Αν όχι Αρχαία και Λατινικά τότε τι;

phleidhs

Νεοφερμένος

Ο Πηλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Δυσκολεύομαι να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα.
Όμως, προσωπικά θα ήθελα Φιλοσοφία και Νεότερη Ευρωπαϊκή Ιστορία.
Υπάρχει κόσμος και πέρα από την Ελλάδα...
Η φιλοσοφία σαν μάθημα υπάρχει στην β' λυκείου.Το μάθημα της ιστορίας λίγο δύσκολο.Τι ακριβώς να μάθεις από την νεοευρωπαίκη ιστορία,γιατί όχι για την Μέση Ανατολή ή την Ασία.Άσε που το μάθημα της ιστορίας δεν τους ενδιαφέρει πολλούς μαθητές.
 

Guest 991793

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η φιλοσοφία σαν μάθημα υπάρχει στην β' λυκείου.
Πράγματι :)
Όμως, ο θεματοθέτης αναφέρεται στην κατεύθυνση.
Και σκέφτηκα πως ίσως είναι καλύτερο να διδάσκεται Φιλοσοφία στην κατεύθυνση.
Βέβαια, τα αρχαία ελληνικά της γ' λυκείου φιλοσοφικός λόγος είναι...
γιατί όχι για την Μέση Ανατολή ή την Ασία
Γιατί η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη :)
Άσε που το μάθημα της ιστορίας δεν τους ενδιαφέρει πολλούς μαθητές.
Έτσι όπως γίνεται, αναμενόμενο το βρίσκω.
Ας αλλάξει λοιπόν ο τρόπος διδασκαλίας και αξιολόγησης.
 

phleidhs

Νεοφερμένος

Ο Πηλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Μαθητής Α' γυμνασίου. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Πράγματι :)
Όμως, ο θεματοθέτης αναφέρεται στην κατεύθυνση.
Και σκέφτηκα πως ίσως είναι καλύτερο να διδάσκεται Φιλοσοφία στην κατεύθυνση.
Βέβαια, τα αρχαία ελληνικά της γ' λυκείου φιλοσοφικός λόγος είναι...
Δεν γνωρίζω τι αρχαία κάνουν στην Ανθρωπιστική αλλά σίγουρα τα αρχαία θα περιέχουν φιλοσοφικά κείμενα.Θα μπορούσε να έχουν Φιλοσοφία της σύγχρονης εποχής αντί για λατινικά.
Γιατί η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη :)
Έχεις δίκιο.Άλλα και η Ελλάδα έχει ερεθίσματα από την Μέση Ανατολή λόγου τουρκοκρατίας.Βέβαια η ιστορία της Ευρώπης έπαιξε σημαντικό ρόλο παγκοσμίως οπότε καλύτερα να μαθαίναμε για αυτή.
Έτσι όπως γίνεται, αναμενόμενο το βρίσκω.
Ας αλλάξει λοιπόν ο τρόπος διδασκαλίας και αξιολόγησης.
Αυτό είναι πρόβλημα από το γυμνάσιο ίσως και το δημοτικό.Κανένας δεν θέλει να μάθει απέξω 5 σελίδες ιστορία για έναν βαθμό ή αξιολόγηση.Η φιλοσοφία του μαθήματος αποτρέπει πολλά παιδιά στο να μάθουν ιστορία και από τι φαίνεται δύσκολα θα αλλάξει.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,249 μηνύματα.
Νομίζω οτι το ερώτημα του θεματοθέτη δεν έγινε καλά αντιληπτό.
Δεν λέει να καταργηθούν...λέει εαν καταργούνταν, τι θα "έπρεπε" να πάρει την θέση τους.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top