Guest 968714

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι φοιτητής μεταγγραφής στο ΑΠΘ και προσπαθώ να κατανοήσω πως λειτουργούν τα ΑΜ στο ΑΠΘ για ένα προσωπικό μου project που αφορά την ταυτοποίηση φοιτητών. Γνωρίζω ότι υπάρχουν 2 είδη μητρώου, το ΑΠΜ και το ΑΜ. Εγώ ενδιαφέρομαι να μάθω για το ΑΜ όπως αναγράφεται στο πίσω μέρος του πάσου. Πιο συγκεκριμένα το ακριβές μοτίβο με το οποίο είναι γραμμένο(για τα περισσότερα πανεπιστήμια αποτελείται από κάποιον κωδικό που αντιστοιχεί στο τμήμα, έτος εισαγωγής και αριθμό εισαγωγής). Για παράδειγμα για το πανεπιστήμιο ΕΚΠΑ το μοτίβο του ΑΜ που αναγράφεται στο πάσο είναι [4 ψήφιος κωδικός τμήματος][4 ψηφιο έτος εισαγωγής][5 ψήφιος αριθμός εισαγωγής]. Οποιαδήποτε πληροφορία, όπως το αν το ΑΜ αποτελείται μόνο από αριθμούς και το τι μήκος έχει είναι πολίτιμη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας! 🤠
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,478 μηνύματα.
Αποτελείται μόνο από αριθμούς και μάλιστα 16.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Αποτελείται μόνο από αριθμούς και μάλιστα 16.
Yπάρχει κάποια συνάφεια με το έτος εισαγωγής κλπ ? Εμάς στο Πα.Πα για έτος εισαγωγής 2020 , το ΑΜ αρχίζει με 1084- , για μετεγγραφέντες εκείνης της χρονιάς είναι 1090- κλπ.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Οι κωδικοί είναι ίδιοι για όλα τα τμήματα(τα 4 digits).Δεν βγάζει το κάθε τμήμα διαφορετικά ΑΜ. Η διαφορά τους έγκειται στο έτος εισαγωγής(και στο αν προέρχεσαι από μετεγγραφή). Για το 2019 πχ το ΑΜ ξεκινάει με 1074- , για το 2018 με 1064- ,για το 2017 1054- κοκ.

↗️