Βαθμός πτυχίου: Πόσο ρόλο παίζει τελικά;

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
πιστευεται οτι ειναι καλο να εχεις πτυχιο με μεγαλο βαθμο ή δε παιζει τοσο ρολο?
 

tsiobieman

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 798 μηνύματα.
Καλησπέρα , καλό είναι να έχεις πάνω από 7 κυρίως για μεταπτυχιακά(κάποια δέχονται και με πιο κάτω ΜΟ βέβαια , εξαρτάται από την περίπτωση). Αν δεν σε ενδιαφέρουν τα μεταπτυχιακά ο βαθμός δεν παίζει τόσο ρόλο , κυρίως μετράει η επαγγελματική εμπειρία.
 

anastasia papa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η anastasia papa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 300 μηνύματα.
Καλησπέρα , καλό είναι να έχεις πάνω από 7 κυρίως για μεταπτυχιακά(κάποια δέχονται και με πιο κάτω ΜΟ βέβαια , εξαρτάται από την περίπτωση). Αν δεν σε ενδιαφέρουν τα μεταπτυχιακά ο βαθμός δεν παίζει τόσο ρόλο , κυρίως μετράει η επαγγελματική εμπειρία
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αν ομως παρεις πτυχιο αντι για 6 με 7.5 και θελεις να πας στην εκπαιδευση δεν παιρνεις αλλα 150 μορια?αυτα τα μορια μονο με ενα μαστερ θα μπορεσεις να τα παρεις.Οποτε μηπως ειναι καλο να παρεις πτυχιο με μεγαλο βαθμο?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Καλησπέρα , καλό είναι να έχεις πάνω από 7 κυρίως για μεταπτυχιακά(κάποια δέχονται και με πιο κάτω ΜΟ βέβαια , εξαρτάται από την περίπτωση). Αν δεν σε ενδιαφέρουν τα μεταπτυχιακά ο βαθμός δεν παίζει τόσο ρόλο , κυρίως μετράει η επαγγελματική εμπειρία.

Γενικά ο βαθμός πτυχίου δεν μετράει απόλυτα όπως νομίζουμε στην Ελλάδα, όπου όλα περιστρέφονται γύρω από τους βαθμούς από μικρή ηλικία. Στην Ελλάδα μπορεί να μετράει κυρίως ως νοοτροπία, επειδή υπάρχει το σύστημα της μοριοθέτησης σε σχέση με άλλες χώρες που το πτυχίο αποδεικνύεται στην πράξη της δουλειάς ή του ερευνητικού έργου. Αν η επαγγελματική διέξοδος είναι μόνο το δημόσιο και η συλλογή μορίων, ναι μετράει αλλά μετράνε και άλλα προσόντα συνήθως μη λογικά και μη σχετιζόμενα με την θέση προκήρυξης. Δηλαδή, τι σχέση έχει αν κάποιος έχει 2 μεταπτυχιακά με το αν θεωρείται κατάλληλος εργαζόμενος για μια συγκεκριμένη θέση από τη στιγμή που η δουλειά είναι καθαρά χωρίς καθήκοντα εξειδίκευσης και ετήσια αξιολόγηση, επειδή είναι Ελληνικό δημόσιο;

Καλώς ή κακώς στη χώρα μας δίνουμε βάση στην βιτρίνα και όχι στην ουσία. Σαν αριθμός απλά δείχνει μια εικόνα για τον κάτοχο αλλά παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο. Σε κάποια Τμήματα όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει μια κατεστημένη νοοτροπία σχετικά με τους κακούς βαθμούς. :hmm:
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

αν ομως παρεις πτυχιο αντι για 6 με 7.5 και θελεις να πας στην εκπαιδευση δεν παιρνεις αλλα 150 μορια?αυτα τα μορια μονο με ενα μαστερ θα μπορεσεις να τα παρεις.Οποτε μηπως ειναι καλο να παρεις πτυχιο με μεγαλο βαθμο?

Θεωρητικά για την εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό στην...Ελλάδα(!) απαιτείται βαθμός για τα μάτια του κόσμου: δηλαδή, αλλιώς ακούγεται το ΚΑΛΩΣ και αλλιώς το ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ άσχετα μετά αν ο κάτοχος του ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ δεν ξέρει που να σχεδιάσει τη δύναμη άντωσης σε μια αεροτομή. Λεπτομέριες. Για την Ελληνική κοινωνία δεν υπάρχει καμία αξία των βασικών εξειδικευμένων Πανεπιστημιακών γνώσεων (ενδεχόμενα γνωστών και από τη βασική Φυσική) καθώς δεν υπάρχει η ανάλογη οικονομία και βιομηχανία ώστε οι ξεφτίλες απόφοιτοι των ψεύτικων μέσων όρων, να πηγαίνουν στο ταμείο ανεργίας και όχι να έχουν το θράσος να κάνουν μεταπτυχιακά!

Όπως είπα, η Ελληνική κοινωνία δίνει βάση στη βιτρίνα της ιστορίας γιατί υπάρχει κατεστημένη νοοτροπία και βολεύονται όλοι (πολιτικοί, γονείς, φοιτητικά φροντιστήρια για μεταπτυχιακούς φοιτητές, κτλ). Σαφώς και θα μετρήσουν άλλοι παράγοντες όπως βαθμοί σε μαθήματα συνάφειας με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό (αυτό μετράει πολύ και εξηγώ παρακάτω γιατί), συστατικές επιστολές και το περιεχόμενό τους, ξένες γλώσσες ή και ειδικά πιστοποιητικά / προϋπηρεσίας αν ζητείται. Τα μαθήματα συνάφειας παίζουν καταλυτικό ρόλο ίσως και περισσότερο από τον βαθμό ή τον γενικό τίτλο του πτυχίου γιατί απεικονίζουν την επιστημονική φερεγγυότητα του υποψηφίου μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο στην πράξη των μαθημάτων.

Σε διάφορα μεταπτυχιακά προγράμματα πιθανόν σε άλλα Πανεπιστήμια ή και του εξωτερικού (πρόσεχε πως γράφω) η ίδια επιστήμη πιθανόν να έχει άλλο όνομα ή μπορεί διάφορες κατευθύνσεις ή τίτλοι μαθημάτων να λέγονται με άλλα ονόματα. Σε μια τέτοια περίπτωση κοιτάζουν κατά κύριο λόγο τα μαθήματα συνάφειας επειδή ο γενικός τίτλος ενός πτυχίου κατά 95% δεν δίνει καμία πληροφορία για την επιστημονική "εξειδίκευση" ενός μεταπτυχιακού ακόμη και αν είναι συνέχεια του βασικού πτυχίου. Αν για παράδειγμα, στην Ελλάδα η μοριακή βιοτεχνολογία είναι ειδίκευση σε προπτυχιακό, μπορεί στην Τσεχία να είναι πανεπιστημιακό πτυχίο 3 ετών (180 ects) και στην Σουηδία μόνο μεταπτυχιακή ειδίκευση με άλλο όνομα. Έτσι, για να υπάρχει μια επιστημονική επικοινωνία στην ακαδημαϊκή κοινότητα διεθνώς, τα μαθήματα συνάφειας αλλά και οι (επεξηγηματικές) συστατικές επιστολές καλύπτουν αυτή τη διαφοροποίηση.
 

Nick234

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nick234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιο Πνεύμα (Σέρρες). Έχει γράψει 804 μηνύματα.
Θεωρητικά για την εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό στην...Ελλάδα(!) απαιτείται βαθμός για τα μάτια του κόσμου: δηλαδή, αλλιώς ακούγεται το ΚΑΛΩΣ και αλλιώς το ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ άσχετα μετά αν ο κάτοχος του ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ δεν ξέρει που να σχεδιάσει τη δύναμη άντωσης σε μια αεροτομή. Λεπτομέριες. Για την Ελληνική κοινωνία δεν υπάρχει καμία αξία των βασικών εξειδικευμένων Πανεπιστημιακών γνώσεων (ενδεχόμενα γνωστών και από τη βασική Φυσική) καθώς δεν υπάρχει η ανάλογη οικονομία και βιομηχανία ώστε οι ξεφτίλες απόφοιτοι των ψεύτικων μέσων όρων, να πηγαίνουν στο ταμείο ανεργίας και όχι να έχουν το θράσος να κάνουν μεταπτυχιακά!

Όπως είπα, η Ελληνική κοινωνία δίνει βάση στη βιτρίνα της ιστορίας γιατί υπάρχει κατεστημένη νοοτροπία και βολεύονται όλοι (πολιτικοί, γονείς, φοιτητικά φροντιστήρια για μεταπτυχιακούς φοιτητές, κτλ). Σαφώς και θα μετρήσουν άλλοι παράγοντες όπως βαθμοί σε μαθήματα συνάφειας με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό (αυτό μετράει πολύ και εξηγώ παρακάτω γιατί), συστατικές επιστολές και το περιεχόμενό τους, ξένες γλώσσες ή και ειδικά πιστοποιητικά / προϋπηρεσίας αν ζητείται. Τα μαθήματα συνάφειας παίζουν καταλυτικό ρόλο ίσως και περισσότερο από τον βαθμό ή τον γενικό τίτλο του πτυχίου γιατί απεικονίζουν την επιστημονική φερεγγυότητα του υποψηφίου μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο στην πράξη των μαθημάτων.

Σε διάφορα μεταπτυχιακά προγράμματα πιθανόν σε άλλα Πανεπιστήμια ή και του εξωτερικού (πρόσεχε πως γράφω) η ίδια επιστήμη πιθανόν να έχει άλλο όνομα ή μπορεί διάφορες κατευθύνσεις ή τίτλοι μαθημάτων να λέγονται με άλλα ονόματα. Σε μια τέτοια περίπτωση κοιτάζουν κατά κύριο λόγο τα μαθήματα συνάφειας επειδή ο γενικός τίτλος ενός πτυχίου κατά 95% δεν δίνει καμία πληροφορία για την επιστημονική "εξειδίκευση" ενός μεταπτυχιακού ακόμη και αν είναι συνέχεια του βασικού πτυχίου. Αν για παράδειγμα, στην Ελλάδα η μοριακή βιοτεχνολογία είναι ειδίκευση σε προπτυχιακό, μπορεί στην Τσεχία να είναι πανεπιστημιακό πτυχίο 3 ετών (180 ects) και στην Σουηδία μόνο μεταπτυχιακή ειδίκευση με άλλο όνομα. Έτσι, για να υπάρχει μια επιστημονική επικοινωνία στην ακαδημαϊκή κοινότητα διεθνώς, τα μαθήματα συνάφειας αλλά και οι (επεξηγηματικές) συστατικές επιστολές καλύπτουν αυτή τη διαφοροποίηση.
Δηλαδή για παράδειγμα στη Γερμανία θα κοιτάξουν τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν και όχι συνολικά το πτυχίο;
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 19,771 μηνύματα.
Δηλαδή για παράδειγμα στη Γερμανία θα κοιτάξουν τα μαθήματα που τους ενδιαφέρουν και όχι συνολικά το πτυχίο;

Περισσότερο δίνουν έμφαση στα voraussetzungen (προαπαιτούμενα) και ψάχνουν για μαθήματα συνάφειας! Σκέψου ότι στην Αυστρία (και σε κάποια Γερμανικά δημόσια Πανεπιστήμια) δεν υπάρχει γενικός μέσος όρος (βαθμός). Στο πτυχίο ή μεταπτυχιακό αναγράφονται οι πανεπιστημιακές πράξεις βάση των οποίων κάποιος κατόρθωσε να είναι τιτλούχος με τα διακριτικά του τίτλου σπουδών, που θα τον αναγράφει δίπλα από το επίθετό του στην κάρτα ή ταμπέλα εργασίας. Δίνεται μεγάλη σημασία στην εκπόνηση διπλωματικής εργασίας και η παρουσίασή της γίνεται μέσου ειδικής ανακοίνωσης στην Πανεπιστημιακή κοινότητα με ειδική θυροκόλληση (γερμανική παράδοση) με την τριμελή επιτροπή (και τον συντονιστή της εξέτασης) και ελεύθερο ακροατήριο από ενδιαφερόμενους καθηγητές, ερευνητικό προσωπικό Τμήματος ή φοιτητές, διδάκτορες άλλων Τμημάτων.
 

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 160 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
πιστευεται οτι ειναι καλο να εχεις πτυχιο με μεγαλο βαθμο ή δε παιζει τοσο ρολο?
Όσο υψηλότερο Μ.Ο. έχεις, τόσο το καλύτερο εννοείται 🙂

Διάβασε όσο καλύτερα μπορείς, από εκεί και πέρα ο,τι πιάσεις.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Τελικά ο βαθμός πτυχίου είναι τόσο σημαντικός ? ή ρόλο παίζουν κυρίως και το τι μαθήματα επιλογής έχει πάρει (ή σε ποια κατεύθυνση είναι ή το πόσο καλή είναι η πτυχιακή του (αν κάνει) )

Τι θέλω να πω...αξίζει κάποιος να πάρει εύκολα μαθήματα για να έχει μόνο κ μόνο ψηλό βαθμό πτυχίου ή να κάνει μια καλή επιλογή μαθημάτων ή κατεύθυνσης ανάλογα τις τάσεις της αγοράς και φυσικά τα ενδιαφέροντα του
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
Τελικά ο βαθμός πτυχίου είναι τόσο σημαντικός ? ή ρόλο παίζουν κυρίως και το τι μαθήματα επιλογής έχει πάρει (ή σε ποια κατεύθυνση είναι ή το πόσο καλή είναι η πτυχιακή του (αν κάνει) )

Τι θέλω να πω...αξίζει κάποιος να πάρει εύκολα μαθήματα για να έχει μόνο κ μόνο ψηλό βαθμό πτυχίου ή να κάνει μια καλή επιλογή μαθημάτων ή κατεύθυνσης ανάλογα τις τάσεις της αγοράς και φυσικά τα ενδιαφέροντα του
Αναλόγως. Αν ενδιαφέρεσαι για ορισμένα μεταπτυχιακά εξωτερικού ή μεταπτυχιακό στην Ελλάδα και να πάρεις απαλλαγή από τα δίδακτρα, τότε ο βαθμός πάνω από 7 είναι μονόδρομος.
Στην αγορά εργασίας ούτε που το κοιτούν. Σίγουρα το λίαν καλώς θα φαίνεται πιο ωραίο από το απλά καλώς. Το άριστα σπάνιο να το δεις
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Τελικά ο βαθμός πτυχίου είναι τόσο σημαντικός ? ή ρόλο παίζουν κυρίως και το τι μαθήματα επιλογής έχει πάρει (ή σε ποια κατεύθυνση είναι ή το πόσο καλή είναι η πτυχιακή του (αν κάνει) )
Εξαρτάται...
Στην δουλειά κανείς δεν θα ασχοληθεί με τους βαθμούς σου . Αυτό που θα μετρήσει είναι τι γνωριμίες έχεις και κατά πόσο είσαι ικανός να κάνεις την δουλειά που αναλογεί στην θέση που θες να καλύψεις .

Εαν κάνεις μεταπτυχιακό παίζουν , αλλά επί της ουσίας σχεδόν όλους τους δέχονται τώρα πλήν περιπτώσεων που ο άλλος είναι στο 5-6 . Εαν πας σε ανταγωνιστικό μεταπτυχιακό καλό θα ήταν να παίζεις απο το 7 και πάνω . Για διδακτορικό τα τοπ πανεπιστήμια θα ζητήσουν σίγουρα μίνιμουμ τουλάχιστον 8 , μπορεί και 8.5 αλλά σίγουρα έχουν κάνει και άτομα με 7.5 ας πούμε . Τίποτα δεν είναι απόλυτο και ο βαθμός σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απο μόνος του κριτήριο απόρριψης ( αρκεί να μην είναι σε επίπεδα 5-6 όπως είπαμε ) .
Τι θέλω να πω...αξίζει κάποιος να πάρει εύκολα μαθήματα για να έχει μόνο κ μόνο ψηλό βαθμό πτυχίου ή να κάνει μια καλή επιλογή μαθημάτων ή κατεύθυνσης ανάλογα τις τάσεις της αγοράς και φυσικά τα ενδιαφέροντα του
Εξαιρετική ερώτηση . Όποιος παίρνει επίτηδες εύκολα μαθήματα για να βγάλει καλό βαθμό πτυχίου είναι βλάκας . Και ο λόγος είναι απλός , τα επιλογής έχουν σκοπό να πειραματιστείς και να ανακαλύψεις πράγματα που σου αρέσουν μέσα στην επιστήμη σου , όχι να βγάλεις εύκολα βαθμό . Οπότε όταν επιλέγεις αυτά που θεωρείς πιο εύκολα και όχι απαραίτητα αυτά που ενδέχεται να σε ενδιέφεραν κάπως , σε πρώτη φάση αυτομάτως κλείνεις κάποιες πόρτες για το μέλλον σου .

Τώρα σχετικά με τις τάσεις της αγοράς...εδώ θα έλεγα να έχεις μια ισορροπημένη προσέγγιση . Ναι μεν επέλεξε πράγματα που σε ενδιαφέρουν , αλλά πάρε και κάποια μαθήματα που είναι κάπως hot το αντικείμενο τους για την αγορά . Όχι με την προοπτική οτι θα κατευθυνθείς απαραίτητα σε αυτούς τους τομείς , αλλά έτσι ώστε να έχεις μια ιδέα αφενός ( αυτός είναι και ο σκοπός των επιλογής όπως είπα να πειραματιστείς να δεις τι σου αρέσει ) , και αφετέρου εαν βρεθείς στην ανάγκη , να γνωρίζεις ένα-δύο πράγματα .

Γενικά πάντως οι hot τομείς στην αγορά εργασίας αλλάζουν με τον καιρό . Υπό αυτή την οπτική καλό είναι να επιλέγεις πάντα αυτό που σου αρέσει περισσότερο . Και αυτό διότι κανείς δεν ξέρει του χρόνου τι θα είναι σε ζήτηση . Οπότε εαν επιλέξεις κάτι με μοναδική προοπτική την αποκατάσταση , ενδέχεται να την πατήσεις , γιατί αυτά κάνουν κύκλους . Βέβαια για να λέμε όλη την αλήθεια υπάρχουν τομείς που είναι διαχρονικά πλέον νεκροί στην Ελλάδα ή δεν έχουν πολλές ( ή καμία προοπτική ) , και άλλες που μπορεί να πει κανείς με σιγουριά οτι αυτή και την επόμενη δεκαετία θα είναι hot ( π.χ. τεχνητή νοημοσύνη ) .
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Στην αγορά εργασίας ούτε που το κοιτούν.
Καλά 100% αυτό ισχύει με την αγορά εργασίας. Νομίζω και μεταπτυχιακό να μην κάνεις άμα μπεις από 22-23 στη δουλειά και χτίσεις προυπηρεσία και εμπειρία μπορείς να ανελιχθείς στην "ιεραρχία" . Έχω γνωστούς μου που έκαναν ακριβώς αυτό και έχουν μισθό που πάνω από τον average μισθό στην Ελλάδα
. Το άριστα σπάνιο να το δεις
Σπάνια και δεν ξέρω κατά πόσο αυτός που τελείωνει με άριστα θα είναι καλός επαγγελματίας . Έχω παραδείγματα ανθρώπων που τελείωσαν με 7-7,5 και εξελίχθηκαν εξίσου καλά και μην πω και καλύτερα από κάποιον που τελείωσε με 8,5+ (δεν κάνω hate στα παιδιά αυτά απλά επισημάνω μια δική μου προσωπική παρατήρηση εξάλλου κ γω κοντά 8.00 έχω μέσο όρο)
Εξαιρετική ερώτηση . Όποιος παίρνει επίτηδες εύκολα μαθήματα για να βγάλει καλό βαθμό πτυχίου είναι βλάκας . Και ο λόγος είναι απλός , τα επιλογής έχουν σκοπό να πειραματιστείς και να ανακαλύψεις πράγματα που σου αρέσουν μέσα στην επιστήμη σου , όχι να βγάλεις εύκολα βαθμό . Οπότε όταν επιλέγεις αυτά που θεωρείς πιο εύκολα και όχι απαραίτητα αυτά που ενδέχεται να σε ενδιέφεραν κάπως , σε πρώτη φάση αυτομάτως κλείνεις κάποιες πόρτες για το μέλλον σου .

Τώρα σχετικά με τις τάσεις της αγοράς...εδώ θα έλεγα να έχεις μια ισορροπημένη προσέγγιση . Ναι μεν επέλεξε πράγματα που σε ενδιαφέρουν , αλλά πάρε και κάποια μαθήματα που είναι κάπως hot το αντικείμενο τους για την αγορά . Όχι με την προοπτική οτι θα κατευθυνθείς απαραίτητα σε αυτούς τους τομείς , αλλά έτσι ώστε να έχεις μια ιδέα αφενός ( αυτός είναι και ο σκοπός των επιλογής όπως είπα να πειραματιστείς να δεις τι σου αρέσει ) , και αφετέρου εαν βρεθείς στην ανάγκη , να γνωρίζεις ένα-δύο πράγματα .

Γενικά πάντως οι hot τομείς στην αγορά εργασίας αλλάζουν με τον καιρό . Υπό αυτή την οπτική καλό είναι να επιλέγεις πάντα αυτό που σου αρέσει περισσότερο . Και αυτό διότι κανείς δεν ξέρει του χρόνου τι θα είναι σε ζήτηση . Οπότε εαν επιλέξεις κάτι με μοναδική προοπτική την αποκατάσταση , ενδέχεται να την πατήσεις , γιατί αυτά κάνουν κύκλους . Βέβαια για να λέμε όλη την αλήθεια υπάρχουν τομείς που είναι διαχρονικά πλέον νεκροί στην Ελλάδα ή δεν έχουν πολλές ( ή καμία προοπτική ) , και άλλες που μπορεί να πει κανείς με σιγουριά οτι αυτή και την επόμενη δεκαετία θα είναι hot ( π.χ. τεχνητή νοημοσύνη ) .
Αυτό το ανέφερα καθώς έχω δει άτομα και στη δική μου σχολή και σε άλλες σχολές που λένε πχ εγώ θέλω να ασχοληθώ με λογιστική και ελεγκτική και στα επιλογής λογιστικής δεν έχουν κανένα μάθημα στα επιλογής τους γιατί είναι δύσκολα. Σε ότι αφορά αυτό με την απορρόφηση συμφωνώ απόλυτα καθώς πχ στη σχολή μου έχουμε μαθήματα που έχουν εργαστήρια με H/Y και ουσιαστικά πατάνε πάνω στην ανάλυση δεδομένων που κακά τα ψέμματα τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί αφού τα δεδομένα που πρέπει να διαχειρίζεται μια εταιρεία είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...δεν γίνεται εσύ να μην βλέπεις τι γίνεται γύρω σου και να επιλέγεις οικονομική φιλοσοφία ή παγκοσμιοποίηση επειδή έχουν απαλλακτική εργασία κ είναι εύκολο...να τη βράσω την ευκολία αν είναι άκυρα στο industry level. Θέλω να πω πως κομμάτια (στα οικονομικά αναφέρομαι) όπως πολιτική οικονομία και οικονομική ιστορία είναι από τα αγαπημένα μου κι εμένα αλλά μην τα σκέφτεται κάποιος καν για δουλειά. Μόνο αν θες να γίνεις ακαδημαϊκός (λέκτορας, καθηγητής κλπ), που δεν είναι καλή επιλογή γενικά αν δεν έχεις τα κατάλληλα κονέ...
Αυτό που θα μετρήσει είναι τι γνωριμίες
Πως φτιάχνω γνωριμίες σε έναν τέτοιο τομέα (στο industry δλδ) σαν φοιτητής ;


*Επίσης παίζει καθόλου ρόλο (αν υπάρχει κάποια συσχέτιση δλδ) μεταξύ μεταπτυχιακού και μαθημάτων επιλογής ή ειδίκευσης?
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
*Επίσης παίζει καθόλου ρόλο (αν υπάρχει κάποια συσχέτιση δλδ) μεταξύ μεταπτυχιακού και μαθημάτων επιλογής ή ειδίκευσης?
Ναι σε μερικές περιπτώσεις. Σε εμάς στη σχολή ενα μεταπτυχιακό θέλει να έχεις πάρει κάποια επιλογής στο προπτυχιακό (τα δικά του).
Βέβαια σε περίπτωση που δεν τα έχει κάποιος, σε καμία περίπτωση δεν τον αποκλείουν, αλλά σίγουρα τον βάζουν σε μειονεκτική θέση. Πχ αν σκάσεις εσύ μετά από 10 χρόνια και πεις "ξέρεις εγώ θέλω αυτό το μεταπτυχιακό επειδή έχω 5 χρόνια που δουλεύω ήδη πάνω στο αντικείμενο και απλά το θέλω για μισθολογική εξέλιξη " εκεί σίγουρα θα γίνεις δεκτός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Πως φτιάχνω γνωριμίες σε έναν τέτοιο τομέα (στο industry δλδ) σαν φοιτητής ;
Πρεπει να μπεις στους κύκλους τους.
Για παράδειγμα προσεγγίζεις παιδιά των οποίων οι γονείς είναι ήδη στο επάγγελμα, άρα ξέρεις ότι τα παιδιά αυτά σίγουρα θα είναι μελλοντικοί συνάδελφοι/συνεργάτες.

Επόμενος σταθμός είναι ο καθηγητής στην πτυχιακή/ μεταπτυχιακό να σε συστήσει.

Και άλλος τρόπος είναι να συχνάζεις σε συνέδρια, συμπόσια και σεμινάρια του κλάδου σου.

Ο κόσμος υποτιμά πολύ τις διασυνδέσεις. Ένας άριστος φοιτητής μπορεί να χαθεί αν πάει να βαδίσει ολομόναχος. Εκτός αν είναι δισεκατομυροουζος.
Από την άλλη, ένας μέσος φοιτητής μπορεί να κάνει τρομερα πράγματα με σωστό socialisation.
Και εδώ έρχομαι στα λόγια της μάνας μου ότι δεν αρκεί απλά να είσαι καλός στο διάβασμα, αλλά πρέπει και να ξέρεις πως να κοινωνικοποιηθείς με τους συναδέλφους σου, ειδικά εκείνους υψηλότερους στην ιεραρχία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Και άλλος τρόπος είναι να συχνάζεις σε συνέδρια, συμπόσια και σεμινάρια του κλάδου σου.
επειδή πηγαίνω σε τέτοια πως εκεί μπορώ να κάνω γνωριμίες επαγγελματικές ; Πάω και συστήνομαι?
Επόμενος σταθμός είναι ο καθηγητής στην πτυχιακή/ μεταπτυχιακό να σε συστήσει.
Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά προσωπικά εμένα υπάρχουν 2-3 καθηγητές που με ξέρουν ονομαστικά και φατσικά (και έχω γράψει και πολύ καλά στα μαθήματα τους)! Αυτό θεωρείται "κονέ"
ειδικά εκείνους υψηλότερους στην ιεραρχία.
τι εννοείς υψηλότερους στην ιεραρχία;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,062 μηνύματα.
Καλά 100% αυτό ισχύει με την αγορά εργασίας. Νομίζω και μεταπτυχιακό να μην κάνεις άμα μπεις από 22-23 στη δουλειά και χτίσεις προυπηρεσία και εμπειρία μπορείς να ανελιχθείς στην "ιεραρχία" . Έχω γνωστούς μου που έκαναν ακριβώς αυτό και έχουν μισθό που πάνω από τον average μισθό στην Ελλάδα

Σπάνια και δεν ξέρω κατά πόσο αυτός που τελείωνει με άριστα θα είναι καλός επαγγελματίας . Έχω παραδείγματα ανθρώπων που τελείωσαν με 7-7,5 και εξελίχθηκαν εξίσου καλά και μην πω και καλύτερα από κάποιον που τελείωσε με 8,5+ (δεν κάνω hate στα παιδιά αυτά απλά επισημάνω μια δική μου προσωπική παρατήρηση εξάλλου κ γω κοντά 8.00 έχω μέσο όρο)

Αυτό το ανέφερα καθώς έχω δει άτομα και στη δική μου σχολή και σε άλλες σχολές που λένε πχ εγώ θέλω να ασχοληθώ με λογιστική και ελεγκτική και στα επιλογής λογιστικής δεν έχουν κανένα μάθημα στα επιλογής τους γιατί είναι δύσκολα. Σε ότι αφορά αυτό με την απορρόφηση συμφωνώ απόλυτα καθώς πχ στη σχολή μου έχουμε μαθήματα που έχουν εργαστήρια με H/Y και ουσιαστικά πατάνε πάνω στην ανάλυση δεδομένων που κακά τα ψέμματα τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί αφού τα δεδομένα που πρέπει να διαχειρίζεται μια εταιρεία είναι ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...δεν γίνεται εσύ να μην βλέπεις τι γίνεται γύρω σου και να επιλέγεις οικονομική φιλοσοφία ή παγκοσμιοποίηση επειδή έχουν απαλλακτική εργασία κ είναι εύκολο...να τη βράσω την ευκολία αν είναι άκυρα στο industry level. Θέλω να πω πως κομμάτια (στα οικονομικά αναφέρομαι) όπως πολιτική οικονομία και οικονομική ιστορία είναι από τα αγαπημένα μου κι εμένα αλλά μην τα σκέφτεται κάποιος καν για δουλειά. Μόνο αν θες να γίνεις ακαδημαϊκός (λέκτορας, καθηγητής κλπ), που δεν είναι καλή επιλογή γενικά αν δεν έχεις τα κατάλληλα κονέ...
Κοίτα , θέλει μέτρο .
Ας πούμε αυτά που νιώθεις ότι σε ενδιαφέρουν φουλ , πάρτα , είτε έχουν αντίκρισμα στην αγορά είτε όχι . Ακόμα και να μην έχουν ίσως είναι σημαντικά για να διαμορφωθεί κατάλληλα η οπτική σου πάνω σε διάφορα πράγματα ( ίσως στην αρχή της καριέρας σου να μην έχουν τόση αξία αλλά αργότερα θα έχουν ) . Απλά φρόντισε να δεις ποια είναι ορισμένα skills που ζητάνε σχεδόν όλοι και προσπάθησε να έχεις τριβή από σχετικά μαθήματα μέσα στην σχολή . Όταν είσαι σίγουρος ότι τα έχεις καλύψει αυτά , οτιδήποτε άλλο επιλογής επέλεξε το ανάλογα τα γούστα σου . Έτσι κανείς και το κέφι σου και δεν έχεις και το άγχος ότι κανείς αλλά αντί άλλων σε σχέση με αυτά που ζητάει η αγορά .
Πως φτιάχνω γνωριμίες σε έναν τέτοιο τομέα (στο industry δλδ) σαν φοιτητής ;


*Επίσης παίζει καθόλου ρόλο (αν υπάρχει κάποια συσχέτιση δλδ) μεταξύ μεταπτυχιακού και μαθημάτων επιλογής ή ειδίκευσης?
Με κάλυψε η Δούκισσα ως προς τις διασυνδέσεις .

Τώρα σχετικά με το μεταπτυχιακό...ναι σαφώς υπάρχει συσχέτιση . Κάποιος που δεν έχει κανένα σχετικό μάθημα ή ειδίκευση στο προπτυχιακό του σε σύνδεση με το αντικείμενο του μεταπτυχιακού δεν θα ληφθεί το ίδιο σοβαρά με κάποιον που έχει παρακολουθήσει συναφή μαθήματα ή κατεύθυνση . Δεν λέω ότι θα σε απορρίψουν απαραίτητα αλλα ενδέχεται να σε φάνε άλλοι υποψήφιοι .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

επειδή πηγαίνω σε τέτοια πως εκεί μπορώ να κάνω γνωριμίες επαγγελματικές ; Πάω και συστήνομαι?
Ναι αλλά με προσοχή . Πρέπει να δείξεις genuine ενδιαφέρον και να διακρίνουν ότι έχεις κάτι να προσφέρεις για να δουλέψεις μαζί τους ( ή για αυτούς ) . Το γεια σας είμαι ο τάδε ενδιαφέρομαι για δουλειά σε συνέδρια δεν δουλεύει .
Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά προσωπικά εμένα υπάρχουν 2-3 καθηγητές που με ξέρουν ονομαστικά και φατσικά (και έχω γράψει και πολύ καλά στα μαθήματα τους)! Αυτό θεωρείται "κονέ"
Θες λίγο παραπάνω , πρέπει να κάνεις και συζητήσεις μαζί τους . Θέλω να πω , εάν τους ζηταγες συστατική θα στην έγραφαν ; Και εάν την έγραφαν , θα ήταν στοχευμένα στην προσωπικότητα σου αυτά που θα γράφανε ή θα ήταν τα γνωστά που γράφουν σε όλους ;
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
επειδή πηγαίνω σε τέτοια πως εκεί μπορώ να κάνω γνωριμίες επαγγελματικές ; Πάω και συστήνομαι?
Ακριβώς.
Ένας σμουθ τρόπος να ανοίξεις κουβέντα είναι, αν πρόκειται για άτομο που παρουσίασε ένα θέμα, να πας να το ρωτήσεις κάτι που σου κίνησε το ενδιαφέρον από την παρουσίαση του. Όλοι όσοι ρίχνουν κόπο σε ένα άρθρο ενθουσιάζονται όταν κάποιος του έδωσε ουσιαστική σημασία και θέλουν να το συζητήσουν.

Αν πρόκειται για πολύ υψηλου στατους άτομο τότε πρέπει να πας να σε συστήσει κάποιος που ήδη τους ξέρει πχ. Καθηγητής. Εδώ μιλάμε για πολύ υψηλά άτομα τύπου διευθυντών μεγάλων εταιρειών που αν πας να συστηθείς ως απλά ο Γιώργος ο φοιτητής μόνος σου απλά θα σε στραβοκοιταξουν.

Δεν ξέρω αν είναι καλό αλλά προσωπικά εμένα υπάρχουν 2-3 καθηγητές που με ξέρουν ονομαστικά και φατσικά (και έχω γράψει και πολύ καλά στα μαθήματα τους)! Αυτό θεωρείται "κονέ"
Ναι αλλά πρέπει να το καλλιεργήσεις κι άλλο. Το να κάνεις πτυχιακή μαζί τους ή να συμμετάσχεις σε κάποια ομάδα είναι ένας τροπος να κάνεις ένα βήμα παραπάνω. Εδώ καλύτερα να στα πει ο Φώτης σε προσωπική κουβέντα που είστε και στον ίδιο κλάδο. Ανοιχτοί είναι γενικως απ'ότι έχω ακούσει οι καθηγητές στο οπα.

τι εννοείς υψηλότερους στην ιεραρχία;
Άτομα με στάτους. Διευθυντές, CEO, ιδιοκτήτες κτλ. Εκεί θέλει μεγάλη προσοχή πως θα μιλήσεις και τι θα πεις. Rule no1: σε πλούσιους ανθρώπους ποτέ δεν μιλάς για λεφτά. Εχουν κουραστεί να μιλούν γι'αυτό.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Και εάν την έγραφαν , θα ήταν στοχευμένα στην προσωπικότητα σου αυτά που θα γράφανε
Αυτά πως μπορεί να τα διακρίνει ένας καθηγητής;
Πρέπει να δείξεις genuine ενδιαφέρον και να διακρίνουν ότι έχεις κάτι να προσφέρεις για να δουλέψεις μαζί τους ( ή για αυτούς ) .
Πως μπορεί να γίνει αυτό? πως μπορώ να τους κάνω να διακρίνουν ότι έχεις να προσφέρεις κάτι πχ
Θες λίγο παραπάνω , πρέπει να κάνεις και συζητήσεις μαζί τους .
Τι είδους συζητήσεις? Τι με ενδιαφέρει να κάνω επαγγελματικά? πχ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εδώ καλύτερα να στα πει ο Φώτης σε προσωπική κουβέντα που είστε και στον ίδιο κλάδο.
και στην ίδια σχολή χαχαχαχαχ
 

Grand Duchess

Διάσημο μέλος

Η Grand Duchess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3,806 μηνύματα.
και στην ίδια σχολή χαχαχαχαχ
Ακόμη καλύτερα τοτε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τι είδους συζητήσεις? Τι με ενδιαφέρει να κάνω επαγγελματικά? πχ
Να δείξεις ενδιαφέρον στο ερευνητικό τους έργο. Ένας πολύ καλός τρόπος να έρθεις πιο κοντά μαζί τους.
Μετά κάνεις αυτό που λέει ο Σαμαέλ, την "προσφορά" δηλαδή
πχ. "μήπως έχετε κάποια φοιτητική ομάδα που κάνει κάποια δράση στο πεδίο σας; Με ενδιαφέρει πολύ το κομμάτι και θα ήθελα να ασχοληθώ περαιτέρω"
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top