Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
χρειαζεται νομιζω εμφωλευμενη επαναληψη με για

:eek:
Τι είπε το άτομο...:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Είναι από το κεφάλαιο των πινάκων; (που δεν έχω διδαχθεί)
Αν όχι έχω σκεφτεί μία πολύ ενδιαφέρον λύση την οποία θα την ανεβάσω μόλις βρω χρόνο.(είναι μεγάλη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Είναι από το κεφάλαιο των πινάκων; (που δεν έχω διδαχθεί)
Αν όχι έχω σκεφτεί μία πολύ ενδιαφέρον λύση την οποία θα την ανεβάσω μόλις βρω χρόνο.(είναι μεγάλη)

ουτε εγω εχω κανει πινακες ρε μαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Kαλημέρα.Θα ήθελα κάποιος να μου κάνει μια αναλυτική (οσο μπορει :P) περγραφή των πινάκων.Γιατι χρησιμοποιοιυνται,πότε χρησιμοποιουμε πίνακες,
διαφορές μονοδιάστατων -πολυδιαστατων πινάκων κτλπ...
απλά μπήκαμε τώρα...και για να τους εμπεδώσω καλά. Ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Θα αναλυσω την οπτικη των ερωτηματων σου με βαση την οπτικη την οποια εγω εχω διαμορφωσει στο μυαλο μου.

Τι ειναι πινακας ;
Ειναι μια στατικη δομη δεδομενων η οποια χρησιμοποιειται ευρεως , ωστε να αποθηκευτει μια συλογη απο δεδομενα τα οποια απο πλευρας hardware ειναι του ιδιου τυπου (π.χ ακεραιοι, χαρακτηρες κλπ) και απο πλευρας του προγραμματιστη εχουν μια ή περισσοτερες κοινες ιδιοτητες (π.χ πινακας με στοιχεια τα ονοματα των ταινιων, θερμοκρασιες ενος μηνα κλπ) . Ειναι στατικη δομη κι αυτο προκαλει πολλες φορες προβληματα αλλα εχει και τα θετικα του. Με τον ορο στατικη εννοω οτι πρεπει με το που δηλωνεις στον αλγοριθμο σου εναν πινακα στοιχειων θα πρεπει να καθοριζεις σαφως το μεγεθος του, ειτε τον χρειαστεις , ειτε οχι.

Διαφορα μονοδιαστατων απο πολυδιαστατους.
Δεν θα γραψω κατι απο πλευρας εσωτερικης υλοποιησης αυτων γιατι αφενος δεν ξερω πολλα και απο την αλλη δεν εχει μοημα. Για σενα ειναι αρκετο να κατανωησεις τα σχηματα :





Δυο δεικτες εχει ο δυσιαστατος και ενα ο μονοδιαστατος. Με αλλα λογια καθε θεση του δυσιαστατου για να προσδιοριστει θελει δυο συντεταγμένες (βλ. γραφικες παραστασεις :) ) . Στο πραδειγμα παραπανω Α[2,2] . Αντιθετως στον μονοδιαστατο θες ενα δεικτη για να καθορισεις μια απο τις θεσεις του. Στο παραδειγμα μας Β[6] η 7η θεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Θα αναλυσω την οπτικη των ερωτηματων σου με βαση την οπτικη την οποια εγω εχω διαμορφωσει στο μυαλο μου.

Τι ειναι πινακας ;
Ειναι μια στατικη δομη δεδομενων η οποια χρησιμοποιειται ευρεως , ωστε να αποθηκευτει μια συλογη απο δεδομενα τα οποια απο πλευρας hardware ειναι του ιδιου τυπου (π.χ ακεραιοι, χαρακτηρες κλπ) και απο πλευρας του προγραμματιστη εχουν μια ή περισσοτερες κοινες ιδιοτητες (π.χ πινακας με στοιχεια τα ονοματα των ταινιων, θερμοκρασιες ενος μηνα κλπ) . Ειναι στατικη δομη κι αυτο προκαλει πολλες φορες προβληματα αλλα εχει και τα θετικα του. Με τον ορο στατικη εννοω οτι πρεπει με το που δηλωνεις στον αλγοριθμο σου εναν πινακα στοιχειων θα πρεπει να καθοριζεις σαφως το μεγεθος του, ειτε τον χρειαστεις , ειτε οχι.

Διαφορα μονοδιαστατων απο πολυδιαστατους.
Δεν θα γραψω κατι απο πλευρας εσωτερικης υλοποιησης αυτων γιατι αφενος δεν ξερω πολλα και απο την αλλη δεν εχει μοημα. Για σενα ειναι αρκετο να κατανωησεις τα σχηματα :





Δυο δεικτες εχει ο δυσιαστατος και ενα ο μονοδιαστατος. Με αλλα λογια καθε θεση του δυσιαστατου για να προσδιοριστει θελει δυο συντεταγμένες (βλ. γραφικες παραστασεις :) ) . Στο πραδειγμα παραπανω Α[2,2] . Αντιθετως στον μονοδιαστατο θες ενα δεικτη για να καθορισεις μια απο τις θεσεις του. Στο παραδειγμα μας Β[6] η 7η θεση.

ευχαριστώ πολύ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
1 .'' Να γίνει αλγόριθμος που αφού γεμίσει έναν μονοδιάστατο πίνακα 20 θέσεων , με γράμματα , μετά να τα ταξινομεί με φθίνουσα σειρά (από το α στο ω ) .
Κατόπιν να εμφανίζει τα 10 πρώτα στοιχεία του πίνακα. Δεν υπάρχουν ίδια γράμματα ''

2. '' Υπάρχουν 2 μονοδιάστατοι πίνακες . Ο μεν 1ος περιέχει τα 22 ονόματα των μαθητών μιας τάξης , ενώ ο 2ος περιέχει τους αντίστοιχους βαθμούς των μαθητών.
Στη συνέχεια να γίνει αλγόριθμος που να εμφανίζει τα 11 πρώτα κατά αλφαβητική σειρά ( από α σε ω ) ονόματα μαζί με τους αντίστοιχους βαθμούς . Δεν υπάρχουν ίδια ονόματα ''

Καμία βοήθεια σε αυτές τις 2 ασκήσεις ; Προσπάθησα να τις λύσω αλλά δεν είναι πλήρης η λύσεις που έκανα :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
ΑΣΚΗΣΗ: Να γράψετε αλγόριθμο που θα δέχεται θετικούς ακέραιους αριθμούς όσο κάποιο εκ των αθροισμάτων των αρτίων και των περιττών αριθμών εισόδου παραμένει μικρότερο του 2000. Ο αλγόριθμος θα εμφανίζει τον μέγιστο άρτιο και τον μέγιστο περιττό αριθμό από αυτούς που δόθηκαν. Θεωρήστε ότι ο χρήστης δίνει ακέραιους αριθμούς ,αλλά θα πρέπει να γίνεται έλεγχος εγκυρότητας για τον εάν είναι θετικοί.

ΛΥΣΗ(δική μου:redface:)

Code:
ΣA<--0
ΣP<--0
ΠA<--0
ΠΠ<--0
ΌΣΟ ΣΑ<2000 ΚΑΙ ΣΠ<2000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
     ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
     ΟΣΟ Χ<=0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
     ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
     ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
     ΑΝ ΧΜΟD2=0 ΤΟΤΕ
            ΣΑ<--ΣΑ+Χ
            ΠΑ<--ΠΑ+1
            ΑΝ ΠΑ=1 ΤΟΤΕ
                  ΜΑΧ<--Χ
            ΑΛΛΙΩΣ 
                         ΑΝ Χ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
                               ΜΑΧ<--Χ
                         ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
            ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΛΛΙΩΣ
               ΣΠ<--ΣΠ+Χ
               ΠΠ<--ΠΠ+1
               ΑΝ ΠΠ=1 ΤΟΤΕ
                     ΜΑΧ<--Χ
               ΑΛΛΙΩΣ 
                         ΑΝ Χ>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
                                  ΜΑΧ<--Χ
                         ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
              ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
       ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ




Μπορεί κάποιος να μου πει άμα είμαι σωστός;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Δες αυτό, αλλά την έκανα βιαστικά και υπάρχουν πιθανότητες για λάθη.Σύμφωνα με την εκφώνηση δέχεσαι τιμές όσο ικανοποιείται η συνθήκη για το παραπάνω άθροισμα.Βέβαια δεν γίνεται σαφές η περίπτωση που δοθεί πρώτος αριθμός > 2000 αν τότε θα υπολογισθεί σαν μέγιστος.Υποθέτω ότι υπολογίζεται, αν όχι τότε γράφεις κάποια πραγματάκια ακόμα πριν μπεις στην επανάληψη.

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ αρτιοι_περιτοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: χ, μαξ_πε, μαξ_αρ, αθ_αρ, αθ_πε
ΑΡΧΗ
  αθ_αρ <- 0
  αθ_πε <- 0
  μαξ_πε <- -1
  μαξ_αρ <- -1

  ΟΣΟ αθ_αρ < 2000 ΚΑΙ αθ_πε < 2000 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΔΙΑΒΑΣΕ χ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ χ > 0

    ΑΝ (χ mod 2) = 0 ΤΟΤΕ
      αθ_αρ <- αθ_αρ + χ
      ΑΝ χ > μαξ_αρ ΤΟΤΕ
        μαξ_αρ <- χ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΛΛΙΩΣ
      αθ_πε <- αθ_πε + χ
      ΑΝ χ > μαξ_πε ΤΟΤΕ
        μαξ_πε <- χ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΑΝ μαξ_πε <> -1 ΤΟΤΕ                        !μπορεί να δωθεί μόνο άρτιος ή μόνο περιττός,άρα
    ΓΡΑΨΕ 'μέγιστος περιττός: ', μαξ_πε
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ ' δεν δόθηκε περιττός'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ μαξ_αρ <> -1 ΤΟΤΕ
    ΓΡΑΨΕ 'μέγιστος άρτιος: ', μαξ_αρ
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΓΡΑΨΕ 'δεν δόθηκε άρτιος '
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Νομίζω,έχουμε ίδια λύση απλά εγώ δεν αρχικοποιώ ποτέ μαχ,μιν γιατί έχω συνηθίσει :)

Δε μπόρεσα να στοιχήσω τον αλγόριθμο για να φαίνεται πιο καθαρό.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Δεν ξέρω...εσύ υπολογίζεις και πλήθος, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μπόρεσα να διαβάσω τον αλγόριθμό σου , χωρίς στοίχιση.
Πήγαινε στην επεξεργασία , στην πλήρη επεξεργασία και βάλε όλο τον πρόγραμμα μέσα σε cod (είναι αυτό με κάτι τροχούς).Και θα είναι μια χαρά η στοίχιση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Δεν ξέρω...εσύ υπολογίζεις και πλήθος, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν μπόρεσα να διαβάσω τον αλγόριθμό σου , χωρίς στοίχιση.
Πήγαινε στην επεξεργασία , στην πλήρη επεξεργασία και βάλε όλο τον πρόγραμμα μέσα σε cod (είναι αυτό με κάτι τροχούς).Και θα είναι μια χαρά η στοίχιση.

Μα ρε συ,βάζω πλήθη γιατί δεν αρχικοποιώ το μαξ;)

θα το κάνω άλλη φορά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Όπως βλέπεις εγώ βάζω αλλιώς τα μαξ.Τώρα που διάβασα τον αλγόριθμό σου κατάλαβα γιατί βάζεις πλήθη.;)
Αλλά ξανά λέω ότι η εκφώνηση δεν καλύπτει την περίπτωση που θα δώσεις σας πρώτο αριθμό > 2000.Αν το κάνεις τότε αυτός θα υπολογισθεί σαν μέγιστος, πράγμα που δεν σου διευκρινίζει η εκφώνηση.Φτιάξε τώρα την στοίχιση ρε τεμπέλη :P , γιατί θέλω να δω την λύση σου.

υ.γ. νομίζω ξέχασες να βάλεις έξοδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Όπως βλέπεις εγώ βάζω αλλιώς τα μαξ.Τώρα που διάβασα τον αλγόριθμό σου κατάλαβα γιατί βάζεις πλήθη.;)
Αλλά ξανά λέω ότι η εκφώνηση δεν καλύπτει την περίπτωση που θα δώσεις σας πρώτο αριθμό > 2000.Αν το κάνεις τότε αυτός θα υπολογισθεί σαν μέγιστος, πράγμα που δεν σου διευκρινίζει η εκφώνηση.Φτιάξε τώρα την στοίχιση ρε τεμπέλη :P , γιατί θέλω να δω την λύση σου.

υ.γ. νομίζω ξέχασες να βάλεις έξοδο.

ποιος τη γ@!@#$ει την έξοδο;:P σιγά..απλά το έγραψα εδω γρήγορα για να το δείτε;)

Did it
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Οκ, το είδα.
Ίδια λύση είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
i told ya :P

Οι μαθητες εξεταζπνται σε 4 μαθηματα για να εισαχθουν στο πανεπιστημιο.Για να πετυχει καποιος τη σχολη του πρεπει ο μεσος ορος αυτων των μαθηματων να ειναι μεγαλυτερος απο το 14 .Να γραψετε αλγοριθμο που θα δεχεται τους βαθμους που εγραψε στα 4 μαθηματα καποιος εξεταζομενος και θα εμφανιζει ενα μηνυμα αναλογα με τον αν περασε στη σχολη ή οχι.Στη συνεχεια θα εμφανιζει μηνυμα " υπαρχει αλλος εξεταζομενος?" και θα δεχεται ως απαντηση τις λεξεις "ΝΑΙ" ΄ή "ναι" για να συνεχισει την εισαγωγη επομενου εξεταζομενου ή οποιαδηποτε αλλη λεξη για να τερματισει.


Λυση (δικη μου)

Code:
ΔΙΑΒΑΣΕ Β1,Β2,Β3,Β4
ΜΟ<--(Β1+Β2+Β3+Β4)/4
ΑΝ ΜΟ>14 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΦΕ "ΠΕΡΑΣΕΣ"
ΑΛΛΙΩσ
       ΓΡΑΨΕ"ΑΠΕΤΥΧΕΣ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ"ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ?"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ = "ΝΑΙ" Ή "ναι¨ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ Β1,Β2,Β3,Β4
      ΑΝ ΜΟ>14 ΤΟΤΕ
                 ΓΡΑΨΕ"ΠΕΡΑΣΕΣ"
      ΑΛΛΙΩΣ 
                 ΓΡΑΨΕ"ΑΠΕΤΥΧΕΣ"
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ"ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ?"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠ
σωστος η εχω γραψει περιττα πραγματα??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Οι μαθητες εξεταζπνται σε 4 μαθηματα για να εισαχθουν στο πανεπιστημιο.Για να πετυχει καποιος τη σχολη του πρεπει ο μεσος ορος αυτων των μαθηματων να ειναι μεγαλυτερος απο το 14 .Να γραψετε αλγοριθμο που θα δεχεται τους βαθμους που εγραψε στα 4 μαθηματα καποιος εξεταζομενος και θα εμφανιζει ενα μηνυμα αναλογα με τον αν περασε στη σχολη ή οχι.Στη συνεχεια θα εμφανιζει μηνυμα " υπαρχει αλλος εξεταζομενος?" και θα δεχεται ως απαντηση τις λεξεις "ΝΑΙ" ΄ή "ναι" για να συνεχισει την εισαγωγη επομενου εξεταζομενου ή οποιαδηποτε αλλη λεξη για να τερματισει.


Λυση (δικη μου)

Code:
ΔΙΑΒΑΣΕ Β1,Β2,Β3,Β4
ΜΟ<--(Β1+Β2+Β3+Β4)/4
ΑΝ ΜΟ>14 ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΦΕ "ΠΕΡΑΣΕΣ"
ΑΛΛΙΩσ
       ΓΡΑΨΕ"ΑΠΕΤΥΧΕΣ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ"ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ?"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΟΣΟ ΑΠ = "ΝΑΙ" Ή "ναι¨ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ Β1,Β2,Β3,Β4
      ΑΝ ΜΟ>14 ΤΟΤΕ
                 ΓΡΑΨΕ"ΠΕΡΑΣΕΣ"
      ΑΛΛΙΩΣ 
                 ΓΡΑΨΕ"ΑΠΕΤΥΧΕΣ"
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ"ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ?"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠ
σωστος η εχω γραψει περιττα πραγματα??
Δήλωση μεταβλητών; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top