Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Ξεκίνα να σπας τον αριθμό απ' το τέλος. Και δεν χρειάζεται πίνακες. :)
Θα 'θελα να δω μια λύση από έναν γνώστη (ηλεκτρολόγος δεν είσαι ; )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Δεν γίνεται να λυθεί με απλή δομή επιλογής (για κάθε ακέραιο αριθμό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pagitas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pagitas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 341 μηνύματα.
Δεν γίνεται να λυθεί με απλή δομή επιλογής (για κάθε ακέραιο αριθμό).
πραγματι
(μόνο ο φίλος μου ο GOTO μπορεί να το κάνει)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Το επεξηγεις λίγο παραπάνω?
Δε γνωρίζουμε τα ψηφία του αριθμού.
Έλα ρε φρούλα μου.

  • x > 0? --> Συνέχισε
  • y = 10*y + x % 10
  • x = x / 10
Τόσο απλό. Τρεις γραμμές. Ούτε πίνακες, ούτε δομές ούτε τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
ετσι εμφανιζει τον αντιστροφο του; :|

υγ.οχι ισον,αλλα βελακια :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Έλα ρε φρούλα μου.

  • x > 0? --> Συνέχισε
  • y = 10*y + x % 10
  • x = x / 10
Τόσο απλό. Τρεις γραμμές. Ούτε πίνακες, ούτε δομές ούτε τίποτα.
δεν κατάλαβα τίποτα :redface: το y τι είναι ;

Τι λύση σας έκανε στο σχολειό;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
δεν κατάλαβα τίποτα :redface: το y τι είναι ;

Τι λύση σας έκανε στο σχολειό;;

Ούτε και γω κατάλαβα..
Θα ανεβάσω μάλλον αύριο τη λύση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Δεν μπορω να φτιαξω εναν αλγοριθμο.
Θελει να υπολογιζει το αθροισμα των 100 πρωτων αρτιων αριθμων (απο το 0 εως το 100).
Εγω μπορω να σκεφτω το "μη βημα 2" και το "αmod2=0".
Αλλα δεν μπορω να τα βαλω σε μια σειρα.

Καμια ιδεα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Δεν μπορω να φτιαξω εναν αλγοριθμο.
Θελει να υπολογιζει το αθροισμα των 100 πρωτων αρτιων αριθμων (απο το 0 εως το 100).
Εγω μπορω να σκεφτω το "μη βημα 2" και το "αmod2=0".
Αλλα δεν μπορω να τα βαλω σε μια σειρα.

Καμια ιδεα ;

Οκ.
Χρησιμοποιώντας τη δομή επανάληψης, και συγκεκριμένα την ΓΙΑ... έχουμε:

....
αθροισμα<--0
Για α από 2 μέχρι 100 με_βήμα 2
αθροισμα<--α+άθροισμα
Τέλος_επανάληψης
...

Διαφορετικά, ένας άλλος τροπος είναι:

---
αθροισμα<--0
Για α από 2 μέχρι 100
Αν αmod2=0
αθροισμα<--αθροισμα+α
Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
----

Επίσης, μπορείς να μετατρέψεις το ΓΙΑ σε ΟΣΟ... ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ ή ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ... ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ

Μην ξεχνάς να μηδενίζεις τη μεταβλητή των αθροισμάτων πριν την επανάληψη.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

artemaki

Διάσημο μέλος

Η Άρτεμις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 3,249 μηνύματα.
Ευχαριστω Αντωνη.

Δεν ηταν και τοσο δυσκολο τελικα.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
απο την άλλη dudez, το πρόγραμμα θα μπορούσε απλά να είναι


Code:
 εκτυπωσε(' 2+4+...+100=2[1+2+...+50]=2*(50*51/2)=50*51. ')


:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Σκέφτηκα αυτή την λύση

Αλγόριθμος ασκ
Διάβασε x
Αν x >=0 τότε
Όσο x div 10 >=0 επανάλαβε
υ <- x mod 10
Εκτύπωσε υ
x <- x div 10
Tέλος_επανάληψης
Τέλος_αν
Τέλος ασκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Σκέφτηκα αυτή την λύση

Αλγόριθμος ασκ
Διάβασε x
Αν x >=0 τότε
Όσο x div 10 >=0 επανάλαβε
υ <- x mod 10
Εκτύπωσε υ
x <- x div 10
Tέλος_επανάληψης
Τέλος_αν
Τέλος ασκ
Είπαμε,χωρίς επανάληψη.
Τεσπα,δεν έχει άλλο νόημα. Μη ψάχνετε λύση.
Είχε λάθος η άσκηση. :P

Υγ. Βριστε με. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Είπαμε,χωρίς επανάληψη.
Τεσπα,δεν έχει άλλο νόημα. Μη ψάχνετε λύση.
Είχε λάθος η άσκηση. :P

Υγ. Βριστε με. :P

τι εννοούσε τελικά;;;
ο Γιώργος λέει ότι υπάρχει λύση θέλω να την βρω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
δεν κατάλαβα τίποτα :redface: το y τι είναι ;
Το y είναι ο νέος αριθμός που θες να φτιάξεις. :)
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κόβεις κάθε φορά το τελευταίο ψηφίο ενός αριθμού x, και το βάζεις στον y.
Τον y, όταν έχεις να βάλεις ένα ψηφίο, τον πολλαπλασιάζεις πρώτα επί 10, για να κάνεις "ολίσθηση" προς τα αριστερά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
Σε αγώνες μήκους ο κάθε αθλητής έχει έξι προσπάθειες.Αν σε μια κάνει κάτω από ένα μέτρο,σταματάει.Να αναπτυχθεί αλγόριθμος ο οποίος να ζητά τις προσπάθειες ενός αθλητή και να εμφανίζει το σύνολο των προσπαθειών του που είναι μεγαλύτερο του ένα μέτρου,καθώς και την καλύτερη προσπαθειά του.
Μια βοήθεια!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Σε αγώνες μήκους ο κάθε αθλητής έχει έξι προσπάθειες.Αν σε μια κάνει κάτω από ένα μέτρο,σταματάει.Να αναπτυχθεί αλγόριθμος ο οποίος να ζητά τις προσπάθειες ενός αθλητή και να εμφανίζει το σύνολο των προσπαθειών του που είναι μεγαλύτερο του ένα μέτρου,καθώς και την καλύτερη προσπαθειά του.
Μια βοήθεια!!
νομίζω δεν υπάρχει λόγος να σε βοηθήσω τώρα εε? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Να αναπτυχθεί αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει 1000 αριθμους,θα υπολογίζει χωριστά το αθροισμα,αλλά και το πλήθος τοσο των αρτίων,οσο και των περιττών αριθμών απο αυτους που διάβαζε και θα εκτυπώνει τα αποτελεσματα.

'Oποιος μπορεί να βοηθήσει... γιατι ειμαι στο πρώτο μάθημα εντολών επανάληψης και να το κατανοήσω..
Ευχαριστώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Να αναπτυχθεί αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει 1000 αριθμους,θα υπολογίζει χωριστά το αθροισμα,αλλά και το πλήθος τοσο των αρτίων,οσο και των περιττών αριθμών απο αυτους που διάβαζε και θα εκτυπώνει τα αποτελεσματα.

'Oποιος μπορεί να βοηθήσει... γιατι ειμαι στο πρώτο μάθημα εντολών επανάληψης και να το κατανοήσω..
Ευχαριστώ.

εδώ είναι η λύση μου,σωστή μου φαίνεται.(χωρίς βέβαια να εμφανίζει το ΠΛΗΘΟΣ των περιττών,αρτίων αριθμών..)

Code:
 Αλγόριθμος ασκ_8_φωτ_εντολες_επαναληψης

αθρ ← 0
αρτιοι ← 0
περιττοι ← 0

Για Ι από 1 μέχρι 1000

  Γράψε 'δωσε αριθμο'
  Διάβασε αριθμος
  αθρ ← αθρ + αριθμος

  Αν αριθμος mod 2 = 0 τότε
    αρτιοι ← αρτιοι + αριθμος

  αλλιώς_αν αριθμος mod 2 ≠ 0 τότε
    περιττοι ← περιττοι + αριθμος
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Γράψε ' το αθροισμα ολων ειναι: ', αθρ
Γράψε 'το αθροισμα των αρτιων ειναι: ', αρτιοι
Γράψε 'το αθροισμα των περιττων ειναι: ', περιττοι


Τέλος ασκ_8_φωτ_εντολες_επαναληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Athr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 238 μηνύματα.
Να αναπτυχθεί αλγοριθμος ο οποιος θα διαβαζει 1000 αριθμους,θα υπολογίζει χωριστά το αθροισμα,αλλά και το πλήθος τοσο των αρτίων,οσο και των περιττών αριθμών απο αυτους που διάβαζε και θα εκτυπώνει τα αποτελεσματα.

'Oποιος μπορεί να βοηθήσει... γιατι ειμαι στο πρώτο μάθημα εντολών επανάληψης και να το κατανοήσω..
Ευχαριστώ.

Αλγοριθμος G7
Κ1<-- 0 /*Μεταβλητη που θα μετραει τους αρτιων. Ειναι αρχικα 0 γιατι μπορει να μην δοθει και κανενας ακεραιος.
Κ2<-- 0 /*Μεταβλητη που θα μετραει τους περιττους.
Σ1<-- 0 /*Αθροιστης που θα κραταει το αθροισμα των αρτιων.
Σ2<-- 0 /*Αθροιστης που θα κραταει το αθροισμα των περιττων.

Επειδη το πληθος των επαναληψεων ειναι γνωστο (θελουμε να διαβαζει 1000 αριθμους χωρις να σταματαει) θα χρησιμοποιησουμε την εντολη επαναληψης Για ι απο (αρχικη_τιμη) μεχρι (τελικη_τιμη) με (βημα). Οποτε εχουμε:

Για ί απο 1 μεχρι 1000 με βημα 1 /*Οι εντολες που θα εκτελεστουν μεσα σ αυτον τον βροχο θα εκτελεστουν ακριβως 1000 φορες
ΧΩΡΙΣ διακοπη */

Διαβασε χ
Αν χmod2=0 τοτε /*το χmod2 δινει παντα υπολοιπο 0 η 1. Το 0 δηλωνει οτι ο αριθμος ειναι αρτιος ενω το 1 οτι ειναι περιτος
Κ1<-- Κ1 + 1 /*Σε οσους αρτιους ειχαμε, προσθεσε ακομα 1*/
Σ1<-- Σ1 + χ /*Προσθετουμε τον αριθμο στον αθροιστη Σ1. Στην πρωτη επαναλαψη (οταν ο χ ειναι αρτιος) θα γινει Σ1<---0 + χ. Αρα Σ1<--χ. Στην δευτερη (αν χ αρτιος ξανα) θα γινει Σ1<-- χ + χ`. Οπου χ` ο καινουργιος αρτιος αριθμος που δωσαμε
Τελος_αν
Αλλιως /*το χmod2 δινει παντα υπολοιπο 0 η 1. Το 0 δηλωνει οτι ο αριθμος ειναι αρτιος ενω το 1 οτι ειναι περιτος.Αφου στην πρωτη περιπτωση ηταν αρτιος σε καθε αλλη περιπτωση (δηλαδη περιπτωση χmod2=1) ο χ θα ειναι περιττος */
K2<--Κ2 +1 */Αυξησε τους περιττους κατα 1 */
Σ2<--- Σ2 +1 */Ομοιως με τον αθροιση Σ1 αλλα για περιττους.
Τελος_αν
Τελος_Επαναληψης
Εμφανισε Σ1,Κ1 */ Αθροισμα και πληθος αρτιων*/
Εμφανισε Σ2, Κ2 */ Αθροισμα και πληθος περιττων*/
Τελος G7

Προσπαθησα να ειμαι οσο πιο αναλυτικος μπορουσα. Αν εχεις οποιαδηποτε απορια ρωτησε με. Σορρυ λιγο για τις εσοχες στην αρχη των εντολων αλλα δεν μου βγηκαν σωστα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top