Gianmaria
Νεοφερμένο μέλος


-----------------------------------------
Συμφωνα με τη γνωμη μου τα βοηθηματα δεν μας βοηθουν...απλα μας καθηλωνουν και μας επηρεαζουν με το να λεμε *Σιγα το πραγμα!ας ειναι δυσκολη η ασκηση αυτη..εχω το βοηθημα και απο εκει θα την αντιγραψω*Δυστυχως σημερα ομως οι γονεις αλλα και οι μαθητες θεωρουν απαραιτητα τα βοηθηματα ή αλλιως λυσσαρια διοτι λενε πως, πως θα εξασκιθεί το παιδι μου με το νεο μαθημα; και αλλα πολλα αλλα δεν σας τα αναφερω γιατι κουραστηκα πλεον να γραφω...:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος


Πχ,αν το χρησιμοποιησει με σωστο τροπο και το διαβαζει παρα πολυ συχνα,τοτε τον βοηθαει.
Αν οχι και αντιγραφει τις απαντησεις απο αυτο,τοτε δεν τον βοηθαει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devina
Τιμώμενο Μέλος


Αυτο το πραγμα παει αναλογα με το πως ο μαθητης θα χρησιμοποιησει το βοηθημα.
Πχ,αν το χρησιμοποιησει με σωστο τροπο και το διαβαζει παρα πολυ συχνα,τοτε τον βοηθαει.
Αν οχι και αντιγραφει τις απαντησεις απο αυτο,τοτε δεν τον βοηθαει.
+1. Το αυτονόητο νομίζω.
Τα βοηθήματα ή αλλιώς λυσσάρια έχουν πολλά είδη ασκήσεων αν πάρεις ένα σωστό,και ξέρεις τι κάνεις, και βοηθούν. Τώρα αν το παίρνει κάποιος για αντιγραφή ασκήσεων απλά κακό δικό του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gianmaria
Νεοφερμένο μέλος


sorry αλλα δεν το εχω διαβασει και για αυτο το δημιουργησα...Υπάρχει παρόμοιο θέμα
-----------------------------------------
και εγω συμφωνω απολυτα..εχετε δικιο..:no1:Συμφωνώ κι εγώ με τα παιδιά.Αν ο μαθητής χρησιμοποιεί το βοήθημα για περισσότερες ασκήσεις,για να κατανοήσει κάτι που ίσως δε έχει καταλάβει,τότε μπορεί να βοηθηθεί και μάλιστα πολύ.Αν όμως,το χρησιμοποιεί για να αντιγράφει τις ασκήσεις,τότε δεν τον βοηθάει.Όπως είπε και η Δέσποινα,είναι αυτονόητο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


+00Αυτο το πραγμα παει αναλογα με το πως ο μαθητης θα χρησιμοποιησει το βοηθημα.
Πχ,αν το χρησιμοποιησει με σωστο τροπο και το διαβαζει παρα πολυ συχνα,τοτε τον βοηθαει.
Αν οχι και αντιγραφει τις απαντησεις απο αυτο,τοτε δεν τον βοηθαει.

εξαρταται και απο τι φιλοδοξιες του μαθητη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος


Αυτο το πραγμα παει αναλογα με το πως ο μαθητης θα χρησιμοποιησει το βοηθημα.
Πχ,αν το χρησιμοποιησει με σωστο τροπο και το διαβαζει παρα πολυ συχνα,τοτε τον βοηθαει.
Αν οχι και αντιγραφει τις απαντησεις απο αυτο,τοτε δεν τον βοηθαει.
με καλυψες :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος



Προσωπικά με έχουν βοηθήσεις πολύ, ειδικά από Α Λυκείου και μετά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος




To 90% των μαθητών δε τα χρησιμοποιεί "καλά", με την έννοια που δόθηκε εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
domenica7
Πολύ δραστήριο μέλος


Συμφωνώ κι εγώ με τα παιδιά.Αν ο μαθητής χρησιμοποιεί το βοήθημα για περισσότερες ασκήσεις,για να κατανοήσει κάτι που ίσως δε έχει καταλάβει,τότε μπορεί να βοηθηθεί και μάλιστα πολύ.Αν όμως,το χρησιμοποιεί για να αντιγράφει τις ασκήσεις,τότε δεν τον βοηθάει.Όπως είπε και η Δέσποινα,είναι αυτονόητο.
+100 Συμφωνώ.Προσωπικά έχω ωφεληθεί απίστευτα απο τη χρήση βοηθήματος.Τα βοηθήματα όπως και το κάθετι δεν είναι ''καλά'' ή ''κακά'' απο μόνα τους.Αναλόγως τον τρόπο που τα χρησιμοποιεί ο καθένας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aggel A4 forever
Εκκολαπτόμενο μέλος







Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


12 στο συνολο...11 εχουν και 2 δεν εχουν...:what::pΑπό τα 12 αγόρια συμμαθητές μου οι 11 έχουνε βοηθήματα, εξαιρούμαι εγώ κι άλλος ένας. ΌΛΟΙ το χρησιμοποιούν για να λύνουν τις ασκήσεις και έχουν μαύρα μεσάνυχτα στη θεωρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


δεν το καταλαβα,με συγχωρεις!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.