Αρχαία: με αγχώνει η θεωρία αδίδακτου κειμένου (γραμματική - συντακτικό)

NickV123

Νεοφερμένος

Ο NickV123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι είμαι αγχωμένος. Αυτό είναι το καλοκαίρι πριν τις πανελλαδικες. Πέρα από όλα τα υπόλοιπα μαθήματα που μου λένε θα προλαβαω, ισχύει το ίδιο και για το αδίδακτο? Θα βρω χρόνο μέσα στη χρονιά να κανω επανάληψη το συντακτικο και τη γραμματικη, ή πρπει υποτίθεται να τα ξέρω σχεδόν τέλεια από πριν? Εγώ μεν το κανω επανάληψη τώρα, αλλά θα έχω χρόνο μες την χρόνια? Γιατί ναι η αλήθεια είναι πως δεν θα το θυμαμαι τελεια τα πάντα όλα από τη γραμματικη ή το συντακτικο μεχρι τις πανελλαδικες ακόμα και τώρα που τα κάνω.... Ενώ δεν έχω κενά, (μου λένε οτι είμαι καλός μαθητης) απλώς ξεχναω (πχ αν περάσει καιρός μπορεί να ξεχάσω τα ρηματα με τα οποία συντάσσεται η κατηγορηματικη μετοχη , τουλάχιστον κάποια από αυτα)... δεν είναι ότι τα έχω όλα καθαρά πάντα στο κεφάλι μου. Ο χρόνος περνάει...
 

Helen06

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 370 μηνύματα.
Για να μη τα ξεχνάς θέλει συνεχείς επαναλήψεις, οτι και αν είναι αυτό, όχι κάθε μέρα εντάξει αλλα΄σίγουρα θα βρεις χρόνο κάποια στιγμή 2-3 ωρίτσες (δε ξέρω πόσο παίρνουν αυτά) να τα κάνεις επανάληψη
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 305 μηνύματα.