mariza_93
Δραστήριο μέλος


α) καλά έτσι το πα ξέρω γιατί το κάνεις .......α)Τα αριθμω καθαρα για λογους οργανωτικους ωστε να βλεπεις πανω σε τι απανταω καθε φορα.
β)Οκ κι εγω θα ηθελα να ειχε η χωρα μου το σουπερ εκπαιδευτικο συστημα που να με καλυπτει,αλλα οπως και να το κανουμε στις πανελληνιες το φροντηστηριο μου με ευεργετησε,αυτοι με εβαλαν στο πανεπιστημιο.Αυτοι και η δικη μου θεληση βέβαια.Και ηταν διπλα μου και παραπάνω απο οσο ειναι ενας καθηγητης φροντιστηριου.Και είναι ακομη και τωρα που ειμαι σε αλλη πολη και δεν τους πληρωνω.Φαντασου εγω τωρα να βγω και να πω αισχος πρεπει να καταργηθουν τα παντα.
γ)Οσο για την αξιολογηση,στο πανεπιστημιο σε πληροφορω απο τους φοιτητες γινεται.Και οκ,εμεις εδω Κρητη στα πιο πολλα τμηματα δεν εχουμε και πολλα πααπονα.Για ρωτα φοιτητες στην Αθηνα να σου πουν τι ανταποκριση εχουν οι αξιολογησεις τους και κατα ποσο κρινεται η δουλεια ενος καθηγητη με βαση αυτες...
β) δεν το συνεχίζω γιατί δεν πρόκειται να καταλήξουμε κάπου..........πάλι τα ίδια θα πω όποτε δεν έχει νόημα........
ο καθένας έχει τις απόψεις του. (δεκτές)
γ)

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος



Η μορφη της πρεπει να αλλαξει, οχι να βγει ως μαθημα. Οι θεωρητικοι δηλαδη τι ειναι, ηλιθιοι;
Κανονικα θα επρεπε να εχει περιληψη(κατανοηση γραπτου κειμενου), ασκησεις με συνωνυμα, αντωνυμα, μετατροπες παθητικης-ενεργητικης συνταξης και μια απλη εκθεση 300 λεξεων οπου απλα πρεπει να δειξεις οτι ξερεις να γραφεις.
Καταργηση της εκθεσης.. λολ. Και στους θετικοτεχνολογικους μονο.. νταμπλ λολ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_m
Νεοφερμένο μέλος


Ελεος ρε chris_m. Ελεος. Ολη τη χρονια βριζουμε την κακια εκπαιδευση και το κακο συστημα που μας οδηγει στην εξειδικευση με αποτελεσμα να ξερουν παιδια να λυνουν παπαδες στα μαθηματικα και να μην ξερουν να κλινουν ουσιαστικα, ή αλλα παιδια να αναλυουν αγνωστα αρχαια κειμενα και να μην ξερουν τι ειναι το χορνερ, κι εσυ λες να μην γραφουν εκθεση οι θετικοι/τεχνολογικοι; Τι ηταν αυτο τωρα, ανεκδοτο;
Η μορφη της πρεπει να αλλαξει, οχι να βγει ως μαθημα. Οι θεωρητικοι δηλαδη τι ειναι, ηλιθιοι;
Κανονικα θα επρεπε να εχει περιληψη(κατανοηση γραπτου κειμενου), ασκησεις με συνωνυμα, αντωνυμα, μετατροπες παθητικης-ενεργητικης συνταξης και μια απλη εκθεση 300 λεξεων οπου απλα πρεπει να δειξεις οτι ξερεις να γραφεις.
Καταργηση της εκθεσης.. λολ. Και στους θετικοτεχνολογικους μονο.. νταμπλ λολ.
Δε διαφωνω με αυτο που λες, δε θεωρω οτι ενα ατομο της τεχνολογικης πρεπει να ειναι τεχνοκρατης και να αδιαφορει για τη γλωσσα, τη λογοτεχνια την ιστορια και τη φιλοσοφια, το λυκειο πρεπει να παρεχει γενικες γνωσεις και να θεσει τα θεμελια για την οικοδομηση μιας αυθυπαρκτης μοναδας κριτικως σκεπτομενης ικανης να ανταπεξελθει οσο γινεται καλυτερα στο κοινωνικο γιγνεσθαι και να βλεπει πιο σφαιρικα τις υφισταμενες καταστασεις ετσι ωστε να αναμετραται με αυτες κατα το βελτιστο τροπο.Αλλα οσον αφορα ομως για την εισαγωγη στο πανεπιστημιο δεν νομιζω πως ειναι και το καλυτερο να εξεταζονται οι μαθητες σε ενα μαθημα με τοσο εντονο το υποκειμενικο στοιχειο που ουσιαστικα δεν πραγματωνει το σκοπο του εφοσον πολλες φορες ο μαθητης καλειται να απεμπωλεσει τη πραγματικη κριση του σε αρκετα θεματα ετσι ωστε το κειμενο να ειναι "πολιτικως ορθο".Πιστευω πως καθε σχολη πρεπει να επιλεγει αυτη σε ποια μαθηματα και πως πρεπει να εξεταστει ο υποψήφιος, π.χ. δε νομιζω πως ο ιδανικος υποψηφιος για οικονομικες σχολες ειναι αναγκη να ειναι αστερι στη φυσικη οχι πως ειναι κατι ασημαντο να ξερει καποιος φυσικη το αντιθετο θα ελεγα αλλα δεν θα τον κανει καλο οικονομολογο, αντιστοιχα ενας υποψηφιος μηχανολογος δεν νομιζω πως πρεπει να κριθει με το αν παρει 13 η 19 στην εκθεση τουλαχιστον δε νομιζω πως θα εχει ιδιαιτερη σημασια για την μετεπειτα εξελιξη του, απλα καποιος που θελει να γινει φιλολογος ισως κρινεται αναγκαιο να εξεταστει στο μαθημα με την υπαρχουσα δομη καθως προκειται για φιλολογικο μαθημα και πραγματικα δε γνωριζω τη νοοτροπια με την οποια κρινεται η ικανοτητα ενος φιλολογου για αυτο και εχω καποιες επιφυλαξεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!GeoRge!
Δραστήριο μέλος


συμφωνω με ολα...απλα....τι να πρωτοπεις και τι να εκφρασεις μεσα σε 300 λεξεις?....Για μενα θα επρεπε απλα να υπαρχουν ορια...ουτε να κοβουν αν καποιος γραψει 900 λεξεις πχ!Ελεος ρε chris_m. Ελεος. Ολη τη χρονια βριζουμε την κακια εκπαιδευση και το κακο συστημα που μας οδηγει στην εξειδικευση με αποτελεσμα να ξερουν παιδια να λυνουν παπαδες στα μαθηματικα και να μην ξερουν να κλινουν ουσιαστικα, ή αλλα παιδια να αναλυουν αγνωστα αρχαια κειμενα και να μην ξερουν τι ειναι το χορνερ, κι εσυ λες να μην γραφουν εκθεση οι θετικοι/τεχνολογικοι; Τι ηταν αυτο τωρα, ανεκδοτο;
Η μορφη της πρεπει να αλλαξει, οχι να βγει ως μαθημα. Οι θεωρητικοι δηλαδη τι ειναι, ηλιθιοι;
Κανονικα θα επρεπε να εχει περιληψη(κατανοηση γραπτου κειμενου), ασκησεις με συνωνυμα, αντωνυμα, μετατροπες παθητικης-ενεργητικης συνταξης και μια απλη εκθεση 300 λεξεων οπου απλα πρεπει να δειξεις οτι ξερεις να γραφεις.
Καταργηση της εκθεσης.. λολ. Και στους θετικοτεχνολογικους μονο.. νταμπλ λολ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonataArctica
Νεοφερμένο μέλος


συμφωνω με ολα...απλα....τι να πρωτοπεις και τι να εκφρασεις μεσα σε 300 λεξεις?....Για μενα θα επρεπε απλα να υπαρχουν ορια...ουτε να κοβουν αν καποιος γραψει 900 λεξεις πχ!
εγώ έγραψα 1200, αλλά η καθηγήτριά μου μου είπε ότι περισσότερο ενδεικτικό είναι το όριο...αν ας πούμε σου έλεγαν γράψε 1000 λέξεις θα επαναστατούσαν όλοι! Μην ανησυχείς πάντως, εφόσον είναι σωστά διατυπωμένα και έχεις καλή επιχειρηματολογία, το τελευταίο που κοιτούν είναι οι λέξεις, που για να είμαστε ειλικρινείς δεν τις κοιτούν καθόλου, εφόσον το κείμενό σου πληρεί τα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος


Το ζητούμενο είναι να μην φλυαρείς, να μην επαναλαμβάνεσαι και κυρίως να μην ξεφύγεις απ'το θέμα γιατί έτσι θα κουράσεις τον βαθμολογητή.εγώ έγραψα 1200, αλλά η καθηγήτριά μου μου είπε ότι περισσότερο ενδεικτικό είναι το όριο...αν ας πούμε σου έλεγαν γράψε 1000 λέξεις θα επαναστατούσαν όλοι! Μην ανησυχείς πάντως, εφόσον είναι σωστά διατυπωμένα και έχεις καλή επιχειρηματολογία, το τελευταίο που κοιτούν είναι οι λέξεις, που για να είμαστε ειλικρινείς δεν τις κοιτούν καθόλου, εφόσον το κείμενό σου πληρεί τα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonataArctica
Νεοφερμένο μέλος


Το ζητούμενο είναι να μην φλυαρείς, να μην επαναλαμβάνεσαι και κυρίως να μην ξεφύγεις απ'το θέμα γιατί έτσι θα κουράσεις τον βαθμολογητή.
Ναι, συμφωνώ απολύτως, τότε κινδυνεύεις να βγεις εκτός θέματος. Απλώς οι ιδέες ήταν τόσες πολλές, που ήταν αδύνατον να τις συμπυκνώσω σε 300 λέξεις, γιατί τότε το κείμενο μου θα φαινόταν λειψό και τελείως κωδικοποιημένο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonataArctica
Νεοφερμένο μέλος


Ναι,αλλά πρέπει να υπάρχουν κάποια όρια.Δεν γίνεται να γράφει ο καθένας όσο θέλει.Αυτό θα ήταν αδικία για πολλούς.
Για ποιο λόγο να είναι αδικία? Αδικία βρίσκω την ύπαρξη ορίου για τον περιορισμό της φαντασίας του κάθε ατόμου!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος


Η κατάντια του Ελληνικού σχολείου....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLUE SEA
Πολύ δραστήριο μέλος


Αλλαγές (ουσιαστικές) δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν. Μια ζωή θα πειραματίζονται με ιδέες και όταν θα είναι έτοιμες να ολοκληρωθούν θα γίνονται εκλογές και θα γκρεμίζονται. Επίσης, αν δε διορθωθεί το οικονομικό πρόβλημα, πάλι τίποτα δεν πρόκειται να γίνει, γιατί οι υποδομές κι οι εγκαταστάσεις δεν αλλάζουν χωρίς λεφτά. Καλό θα ήταν το σχολείο να περάσει έστω και το 33% σε ιδιώτες που αυτοί να το χειρίζονται, αλλά να μην το κάνουν βιομηχανία...
Πάρα πολύ σωστά! Εδώ και 50 χρόνια βρισκόμαστε στα ίδια. Όπως πολύ σωστά το έχεις εντοπίσει, το εκπαιδευτικό σύστημα βασίζεται στον πειραματισμό. Ακόμα κι όταν γίνονται κάποιες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, ουσιαστικά αποτελούν μια μικρή παραλλαγή της προηγούμενης ισχύουσας κατάστασης. Η εκπαίδευση πάντα ήταν ο φτωχός συγγενής και το φαινόμενο αυτό διαρκώς εντείνεται. Η ιδιωτική πρωτοβουλία, όπως πολύ σωστά λες, θα έπρεπε να έχει θέση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, αρκεί να μην διολισθήσουν οι όποιοι χορηγοί σε φαινόμενα ακαδημαϊκής πατρονίας (δηλαδή σε είδος σχέσης που θεμελιώνεται στην παροχή οικονομικής "προστασίας" -από τον χορηγό- με αντάλλαγμα από μέρους των προστατευόμενων την ικανοποίηση των απαιτήσεων του χορηγού).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Αλλαγές (ουσιαστικές) δεν πρόκειται ποτέ να γίνουν. Μια ζωή θα πειραματίζονται με ιδέες και όταν θα είναι έτοιμες να ολοκληρωθούν θα γίνονται εκλογές και θα γκρεμίζονται. Επίσης, αν δε διορθωθεί το οικονομικό πρόβλημα, πάλι τίποτα δεν πρόκειται να γίνει, γιατί οι υποδομές κι οι εγκαταστάσεις δεν αλλάζουν χωρίς λεφτά. Καλό θα ήταν το σχολείο να περάσει έστω και το 33% σε ιδιώτες που αυτοί να το χειρίζονται, αλλά να μην το κάνουν βιομηχανία...
Γιατι ενας ιδιωτης να αγορασει το 33% δημοσιων σχολειων απο τη στιγμη που δεν εχει προοπτικη εσοδων; Τους ιδιωτες τους θελουμε μονο για μαλακες να πληρωνουν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος


Να πάρουν ιδιώτες σχολεία δηλαδή αλλά να είναι "καλούληδες" ιδιώτες... Αυτό όμως πολιτική δεν είναι, θα πει κάποιος γιατί να μην είναι δημόσια τα σχολεία αλλά να είναι "καλούλι" το δημόσιο, είναι άτοπο. Ποιο είναι το επιχείρημα λοιπόν υπέρ των ιδιωτών στα σχολεία? Σημειώνω πως το θέμα είναι πολιτικό περισσότερο παρά λειτουργικό.
Κανενας ιδιωτης δεν θα παρει τα σχολεια και ειναι ενα θεμα που πραγματικα δεν υπαρχει καν σαν σεναριο. Για τον πολυ απλο λογο οτι τα σχολεια δεν εχουν πηγη εσοδων. Να επενδυσει λεφτα ενας ιδιωτης να τα κανει τι; Απο τη στιγμη που η Δημοσια Εκπαιδευση ειναι δωρεαν, ειναι ατοπο. Αλλο πραγμα να λειτουργει ο ιδιωτης σχολειο με σκοπο το κερδος, δηλαδη ιδιωτικα σχολεια και αλλο πραγμα να διαχειριζεται δημοσια επειδη το κρατος ειναι ανικανο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος


Να πάρουν ιδιώτες σχολεία δηλαδή αλλά να είναι "καλούληδες" ιδιώτες... Αυτό όμως πολιτική δεν είναι, θα πει κάποιος γιατί να μην είναι δημόσια τα σχολεία αλλά να είναι "καλούλι" το δημόσιο, είναι άτοπο. Ποιο είναι το επιχείρημα λοιπόν υπέρ των ιδιωτών στα σχολεία? Σημειώνω πως το θέμα είναι πολιτικό περισσότερο παρά λειτουργικό.
Ο ιδιώτης επενδύει χρόνο και χρήμα στο σχολείο και περιμένει να λάβει πολλαπλάσια χρήματα από αυτά που επένδυσε, μέσω το σχολείου. Οπότε, από τη στιγμή που τα χρήμα θα έρχονται από του μαθητές που φοιτούν στο σχολείο του, τον νοιάζει το σχολείο να είναι καλό, ώστε να προσελκεί περισσότερη πελάτεια.
Για αυτό ο ιδιώτης θα παρέχει καλύτερες υποδομές, καλύτερες υπηρεσίες, καλύτερο προσωπικό, καλύτερο περιβάλλον, γιατί τον νοιάζει η ποιότητα που προσφέρει. Σε αντίθεση με το κράτος, που δεν έχει κάποιο άμεσως ώφελος με την πάροχη βέλτιστων παροχών βάση κόστους. Και η ερώτηση μου είναι, τι πολιτική σκοπιμότητα υπάρχει πίσω από την ιδιωτική εκπαίδευση, που να καθιστά το θέμα πολιτικό και όχι λειτουργικό?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.