Δεν αντέχω την παπαγαλία

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι στο Β'5 κεφάλαιο(εκεί που λέει για τις τράπεζες) και μου φαίνονται τόσο δύσκολα όλα δεν μπορώ να τα ''παπαγαλίσω''. Στο σχολείο, μία αξιότιμη καθηγήτρια που έχουμε η οποία διορθώνει πανελλήνιες 30+ χρόνια μας είπε πως δεν χρειάζεται να τα παπαγαλίζουμε καθώς το βιβλίο χρησιμοποιεί ειδικά στο 1ο κεφάλαιο έναν χάλια τρόπο γραφής( είπε ήταν πολύ γρήγορα γραμμένο με διάφορα αποσπάσματα, κάτι που κάνει την συνοχή να χάνεται πολλές φορές) και μας πρότεινε μερικά κομμάτια να τα αναγράψουμε ώστε να είναι πιο απλά και να κρατήσουμε μόνο τα βασικά κομμάτια χωρίς να ασχοληθούμε τόσο με επεξηγήσεις( πχ στο 1ο μάθημα μας είπε να μην ασχοληθούμε και τόσο με τις λεπτομέριες πως υπήρξε αγρανάπαυση και η γη ήταν ''γυμνή''). Επιπλέον μας διάβασε ένα κομμάτι από ένα εγχειρίδιο ιστορίας του βιβλίου για καθηγητές που έλεγε πως οι ημερομηνίες δεν είναι τόσο σημαντικές ούτε και τα νούμερα τόσο. Χωρίς να πολυλογώ άλλο, αυτά μου φάνηκαν τέλεια γιατί το βιβλίο είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο για μένα, αλλά είναι από τα λίγα άτομα που το λένε αυτό άρα ήθελα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη απο κάποιον εδώ καθώς όλοι γνωρίζουμε λιγο πολυ πως η ιστορία είναι ένα μάθημα παπαγαλίας κτλ. και αυτό με ανησυχεί πολύ, γιατί δεν μπορώ να μάθω κάτι απέξω χωρίς να το πω με δικά μου λόγια, να το κατανοήσω πλήρως και όλοι λένε το αντίθετο πως πρέπει όλα να τα μάθουμε κατα λέξη και έχω απελπιστεί για φέτος, ούτε βάση δεν θα πιάσω :(
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι στο Β'5 κεφάλαιο(εκεί που λέει για τις τράπεζες) και μου φαίνονται τόσο δύσκολα όλα δεν μπορώ να τα ''παπαγαλίσω''. Στο σχολείο, μία αξιότιμη καθηγήτρια που έχουμε η οποία διορθώνει πανελλήνιες 30+ χρόνια μας είπε πως δεν χρειάζεται να τα παπαγαλίζουμε καθώς το βιβλίο χρησιμοποιεί ειδικά στο 1ο κεφάλαιο έναν χάλια τρόπο γραφής( είπε ήταν πολύ γρήγορα γραμμένο με διάφορα αποσπάσματα, κάτι που κάνει την συνοχή να χάνεται πολλές φορές) και μας πρότεινε μερικά κομμάτια να τα αναγράψουμε ώστε να είναι πιο απλά και να κρατήσουμε μόνο τα βασικά κομμάτια χωρίς να ασχοληθούμε τόσο με επεξηγήσεις( πχ στο 1ο μάθημα μας είπε να μην ασχοληθούμε και τόσο με τις λεπτομέριες πως υπήρξε αγρανάπαυση και η γη ήταν ''γυμνή''). Επιπλέον μας διάβασε ένα κομμάτι από ένα εγχειρίδιο ιστορίας του βιβλίου για καθηγητές που έλεγε πως οι ημερομηνίες δεν είναι τόσο σημαντικές ούτε και τα νούμερα τόσο. Χωρίς να πολυλογώ άλλο, αυτά μου φάνηκαν τέλεια γιατί το βιβλίο είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο για μένα, αλλά είναι από τα λίγα άτομα που το λένε αυτό άρα ήθελα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη απο κάποιον εδώ καθώς όλοι γνωρίζουμε λιγο πολυ πως η ιστορία είναι ένα μάθημα παπαγαλίας κτλ. και αυτό με ανησυχεί πολύ, γιατί δεν μπορώ να μάθω κάτι απέξω χωρίς να το πω με δικά μου λόγια, να το κατανοήσω πλήρως και όλοι λένε το αντίθετο πως πρέπει όλα να τα μάθουμε κατα λέξη και έχω απελπιστεί για φέτος, ούτε βάση δεν θα πιάσω :(
Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά η Ιστορία στις Πανελλήνιες εξετάσεις απαιτεί παπαγαλία. Βαθμολογείται αρνητικά συνήθως ο μαθητής που αποδίδει με δικά του λόγια κομμάτια του βιβλίου. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραλείψεις κάτι από το διάβασμά σου, ούτε λεπτομέρειες, όπως λέει η καθηγήτριά σου.
Πρόκειται δυστυχώς για έναν πολύ τυποποιημένο τρόπο εξέτασης που σε καμία περίπτωση δεν αξιολογεί ικανότητες ιστορικής σύνθεσης, αλλά απομνημόνευσης. Ωστόσο, αν θες να τα πας πολύ καλά, πρέπει να μάθεις το βιβλίο απ' έξω. Μακάρι να ήταν αποδεκτός ο τρόπος που προτείνει η καθηγήτριά σου, αλλά δυστυχώς για τον μαθητή δεν είναι.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Υπερβάλουμε σε ότι αφορά την παπαγαλία. Όχι, κανονικά σε κανένα μάθημα δεν απαιτείται παπαγαλία. Όμως όταν ο μαθητής θεωρεί ότι χρησιμοποιεί "δικά του λόγια" συνήθως αλλοιώνει το νόημα. Έτσι οι καθηγητές για να έχουν "το κεφάλι τους ήσυχο" λένε "μάθε το παπαγαλία".

1631715679076.png
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Υπερβάλουμε σε ότι αφορά την παπαγαλία. Όχι, κανονικά σε κανένα μάθημα δεν απαιτείται παπαγαλία. Όμως όταν ο μαθητής θεωρεί ότι χρησιμοποιεί "δικά του λόγια" συνήθως αλλοιώνει το νόημα. Έτσι οι καθηγητές για να έχουν "το κεφάλι τους ήσυχο" λένε "μάθε το παπαγαλία".

Όχι, απαιτείται η παπαγαλία από τη στιγμή που οι διορθωτές των πανελληνίων είναι μεσήλικες ή υπερήλικες καθηγητές που βαριούνται ενδεχομένως να βαθμολογήσουν ένα κάρο γραπτό και απλά θέλουν να έχουν ένα σταθερό σημείο αναφοράς για τον έλεγχο όσων γράφουν οι μαθητές.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Όχι, απαιτείται η παπαγαλία από τη στιγμή που οι διορθωτές των πανελληνίων είναι μεσήλικες ή υπερήλικες καθηγητές που βαριούνται ενδεχομένως να βαθμολογήσουν ένα κάρο γραπτό και απλά θέλουν να έχουν ένα σταθερό σημείο αναφοράς για τον έλεγχο όσων γράφουν οι μαθητές.
για ποιο λογο βαριουνται, ας παραιτηθουν και ας δωσουν τις θεσεις τους σε νεους ανθρωπους με ορεξη για δουλεια που περιμενουν στην σειρα για να διοριστουν.. ΓΑΜ... την μονιμοτητα του ελληνικου δημοσιου :)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,199 μηνύματα.
Υπερβάλουμε σε ότι αφορά την παπαγαλία. Όχι, κανονικά σε κανένα μάθημα δεν απαιτείται παπαγαλία. Όμως όταν ο μαθητής θεωρεί ότι χρησιμοποιεί "δικά του λόγια" συνήθως αλλοιώνει το νόημα. Έτσι οι καθηγητές για να έχουν "το κεφάλι τους ήσυχο" λένε "μάθε το παπαγαλία".

Και ποια η αξία του να μαθαίνεις(σε οποιοδήποτε μάθημα) έναν ορισμό που δεν μπορείς να τον αναπαράγεις εύκολα με δικά σου λόγια, αλλιώς ασυναίσθητα αλλάζεις το νόημα του ; Εννοώ...εαν αυτό συμβαίνει, τότε συνεπάγεται οτι ούτως η άλλως ο μαθητής δεν καταλαβαίνει τον ορισμό για αυτό και καταλήγει να τον αλλοιώνει με τα δικά του λόγια. Ενώ εαν τον παπαγαλίζει, πάλι υπάρχει ο κίνδυνος να μην τον καταλαβαίνει και σε τούτη την περίπτωση απλά δεν γίνεται αντιληπτός εύκολα.
 

Manolo165

Νεοφερμένος

Ο Manolo165 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Έγραψα φέτος δεύτερη φορά πανελλήνιες,την πρώτη ιστορία έγραψα 12.5 και φέτος 19.5 αυτό που άλλαξε ανάμεσα στα δύο είναι ότι αποδέχτηκα ότι πρέπει να τα μάθω όπως τα λέει το βιβλίο για να πάρω το απόλυτο.Την κριτική σκέψη σου την βλέπουν στις πηγές τα υπόλοιπα όμως δυστυχώς ή ευτυχώς θέλουν πολύ καλή απομνημόνευση
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι στο Β'5 κεφάλαιο(εκεί που λέει για τις τράπεζες) και μου φαίνονται τόσο δύσκολα όλα δεν μπορώ να τα ''παπαγαλίσω''. Στο σχολείο, μία αξιότιμη καθηγήτρια που έχουμε η οποία διορθώνει πανελλήνιες 30+ χρόνια μας είπε πως δεν χρειάζεται να τα παπαγαλίζουμε καθώς το βιβλίο χρησιμοποιεί ειδικά στο 1ο κεφάλαιο έναν χάλια τρόπο γραφής( είπε ήταν πολύ γρήγορα γραμμένο με διάφορα αποσπάσματα, κάτι που κάνει την συνοχή να χάνεται πολλές φορές) και μας πρότεινε μερικά κομμάτια να τα αναγράψουμε ώστε να είναι πιο απλά και να κρατήσουμε μόνο τα βασικά κομμάτια χωρίς να ασχοληθούμε τόσο με επεξηγήσεις( πχ στο 1ο μάθημα μας είπε να μην ασχοληθούμε και τόσο με τις λεπτομέριες πως υπήρξε αγρανάπαυση και η γη ήταν ''γυμνή''). Επιπλέον μας διάβασε ένα κομμάτι από ένα εγχειρίδιο ιστορίας του βιβλίου για καθηγητές που έλεγε πως οι ημερομηνίες δεν είναι τόσο σημαντικές ούτε και τα νούμερα τόσο. Χωρίς να πολυλογώ άλλο, αυτά μου φάνηκαν τέλεια γιατί το βιβλίο είναι ΤΟΣΟ δυσνόητο για μένα, αλλά είναι από τα λίγα άτομα που το λένε αυτό άρα ήθελα να ακούσω και μια δεύτερη γνώμη απο κάποιον εδώ καθώς όλοι γνωρίζουμε λιγο πολυ πως η ιστορία είναι ένα μάθημα παπαγαλίας κτλ. και αυτό με ανησυχεί πολύ, γιατί δεν μπορώ να μάθω κάτι απέξω χωρίς να το πω με δικά μου λόγια, να το κατανοήσω πλήρως και όλοι λένε το αντίθετο πως πρέπει όλα να τα μάθουμε κατα λέξη και έχω απελπιστεί για φέτος, ούτε βάση δεν θα πιάσω :(
Η ιστορία είναι το μάθημα μου. Όντως η παπαγαλια δεν προσφέρει κάτι αλλά οι πανελλήνιες είναι μια διαγωνιστική διαδικασία. Θα συμφωνήσω ότι για την ιστορία ως επιστήμη οι ημερομηνίες έχουν μικρότερη αξία σε σχέση με τα αίτια, τις αφορμές, τις συνέπειες κλπ των γεγονότων. Ωστόσο, στις εξετάσεις υπάρχουν οι ερωτήσεις κλειστού τύπου όπου εκεί είναι αναγκαίες οι λεπτομέρειες. Σε γενικές γραμμές θα σε συμβούλευα να μείνεις κοντά στο κείμενο του βιβλίου. Δεν χρειάζονται παλαβά πράγματα, δεν χάλασε ο κόσμος αν αντικαταστήσεις κάποιες λέξεις με συνώνυμες. Αν κάποια τμήματα σε δυσκολεύουν (το πρώτο κεφάλαιο είναι άθλιο) μάθε τα με δικά σου λόγια. Προσοχή άλλο το να αποδώσεις κάτι με δικά σου λόγια και άλλο να το πεις περιληπτικά. Τέλος, υπάρχουν κάποια κομμάτια που παρά τη δυσκολία τους είναι καλύτερα να τα μάθεις ως έχουν. Πχ. Ο ορισμός του κληριγκ δεν είναι εύκολο να αποδοθεί με άλλο τρόπο σε 3-4 σειρές.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Η ιστορία είναι το μάθημα μου. Όντως η παπαγαλια δεν προσφέρει κάτι αλλά οι πανελλήνιες είναι μια διαγωνιστική διαδικασία. Θα συμφωνήσω ότι για την ιστορία ως επιστήμη οι ημερομηνίες έχουν μικρότερη αξία σε σχέση με τα αίτια, τις αφορμές, τις συνέπειες κλπ των γεγονότων. Ωστόσο, στις εξετάσεις υπάρχουν οι ερωτήσεις κλειστού τύπου όπου εκεί είναι αναγκαίες οι λεπτομέρειες. Σε γενικές γραμμές θα σε συμβούλευα να μείνεις κοντά στο κείμενο του βιβλίου. Δεν χρειάζονται παλαβά πράγματα, δεν χάλασε ο κόσμος αν αντικαταστήσεις κάποιες λέξεις με συνώνυμες. Αν κάποια τμήματα σε δυσκολεύουν (το πρώτο κεφάλαιο είναι άθλιο) μάθε τα με δικά σου λόγια. Προσοχή άλλο το να αποδώσεις κάτι με δικά σου λόγια και άλλο να το πεις περιληπτικά. Τέλος, υπάρχουν κάποια κομμάτια που παρά τη δυσκολία τους είναι καλύτερα να τα μάθεις ως έχουν. Πχ. Ο ορισμός του κληριγκ δεν είναι εύκολο να αποδοθεί με άλλο τρόπο σε 3-4 σειρές.
Συμφωνώ, ΑΛΛΆ πολλά σημεία είναι περίεργα γραμμένα( είμαι στο 1ο κεφάλαιο) και δεν μπορώ με τίποτα να τα καταλάβω, πολλά ουσιαστικά μαζεμένα σε προτάσεις κάνουν τον λόγο δύσκολο με αποτέλεσμα να είναι δυσνόητο και ''βαρύ'' ως νόημα, και συνεπώς κάπως τα αλλάζω για να υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία στο μυαλό όταν το διαβάζω, είναι λάθος αυτό;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά η Ιστορία στις Πανελλήνιες εξετάσεις απαιτεί παπαγαλία. Βαθμολογείται αρνητικά συνήθως ο μαθητής που αποδίδει με δικά του λόγια κομμάτια του βιβλίου. Επίσης, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραλείψεις κάτι από το διάβασμά σου, ούτε λεπτομέρειες, όπως λέει η καθηγήτριά σου.
Πρόκειται δυστυχώς για έναν πολύ τυποποιημένο τρόπο εξέτασης που σε καμία περίπτωση δεν αξιολογεί ικανότητες ιστορικής σύνθεσης, αλλά απομνημόνευσης. Ωστόσο, αν θες να τα πας πολύ καλά, πρέπει να μάθεις το βιβλίο απ' έξω. Μακάρι να ήταν αποδεκτός ο τρόπος που προτείνει η καθηγήτριά σου, αλλά δυστυχώς για τον μαθητή δεν είναι.
Καλά προφανώς και οι ορισμοί και κάποιες ορολογίες πρέπει να αποδίδονται ακριβώς αλλά τώρα οι συνδετικές λέξεις και μερικές λεπτομέρειες είναι λίγο χάσιμο χρόνου θεωρώ :D
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Συμφωνώ, ΑΛΛΆ πολλά σημεία είναι περίεργα γραμμένα( είμαι στο 1ο κεφάλαιο) και δεν μπορώ με τίποτα να τα καταλάβω, πολλά ουσιαστικά μαζεμένα σε προτάσεις κάνουν τον λόγο δύσκολο με αποτέλεσμα να είναι δυσνόητο και ''βαρύ'' ως νόημα, και συνεπώς κάπως τα αλλάζω για να υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία στο μυαλό όταν το διαβάζω, είναι λάθος αυτό;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Καλά προφανώς και οι ορισμοί και κάποιες ορολογίες πρέπει να αποδίδονται ακριβώς αλλά τώρα οι συνδετικές λέξεις και μερικές λεπτομέρειες είναι λίγο χάσιμο χρόνου θεωρώ :D
Προφανώς και δεν γίνεται λόγος για συνδετικές και συναφείς λέξεις. Ωστόσο, επιμένω να μιλάω για παπαγαλία, γιατί είναι πολύ πιθανό, στην προσπάθειά σου να να τα αλλάξεις κάπως για να κάνεις πιο ευκολονόητα στο μυαλό σου να τα νοήματα, να αλλοιώσεις τελείως το νόημα. Και επειδή μιλάμε για την οικονομία συγκεκριμένα, για την οποία οι υποψήφιοι δεν έχουν ουσιαστικά γνώσεις βαθύτερες, η παπαγαλία θα αποτρέψει παρανοήσεις και κακοποίηση των οικονομικών εννοιών.
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
απο το γυμνάσιο είχα πρόβλημα με αυτό το τρόπο εκμάθησης..

πάλευα θυμάμαι να μάθω πράγματα μόνο και μόνο για να τα πώ στο σχολείο στο μάθημα,
τίποτα δεν καταλάβαινα σε αυτά που διάβαζα ούτε μια λέξη και είχα και την ανησυχία
μήπως δεν τα πώ καλά η μήπως δεν γράψω και δεχτώ παρατήρηση ή φανώ κατώτερος
μπροστά στους υπόλοιπους που γράψανε καλύτερα.

ορισμένες φορές λέγαμε το μάθημα προφορικά με την σειρά απο το θρανίο που καθόμασταν
μας διέκοπτε η καθηγήτρια και έλεγε στον επόμενο να συνεχίσει απο εκεί που έμεινε ο
προηγούμενος, δεν ξέρω αν το εχει ζήσει κανείς αυτό.. με τη αγωνία οταν ερχόταν η
σειρά σου και με την επίπληξη που ακολουθούσε αν δεν τα κατάφερνες να συνεχίσεις απο
εκεί που έμεινε ο προιγούμενος.
:cry_x:

ευτυχώς αργότερα στο ΕΠΑΛ δεν είχαμε ποτέ προφορικά, όμως οταν πήγα ΙΕΚ διαπίστωσα οτι
εκεί έχουμε προφορικά! πραγματικά είχα τρομάξει οτι δεν θα τα καταφέρω, αλλά ευτυχώς οι
καθηγητές μας στο ΙΕΚ ήταν καλοί.


θα ηθελα η εκπαίδευση να γίνει περισσότερο της δημιουργικότητας σε τεχνολογικές σπουδές
να μαθαίνουμε την έρευνα και την ανάπτυξη και οχι να βγαίνουμε τόσοι θεωρητικοί, γιατι
πιστεύω οτι μετά το πτυχίο η παπαγαλία μας εχει δώσει περισσότερα skills στο να ακούμε
και να αναπαράγουμε αυτά που μας λένε παρά στο να δημιουργούμε.

μάκάρι οι γραπτές εξετάσεις να ήταν πιο πολύ απο την πλευρά της δημιουργικής σκέψης
και οχι τις απομνημόνευσης και μετά της αποτύπωσης απαντήσεων στο χαρτί.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
απο το γυμνάσιο είχα πρόβλημα με αυτό το τρόπο εκμάθησης..

πάλευα θυμάμαι να μάθω πράγματα μόνο και μόνο για να τα πώ στο σχολείο στο μάθημα,
τίποτα δεν καταλάβαινα σε αυτά που διάβαζα ούτε μια λέξη και είχα και την ανησυχία
μήπως δεν τα πώ καλά η μήπως δεν γράψω και δεχτώ παρατήρηση ή φανώ κατώτερος
μπροστά στους υπόλοιπους που γράψανε καλύτερα.

ορισμένες φορές λέγαμε το μάθημα προφορικά με την σειρά απο το θρανίο που καθόμασταν
μας διέκοπτε η καθηγήτρια και έλεγε στον επόμενο να συνεχίσει απο εκεί που έμεινε ο
προηγούμενος, δεν ξέρω αν το εχει ζήσει κανείς αυτό.. με τη αγωνία οταν ερχόταν η
σειρά σου και με την επίπληξη που ακολουθούσε αν δεν τα κατάφερνες να συνεχίσεις απο
εκεί που έμεινε ο προιγούμενος.
:cry_x:

ευτυχώς αργότερα στο ΕΠΑΛ δεν είχαμε ποτέ προφορικά, όμως οταν πήγα ΙΕΚ διαπίστωσα οτι
εκεί έχουμε προφορικά! πραγματικά είχα τρομάξει οτι δεν θα τα καταφέρω, αλλά ευτυχώς οι
καθηγητές μας στο ΙΕΚ ήταν καλοί.


θα ηθελα η εκπαίδευση να γίνει περισσότερο της δημιουργικότητας σε τεχνολογικές σπουδές
να μαθαίνουμε την έρευνα και την ανάπτυξη και οχι να βγαίνουμε τόσοι θεωρητικοί, γιατι
πιστεύω οτι μετά το πτυχίο η παπαγαλία μας εχει δώσει περισσότερα skills στο να ακούμε
και να αναπαράγουμε αυτά που μας λένε παρά στο να δημιουργούμε.

μάκάρι οι γραπτές εξετάσεις να ήταν πιο πολύ απο την πλευρά της δημιουργικής σκέψης
και οχι τις απομνημόνευσης και μετά της αποτύπωσης απαντήσεων στο χαρτί.
Συμφωνώ αλλά δυστυχώς αυτή η στείρα αποστήθιση είναι αναγκαστική ώστε να υπάρχουν αντικειμενικές βαθμολογίες( να εξεταζονται να γραπτα με καποια κριτηρια)^^.. Μακαρι να ειμασταν εξωτερικο οπου ο καθενας μπορει να μπει σε οποιαδηποτε σχολη, αλλα πρεπει να την τελειωσει κιολας οχι να ειναι αιωνιος φοιτητης με αιωνιες φοιτιτικες εστιες για τις διακοπες του😁 Στην Ιταλια πχ οταν μενεις σε 6μηνα η χρονια δεν θυμαμαι ακριβως τα διδακτρα σου ανεβαινουν αρκετα και υπαρχει πιθανοτητα να σε διωξουν κιολας απο την σχολη..🤷‍♀️
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Κατ'εμέ δεν θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, αν δεν αποστηθίσεις: Ιστορία και σχολικά σχόλια Γνωστού{με τις τροποποιήσεις στις εισαγωγές Γνωστού και Λατινικών ενδέχεται να καθίσταται απαραίτητη και η αποστήθιση σε αυτό το κομμάτι της ύλης}

Υποσημείωση: Αποστήθιση= τα ξέρεις απ'έξω και ανακατωτά.
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Συμφωνώ αλλά δυστυχώς αυτή η στείρα αποστήθιση είναι αναγκαστική ώστε να υπάρχουν αντικειμενικές βαθμολογίες( να εξεταζονται να γραπτα με καποια κριτηρια)

Κατ'εμέ δεν θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, αν δεν αποστηθίσεις: Ιστορία και σχολικά σχόλια Γνωστού{με τις τροποποιήσεις στις εισαγωγές Γνωστού και Λατινικών ενδέχεται να καθίσταται απαραίτητη και η αποστήθιση σε αυτό το κομμάτι της ύλης}

Υποσημείωση: Αποστήθιση= τα ξέρεις απ'έξω και ανακατωτά.

να ξέρεις δηλαδη κάτι απ'εξω και ανακατωτά για να δώσεις παράσταση "show" και μετά ας τα
ξεχάσεις αυτό είναι το νόημα της εκπαίδευσης στην εποχή μας?

εγώ που έχω πρόσφατο το ΙΕΚ και έπρεπε να διάβασω για να δώσω προφορικά, συγκεκριμένα
μόνο για την εξεταστική προόδου.

αυτήν την στιγμή ούτε λέξη δεν θυμάμαι απ΄οτι διάβαζα μόνο τους τίτλους τι περίπου
αφορούσε η ύλη.

που θα μου χρησιμέψουν πράγματα που δεν τα θυμάμαι και που τα διάβασα μόνο και μόνο για να
τσιμπήσω το καλό βαθμό και να περάσω την εξεταστική?? (ειδικά οταν είσαι σε τεχνικό αντικείμενο
σπουδών και η ύλη εξέτασης έχει πχ ιστορικά στοιχεία χωρίς πρακτική εφαρμογή κάπου).
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
H παπαγαλία είναι συστατικό στοιχείο της Ελληνικής εκπαίδευσης ίδιως από τα χρόνια της μεταπολίτευσης όπου γιγαντώθηκε η παραπαιδεία και το φροντιστήριο ως υποκατάστατο του δημοσίου σχολείου. Η μανία για να περάσουν ΟΛΟΙ στο Πανεπιστήμιο οδήγησε την παιδεία σε μια μορφή διδακτικών θεμάτων μέσω της αποστήθισης αφού δεν υπήρχε διδακτικός χρόνος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων (καθώς η Ελληνική αγορά εργασίας δεν εξετάζει δεξιότητες). Πόσοι "αριστούχοι" μαθητές πέρασαν Πανεπιστήμιο με εκείνα τα φυλλάδια απέξω νεράκι της Βιολογίας κατεύθυνσης; Μάθηση με ουσία, όχι αστεία.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
να ξέρεις δηλαδη κάτι απ'εξω και ανακατωτά για να δώσεις παράσταση "show" και μετά ας τα
ξεχάσεις αυτό είναι το νόημα της εκπαίδευσης στην εποχή μας?
Αυτό ακριβώς είναι το "status quo" της θεωρητικής. Τα παράπονά σου στους κυβερνώντες και τους διευθύνοντες της παιδείας.
 

Citylights

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Citylights αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 912 μηνύματα.
H παπαγαλία είναι συστατικό στοιχείο της Ελληνικής εκπαίδευσης ίδιως από τα χρόνια της μεταπολίτευσης όπου γιγαντώθηκε η παραπαιδεία και το φροντιστήριο ως υποκατάστατο του δημοσίου σχολείου. Η μανία για να περάσουν ΟΛΟΙ στο Πανεπιστήμιο οδήγησε την παιδεία σε μια μορφή διδακτικών θεμάτων μέσω της αποστήθισης αφού δεν υπήρχε διδακτικός χρόνος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων (καθώς η Ελληνική αγορά εργασίας δεν εξετάζει δεξιότητες). Πόσοι "αριστούχοι" μαθητές πέρασαν Πανεπιστήμιο με εκείνα τα φυλλάδια απέξω νεράκι της Βιολογίας κατεύθυνσης; Μάθηση με ουσία, όχι αστεία.

Αυτό ακριβώς είναι το "status quo" της θεωρητικής. Τα παράπονά σου στους κυβερνώντες και τους διευθύνοντες της παιδείας.


ναι αλλά το θέμα είναι μένει κάτι?... και στην ουσία σε τι εκπαιδεύεσαι? στην ικανότητα
απομνημόνευσης? αν οι σπουδές είναι θεωρητικής κατέυθυνσης Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία
Ελληνικά, Ιστορία, Λατινικά να το καταλάβω ολη η ουσία είναι στο να θυμάσαι κείμενα.

αν είσαι όμως τεχνολογικής κατέυθυνσης τι γίνεται με αυτό το σύστημα?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
ναι αλλά το θέμα είναι μένει κάτι?... και στην ουσία σε τι εκπαιδεύεσαι? στην ικανότητα
απομνημόνευσης? αν οι σπουδές είναι θεωρητικής κατέυθυνσης Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία
Ελληνικά, Ιστορία, Λατινικά να το καταλάβω ολη η ουσία είναι στο να θυμάσαι κείμενα.

αν είσαι όμως τεχνολογικής κατέυθυνσης τι γίνεται με αυτό το σύστημα?

Προσωπικά θυμάμαι μόνο ότι έμαθα από τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στο εξωτερικό. Πριν από εκεί, το μυαλό μου τα έχει διαγράψει όλα. Ντρέπομαι που δεν θυμάμαι τίποτα από το σχολείο για παράδειγμα ή από μαθήματα στο Πανεπιστήμιο άκρως επιστημονικά το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι υποχρεώθηκα να παπαγαλίσω κάπου 150-200 αποδείξεις θεωρημάτων (σε ξεχωριστά μαθήματα) στο τέλος του εξαμήνου για να πιάσω τον βαθμό 7 τουλάχιστον.
 

Nala

Δραστήριο μέλος

Η Nala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 759 μηνύματα.
Δεν θα πετύχεις να μάθεις ποτέ κάτι που δεν το έχεις κατανοήσει
Τα δυσνόητα σημεία ανέλυσε τα και μετά θά μπορείς να συνθέσεις πάλι τό κείμενο
Εμένα με βοηθούσε να κρατάω σημειώσεις δικές μου, σάν στενογραφία ένα πράμα, μόνο εγώ καταλαβαίνω τι λέω
Χρησιμοποιώ επίσης αρκτικόλεξα, θέλω να θυμάμαι πέντε αιτίες πχ, τά αρχικά τής κύριας λέξης από κάθε λόγο τά απομνημονευω έτσι
Πχμετακινηση, ελευθερία, λαός, ισότητα ΜΕΛΙ
Μήν προχωράς αν δεν έχει γίνει κτήμα σου, που λέει και ή μαμά μου, κάθε κεφάλαιο
Πρέπει να βρεις τόν τρόπο που θά σέ βοηθήσει να θυμάσαι
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top