Α' Λυκείου και φροντιστήριο

giorgakiss

Νεοφερμένος

Ο giorgakiss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γεια σε όλους θα ήθελα να δω μερικές απόψεις στο θέμα των φροντιστηρίων/ιδιαίτερα,είμαι μαθητής της α λυκείου (ΓΕΛ) μέτριος δεν έχω αρχίσει κανένα φροντιστήριο επειδή δεν με έχει δυσκολέψει τπτ ακόμα ,αρκετές φορές δεν έχω καταλάβει τα μαθήματα αλλά τα καταλαβαίνω στην συνέχεια,οι φίλοι μου κάνουν αρκετά φροντιστήρια!
Από την στιγμή που δεν έχω μεγάλα κενά σε μαθήματα και τα καταλαβαίνω σχεδόν θα έπρεπε να πάω σε φροντιστήριο;
Να σημειωθεί ότι είμαι μαθητής μέτριος το γυμνάσιο το έβγαλα με 16 .
Αναι😅 αρκετοί λένε να αρχίσω από τώρα φροντιστήρια και ας μην έχω καθόλου πρόβλημα επειδή στην β λυκείου είναι πιο δύσκολα τα πράγματα!
 

Physicsstudent

Νεοφερμένος

Ο Physicsstudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γενικά η α λυκείου είναι πολύ πιο δύσκολη τάξη σε σχέση με το Γυμνάσιο. Η μέρα με την νύχτα βασικά. Αν θέλεις να επιλέξεις κατεύθυνση με μαθηματικά φυσική και χημεία. Αυτά που θα μάθεις στην α Λυκείου είναι πάρα πολύ βασικά για την γ Λυκείου. Αυτό πρέπει να το γνωρίζεις. Από εκεί και πέρα εγώ πιστεύω με ένα καλό βοήθημα στα μαθήματα ενδιαφέροντος σου. Και συστηματική μελέτη από μέρους σου. Δηλαδή να λύνεις τις ασκήσεις του βοηθήματος κλπ. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Αν είσαι θεωρητική κατεύθυνση δεν ξέρω πως θα πρέπει να προετοιμαστείς
 

giorgakiss

Νεοφερμένος

Ο giorgakiss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Η κατεύθυνση που θέλω να πάρω είναι η θετική ,σε ευχαριστώ πολύ
 

Physicsstudent

Νεοφερμένος

Ο Physicsstudent αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Και εγώ στο λύκειο ξεκίνησα φροντιστήριο. Γιατί δεν μπορούσα να κάτσω να διαβάσω μόνος μου.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.