Βιντεοπαιχνίδια

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Δεν χρειαζεται να το παιξεις ολο αλλα το πρωτο σιντι ειναι τελειως βασικα πραγματα, πανευκολοι εχθροι, δε χρειαζεται να σκεφτεις τπτ για τις μαχες κτλ. Ενταξει δε σου αρεσαν, τι να κανουμε.

Οι game developers πρέπει από την αρχή να κάνουν charm τους παίκτες, όχι στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν rpg με καλα γραφικα:S Ειπα οτι σε ενα rpg κατα τη γνωμη μου πρεπει να ειναι τα τελευταια που θα νοιαξουν καποιον.

Τα καλυτερα παιχνιδια του ειδους βγηκαν κατι χρονια πριν και δεν εχουν ξεπεραστει μεχρι σημερα.Τα γραφικα τους ηταν υπερμετρια κι ομως(παρε για παραδειγμα τους τιτλους της μακαριτισας της Black Isle)παραμενουν στη συνειδηση των rpgαδων ως top.Συγκρινε γραφικα Baldurs με Morrorwind η με οποιου αλλου rpg νεας γενιας θες,χανει απο ολα.Η σειρα ομως αυτη παραμενει ο βασιλιας.Γιατι?Γιατι ειχαν ανεπαναληπτη ατσμοφαιρα,εθιστικο gameplay και σου γινοταν ο κωλος να για να τα τερματισεις.

:P Το oberin έχει καλό (όχι γαμάτο) gameplay, δεν έχει story και τα γραφικά του είναι ΧΑΛΙΑ. ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ. Κι όμως αρέσει σε πολλούς, εγώ πάντως δεν το αντέχω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 836 μηνύματα.
Έχει παίξει κανείς το ninja gaiden sigma το 1 ή το 2?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Οι game developers πρέπει από την αρχή να κάνουν charm τους παίκτες, όχι στο τέλος.

Ο,τι και να κανουν σε καποιους δε θα αρεσει τι να κανουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρουλάκι

Δραστήριο μέλος

Η Χρονοκράτωρ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
www.gameworld.gr

103.3 σέντρα fm.
Παρασκευή-Σάββατο(σίγουρα) εκπομπούλα για games.
Τα παιδιά είναι πολύ καλά. Η εκπομπή των users. Έχουν και προφίλ στο fb.
1 το βράδυ με 3. Οι ξενύχτηδες δοκιμάστε τους. Τους ακούω καμιά φορά και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλοί. Το φόρουμ δε το έχω δοκιμάσει.

Πάντως σας τους προτείνω.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Έλληνες να μιλάνε για παιχνίδια? Πάλι dota night το βλέπω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Βασικά δεν έχει νόημα το «Ας κοιτάξουν περισσότερο το gameplay απο τα γραφικά».
Διαφορετικές ομάδες ασχολούνται σε διαφορετικούς τομείς. Δεν είναι οτι η μία θα μπορούσε να κάνει την δουλειά της άλλης.

Πάντως θα διαφωνίσω για το gameplay των παιχνιδιών της black isle (icewind dale, planescape torment, baldur's gate). Ναι είχαν τρελό βάθος (λογικό καθώς στηρίζονται σε έτοιμο και πετυχημένο setting), ίσως πολύ όμορφη ιστορία (δεν κατάφερα ποτέ να τα παίξω πάνω απο μερικές ώρες λόγω χειρισμού που σου σπαγε τα νεύρα) πολύ όμορφα γραφικά και στηρίζονται σε κάτι που είναι της «μόδας» οπότε ήταν πολύ πετυχημένα. Αλλα gameplay είχαν τραγικό. Καθόλου intuitive χειρισμό, πολύ απότομο learning curve και για κάποια πολύ απλά πράγματα σου βγαίνει η πίστη. Το παιχνίδι ίσως να μην ήταν δύσκολο αν είχε κάποιον πιο «φυσικό» χειρισμό.

Πάντως το καλύτερο gameplay που έχω συναντήσει είναι σε platform (συγκεκριμένα στα megaman). Μπορούσαν να είναι απίστευτα δύσκολα ενώ είχαν πανεύκολο χειρισμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Αλλα gameplay είχαν τραγικό. Καθόλου intuitive χειρισμό, πολύ απότομο learning curve και για κάποια πολύ απλά πράγματα σου βγαίνει η πίστη.

Πλάκα κάνεις έ? Μάλλον :P
To μόνο τραγικό του είδους ήταν ένα που λέγοταν The Black Temple(??) - δε θυμάμαι ακριβώς, πάντως είχε μέσα την λέξη temple- και ήταν ακριβώς σαν DnD. Εκνευριστικότατο gameplay. Αλλά όχι να μην σου άρεσε το gameplay των Icewind Dale και Βaldur's Gate... E όχι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Συμφωνω απολυτα με Eruyomo οσο και να προσπαθουσα να τα τελειωσω τα παρατουσα καπου στη μεση δεν αντεχοταν :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ToMakriAggouri

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις έ? Μάλλον :P
To μόνο τραγικό του είδους ήταν ένα που λέγοταν The Black Temple(??) - δε θυμάμαι ακριβώς, πάντως είχε μέσα την λέξη temple- και ήταν ακριβώς σαν DnD. Εκνευριστικότατο gameplay. Αλλά όχι να μην σου άρεσε το gameplay των Icewind Dale και Βaldur's Gate... E όχι!

Το Temple of the elemental Evil λες μαλλον..
Λιγο προλαβα να παιξω αλλα εχουν ακουστει αρκετα καλες γνωμες για αυτο το παιχνιδι.. (να μου περι ορεξεως..)


Συμφωνω απολυτα με Eruyomo οσο και να προσπαθουσα να τα τελειωσω τα παρατουσα καπου στη μεση δεν αντεχοταν :(

Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχες μια ιδεα απο DnD setting και πως να κανεις ενα πολυ balanced party τουλαχιστον το Icewind Dale 1 (κ το expansion του) δεν εβγαιναν με καμια παναγια.. καταφερα να το τερματισω αφου ξαναρχισα το game απ'την αρχη επειδη καποια boss fights απλα δεν εβγαιναν με το setting που ειχα πριν :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Πλάκα κάνεις έ? Μάλλον :P
To μόνο τραγικό του είδους ήταν ένα που λέγοταν The Black Temple(??) - δε θυμάμαι ακριβώς, πάντως είχε μέσα την λέξη temple- και ήταν ακριβώς σαν DnD. Εκνευριστικότατο gameplay. Αλλά όχι να μην σου άρεσε το gameplay των Icewind Dale και Βaldur's Gate... E όχι!

Δεν μιλάω απο άποψη δυσκολίας, αλλα χειρισμού.
Πήγαινες τελείως στα τυφλά. Χυνόντουσαν παντού οι χαρακτήρες, δύσκολα τους έλεγχες. Κανένα spell ή ability δεν είχε tooltip και τα γραφικά, ενώ όμορφα, μπερδεύανε αρκετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Silent_Killer

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 1,641 μηνύματα.

Zed

Διάσημο μέλος

Ο Zed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 2,488 μηνύματα.
Τι λες ρε, είχε αναλυτικό tooltip για όλα τα spells. Έτσι θυμάμαι δηλαδή. Εμένα μου άρεσαν και τα δύο είδη χειρισμού, δηλαδή και το να μπορείς να κάνεις pause πάνω στην μάχη και το να μην μπορείς (που το έκανε και πιο δύσκολο φυσικά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Τι λες ρε, είχε αναλυτικό tooltip για όλα τα spells. Έτσι θυμάμαι δηλαδή. Εμένα μου άρεσαν και τα δύο είδη χειρισμού, δηλαδή και το να μπορείς να κάνεις pause πάνω στην μάχη και το να μην μπορείς (που το έκανε και πιο δύσκολο φυσικά).

Είχε αλλα ήταν δύσκολα προσβάσιμο. Για τα spells δηλαδή, για τις λειτουργίες διάφορες πήγαινες στα τυφλά.
Ενώ άλλα παιχνίδια του είδους τους πχ είχαν αυτονόητο το tooltip σε mouseover.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 836 μηνύματα.
Παίζει κανείς metal gear solid? Εγώ προσωπικά το θεωρώ μπούρδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Βασικά δεν έχει νόημα το «Ας κοιτάξουν περισσότερο το gameplay απο τα γραφικά».
Διαφορετικές ομάδες ασχολούνται σε διαφορετικούς τομείς. Δεν είναι οτι η μία θα μπορούσε να κάνει την δουλειά της άλλης.

Πάντως θα διαφωνίσω για το gameplay των παιχνιδιών της black isle (icewind dale, planescape torment, baldur's gate). Ναι είχαν τρελό βάθος (λογικό καθώς στηρίζονται σε έτοιμο και πετυχημένο setting), ίσως πολύ όμορφη ιστορία (δεν κατάφερα ποτέ να τα παίξω πάνω απο μερικές ώρες λόγω χειρισμού που σου σπαγε τα νεύρα) πολύ όμορφα γραφικά και στηρίζονται σε κάτι που είναι της «μόδας» οπότε ήταν πολύ πετυχημένα. Αλλα gameplay είχαν τραγικό. Καθόλου intuitive χειρισμό, πολύ απότομο learning curve και για κάποια πολύ απλά πράγματα σου βγαίνει η πίστη. Το παιχνίδι ίσως να μην ήταν δύσκολο αν είχε κάποιον πιο «φυσικό» χειρισμό.

Πάντως το καλύτερο gameplay που έχω συναντήσει είναι σε platform (συγκεκριμένα στα megaman). Μπορούσαν να είναι απίστευτα δύσκολα ενώ είχαν πανεύκολο χειρισμό.
Έλα τώρα μην κολλάς εκεί, όταν φτιάχνουν ένα παιχνίδι οι άνθρωποι που φτιάχνουν το gameplay και το στόρι ξέρουν ότι όλα τα παιχνίδια σήμερα κρίνονται από τα γραφικά, το gameplay απλά να αντέχεται και το στόρι είναι ανάλογα με τα είδη.
Όσο για τα west rpg που είπες, είχαν τέλειο gameplay γιατί το gameplay ήταν τα rpg elements του, ειδικά το Temple of Elemental Evil, Baldur's Gate, Planescape, απλά είχαν λίγο χάλια χειρισμό ως την πλοήγηση, ο οποίος δεν ενοχλούσε την ροή του παιχνιδιού απλά νευρίασε τον παίκτη, προσωπικά δεν είχα πρόβλημα πολύ με αυτά τα παιχνίδια, προτιμούσα να παίζω rpg παρά να παίζω rp νουβέλες, κάνοντας αναφορά στα jrpg, που δεν είχες καθόλου έλεγχο στον παίκτη, είναι σαν anime που παίζεις της μάχες, πουθενά αλλού δεν συνεισφέρεις. Και από τα δυο μαζί προτιμώ τα πρώτα χίλιες φορές ειδικά τώρα που το θέμα της πλοήγησης δεν είναι πρόβλημα, υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις από τα jrpg το Earthbound k Digimon World 2 που είχαν τόσο γαμάτο Gameplay που δεν σε ένοιαζε το στόρι. Συμφωνώ πως η επιτυχία τον west rpg τότε στηρίχτηκε στα πετυχημένα settings αλλά δεν με νοιάζει καθόλου άμα είναι δικό τους ή παρμένο από κάπου αλλού την δουλεία του την έκανε.
-----------------------------------------
Metal Gear άρχισαν καλά, μετά άρχισαν να τα σκατώνουν. Το 4 ναι είναι μπούρδα δεν αξίζει τα λεφτά του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Συμφωνώ πάντως στο temple of the elemental evil. Το gameplay του ήταν κορυφή και ο χειρισμός δεν έμπενε (πολύ τουλάχιστον) στο διάβα σου. Μου άρεσε πολύ το σύστημα μάχης του.

Εντάξει, τα jrpg είναι όντως σαν να βλέπεις anime και να παίζεις καμιά μάχη, αλλα οι μάχες τους είναι πολύ εντυπωσιακές στην πλειονότητα τους και το story είναι σαν ένα καλό μάνγκα, χώρια που τα περισσότερα, λόγω της μανγκ-ικής φύσης τους επιτρέπουν εντυπωσιακά builds. Είναι ευχάριστα στο μάτι. Γενικά δεν έχουν το βαθύ gameplay, αλλα ούτε είναι και σαν fps που στο μόνο που στηρίζονται είναι τα γραφικά. Θέλουν καλό στόρυ και ατμόσφαιρα.

Εξαιρετικά βρίσκω τα Final Fantasy 5-6-7-8 (αν και το τελευταίο ήταν κάπως)
Chrono Trigger και Chross.

Τα 5 και 6 και Trigger μάλιστα δεν είχαν καν isometric 2d, ήταν απλά sprites. Αλλα είχαν καταπληκτική ατμόσφαιρα, όμορφους χαρακτήρες και πολύ καλό story.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

orathac

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γεώργιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 1,579 μηνύματα.
Συμφωνώ πάντως στο temple of the elemental evil. Το gameplay του ήταν κορυφή και ο χειρισμός δεν έμπενε (πολύ τουλάχιστον) στο διάβα σου. Μου άρεσε πολύ το σύστημα μάχης του.

Εντάξει, τα jrpg είναι όντως σαν να βλέπεις anime και να παίζεις καμιά μάχη, αλλα οι μάχες τους είναι πολύ εντυπωσιακές στην πλειονότητα τους και το story είναι σαν ένα καλό μάνγκα, χώρια που τα περισσότερα, λόγω της μανγκ-ικής φύσης τους επιτρέπουν εντυπωσιακά builds. Είναι ευχάριστα στο μάτι. Γενικά δεν έχουν το βαθύ gameplay, αλλα ούτε είναι και σαν fps που στο μόνο που στηρίζονται είναι τα γραφικά. Θέλουν καλό στόρυ και ατμόσφαιρα.

Εξαιρετικά βρίσκω τα Final Fantasy 5-6-7-8 (αν και το τελευταίο ήταν κάπως)
Chrono Trigger και Chross.

Τα 5 και 6 και Trigger μάλιστα δεν είχαν καν isometric 2d, ήταν απλά sprites. Αλλα είχαν καταπληκτική ατμόσφαιρα, όμορφους χαρακτήρες και πολύ καλό story.

Το θέμα με τα jrpg είναι ότι άμα δεν σ'αρέσει το στόρι, δεν πρόκειται να σ'αρέσει το παιχνίδι. Επειδή τα στόρι των παιχνιδιών τα βρίσκω γελοία ειδικά στα ΦΦ παιχνίδια που δεν αντέχω να τα παίζω γιατί έχει πιο πολύ στόρι από παιχνίδι. Και ούτε το rpg είναι το κάτι το εντυπωσιακό, γιατί δεν είναι rpg τόσο, δεν μπορείς να επιλέξεις να έχεις 3 ειδικούς σε κάτι μέσα στο παιχνίδι γιατί όλοι κάνουν σχεδόν τα πάντα, και μετά γίνεται τόσο εύκολο, που δεν σε νοιάζει να κάνεις στρατηγική γιατί και την ισχυρότερη επίθεση να κάνεις πάντα, πάλι θα το νικήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria ts

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
γεια σας παιδια:bye:, ξερετε κανενα ωραίο 'adventure game' για το pc?? εχω παιξει αρκετα αλλα τώρα δεν βρισκω κανένα...εχετε να μου προτείνετε κάτι καλό??:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από maria ts:
γεια σας παιδια, ξερετε κανενα ωραίο 'adventure game' για το pc?? εχω παιξει αρκετα αλλα τώρα δεν βρισκω κανένα...εχετε να μου προτείνετε κάτι καλό??

Δοκίμασε τα καινούργια Monkey Island ή Sam and Max (έχω παίξει το πρώτο απο τα S&M και ήταν κορυφή)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top