Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Guest 475402

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Συμφωνώ. Επίσης, μην βάλεις κάποιο γνωμικό μόνο και μόνο για να το βάλεις, φρόντισε να ταιριάζει στο περιεχόμενο και μην το πετάξεις ξερά τύπου "Όπως έγραψε και ο Καζαντζάκης, δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβούμαι τίποτα, είμαι λεύτερος", αλλά προσπάθησε να το εντάξεις με διαφορετικό τρόπο στο γραπτό σου, πχ για τους πνευματικούς ανθρώπους: "Όλοι οι άνθρωποι είναι διανοούμενοι αλλά δεν έχουν όλοι στην κοινωνία την λειτουργία του διανοούμενου. Ο Αντόνιο Γκράμσι κατόρθωσε, με αυτόν τον τρόπο, να επισημάνει τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να ομαδοποιήσουμε τους πνευματικούς ανθρώπους και να τους αντιμετωπίσουμε σαν ένα ενιαίο σύνολο· δεν είναι, απαραίτητα η συγγραφική ή διανοητική τους δραστηριότητα που τους κάνει πνευματικούς ανθρώπους αλλά το γεγονός ότι λειτουργούν, μέσα απ' αυτή τους τη δραστηριότητα, με τον τρόπο που κάθε κοινωνία περιμένει να λειτουργούν οι διανοούμενοι".
Εξαιρετικό δείγμα γραφής. Απέχει παρασάγγας από τους προλόγους-εκλείγματα που βρίθουν σε αμφιβόλου ποιότητας εκθεσιολόγια, εφόσον πρόκειται για υπόδειγμα διαυγούς νεοελληνικού λόγου, απαύγασμα ώριμης σκέψης. Η γόνιμη τριβή με τέτοιου είδους κείμενα θα μετασχηματίσει πνευματικά αυτήν τη «διεφθαρμένη» πλειοψηφία. Διότι, σε τελική ανάλυση, η πνευματική ένδεια θα θεραπευτεί με τον ίδιο τρόπο που γεννάται: στην προκειμένη περίπτωση με τη μελέτη (ποιοτικών) κειμένων.

Επί του θέματος, αναρτήθηκαν τα καινούργια εγχειρίδια που θα διδαχθούν το επικείμενο σχολικό έτος. Παρατίθενται στην ιστοσελίδα των Διαδραστικών Σχολικών Βιβλίων. Με μια γρήγορη ματιά, το υλικό της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας φαίνεται κατατοπιστικότατο. Οι μαθητές θα εντρυφήσουν σε κείμενα και συγγραφείς των οποίων την ύπαρξη αγνοούσαν, μολόντι η διεύρυνση της ύλης θα ξεβολέψει αρκετούς που επαναυπαύονταν στις σημεώσεις του ΨΕΒ. Κατ' εμέ, συμπλέουν γενικότερα με ένα σχολείο που αναδεικνύει την κριτική και αφαιρετική σκέψη και εξοστρακίζει βαθμιαία φαινόμενα ψιττακισμού.
 

Praxis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Praxis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 224 μηνύματα.
Εξαιρετικό δείγμα γραφής. Απέχει παρασάγγας από τους προλόγους-εκλείγματα που βρίθουν σε αμφιβόλου ποιότητας εκθεσιολόγια, εφόσον πρόκειται για υπόδειγμα διαυγούς νεοελληνικού λόγου, απαύγασμα ώριμης σκέψης. Η γόνιμη τριβή με τέτοιου είδους κείμενα θα μετασχηματίσει πνευματικά αυτήν τη «διεφθαρμένη» πλειοψηφία. Διότι, σε τελική ανάλυση, η πνευματική ένδεια θα θεραπευτεί με τον ίδιο τρόπο που γεννάται: στην προκειμένη περίπτωση με τη μελέτη (ποιοτικών) κειμένων.

Επί του θέματος, αναρτήθηκαν τα καινούργια εγχειρίδια που θα διδαχθούν το επικείμενο σχολικό έτος. Παρατίθενται στην ιστοσελίδα των Διαδραστικών Σχολικών Βιβλίων. Με μια γρήγορη ματιά, το υλικό της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας φαίνεται κατατοπιστικότατο. Οι μαθητές θα εντρυφήσουν σε κείμενα και συγγραφείς των οποίων την ύπαρξη αγνοούσαν, μολόντι η διεύρυνση της ύλης θα ξεβολέψει αρκετούς που επαναυπαύονταν στις σημεώσεις του ΨΕΒ. Κατ' εμέ, συμπλέουν γενικότερα με ένα σχολείο που αναδεικνύει την κριτική και αφαιρετική σκέψη και εξοστρακίζει βαθμιαία φαινόμενα ψιττακισμού.


Αν και δεν κατάλαβα το 1/4 από όσα είπες, θα ήθελα να σου πω πως γράφεις φανταστικά.
 

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Εξαιρετικό δείγμα γραφής. Απέχει παρασάγγας από τους προλόγους-εκλείγματα που βρίθουν σε αμφιβόλου ποιότητας εκθεσιολόγια, εφόσον πρόκειται για υπόδειγμα διαυγούς νεοελληνικού λόγου, απαύγασμα ώριμης σκέψης. Η γόνιμη τριβή με τέτοιου είδους κείμενα θα μετασχηματίσει πνευματικά αυτήν τη «διεφθαρμένη» πλειοψηφία. Διότι, σε τελική ανάλυση, η πνευματική ένδεια θα θεραπευτεί με τον ίδιο τρόπο που γεννάται: στην προκειμένη περίπτωση με τη μελέτη (ποιοτικών) κειμένων.

Επί του θέματος, αναρτήθηκαν τα καινούργια εγχειρίδια που θα διδαχθούν το επικείμενο σχολικό έτος. Παρατίθενται στην ιστοσελίδα των Διαδραστικών Σχολικών Βιβλίων. Με μια γρήγορη ματιά, το υλικό της Έκθεσης και της Λογοτεχνίας φαίνεται κατατοπιστικότατο. Οι μαθητές θα εντρυφήσουν σε κείμενα και συγγραφείς των οποίων την ύπαρξη αγνοούσαν, μολόντι η διεύρυνση της ύλης θα ξεβολέψει αρκετούς που επαναυπαύονταν στις σημεώσεις του ΨΕΒ. Κατ' εμέ, συμπλέουν γενικότερα με ένα σχολείο που αναδεικνύει την κριτική και αφαιρετική σκέψη και εξοστρακίζει βαθμιαία φαινόμενα ψιττακισμού.


Εξαιρετική ιστοσελίδα! Απλά εξαιρετική!
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,197 μηνύματα.
Γνωριζετε αν η αναφορα σε γνωμικα/ρητα λειτουργει σαν plus;

Ναι αρκεί να φανεί οτι είναι εκεί για να ενισχύσουν τις ήδη τεκμηριωμένες σκέψεις σου ,και όχι ως υποκατάστατο της ικανότητας σου για επιχειρηματολογία . Κοινώς εαν το γεμίσεις με γνωμικά θα μετρήσει κατά σου .
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Το 2005 που πήρε η Λίβερπουλ Τσάμπιονς Λιγκ, έπεσε Αθλητισμός!
Άρα ξέρετε τι σημαίνει αυτό, ε; :hi:
 

Δήμητρα γ

Νεοφερμένος

Η Δήμητρα γ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα,
Θα ήθελα να ρωτήσω αν με το νέο σύστημα στο λύκειο συνιστάται να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας της έκθεσης σε επίπεδο ιδιαιτέρων;
Σας ευχαριστώ
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά να ρωτήσω στην έκθεση φέτος για όσους δίνουν με το ΝΕΟ σύστημα τι άλλαξε; Είμαι απόφοιτος 2016..και στη λογοτεχνία,..πιάνει 15% έτσι; και τι θα ζητήσει; Μόνο την προσωπική μου τοποθέτηση;
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Καλησπέρα παιδιά να ρωτήσω στην έκθεση φέτος για όσους δίνουν με το ΝΕΟ σύστημα τι άλλαξε; Είμαι απόφοιτος 2016..και στη λογοτεχνία,..πιάνει 15% έτσι; και τι θα ζητήσει; Μόνο την προσωπική μου τοποθέτηση;
Γεια σου, ναι η λογοτεχνία πιάνει 15 μονάδες από της 100 . Η ερώτηση δεν θα ζητάει μόνο την προσωπική μας τοποθέτηση, αλλά και να αξιοποιήσουμε τους κειμενικους δείκτες του λογοτεχνικού κειμένου, θεωρία που υπάρχει στα νέα βιβλία(σχολικά, βοηθήματα).
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Γεια σου, ναι η λογοτεχνία πιάνει 15 μονάδες από της 100 . Η ερώτηση δεν θα ζητάει μόνο την προσωπική μας τοποθέτηση, αλλά και να αξιοποιήσουμε τους κειμενικους δείκτες του λογοτεχνικού κειμένου, θεωρία που υπάρχει στα νέα βιβλία(σχολικά, βοηθήματα).

Πχ το είδος του αφηγητή και ανάλυση χαρακτήρα ;;
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.

Georgia110

Νεοφερμένος

Η Georgia110 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γεια σας!Τι πρέπει να μάθω για τα σημεία στίξης;Πως μπορούν να μπουν σε ένα διαγώνισμα;Ευχαριστώ!
 

GiannisM

Νεοφερμένος

Ο GiannisM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Πρέπει εν ολίγοις να ξέρεις τη χρήση τους σε ένα κείμενο. Για παράδειγμα το ερωτηματικό μπορεί να εκφράζει απορία, ειρωνεία κτλ. Σε ένα διαγώνισμα μπορεί π.χ. να σου ζητηθεί ως εξης: Για ποιο λόγο ο/η συγγραφέας επιλέγει τη χρήση του τάδε σημείου στίξης στην περίοδο <<... >> ή σχολιάστε τη χρήση του τάδε σημείου στίξης στην περίοδο <<... >>. Γενικα τα σημεία στίξης χρησιμοποιούνται για κάποιους στάνταρ λόγους τους οποίους είναι εύκολο να μάθεις και να θυμάσαι...
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Γεια σας!Τι πρέπει να μάθω για τα σημεία στίξης;Πως μπορούν να μπουν σε ένα διαγώνισμα;Ευχαριστώ!
Η συγκεκριμένη ερώτηση συναντάται πολύ συχνά στα διαγωνίσματα. Και είναι από τις θεωρίες σοσ. Η ερώτηση που μπαίνει στα διαγωνίσματα είναι ξεκάθαρη, πιο πολύ θέλουν να δουν τι δηλώνουν, τι εκφράζουν τα συγκεκριμένα σημεία στίξης που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας. Πχ το ερωτηματικό, ανάλογα το νόημα της πρότασης, φράσης δηλώνει ειρωνεία , ρητορικό ερώτημα, απορία, αμφιβολία. Ή θα σου βάλουν συγκεκριμένο χωρίο και μέσα σε αυτό να πεις τι δηλώνουν τα σημεία στίξης, ή μπορεί να τεθεί η ερώτηση γενικά σε όλο το κείμενο (πράγμα που δεν νομίζω να μπει στις πανελλήνιες).
 

Georgia110

Νεοφερμένος

Η Georgia110 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Πρέπει εν ολίγοις να ξέρεις τη χρήση τους σε ένα κείμενο. Για παράδειγμα το ερωτηματικό μπορεί να εκφράζει απορία, ειρωνεία κτλ. Σε ένα διαγώνισμα μπορεί π.χ. να σου ζητηθεί ως εξης: Για ποιο λόγο ο/η συγγραφέας επιλέγει τη χρήση του τάδε σημείου στίξης στην περίοδο <<... >> ή σχολιάστε τη χρήση του τάδε σημείου στίξης στην περίοδο <<... >>. Γενικα τα σημεία στίξης χρησιμοποιούνται για κάποιους στάνταρ λόγους τους οποίους είναι εύκολο να μάθεις και να θυμάσαι...
Ευχαριστώ για την απάντηση!

Η συγκεκριμένη ερώτηση συναντάται πολύ συχνά στα διαγωνίσματα. Και είναι από τις θεωρίες σοσ. Η ερώτηση που μπαίνει στα διαγωνίσματα είναι ξεκάθαρη, πιο πολύ θέλουν να δουν τι δηλώνουν, τι εκφράζουν τα συγκεκριμένα σημεία στίξης που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας. Πχ το ερωτηματικό, ανάλογα το νόημα της πρότασης, φράσης δηλώνει ειρωνεία , ρητορικό ερώτημα, απορία, αμφιβολία. Ή θα σου βάλουν συγκεκριμένο χωρίο και μέσα σε αυτό να πεις τι δηλώνουν τα σημεία στίξης, ή μπορεί να τεθεί η ερώτηση γενικά σε όλο το κείμενο (πράγμα που δεν νομίζω να μπει στις πανελλήνιες).
Ευχαριστώ πολύ
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,548 μηνύματα.
Ελπίζω να είμαι στο σωστό topic. Λοιπόν, παραθέτω ένα κομμάτι κειμένου στην έκθεση. Πρόκειται για επιχείρημα υπέρ της επαναφοράς της θανατικής ποινής. Το τεκμήριο τι είδους θεωρείτε ότι είναι (έχω ήδη σκεφτεί αλλά δεν είμαι σίγουρη);

CB392764-9124-4C99-8D20-E3E8A2F7A2C2.jpeg

«Όποιος ενδιαφέρεται… κόρης του»
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Ελπίζω να είμαι στο σωστό topic. Λοιπόν, παραθέτω ένα κομμάτι κειμένου στην έκθεση. Πρόκειται για επιχείρημα υπέρ της επαναφοράς της θανατικής ποινής. Το τεκμήριο τι είδους θεωρείτε ότι είναι (έχω ήδη σκεφτεί αλλά δεν είμαι σίγουρη);

View attachment 109085
«Όποιος ενδιαφέρεται… κόρης του»
Αν και η έκθεση δεν είναι το φόρτε μου οποτε είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα έπρεπε να εμπιστευτείς θα έλεγα παράδειγμα(αν σκέφτεσαι και συ κάτι τέτοιο) ? Ουσιαστικά έτσι όπως το τελειώνει με το παράδειγμα του πατέρα που σκοτώνει τον βιαστή-δολοφόνο του παιδιού του σου δίνει μια περίσταση όπου "η θανατική ποινή επιβάλλεται" για να σε πείσει
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,548 μηνύματα.
Αν και η έκθεση δεν είναι το φόρτε μου οποτε είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα έπρεπε να εμπιστευτείς θα έλεγα παράδειγμα(αν σκέφτεσαι και συ κάτι τέτοιο) ? Ουσιαστικά έτσι όπως το τελειώνει με το παράδειγμα του πατέρα που σκοτώνει τον βιαστή-δολοφόνο του παιδιού του σου δίνει μια περίσταση όπου "η θανατική ποινή επιβάλλεται" για να σε πείσει
Το σκέφτηκα το παράδειγμα είναι η αλήθεια, αλλά ειλικρινά δεν μου ταιριάζει κανένα τεκμήριο εντελώς. Θα βάλω αυτό και ο Θεός βοηθός. Σε ευχαριστώ πολύ :flowers:
 

Oof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Oof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Το σκέφτηκα το παράδειγμα είναι η αλήθεια, αλλά ειλικρινά δεν μου ταιριάζει κανένα τεκμήριο εντελώς. Θα βάλω αυτό και ο Θεός βοηθός. Σε ευχαριστώ πολύ :flowers:
Παρακαλώ, 40€
(εκθεση χρεώνω λιγότερο λόγω έλλειψη βεβαιότητας)
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,548 μηνύματα.
E8D3E0B8-AA9D-4D39-9F09-BD1CEF9903E1.jpeg

Σε αυτή την παράγραφο, ως τρόπο ανάπτυξης θα βάζατε αίτιο-αποτέλεσμα ή παραδείγματα; Τείνω πιο πολύ προς αίτιο-αποτέλεσμα γιατί στην ουσία η πρόθεση το συντάκτη είναι να επεξηγήσει τις θετικές συνέπειες της επιβολής της θανατικής ποινής :hmm:
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,555 μηνύματα.
View attachment 109098
Σε αυτή την παράγραφο, ως τρόπο ανάπτυξης θα βάζατε αίτιο-αποτέλεσμα ή παραδείγματα; Τείνω πιο πολύ προς αίτιο-αποτέλεσμα γιατί στην ουσία η πρόθεση το συντάκτη είναι να επεξηγήσει τις θετικές συνέπειες της επιβολής της θανατικής ποινής :hmm:
Και τα δύο στέκουν. Εγώ νομίζω όμως θα διάλεγα τα παραδείγματα. Υπάρχει το αίτιο-αποτέλεσμα (θανατική ποινή-->αποτροπή), περιορίζεται ωστόσο στη θεματική περίοδο και στη συνέχεια υπάρχει εκτενής παράθεση παραδειγμάτων.
Άλλωστε και βάσει της πρόθεσης του συγγραφέα να το πάρουμε, το αίτιο-αποτέλεσμα αποσκοπεί στη δημιουργία σχέσης αιτίου-αιτιατού, ενώ η επεξήγηση, την οποία έχεις εντοπίσει, αποτελεί χαρακτηριστικό των παραδειγμάτων.
Ας πει και κάποιος άλλος βέβαια γιατί είναι υποκειμενικό.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top