Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
δεν σε πιανω ποιος σου ειπε οτι δινει ο χρηστης μονο ζυγους αριθμους ? :nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alvertos

Νεοφερμένος

Ο alvertos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
παιδια θα ηθελα μια βοηθεια σε αυτη την ασκηση:
"Να γινει αλγοριθμος που θα διαβαζει το ονομα ενος μαθητη της γ' λυκειου, τους βαθμους του στα δυο τετραμηνα και τον γραπτο του βαθμο στις πανελληνιες εξετασεις και να υπολογιζει τον βαθμο προσβασης του μαθητη αυτου στο συγκεκριμενο μαθημα. Πρεπει να σημειωθει οτι ο βαθμος προσβασης υπολογιζεται απο την πραξη 70/100 * γραπτος βαθμος + 30/100 * προφορικος βαθμος, οπου ο προφορικος ειναι ο μεσος ορος των βαθμων στα δυο τετραμηνα ενω υποκειται σε προσαρμογη αν εχει διαφορα απο τον γραπτο μεγαλυτερη απο 2"
το προβλημα μου ειναι εκει που λεει "υποκειται σε προσαρμογη"....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
αν προφορικός με το γραπτό βαθμό έχουν διαφορά μεγαλύτερη του 2, τότε ο προφορικός προσαρμόζεται ώστε να έχει διαφορά 2 με το γραπτό.

πχ αν ο προφορικός είναι 20 και ο γραπτός 13, τότε ο προφορικός θα γίνει 15 (και αυτός θα μπει στον τύπο της εκφώνησης)
όμως αντίστοιχα, αν ο προφορικός είναι 16 και ο γραπτός 19, τότε ο προφορικός θα γίνει 17
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
Η ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ..Σ Η Λ?συγγνωμη για τα κεφαλαια το ξεχασα δεν θα επαναληφθει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Η ΔΟΜΗ ΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ..Σ Η Λ?συγγνωμη για τα κεφαλαια το ξεχασα δεν θα επαναληφθει..
Λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
και εγω αυτο λεω αλλα πισω η λυση του βιβλιου λεει σωστο..μαλλον λαθος θα χει κανει..ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Είναι σωστό
καθώς η απλή επιλογή είναι η σύνθετη χωρίς το αλλιώς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
πολυ καλο..αλλα και η συνθετη ειναι η απλη με το αλλιως..που οδηγουμαστε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
ειδική περίπτωση, σημαίνει υποσύνολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pirloandr

Νεοφερμένος

Ο pirloandr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
α οκ..τοτε και το αντιστροφο ειναι σωστο!?
-----------------------------------------
ω τωρα νομιζω το καταλαβα απο κατι μεγαλυτερο..παμε σε κατι μικροτερο το αντιθετο δεν γινεται σας ευχαριστω πολυ γιατην διευκρινηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mina14

Νεοφερμένος

Η mina14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
κατεβαστε το προγραμμα γλωσσομαθεια.ειναι δωραν κ βοηθαει σε περιπτωσεις που δεν εισαι σιγουρος αν εχεις καλυψει ολους τους περιορισμους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
γεια σας παιδια , εχω μια ασκηση που δεν καταλαβαινω ..

ενα videoclub προσφερει 2 τροπους πληρωμης :
α) τιμη DVD 2.5 Ε
τιμη κασετας 2 Ε
β) τιμη DVD 3 Ε
τιμη κασετας 2.5 Ε
αλλα για καθε 3 DVD παρεχεται δωρεαν η ενικοιαση του 4ου DVD και το ιδιο στις κασετες ...


Να φτιαξετε αλγοριθμο (με χρηση ακολουθιακης δομης) που να δεχεται το πληθος κασετων και DVD που θελει να νοικιασει ο πελατης κ να εμφανιζει το κοστος με τους 2 τροπους ..

πως θα ελεγχω αν εχει παρει πανω απο 3 κασετες η DVD με δομη ακολουθιας?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
αν νοικιάσω Χ DVD, τότε Χ div 3 είναι τα δωρεάν.
άρα θα πληρώσω Χ - Χ div 3 DVD
ωραία άσκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
αν νοικιάσω Χ DVD, τότε Χ div 3 είναι τα δωρεάν.
άρα θα πληρώσω Χ - Χ div 3 DVD
ωραία άσκηση

ευχαριστω! ευκολο ηταν ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
η εντολή X<- -X είναι λάθος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

melenios

Νεοφερμένος

Ο melenios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
τι βοηθημα να παρω αεππ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gimli

Νεοφερμένος

Ο gimli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
αν εχουμε εναν αλγοριθμο που εχει αν α<β και β<γ και γ<δ οταν τον αναπαραστησουμε με διαγραμματικες τεχνικες η συνθηκη θα μπει σε εναν ρομβο;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
η εντολή X<- -X είναι λάθος?

το Χ ← Χ είναι σωστό
και το Χ ← - Χ είναι σωστό, όπως και το Χ ← (-1) * Χ είναι σωστό
όπως και το Χ ← 0 - Χ είναι σωστό

δεν υπάρχει κανείς που θα κόψει μονάδες σε κάτι από αυτά
-----------------------------------------
αν εχουμε εναν αλγοριθμο που εχει αν α<β και β<γ και γ<δ οταν τον αναπαραστησουμε με διαγραμματικες τεχνικες η συνθηκη θα μπει σε εναν ρομβο;;

Ναι, ό,τι περιλαμβάνεται ανάμεσα στο Αν και στο τότε (και σύνθετη συνθήκη φυσικά) μπαίνει εντός ΕΝΟΣ ρόμβου στο διάγραμμα ροής
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fdLP.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο fdLP. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
γεια σας παιδια ,

θελω να στρογγυλοποιησω εναν πραγματικο με 3 δεκαδικα στα 2 .. και κανω τα εξης

Διαβασε αριθμος !1,258
νεος <- αριθμος * 1000 !1258
χιλιαδες <- νεος div 1000 !1
βοηθ_1 <- νεος mod 1000 !258
πρωτο_δεκ <- βοηθ_1 div 100 !2
βοηθ_2 <- βοηθ_1 mod 100 ! 58
δευτ_δεκ <- βοηθ_2 div 10 !5
νεος_αριθμος <- χιλιαδες * 100 + πρωτο_δεκ * 10 + δευτ_δεκ * 1
τελ_αριθμος <- νεος_αριθμος * 0.01
Εκτυπωσε τελ_αριθμος

το προβλημα ειναι οτι ο αριθμος που διαβαζω ειναι πραγματικος κ δεν μπορω να κανω div και mod .

Ευχαριστω!

EDIT : ισως το βρηκα :

ΓΡΑΨΕ 'Δωσε εναν πραγματικο αριθμο με 3 δεκαδικα ψηφια :'
ΔΙΑΒΑΣΕ αριθμος
νεος <- αριθμος* 1000
τελ_αριθμος <- νεος/ 1000
ΓΡΑΨΕ τελ_αριθμος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Λίτσα39861

Νεοφερμένος

Η Λίτσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 46 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Πύργος (Ηλεία). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Ο σωστός αλγόριθμος που ζητάς φαίνεται παρακάτω.:)
Μετατρέπει έναν πραγματικό με 3 δεκαδικά ψηφία σε πραγματικό με 2 δεκαδικά ψηφία π.χ. τον 2,737 τον μετατρέπει στον 2,74 ενώ τον 2,373 τον μετατρέπει στον 2,37. Ρίξε του μια ματιά και τα ξαναλέμε....;)

Aλγόριθμος στρογγυλοποίηση
ΔΙΑΒΑΣΕ χ
ακέραιος1 ← χ*1000
ακέραιος2 ← ακέραιος1 DIV 100
υπόλοιπο ← ακέραιος1 MOD 100
υπολ1 ← υπόλοιπο DIV 10
υπολ2 ← υπόλοιπο MOD 10
ΑΝ υπολ2 >= 5 ΤΟΤΕ
υπολ1 ← υπολ1 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
νέος_αριθμός ← ακέραιος2*100 + υπολ1*10
τελικός ← νέος_αριθμός/1000
Εμφάνισε τελικός
Τέλος στρογγυλοποίηση
-----------------------------------------
Μια πιο γρήγορη λύση :jumpy:για το ίδιο πρόβλημα είναι και η παρακάτω :
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στρογγυλοποίηση
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: χ, δεκαδικό, νέος, πραγματικός1
ΑΡΧΗ
ΓΡΑΨΕ
"Δώσε έναν πραγματικό αριθμό με τρία δεκαδικά ψηφία : "
ΔΙΑΒΑΣΕ χ
πραγματικός1 <- χ*
100
δεκαδικό <- πραγματικός1 - Α_Μ(πραγματικός1)
ΑΝ δεκαδικό >= 0.5
ΤΟΤΕ
πραγματικός1 <- πραγματικός1 +
0.1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
νέος <- πραγματικός1/
100
ΓΡΑΨΕ "Ο αριθμός στρογγυλοποιείται στον ", νέος
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ στρογγυλοποίηση


ΕΛπίζω να βοήθησα...ότι άλλο, πες μου...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top