Δεν ξέρω αν μου αρέσει η κατέυθυνση σπουδών που έχω επιλέξει

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Χαίρετε. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου.

Στο σχολείο ήμουν μέτριος μαθητής, δίαβαζα λίγο, άλλα μου άρεσε να μαθαίνω πράγματα απο άλλες πηγές . Μου άρεσαν τόσο θεωριτικά όσο και πρακτικά γνωστικά αντικείμενα. Στην Πρώτη λυκείου είχα βάλει στόχο οτι θα βελτιωνόμουν τόσο στα μαθήματα που ήδη ήμουν καλός (Ιστορία, Γλώσσα) άλλα και στα θεωρητικά μαθήματα που είχα αδυναμίες (Αρχαία) αλλά και στα θετικά μαθήματα (Χημεία, Βιολογία, Φυσική, Άλγεβρα, Γεωμετρία). Θα μου πείτε τι πάς και θυμάσαι 18 στα 19 ετών μαντράχαλος; Έχει σημασία. Μέτα ήρθε η κορώνα και τα κενά μου μεγάλωσαν και άλλο, και έτσι στην δευτέρα λυκείου εκείπου διαλέγαμε Ομάδες Προσανατολισμού, διάλεξα Ανθρωπιστικών Σπουδών, την οποία την παρακολούθησα τόσο στην Δευτέρα όσο και στην Τρίτη, λόγω των κενών μου στα μαθηματικά.

Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων, άλλα και η συνειδτοποιήση οτι δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής ή να διοριστώ στο δημόσιο (και γενικά η όλη νοοτροπία των ανθρωπιστικών σπουδών), παρόλα αυτά πλέον στην Τρίτη λυκείου -επίσης Ανθρωπιστικών- δεν μπορούσα να κάνω πίσω. Σαν σχολή μου άρεσαν οι Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας, λόγω το οτί κάποτε μου άρεσε η ιδέα της δημοσιογραφίας. Τελικά στις φετινές πανελλήνες δεν συγκεντρωσα τα μόρια για ΑΠΘ και επέλεξα το παρόμοιο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστορία, στο οποίο και πέρασα.


Παρόλο που μου αρέσει η σχολή , τα μαθήματα και το γεγονός οτι η σχολή θεωρείται οτι έχει πόλλες προοπτικές , συνειδτοποιώ οτι μου άρεσε απλά η ιδέα της δημοσιογραφίας, και θα ήθελα να αλλάξω κατεύθυνση σπουδών. Μεταξύ άλλων μου αρέσουν πραγμάτα όπως η τεχνολογία, οι υπολογιστές και τα αυτοκίνητα, και μου αρέσει και να δημιουργώ, και βλέπω οτι τα επαγγέλματα του προγραμματιστή ή του μηχανικού έχουν καλύτερες προοπτικές.Για αυτό σκέφτομαι αφού τελείωσω την σχολή, ξεμπερδευσώ με τον στρατό και κάνω το μεταπτυχιακό μου, να δώσω ξανά πανελλαδικές απο το 2ο ή το 4ο πεδίο για να περάσω σε κάποια σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πληροφορικής ή Μηχανολόγων Μηχανικών. Σκέφτομαι επίσης όταν έχω χρόνο να κάνω ταυτόχρονα ιδιαίτερα σε Χημεία, Φυσική και Μαθηματικά για ξαναδώσω απο Θετική ή τουλάχιστον απο Οικονομίας.

Ποία είναι η γνώμη σας; Αξίζει;
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Σκέφτομαι επίσης όταν έχω χρόνο να κάνω ταυτόχρονα ιδιαίτερα σε Χημεία, Φυσική και Μαθηματικά για ξαναδώσω απο Θετική ή τουλάχιστον απο Οικονομίας.
Δεν βγαίνει τόσο εύκολα...και υπόψην πως η σχολή σου είναι 4 χρόνια νμζ και αν καταφέρεις και μπεις ΗΜΜΥ θα φας άλλα 5 χρόνια...σύνολο 9...στη καλύτερη...
9 έτη σπουδών? Αν είσαι άνετος οικονομικά οκ...και μπορείς να είσαι φοιτητής για 9 χρόνια οκ...πάω πάσο...
Μετά σίγουρα θα χρειαστείς μάστερ...+2 χρόνια...11 σύνολο στη καλύτερη...
Στη καλύτερη διότι οι σχολές μηχανικών δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση και θέλει αφοσίωση σε αυτές σε μεγάλο βαθμό και παράλληλα να ψάχνεσαι μόνος σου για το καινούργιο...
Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων, άλλα και η συνειδτοποιήση οτι δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής ή να διοριστώ στο δημόσιο (και γενικά η όλη νοοτροπία των ανθρωπιστικών σπουδών)
Μπρο δεν είναι όλοι καθηγητές από ανθρωπιστηκών σπουδών ή δημόσιοι υπάλληλοι...
Έχω φίλη μου που από παιδαγωγικό έκανε μάστερ στα ναυτιλιακά...
Μεταξύ άλλων μου αρέσουν πραγμάτα όπως η τεχνολογία, οι υπολογιστές και τα αυτοκίνητα, και μου αρέσει και να δημιουργώ, και βλέπω οτι τα επαγγέλματα του προγραμματιστή ή του μηχανικού έχουν καλύτερες προοπτικές.
Τι σου αρέσει σχετικά με τη τεχνολογία και τα αυτοκίνητα?
Για αυτό σκέφτομαι αφού τελείωσω την σχολή, ξεμπερδευσώ με τον στρατό και κάνω το μεταπτυχιακό μου, να δώσω ξανά πανελλαδικές απο το 2ο ή το 4ο πεδίο για να περάσω σε κάποια σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πληροφορικής ή Μηχανολόγων Μηχανικών.
Είναι μεγάλο άλμα αλλά όχι ακατόρθωτο...

Προσωπικά θεωρώ πως πρέπει να κάτσεις να σκεφτείς αν πραγματικά θες να γίνεις ΗΜΜΥ ή Μηχ.Μηχανικός και αν πραγματικά σου αρέσουν αυτά τα επαγγέλματα...αν πηγαίνεις σε κάτι μόνο για τα λεφτά θα καταλήξεις να μην σου αρέσει η δουλεία σου σε σημείο αηδίας...
Είναι ιδιαίτερο επάγγελμα και ακόμα πιο ιδιαίτερες οι σπουδές των ηλεκτρολόγων μηχανικών...και πρέπει να τις γουστάρεις...ΠΟΛΥ...

Επειδή μίλησες για πληροφορική...έχεις ψαχτεί με καμία γλώσσα προγραμματισμού?
 

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,088 μηνύματα.
.Για αυτό σκέφτομαι αφού τελείωσω την σχολή, ξεμπερδευσώ με τον στρατό και κάνω το μεταπτυχιακό μου,
Συγνώμη αλλά αυτό δεν μπορεί να περάσει ασχολίαστο. Δεν σου αρέσει καν η σχολή και σκέφτεσαι ήδη το μεταπτυχιακό; Βασικά, ακόμα δεν έχεις μπει στη σχολή καλά καλά και κανεις πλάνο για τα επόμενα 6-7 χρόνια; Πολλά αλλάζουν με τον καιρό. Δεν ξέρεις αρχικά αν θα έχεις το ψυχικό κουράγιο ή την οικονομική άνεση, μετά από τόσα χρόνια σπουδών (προπτυχιακών,δεν περιλαμβανω καν το μεταπτυχιακό) να πας για δεύτερο πτυχίο. Εγώ θα σου έλεγα ότι αν βλεπεις ότι δεν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο που έχεις επιλέξει, να μην το καθυστερείς και να κανεις τώρα είτε 10%, είτε να ξαναδωσεις. Κρίμα να μένεις σε κάτι που δεν σου αρέσει με την προοπτική ότι ίσως, κάποτε, μετά από 6-7 χρόνια θα ξεκινήσεις πάλι από την αρχή να μαθαίνεις κάτι νέο. Γιατί μην ξεχνάς ότι στη σχολή χτίζεται και ένα βιογραφικό σιγά σιγά, γίνονται γνωριμίες κτλ. Θα πρέπει να ξεκινήσεις κάτι εντελώς καινούριο ξανά, ενώ θα έχεις κουραστεί από τόσα χρόνια σπουδών. Αν είσαι σίγουρος ότι θες κάτι σχετικό με υπολογιστές, ξεκινα τώρα προετοιμασία να δώσεις σε 1-2 χρόνια.
 

Nala

Δραστήριο μέλος

Η Nala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 759 μηνύματα.
Χαίρετε. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου.

Στο σχολείο ήμουν μέτριος μαθητής, δίαβαζα λίγο, άλλα μου άρεσε να μαθαίνω πράγματα απο άλλες πηγές . Μου άρεσαν τόσο θεωριτικά όσο και πρακτικά γνωστικά αντικείμενα. Στην Πρώτη λυκείου είχα βάλει στόχο οτι θα βελτιωνόμουν τόσο στα μαθήματα που ήδη ήμουν καλός (Ιστορία, Γλώσσα) άλλα και στα θεωρητικά μαθήματα που είχα αδυναμίες (Αρχαία) αλλά και στα θετικά μαθήματα (Χημεία, Βιολογία, Φυσική, Άλγεβρα, Γεωμετρία). Θα μου πείτε τι πάς και θυμάσαι 18 στα 19 ετών μαντράχαλος; Έχει σημασία. Μέτα ήρθε η κορώνα και τα κενά μου μεγάλωσαν και άλλο, και έτσι στην δευτέρα λυκείου εκείπου διαλέγαμε Ομάδες Προσανατολισμού, διάλεξα Ανθρωπιστικών Σπουδών, την οποία την παρακολούθησα τόσο στην Δευτέρα όσο και στην Τρίτη, λόγω των κενών μου στα μαθηματικά.

Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων, άλλα και η συνειδτοποιήση οτι δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής ή να διοριστώ στο δημόσιο (και γενικά η όλη νοοτροπία των ανθρωπιστικών σπουδών), παρόλα αυτά πλέον στην Τρίτη λυκείου -επίσης Ανθρωπιστικών- δεν μπορούσα να κάνω πίσω. Σαν σχολή μου άρεσαν οι Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας, λόγω το οτί κάποτε μου άρεσε η ιδέα της δημοσιογραφίας. Τελικά στις φετινές πανελλήνες δεν συγκεντρωσα τα μόρια για ΑΠΘ και επέλεξα το παρόμοιο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστορία, στο οποίο και πέρασα.


Παρόλο που μου αρέσει η σχολή , τα μαθήματα και το γεγονός οτι η σχολή θεωρείται οτι έχει πόλλες προοπτικές , συνειδτοποιώ οτι μου άρεσε απλά η ιδέα της δημοσιογραφίας, και θα ήθελα να αλλάξω κατεύθυνση σπουδών. Μεταξύ άλλων μου αρέσουν πραγμάτα όπως η τεχνολογία, οι υπολογιστές και τα αυτοκίνητα, και μου αρέσει και να δημιουργώ, και βλέπω οτι τα επαγγέλματα του προγραμματιστή ή του μηχανικού έχουν καλύτερες προοπτικές.Για αυτό σκέφτομαι αφού τελείωσω την σχολή, ξεμπερδευσώ με τον στρατό και κάνω το μεταπτυχιακό μου, να δώσω ξανά πανελλαδικές απο το 2ο ή το 4ο πεδίο για να περάσω σε κάποια σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πληροφορικής ή Μηχανολόγων Μηχανικών. Σκέφτομαι επίσης όταν έχω χρόνο να κάνω ταυτόχρονα ιδιαίτερα σε Χημεία, Φυσική και Μαθηματικά για ξαναδώσω απο Θετική ή τουλάχιστον απο Οικονομίας.

Ποία είναι η γνώμη σας; Αξίζει;
Έχεις αντιληφθεί το αντικείμενο σπουδών σου;
Συνδυάζει την επικοινωνία με τεχνολογία, μάρκετινγκ
Είδες τά μεταπτυχιακά της σχολής σου;
Αν σε ενδιαφέρει γενικά η πληροφορική ή και η οικονομία νομίζω είσαι σε μία σχολή που τα συνδυάζει αυτά
Δεν είναι απλή σχολή δημοσιογραφίας
Αν θέλεις κάτι τελείως διαφορετικό όπως ημμυ, τότε να δώσεις τώρα, όχι αφού την τελειώσεις
Πάντως η επαγγελματική αποκατάσταση δεν είναι σίγουρη από καμία σχολή, ή δική σου όμως έχει πολύ καλές προοπτικές
Μελέτησε λίγο τις δυνατότητες της σχολής σου και ξανασκεψου το
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 279 μηνύματα.
Πιστεύετε ότι ειναι εφικτό να αλλάξω κατεύθυνση στα μέσα της δευτέρας λυκείου (απο θεωρητική σε θετική) χωρίς κάποιο ουσιαστικό υπόβαθρο σε αυτά τα μαθήματα (σε βαθμό που πέρυσι τα είχα παρατήσει τελείως. Για να σας κατατοπίσω στις εξετάσεις στο τελος έγραψα 12 μαθηματικα και φυσικη και 8 χημεια:'( βέβαια δεν είχα δώσει σχεδόν καθόλου προσοχη).Να σημειωθεί οτι στη κατεύθυνση μου βρίσκομαι σε πολύ καλό επίπεδο και στοχεύω στη νομική της σσας και σε σώματα ασφαλείας (η κατεύθυνση μας ως γνωστόν δεν εχει πολλές επιλογές από αποψη σχολών).Ο λόγος που θέλω να άλλαξω κατεύθυνση είναι ότι δεν είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη για τις σχολές αυτές. Απο θετική θα ήθελα να περάσω στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών.Θεωρείτε ότι ειναι δυνατόν να ξεκινήσω απο το μηδέν σε μια φάση που οι μαθητές που στοχεύουν σε τόσο υψηλόβαθμες σχολες ξεκινούν την υλη της τρίτης λυκείου;
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Σμαρώ μου, Αν ή Νομική σε ικανοποιεί (που μαζί με την ειδική αγωγή και κάποιες άλλες αουτσαίντερ είναι η μόνες αξιόλογες πολιτικές σχολές), τότε να ΜΗΝ αλλάξεις την Ομάδα Προσανατολισμού σου. Αν όχι προσπάθησε να καλύψεις τα κενά σου στα θετικά μαθήματα και κάνε την προσπάθεια σου (εγώ δυστιχώς δεν το έκανα, και τώρα είμαι σε μία περίεργη κατάσταση). Τίποτα δεν είναι ανέφυκτο, εδώ κατέστη εφικτή η πυρηνική σύντηξη :lol:.

@BaSO4 δώσε ένα χεράκι και στους δύο μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 279 μηνύματα.
απλα φοβάμαι οτι θα πάει στράφι όλη η προσπάθεια που έχω κάνει ως τώρα και οτι θα το μετανιώσω γιατί όσο εγώ θα προσπαθώ να καλύψω τα κενά οι άλλοι θα προχωράνε και θα εμβαθύνουν περισσότερο στην ύλη (όπως και να το κάνουμε οι πανελληνιες είναι ανταγωνιστικές εξετάσεις)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σμαρώ μου, Αν ή Νομική σε ικανοποιεί (που μαζί με την ειδική αγωγή και κάποιες άλλες αουτσαίντερ είναι η μόνες αξιόλογες πολιτικές σχολές), τότε να ΜΗΝ αλλάξεις την Ομάδα Προσανατολισμού σου. Αν όχι προσπάθησε να καλύψεις τα κενά σου στα θετικά μαθήματα και κάνε την προσπάθεια σου (εγώ δυστιχώς δεν το έκανα, και τώρα είμαι σε μία περίεργη κατάσταση). Τίποτα δεν είναι ανέφυκτο, εδώ κατέστη εφικτή η πυρηνική σύντηξη :lol:.
ναι μεν θεωρω την νομική ενδιαφέρουσα απλά δεν ξέρω αν είναι το αντικείμενο με το οποίο θέλω να ασχοληθώ στο μελλον
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Χαίρετε. Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου.

Στο σχολείο ήμουν μέτριος μαθητής, δίαβαζα λίγο, άλλα μου άρεσε να μαθαίνω πράγματα απο άλλες πηγές . Μου άρεσαν τόσο θεωριτικά όσο και πρακτικά γνωστικά αντικείμενα. Στην Πρώτη λυκείου είχα βάλει στόχο οτι θα βελτιωνόμουν τόσο στα μαθήματα που ήδη ήμουν καλός (Ιστορία, Γλώσσα) άλλα και στα θεωρητικά μαθήματα που είχα αδυναμίες (Αρχαία) αλλά και στα θετικά μαθήματα (Χημεία, Βιολογία, Φυσική, Άλγεβρα, Γεωμετρία). Θα μου πείτε τι πάς και θυμάσαι 18 στα 19 ετών μαντράχαλος; Έχει σημασία. Μέτα ήρθε η κορώνα και τα κενά μου μεγάλωσαν και άλλο, και έτσι στην δευτέρα λυκείου εκείπου διαλέγαμε Ομάδες Προσανατολισμού, διάλεξα Ανθρωπιστικών Σπουδών, την οποία την παρακολούθησα τόσο στην Δευτέρα όσο και στην Τρίτη, λόγω των κενών μου στα μαθηματικά.

Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων, άλλα και η συνειδτοποιήση οτι δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής ή να διοριστώ στο δημόσιο (και γενικά η όλη νοοτροπία των ανθρωπιστικών σπουδών), παρόλα αυτά πλέον στην Τρίτη λυκείου -επίσης Ανθρωπιστικών- δεν μπορούσα να κάνω πίσω. Σαν σχολή μου άρεσαν οι Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας, λόγω το οτί κάποτε μου άρεσε η ιδέα της δημοσιογραφίας. Τελικά στις φετινές πανελλήνες δεν συγκεντρωσα τα μόρια για ΑΠΘ και επέλεξα το παρόμοιο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστορία, στο οποίο και πέρασα.


Παρόλο που μου αρέσει η σχολή , τα μαθήματα και το γεγονός οτι η σχολή θεωρείται οτι έχει πόλλες προοπτικές , συνειδτοποιώ οτι μου άρεσε απλά η ιδέα της δημοσιογραφίας, και θα ήθελα να αλλάξω κατεύθυνση σπουδών. Μεταξύ άλλων μου αρέσουν πραγμάτα όπως η τεχνολογία, οι υπολογιστές και τα αυτοκίνητα, και μου αρέσει και να δημιουργώ, και βλέπω οτι τα επαγγέλματα του προγραμματιστή ή του μηχανικού έχουν καλύτερες προοπτικές.Για αυτό σκέφτομαι αφού τελείωσω την σχολή, ξεμπερδευσώ με τον στρατό και κάνω το μεταπτυχιακό μου, να δώσω ξανά πανελλαδικές απο το 2ο ή το 4ο πεδίο για να περάσω σε κάποια σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πληροφορικής ή Μηχανολόγων Μηχανικών. Σκέφτομαι επίσης όταν έχω χρόνο να κάνω ταυτόχρονα ιδιαίτερα σε Χημεία, Φυσική και Μαθηματικά για ξαναδώσω απο Θετική ή τουλάχιστον απο Οικονομίας.

Ποία είναι η γνώμη σας; Αξίζει;
Είναι πολύ δύσκολες σχολές όλες αυτές που αναφέρεις και αρκετά διαφορετικές μεταξύ τους. Εαν το μόνο το οποίο γνωρίζεις περί αυτών λοιπόν είναι πως έχουν καλές απολαβές, τότε δεν θα πρότεινα να κάνεις κάποια κίνηση ακόμα καθώς μπορεί να το μετανιώσεις πικρά. Χρειάζεται να κάνεις μια έρευνα λοιπόν για αυτές για να δεις εαν πραγματικά θα σε ενδιέφεραν.

Ρεαλιστικά όπως το θέτεις θες να κάνεις 3-4 χρόνια σπουδών σε μια εντελώς άσχετη σχολή απο αυτές που λες ο,τι σε ενδιαφέρουν, να κάνεις τον στρατό άρα +1 χρόνος, να κάνεις μεταπτυχιακό πάλι σε κάτι άσχετο +1 χρόνος και μετά να δώσεις πανελλήνιες για τις οποίες θα χρειαστείς άλλα +1.5-2 χρόνια προετοιμασίας(καθώς έχεις σοβαρά κενά απο ο,τι κατάλαβα), ώστε τελικά να περάσεις σε μια σχολή που θα χρειαστείς τουλάχιστον 4 με 5 χρόνια να τελειώσεις στην καλύτερη(πιθανότατα 5 με 6.5 χρόνια ειδικά εαν δουλεύεις παράλληλα). Άρα συνολικά έχουμε μίνιμουμ 11 με 12 χρόνια στην καλύτερη εως 14 χρόνια.

Ενώ υπάρχουν λόγοι που θα μπορούσα να σου πω κάντο, ξεκάθαρα δεν αξίζει ακόμα και εαν σε παίρνει οικονομικά. Όπως είπε και η methexys είτε το παίρνεις απόφαση και δίνεις τώρα είτε την αφήνεις στην άκρη την σκέψη αυτή, εκτός εαν το μετανιώσεις φουλ αργότερα που δεν το έκανες και έχεις βγάλει ήδη την πρώτη σχολή. Αλλά εφόσον γνωρίζεις πως δεν σε ενδιαφέρει τόσο η σχολή σου, είναι εντελώς ανούσιο να κάτσεις να την βγάλεις ολόκληρη. Να έλεγε κανείς πως σου μένει 1 εξάμηνο ή ένα έτος ,θα λέγαμε ναι οκ, πάρε το χαρτί εφόσον έφτασες ως εδώ. Αλλά να θες να βγάλεις και μεταπτυχιακό...γιατί ; Και σε όλα αυτά υπάρχει και το ρίσκο να μην σου αρέσει η σχολή έτσι.

Truth to be told, το επάγγελμα του προγραμματιστή είναι η πιο balanced επιλογή καθώς το κέρδος είναι αντίστοιχο του effort σου και κάποιες φορές το υπερβαίνει πολύ. Στου μηχανικού δεν είναι έτσι...ενω μεν σε κάποιες δουλειές μπορείς να παίρνεις αρκετά λεφτά, στις περισσότερες στην ουσία είσαι underpaid σε σχέση με τις γνώσεις σου και την δουλειά που κάνεις. Εαν ψωμολυσάς προφανώς αυτό ακούγεται αστείο, αλλά επί της ουσίας όλοι δεν θέλουμε να αμοιβόμαστε την πραγματική αξία των υπηρεσιών μας;

Οπότε ναι, για αρχή κοινός παρανομαστής σε όλα τα επαγγέλματα αυτά είναι τα μαθηματικά και για το επάγγελμα του μηχανικού και η φυσική, αμέσως μετά και η χημεία(ανάλογα σε τι βάθος μπαίνεις). Εαν δεν σου αρέσουν αυτά τρομερά τότε θα υπάρξει σοβαρό πρόβλημα γιατί ούτε η σχολή θα σου αρέσει, οπότε θα δεινοπαθήσεις να την βγάλεις, ούτε θα παίρνεις και τόσα όσα φαντάζεσαι σε σχέση με το λούκι που θα τραβήξεις για να τελειώσεις. Συγγνώμη εαν ακούγομαι κάπως "μαύρος" και μην με παρεξηγείς, είναι φανταστικά πεδία όλα αυτά και σου ανοίγει πάρα πολύ το μυαλό σε ο,τι έχει να κάνει με το πως λειτουργεί ο κόσμος και η τεχνολογία. Εαν λοιπόν όντως σε ενδιαφέρουν, να τα επιλέξεις. Απλώς ήθελα λίγο να διευκρινίσω κάποια σημεία που αγνοούνται συχνά. Το γρασίδι στην άλλη μεριά του φράχτη ίσως είναι κάπως πιο πράσσινο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν αρνητικά και εκεί. Και όπως έχω ξαναπει παλιότερα, όλα στο τέλος εξαρτώνται απο το με ποια αρνητικά είμαστε οκει να ζήσουμε μαζί και χωρίς ποια θετικά δεν μπορούμε να ζήσουμε χαρούμενοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Μπρο δεν είναι όλοι καθηγητές από ανθρωπιστηκών σπουδών ή δημόσιοι υπάλληλοι...
Έχω φίλη μου που από παιδαγωγικό έκανε μάστερ στα ναυτιλιακά...

Εντωμεταξύ το παιδαγωγικό ήταν στις επιλογές μου στο μηχανογραφικό :lol:.

Τι σου αρέσει σχετικά με τη τεχνολογία και τα αυτοκίνητα?

Μου αρέσουν, οι υπολογιστές και το software πολύ αλλα και το πως λειτουργούν οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Το ίδιο ισχυεί και για τα αυτοκίνητα, με εξιτάρει η τεχνολογία των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών, και είτε περνούσα ΗΜΜΥ, είτε Μηχανολόγος θα ήθελα να ασχοληθώ με εφαρμογές των σπουδών μου σε ακριβώς αυτό (υπ' οψιν αν δώ ότι δεν μου αρέσει η σχολή μου ή τα βρώ σκούρα επαγγελματικά θα ασχοληθώ με ποιό τεχνικό τροπο παρά επιστημονικό μιας και ο πατέρας μου είναι μηχανικός αυτοκινήτων).


Επειδή μίλησες για πληροφορική...έχεις ψαχτεί με καμία γλώσσα προγραμματισμού?

Όχι δεν έχω ψαχτεί σχεδόν καθόλου, είχα προσπαθήσει να μάθω java άλλα το παράτησα.

Έχεις αντιληφθεί το αντικείμενο σπουδών σου;
Συνδυάζει την επικοινωνία με τεχνολογία, μάρκετινγκ
Είδες τά μεταπτυχιακά της σχολής σου;
Αν σε ενδιαφέρει γενικά η πληροφορική ή και η οικονομία νομίζω είσαι σε μία σχολή που τα συνδυάζει αυτά
Δεν είναι απλή σχολή δημοσιογραφίας
Αν θέλεις κάτι τελείως διαφορετικό όπως ημμυ, τότε να δώσεις τώρα, όχι αφού την τελειώσεις
Πάντως η επαγγελματική αποκατάσταση δεν είναι σίγουρη από καμία σχολή, ή δική σου όμως έχει πολύ καλές προοπτικές
Μελέτησε λίγο τις δυνατότητες της σχολής σου και ξανασκεψου το

Μου αρέσει η σχολή μου, απλά είμαι μπερδεμένος και δεν ξέρω τι να κάνω. Ισώς δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, μιας και είμαι στην αρχή ακόμα, τώρα έχω την εξεταστική.

Καλη χρονία είπαμε παιδιά; Καλή χρονία :).
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Όχι δεν έχω ψαχτεί σχεδόν καθόλου, είχα προσπαθήσει να μάθω java άλλα το παράτησα
Δεν είσαι για ΗΜΜΥ.
σόρρυ που θα το πω αλλά είναι πιο δυσκολη σχολή θετικών σπουδών, με Βαρβάτα μαθηματικά, φυσική, προγραμματισμού και εργαστήρια. Σε 5 χρόνια ΔΕΝ βγαίνει. Ούτε εύκολο να περάσεις με πανελλαδικες ή κατατακτήριες σε τμήμα ΗΜΜΥ είναι, δεδομένο ότι τα μαθηματικά σου έχουν σταματήσει σε επίπεδο πρώτης λυκείου.
Παρόμοια φάση και οι μηχανολόγοι, εκτός αν πας σε τμήμα προ ΤΕΙ που εκεί δεν ξέρω τι παίζουν οι βάσεις.

Όπως προείπαν είναι πολλά χρόνια (ειδικά που σκέφτεσαι για μεταπτυχιακό σε τμήμα που ήδη δε σου αρέσει).

Εγώ θα σου πρότεινα να ξανασκεφτείς λίγο τι θες. Το να σου αρέσουν πως δουλεύουν τα αυτοκίνητα, μπορείς να πας κάλιστα στο αντίστοιχο τμήμα και να ανοίξεις συνεργείο συντήρησης. Αν σου αρέσει η πληροφορική, μπορείς να μπεις και στο τμήμα μηχανικών πληροφορικής, που είναι αρκετά δύσκολο μπορώ να πω, αλλά παρέχει υψηλό επίπεδο πληροφορικής (βέβαια αν δεν άντεξες την java...θα πρέπει να δείξεις πείσμα)


Εν κατακλείδι, θα σου πρότεινα να δεις τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων που ενδιαφέρεσαι και να ρωτήσεις αν γίνεται, φοιτητές ή αποφοίτους για την άποψή τους. Κάτσε να σκεφτείς καλά τι σε ενδιαφέρει.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
σου αρέσει η πληροφορική, μπορείς να μπεις και στο τμήμα μηχανικών πληροφορικής
Εξισου δυσκολο με ΗΜΤΥ . Οποτε no ❤️ δεν εχει μονο πληροφορικη η σχολη , εχει και σε εμας βαρβατα μαθηματικα και υλικο εννοειται. Ισως φυσικη οχι τοσο αλλα τα μαθηματικα ειναι απο μονα τους αρκετα και βρισκονται κυριολεκτικα σε καθε μαθημα, ακομα και ο προγραμματισμος απαιτει γνωση μαθηματικων και γραμμικης αλγεβρας και οχι μονο αλγοριθμικη σκεψη .και αμα δεν καταφερε ουτε Java να δει , μαλλον δεν θα εχει και την υπομονη να δει πιο δυσκολα μαθηματα οπως αρχιτεκτονικη υπολογιστων με assembly , λογικη σχεδιαση , vlsi , λειτουργικα συστηματα κλπ οποτε χαμενος χρονος
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
αμα δεν καταφερε ουτε Java να δει ,
Ακριβώς αυτό.
Αν δεν αντέχει την πληροφορική και τα μαθηματικά, δεν αξίζει. Μπορεί μια ιδέα να ενθουσιάζει (τα αυτοκίνητα που προείπε) αλλά οι μηχανολόγοι ξέρουν τι αίμα έχουν χύσει με την φυσική και τα μαθηματικά, και φυσικοχημεία για την κατασκευή πχ. Ενός κινητήρα. Είναι πολύ πιο δύσκολο απ'ότι νομίζει ο κόσμος.
Αν θέλει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο ως όχημα νομίζω υπήρχε μια σχολή που τώρα έχει μετονομαστεί, ίσως να τον ενδιαφέρει.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,384 μηνύματα.
Νομίζω με το πτυχίο που θα πάρεις μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι μπορείς να ασχοληθείς με Marketing, Social Media, HR και άλλα πολλά.
Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων, άλλα και η συνειδτοποιήση οτι δεν με ενδιαφέρει να γίνω καθηγητής ή να διοριστώ στο δημόσιο (και γενικά η όλη νοοτροπία των ανθρωπιστικών σπουδών), παρόλα αυτά πλέον στην Τρίτη λυκείου -επίσης Ανθρωπιστικών- δεν μπορούσα να κάνω πίσω.

What?? :jumpy:
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Αν θέλει να ασχοληθεί με το αυτοκίνητο ως όχημα νομίζω υπήρχε μια σχολή που τώρα έχει μετονομαστεί, ίσως να τον ενδιαφέρει
Αφου λεει οτι ο μπαμπας του ασχολειται , κατ’εμε θα επρεπε να κατσει πλαι του και να μαθει μαζι του. Αν οντως τον εξιταρει και αυτο , εχει τον ειδικο διπλα του. Μπορει να παει σε σχολη τετοια και να ασχοληθει , μονο θετικο θα ειναι , ποσο μαλλον οταν εχει διπλα του ενα ατομο
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,103 μηνύματα.
Μου αρέσουν, οι υπολογιστές και το software πολύ αλλα και το πως λειτουργούν οι ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές. Το ίδιο ισχυεί και για τα αυτοκίνητα, με εξιτάρει η τεχνολογία των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών, και είτε περνούσα ΗΜΜΥ, είτε Μηχανολόγος θα ήθελα να ασχοληθώ με εφαρμογές των σπουδών μου σε ακριβώς αυτό (υπ' οψιν αν δώ ότι δεν μου αρέσει η σχολή μου ή τα βρώ σκούρα επαγγελματικά θα ασχοληθώ με ποιό τεχνικό τροπο παρά επιστημονικό μιας και ο πατέρας μου είναι μηχανικός αυτοκινήτων).
Επίτρεψέ μου να αναφέρω επιγραμματικά ότι τα τμήματα που εσύ ανέφερες ουδεμία σχέση έχουν με την "λειτουργία" των μηχανών και των αυτοκινήτων όπως τα αντιλαμβάνεσαι εσύ.

Στους ΗΜΜΥ για παράδειγμα που ασχολούνται με τους "Υπολογιστές" συναντάς μαθήματα όπως: Μιγαδική Ανάλυση, Λογισμός Ι ΙΙ ΙΙΙ, Fourier, Στατική Φυσική, Ηλεκτροδυναμική, Σχεδίαση και Ανάλυση Κυκλωμάτων, που πρακτικά δεν έχουν καμία απολύτως σχεση με τους υπολογιστές. Είναι, ωστόσο, απαραίτητα για την κατανόηση της λειτουργίας τους.

Κατά τον ίδιο τρόπο, ούτε οι Μηχανολόγοι έχουν άμεση σχέση με τα "αμάξια", γιατί ως πολυτεχνίτης μαθαίνεις 1002 πράγματα ΕΚΤΟΣ από αυτά που μπορεί να μάθει ένας απλός απόφοιτος λυκείου σε κάποιο ΙΕΚ (χωρίς να τους υποβαθμίζω καθόλου).

Οπότε εαν σε ενδιαφέρουν τα τεχνικά ζητήματα ξεκινάς από κάποιο απογευματινό ΕΠΑΛ για εμένα.
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Αφου λεει οτι ο μπαμπας του ασχολειται , κατ’εμε θα επρεπε να κατσει πλαι του και να μαθει μαζι του. Αν οντως τον εξιταρει και αυτο , εχει τον ειδικο διπλα του. Μπορει να παει σε σχολη τετοια και να ασχοληθει , μονο θετικο θα ειναι , ποσο μαλλον οταν εχει διπλα του ενα ατομο
Ακριβώς. Πρέπει να μάθει δίπλα στον πατέρα του, να δει πως είναι η τέχνη. Να βγάλει και την σχολή αυτή και να δουλέψει σε συνεργείο γνωστών μάρκων (πολύ καλές απολαβές). Αφού έχει την ευκαιρία να το δοκιμάσει το επάγγελμα από τόσο κοντά, ας το κάνει. Και μέσω της σχολής αν θέλει μετά μπορεί να το εξελίξει περισσότερο.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,103 μηνύματα.
Καθοριστικό ήταν ένα wake up- call που πήρα, όταν έμαθα για τις χαμηλές αμοιβές των αποφοίτων ανθρωπιστικών και καλλιτεχνικών επαγγελμάτων
Διαφωνώ με την προβολή του παραπάνω αποκόμματος ως δικαιολογία για την κατάστασή σου: το ότι οι απόφοιτοι θεωρητικών σχολών θεωρητικά και στατιστικά βγάζουν πολύ λιγότερα λεφτά σε σχέση με τους θετικούς το ξέρουν και τα χαλίκια.

Από την άλλη, σκέψου ότι με βάση τα λεγόμενά σου αν έδινες από θετική με 0 μαθηματικά δεν θα περνούσες σε καμία επιλογή.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Δεν νομίζω πως τα μαθηματικά στις πολυτεχνικές είναι τόσο τραγικά δύσκολα.
Πιο πιθανό είναι να βρεις κάποιους να χρωστάνε φυσικές παρά μαθηματικά.

Ο θεματοθέτης καλά θα κάνει τον επόμενο χρόνο να επιδιώξει μια σοβαρή επαφή με τα αντίστοιχα σχολικά μαθήματα παράλληλα με την σχολή του. Εαν δει ο,τι του αρέσουν πολύ έχει καλώς, είναι μια ενθαρρυντική ένδειξη. Διαφορετικά δεν έχει νόημα να συζητάμε. Εαν και υπάρχει πάλι caveat, διότι σε όλους αρέσει η υψηλή τεχνολογία σε ένα κινητό και η ποιότητα σε ένα σπορ αμάξι, αλλά το εαν θα απολαμβάναμε να είμαστε μέρος μιας ομάδας που τα αναπτύσσει αυτά from ground up, είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Οπότε και τα μαθηματικά/φυσική να αρέσουν σε κάποιον, δεν σημαίνει πως θα του ταίριαζε το επάγγελμα του μηχανικού. Εννοείται βέβαια πως εαν δεν του αρέσουν, τότε σίγουρα δεν του ταιριάζει και το επάγγελμα του μηχανικού. Εαν και ομολογώ πως υπάρχουν πολλοί καλοί μηχανικοί που έχουν τρομερή φυσική διαίσθηση αλλά δεν είναι τόσο καλοί στα μαθηματικά. Το ιδανικό κατ'εμέ είναι να τα συνδυάζεις και τα δύο και εννοείται αυτό απαιτείται ολοένα και περισσότερο όσο οι εφαρμογές πάνω στις οποίες δουλεύεις γίνονται πιο εξειδικευμένες και απαιτητικές.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 282 μηνύματα.
Επαναφέρω αυτό το θέμα για να απαντήσω οτι παρόλου που ξέρω οτι αυτό συνεπάγεται μίας μακράς ακαδημαικής πορείας, πιστεύω οτι το να έχω δύο πτυχία και ένα μεταπτυχιακό, μπορεί να με βοηθίσει πιο πολύ επαγγελμάτικα στο μέλλον. Επιπλέον ήθελα και θέλω να ασχοληθώ με πιο νευραλγικούς τομείς, που η λάθος επιλογή προσανατολισμού και τα κενά μου στα θετικά μαθήματα με εμπόδισε να επιχειρήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top