότητες.
 

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Ευκλείδη είπαμε , αφορά και Ξένους και Έλληνες. Μα αν είναι κάποιος πλούσιος ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ πάει στο εξωτερικό συνήθως (ΗΠΑ , Γερμανία etc) οπότε οι Πανελλαδικές εδώ και χρόνια για τους πλούσιους δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα , επίσης ναι και γω πιστεύω ότι προΪδεάζει για δημιουργία ξενόγλωσσων προγραμμάτων και στα υπόλοιπα Πανεπιστήμια της χώρας (αλλά φυσικά θα μπορείς να μπεις στο Ελληνόφωνο "δωρεάν" μέσω Πανελλαδικών (βάζω το δωρεάν σε εισαγωγικά λόγω των φροντιστηρίων) ). Τώρα για ΕΝΤΕΛΩΣ ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν νομίζω.
Στη Γερμανια κ στις ΗΠΑ δε μπαινεις σε ιατρικες σχολες με οικονομικα κριτηρια. Ισα ισα τα γερμανικα πανεπιστημια ή ειναξ δωρεαν ή πληρωνεις ενα συμβολικο ποσο το εξαμηνο κ εισαγεσαι μεσω του ΓΒΠ των Πανελληνιων
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Νομίζω ότι πολλοί πρέπει να αντιληφθούν τη διαφορά ανάμεσα σε ένα δημόσιο και ένα δωρεάν αγαθό.
Προφανώς, ένα δημόσιο αγαθό ενδέχεται να διατίθεται δωρεάν. Όχι αναγκαστικά, όμως.

Υπό στενή οικονομική έννοια, ούτε η τωρινή εκπαίδευση είναι δημόσιο αγαθό.
Ακριβώς.
Σε πολλά πανεπιστήμια Δημόσια (π.χ. στην Κύπρο), υπάρχει κόστος σπουδών, το οποίο καλύπτεται από το κράτος.
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 799 μηνύματα.
Στη Γερμανια κ στις ΗΠΑ δε μπαινεις σε ιατρικες σχολες με οικονομικα κριτηρια. Ισα ισα τα γερμανικα πανεπιστημια ή ειναξ δωρεαν ή πληρωνεις ενα συμβολικο ποσο το εξαμηνο κ εισαγεσαι μεσω του ΓΒΠ των Πανελληνιων

Γενικά αναφέρομαι όχι μόνο για Ιατρικές.
 

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
θα δουμε πως θα περπατησει ολο αυτο.εγω ειμαι θετικος γτ θα τονωνεται η ελληνικη οικονομια.επισης αφου θα διοργανωνεται απο τα δημοσια πανεπιστημια που εχουν το know how της υποθεσης και οχι απο εναν ιδιωτη που απλα θελει να κονομησει δεδομενα θα ειναι ποιοτικες σπουδες.
Αν συστρατευτεις κ εσυ homo universalis σ αυτη την κοινη προσπαθεια, ειναι καταδικασμενη να επιτυχει.
 

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Α, ξέχασα να πω: Μπράβο στο ΑΠΘ. Γιατί να φεύγουν πολλοί για να σπουδάσουν σε άλλες, γειτονικές χώρες; Ευελπιστώ να επεκταθούν τα αγγλόφωνα, με δίδακτρα πρ
Νομίζω αυτό αποτελεί παιχνίδι των λέξεων.
Δημόσιο δεν θα έπρεπε να σημαίνει για όλους, ανεξαρτήτως πολιτικο-οικονομικο-κοινωνικών καταβολών;

Δεν είμαι σε θέση να πω τι "θα έπρεπε να σημαίνει". Ακολουθώ τους ορισμούς που θέτει η επιστήμη μου:

In economics, a public good (also known as a social good or collective good) is a good that is both non-excludable and non-rivalrous, in that individuals cannot be excluded from use or could benefit from without paying for it, and where use by one individual does not reduce availability to others or the good can be used simultaneously by more than one person. (Varian, Microeconomic Analysis)

Πάντως, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δημόσια, ερευνητικά πανεπιστήμια τα οποία θέτουν δίδακτρα.

Να αναφέρω, τέλος, ότι είναι δύσκολο νομικά να επιβληθούν δίδακτρα σε Έλληνες και σε πολίτες της ΕΕ. Δεδομένου ότι τα προπτυχιακά προγράμματα δεν μπορούν να διατίθενται με δίδακτρα για Έλληνες και πολίτες της ΕΕ (δες αρχή της μη διάκρισης), τα επί πληρωμής προπτυχιακά προγράμματα μάλλον θα προσφέρονται σε πολίτες τρίτων χωρών (για αυτό γίνεται εκτενής αναφορά για Ινδία, ΗΠΑ, Κίνα).
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Α, ξέχασα να πω: Μπράβο στο ΑΠΘ. Γιατί να φεύγουν πολλοί για να σπουδάσουν σε άλλες, γειτονικές χώρες; Ευελπιστώ να επεκταθούν τα αγγλόφωνα, με δίδακτρα πρ


Δεν είμαι σε θέση να πω τι "θα έπρεπε να σημαίνει". Ακολουθώ τους ορισμούς που θέτει η επιστήμη μου:

In economics, a public good (also known as a social good or collective good) is a good that is both non-excludable and non-rivalrous, in that individuals cannot be excluded from use or could benefit from without paying for it, and where use by one individual does not reduce availability to others or the good can be used simultaneously by more than one person. (Varian, Microeconomic Analysis)

Πάντως, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δημόσια, ερευνητικά πανεπιστήμια τα οποία θέτουν δίδακτρα.

Να αναφέρω, τέλος, ότι είναι δύσκολο νομικά να επιβληθούν δίδακτρα σε Έλληνες και σε πολίτες της ΕΕ. Δεδομένου ότι τα προπτυχιακά προγράμματα δεν μπορούν να διατίθενται με δίδακτρα για Έλληνες και πολίτες της ΕΕ (δες αρχή της μη διάκρισης), τα επί πληρωμής προπτυχιακά προγράμματα μάλλον θα προσφέρονται σε πολίτες τρίτων χωρών (για αυτό γίνεται εκτενής αναφορά για Ινδία, ΗΠΑ, Κίνα).
ΕΑΠ και αγγλόφωνα σε άλλες χώρες όπως μααστριχτ LLB European Law.
 

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Α, ξέχασα να πω: Μπράβο στο ΑΠΘ. Γιατί να φεύγουν πολλοί για να σπουδάσουν σε άλλες, γειτονικές χώρες; Ευελπιστώ να επεκταθούν τα αγγλόφωνα, με δίδακτρα πρ


Δεν είμαι σε θέση να πω τι "θα έπρεπε να σημαίνει". Ακολουθώ τους ορισμούς που θέτει η επιστήμη μου:

In economics, a public good (also known as a social good or collective good) is a good that is both non-excludable and non-rivalrous, in that individuals cannot be excluded from use or could benefit from without paying for it, and where use by one individual does not reduce availability to others or the good can be used simultaneously by more than one person. (Varian, Microeconomic Analysis)

Πάντως, σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δημόσια, ερευνητικά πανεπιστήμια τα οποία θέτουν δίδακτρα.

Να αναφέρω, τέλος, ότι είναι δύσκολο νομικά να επιβληθούν δίδακτρα σε Έλληνες και σε πολίτες της ΕΕ. Δεδομένου ότι τα προπτυχιακά προγράμματα δεν μπορούν να διατίθενται με δίδακτρα για Έλληνες και πολίτες της ΕΕ (δες αρχή της μη διάκρισης), τα επί πληρωμής προπτυχιακά προγράμματα μάλλον θα προσφέρονται σε πολίτες τρίτων χωρών (για αυτό γίνεται εκτενής αναφορά για Ινδία, ΗΠΑ, Κίνα).
Χωρις να γνωριζω τους νομικους περιορισμους, αναφερω κ εγω πως οσον αφορα την ιατρικη ολα τα σοβαρα προγραμμα (karolinska, heidelberg, lmu κ.α) που γνωριζω δεν εχουν διδακτρα για ευρωπαιους πολιτες.
 

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
ΕΑΠ και αγγλόφωνα σε άλλες χώρες όπως μααστριχτ LLB European Law.

Όσον αφορά το Μάαστριχτ, η Ολλανδία επιτρέπει τα δίδακτρα στα προπτυχιακά. Άρα, η αρχή της μη διάκρισης εφαρμόζεται, καθώς δίδακτρα πληρώνουν και οι Ολλανδοί και οι υπήκοοι της ΕΕ. Η Ελλάδα δε το επιτρέπει. Άρα, δεν πληρώνουν δίδακτρα ούτε οι Έλληνες ούτε οι υπήκοοι της ΕΕ.

Τα Ανοικτά Πανεπιστήμια αποτελούν μία ιδιαιτερότητα. Λειτουργούν υπό ειδικό πλαίσιο, μόνο και μόνο επειδή προσφέρονται τα μαθήματα εξ αποστάσεως.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όσον αφορά το Μάαστριχτ, η Ολλανδία επιτρέπει τα δίδακτρα στα προπτυχιακά. Άρα, η αρχή της μη διάκρισης εφαρμόζεται, καθώς δίδακτρα πληρώνουν και οι Ολλανδοί και οι υπήκοοι της ΕΕ. Η Ελλάδα δε το επιτρέπει. Άρα, δεν πληρώνουν δίδακτρα ούτε οι Έλληνες ούτε οι υπήκοοι της ΕΕ.

Τα Ανοικτά Πανεπιστήμια αποτελούν μία ιδιαιτερότητα. Λειτουργούν υπό ειδικό πλαίσιο, μόνο και μόνο επειδή προσφέρονται τα μαθήματα εξ αποστάσεως.
@PanosGR έγραψα μπαρούφα και το έσβησα. Θα επανέλθω, ενδιαφέρον το επιχείρημα.

@PanosGR Το ακούω αυτό που λες, αλλά εν προκειμένω θα μιλούσαμε για διαφορετικά δίδακτρα σε φοιτητές ΕΕ και διεθνών φοιτητών. Το ζήτημα που θέτεις από τι καταλαβαίνω αφορά στο γεγονός ότι τα δίδακτρα δεν είναι ο κανόνας στα δημόσια. Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω, πιθανολογώ δεν αντιβαίνει στην αρχή, εφόσον τα δίδακτρα είναι ενιαία για φοιτητές ΕΕ. Επίσης, λίγο που το έψαξα δεν ξέρω αν υπάρχει αυτό το μοντέλο στο Βέλγιο.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Όσον αφορά το Μάαστριχτ, η Ολλανδία επιτρέπει τα δίδακτρα στα προπτυχιακά. Άρα, η αρχή της μη διάκρισης εφαρμόζεται, καθώς δίδακτρα πληρώνουν και οι Ολλανδοί και οι υπήκοοι της ΕΕ. Η Ελλάδα δε το επιτρέπει. Άρα, δεν πληρώνουν δίδακτρα ούτε οι Έλληνες ούτε οι υπήκοοι της ΕΕ.

Τα Ανοικτά Πανεπιστήμια αποτελούν μία ιδιαιτερότητα. Λειτουργούν υπό ειδικό πλαίσιο, μόνο και μόνο επειδή προσφέρονται τα μαθήματα εξ αποστάσεως.
Σε ενα πρωτο επιπεδο, αναρωτηθηκα αν ειναι δυνατο ενας αντιπρυτανης να αγνοει τα οσα αναφερεις. Ευκολα καταλαβα πως κατι τετοιο για τον αντιπρυτανη κ. Γιαννακουδακη δεν ειναι τιποτα.
Ας παμε λιγους μηνες πισω κ να δουμε τι ειχε υποστηριξει ο κυριος αυτος στο δημοσιο διαλογο:
Οπως αντιλαμβανομαστε ολοι μιλαμε για εναν ανθρωπο που εχει παρει διαζυγιο με την πραγματικοτητα προ πολλου.
Ελπιζω μαζι με την προσκληση ενδιαφεροντος για τους ξενογλωσσους υποψηφιους να τους κοινοποιει κ τις θεσεις του.

Εχει καψει φλαντζα γενικοτερα το νεο πρυτανικο συμβουλιο του απθ ή ειναι ιδεα μου?
 

Ουριήλ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ουριήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρουμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 816 μηνύματα.
Αυτό είναι ένα καλό γεγονός για την χώρα μας. Αρκετοί φοιτητές παγκοσμίως επιζητούν τις χώρες της Ευρώπης κυρίως τις ανατολικές αλλά και τις δυτικές για την ιατρική. Προσελκύοντας κόσμο στη χώρα μας θα υπάρξει μια ανάπτυξη στα πανεπιστήμια διότι αν δεν κάνω λάθος ο δείκτης επιπέδου των πανεπιστημίων διαδραματίζεται και από τους φοιτητές που δέχεται από όλων τον κόσμο και εν τέλει θα αυξηθεί το εισόδημα όχι μόνο της χώρας αλλά και των ιδρυμάτων που αυτό συνεπάγεται σε καλύτερες υποδομές στο μέλλον
 

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Αυτό είναι ένα καλό γεγονός για την χώρα μας. Αρκετοί φοιτητές παγκοσμίως επιζητούν τις χώρες της Ευρώπης κυρίως τις ανατολικές αλλά και τις δυτικές για την ιατρική. Προσελκύοντας κόσμο στη χώρα μας θα υπάρξει μια ανάπτυξη στα πανεπιστήμια διότι αν δεν κάνω λάθος ο δείκτης επιπέδου των πανεπιστημίων διαδραματίζεται και από τους φοιτητές που δέχεται από όλων τον κόσμο και εν τέλει θα αυξηθεί το εισόδημα όχι μόνο της χώρας αλλά και των ιδρυμάτων που αυτό συνεπάγεται σε καλύτερες υποδομές στο μέλλον
Αν ηταν ετσι τα πραγματα, τα πανεπιστημια της Βουλγαριας-Ρουμανιας για τα οποια εχουμε συζητησει τοσο αυτες τις μερες θα ειχαν πιασει ταβανι στις διεθνεις αξιολογησεις, ελα ομως που ειναι ανυπαρκτα.
Εδω δεν εχει υπαρξει ενδιαφερον να οργανωθει προπτυχιακο/μεταπτυχιακο προγραμμα που να απευθυνεται σε υποψηφιους του εξωτερικου πανω στις ελληνικες σπουδες, την ωρα που αντιστοιχες εδρες υπαρχουν στα πιο σοβαρα πανεπιστημια του κοσμου...
 

fmarulezkd

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο fmarulezkd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,775 μηνύματα.
Αν ηταν ετσι τα πραγματα, τα πανεπιστημια της Βουλγαριας-Ρουμανιας για τα οποια εχουμε συζητησει τοσο αυτες τις μερες θα ειχαν πιασει ταβανι στις διεθνεις αξιολογησεις, ελα ομως που ειναι ανυπαρκτα.
Εδω δεν εχει υπαρξει ενδιαφερον να οργανωθει προπτυχιακο/μεταπτυχιακο προγραμμα που να απευθυνεται σε υποψηφιους του εξωτερικου πανω στις ελληνικες σπουδες, την ωρα που αντιστοιχες εδρες υπαρχουν στα πιο σοβαρα πανεπιστημια του κοσμου...
Υπάρχει πλεον απο ΝΔ, λογικα θα δούμε κι άλλα στο μέλλον, αφου απ' οτι φαίνεται το τρέχουν αρκετά.
 

cel123

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο cel123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Υπάρχει πλεον απο ΝΔ, λογικα θα δούμε κι άλλα στο μέλλον, αφου απ' οτι φαίνεται το τρέχουν αρκετά.
Γνωριζα πως ειχαν ξεκινησει προσπαθειες... βεβαια ολη η πρωτοβουλια δεμ ξεκινησε επι ΝΔ, αλλα επι ΣΥΡΙΖΑ

Ψαχνοντας μολις βρηκα κ τουτο:
Στα σοβαρα ειπωθηκε αυτο? Γελασα βραδιατικα
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Για το 40.000-50.000 φοιτητές, δεν θα γίνει κάτι τέτοιο... Αυτά τα νούμερα δεν μπορεί να υπάρξουν.

Για το πρόγραμμα να υπάρξει και με 6.000 ευρώ δίδακτρα, αν υπολογίσεις ότι πρόκειται οι σπουδές να πραγματοποιούνται στο ΕΚΠΑ, που φημίζεται για σπουδές στη θεωρητική κατεύθυνση, είναι μια χαρά και θα προσελκύσουν πολύ κόσμο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top