elen1996
Νεοφερμένο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος


Περιέχει πληροφορίες για διάφορες μορφές ενέργειας και άλλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_diamond
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος


-----------------------------------------
Μάλλον όχι... Βάλε αυτό:
Βαρύ μηχανικό όπλο, με το οποίο εκσφενδόνιζαν κατά την αρχαιότητα σε μεγάλες αποστάσεις (300-800 μ.) μεγάλα βέλη, ακόντια, βλήματα από πέτρα ή σίδηρο (μέχρι 80 κιλών βάρους) ή εύφλεκτες ύλες για πρόκληση πυρκαγιάς. Οι κ. των αρχαίων αποτελούνταν από ξύλινο ορθοστάτη που στηριζόταν σε βάση, από ένα τόξο με χορδές από τένοντες ζώων και μία βάση, πάνω στην οποία τοποθετούνταν το ακόντιο, το βέλος ή το βλήμα. Με τη συστροφή, το τέντωμα και το γάντζωμα της χορδής, οπλιζόταν ο κ. Με την απελευθέρωσή της, η χορδή εκσφενδόνιζε το βλήμα, μεταδίδοντάς του την αποθηκευμένη ενέργεια που είχαν η ίδια και οι λυγισμένοι βραχίονες του τόξου. Αργότερα η βλητική δύναμη των κ. ενισχύθηκε με ελατήρια και πιεσμένο αέρα. Οι κ. χωρίζονταν σε α) μεγάλους (πολιορκητικούς) και β) μικρούς (φορητούς). Ανάλογα με την κατεύθυνση των βραχιόνων τους διακρίνονταν σε 1) ευθύτονους, όταν οι βραχίονές τους ήταν στραμμένοι προς το μέρος του σκοπευτή, και 2) παλίντονους, όταν οι βραχίονές τους ήταν στραμμένοι προς το στόχο. Καταπέλτες κατασκεύασαν πρώτοι οι μηχανικοί του τυράννου των Συρακουσών Διονύσιου, το 399 π.Χ. για την εκστρατεία τους εναντίον των Καρχηδόνιων. Ο Φίλιππος της Μακεδονίας χρησιμοποίησε καταπέλτες το 340 π.Χ. στην πολιορκία του Βυζαντίου. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν ευρύτατα από τους Έλληνες, τους Ρωμαίους, τους Καρχηδόνιους κ.ά. και αποτελούσαν τα πιο βαριά όπλα του στρατού τους. Ο Μ. Αλέξανδρος χρησιμοποίησε τους φορητούς κ. Εξέλιξη των κ. αποτελούν τα λιθοβόλα, η βαλίστρα, ο σκορπιός των Ρωμαίων και η τοξοβαλίστρα των Βυζαντινών και των Σταυροφόρων.
(Ναυτ.). Καταπέλτης είναι μηχανισμός με σιδηροτροχιά, μήκους περίπου 20 μ., και μεταφορέα, που είναι εγκαταστημένος στο πρωραίο ή πρυμναίο τμήμα των αεροπλανοφόρων και χρησιμεύει για την εκτόξευση και την απογείωση αεροπλάνων. Ο μεταφορέας μετακινείται βίαια, με τη βοήθεια πεπιεσμένου αέρα ή ατμού (αγγλικός τύπος), η δύναμη του οποίου ενισχύεται με πολύσπαστο· δίνει ώθηση στο αεροπλάνο, του οποίου οι κινητήρες αναπτύσσουν ταυτόχρονα το μέγιστο των στροφών, για να εξασφαλίσουν την ταχύτητα στήριξης. Στη συνέχεια απαγκιστρώνεται το αεροπλάνο μ` ένα σύστημα σχαστηρίας και απογειώνεται με αντίθετη κατεύθυνση προς τον άνεμο. Σε μερικά πλοία ο κ. είναι προσανατολίσιμος. Οι κ. χρησιμοποιήθηκαν μετά τον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο.
-----------------------------------------
Στο https://www.tallos.gr/products.asp?id=1079 έχει έτοιμη κατασκευή καταπέλτη με 5,10 €!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
crazygirl96
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
crazygirl96
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
de_mmy
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_diamond
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος


Βαρύ μηχανικό όπλο, με το οποίο εκσφενδόνιζαν κατά την αρχαιότητα σε μεγάλες αποστάσεις (300-800 μ.) μεγάλα βέλη, ακόντια, βλήματα από πέτρα ή σίδηρο (μέχρι 80 κιλών βάρους) ή εύφλεκτες ύλες για πρόκληση πυρκαγιάς. Οι κ. των αρχαίων αποτελούνταν από ξύλινο ορθοστάτη που στηριζόταν σε βάση, από ένα τόξο με χορδές από τένοντες ζώων και μία βάση, πάνω στην οποία τοποθετούνταν το ακόντιο, το βέλος ή το βλήμα. Με τη συστροφή, το τέντωμα και το γάντζωμα της χορδής, οπλιζόταν ο κ. Με την απελευθέρωσή της, η χορδή εκσφενδόνιζε το βλήμα, μεταδίδοντάς του την αποθηκευμένη ενέργεια που είχαν η ίδια και οι λυγισμένοι βραχίονες του τόξου. Αργότερα η βλητική δύναμη των κ. ενισχύθηκε με ελατήρια και πιεσμένο αέρα. Οι κ. χωρίζονταν σε α) μεγάλους (πολιορκητικούς) και β) μικρούς (φορητούς). Ανάλογα με την κατεύθυνση των βραχιόνων τους διακρίνονταν σε 1) ευθύτονους, όταν οι βραχίονές τους ήταν στραμμένοι προς το μέρος του σκοπευτή, και 2) παλίντονους, όταν οι βραχίονές τους ήταν στραμμένοι προς το στόχο. Καταπέλτες κατασκεύασαν πρώτοι οι μηχανικοί του τυράννου των Συρακουσών Διονύσιου, το 399 π.Χ. για την εκστρατεία τους εναντίον των Καρχηδόνιων. Ο Φίλιππος της Μακεδονίας χρησιμοποίησε καταπέλτες το 340 π.Χ. στην πολιορκία του Βυζαντίου. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν ευρύτατα από τους Έλληνες, τους Ρωμαίους, τους Καρχηδόνιους κ.ά. και αποτελούσαν τα πιο βαριά όπλα του στρατού τους. Ο Μ. Αλέξανδρος χρησιμοποίησε τους φορητούς κ. Εξέλιξη των κ. αποτελούν τα λιθοβόλα, η βαλίστρα, ο σκορπιός των Ρωμαίων και η τοξοβαλίστρα των Βυζαντινών και των Σταυροφόρων.
(Ναυτ.). Καταπέλτης είναι μηχανισμός με σιδηροτροχιά, μήκους περίπου 20 μ., και μεταφορέα, που είναι εγκαταστημένος στο πρωραίο ή πρυμναίο τμήμα των αεροπλανοφόρων και χρησιμεύει για την εκτόξευση και την απογείωση αεροπλάνων. Ο μεταφορέας μετακινείται βίαια, με τη βοήθεια πεπιεσμένου αέρα ή ατμού (αγγλικός τύπος), η δύναμη του οποίου ενισχύεται με πολύσπαστο· δίνει ώθηση στο αεροπλάνο, του οποίου οι κινητήρες αναπτύσσουν ταυτόχρονα το μέγιστο των στροφών, για να εξασφαλίσουν την ταχύτητα στήριξης. Στη συνέχεια απαγκιστρώνεται το αεροπλάνο μ` ένα σύστημα σχαστηρίας και απογειώνεται με αντίθετη κατεύθυνση προς τον άνεμο. Σε μερικά πλοία ο κ. είναι προσανατολίσιμος. Οι κ. χρησιμοποιήθηκαν μετά τον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_diamond
Νεοφερμένο μέλος








-----------------------------------------
Αυτό το έβαλα στην ΕΙΣΑΓΩΓΗ!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ποκαχοντας
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
-eleana-
Νεοφερμένο μέλος


στην εργασία της τεχνολογίας επελεξα το τελεφερικ κ οπως καταλαβαινετε εχω μεγαλο προβλημα στην κατασκευη και προπαντως στην ευρεση πληροφοριων... μπορει καποιος να μ πει τα μερη του τελεφερικ..? δε τα βρισκω με τιποτα.. ουτε πληροφοριες για την ιστορια και την εξελιξη του βρισκω! ειδικα για το πως λειτουργει....τιποτα! δεν υπαρχει ενδιαφερον ουτε μεγαλη αναγκη για το μεσο αυτο στην ελλαδα οποτε δε μπορω να κανω τν εργασια μου

μπορει κανεις να με βοηθησει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_diamond
Νεοφερμένο μέλος


-----------------------------------------
Πόσα κιλά και τη μήκος έχει ο καταπέλτης???:thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύη Γλύπτη
Νεοφερμένο μέλος



Όσο για το βάρος... δεν έχω ιδέα... Σε καμιά εγκυκλοπαίδεια κοίταξες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harri
Νεοφερμένο μέλος


·
·Ταχυδρομείο Ίνκας
·Σφυρίγματα
·Φρυκτωρίες
·Ο τηλέγραφος του Πολύβιου
·Ο τηλέγραφος του Αινεία
·Σήματα σημαιών
·Νοηματική
·Γραφή Braille
·Ανακλαστήρες ενίσχυσης
·Ταχυδρομικά περιστέρια
·Ακουστικός τηλέγραφος
·Σήματα καπνού
·Τηλέφωνο
·Ηλεκτρονικος Υπολογιστής
·Ραδιόφωνο
Μεταφορά ονομάζουμε γενικά την μετακίνηση επιβατών και διακίνηση φορτίων από έναν τόπο σε άλλον, έναντι κάποιας αμοιβής που ονομάζεται εισιτήριο ή κόμιστρο αντίστοιχα. Συνεπώς οι μεταφορές στη προκειμένη περίπτωση αποτελούν εμπορικές πράξεις.
Οι μεταφορικές δραστηριότητες αποτελούν σημαντικό τομέα και παράγοντα ανάπτυξης μιας εθνικής οικονομίας. Ανάλογα του χώρου που διενεργούνται αυτές διακρίνονται σε χερσαίες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές.
Απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης των μεταφορών είναι η ύπαρξη αντίστοιχων υποδομών, χερσαίου, θαλάσσιου και αεροπορικού δικτύου, (όπως οι αυτοκινητόδρομοι, τα λιμάνια και αεροδρόμια), η ύπαρξη ικανού αριθμού μέσων μεταφοράς (οχήματα μεταφορών, σιδηρόδρομοι, πλοία, αεροπλάνα, ελικόπτερα), καθώς και αντίστοιχη τεχνική και διοικητική υποδομή υποστήριξης αυτών.
Θαλάσσιες μεταφορές ονομάζονται όλες εκείνες οι μετακινήσεις που γίνονται στο νερό.
Τα πρώτα πλωτά μέσα ήταν οι σχεδίες και οι βάρκες που κινούνταν με κουπιά ή πανιά. Ακολούθησαν τα ιστιοφόρα, και γενικά τα σκάφη. Στα είδη σκαφών περιλαμβάνονται τα υδρόπτερα, τα παγοθραυστικά, τα αεροπλανοφόρα, τα φορτηγά πλοία, τα δεξαμενόπλοια, τα πλοία ρυμουλκά, και άλλα. Εκτός από τα σκάφη πάνω στην επιφάνεια της θάλασσας οι άνθρωποι κατασκεύασαν μηχανές που έχουν την δυνατότητα να κινούνται και κάτω από αυτήν π.χ. τα υποβρύχια.
Εναέριες ονομάζονται οι μετακινήσεις που κάνει ο άνθρωπος στον αέρα. Το αεροπλάνο αποτελεί το γνωστότερο μέσο των εναέριων μεταφορών. Τα μέσα που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία κινούνται ανεξάρτητα από την διαμόρφωση του εδάφους και μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες και αντικείμενα. Στα είδη των εναέριων μεταφορών περιλαμβάνονται: αεροπλάνα, ελικόπτερα, αερόστατα κ.ά.
Οι μεταφορές προσφέρουν πολλές διευκολύνσεις στην καθημερινή μας ζωή.
Η ανθρώπινη ιστορία είναι συνυφασμένη με την ιστορία των μεταφορών. Για παράδειγμα η ανάπτυξη αρχαίων πολιτισμών όπως των Φοινίκων συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τις θαλάσσιες μεταφορές και εμπόριο. Άλλωστε πολλοί ιστορικοί τοποθετούν το τέλος του μεσαίωνα και την απαρχή της νεότερης εποχής στο 1492, ημερομηνία ανακάλυψης της Αμερικής από τον Κολόμβο.
Επικοινωνία είναι η διαδικασία αποστολής ενός μηνύματος από έναν αποστολέα σε ένα δέκτη. Υπάρχουν τρεις κύριες μορφές επικοινωνίας:
• Η λεκτική
• Η νοηματική
• Η γραπτή
Η επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία ένας πομπός Α (άνθρωπος ή ομάδα) μεταβιβάζει πληροφορίες, σκέψεις, ιδέες ή συναισθήματα σε ένα δέκτη Β (άνθρωπος, ομάδα) με στόχο να ενεργήσει πάνω του με τρόπο ώστε να προκαλέσει σε αυτόν την εμφάνιση ιδεών, πράξεων ή συναισθημάτων και σε τελική ανάλυση να επηρεάσει την κατάστασή του και τη συμπεριφορά του Η επικοινωνία δεν είναι απαραίτητα επικοινωνία μεταξύ ανθρωπίνων όντων, αλλά κάθε οργανισμού ή μηχανής που είναι σε θέση να λάβει και να στείλει μηνύματα ή σήματα.
Τηλεπικοινωνία-επέκταση της επικοινωνίας
Η τηλεπικοινωνία είναι η επέκταση της ανθρώπινης επικοινωνίας από απόσταση. Στην πράξη συμπεριλαμβάνει και τις έννοιες της κωδικοποίησης, της μετάδοσης και των απωλειών και σφαλμάτων που υπεισέρχονται, έτσι ώστε ο όρος «τηλεπικοινωνίες» καλύπτει όλες τις μορφές επικοινωνίας εξ αποστάσεως μαζί με τις απαραίτητες μετατροπές. Αυτά είναι όλα για τις επικοινωνίες.
Με τον γενικό όρο τηλεπικοινωνίες, χαρακτηρίζεται η κάθε μορφής ενσύρματη ή ασύρματη, ηλεκτρομαγνητική, ηλεκτρική, κ.λπ., ακουστική και οπτική επικοινωνία που πραγματοποιείται ανεξαρτήτως του μήκους απόστασης.
Στους σύγχρονους καιρούς, αυτή η διαδικασία σχεδόν πάντα περιλαμβάνει την αποστολή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων ή ηλεκτρικών σημάτων από κατάλληλες ηλεκτρονικές συσκευές, όπως το τηλέφωνο ή ο ασύρματος, αλλά παλαιότερα περιελάμβανε τη χρήση ακουστικών σημάτων, όπως τυμπάνων, ή οπτικών, όπως ο σηματοφόρος καπνός ή η λάμψη της φωτιάς.
Σήμερα οι τηλεπικοινωνίες είναι εξαιρετικά διαδεδομένες και οι συσκευές που υποβοηθούν τη διαδικασία, όπως και το τηλέφωνο, ο ασύρματος, το τηλέτυπο, το τηλεομοιοτυπικό, γνωστότερο ως φαξ, αλλά και το ραδιόφωνο η τηλεόραση κ.τ.λ. είναι πολύ κοινές στα περισσότερα μέρη του πλανήτη.
Συνήθως οι σύγχρονες επικοινωνίες γίνονται μέσω του Internet, του τηλεφώνου της τηλεόρασης και άλλων ΜΜΕ και των ταχυδρόμων. Υπάρχουν ακόμα και οι γλώσσες για άτομα με ειδικές ανάγκες όπως η νοηματική γλώσσα και η γραφή Braille.
·
·Ταχυδρομείο Ίνκας
·Σφυρίγματα
·Φρυκτωρίες
·Ο τηλέγραφος του Πολύβιου
·Ο τηλέγραφος του Αινεία
·Σήματα σημαιών
·Νοηματική
·Γραφή Braille
·Ανακλαστήρες ενίσχυσης
·Ταχυδρομικά περιστέρια
·Ακουστικός τηλέγραφος
·Σήματα καπνού
·Τηλέφωνο
·Ηλεκτρονικος Υπολογιστής
·Ραδιόφωνο
Μεταφορά ονομάζουμε γενικά την μετακίνηση επιβατών και διακίνηση φορτίων από έναν τόπο σε άλλον, έναντι κάποιας αμοιβής που ονομάζεται εισιτήριο ή κόμιστρο αντίστοιχα. Συνεπώς οι μεταφορές στη προκειμένη περίπτωση αποτελούν εμπορικές πράξεις.
Οι μεταφορικές δραστηριότητες αποτελούν σημαντικό τομέα και παράγοντα ανάπτυξης μιας εθνικής οικονομίας. Ανάλογα του χώρου που διενεργούνται αυτές διακρίνονται σε χερσαίες, θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές.
Απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης των μεταφορών είναι η ύπαρξη αντίστοιχων υποδομών, χερσαίου, θαλάσσιου και αεροπορικού δικτύου, (όπως οι αυτοκινητόδρομοι, τα λιμάνια και αεροδρόμια), η ύπαρξη ικανού αριθμού μέσων μεταφοράς (οχήματα μεταφορών, σιδηρόδρομοι, πλοία, αεροπλάνα, ελικόπτερα), καθώς και αντίστοιχη τεχνική και διοικητική υποδομή υποστήριξης αυτών.
Θαλάσσιες μεταφορές ονομάζονται όλες εκείνες οι μετακινήσεις που γίνονται στο νερό.
Τα πρώτα πλωτά μέσα ήταν οι σχεδίες και οι βάρκες που κινούνταν με κουπιά ή πανιά. Ακολούθησαν τα ιστιοφόρα, και γενικά τα σκάφη. Στα είδη σκαφών περιλαμβάνονται τα υδρόπτερα, τα παγοθραυστικά, τα αεροπλανοφόρα, τα φορτηγά πλοία, τα δεξαμενόπλοια, τα πλοία ρυμουλκά, και άλλα. Εκτός από τα σκάφη πάνω στην επιφάνεια της θάλασσας οι άνθρωποι κατασκεύασαν μηχανές που έχουν την δυνατότητα να κινούνται και κάτω από αυτήν π.χ. τα υποβρύχια.
Εναέριες ονομάζονται οι μετακινήσεις που κάνει ο άνθρωπος στον αέρα. Το αεροπλάνο αποτελεί το γνωστότερο μέσο των εναέριων μεταφορών. Τα μέσα που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία κινούνται ανεξάρτητα από την διαμόρφωση του εδάφους και μπορούν να μεταφέρουν επιβάτες και αντικείμενα. Στα είδη των εναέριων μεταφορών περιλαμβάνονται: αεροπλάνα, ελικόπτερα, αερόστατα κ.ά.
Οι μεταφορές προσφέρουν πολλές διευκολύνσεις στην καθημερινή μας ζωή.
Η ανθρώπινη ιστορία είναι συνυφασμένη με την ιστορία των μεταφορών. Για παράδειγμα η ανάπτυξη αρχαίων πολιτισμών όπως των Φοινίκων συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τις θαλάσσιες μεταφορές και εμπόριο. Άλλωστε πολλοί ιστορικοί τοποθετούν το τέλος του μεσαίωνα και την απαρχή της νεότερης εποχής στο 1492, ημερομηνία ανακάλυψης της Αμερικής από τον Κολόμβο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gianmaria
Νεοφερμένο μέλος


Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Φορητός υπολογιστής της εταιρίας Apple
Φορητός υπολογιστής για Windows XP.
Φορητός Υπολογιστής (Laptop Computer/Notebook) είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής μικρού μεγέθους και βάρους, που μπορεί να μεταφερθεί παντού, διαθέτοντας ενεργειακή αυτονομία. Ανήκει στους υπολογιστές Τετάρτης γενιάς. Κύρια χαρακτηριστικά του είναι το μικρό μέγεθος του και το χαμηλό του βάρος. Αυτό το νέο είδος υπολογιστή ενσωματώνει πολλές και καινοτόμες τεχνολογίες με προσιτό πλέον κόστος. Κάποιες από αυτές είναι η οθόνη υγρών κρυστάλλων (Liquid Crystal Display, LCD) που υλοποιείται με διάφορους τρόπους εκ των οποίων γνωστότερος και συνηθέστερος σήμερα είναι η τεχνολογία TFT, Thin Film Transistor , ονομαζόμενη και ως active matrix LCD technology.
Στα θετικά του χαρακτηριστικά μπορούμε να συμπεριλάβουμε την εργονομική κατασκευή του, την φορητότητα, και τους μεγάλους χρόνους αυτονομίας που παρέχουν οι σύγχρονοι τύποι μπαταριών. Στα αρνητικά χαρακτηριστικά ανήκουν η μεγάλου κόστους αναβάθμιση του,και η σχετική, με τα επιτραπέζια συστήματα, ευαισθησία που παρουσιάζει λόγω της υψηλής συρρίκνωσης των ηλεκτρονικών του κυκλωμάτων. Στις μέρες μας αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για επιχειρηματίες, εκπαιδευτικούς, φοιτητές και για τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων in situ.οκ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gianmaria
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.