shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Καλησπέρα σας!
Είμαι μαθητής β λυκειου θετικής κατεύθυνσης και έχω κάποιες απορίες σχετικά με κάποια βοηθήματα. Ήθελα να αγοράσω ένα βοήθημα για φυσική κατεύθυνσης β λυκείου για εξτρα practice μαζί με του φροντιστηρίου αλλά δεν ξέρω ποια είναι γενικά καλύτερα, αυτά του Μαθιουδάκη και Παναγιωτακόπουλου ή του Άγγελου και Σπύρου Σαββάλα. Επίσης από όσο γνωρίζω του Σαλτέρη είναι τα καλύτερα για χημεία και του Μπάρλα για μαθηματικά. Αυτό ισχύει;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Του μαθιουδάκη είναι καταπληκτικό βιβλίο, το είχα λύσει όλο όταν έδινα. Και του Μπάρλα επίσης.

Σου δίνουν πολύ καλό υπόβαθρο χωρίς να είναι πολύ απαιτητικά.
 

shezza94

Νεοφερμένος

Ο shezza94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Του μαθιουδάκη είναι καταπληκτικό βιβλίο, το είχα λύσει όλο όταν έδινα. Και του Μπάρλα επίσης.

Σου δίνουν πολύ καλό υπόβαθρο χωρίς να είναι πολύ απαιτητικά.
Ααα καλό αυτό! Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά νομίζω πως το debate μαθουδιακη και Σαββαλα είναι σας Μπάρλα και παπαδάκης χαχαχαχ. Και πάλι ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,135 μηνύματα.
Ααα καλό αυτό! Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά νομίζω πως το debate μαθουδιακη και Σαββαλα είναι σας Μπάρλα και παπαδάκης χαχαχαχ. Και πάλι ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!
Παπαδάκης με τίποτα, έχει πάρα πάρα πάρα πολύ υλικό. Υπερβολικά πολύ σε βαθμό αποπροσανατολιστικό.

Κατ'εμέ πάντα.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.