Βαθμός πτυχίου: Πόσο ρόλο παίζει τελικά;

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Ερώτηση: Μπορώ να προσεγγίσω και καθηγητές κι από άλλο πανεπιστήμιο; απο συνέδρια κλπ ;
Everything's possible. Ακόμη και από το εξωτερικό αν βρίσκονται στο event.
Αρχίζεις την κουβέντα smoothly, πάντα πάνω στο άρθρο που παρουσίασαν στο συνέδριο ή αν θέλεις να κάνεις την διαφορά, να έχεις ψάξει πριν το συνέδριο λίγο που δραστηριοποιούνται, και να αρχίσεις κουβέντα και για άλλες δημοσιεύσεις τους.

Προσοχή όμως. Επειδή είναι ιβεντς που συναναστρέφονται με πολλά άτομα, δεν σε παίρνει να τους απασχολείς για μεγάλο διάστημα. Έκτος αν βλέπεις ότι το πάνε χαλαρά και οι ίδιοι. Ζητάς το email τους στο τέλος της κουβέντας και εκεί βλέπεις και κανείς αν θα συνεχίσεις την διασύνδεση.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά προσωπικά εμένα υπάρχουν 2-3 καθηγητές που με ξέρουν ονομαστικά και φατσικά (και έχω γράψει και πολύ καλά στα μαθήματα τους)! Αυτό θεωρείται "κονέ"
Υπάρχει περίπτωση αν το καλλιεργήσω κ άλλο ο καθηγητής να μιλήσει για μένα σε άλλον είτε καθηγητή για μάστερ άλλου ΑΕΙ είτε σε κάποιον εργοδότη;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Αυτά πως μπορεί να τα διακρίνει ένας καθηγητής;
Προφανώς μέσα από συζήτηση μαζί του . Ακριβώς όπως εάν σε ρωταγα την άποψη σου για τον τάδε , θα μπορούσες να μου απαντήσεις μόνο εάν είχε τύχει να κάνετε μια-δυο συζητήσεις για να καταλάβεις πως σκέφτεται και τι στυλ έχει .
Πως μπορεί να γίνει αυτό? πως μπορώ να τους κάνω να διακρίνουν ότι έχεις να προσφέρεις κάτι πχ
Δείχνοντας ότι ξέρεις τι σου γίνεται , ότι είσαι διαβασμενος , ενημερωμένος , ότι έχεις καταλάβει τι κάνουν , ότι ο ίδιος έχεις ενδεχομένως κάποια προηγούμενη εμπειρία ( εργασιακή , ερευνητική , μεταπτυχιακά κτλπ. ) πάνω στον τομέα τους .

Καλό είναι γενικά να αποκτήσεις όση περισσότερη επαφή μπορείς σε ρεαλιστικές συνθήκες εργασίας . Αυτό είναι καλό για όλες τις ειδικότητες αλλά σε αντίθεση με τις STEM , που πολλά από αυτά που διαβάζεις έχουν κάποια αξία στην πράξη , το ίδιο δεν συμβαίνει τόσο με τις οικονομικές επιστήμες . Πολλά από αυτά που διαβάζεις για διάφορους λόγους ίσως δεν ισχύουν στην πράξη ή ισχύουν αλλά ως έναν βαθμό . Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαβάζεις ή δεν έχουν αξία αυτά που διαβάζεις , αλλά ότι θα πρέπει να έχεις υπόψιν διάφορες δυναμικές που αλλάζουν τα πράγματα στην πράξη ( για αυτό άλλωστε στα οικονομικά αντλούνται στοιχεία συχνά από το game theory ) . Δηλαδή ναι μεν υπάρχει ένα κομμάτι επιστημονικό που το διαβάζεις , το μαθαίνεις και το κατανοείς , αλλά υπάρχει και αυτό το κομμάτι του "παιχνιδιού" που υπεισέρχεται λόγω του ότι η οικονομία αφορά τον άνθρωπο , και ο άνθρωπος είναι πάντα απρόβλεπτος , ενίοτε ζαβολιαρης , ανταγωνιστικός κτλπ.

Τι είδους συζητήσεις? Τι με ενδιαφέρει να κάνω επαγγελματικά? πχ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Αυτό που λέει η Δούκισσα once again . Προσοχή στο εξής όμως γιατί έχω παρατηρήσει κάποιοι να το κάνουν και αποτυγχάνει πλήρως αυτό...εάν δεν έχεις όντως ενδιαφέρον για την έρευνα τους ή δεν έχεις όντως να ρωτήσεις κάτι ουσιαστικό , άσε την συζήτηση για άλλη φορά . Πολλοί πάνε να πιάσουν κουβεντούλα με το πρόσχημα κάποια άσκηση ή εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος και...ναι δεν πάει πολύ καλά . Και οι λόγοι που δεν πάει πολύ καλά είναι κυρίως δύο :

1) Καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει γνήσιο ενδιαφέρον .
2) Θεωρούν ότι τους τρως τον χρόνο ρωτώντας για αστεία πράγματα . Ναι ακριβώς τα των διαλέξεων τα βλέπουν οριακά αστεία , και είναι λογικό , δεν είναι καν η κυρία δουλειά τους ( η έρευνα είναι ) .
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Υπάρχει περίπτωση αν το καλλιεργήσω κ άλλο ο καθηγητής να μιλήσει για μένα σε άλλον είτε καθηγητή για μάστερ άλλου ΑΕΙ είτε σε κάποιον εργοδότη;
Ναι βεβαίως.
Η συστατική επιστολή αυτό είναι πάνω κάτω.
 

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Επειδή είναι ιβεντς που συναναστρέφονται με πολλά άτομα, δεν σε παίρνει να τους απασχολείς για μεγάλο διάστημα.
Στα events/συνέδρια αυτό είναι το νόημα, να κάνεις στον άλλο όσο περισσότερες ερωτήσεις μπορείς για τη δουλειά που σου παρουσιάζει. Για παράδειγμα, σε ένα Poster Session που διαρκεί περίπου 2 ώρες, περιμένεις να έρθουν άτομα να δουν την δουλειά σου, να σε ταράξουν στις ερωτήσεις και να ανταλλάξετε ιδέες. Δεν κοιτάς να είσαι απόμακρος και να τους διώξεις. Είτε γίνονται από ένα άτομο είτε από διαφορετικά άτομα οι ερωτήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα αν κυλάει ομαλά η συζήτηση, το πρόβλημα είναι να μην επιτρέπεις καθόλου στους άλλους που παρακολουθούν να ρωτήσουν.
Ναι βεβαίως.
Η συστατική επιστολή αυτό είναι πάνω κάτω.
Οι συστατικές επιστολές είναι τυπικές, "Ο φοιτητής τάδε παρακολούθησε τα τάδε μαθήματά μου ... και ήταν στο top x% των βαθμολογιών. Με βάση τις επιδόσεις του φοιτητή κρίνω ότι είναι ..."
Ζητάς το email τους στο τέλος της κουβέντας και εκεί βλέπεις και κανείς αν θα συνεχίσεις την διασύνδεση.
Email και Linkedin.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
@GeorgePap2003, προσυπογράφω σε ό,τι είπαν τα παιδιά πιο πάνω. Απλά θα επιμείνω σε ορισμένα σημαντικά:

1) Σε ό,τι αφορά τις συστατικές επιστολές, το στοίχημα είναι να μην είναι τυπικές, όπως αναφέρει ο @arcv. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα και οι εργοδότες λαμβάνουν πολλές, επομένως ο υποψήφιος που θα ξεχωρίσει δεν θα είναι εκείνος που απλά έχει άριστα στα μαθήματα κάποιου καθηγητή. Μία ''ανταγωνιστική'' συστατική επιστολή, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, καλό είναι να παρουσιάζει και στοιχεία της προσωπικότητας/ήθους, ιδιαιτέρως σημαντικά γιατί δεν αρκούν οι γνώσεις και η εμπειρία, αλλά και να αποδείξεις ότι μπορεί κάποιος να βασιστεί σε εσένα και ότι είσαι άξιος συνεργάτης. Ειδικά η συμμετοχή σε projects και η συνακόλουθη συνέπεια και υπευθυνότητα/λήψη πρωτοβουλιών κλπ είναι αυτή που σε διακρίνει.

2) Σε ό,τι αφορά τις διασυνδέσεις, θα πω πως στην προσέγγιση ενός ανθρώπου να αποφεύγεις το γλείψιμο (''Εξαιρετικό το τελευταίο σας άρθρο'', ''Παρακολουθώ όλες σας τις δημοσιεύσεις και διαλέξεις και διαπιστώνω ότι η συμβολή σας είναι πολύ σημαντική'' κ.ο.κ). Είναι σημαντικό να έχεις επίγνωση του επιστημονικού έργου αυτού του ανθρώπου και να κάνεις σχόλια ή απορίες που αποδεικνύουν ότι όντως τον γνωρίζεις μέσα από το έργο του και ότι δεν θες απλώς να τον εντυπωσιάσεις. Γενικότερα, η διαδικασία αυτή χρειάζεται θάρρος και αυτοπεποίθηση, την οποία μπορεί να σου εξασφαλίσει ένα υπόβαθρο σχετικό με το αντικείμενο. Επομένως, δεν πρέπει να βιαστείς και να πιεστείς να κάνεις ουσιαστικές γνωριμίες αν δεν έχεις τι να πεις και αν δεν μπορείς να παρουσιάσεις ένα ακαδημαϊκό προφίλ άξιο προσοχής. Πρέπει να δείχνεις ότι αξίζεις να θεωρείσαι ''ισότιμος'' συνομιλητής. Έχω δει πολλές περιπτώσεις ανθρώπων που πάνε να μιλήσουν και να ανοίξουν συζήτηση (έχουν την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση φυσικά), αλλά δεν ξέρουν τι να πουν, πως να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και απλά ο ερευνητής ή ο καθηγητές τους εγκαταλείπει.

Σε συμβουλεύω να μην πιέζεις τον εαυτό σου αν δεν σου βγαίνει φυσικά και πόσω μάλλον όταν δεν μπορείς να ανταποκριθείς σε τέτοιες περιστάσεις. Αυτό βέβαια είναι κάτι που καλλιεργείται και έρχεται με τον καιρό, την εμπειρία και έπειτα από μία σεβαστή παρουσία σε εκδηλώσεις ακαδημαϊκές !

Υ.Γ.1. Για τον βαθμό πτυχίου, σίγουρα δεν είναι τόσο καθοριστικός, αλλά καλό είναι να προσπαθείς για το καλύτερο, ειδικά αφού μπορεί να θες μελλοντικά να διεκδικήσεις υποτροφίες.
Υ.Γ.2. Η ευγένεια και η ταπεινότητα είναι τα μεγαλύτερα ηθικά όπλα που μπορείς να έχεις στη φαρέτρα. Είναι πολύ εύκολο, στην προσπάθεια σου να δείξεις ότι είσαι άξιος, να παρασυρθείς και να επιδείξεις αλαζονεία. Η μετριοπάθεια, η ειλικρινής παραδοχή ότι δεν γνωρίζεις κάτι και η διαλλακτικότητα είναι μερικά ακόμη assets που δημιουργούν καλή εντύπωση, τόσο στην προφορική, όσο και στη γραπτή επικοινωνία.

Εύχομαι ολόψυχα καλή πορεία στον χώρο! :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις πολίτιμες συμβουλές σας!! Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο φυσικά συμπληρωματικό είναι καλοδεχούμενο!


Υ.Γ ποιες συστατικές...ποια κονέ μ λέτε εσείς...ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ : Το κορίτσι που σκότωσε τη μητέρα της και μετά έγινε δεκτή στο Χάρβαρντ (msn.com)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Έχω Linkedin και πραγματικά είναι φουλ χρήσιμο,έχω βρει και καθηγητές μου κλπ
Θέλω να ρωτήσω όμως το εξής: Στο section "about" όντας κάποιος φοιτητής...τι μπορεί να γράψει; πχ μπορεί να γράψει που προσανατολίζεται επαγγελματικά;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ειδικά η συμμετοχή σε projects και η συνακόλουθη συνέπεια και υπευθυνότητα/λήψη πρωτοβουλιών κλπ είναι αυτή που σε διακρίνει.
Όταν λες projects μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Όταν λες projects μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα ;
Αυτό εξαρτάται από την κάθε επιστήμη και κλάδο. Εννοώ οποιοδήποτε ερευνητικό πρόγραμμα καθηγητή σου (ή μη) στο οποίο μπορείς να συμμετάσχεις εθελοντικά και μέσα από το οποίο μπορείς να αποκτήσεις εμπειρία. Σε αυτή την περίπτωση, καλό είναι να έχεις παρακολουθήσει μαθήματα αυτού του καθηγητή, να έχεις έντονη και ουσιαστική παρουσία σε αυτά και να επικοινωνείς μαζί του για απορίες κλπ, δείχνοντας ενδιαφέρον για το αντικείμενο κατ'αρχάς και, εφ΄όσον σε μάθει και δημοουργήσεις καλή εικόνα, να δείξεις ενδιαφέρον και κάποια έρευνά του.

Project μπορεί να θεωρηθεί και η πρακτική άσκηση, οπότε σε αυτή την περίπτωση την συστατική επιστολή μπορεί να την υπογράψει ο εκάστοτε υπεύθυνος-επιβλέπων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Στα events/συνέδρια αυτό είναι το νόημα, να κάνεις στον άλλο όσο περισσότερες ερωτήσεις μπορείς για τη δουλειά που σου παρουσιάζει. Για παράδειγμα, σε ένα Poster Session που διαρκεί περίπου 2 ώρες, περιμένεις να έρθουν άτομα να δουν την δουλειά σου, να σε ταράξουν στις ερωτήσεις και να ανταλλάξετε ιδέες. Δεν κοιτάς να είσαι απόμακρος και να τους διώξεις. Είτε γίνονται από ένα άτομο είτε από διαφορετικά άτομα οι ερωτήσεις δεν υπάρχει πρόβλημα αν κυλάει ομαλά η συζήτηση, το πρόβλημα είναι να μην επιτρέπεις καθόλου στους άλλους που παρακολουθούν να ρωτήσουν.
Εξαρτώνται όλα από την περίσταση.
Αν ο άλλος είναι επαγγελματίας απόφοιτος ή υψηλής θέσεως, για να μπορείς να σταθείς σε κουβέντα μεγάλης διάρκειας ως φοιτητής πρέπει είτε να έχεις την εμπειρία είτε να είσαι πολύ ψαγμενος. Διαφορετικά, του σπαταλάς τον χρόνο που θα μπορούσε να συζητήσει με συναδέλφους του ίδιου επιπέδου. Ερωτήσεις τύπου αποριών στις διαλέξεις είναι χάσιμο χρόνου για εκείνον.
Όπως λες πρέπει να έχει ισορροπία, να μην του φας όλο τον διαθέσιμο χρόνο γιατί υπάρχουν και άλλοι που θέλουν να συζητήσουν μαζί του.
Όλα με μέτρο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1) Σε ό,τι αφορά τις συστατικές επιστολές, το στοίχημα είναι να μην είναι τυπικές, όπως αναφέρει ο @arcv. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα και οι εργοδότες λαμβάνουν πολλές, επομένως ο υποψήφιος που θα ξεχωρίσει δεν θα είναι εκείνος που απλά έχει άριστα στα μαθήματα κάποιου καθηγητή. Μία ''ανταγωνιστική'' συστατική επιστολή, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, καλό είναι να παρουσιάζει και στοιχεία της προσωπικότητας/ήθους, ιδιαιτέρως σημαντικά γιατί δεν αρκούν οι γνώσεις και η εμπειρία, αλλά και να αποδείξεις ότι μπορεί κάποιος να βασιστεί σε εσένα και ότι είσαι άξιος συνεργάτης. Ειδικά η συμμετοχή σε projects και η συνακόλουθη συνέπεια και υπευθυνότητα/λήψη πρωτοβουλιών κλπ είναι αυτή που σε διακρίνει
Επίσης εδώ να προσθέσω ότι μπορεί και στόμα με στόμα ο καθηγητής να πει καλά λόγια για εσένα.
90% των καθηγητών ίδιου κλάδου είτε συναφούς σε μια πόλη γνωρίζονται είτε είναι στα ίδια πανεπιστήμια είτε οχι. Ένα απλό τηλεφώνημα κάνει την διαφορά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το ξέρατε ότι τα legacy admissions (παιδιά καθηγητών, επενδυτών του πανεπιστημίου κτλ) στο Χάρβαρντ αποτελούν μόλις το 5% των αιτήσεων αλλά το 30% των συνολικών εισακτεων;;
Μην ακούσω για αξιοκρατία λοιπόν σε τέτοια πανεπιστήμια. Λεφτά να έχεις και μπαίνεις. Είχε γίνει και σκάνδαλο σε άλλο μεγάλο πανεπιστήμιο των ΗΠΑ με αυτή την κατηγορία εισακτεων.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Όταν λες projects μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα ;
Υπάρχουν φοιτητικές ομάδες σε όλα τα τμήματα που κάνουν επιστημονικά προτζεκτς υπό την καθοδήγηση καθηγητών ή διδακτορικών φοιτητών.
Αν έχετε φοιτητικη ένωση δύο τμήμα (όχι πολιτικές ομάδες, μόνο οι επιστημονικές), έχει απίστευτα πράγματα να κάνεις και μεγάλες ευκαιρίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

arcv

Νεοφερμένος

Ο arcv αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Εννοώ οποιοδήποτε ερευνητικό πρόγραμμα καθηγητή σου (ή μη) στο οποίο μπορείς να συμμετάσχεις εθελοντικά και μέσα από το οποίο μπορείς να αποκτήσεις εμπειρία.
Ακόμη και εθελοντικά να προσφερθείς δεν πρόκειται να σου επιτρέψει ο καθηγητής να συμμετάσχεις, γιατί ο ίδιος δεν θα θεωρεί ηθικά ότι πρέπει να σε απασχολήσει χωρίς σύμβαση εργασίας (έστω και μικρή συνεισφορά αν έχεις ας σου φτιάξουν μία part-time σύμβαση). Επίσης στα ερευνητικά προγράμματα υπάρχει λίστα με τους ερευνητές και συντάσσονται εκθέσεις προόδου για το τι κάνει το κάθε μέλος. Οι εκθέσεις αυτές διαβάζονται και εγκρίνονται από επιτροπές(και μετά πληρώνεσαι), και πρέπει να έχουν μία συνοχή, δεν μπορεί να γράφεται οτιδήποτε αυθαίρετα. Φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα αν υπάρχει το όνομα κάποιου εξωτερικού συνεργάτη στους authors, αλλά άτομο που είναι εκτός σύμβασης δεν έχει το ίδιο άγχος ή την ευθύνη με τα άτομα που έχουν υπογράψει σύμβαση στο έργο (υπόψιν ότι αν δεν συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός δημοσιεύσεων ζητάνε τα λεφτά πίσω).
1) Σε ό,τι αφορά τις συστατικές επιστολές, το στοίχημα είναι να μην είναι τυπικές, όπως αναφέρει ο @arcv. Τα μεταπτυχιακά προγράμματα και οι εργοδότες λαμβάνουν πολλές, επομένως ο υποψήφιος που θα ξεχωρίσει δεν θα είναι εκείνος που απλά έχει άριστα στα μαθήματα κάποιου καθηγητή. Μία ''ανταγωνιστική'' συστατική επιστολή, όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, καλό είναι να παρουσιάζει και στοιχεία της προσωπικότητας/ήθους, ιδιαιτέρως σημαντικά γιατί δεν αρκούν οι γνώσεις και η εμπειρία, αλλά και να αποδείξεις ότι μπορεί κάποιος να βασιστεί σε εσένα και ότι είσαι άξιος συνεργάτης. Ειδικά η συμμετοχή σε projects και η συνακόλουθη συνέπεια και υπευθυνότητα/λήψη πρωτοβουλιών κλπ είναι αυτή που σε διακρίνει.
Καλά τα λες, αλλά αν δεν έχουν συνεργαστεί σε κάποιο project μαζί θα φέρεις και τον καθηγητή σε δύσκολη θέση, γιατί δεν μπορεί να γράψει και πολλά πράγματα. Θα μπορούσαν να ταιριάξουν αυτά που λες στον σχολιασμό μίας πτυχιακής εργασίας. Επίσης στα ερευνητικά προγράμματα πρέπει να έχεις πτυχίο, επομένως δεν περιμένουν στα μεταπτυχιακά να δουν τέτοιου είδους επαγγελματική δραστηριότητα από κάποιον πρόσφατο απόφοιτο. Συνήθως σε μία μεταπτυχιακή αίτηση ζητούν το Πτυχίο, 2 συστατικές επιστολές, πιστοποίηση Αγγλικών και το βιογραφικό.
Έχω Linkedin και πραγματικά είναι φουλ χρήσιμο,έχω βρει και καθηγητές μου κλπ
Θέλω να ρωτήσω όμως το εξής: Στο section "about" όντας κάποιος φοιτητής...τι μπορεί να γράψει; πχ μπορεί να γράψει που προσανατολίζεται επαγγελματικά;
Ναι, με τι είναι παθιασμένος.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Ακόμη και εθελοντικά να προσφερθείς δεν πρόκειται να σου επιτρέψει ο καθηγητής να συμμετάσχεις, γιατί ο ίδιος δεν θα θεωρεί ηθικά ότι πρέπει να σε απασχολήσει χωρίς σύμβαση εργασίας (έστω και μικρή συνεισφορά αν έχεις ας σου φτιάξουν μία part-time σύμβαση). Επίσης στα ερευνητικά προγράμματα υπάρχει λίστα με τους ερευνητές και συντάσσονται εκθέσεις προόδου για το τι κάνει το κάθε μέλος. Οι εκθέσεις αυτές διαβάζονται και εγκρίνονται από επιτροπές(και μετά πληρώνεσαι), και πρέπει να έχουν μία συνοχή, δεν μπορεί να γράφεται οτιδήποτε αυθαίρετα. Φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα αν υπάρχει το όνομα κάποιου εξωτερικού συνεργάτη στους authors, αλλά άτομο που είναι εκτός σύμβασης δεν έχει το ίδιο άγχος ή την ευθύνη με τα άτομα που έχουν υπογράψει σύμβαση στο έργο (υπόψιν ότι αν δεν συγκεντρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός δημοσιεύσεων ζητάνε τα λεφτά πίσω).

Καλά τα λες, αλλά αν δεν έχουν συνεργαστεί σε κάποιο project μαζί θα φέρεις και τον καθηγητή σε δύσκολη θέση, γιατί δεν μπορεί να γράψει και πολλά πράγματα. Θα μπορούσαν να ταιριάξουν αυτά που λες στον σχολιασμό μίας πτυχιακής εργασίας. Επίσης στα ερευνητικά προγράμματα πρέπει να έχεις πτυχίο, επομένως δεν περιμένουν στα μεταπτυχιακά να δουν τέτοιου είδους επαγγελματική δραστηριότητα από κάποιον πρόσφατο απόφοιτο. Συνήθως σε μία μεταπτυχιακή αίτηση ζητούν το Πτυχίο, 2 συστατικές επιστολές, πιστοποίηση Αγγλικών και το βιογραφικό.

Ναι, με τι είναι παθιασμένος.
Δεν γνωρίζω με τι ασχολείσαι, αλλά μπορώ να σου πω πως στην επιστήμη μου (Αρχαιολογία) δεν ισχύει τίποτα από αυτά. Ήδη σε προπτυχιακό επίπεδο συμμετείχα σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα και σε διαβεβαιώ ότι κανένας καθηγητής δεν μου αρνήθηκε ποτέ να συμμετάσχω, τουναντίον! Εννοείται πως στις περισσότερες περιπτώσεις η συμμετοχή μου ήταν εθελοντική ή μου κάλυπταν έξοδα μετακίνησης, διαμονής και διατροφής (επίσημα και τυπικά, με δήλωση της συμμετοχής μου στον ΕΛΚΕ). Σε ένα πρόγραμμα μάλιστα συμμετέχω και με μισθό (πριν πάρω το πτυχίο μου αυτό). Το ίδιο ισχύει και για άλλα άτομα που γνωρίζω. Φυσικά και κατά πλειονότητα θα συναντήσεις μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς φοιτητές, αλλά, όπως εξήγησα, η συμμετοχή προπτυχιακών φοιτητών δεν αποκλείεται. Και έχω στο νου μου παράδειγμα φοιτήτριας από το Βιολογικό που συμμετείχε παράλληλα σε 2 ερευνητικά προγράμματα πριν καν πάρει πτυχίο.

Πράγματι, τα μεταπτυχιακά προγράμματα δεν απαιτούν τέτοιου είδους απασχόληση σε προπτυχιακό επίπεδο. Αλλά φυσικά, όταν υπάρχουν, είναι σημαντικός λόγος για να γίνει κανείς δεκτός.
 

Iri2001

Νεοφερμένος

Η Iri2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Είμαι ακόμα στο 3 έτος των σπουδών στο κλάδο της ιστορίας και ο μέσος όρος μου είναι κάπου στο 6,89. Σκέφτομαι για μεταπτυχιακό να κάνω σε κάποιο πανεπιστήμιο της Αθήνας, μιας και είμαι απο κει. Θεωρείται ότι ο βαθμός μου αποτελεί πρόβλημα και να κάνω τα αδύνατα δυνατά να τον ανεβάσω. Γιατί και τα χρωστούμενα που μου έχουν απομείνει είναι λίγο δύσκολα να τα πάρω με καλό βαθμό εκτός, εάν γίνει κάποιο θαύμα. Τι πιστεύετε;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Καλησπέρα,

Είμαι ακόμα στο 3 έτος των σπουδών στο κλάδο της ιστορίας και ο μέσος όρος μου είναι κάπου στο 6,89. Σκέφτομαι για μεταπτυχιακό να κάνω σε κάποιο πανεπιστήμιο της Αθήνας, μιας και είμαι απο κει. Θεωρείται ότι ο βαθμός μου αποτελεί πρόβλημα και να κάνω τα αδύνατα δυνατά να τον ανεβάσω. Γιατί και τα χρωστούμενα που μου έχουν απομείνει είναι λίγο δύσκολα να τα πάρω με καλό βαθμό εκτός, εάν γίνει κάποιο θαύμα. Τι πιστεύετε;
Οι βαθμοί σου έχουν μεγάλη διασπορά ; Και κυρίως οι βαθμοί στα μαθήματα που σχετίζονται με το αντικείμενο που θες να κάνεις μεταπτυχιακό είναι καλοί(π.χ. >= 7 ) ;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top