Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

boobys1990

Νεοφερμένος

Ο boobys1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
δεν μπορει καποιος να βοηθησει η εστω να κανει μια υποδειξη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
εκτός ύλης μπορεί να μην είναι, αλλά εκτός λογικής είναι σίγουρα...

Σιγουρα ναι

Θελω μια βοηθεια, απλα επειδη δεν εχω καλες σχεσεις με τη δομη επαναληψης..
Λεει να διαβαστουν αριθμοι μεχρι το αθροισμα τους να φτασει το 1000. Οκ μεχρι εκει. Μετα λεει να εμφανιστει και το πληθος των αριθμων που διαβαστηκαν. Εδω κολλησα, μαλλον δεν λειτουργω μετα απο κατι συνεχομενες ωρες διαβασμα ε.

εχω γραψει:

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ασκ5
sum<--0
ΟΣΟ sum<=1000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε εναν αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
sum<--sum+α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Μετα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Σιγουρα ναι

Θελω μια βοηθεια, απλα επειδη δεν εχω καλες σχεσεις με τη δομη επαναληψης..
Λεει να διαβαστουν αριθμοι μεχρι το αθροισμα τους να φτασει το 1000. Οκ μεχρι εκει. Μετα λεει να εμφανιστει και το πληθος των αριθμων που διαβαστηκαν. Εδω κολλησα, μαλλον δεν λειτουργω μετα απο κατι συνεχομενες ωρες διαβασμα ε.

εχω γραψει:

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ασκ5
sum<--0
ΟΣΟ sum<=1000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Δωσε εναν αριθμο'
ΔΙΑΒΑΣΕ α
sum<--sum+α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Μετα;

εξω απο το οσο βαλε πληθος <-0 μεσα στο οσο θα βαλεις πληθος<-πληθος+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Οταν λεω οτι η δομη επαναληψης με μισει κατι ξερω.. :p
Thanks!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
Α <-- Α+Β
Γ <-- Γ*Δ
ΕΠΙΛΕΞΕ Γ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ <20
Α <-- Α-Δ+Β
Β <-- Β+Δ
Γ <-- Γ*3
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ <=80
Α <-- Α+Β^2
Β <-- (Β+Δ^2)DIV 2
Γ <-- Γ^3
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
Α <-- (Α-Δ)MOD 7
Β <-- Β-Δ
Γ <-- Γ DIV Α
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Δ <-- Δ-(Α+Β)+Γ
ΓΡΑΨΕ Α,Β,Γ,Δ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ <20 ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
πρόκειται για την άσκηση 16.7

με το αυστηρό γράμμα του νόμου στο σχολικό η ΕΠΙΛΕΞΕ στη ΓΛΩΣΣΑ διερευνά μόνο διακριτές τιμές και όχι διαστήματα!! Έτσι το έχει υλοποιήσει ο Σπύρος.

Δοκίμασε να τρέξεις τον αλγόριθμο στο www.pseudoglossa.gr
ή στο διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1920.0
του Άλκη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
ακριβως!γι αυτην προκειται!Α τωρα καταλαβα το επαληθευσα ξανα με το χερι δεν πειραζει..χαχα ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
πρόκειται για την άσκηση 16.7

με το αυστηρό γράμμα του νόμου στο σχολικό η ΕΠΙΛΕΞΕ στη ΓΛΩΣΣΑ διερευνά μόνο διακριτές τιμές και όχι διαστήματα!! Έτσι το έχει υλοποιήσει ο Σπύρος.

Δοκίμασε να τρέξεις τον αλγόριθμο στο www.pseudoglossa.gr
ή στο διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=1920.0
του Άλκη

Δηλαδή όταν οι περιπτώσεις περιέχουν διαστήματα θα χρησιμοποιούμε την "Πολλαπλή αν";
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Η ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ συμπεριφέρεται έτσι

Εσείς κανονικά ό,τι γνωρίζετε για τη ΓΛΩΣΣΑ!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
θα ήθελα ένα βοήθημα με δύσκολες ασκήσεις.
έχω είδη το φροντιστηριακό και απο τις εκδόσεις κεδρος(νταφλος-χρηστάκης)
αλλά δεν με ικανοποιούν, με την έννοια ότι θα ήθελα ασκήσεις υψηλότερου επιπέδου και όχι απλά βασικές και συνηθισμένες.
τι μου προτείνετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωστακης

Δραστήριο μέλος

Ο κωστακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 656 μηνύματα.
καραισκος καραμπης εκδοσεις σαββαλα
τελειο ειναι μαυρο με ροζ το εξωφυλλο
εγω με αυτο εγραψα αναπτυξη 19.7
τα γραφει ολα
το εχω προτεινει και σε αλλους φιλους μου!
και μειναν απολυτως ικανοποιημενοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

georgopoulos

Νεοφερμένος

Ο georgopoulos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Τα βιβλία που θα σε καλύψουν είναι Ντζιος-Κοψίνης και Τσιωτάκης. Αυτά είναι τα 2 βιβλία που έχουν τις περισσότερες αλυτες και λυμένες ασκήσεις. Είναι και τα δύο εκδόσεων Σαββάλα. Αν και εγώ προτιμώ περισσότερο το πρώτο, πήγαινε σε ένα βιβλιοπωλείο άνοιξέ τα και διάλεξε αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωστακης

Δραστήριο μέλος

Ο κωστακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 656 μηνύματα.
καραισκος καραμπης
εγω δεν εχω καποιο συμφερον να σου πω ψεμματα
και στην τελικη παρε και τα δυο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evris7

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 815 μηνύματα.
Δεν πιστεύω να έχουν τεράστια διαφορά τα 2 βοηθήματα. Οι ασκήσεις εξάλλου είναι στάνταρ και υπαρχουν σε όλα τα βοηθήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.

κωστακης

Δραστήριο μέλος

Ο κωστακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 656 μηνύματα.
καραισκος καραμπης εκδοσεις σαββαλας
ακουστε με και δεν θα χασετε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Δεν προλαβαινω καθολου να κοιταξω κατι ασκησεις στη δομη επαναληψης, μας εχει βαλει 8 για αυριο(που 8 να ειναι οι ωρες του, λες και δεν εχω ηδη φροντιστηριο και διαγωνισμα), τις βαζω εδω και δωστε καμια ιδεα εστω και μικρη να τη δω οταν γυρισω απο το μαθημα, να κανει τσαφ ο υπερεγκεφαλος μου (μμμ) και να μην παω τελειως αδιαβαστη αυριο. :p

-Να διαβαστει ενας αριθμος και να εξεταστει αν ειναι πρωτος.
-Να διαβαστουν το ονομα, η ταξη(a,b,c) και ο βαθμος 50 μαθητων ενος σχολειου και να βρεθουν για καθε ταξη το συνολο των μαθητων και ο ΜΟ βαθμολογιας καθε ταξης.
-Να διαβαστουν οι βαθμοι και τα ονοματα 20 μαθητων και να βρεθει ποιος ειναι ο μεγαλυτερος βαθμος, ποιος μαθητης τον εχει και ποια θεση στην αριθμηση εχει ο μαθητης.

Τις υπολοιπες λιγο-πολυ τις εχω παλεψει, πληζ βοηθεια.

p.s.

Το να αποδιδεις την υψηλη σου βαθμολογια σε ενα μαθημα, οχι σε σενα, αλλα στο βοηθημα που χρησιμοποιουσες ειναι επιεικως γελοιο. Αν ειναι ετσι να μας πειτε ρε παιδια, ποια ειναι τα βοηθηματα του 20, ποια του 19 και ποια του 15.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
-Να διαβαστει ενας αριθμος και να εξεταστει αν ειναι πρωτος.

Αν ένας αριθμός διαιρείται με τον ευατό του και τη μονάδα είναι πρώτος. Άρα αν έχει μόνο 2 διαιρέτες.
Δες την άσκηση 13 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_ask23_1.htm
με ένα ακόμα "ΑΝ διαιρέτες = 2 τότε"
είσαι οκ
-----------------------------------------
-Να διαβαστουν το ονομα, η ταξη(a,b,c) και ο βαθμος 50 μαθητων ενος σχολειου και να βρεθουν για καθε ταξη το συνολο των μαθητων και ο ΜΟ βαθμολογιας καθε ταξης.

ΣβΑ <- 0
πΑ <- 0
Για ι απο 1 μεχρι 50
Διάβασε όνομα
Διάβασε τάξη ! με έλεγχο δεδομένων
Διάβασε βαθμολογία
Αν τάξη = "Α" τότε
ΣβΑ <- ΣβΑ + βαθμός
πΑ <- πΑ + 1
! αθροιστής και μετρητής για την Α τάξη
Τέλος_αν
... όμοια για άλλες τάξεις
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε πΑ ! πλήθος μαθητων Α
Αν πΑ <> 0 τότε ! μπορεί κανείς μαθητής στην Α
μοΑ <- ΣβΑ / πΑ
Εμφάνισε μοΑ ! μέσος όρος Α τάξης
τέλος_αν


Ελπίζω λόγω βιασύνης να μην έκανα κάποιο σημαντικό λάθος
-----------------------------------------
-Να διαβαστουν οι βαθμοι και τα ονοματα 20 μαθητων και να βρεθει ποιος ειναι ο μεγαλυτερος βαθμος, ποιος μαθητης τον εχει και ποια θεση στην αριθμηση εχει ο μαθητης.

ονμαχ <- "" ! θα αλλάξει στην 1η επανάληψη
μαχ <- -1 ! ένας πολυ μικρός αριθμός για να αλλάξει σίγουρα στην 1η επανάληψης
θέσημαχ <- 0 ! σε ποια επαναληψης βρεθηκε το μαχ
Για ι απο 1 μέχρι 20
Διάβασε όνομα, βαθμός
Αν βαθμός > μαχ τότε
ονμαχ <- όνομα
μαχ <- βαθμός
θέσημαχ <- ι
τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
εμφάνισε ονμαχ, θέσημαχ


Η άσκηση θέλει διευκρίνηση στην εκφώνηση για να είναι σωστή, πως: "Θεωρούμε πως μόνο ένας μαθητής έχει το μεγαλύτερο βαθμό."
-----------------------------------------
καλή επιτυχία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Κυριε Τσιωτακη να σας αναψω μια λαμπαδα, να αγορασω για δευτερη φορα τα βοηθηματα σας, πειτε μου τι θελετε απο μενα και θα το εχετε :p Σας ευχαριστω πολυ!
Λιγο αν μπορειτε μονο μια διευκρινιση για την ασκηση με τους πρωτους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Διάβασε αριθμός
! θα "κατέβω" από το αριθμός-1 προς το 2.
! Αν συναντήσω έστω και ΕΝΑΝ διαιρέτη σταματώ την επανάληψη
! ΔΕΝ πρόκειται για πρώτο αριθμό
είναι αληθής ! έστω οτι είναι πρώτος
i αριθμός - 1
Όσο i >= 2 και είναι = αληθής επανάλαβε
! όσο δεν τέλειωσα το ψάξιμο και
! δεν έχω αποφανθεί οτι δεν είναι πρώτος
Αν (αριθμός mod i = 0) τότε
είναι ψευδής
! βρήκα διαιρέτη,άρα ΔΕΝ είναι πρώτος
Τέλος_αν
i i - 1
Τέλος_επανάληψης
Αν (είναι = ψευδής) τότε
Εμφάνισε "Δεν είναι πρώτος"
Αλλιώς
Εμφάνισε "Είναι πρώτος"
Τέλος_αν

Τσέκαρέ το στο https://www.pseudoglossa.gr/
πρώτοι είναι το 1, 2, 3, 5, 7, 11, 13...

Δε θέλω λαμπάδα ούτε κάτι άλλο, μου αρκεί να γράψεις καλά...

-----------------------------------------
Αυτή είναι μια από τις ασκήσεις που μπορεί να αναδύξει την ομορφιά του μαθήματός μας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top