Απαξίωση για καθηγητικές σχολές

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,883 μηνύματα.
Από πότε έχει το παιδαγωγικό απορρόφηση και σίγουρο μισθό; Από όσο γνωρίζω, εδώ και δεκαετίες έχει πάψει να ισχύει αυτό. Άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια; Ήρεμα και με ειλικρινή απορία ρωτάω.
νομίζω τελευταία σε παίρνουν πιο εύκολα ως αναπληρωτή!
 

Guest 201209

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Από πότε έχει το παιδαγωγικό απορρόφηση και σίγουρο μισθό; Από όσο γνωρίζω, εδώ και δεκαετίες έχει πάψει να ισχύει αυτό. Άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια; Ήρεμα και με ειλικρινή απορία ρωτάω.
Οxi ισα ίσα χαίρομαι για την απορία σου. :)

1) Υπάρχουν αρκετά κενά στη πρωτοβάθμια
2) Έχουν ανοίξει πολλά πεδία όπως η ειδική αγωγή και η παράλληλη
3) Εκτός ότι τους παίρνουν αναπληρωτές, τα τελευταία 2 χρόνια έκαναν αρκετούς διορισμούς δασκάλων.

Έχουν αλλάξει αρκετά τα δεδομένα. Το θέμα είνα ότι και εκεί σε 2-3 χρόνια θα ξανακολλήσει, γιατί έχουν όλοι συνηδειτοποιήσει ότι έχει απορρόφηση και θα πάνε να σπουδάζουν αυτό.

Η γνώμη μου είναι ότι λόγω δημογραφικού και λόγω συγχώνευσεις και κλέισιμο σχολείων , θα υπάρχει ένα θέμα τα επόμενα χρόνια
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Από πότε έχει το παιδαγωγικό απορρόφηση και σίγουρο μισθό; Από όσο γνωρίζω, εδώ και δεκαετίες έχει πάψει να ισχύει αυτό. Άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια; Ήρεμα και με ειλικρινή απορία ρωτάω.

Aνέκαθεν το Παιδαγωγικό είχε και έχει μια καλύτερη κινητικότητα σε προσωρινούς διορισμούς αναπληρωτών και με τις γνωστές μεθόδους κάποιοι μετά από κάποια χρόνια μονιμοποιούνται. Βέβαια χρησιμοποιείται και η λογική ότι ο δάσκαλος κάνει όλα τα μαθήματα οπότε είναι λογικό να διορίζονται περισσότεροι σε αντιστοιχία με τις επιστήμες-μαθήματα της μέσης εκπαίδευσης όπου σε κάθε μάθημα είναι 1 καθηγητής.

Επίσης ο μη διορισμός των κατάλληλων ανθρώπων και η απουσία συντονισμού διδακτικού έργου, οφείλεται στο γεγονός ότι σε κάθε σχολείο δεν υπάρχει υπεύθυνος ανθρωπίνου δυναμικού και οικονομικός manager όπου να συντονίζουν την λειτουργία της σχολικής μονάδας ως προς την επάρκειά της σε ανθρώπινο δυναμικό. Όσο οι διορισμοί θα γίνονται από το Υπουργείο γενικά με δομή σοβιετικού στρατιωτικού καθεστώτος όπου ο διορισμός "αποφασίζεται" σε λίστες επιτυχόντων από την κεντρική δομή και όχι από το σχολείο ανάλογα με τις ανάγκες του, θα παρατηρούνται αυτές οι παθογένειες.
 

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
3) Εκτός ότι τους παίρνουν αναπληρωτές, τα τελευταία 2 χρόνια έκαναν αρκετούς διορισμούς δασκάλων.
Αυτό συνέβει επειδή τα πέρσι και φέτος είχαμε πολλές μαζικές αποχωρήσεις δασκάλων λόγω συνταξιοδότησης. Τα επόμενα χρόνια αυτό θα κόψει και δεν θα ξαναχρειαστεί να γίνουν μαζικοί νέοι διορισμοί για 35 χρόνια. Στο σχολείο του γιου μου ο ΜΟ ηλικίας των διδασκόντων πρέπει να είναι πλεον γύρω στα 30.
 

Γατέχων

Νεοφερμένος

Ο Γατέχων αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σπάρτη (Λακωνία). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Πέθανε η κατσίκα του γείτονα από τα γέλια.
Για να βγάλεις 750 το μήνα, με 10 ευρώ την ώρα και 4 ώρες την εβδομάδα, θες 19 άτομα. Για να βρεις και να κρατήσεις για ένα χρόνο τα μισά από αυτά, θα σου φύγει ο απόπατος. Χώρια ότι θα πρέπει να βρίσκεις καινούργιο πελατολόγιο κάθε χρόνο...
Τα νούμερα ,κύριος, δεν είναι συμβατά μεταξύ τους, προφανώς ντρέπομαι να εξηγήσω το κραυγαλέο λάθος λογικής, Nuff said.
 

Νικολινα

Νεοφερμένος

Η Νικολινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Χωρίς παρεξήγηση Ελλάδα δεν είναι μόνο Αθήνα Θεσσαλονίκη . Το να υπάρχει ένα πανεπιστήμιο στην πόλη του βοηθάει ένα παιδι που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα ή δε θέλει να ξεσπιτωθεί να σπουδάσει .
Τα μορια της Σάμου είναι 9670 και όχι 6600 . Μιλάτε λοιπον για μια σχολή που έχει ταυτόχρονα δυο μειονεκτήματα . Δυστυχώς η οικονομική πραγματικότητα καθιστά δύσκολες τις σπουδές σε ένα τόσο απομακρυσμένο σημείο με πολύ ακριβά έξοδα διαμονής ( όπως σε όλη την Ελλάδα ) αλλά και πολύ ακριβά και χρονοβόρα έξοδα μετακίνησης για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα εκτός της Αθήνας γιατί συνδέεται μόνο με την Αθήνα . Ε δε μένουμε όλοι Αθήνα . Για να φτάσει το παιδι μου από την Καστοριά στη Σάμο πρέπει να πάρει το ΚΤΕΛ μέχρι Αθήνα - Κηφισός (έξι ώρες) και μετά μετρό για Πειραιά ή αεροδρόμιο αντίστοιχα για να φτάσει κάποια στιγμή μετά από πόσες ώρες και έξοδα κουβαλώντας τα μπαγκάζια του στη Σάμο . Το αντίστοιχο όμως ισχύει και για το παιδι από τη Σάμο που πέρασε Πάτρα πχ . Και δεν είναι λύση να υπάρχουν εστίες αν και σίγουρα θα ήταν βοηθητικό . Να σπουδάσει το στέλνω , όχι εξορια . Φαντάζομαι το ίδιο σκέφτεται και η Σαμιωτισα μητέρα .
Έχοντας κατά νου ότι δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να κρίνεται από μια άτυχη στιγμή στη ζωή του ας μην κοιταμε μόνο τα μορια του τελευταίου . Να κοιτάξουμε και τα μορια του πρώτου που είναι σχεδον 14000 και πέρναγε σε οποιοδήποτε άλλο μαθηματικό εκτός Αθήνας Θεσσαλονίκης. Όμως προτίμησε τη Σάμο προφανώς λόγω απόστασης . Γιατί σε αυτό το παιδι να μη δοθεί η δυνατότητα να σπουδάσει αυτό που του αρέσει . Στο πανεπιστήμιο θα ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι . Και αν όχι εκεί αργότερα στον επαγγελματικό του στίβο . Το πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο επαγγελματική αποκατάσταση παρόλο που εμείς οι γονείς το βλέπουμε έτσι . Είναι και γνώση . Και το να κλείνουν επαρχιακά πανεπιστήμια απλά αποκλείει ανθρώπους από αυτή τη γνώση
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top