Β' Λυκείου Ανθρωπιστικών - πώς μπορώ να μελετήσω αποτελεσματικά τα θετικά μαθήματα της γενικής παιδείας;

rozaktinovolia

Νεοφερμένος

Η rozaktinovolia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
γειά σε όλους, όλες και όλα, είμαι η Φρόσω και βρίσκομαι σε μια μόνιμη κατάσταση απόγνωσης. Είμαι μαθήτρια της 2ας λυκείου και τον τελευταίο χρόνο τα έχω παρατήσει. Εχω πααααααααααααααααααααααρα πολλούς προβληματισμούς, ωστόσο αυτη την στιγμή επείγει μόνο ένας: πως μπορώ να μελετήσω αποτελεσματικά τα μαθήματα της γενικής παιδείας (χημεία,φυσική και μαθηματικά συγκεκριμένα) ενώ είμαι στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών; Έχω κουραστεί να απογοητεύω τον εαυτό μου διαρκώς επειδή αποθαρρύνομαι πανεύκολα... οποιοδήποτε τιπ θα ήταν χρήσιμο, ευχαριστώ προκαταβολικά:((((
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,128 μηνύματα.
γειά σε όλους, όλες και όλα, είμαι η Φρόσω και βρίσκομαι σε μια μόνιμη κατάσταση απόγνωσης. Είμαι μαθήτρια της 2ας λυκείου και τον τελευταίο χρόνο τα έχω παρατήσει. Εχω πααααααααααααααααααααααρα πολλούς προβληματισμούς, ωστόσο αυτη την στιγμή επείγει μόνο ένας: πως μπορώ να μελετήσω αποτελεσματικά τα μαθήματα της γενικής παιδείας (χημεία,φυσική και μαθηματικά συγκεκριμένα) ενώ είμαι στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών; Έχω κουραστεί να απογοητεύω τον εαυτό μου διαρκώς επειδή αποθαρρύνομαι πανεύκολα... οποιοδήποτε τιπ θα ήταν χρήσιμο, ευχαριστώ προκαταβολικά:((((
Κι εγώ έτσι ακριβώς ήμουν...
Από τη Δευτέρα Λυκείου συνήθως τα παιδιά δίνουν έμφαση στα μαθήματα της κατεύθυνσης,εσύ όμως καλά κάνεις που δεν αδιαφορείς εντελώς για τα υπόλοιπα.
Αυτό που μπορείς είναι να προσέχεις Στο μάθημα,αν έχεις κάποι@ φιλ@ που να είναι καλ@ σε αυτά τα μαθήματα να σε βοηθήσει και όσο μπορείς να μελετάς υπάρχει και υλικό στο διαδίκτυο που μπορεί να σε διευκολύνει. Το να κάνεις φροντιστήριο/ιδιαίτερα το θεωρώ περιττό
 

rozaktinovolia

Νεοφερμένος

Η rozaktinovolia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αλλά να προσθέσω οτι στην πράξη αδιαφορώ παντελώς για τα μαθήματα της θετικής και δεν καταλαβαίνω σχεδόν τιποτα... Νιώθω πως θα μείνω. Παρ αυτά, θα κοιτάξω για υλικό στο διαδίκτυο, σίγουρα θα επωφεληθώ κάπως
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,128 μηνύματα.
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, αλλά να προσθέσω οτι στην πράξη αδιαφορώ παντελώς για τα μαθήματα της θετικής και δεν καταλαβαίνω σχεδόν τιποτα... Νιώθω πως θα μείνω. Παρ αυτά, θα κοιτάξω για υλικό στο διαδίκτυο, σίγουρα θα επωφεληθώ κάπως
Ααααα όχι παιδί μου δεν μένεις
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Εάν ο βαθμός των τάξεων δεν προσμετράται στις πανελλήνιες, πραγματικά παράτησέ τα, ο μέσος όρος δεν θα σου χρειαστεί πουθενά, αφοσιώσου στα της κατεύθυνσης.(στο λέει κάποιος που ασχολήθηκε, έβγαλε με 19.7 τη Β' λυκείου και αναγνωρίζει τη ματαιότητα της ενασχόλησης μαζί τους)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
γειά σε όλους, όλες και όλα, είμαι η Φρόσω και βρίσκομαι σε μια μόνιμη κατάσταση απόγνωσης. Είμαι μαθήτρια της 2ας λυκείου και τον τελευταίο χρόνο τα έχω παρατήσει. Εχω πααααααααααααααααααααααρα πολλούς προβληματισμούς, ωστόσο αυτη την στιγμή επείγει μόνο ένας: πως μπορώ να μελετήσω αποτελεσματικά τα μαθήματα της γενικής παιδείας (χημεία,φυσική και μαθηματικά συγκεκριμένα) ενώ είμαι στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών; Έχω κουραστεί να απογοητεύω τον εαυτό μου διαρκώς επειδή αποθαρρύνομαι πανεύκολα... οποιοδήποτε τιπ θα ήταν χρήσιμο, ευχαριστώ προκαταβολικά:((((
Καλησπέρα Φρόσω.
Συνήθως ο κόσμος στα θετικά αρχίζει να τα παρατάει όταν δεν καταλαβαίνει και πολλά μετά απο ένα σημείο.
Δυστυχώς τότε είναι που πρέπει κανείς να επιμείνει εαν είναι να μην μείνει πίσω. Στο πρακτικό κομμάτι τώρα. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Ειδικά εαν έχεις κενά, και μάλιστα στα μαθηματικά, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα χωρίς κάποια εξωτερική βοήθεια.

Απο το να σου πούμε πως πρέπει να διαβάζεις τα θετικά μαθήματα, θα ήταν προτιμότερο να μας πεις πως τα διαβάζεις εσύ, ώστε να προτείνουμε πιθανές ενέργειες για βελτίωση. Το βασικότερο ερώτημα είναι εαν διαβάζεις τα θετικά μαθήματα όπως κάνεις με τα θεωρητικά ή εαν λύνεις και ασκήσεις,και εαν ναι πόσες περίπου ; Λίγες ; Μερικές ; Αρκετές ; Πολλές ; κτλπ.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
Αν και ο βαθμός των τάξεων δεν μετράει (ορθώς δεν μετράει) , καλά κάνεις και δεν αδιαφορείς τελείως. Όμως αυτό να μην γίνεται σε βάρος των μαθημάτων προσανατολισμού (δηλαδή των αρχαίων και των λατινικών) καθώς και της γλώσσας-λογοτεχνίας. Επίσης τα μαθηματικά γενικής, που πλέον διδάσκονται ως κόντρα μάθημα μόνο στις ανθρωπιστικές της γ λυκείου, είναι πιο ήπια σε σχέση με την άλγεβρα και τη γεωμετρία της β λυκείου. Αν του χρόνου δεν θέλεις να σου χαλάσουν τα μαθηματικά το βαθμό του απολυτηρίου, δεδομένου μάλιστα ότι η τράπεζα θεμάτων του χρόνου θα επεκταθεί και στις απολυτήριες εξετάσεις της γ λυκείου και συνεπώς θα είναι κάτι σαν mini πανελλήνιες, προσπάθησε να διαβάζεις από λίγο κάθε μέρα.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
ειλικρινα δεν περιμενα ποτε οτι θα γινοταν και αυτο το θεμα.εφοσον δεν μετραει πουθενα περα απο την ματαιοτητα που λεει ο σλιμ τι στενοχωριεσαι? υπαρχει κοσμος που τη σημερινη εποχη μενει στην ιδια ταξη απο μαθημα? δεν ξερω να υπαρχει τετοιος.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
ειλικρινα δεν περιμενα ποτε οτι θα γινοταν και αυτο το θεμα.εφοσον δεν μετραει πουθενα περα απο την ματαιοτητα που λεει ο σλιμ τι στενοχωριεσαι? υπαρχει κοσμος που τη σημερινη εποχη μενει στην ιδια ταξη απο μαθημα? δεν ξερω να υπαρχει τετοιος.
Ίσως να θέλει γενικά να έχει καλούς βαθμούς για διάφορους λόγους (π.χ. μπορεί να αξιολογηθεί θετικά όταν στο μέλλον κάνει κάποια αίτηση για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό)
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,604 μηνύματα.
Ίσως να θέλει γενικά να έχει καλούς βαθμούς για διάφορους λόγους (π.χ. μπορεί να αξιολογηθεί θετικά όταν στο μέλλον κάνει κάποια αίτηση για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό)
μετραει ο βαθμος της β λυκειου?
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,128 μηνύματα.
μετραει ο βαθμος της β λυκειου?
Συνήθως της γ. Τουλάχιστον σε μένα που είχα κάνει μια αίτηση ήθελαν να δουν τους βαθμούς της γ.
Όμως πλέον στη γ μόνο ένα μάθημα υπάρχει γενικής παιδείας . Εμείς πέρσι είχαμε μόνο στατιστική . Όλα τα υπόλοιπα ήταν της κατεύθυνσης
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
μετραει ο βαθμος της β λυκειου?
Ξέρω από γνωστούς μου ότι οι καλοί βαθμοί στο σχολείο (και κυρίως της λυκειακής βαθμίδας) γενικά αξιολογούνται θετικά σε αιτήσεις για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. Δε νομίζω να παίζουν τον καθοριστικό ρόλο. Ορισμένα πανεπιστήμια δεν αποκλείεται μάλιστα να σου ζητήσουν τους βαθμούς όλων των τάξεων του δημοτικού, του γυμνασίου και του λυκείου. Για παράδειγμα έχω στο νου μου περίπτωση φοιτήτριας που τελείωσε τη νομική του εκπα και στην αίτηση για μεταπτυχιακό στο Λονδίνο συμπεριέλαβε τους βαθμούς όλων των τάξεων.
 

rozaktinovolia

Νεοφερμένος

Η rozaktinovolia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Συνήθως ο κόσμος στα θετικά αρχίζει να τα παρατάει όταν δεν καταλαβαίνει και πολλά μετά απο ένα σημείο.
Δυστυχώς τότε είναι που πρέπει κανείς να επιμείνει εαν είναι να μην μείνει πίσω. Στο πρακτικό κομμάτι τώρα. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Ειδικά εαν έχεις κενά, και μάλιστα στα μαθηματικά, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα χωρίς κάποια εξωτερική βοήθεια.

Απο το να σου πούμε πως πρέπει να διαβάζεις τα θετικά μαθήματα, θα ήταν προτιμότερο να μας πεις πως τα διαβάζεις εσύ, ώστε να προτείνουμε πιθανές ενέργειες για βελτίωση. Το βασικότερο ερώτημα είναι εαν διαβάζεις τα θετικά μαθήματα όπως κάνεις με τα θεωρητικά ή εαν λύνεις και ασκήσεις,και εαν ναι πόσες περίπου ; Λίγες ; Μερικές ; Αρκετές ; Πολλές ; κτλπ.
Ευχαριστω για το ενδιαφερον, αλλα μαλλον δεν το εθεσα σωστα. Στα θετικα μαθηματα παιρνω κατω απο την βαση αφου δεν διαβαζω, ειμαι προκατειλλημενη οσον αφορα αυτα της γενικης, ενω στης κατευθυνσης παιρνω απο 18 και πανω. Εχω τυψεις που παραγκωνιζω τοσο τα της θετικης, ωστοσο δεν ξερω τι να κανω για να αποδωσω και να βγαλω εναν αξιοπρεπη μεσο ορο. Εχω προσπαθησει να διαβασω μονη μου κι απλα καταληγω να τα παραταω και να μαινομαι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ειλικρινα δεν περιμενα ποτε οτι θα γινοταν και αυτο το θεμα.εφοσον δεν μετραει πουθενα περα απο την ματαιοτητα που λεει ο σλιμ τι στενοχωριεσαι? υπαρχει κοσμος που τη σημερινη εποχη μενει στην ιδια ταξη απο μαθημα? δεν ξερω να υπαρχει τετοιος.
νομιζω μετραει ομως οχι σε τεραστιο βαθμο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ίσως να θέλει γενικά να έχει καλούς βαθμούς για διάφορους λόγους (π.χ. μπορεί να αξιολογηθεί θετικά όταν στο μέλλον κάνει κάποια αίτηση για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό)
ναιιι, καποια πανεπιστημια στο εξωτερικο δεχονται μαθητες με απολυτηριο λυκειου απο 17 και πανω
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,042 μηνύματα.
νομιζω μετραει ομως οχι σε τεραστιο βαθμο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Δεν μετράει καθόλου. Αυτό πήγε να εφαρμοστεί παλιότερα (2013) αλλά ευτυχώς δεν υλοποιήθηκε. Η τράπεζα θεμάτων απλώς σκοπεί στην κάλυψη της εξεταστέας ύλης από όλα τα λύκεια της επικράτειας, στην εξαγωγή αντικειμενικών συμπερασμάτων και στον καλύτερο έλεγχο της προαγωγής και της απόλυσης από το λύκειο. Δεν υπάρχει προς το παρόν νομοθετικό πλαίσιο που να προβλέπει την προσμέτρηση του βαθμού καμίας τάξης. Ενδεχομένως να σας λένε οι καθηγητές σας ότι ίσως μετρήσει για να σας αναγκάσουν να διαβάσετε περισσότερο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top