bagiaka
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki love
Διάσημο μέλος


Στην περίπτωσή μου το φροντιστήριο είχε δίκιο

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lazmoisiades
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ASTRONIK999
Νεοφερμένο μέλος


Παιδιά το σχολείο είναι το παν απλώς το φροντιστήριο συμπληρώνε ιτο σχολείο. Το λέω επειδή είχα εξαίρετους καθηγητές και στο σχολείο και στο φροντιστήριοὈμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως αυτοί που διορθώνουν τα γραπτά των πανελλαδικών είναι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο σχολείο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3leni
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antigrafakias
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Θυμαμαι επισης περσυ στο σχολειο να εχουμε γραψει εκθεση, και η καθηγητρια μας να βαθμολογει τις εκθεσεις των παιδιων, αναλογα με τον γενικο βαθμο τους στην Β'Λυκειου! για παραδειγμα, σε εμενα εβαζε συνεχεια 90/100 (δεν ξερω αν το αξιζα, αλλα ο βαθμος ηταν παντα ο ιδιος), και στην απουσιολογο μας εβαζε απο 95-97/100 (!). Και μια μερα επειδη απορησα πως γινεται να γραφει τοσο, πηρα το γραπτο της για να το διαβασω και ειδα :
- Χάλια περίληψη, δεν υπήρχε καν σύνδεση των προτάσεων, παρά μόνο ένα τυποποιημένο "Στη συνέχεια, έπειτα, τέλος" (τη βαθμολογησε με 25/25)
- Εκθεση υπερβολικα μικρης εκτασης (4 παραγραφοι, 1 σελιδα Α4 με πολυ μεγαλα γραμματα) της οποιας το περιεχομενο ηταν ελλιπες (της εβαλε 47/50)
Φυσικα θυμωσα με την αντιμετωπιση αυτη, στο βαθος ομως του μυαλου μου χαρηκα γιατι σκεφτηκα οτι καλυτερα να περνω χαμηλους βαθμους στο φροντιστηριο (το πολυ 42/50 στην εκθεση, με την τοτε βαθμολογηση), παρα να περνω συνεχεια 18 και 19, και να μου ρθει στο τελος ενα 13-14 και να ψαχνομαι και να απορω!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antigrafakias
Εκκολαπτόμενο μέλος


Όντως υπάρχουν και αυτά τα φαινόμενα δεν είναι καθόλου σπάνια. Από προσωπική μου εμπειρία πάντως είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με τους καθηγητές και καθηγήτριες που είχα στο λύκειο στα θεωρητικά μαθήματα που με ενδιαφέρουν κιόλας (εννοείται πως υπήρξαν και κάποιες εξαιρέσεις στις συμπάθειες..!!) και ευελπιστώ να είναι ανάλογοι και φέτος που θα τους χρειαστώ και περισσότερο.Στο φροντιστηριο μας παντως, καθε αλλο παρα "ευνοικους" βαθμους δε βαζουν! Τσεκουρωνουν οπουν βρουν ευκαιρια, γιατι αυτο γινεται πανω κατω και στις πανελληνιες!
Θυμαμαι επισης περσυ στο σχολειο να εχουμε γραψει εκθεση, και η καθηγητρια μας να βαθμολογει τις εκθεσεις των παιδιων, αναλογα με τον γενικο βαθμο τους στην Β'Λυκειου! για παραδειγμα, σε εμενα εβαζε συνεχεια 90/100 (δεν ξερω αν το αξιζα, αλλα ο βαθμος ηταν παντα ο ιδιος), και στην απουσιολογο μας εβαζε απο 95-97/100 (!). Και μια μερα επειδη απορησα πως γινεται να γραφει τοσο, πηρα το γραπτο της για να το διαβασω και ειδα :
- Χάλια περίληψη, δεν υπήρχε καν σύνδεση των προτάσεων, παρά μόνο ένα τυποποιημένο "Στη συνέχεια, έπειτα, τέλος" (τη βαθμολογησε με 25/25)
- Εκθεση υπερβολικα μικρης εκτασης (4 παραγραφοι, 1 σελιδα Α4 με πολυ μεγαλα γραμματα) της οποιας το περιεχομενο ηταν ελλιπες (της εβαλε 47/50)
Φυσικα θυμωσα με την αντιμετωπιση αυτη, στο βαθος ομως του μυαλου μου χαρηκα γιατι σκεφτηκα οτι καλυτερα να περνω χαμηλους βαθμους στο φροντιστηριο (το πολυ 42/50 στην εκθεση, με την τοτε βαθμολογηση), παρα να περνω συνεχεια 18 και 19, και να μου ρθει στο τελος ενα 13-14 και να ψαχνομαι και να απορω!
Εξαρτάται το που θα πέσεις πάντα. Πάντως προσωπικά πιστεύω πως επειδή φέτος τα πράγματα ζορίζουν και οι καθηγητές του σχολείου να γίνονται πιο ζόρικοι.
Όσον αφορά δε την καθηγήτρια που προανέφερες, άμα την είχα εγώ θα την έδινα κουτουλίδι. Ειλικρινά τρελαίνομαι με κάτι τέτοιες φυσιογνωμίες που δε λέιπουν από όλα τα μαθήματα δυστυχώς. Αλλά αυτή είναι η πιάτσα, τι μπορούμε να κάνουμε;
Όσο για την ερώτηση του topic, πιστεύω πως ο κάθε μαθητής μπορεί να κρίνει κατά πόσο άξιζε ένας βαθμός που πήρε και βέβαια αν είναι αξιόπιστος ο βαθμολογητής ως άνθρωπος, ως άτομο και ως καθηγητής είτε αυτός είναι του φροντιστηρίου είτε του σχολείου.
Πάντως πιστεύω πως στις πανελλαδικές βαθμολογούν με πολύ μεγαλύτερη επιείκεια από όσο πιστεύουμε. Ίσως και γι' αυτό το λόγο είναι καλό που μας τσεκουρώνουν οι καθηγητάδες μας για να επιδιώκουμε πάντοτε ό,τι πιο κοντινό προς το εξαιρετικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος


Πάντως πιστεύω πως στις πανελλαδικές βαθμολογούν με πολύ μεγαλύτερη επιείκεια από όσο πιστεύουμε. Ίσως και γι' αυτό το λόγο είναι καλό που μας τσεκουρώνουν οι καθηγητάδες μας για να επιδιώκουμε πάντοτε ό,τι πιο κοντινό προς το εξαιρετικό.
Κι εγω το πιστευω αυτο, και ελπιζω να ισχυσει και στα γραπτα μου!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikouli17
Νεοφερμένο μέλος


Στο φροντιστηριο μας παντως, καθε αλλο παρα "ευνοικους" βαθμους δε βαζουν! Τσεκουρωνουν οπουν βρουν ευκαιρια, γιατι αυτο γινεται πανω κατω και στις πανελληνιες!
Θυμαμαι επισης περσυ στο σχολειο να εχουμε γραψει εκθεση, και η καθηγητρια μας να βαθμολογει τις εκθεσεις των παιδιων, αναλογα με τον γενικο βαθμο τους στην Β'Λυκειου! για παραδειγμα, σε εμενα εβαζε συνεχεια 90/100 (δεν ξερω αν το αξιζα, αλλα ο βαθμος ηταν παντα ο ιδιος), και στην απουσιολογο μας εβαζε απο 95-97/100 (!). Και μια μερα επειδη απορησα πως γινεται να γραφει τοσο, πηρα το γραπτο της για να το διαβασω και ειδα :
- Χάλια περίληψη, δεν υπήρχε καν σύνδεση των προτάσεων, παρά μόνο ένα τυποποιημένο "Στη συνέχεια, έπειτα, τέλος" (τη βαθμολογησε με 25/25)
- Εκθεση υπερβολικα μικρης εκτασης (4 παραγραφοι, 1 σελιδα Α4 με πολυ μεγαλα γραμματα) της οποιας το περιεχομενο ηταν ελλιπες (της εβαλε 47/50)
Φυσικα θυμωσα με την αντιμετωπιση αυτη, στο βαθος ομως του μυαλου μου χαρηκα γιατι σκεφτηκα οτι καλυτερα να περνω χαμηλους βαθμους στο φροντιστηριο (το πολυ 42/50 στην εκθεση, με την τοτε βαθμολογηση), παρα να περνω συνεχεια 18 και 19, και να μου ρθει στο τελος ενα 13-14 και να ψαχνομαι και να απορω!
τα εχω ζησει κι εγω αυτα και πλεον η αληθεια ειναι πως την εμπιστοσυνη που εχω στην καθηγητρια μου (γιατι κανω ιδιαιτερα) δεν την εχω σε κανεναν αλλον. εμπιστευομαι απολυτα την κριση της αλλα αυτο που πρεπει ολοι μας να λαμβανουμε υπ'οψην μας ειναι οτι η κριση του καθε ανθρωπου διαφερει οσο και η αποψη του για ενα γραπτο. σκεφτειτε οτι για πολλους μετραει ακομη και το ποσο καθαρο και προσεγμενο ειναι το γραπτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αλέξανδρος31750
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.