Βαθμολογική αποτυχία - συμβουλές

Adgi

Νεοφερμένος

Η Adgi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Δίνω φέτος πανελλήνιες (3ο πεδίο) και ομολογώ πως τα έχω βρει ολίγον μπαστούνια. Εννοείται πως παλιότερα υπήρχε ένας κάποιος στόχος (εδώ γελάει και ο κάθε πικραμένος, πρώτη και καλύτερη εγώ), ο οποίος σαφώς και εγκαταλείφθηκε λόγω της πλήρους ανικανότητάς μου να τον υλοποιήσω.

Μέχρι πρότινος το σκεπτικό μου ήταν απλά να περάσω κάπου (στην Αθήνα, άλλο ζόρι από κει), αλλά τις τελευταίες μέρες ακόμα και αυτό φαντάζει ένα φαντασιόπληκτο παιδιάστικο όνειρο.

Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα αυτή τη στιγμή έγκειται στο γεγονός του ότι το διάβασμά μου, που βέβαια δεν φτάνει τα 18ωρα άλλων μαθητών αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση λίγο (τουλάχιστον έτσι νομίζω αλλά υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να κάνω λάθος) δεν αποδίδει στο ελάχιστο και δεν μπορώ με κανένα τρόπο να εντοπίσω την αιτία. Ο χρόνος της μελέτης μου δεν φαίνεται να έχει ουδένα αντίκτυπο στις επιδόσεις μου: έχω δεν έχω λιώσει τα ομώνυμα βοηθήματα φυσικής, χημείας και βιολογίας πάλι τους ίδιους βαθμούς γράφω οι οποίοι εντοπίζονται συνήθως νοτιότερα της βάσης το μόνο που μου προκαλούν είναι απογοήτευση και λύπηση για το έρημο μάτι που χρειάστηκε να δει τα γραπτά μου για να διορθώσει. Ζήτημα άγχους δεν τίθεται.

Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα σχετικά με το τι οφείλω να κάνω για να τους αυξήσω (όχι σε αστρονομικά επίπεδα, αλλά να περάσω κι εγώ πουθενά), έχω εξαντλήσει όλες τις ιδέες που δύναται να μου προσφέρει η, συνήθως οργιάζουσα, φαντασία μου. Γι' αυτό άλλωστε και αποφάσισα να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τη δική σας. Κάντε την αγαθοεργία της ημέρας και δώστε καμία γιατί τελειώνει ο Γενάρης καΙ παλεύουμε να σώσουμε τα άσωτα 🙂🙂

Edit: πόσα ορθογραφικά μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος σε ένα σεντονοειδές post; Από ότι φαίνεται πολλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GGP

Νεοφερμένος

Η GGP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Ναι,χαλάρωσε λίγο.
Πρώτον ΚΑΝΕΝΑΣ δε διαβάζει 18ωρα ή και να διαβάζει δεν θα ναι ποιοτικό διάβασμα ή μπορεί να περιλαμβάνει και διαλείμματα.
Έλεος πια με το πόσες ώρες λένε διάφοροι ότι διαβαζουν.
Δε χρειάζεται τόσο αφού αυτές οι εξετάσεις απαιτούν κριτική σκέψη και πάρα πολύ καλή κατανόηση της ύλης.
Το να λύσεις 500 βοηθήματα και άπειρες ασκήσεις δεν σου προσφέρει κάτι γτ στην τελική δεν θα μπορείς να τα αφομοιώσεις σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα όλα αυτά.
Επίσης, έχει στο νου σου ότι οι βαθμοί που γράφεις στα διαγώνισματα μπορεί να μην είναι ενδεικτικοί λόγω δύσκολων θεμάτων ή αυστηρής διόρθωσης.
Εγώ θα σου έλεγα να μειώσεις λίγο το διάβασμα σου και να εστιάσεις στα βασικά κάθε κεφαλαίου ώστε να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα της ύλης.
Και κυρίως κάνε αυτήν την κουβέντα με τους καθηγητές σου.
 

Φωτεινη Τζα.

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη Τζα. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Καλησπερα σου!! Κοίτα, γενικότερα το σημαντικότερο είναι να μην συγκρίνεις το διάβασμα σου με των άλλων. Εννοείται πως διαφέρει από άτομο σε άτομο. Ενας μαθητής μπορεί να διαβάσει για 3 ώρες και να είναι τόσο παραγωγικό το διάβασμα του που σαφώς να τον καλύπτει ενώ ένας άλλος μαθητής μπορεί να διαβάσει για 5 ώρες και να μην τον ικανοποιεί. Γενικοτερα το πεδίο σου δεν είναι και τόσο εύκολο, η ύλη της βιολογίας ξέρω είναι μεγάλη αλλά δεν πρέπει να τα παρατάς τώρα έχεις μπροστα σου μήνες ακόμη. Σίγουρα πρέπει να καθοδηγηθείς από τους καθηγητές σου και σίγουρα σε μαθήματα όπως φυσική και χημεία που είναι περισσότερο πρακτικά από ότι θεωρητικά ‘πρεπει’ να ξαναλυνεις τις ασκησούλες. Εγώ προσωπικά πιστεύω αν καθίσεις ούτε έναν μήνα και στρωθείς θα είσαι μια χαρά
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ναι,χαλάρωσε λίγο.
Πρώτον ΚΑΝΕΝΑΣ δε διαβάζει 18ωρα ή και να διαβάζει δεν θα ναι ποιοτικό διάβασμα ή μπορεί να περιλαμβάνει και διαλείμματα.
Έλεος πια με το πόσες ώρες λένε διάφοροι ότι διαβαζουν.
Δε χρειάζεται τόσο αφού αυτές οι εξετάσεις απαιτούν κριτική σκέψη και πάρα πολύ καλή κατανόηση της ύλης.
Το να λύσεις 500 βοηθήματα και άπειρες ασκήσεις δεν σου προσφέρει κάτι γτ στην τελική δεν θα μπορείς να τα αφομοιώσεις σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα όλα αυτά.
Επίσης, έχει στο νου σου ότι οι βαθμοί που γράφεις στα διαγώνισματα μπορεί να μην είναι ενδεικτικοί λόγω δύσκολων θεμάτων ή αυστηρής διόρθωσης.
Εγώ θα σου έλεγα να μειώσεις λίγο το διάβασμα σου και να εστιάσεις στα βασικά κάθε κεφαλαίου ώστε να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα της ύλης.
Και κυρίως κάνε αυτήν την κουβέντα με τους καθηγητές σου.
Επίσης συμφωνώ με την κοπέλα, το διάβασμα πρέπει να είναι ποιοτικό όχι απλά να λύνεις να λύνεις για να πεις α εχω λύσει παααρα πολλες ασκησεισ χωρίς να έχεις καταλάβει την ουσία της άσκησης και εννοείται τη μέθοδο της ασκήσεις. Με τα 18ωρα που λέτε θα αρχισω να ανησυχώ για εμένα😂😂
 

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,891 μηνύματα.
2 απλες συμβουλες που μπορει να σε βοηθησουν να βελτιωσεις το βαθμο σου:

Βιολογια:
  • Παπαγαλισε το βιβλιο, αν δεν το κανεις ηδη. ΦΩΝΑΧΤΑ. Προταση-προταση, παραγραφο-παραγραφο, σελιδα-σελιδα. Καθε φορα που βγαζεις μια σελιδα, ξαναλες την προηγουμενη κοκ.
  • Αυτα που εχεις βγαλει τα επαναλαμβανεις καθε 1 ή 2 εβδομαδες.
  • Εαν κατι δεν το καταλαβαινεις, το παπαγαλιζεις στεγνα, και με τις πολλες επαναληψεις θα ερθει μια στιγμη που θα γινει ενα "κλικ" και θα το καταλαβεις.
  • Φτιαξε "μνημονικα". Θυμαμαι με δυσκολευε πολυ μια ουσια (μισονιδαζολη). Εκανα εικονα την Μισον απο το walking dead να βλεπει (ειδα) την Αντζελινα (Ζολι) = ΜισονΙδαΖολη.
  • Αλλα μνημονικα, μπορει να αποτελουνται απο αρτικολεξα (πχ ΓΟΠΑ =Γαστρο-Οισοφαγικη-ΠΑλινδρομηση). Σορρυ αλλα δεν θυμαμαι τι χρησιμοποιουσα στο σχολειο πλεον.
  • Αλλα μνημονικα θα μπορουσαν να ειναι ευφανταστες ιστοριες κοκ.
  • Στα θεματα εξετασεων/τεστ, απομονωσε απο την ερωτηση τις "λεξεις-κλειδια", φερε στο μυαλο σου ΚΑΘΕ παραγραφο του βιβλιου που περιεχει αυτες τις λεξεις, και αποτυπωσε τες στο χαρτι. Ακριβως οπως στο βιβλιο.
  • Μαθε να γραφεις γρηγορα. ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. Κατεβασε παλια θεματα πανελληνιων και χρονομετρησε τον εαυτο σου - ο χρονος στις πανελληνιες ειναι ο μεγαλος αντιπαλος, και για βιολογια και για φυσικη (βλ παρακατω)

Φυσικη:
  • Κανε σχημα. Μεγαλο και καθαρο, με χαρακα, βαλε ολα τα δεδομενα που εχεις πανω στο σχημα.
  • Ξεκαθαρισε ποια παραμετρο ψαχνεις να βρεις καθε φορα και γραψε το (πχ U=?)
  • Γραψε διπλα-διπλα ολους τους τυπους που περιεχουν την αγνωστη παραμετρο που ψαχνεις. Λυστους ως προς την αγνωστη παραμετρο ή προσπαθησε να βρεις πως συνδυαζονται. Εαν καποιος τυπους που περιεχει αυτο που ψαχνεις, εχει παραμετρους που δινονται απο αλλους τυπους, γραψτους κι αυτους!
  • Βαλτα στη σωστη σειρα.
  • Κρατα αρχειο των λυσεων (των δικων σου!) και δειξε τες στον καθηγητη σου για συμπληρωσεις.
  • Αφου λυσεις τις ασκησεις του κεφαλαιου, μετα απο καποιο διαστημα (πχ 1 μηνα) κανε ξανα επαναληψη τις λυμενες ασκησεις. Οχι αναγνωση, αλλα λυσε τες ξανα, ακολουθωντας την παραπανω μεθοδολογια.
  • Παπαγαλισε την θεωρια (οπως ακριβως στη βιολογια) γιατι θα σου δωσει σιγουρα καποιες σημαντικες μοναδες.
  • (Προσωπικα, με βοηθαει να φερνω στο μυαλο μου ενα παραδειγμα απο την καθημερινοτητα πχ στα ρευστα, την ανωση το μηχανισμο που εχει το καζανακι της τουαλετας-μην γελας!)


Με τη χημεια του λυκειου δεν εχω ασχοληθει για να σε βοηθησω. Φανταζομαι, κατι παρομοιο με τη φυσικη θα βοηθουσε.

Τα παραπανω πιστευω αποτελουν εναν καλο μπουσουλα για να σε ξεφρακαρουν για αρχη και να σου δωσουν εναν αξιοπρεπη βαθμο. Εννοειται οτι εαν εχεις σοβαρα κενα (πχ εξισωση ευθυγραμμης ομαλης κινησης) πρεπει να καλυψεις αυτα πρωτα, εστω εν ταχει!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Δίνω φέτος πανελλήνιες (3ο πεδίο) και ομολογώ πως τα έχω βρει ολίγον μπαστούνια. Εννοείται πως παλιότερα υπήρχε ένας κάποιος στόχος (εδώ γελάει και ο κάθε πικραμένος, πρώτη και καλύτερη εγώ), ο οποίος σαφώς και εγκαταλείφθηκε λόγω της πλήρους ανικανότητάς μου να τον υλοποιήσω.

Μέχρι πρότινος το σκεπτικό μου ήταν απλά να περάσω κάπου (στην Αθήνα, άλλο ζόρι από κει), αλλά τις τελευταίες μέρες ακόμα και αυτό φαντάζει ένα φαντασιόπληκτο παιδιάστικο όνειρο.

Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα αυτή τη στιγμή έγκειται στο γεγονός του ότι το διάβασμά μου, που βέβαια δεν φτάνει τα 18ωρα άλλων μαθητών αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση λίγο (τουλάχιστον έτσι νομίζω αλλά υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να κάνω λάθος) δεν αποδίδει στο ελάχιστο και δεν μπορώ με κανένα τρόπο να εντοπίσω την αιτία. Ο χρόνος της μελέτης μου δεν φαίνεται να έχει ουδένα αντίκτυπο στις επιδόσεις μου: έχω δεν έχω λιώσει τα ομώνυμα βοηθήματα φυσικής, χημείας και βιολογίας πάλι τους ίδιους βαθμούς γράφω οι οποίοι εντοπίζονται συνήθως νοτιότερα της βάσης το μόνο που μου προκαλούν είναι απογοήτευση και λύπηση για το έρημο μάτι που χρειάστηκε να δει τα γραπτά μου για να διορθώσει. Ζήτημα άγχους δεν τίθεται.

Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα σχετικά με το τι οφείλω να κάνω για να τους αυξήσω (όχι σε αστρονομικά επίπεδα, αλλά να περάσω κι εγώ πουθενά), έχω εξαντλήσει όλες τις ιδέες που δύναται να μου προσφέρει η, συνήθως οργιάζουσα, φαντασία μου. Γι' αυτό άλλωστε και αποφάσισα να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τη δική σας. Κάντε την αγαθοεργία της ημέρας και δώστε καμία γιατί τελειώνει ο Γενάρης καΙ παλεύουμε να σώσουμε τα άσωτα 🙂🙂

Edit: πόσα ορθογραφικά μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος σε ένα σεντονοειδές post; Από ότι φαίνεται πολλά.

Δεν μας δίνεις και πολλές πληροφορίες για το που στραβώνει το πράγμα και δεν γράφεις καλά. Δεν καταλαβαίνεις τις εκφωνήσεις ; Δεν ξέρεις να λύσεις τα θέματα; Δεν μπορείς θυμηθείς τύπους ; Δεν είσαι αρκετά γρήγορη στο να τα λύσεις; Τι πιστεύεις οτι ευθύνεται για τις επιδόσεις σου ;
 

Eclipse

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Έκλειψις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Στην βιολογία αυτό που μπορείς να κανεις όσον αφορά την θεωρία, είναι να διαβάζεις μια σελίδα καθε μέρα ή όσες μπορείς. Με το που τελειώσεις ένα κεφάλαιο, κάνε μια προφορική επανάληψη, πες τα στον εαυτό σου/στην μάνα σου/στην φίλη σου και μετά άρχισε τις ασκήσεις.
Στην φυσική, σε κάθε πρόβλημα, θα γράφεις τους τύπους που χρειάζονται σε ένα χαρτί και θα το έχεις δίπλα σου. Ύστερα, θα γράφεις τα δεδομένα που σου δίνονται και ετσι θα καταλάβεις πιο εύκολα το κονσεπτ του προβλήματος και τι ακριβως ζητάει. Και να θυμάσαι… λίγη φαντασία στην φυσική πάντα βοηθάει 😅
Στην χημεία, θα κανεις ο,τι έκανες και στην φυσική αλλά και στην βιολογία. Και αν σε βοηθάει η εικόνα, μπορείς να σχηματίζεις το πρόβλημα ή την αντίδραση.
P.S ο τύπος n=m/Mr στη χημεία δεν θα λείπει ΠΟΤΕ(!)
 

Adgi

Νεοφερμένος

Η Adgi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Δεν μας δίνεις και πολλές πληροφορίες για το που στραβώνει το πράγμα και δεν γράφεις καλά. Δεν καταλαβαίνεις τις εκφωνήσεις ; Δεν ξέρεις να λύσεις τα θέματα; Δεν μπορείς θυμηθείς τύπους ; Δεν είσαι αρκετά γρήγορη στο να τα λύσεις; Τι πιστεύεις οτι ευθύνεται για τις επιδόσεις σου ;
Ναι, ισχύει αυτό και παράληψή μου. Με την θεωρεία και τους τύπους τα πάω καλά (ίσως να μην ξέρω την πρώτη αυτολεξεί αλλά γενικά εκεί δεν έχω ελλείψεις). Το θέμα μου είναι οι ασκήσεις στις οποίες απλά χάνομαι και δεν έχω ιδέα τι να κάνω. Τι το πιάνω από δω τι από κει περνάει μισή ώρα και δεν έχω λύσει ούτε το 1ο ερώτημα του Γ. Και όταν εν τελεί με βαράει κατακούτελα η θεία φώτιση μπας και γράψω τίποτα για να μην πω πως πήγε το 3ωρο χαράμι πηγαίνω από τη μια βλακεία στην όχι μόνο αριθμητικές του τύπου "4+2=8" αλλά και απλές μεθοδολογικές (είδε κάνεις την ανάλυση δυνάμεων και την τριβή πουθενά, γιατί εγώ όχι). Ξερω τι είναι, ξέρω και πως λύνονται τα επιμέρους ερωτήματα. Απλά δεν μπορώ να τα εφαρμόσω ούτε με την αστυνομία στα πλαίσια ενός διαγωνίσματος. Και δεν πρόκειται καν για ένα και δύο λάθη γιατί στο τέλος έχω κάνει κάθε πιθανό παράπτωμα και είναι για κλάματα όλο το θέμα.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.

calliope

Νεοφερμένος

Η calliope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Μην σε αποθαρρύνουν οι βαθμοι από τα διαγωνισματα! Εγω που εδωσα περσυ εγραφα αρκετα μετρια σε ολα τα προσομοιωτικα και τελικα τα πηγα πολύ καλυτερα πανελλήνιες (πχ έκθεση που παντα εγραψα 13 πήρα 15.7 στις πανελληνιες, αοθ και αεππ εγραφα 15-16 στο φροντ και στο τελος εγραψα 18-19.5)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Ναι, ισχύει αυτό και παράληψή μου. Με την θεωρεία και τους τύπους τα πάω καλά (ίσως να μην ξέρω την πρώτη αυτολεξεί αλλά γενικά εκεί δεν έχω ελλείψεις). Το θέμα μου είναι οι ασκήσεις στις οποίες απλά χάνομαι και δεν έχω ιδέα τι να κάνω. Τι το πιάνω από δω τι από κει περνάει μισή ώρα και δεν έχω λύσει ούτε το 1ο ερώτημα του Γ. Και όταν εν τελεί με βαράει κατακούτελα η θεία φώτιση μπας και γράψω τίποτα για να μην πω πως πήγε το 3ωρο χαράμι πηγαίνω από τη μια βλακεία στην όχι μόνο αριθμητικές του τύπου "4+2=8" αλλά και απλές μεθοδολογικές (είδε κάνεις την ανάλυση δυνάμεων και την τριβή πουθενά, γιατί εγώ όχι). Ξερω τι είναι, ξέρω και πως λύνονται τα επιμέρους ερωτήματα. Απλά δεν μπορώ να τα εφαρμόσω ούτε με την αστυνομία στα πλαίσια ενός διαγωνίσματος. Και δεν πρόκειται καν για ένα και δύο λάθη γιατί στο τέλος έχω κάνει κάθε πιθανό παράπτωμα και είναι για κλάματα όλο το θέμα.

Απο αυτά που μου λες, έστω και άθελα και ασυνείδητα σου, αντιλαμβάνομαι οτι κολλάς. Εν τέλει αγχώνεσαι, και κολλάς περισσότερο όσο περνάει η ώρα, με αποτέλεσμα να αγχώνεσαι περισσότερο κ.ο.κ.

Λοιπόν, μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν, ωστόσο. Υπάρχουν κάποια βασικά που μπορείς να εφαρμόσεις για να σε ενθαρρύνουν λίγο.Πρώτον όταν παίρνουμε το διαγώνισμα, διαβάζουμε όλα τα θέματα στα γρήγορα, και ξεκαθαρίζουμε ποια είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε κατευθείαν, και ποια θα ήταν καλύτερο να τα αφήσουμε για αργότερα. Έτσι εξασφαλίζεις γρήγορα κάποιες μονάδες, και έχεις αρκετό χρόνο να σκεφτείς όσα σε δυσκολεύουν.

Όσον αφορά σε μαθήματα όπως φυσική και χημεία δε, σε διαβεβαιώ οτι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυία κανείς, ούτε φαντασία για να γράψει άριστα. Αυτό που χρειάζεσαι όμως είναι πολύ εξάσκηση σε παρόμοιες ασκήσεις. Τόσο για λόγους εξοικείωσης, όσο και για λόγους ταχύτητας στο γράψιμο σε συνθήκες εξετάσεων.

Πες μας όμως το εξής, κάνεις φροντιστήριο ή ιδιαίτερα ;
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Δίνω φέτος πανελλήνιες (3ο πεδίο) και ομολογώ πως τα έχω βρει ολίγον μπαστούνια. Εννοείται πως παλιότερα υπήρχε ένας κάποιος στόχος (εδώ γελάει και ο κάθε πικραμένος, πρώτη και καλύτερη εγώ), ο οποίος σαφώς και εγκαταλείφθηκε λόγω της πλήρους ανικανότητάς μου να τον υλοποιήσω.

Μέχρι πρότινος το σκεπτικό μου ήταν απλά να περάσω κάπου (στην Αθήνα, άλλο ζόρι από κει), αλλά τις τελευταίες μέρες ακόμα και αυτό φαντάζει ένα φαντασιόπληκτο παιδιάστικο όνειρο.

Το μεγαλύτερό μου πρόβλημα αυτή τη στιγμή έγκειται στο γεγονός του ότι το διάβασμά μου, που βέβαια δεν φτάνει τα 18ωρα άλλων μαθητών αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση λίγο (τουλάχιστον έτσι νομίζω αλλά υπάρχει πάντα και η πιθανότητα να κάνω λάθος) δεν αποδίδει στο ελάχιστο και δεν μπορώ με κανένα τρόπο να εντοπίσω την αιτία. Ο χρόνος της μελέτης μου δεν φαίνεται να έχει ουδένα αντίκτυπο στις επιδόσεις μου: έχω δεν έχω λιώσει τα ομώνυμα βοηθήματα φυσικής, χημείας και βιολογίας πάλι τους ίδιους βαθμούς γράφω οι οποίοι εντοπίζονται συνήθως νοτιότερα της βάσης το μόνο που μου προκαλούν είναι απογοήτευση και λύπηση για το έρημο μάτι που χρειάστηκε να δει τα γραπτά μου για να διορθώσει. Ζήτημα άγχους δεν τίθεται.

Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα σχετικά με το τι οφείλω να κάνω για να τους αυξήσω (όχι σε αστρονομικά επίπεδα, αλλά να περάσω κι εγώ πουθενά), έχω εξαντλήσει όλες τις ιδέες που δύναται να μου προσφέρει η, συνήθως οργιάζουσα, φαντασία μου. Γι' αυτό άλλωστε και αποφάσισα να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τη δική σας. Κάντε την αγαθοεργία της ημέρας και δώστε καμία γιατί τελειώνει ο Γενάρης καΙ παλεύουμε να σώσουμε τα άσωτα 🙂🙂

Edit: πόσα ορθογραφικά μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος σε ένα σεντονοειδές post; Από ότι φαίνεται πολλά.
Hallo και καλησπέρα :D Νομίζω η φάση σου μου θυμίζει τον εαυτό μου όταν έδινα.Ένιωθα ακριβώς τα ίδια με εσένα και δε μπορούσα να καταλάβω που είμαι λάθος.
Αρχικά,θα σου πω ένα πράγμα.Όσοι λένε ότι διαβάζουν 18ωρα λένε ψέματα.Αλλά ακόμα και αααααν κάποιος λέει αλήθεια,δεν υπάρχει περίπτωση να μιλάμε για 18 ώρες αποδοτικού διαβάσματος.Σε αυτές τις 18 ώρες μπορεί να χάζευε τις 2,τις άλλες 2 να έβλεπε βλακείες στο yt με ανοιχτό το βιβλίο και πάει λέγοντας.Και εμένα κάτι συμμαθητές μου έλεγαν ότι διάβαζαν 10ωρα και εν τέλει δε πέρασαν πουθενά,ή πέρασαν σε φουλ χαμηλόβαθμες τύπου Διδυμότειχο κτλ.Μη κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι,κοίτα εσύ πόσο χρόνο σου παίρνει να κατανοήσεις κάτι.
Στο θέμα μας.Τι είναι αυτό που πιστεύεις ότι σε κάνει να μην αποδίδεις;Διαβάζεις πχ την εκφώνηση της φυσικής και παθαίνεις σοκ;Νιώθεις ότι είναι κινέζικα;Ξέρεις τους τύπους και απλά νιώθεις ότι δε μπορείς να τους εφαρμόσεις;Είδα ότι γράφεις πως τα πας καλά με τους τύπους και τη θεωρία αλλά στις ασκήσεις κολλάς.Μήπως αυτό οφείλεται σε έλλειψη συγκέντρωσης;Το έχεις σκεφτεί δηλαδή;Στο λέω επειδή κι εγώ δε μπορούσα να συγκεντρωθώ καθόλου στις ασκήσεις της φυσικής,θυμάμαι πολλές φορές να τις διαβάζω,κι ας ήταν πανεύκολες,και να λέω ώπα κάτσε τι κάνουμε εδώ,ενώ ήξερα όλα όσα χρειαζόταν η άσκηση.Κοιμάσαι καλά;Τρως καλά;Μπορείς να διαχειριστείς το υπόκωφο άγχος;(Λες πως δεν αγχώνεσαι αλλά πολλές φορές αγχωνόμαστε χωρίς να το εκδηλώνουμε).Για εμένα εκεί πηγάζει το πρόβλημα,εφόσον λες οτι δε διαβάζεις και λίγο.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top