Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Αρκεί να δείξω ότι η εξίσωση είναι αδύνατη.
Η διακρίνουσα Δ ως προς χ είναι
Το παραπάνω τριώνυμο ως προς λ έχει Δ' αρνητική, άρα είναι ομόσημο του -11, δηλαδή αρνητικό, δηλαδή Δ<0, άρα η αρχική εξίσωση είναι αδύνατη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Αρκεί να δείξω ότι η εξίσωση είναι αδύνατη.
Η διακρίνουσα Δ ως προς χ είναι
Το παραπάνω τριώνυμο ως προς λ έχει Δ' αρνητική, άρα είναι ομόσημο του -11, δηλαδή αρνητικό, δηλαδή Δ<0, άρα η αρχική εξίσωση είναι αδύνατη.
Ναι έτσι το έβγαλα αλλά στη νέα διακρίνουσα ξέχασα ένα - και μου έβγαινε θετική.
Ευχαριστώ πολύ! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thetawaves

Νεοφερμένος

Ο Thetawaves αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Να δείξετε ότι η ευθεία ε: ψ=χ-3λ^2-2 δεν τέμνει τη γραφική παράσταση της συνάρτησης f(χ)= χ^2 -λχ , για κάθε λ ε R.
Προσπαθησα να βγάλω το σύστημα της ευθείας με τη συνάρτηση αδύνατο αλλά βγαίνει θετική διακρίνουσα οπότε έχει λύσεις.
Τι κάνω λάθος??

Πως κατάλαβες ότι είναι θετική η διακρίνουσα;
Λύνεις χ - 3λ^2 -2 = χ^ - λχ <=>
χ^2 + (-1 -λ)χ + 3λ^2 + 2 = 0
Δ = (μετά από πράξεις) -11λ^2 + 2λ -7
Αρκεί -11λ^2 + 2λ -7 < 0 για λεR
Δ = 4 - 308 = -304 < 0
που σημαίνει ότι το -11λ^2 + 2λ -7 δεν εχει λύσεις και ότι το πρόσημο είναι ομόσημο του -11 δηλαδή αρνητικό.
Άρα και η αρχική διακρίνουσα αρνητική άρα δεν τέμνονται.
Πιστεύω έτσι λύνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ArminVanBuuren

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ArminVanBuuren αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
ναι ετσι λυνεται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
πως το δικαιολογείς όμως?
παίρνεις αυθαίρετα f(x)=y?
Δεν χρειάζεται δικαιολόγηση. Είναι προφανές. Αφού η εξίσωση f(x)=ψ είναι αδύνατη, δεν υπάρχουν σημεία της ευθείας και της γραφικής παράστασης της f που να έχουν την ίδια τετμημένη (το ίδιο χ) και την ίδια τεταγμένη (το ίδιο ψ), δηλαδή δεν υπάρχουν κοινά σημεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Παιδια, θελω την βοηθεια σας σε κατι! Μεχρι ποια σελιδα/παραγραφο ειναι οι παραγωγοι στο βοηθημα του Μπαρλα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πανσέληνος

Δραστήριο μέλος

Η Πανσέληνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αιγαίου (Χίος) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 609 μηνύματα.
Παιδια, θελω την βοηθεια σας σε κατι! Μεχρι ποια σελιδα/παραγραφο ειναι οι παραγωγοι στο βοηθημα του Μπαρλα?

39-54
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Παιδια, θελω την βοηθεια σας σε κατι! Μεχρι ποια σελιδα/παραγραφο ειναι οι παραγωγοι στο βοηθημα του Μπαρλα?
Ρε Χαρουλιτα δεν τα τελειωσαμε αυτα???Τι τα σκαλιζεις????:P:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ!
Ρε Χαρουλιτα δεν τα τελειωσαμε αυτα???Τι τα σκαλιζεις????:P:P:P
Τα τελειωσαμε, τα τελειωσαμε, αλλα τωρα κατι ξαχνω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ!

Τα τελειωσαμε, τα τελειωσαμε, αλλα τωρα κατι ξαχνω...
Ψαξ΄ τα τουλαχιστον στης κατευθυνσης....εκει εχει ΟΟΟΟΛΛΕΣ τις περιπτωσεις....!!!!!:whistle::whistle::whistle::redface::redface::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εχω να βρω το όριο της παράστασης 2χ^3-5χ^2+1 /2χ^2+χ-1 στο 1/2. Αντικαθιστώ, βγαίνει απροσδιοριστία. Κάνω παραγοντοποίηση, δεν διωχνεται τίποτα. Τι να κάνω? :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EternalDreamer

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Ο αριθμητής παραγοντοποιείται ως (2x-1)(x^2-2x-1) και ο παρανομαστής ως (2x-1)(x+1)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Ο αριθμητής παραγοντοποιείται ως (2x-1)(x^2-2x-1) και ο παρανομαστής ως (2x-1)(x+1)
Να σαι καλά! :)
Ευχαριστώ πολύ! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary-blackrose

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 145 μηνύματα.
καλησπερα θα ηθελα βοηθεια στις παρακατω ασκησεις:
1)
Code:
Αν f,g ειναι παραγωγισιμες συναρτησεις στο R και ισχυει[LATEX] \frac { 1 }{ f\left( x \right)  } -\frac { 1 }{ g\left( x \right)  } =\frac { 1 }{ { e }^{ x } } ,\chi \quad \in \quad \Re[/LATEX] να αποδειχθει οτι [LATEX]f^{ 2 }\left( x \right) \left( g^{ \prime  }\left( x \right) -g\left( x \right)  \right) =g^{ 2 }\left( x \right) \left( f^{ \prime  }\left( x \right) -f\left( x \right) \right) [/LATEX]

2) Αν [LATEX]f\left( x \right) ={ e }^{ { \lambda  }^{ 2 }x }[/LATEX], να υπολογιστει ο λεR ωστε : [LATEX]f^{ \prime \prime  }\left( x \right) -3f^{ \prime  }\left( x \right) +f^{ \prime  }\left( 0 \right) \cdot f\left( x \right) -8f\left( x \right)=0[/LATEX]

3)Nα βρεθει ενα πολυωνυμο P(x) δευτερου βαθμου τετοιο ωστε να ειναι P(0)=1,P(1)=6,P'(0)=-3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilakos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Linköping University και μας γράφει απο Ασπρόπυργος (Αττική). Έχει γράψει 999 μηνύματα.
καλησπερα θα ηθελα βοηθεια στις παρακατω ασκησεις:
1)
Code:
Αν f,g ειναι παραγωγισιμες συναρτησεις στο R και ισχυει[LATEX] \frac { 1 }{ f\left( x \right)  } -\frac { 1 }{ g\left( x \right)  } =\frac { 1 }{ { e }^{ x } } ,\chi \quad \in \quad \Re[/LATEX] να αποδειχθει οτι [LATEX]f^{ 2 }\left( x \right) \left( g^{ \prime  }\left( x \right) -g\left( x \right)  \right) =g^{ 2 }\left( x \right) \left( f^{ \prime  }\left( x \right) -f\left( x \right) \right) [/LATEX]

2) Αν [LATEX]f\left( x \right) ={ e }^{ { \lambda  }^{ 2 }x }[/LATEX], να υπολογιστει ο λεR ωστε : [LATEX]f^{ \prime \prime  }\left( x \right) -3f^{ \prime  }\left( x \right) +f^{ \prime  }\left( 0 \right) \cdot f\left( x \right) -8f\left( x \right)=0[/LATEX]

3)Nα βρεθει ενα πολυωνυμο P(x) δευτερου βαθμου τετοιο ωστε να ειναι P(0)=1,P(1)=6,P'(0)=-3
Στο πρωτο παραγωγησε κανονικα...και μετα εξισωσε αυτο που θα προκυψει με την αρχικη σχεση...(θα δεις γιατι!!)
Στο δευτερο απλως αντικατεστησε
Στο τριτο θεσε το πολυωνυμο P(x)=ax^2+bx+c και κανε τις κατάλληλες πραξεις και συστήματα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lazaros16

Νεοφερμένος

Ο Lazaros16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Χωρίς φροντιστήριο μπορεί κάποιος να γράψει 19-20 στις εξετάσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Χωρίς φροντιστήριο μπορεί κάποιος να γράψει 19-20 στις εξετάσεις?

Ναι, βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Χωρίς φροντιστήριο μπορεί κάποιος να γράψει 19-20 στις εξετάσεις?

Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές, όχι. Αυτοί που το καταφέρνουν, αν όντως το καταφέρνουν, είναι ελάχιστοι και ειδικές περιπτώσεις. Πρέπει να έχουν αγαπήσει το διάβασμα και να είναι σε προηγμένο επίπεδο στα μαθήματα τους τα προηγούμενα χρόνια.

ΥΓ για να μην με παρεξηγήσουν:


Α συγνώμη, δεν είδα σε ποιο θέμα απαντούσα. Νόμιζα γενικό βαθμό στις πανελλήνιες έλεγες.

Στα μαθηματικά γενικής εγώ δεν έκανα φροντιστήριο ούτε ιδιαίτερα, αλλά έλυνα ασκήσεις από τον Μπάρλα. Απλώς με βοηθούσε στις απορίες ο καθηγητής του σχολίου. Δεν έκανα καθόλου το πρώτο κεφάλαιο το οποίο μελέτησα διεξοδικά στην κατεύθυνση. Το αποτέλεσμα? 18,8 με λάθος σε έναν ορισμό (τους οποίους διάβασα τελευταία στιγμή) και στο Β1, το πιο προφανές ερώτημα από απροσεξία.

Ουσιαστικά πρόκειται για πανεύκολο μάθημα, το οποίο όμως δυσκολεύει με τον καιρό οπότε μην το υποτιμήσεις.

Εγώ είμαι της τεχνολογικής, αν είσαι της θεωρητικής δεν μπορώ να σε συμβουλέψω, ρώτα την tsoufou καλύτερα.

BTW tsoufou, πόσο έγραψες εδώ? :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lazaros16

Νεοφερμένος

Ο Lazaros16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Γιατί το βρίσκεις τόσο δύσκολο να γράψει κανείς καλά? Είναι δύσκολη η ύλη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Η ύλη δεν είναι "δύσκολη". Για τους θετικοτεχνολογικούς θεωρείται ευκολάκι γιατί έχουν δει χειρότερα τα μάτια τους στα κατεύθυνσης.
Οπότε κάνουν και 2 ώρες φροντιστήριο και γράφουν καλά.
Το θέμα είναι ότι τα τελευταία χρόνια πέφτουν όλο και πιο πολύπλοκες (να το πω) ασκήσεις, συνδυαστικές. Γι αυτό παίζει σημαντικό ρόλο η εξάσκηση με ασκήσεις (ειδικά στα κεφάλαια που δεν είναι ίδια με τα μαθ. κατ.) όπως πχ οι πιθανότητες ή η στατιστική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top