Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
οκ ευχαριστω παρα πολυ.....αν εχω και αλλες αποριες θα ποσταρω γττ γραφω τν δευτερα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirit

Νεοφερμένος

Η spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Ok, μην αγχώνεσαι πάντως, μια χαρά θα τα πας! Και απλά ακολούθα την συμβουλή μου, τρέξε με το χαρτί ή το μυαλό σου το πρόγραμμα, για να είσαι σίγουρη ότι δεν σου έχει ξεφύγει τίποτα. (δεν εννοώ αν σου ζητήσει να εμφανίσεις τους αριθμούς από 1 έως 100, να φτάσεις μέχρι το 100, απλά να σκεφτείς το πρόγραμμα για τους 1 έως 3. Ε μόλις το βρεις σωστά, αλλάζεις τους αριθμούς έτσι όπως πρέπει :p)

Όσο για την αρχική σου ερώτηση, να διαβαστούν οι αριθμοί από 1 έως 100, δεν πολυστέκει. Είτε εννοείς να διαβαστούν 100 αριθμοί, είτε να εμφανιστούν οι αριθμοί από 1 έως 100. Καλά προφανώς η συνθήκη της επανάληψης δεν αλλάζει, αλλά αλλάζει η εντολή που θα εκτελεστεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anti

Νεοφερμένος

Η anti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ πρωτοι
μεταβλητεσ
λογικεσ:χαρ
ακεραιεσ:Ι,δ,Ν

αρχη
Ι <-- 1
Ν <-- 0

οσο Ν<50 επαναλαβε
χαρ <-- αληθησ
δ <-- 2
οσο δ<=Ι-1 και χαρ=αληθησ επαναλαβε
αν Ι mod δ=0 τοτε
χαρ <-- ψευδησ
τελοσ_αν
δ <-- δ+1
τελοσ_επαναληψησ
αν χαρ=αληθησ τοτε
γραψε Ι
Ν <-- Ν +1
τελοσ_αν
Ι <-- Ι+1

τελοσ_επαναληψησ

τελοσ_προγραμματοσ πρωτοι


αυτο πρεπει να ειναι,το εφτιαξα στη γλωσσομαθεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

anti

Νεοφερμένος

Η anti αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
δεν ειπατε χωρισ χρηση συνθηκησ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δεν χρησιμοποιεί συνθήκη, συνάρτηση χρησιμοποιεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Θα σε βοηθήσει ο εξής συλλογισμός:

1. Για πόσο θα συνεχίζεται η επανάληψη; Έτσι διατυπώνεις τη συνθήκη συνέχειας του Όσο.
πχ Όσο ΔΕΝ έχω διαβάσει 100 αριθμούς (α <= 100)

2. Μέχρι πότε θα συνεχίζεται η επανάληψη; Έτσι διατυπώνεις τη συνθήκη τερματισμού του Μέχρις_ότου.
πχ Μέχρι να έχω διαβάσει πάνω απο 100 αριθμούς (α > 100)

Αυτά φυσικά αρχικοποιώντας το α με το 1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
οκ, ευχαριστω παρα πολυ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
μπορει καποιος να μου εξηγεισει την εντολη εκχωρησης?δηλ δεξι αριστερο μελος τι καταχωρουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirit

Νεοφερμένος

Η spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Η εντολή εκχώρησης χρησιμοποιείται για να δώσεις μια αρχική τιμή σε μία μεταβλητή ή για να αλλάξεις την τιμή που είχε ήδη σε κάποια άλλη. Στο αριστερό μέρος βάζεις το όνομα της μεταβλητής και στο δεξί την τιμή που θες να πάρει.

Πχ α <- 6 (το α θα πάρει την τιμή 6)
α <-α+2 (το α θα αυξηθεί κάτα 2. Αν ήταν 6 δηλαδή θα γίνει 8)
β <- α (το β παίρνει την τιμή του α)
γ <- β -3 (το γ παίρνει σαν τιμή το αποτέλεσμα της πράξης β-3)

Ελπίζω να σε κάλυψα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
βσκ θελω να μ πεις αν και στα 2 μελη καταχωρουμε μεταβλητες?
δηλ το αποτελεσμα εινα μια μεταβλητη?και επισης στο δεξι μελος μπορουμε να εισαγουμε και μεταβλητες και τελεστες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirit

Νεοφερμένος

Η spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Μόνο στο αριστερό μέλος κάνεις εκχώρηση!
Το αριστερό μέρος θα είναι μία μεταβλητή πάντα, στην οποία θα εκχωρείται αυτό που υπάρχει στο δεξί μέλος.


Αριστερό μέλος: Μεταβλητή
Δεξί μέλος: Αριθμός, χαρακτήρας, μεταβλητή ή πράξη μεταξύ μεταβλητών.

Ξανάδες τα παραδείγματα που σου έγραψα πριν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
οκ,χιλια ευχαριστω!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PrIdE FanatiX

Νεοφερμένος

Η PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
HI K απο εμενα!λοιπον...εχω πιασει τα μαθηματικα-φυσικη κ εχω παρατησει τον προγραμματισμο κ τα εχω βρει μπαστουνια ειδικα στις επαναληψεις τωρα..δν ξερω απο που να αρχισω 'η πως να κανω διαγραμματα ροης κ με εχει παρει απο κατω γενικα.Αν μπορει καποιος να με βοηθησει δειχνοντας μου καποια stadar παραδειγματα θα ημουν ευτυχης!:P επισης θα ηθελα να μου προτεινετε ενα βοηθημα μπας κ παρω μπρος γτ αλλιως δν με βλεπω...:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirit

Νεοφερμένος

Η spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Καλησπέρα,

δυστυχώς δεν μπορώ να σου προτείνω βοήθημα εγώ, μιας και δεν ασχολούμαι με τη διδασκαλία της ΑΕΠΠ.
Μπορώ να σου υποδείξω μόνο τη σελίδα του παιδαγωγικού ινστιτούτου[/URL] στην οποία θα βρεις το βιβλίο του καθηγητή. Έχει παραπάνω πράγματα και θα σε βοηθήσει.

https://pi-schools.sch.gr/download/lessons/computers/ lykeio/books/anaptyxh.html

Ό,τι απορίες έχεις, πάντως θα χαρώ να σου τις λύσω.
Όσο για τα διαγράμματα ροής είναι ένας οπτικός τρόπος αναπαράστασης του αλγορίθμου.

Κάθε σχήμα αντιστοιχεί σε μία πράξη, πχ άλλο σχήμα για συνθήκη ελέγχου (το ΑΝ δηλαδή) [σχήμα ρόμβος], άλλη για την εκτέλεση εντολής [παραλληλόγραμμο] και ένα σχήμα για την αρχή και ένα για το τέλος του αλγορίθμου.

Τα σχήματα συνδέονται με γραμμές, ανάλογα με το τι θες να κάνεις, πχ από τη συνθήκη ελέγχου θα βγαίνουν γραμμές, μία για το Ναι και μια για το Οχι.

Δεν έχω παράδειγμα να σου δώσω, δες το βιβλίο :)

Μία ακόμα ιδέα θα ήταν η χρήση του λογισμικού γλώσσα, θα μπορούσες να γράφεις εκεί τα προγραμματάκια και να στα τρέχει, ώστε αν δεν καταλαβαίνεις μια εντολή να δεις στην πράξη το αποτέλεσμα της εκτέλεσης της.

Καλό κουράγιο

@Theodora, πώς έγραψες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PrIdE FanatiX

Νεοφερμένος

Η PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
den εχω προβλημα να καταλαβω τι ειναι το διαγραμμα ροης απλα το πως το κανω κ το πως τα συνδεω οταν ειναι επαναληψη και επισης πως να υλοποιω αλγοριθμους με επαναληψη..νμζω πως μονη μ πρεπει να τα δω μαλλον..θα παρω καποιο βοηθημα κ ο,τι γινει.Τhanks για τη βοηθεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Δεν πας φροντιστήριο;
Βιβλία υπάρχουν πολλά και καλά.

Για τις δομές επανάληψης και δ.ρ.:

Δομή επανάληψης σημαίνει πως κάποιο σετ εντολών (που ονομάζεται και βρόχος) επαναλαμβάνεται πολλές φορές.
Άρα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος που να πεις "ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ" στη ροή του αλγορίθμου.
- Στην κωδικοποίηση άυτό επιτυγχάνεται με τις δομές επανάληψης. Πχ το "Τέλος_επανάληψης" σε οδηγεί ΠΙΣΩ στο Όσο (ή στο Για) κ.ο.κ.

- Στο διάγραμμα ροής αυτό επιτυγχάνεται με ένα βελάκι που γυρίζει πίσω. Αν έχεις δομή Όσο τότε γυρνά πριν τον αντίστοιχο ρόμβο.

ΥΓ: Δες και άσκηση 3 στο https://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_method_23.htm

Αν δεν βοηθάνε αυτά που έγραψα, κάνε πιο συγκεκριμένα ερωτήματα. Να εντοπίσουμε ακριβώς τις απορίες...

Καλή συνέχεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
@Theodora, πώς έγραψες;
πολυ καλα πιστευω μεχρι 3ο νομιζω τα πιανω..4ο ειχε πινακα οποτε αμφιβαλω αν τον εκανα σωστα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spirit

Νεοφερμένος

Η spirit αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
πολυ καλα πιστευω μεχρι 3ο νομιζω τα πιανω..4ο ειχε πινακα οποτε αμφιβαλω αν τον εκανα σωστα...

:no1:Μπράβο σου! Καλά αποτελέσματα! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
:no1:Μπράβο σου! Καλά αποτελέσματα! ;)
ευχαριστω πολυ!θα σας ενημερωσω την δευτερα για τα κατορθωματα μου:P!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PrIdE FanatiX

Νεοφερμένος

Η PrIdE FanatiX αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
πηγαινω φροντηστηριο αλλα απο τη στιγμη που μπηκαμε στα "για" "οσο" κτλ εχω χασει τη μπαλα..Κ της εξηγω πως χανομαι κυριολεκτικα αλλα στον κοσμο της..χεσε μεσα βασικα!ωραια ολα αυτα που μου εδωσες αλλα 1ον ειναι στα πολυ συνθετα,εδω εγω δεν εχω καταλαβει καν τα πολυ απλα(για τους αλλους) κ μπερδευομαι..Πφφ,δν ξερω τι να κανω..Μηπως μπορεις να μου προτεινεις καποιο βοηθημα μηπως καταφερω κατι μονη μ?αλλιως δν με βλεπω..Ευχαριστω για το ενδιαφερον σου παντως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top