Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

toknil

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η toknil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 315 μηνύματα.
Στρούμφο, λες ότι δυσκολεύεσαι...
χαλάρωσε, η αίσθηση που σου αφήνει, ως αναγνώστη ένα κείμενο στο τέλος, είναι η απάντηση στις ασκήσεις αυτές.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, θα το δεις και συ μετά από λίγη εξάσκηση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata Morgana

Δραστήριο μέλος

Η Fata Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Και αποφυγή των κλισέ φράσεων 'Ο συγγραφέας υποστηρίζει/τονίζει/γίγει κτλ κτλ γιατί τέτοιου είδους περιλήψεις δε παίρνουν πάνω απο 18/25. Φυσικά, όχι ό,τι αυτή η άποψη είναι και η αυθεντία, απλά σας λέω..!!
Εγω κυριως τετοιες εκφρασεις χρησιμοποιω... Μα δεν υπαρχει αλλος τροπος να αρχισεις μια περιληψη!...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΑngieP.

Νεοφερμένος

Η Αγγελική αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Δεν νομίζω ότι γράφω και 800 λέξεις!! Είπαμε! Επειδή συνήθως μετράω χονδρικά πόσες λέξεις έχω γράψει στην Έκθεση γράφω το πολύ πολύ μέχρι 500 λέξεις! Πάντως έχεις δίκιο. Είναι προνόμιο να προλάβεις να γράψεις όλα αυτά σε 3 ώρες. Βασικά είναι και αυτό με τη Γλώσσα που θα αυξήσουν τις ασκήσεις, οπότε άντε να γράψεις έκθεση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fanis_17

Νεοφερμένος

Ο Fanis_17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Σαν πρωτη εκθεση μπηκε αυτη με θεμα "Συντάξτε μια ομιλία που πρόκειται να εκφωνήσετε ενώπιον των δασκάλων και των συμμαθητών σας σχετικά με το έργο που πρέπει να παράγουν το σχολείο και οι δάσκαλοι, ώστε να εκπληρώνουν την αποστολή - χρέος τους απέναντι στους νέους και ολόκληρη την κοινωνία."

Εψαξα μηπως βρω ετοιμη εκθεση στο Internet οχι για αντιγραφη αλλα για να παρω ιδεες αλλα δεν βρηκα..καμια ιδεα? δωστε ελευθερα...γρηγορα γιατι καιγομαι παιδια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Σαν πρωτη εκθεση μπηκε αυτη με θεμα "Συντάξτε μια ομιλία που πρόκειται να εκφωνήσετε ενώπιον των δασκάλων και των συμμαθητών σας σχετικά με το έργο που πρέπει να παράγουν το σχολείο και οι δάσκαλοι, ώστε να εκπληρώνουν την αποστολή - χρέος τους απέναντι στους νέους και ολόκληρη την κοινωνία."

Εψαξα μηπως βρω ετοιμη εκθεση στο Internet οχι για αντιγραφη αλλα για να παρω ιδεες αλλα δεν βρηκα..καμια ιδεα? δωστε ελευθερα...γρηγορα γιατι καιγομαι παιδια!

Στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου της έκθεσης έχει το πορτρέτο του δασκάλου,είναι κείμενο που μπορείς να κλέψεις πολλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fanis_17

Νεοφερμένος

Ο Fanis_17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Δεν εχω το βιβλιο της εκθεσης γιατι τωρα αρχισαμε φροντιστιριο και εχω μονο το πρωτο κεφαλαιο :S...Θα Ψαξω μηπως το βρω στο ιντερνετ...thx!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Θέλεις να δου πω ορισμένα πράγματα για το ρόλο του σχολείου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fanis_17

Νεοφερμένος

Ο Fanis_17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Αν μπορεις...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Σκοπός του σχολείου:
α)Να μεταδώσει τις απαραίτητες γνώσεις
β)Να προετοιμάσει το άτομο για τη μελλοντική επαγγελματική σταδιοδρομία
γ)Να εμφυσήσει στο άτομο τις αξίες του ανθρωπισμού
δ)Να κοινωνικοποιήσει το άτομο,ώστε να εξωτερικεύσει τις αξίες του κοινωνικού συνόλου και να ενταχθεί αρμονικά σ'αυτό
ε)Να αναπτύξει σωματικές,πνευματικές και ψυχικές δεξιότητες του ατόμου
στ)Τέλος, σήμερα οι παιδευτικές προσπάθειες του σχολείου πρέπει να συντείνουν στην ανάπτυξη μιας νέας δημιουργικής αγωγής που θα έχει ως κύριο στόχο την εξέλιξη της προσαρμοστικότητας,της επινοητικότητας και της δημιουργικότητας του σύγχρονου ανθρώπου!

Ελπίζω να βοήθησα!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fanis_17

Νεοφερμένος

Ο Fanis_17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
THX A Lot!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Marakigreece μηπως μπορεις να μου πεις αυτο το κειμενο σε ποια ακριβως σελιδα ειναι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Marakigreece μηπως μπορεις να μου πεις αυτο το κειμενο σε ποια ακριβως σελιδα ειναι;

Δεν το έχω τώρα το βιβλίο,αλλά είναι στις τελευταίες σελίδες,είναι ένα πολύ μεγάλο κείμενο,περίπου 4 σελίδες νομίζω που μιλάει για το πορτρέτο μαθητή και καθηγητή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
οκ θα το βρω! :thanks:
-----------------------------------------
Μαρια thanks! Το βρηκα, το διαβασα και ειναι πολυ σοφο αυτο το κειμενο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MedMaria

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σέρρες (Σέρρες). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Εγω κυριως τετοιες εκφρασεις χρησιμοποιω... Μα δεν υπαρχει αλλος τροπος να αρχισεις μια περιληψη!...

Μπορείς να αρχίσεις έτσι, δεν είναι λάθος αν ΑΡΧΙΣΕΙΣ έτσι.


Βασικά, γενικά υπάρχουν 2 τρόποι οι οποίοι διδάσκονται στχνά, ανεξάρτητα απο το ποιόν επιλέγει ο κάθε μαθητής - καθηγητής. Είναι α) η περίληψη που αναφέρει τον συγγραφέα και β) η περίληψη που γράφεται σαν ξεχωριστό κέιμενο.

Είναι άλλη συζήτηση για το ποιά είναι η καλύτερη μέθοδος, αλλά υπάρχουν και οι 2. Δηλαδή δεν αναφέρεις τον συγγραφέα στην β περίπτωση. Πχ, σ'ενα κέιμενο για.... τι να πω?? Για την παράδοση πχ ξεκινάς "Η παράδοση σήμερα έχει..." Κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Επίσης, σκεφτείτε ένα κέιμενο μόνο "Ο συγγραφέας αρχικά πραγματεύεται το θέμα... Στη συνέχεια, ο συγγραφέας..." Αυτό από όσους καθηγητές ξέρω χαρακτηρίζεται ως λάθος γιατί είναι ο "εύκολος τρόπος".

Όπως είπα, ψηφίζω ποικιλομορφία. Και μην ξεχνάτε ότι το καλύτερο λογικά είναι και τα δυο βάσει της θεωρίας που λέει ότι ενεργήτικη - για να φαίνεται το ποιός, παθητική - για την πράξη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marcos2177

Νεοφερμένος

Ο Marcos2177 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Ζήτω η Παθητική σύνταξη!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kyriakos_92

Νεοφερμένος

Ο kyriakos_92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Παιδιά αν μπορείτε δώστε μου ιδέες για να αναπτύξω σε μια μικρή παράγραφο τις θέσεις:

Η υπερκατανάλωση μεγαλώνει την ανισότητα.
Η διαφήμιση δημιουργεί επιθυμίες χωρίς να ικανοποιεί ανάγκες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
επιρροη του κοσμου απο διαφημισεις->υπερκαταναλωση

η διαφιμηση δημιουργει ολο και πιο πολλες ψευτικες αναγκες
μαλιστα παρουσιαζει τα παντα τελεια και με βαση καθορισμενα προτυπα(οικογεννειες,μοντελα κτλ)

- Ο σύγχρονος άνθρωπος δεν αγωνίζεται για τις αυθεντικές αξίες: την ηθικότητα, τον
αλτρουισμό, την αλληλεγγύη, την πνευματικότητα κλπ. Κυριαρχούν στην
καθημερινότητά του έννοιες όπως η πλεονεξία, ο νεοπλουτισμός, η επίδειξη, η
κτητικότητα κλπ. Ο ίδιος πιστεύει σε μία και μοναδική απαξία: το χρήμα με το οποίο
χάνει το συναισθηματικό και πνευματικό του πλούτο και μάλιστα ζει μέσα στην
ηθική του ένδεια.

Σημαντική είναι η επίδραση της διαφήμισης στην καθιέρωση της καταναλωτικής
μανίας. Η ίδια γίνεται τόσο ελκυστική με τη χρήση της συγκινησιακής γλώσσας, την
επίκληση στο συναίσθημα του δέκτη, τις παραμυθένιες εικόνες, που τελικά οδηγεί
όλες τις ομάδες των ατόμων στην αγορά των διαφημιζόμενων, από διάσημους τις
περισσότερες φορές, προϊόντων. Εκτός, όμως, από την προώθηση των τελευταίων
από ηθοποιούς, τραγουδιστές, τηλεπαρουσιαστές κλπ οι διαφημιστές πετυχαίνουν το
σκοπό τους, την κατανάλωση, και για άλλο λόγο: εξαιτίας της επαναληπτικότητας και
των πολλών ειδών διαφήμισης. Καθημερινά πλήθος διαφημίσεων επαναλαμβάνονται
στις τηλεοράσεις, στον τύπο, στο ράδιο, στα περιοδικά, στο διαδίκτυο με αποτέλεσμα
την άμεση δημοσιοποίηση των εκπληκτικών ιδιοτήτων των προϊόντων στη μάζα.
- Η μόδα προστάζει την υπερκατανάλωση των αγαθών καλλιεργώντας την
ευδαιμονιστική αντίληψη της ζωής.

Τωρα στα δινω ετσι γιατι δεν ημουν σε θεση να γραψω κατι απο μονη μου...παρε ιδεες και συνδυασε τα παραπανω με βαση τις δικες σου ιδεες και στο δικο σου λογο...ισως ξεφευγουν σε καποια σημεια απο το θεμα,για αυτο προσεχε!!good luck:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mixas!!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mixas!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 290 μηνύματα.
Μία απο τις 2 είναι το σωστό!!!
Στο βοήθημα που έχω προτείνει την παθητική σύνταξη γιατί λέει ότι ο λόγος έτσι γίνεται πιο ευέλικτος και σύντομος...!


συμφωνω απολυτα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει την συμβολή της παιδείας στην καλλιέργεια της ανθρωπιστικής συνείδησης και ιδιαίτερα των νέων.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria1025

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η maria1025 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Eννοεις να σου πει την συμβολη της Παιδειας κτλ, γιατι κατι εχεις ξεχασει να γραψεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top