Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
2.Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει 1000 ακεραιους αριθμους και θα εμφανιζει τον αριθμο ο οποιος εμφανιζεται τις περισσοτερες συνεχομενες φορες

Ορίστε η λύση μου.Το τσέκαρα με 10 αριθμούς και δουλεύει.Σε λίγο θα ανεβάσω λύση για την 3.Για την 4 θα ανεβάσω μόνο αν δω και δεν ανεβάζει άλλος.
Η λύση σε spoiler.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άσκηση2_από_ακη_σελ_95
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι, α, μαξπλ, μαξαρ, πλ, β
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ α
  μαξαρ <- α
  β <- α
  πλ <- 1
  μαξπλ <- 1
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 1000
    ΔΙΑΒΑΣΕ α
    ΑΝ α = β ΤΟΤΕ
      πλ <- πλ + 1
      ΑΝ πλ > μαξπλ ΤΟΤΕ
        μαξαρ <- α
        μαξπλ <- πλ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ
      β <- α
      πλ <- 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ μαξαρ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Κούκλα.

Ορίστε και μία βιαστική λύση για την 3.

3.Σε ενα τμημα πανεπιστημιου φοιτουν 400 φοιτητες.Καθε φοιτητης για να παρει πτυχιο πρεπει να εξεταστει επιτυχως σε 42 μαθηματα δηλαδη με βαθμο απο 5 και πανω.Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει το ονομα καθε φοιτητη μαζι με τους βαθμους του σε ολα τα μαθηματα και θα εμφανιζει
α)Το ποσοστο των αριστουχων φοιτητων επι των πτυχιουχων,δηλαδη τους φοιτητες με πανω απο 8.5
β)το ονομα του μαθητη με τον μεγαλυτερο μεσο ορο

Η βιαστική μου λύση σε spoiler. (είναι πολύ πιθανό να μου έχει ξεφύγει τίποτα και να απλοποιείται περισσότερο)
Για την 4 , θα ανεβάσω λύση αν δεν ανεβάσει κανένας άλλος.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άσκηση3_από_άκης_σελ_95
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: βαθ, μο, αθβαθ, μομαξ, πλ85
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: φοιτ, μαθ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ον, ονμαξ
ΑΡΧΗ
  πλ85 <- 0
  αθβαθ <- 0
  μαθ <- 0
  ΔΙΑΒΑΣΕ ον
  ΟΣΟ βαθ >= 5 ΚΑΙ μαθ < 42 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ βαθ
    ΟΣΟ βαθ > 10 Η βαθ < 1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ βαθ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    αθβαθ <- αθβαθ + βαθ
    μαθ <- μαθ + 1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  μο <- αθβαθ/μαθ
  μομαξ <- μο
  ονμαξ <- ον
  ΑΝ μο > 8.5 ΤΟΤΕ
    πλ85 <- πλ85 + 1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ




  ΓΙΑ φοιτ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 400
    αθβαθ <- 0
    μαθ <- 0
    ΟΣΟ βαθ >= 5 ΚΑΙ μαθ < 42 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ βαθ
      ΟΣΟ βαθ > 10 Η βαθ < 1 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΔΙΑΒΑΣΕ βαθ
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      αθβαθ <- αθβαθ + βαθ
      μαθ <- μαθ + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

    μο <- αθβαθ/μαθ
    ΑΝ μο > μομαξ ΤΟΤΕ
      μομαξ <- μο
      ονμαξ <- ον
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΑΝ μο > 8.5 ΤΟΤΕ
      πλ85 <- πλ85 + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ ονμαξ
  ΓΡΑΨΕ (πλ85*100)/400
  ΓΡΑΨΕ πλ85

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bond_bill

Νεοφερμένος

Ο bond_bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
που μπορω να βρω δυσκολες ασκησεις στη δομη επαναληψεις καθως και μετατροπη διαγραμματος σε αλγοριθμο ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Στην άσκηση 2, ξέχασα να πάρω την περίπτωση όπου δεν θα δοθούν συνεχόμενοι αριθμοί, με αποτέλεσμα ο παραπάνω αλγόριθμος της άσκησης 2 να εμφανίζει (σε περίπτωση που δεν δοθούν συνεχόμενοι αριθμοί) τον πρώτο αριθμό.

Η ολοκληρωμένη λύση παρακάτω.Για την 4 δεν βλέπω λύση, και αν συνεχιστεί, μόλις βρω χρόνο θα ποστάρω και γι'αυτήν.(αν και πρέπει να έχει κάποιο bug, αλλά θα δούμε).
2.Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει 1000 ακεραιους αριθμους και θα εμφανιζει τον αριθμο ο οποιος εμφανιζεται τις περισσοτερες συνεχομενες φορες

H λύση σε spoiler. (κάποιος διαχειριστής ας διαγράψει αυτό γιατί του λείπει μία λεπτομέρεια )

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άσκηση2_από_ακη_σελ_95
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ι, α, μαξπλ, μαξαρ, πλ, β
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ α

  μαξαρ <- α
  β <- α
  πλ <- 1
  μαξπλ <- 1

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10

    ΔΙΑΒΑΣΕ α

    ΑΝ α = β ΤΟΤΕ
      πλ <- πλ + 1

      ΑΝ πλ > μαξπλ ΤΟΤΕ
        μαξαρ <- α
        μαξπλ <- πλ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΑΛΛΙΩΣ
      β <- α
      πλ <- 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΑΝ μαξπλ = 1 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'δεν δόθηκαν συνεχόμενα αριθμοί'
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ μαξαρ
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
4)Μια εταιρεια μεταφορων διαθετει 30 φορτηγα με χωρητικοτητα 1600 κιλα το καθε ενα και θελει να φορτωσει 3000 κιβωτια σε αυτα.Να γραψετε αλγοριθμο ο οποιος θα διαβαζει το βαρος καθε κιβωτιου προς φορτωμα και θα σταματαει οταν δεν υπαρχει αλλο διαθεσιμο φορτηγοή εχουν φορτωθει ολα τα κιβωτια.Στη συνεχεια θα εμφανιζει
α)Ποσα φορτηγα δεν χρησιμοποιηθηκαν
β)Το συνολικο κενο χωρο για τα φορτηγα που χρησιμοποιηθηκαν
γ)Ποσα φορτηγα γεμισαν ακριβως

Μιας και δεν βλέπω να μπαίνει λύση, θα ποστάρω την (βιαστική) λύση μου.Ίσως κάπου να έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος, άρα όποιος το δει ας το πει, γιατί δεν την έχω κοιτάξει πολύ.:D
Ο χρόνος για να σκεφτώ πως θα την λύσω ήταν πολύ περισσότερος από τον χρόνο που μου πήρε η επίλυση. :worry:

Η λύση ( ?) σε spoiler.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ άσκηση_4_απο_άκη_σελ95
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: φορ, κιβ, φορ_ακ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: χωρ, βαρ, συν_κεν
ΑΡΧΗ
  φορ <- 0
  συν_κεν <- 0
  κιβ <- 0
  φορ_ακ <- 0
  ΟΣΟ φορ < 30 ΚΑΙ κιβ < 3000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    χωρ <- 1600

    ΔΙΑΒΑΣΕ βαρ

    ΟΣΟ βαρ <= 0 Η βαρ > 1600 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ βαρ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

    ΟΣΟ βαρ <= χωρ ΚΑΙ κιβ <= 3000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

      ΑΝ βαρ = χωρ ΤΟΤΕ
        φορ_ακ <- φορ_ακ + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

      χωρ <- χωρ - βαρ
      κιβ <- κιβ + 1

      ΔΙΑΒΑΣΕ βαρ
      ΟΣΟ βαρ <= 0 Η βαρ > 1600 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
        ΔΙΑΒΑΣΕ βαρ
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

      ΑΝ βαρ > χωρ ΤΟΤΕ
        συν_κεν <- συν_κεν + χωρ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    φορ <- φορ + 1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ 'φορτηγά που δεν χρησιμοποιήθηκαν: ', 30 - φορ
  ΓΡΑΨΕ 'συνολικός κενός χώρος για τα φορτηγά που χρησιμοποιήθηκαν: ', συν_κεν
  ΓΡΑΨΕ 'φορτηγά που γέμισαν ακριβώς: ', φορ_ακ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Για πιθανή απροσεξία θα την ξανά κοιτάξω.(η συγκεκριμένη είναι πολύ καλή (γνώμη μου), και σχετικά δύσκολη για 3ο πανελλαδικών)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Να γίνει αλγόριθμος που να ¨υποδέχεται¨ υποψηφίους και να τους κατατάσσει σε πίνακες ΟΝ[Ν],Σ[Ν,3] όπου στον ΟΝ[Ν] θα είναι τα ονόματα των Ν υποψηφίων και στον Σ[Ν,3],σα κάθε γραμμή η χρονολογία γέννησης ,ο βαθμός απολυτηρίου ενιαίου λυκείου,ο αριθμός των αδελφών του.
Ενας υποψήφιος θα γίνεται δεκτός εφόσον:α)είναι γεννηθείς πριν το 1993 β)έχει απολυτήριο ενιαίνου λυκείου πάνω από 12 γ)Δεν είναι μοναχοπαίδι
Α)Η καταχώριση των στοιχείων στους πίνακες θα σταματήσει όταν Ν=50 ή όταν ο χειριστής βάλει στη θέση του ονόματος τη λέξη Finish
B)Στη συνέχεια ο αλγόριθμος να κατατάσσει τους πίνακες σύμφωνα με την αλφαβητική σειρά των ονομάτων
Γ)Να υπολογίζει πόσοι υποψήφιοι είναι μεγαλύτεροι των 23 και μικρότεροι των 30 χρονών(έτος υποδοχής το 2012)
Δ)Να βρίσκει πόσοι υποψήφιοι είναι μέρχι το γράμμα Κ και πόσοι από Λ μέχρι Ω
Ε)Να αναφέρει πόσοι υποψήφιοι πληρούσαν τις δυο πρώτες προυποθέσεις και απορρίφθηκαν επειδή ήταν μοναχοπαίδια.
το ξεκίνησα με δομή επιλογής αλλά μετα το έχασα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Καιρός να ξεθάψω μία άσκηση που βρήκα στο φόρουμ, και μου άρεσε.Έχω λύση και θα την ποστάρω αν δεν ποστάρει κάποιος άλλος.:)


Να γραφεί αλγόριθμος που θα βρίσκει τους Ν πρώτους παλινδρομικούς πρώτους αριθμούς. (Το Ν θα το εισάγουμε εμείς και θα είναι ένας αριθμός από το 1 μέχρι το 1000. Έλεγχος για το Ν δεν απαιτείται).


Παλινδρομικός ονομάζεται ο συμμετρικός αριθμός. Π.χ.

12621

1489841


Επίσης, παλινδρομικοί πρώτοι θεωρούνται και οι 2, 3, 5, 7.

Ακόμη παλινδρομικοί πρώτοι είναι οι 101, 131, κ.λπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Να γίνει αλγόριθμος που να ¨υποδέχεται¨ υποψηφίους και να τους κατατάσσει σε πίνακες ΟΝ[Ν],Σ[Ν,3] όπου στον ΟΝ[Ν] θα είναι τα ονόματα των Ν υποψηφίων και στον Σ[Ν,3],σα κάθε γραμμή η χρονολογία γέννησης ,ο βαθμός απολυτηρίου ενιαίου λυκείου,ο αριθμός των αδελφών του.
Ενας υποψήφιος θα γίνεται δεκτός εφόσον:α)είναι γεννηθείς πριν το 1993 β)έχει απολυτήριο ενιαίνου λυκείου πάνω από 12 γ)Δεν είναι μοναχοπαίδι
Α)Η καταχώριση των στοιχείων στους πίνακες θα σταματήσει όταν Ν=50 ή όταν ο χειριστής βάλει στη θέση του ονόματος τη λέξη Finish
B)Στη συνέχεια ο αλγόριθμος να κατατάσσει τους πίνακες σύμφωνα με την αλφαβητική σειρά των ονομάτων
Γ)Να υπολογίζει πόσοι υποψήφιοι είναι μεγαλύτεροι των 23 και μικρότεροι των 30 χρονών(έτος υποδοχής το 2012)
Δ)Να βρίσκει πόσοι υποψήφιοι είναι μέρχι το γράμμα Κ και πόσοι από Λ μέχρι Ω
Ε)Να αναφέρει πόσοι υποψήφιοι πληρούσαν τις δυο πρώτες προυποθέσεις και απορρίφθηκαν επειδή ήταν μοναχοπαίδια.
το ξεκίνησα με δομή επιλογής αλλά μετα το έχασα..
καμία βοήθεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Θα μπορούσε κάποιος/α να μου εξηγήσει τα GOTO που έχει στο 6ο κεφάλαιο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

εμμα_τριντεντ

Πολύ δραστήριο μέλος

Η εμμα_τριντεντ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
δεν είναι εκτός ύλης;

τα goto στη σχολή μου, τα χρησιμοποιούμε σε μια γλώσσα ανύπαρκτη(που έχει φτιάξει ο καθηγητής μας περίπου)
για να μεταβούμε πιο εύκολα από τη c στην assembly(υπαρκτή γλώσσα, γλώσσα μηχανής για την ακρίβεια).
Χρησιμοποιείται ως εξής:

labels και goto

σε c:
int x; //δήλωση ακέραιας μεταβλητής ->int = integer = ακέραιος
if (x==0) { // αν χ=0 τότε
x++; // χ=χ+1
}
printf("%d",x); //εκτυπώνει το χ


με goto:
int x;
label_if: //χρησιμοποιώ label, ένα όνομα δηλαδή για την if
if (x!=0) goto end_label //γράφω το αντίθετο για να βγω από το label και να συνεχίσει η ροή του προγράμματος εκτός της if, αλλιώς συνεχίζει κανονικά εντός
x++;
end_label: //εδώ μεταπηδάει αν το χ δεν είναι ίσο με 0
printf("%d",x);

τες δε θα σου χρειαστεί λογικά, δε χρησιμοποιείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
δεν είναι εκτός ύλης;

τα goto στη σχολή μου, τα χρησιμοποιούμε σε μια γλώσσα ανύπαρκτη(που έχει φτιάξει ο καθηγητής μας περίπου)
για να μεταβούμε πιο εύκολα από τη c στην assembly(υπαρκτή γλώσσα, γλώσσα μηχανής για την ακρίβεια).
Χρησιμοποιείται ως εξής:

labels και goto

σε c:
int x; //δήλωση ακέραιας μεταβλητής ->int = integer = ακέραιος
if (x==0) { // αν χ=0 τότε
x++; // χ=χ+1
}
printf("%d",x); //εκτυπώνει το χ


με goto:
int x;
label_if: //χρησιμοποιώ label, ένα όνομα δηλαδή για την if
if (x!=0) goto end_label //γράφω το αντίθετο για να βγω από το label και να συνεχίσει η ροή του προγράμματος εκτός της if, αλλιώς συνεχίζει κανονικά εντός
x++;
end_label: //εδώ μεταπηδάει αν το χ δεν είναι ίσο με 0
printf("%d",x);

τες δε θα σου χρειαστεί λογικά, δε χρησιμοποιείται.

Αυτό πιστεύω και εγώ...δεν μαμιέται
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
να γραφει αλγοριθμος που να γεμιζει εναν πινακα 10χ10 με τους αριθμος 1,2,3....100
στην πρωτη σειρα 1,2,3,4...10
στην δευτερη 11,12...20
στην τελευταια 91,92...100

καμια βοήθεια? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Εύκολο είναι.
Σκέψου γιατί ορίζεις έναν πίνακα έτσι όπως τον ορίζεις, και γιατί γεμίζεις ένα μονοδιάστατο πίνακα έτσι όπως τον γεμίζεις.:)
Μην κάνετε μηχανικά πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Εύκολο είναι.
Σκέψου γιατί ορίζεις έναν πίνακα έτσι όπως τον ορίζεις, και γιατί γεμίζεις ένα μονοδιάστατο πίνακα έτσι όπως τον γεμίζεις.:)
Μην κάνετε μηχανικά πράγματα.

το ξερω οτι ειναι ευκολο,απλα μολις μπηκαμε πινακες...(πρωτες ασκησεις) και δεν μπορω να το καταλαβω πως γίνεται...και μου την έχει σπασει λιγο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Τελικά η άσκηση θέλει σκέψη.Δεν είναι και τόσο εύκολο (για κάποιους που μόλις έχουν δει πίνακες).
Όταν έγραψα το παραπάνω ποστ μου, είχα καταλάβει λάθος την εκφώνηση.Γι'αυτό είπα ότι είναι εύκολο.
Και εγώ 2 μαθήματα έχω κάνει σε πίνακες.Ακόμα έχω δει λίγο μόνο τους μονοδιάστατους.
Αλλά το προσπάθησα και έβγαλα μία λύση.
Δες την και πες μου, αν σου κάνει.
Η λύση ( ; ) σε spoiler.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πίνακας_10_10
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: π[10, 10], ι, κ, ζ
ΑΡΧΗ
  ζ <- 1

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

    ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      π[ι, κ] <- ζ
      ζ <- ζ + 1

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      ΓΡΑΨΕ π[ι, κ]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Τελικά η άσκηση θέλει σκέψη.Δεν είναι και τόσο εύκολο (για κάποιους που μόλις έχουν δει πίνακες).
Όταν έγραψα το παραπάνω ποστ μου, είχα καταλάβει λάθος την εκφώνηση.Γι'αυτό είπα ότι είναι εύκολο.
Και εγώ 2 μαθήματα έχω κάνει σε πίνακες.Ακόμα έχω δει λίγο μόνο τους μονοδιάστατους.
Αλλά το προσπάθησα και έβγαλα μία λύση.
Δες την και πες μου, αν σου κάνει.
Η λύση ( ; ) σε spoiler.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πίνακας_10_10
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: π[10, 10], ι, κ, ζ
ΑΡΧΗ
  ζ <- 1

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

    ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      π[ι, κ] <- ζ
      ζ <- ζ + 1

    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
      ΓΡΑΨΕ π[ι, κ]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

την ετρεξα,δεν ξερω σε σενα...σε μενα παντως δεν τρέχει...:hmm:
μου εμφανιζεις κατω κατω
1
2
3
.
.
.
100


η σωστη λύση της ασκησης ειναι
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 ....
31...
41...
.
.
.
90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100


ΕΠΙΣΗΣ,ο κωδικας σου μου φάνηκε πολυ περιεργος.Γιατι βάζεις
για ι απο 1 μεχρι 10
για κ απο 1 μεχρι 10
γραψε π[ι,κ]
τελος_επ
τελος_επ

?
απλα για να εμφανίσει τα αποτελεσματα?
btw το π[ι,κ] εχει αποθηκευσει τις τιμες σε ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ πινακα...

Ευχαριστω πάντως :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Αν κάνεις σχήμα, τότε θα σου εμφανίσει τις τιμές έτσι όπως το λες.
Πως γίνεται όμως να σου εμφανίσει το πρόγραμμα τους αριθμούς σε σειρές;
Αν βάλεις να σου εκτυπώσει τον αριθμό π[10,9] θα σου εμφανίσει το 99.Δηλαδή στην 10 σειρά στην 9 στήλη βρίσκεται ο αριθμός 99.
Δεν έχω κάνει ακόμα δισδιάστατους, αλλά νομίζω πως είναι σωστό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Βασικά δεν έχω δει μέχρι στιγμής άσκηση ώστε οι τιμές που εκτυπώνει το πρόγραμμα να βρίσκονται σε σειρά...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

εμμα_τριντεντ

Πολύ δραστήριο μέλος

Η εμμα_τριντεντ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,327 μηνύματα.
που την έτρεξες ? :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
εγώ;
Σε εμένα τρέχει κανονικά...δεν ξέρω...μπορεί να μου έχει ξεφύγει τίποτα στο copy-paste.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top