Αν ήσουν υπουργός παιδείας...

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Σε ποιο σημείο των προτάσεών μου φαίνεται ότι θα χρειαστούν χρήματα που το υπουργείο οικονομικών δε μπορεί να δώσει; Νομίζω ότι έχω συμπεριλάβει και πρόταση ειδικά γι'αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Αυτό ακριβώς γίνεται στο εξωτερικό, μάλιστα. Τα παιδιά εκεί δεν πηγαίνουν φροντιστήριο για έναν πολύ απλό λόγο. Οι εισαγωγικές εξετάσεις είναι εντελώς ανεξάρτητες από το σχολείο, με δική τους ύλη και πρώτα παίρνεις το απολυτήριο και μετά μπορείς είτε να δώσεις, είτε να κάνεις κάτι άλλο, είτε να επιλέξεις gap year για να ξεκουραστείς. Φυσικά και στο εξωτερικό για τις εισαγωγικές κάνουν εξτρά μαθήματα, αλλά επειδή δεν είναι συνδεδεμένες με ολόκληρη τάξη, η ύλη είναι πολύ μικρότερη, οι εξετάσεις είναι πολύ μικρότερες συνεπώς τα εξτρά μαθήματα δεν τα κάνουν για παραπάνω από λίγους μήνες. Η εφαρμογή των γνώσεων είναι δουλειά του επαγγελματία, θα διαφωνήσω. Δουλειά του μαθητή είναι να είναι πεπαιδευμένος, όχι εκπαιδευμένος.



Δεν έχω φτάσει ακόμη στο Κεφ. 4 του ΑΟΘ αλλά στοιχηματίζω ότι αν δεν υπάρχει ζήτηση, δεν θα υπάρχει και προσφορά. Ναι, θα μειωθεί η παραπαιδεία λοιπόν. Προφανώς εσύ θα είσαι η ηλίθια αν πας ν'ανοίξεις φροντιστήριο σε μια χώρα που κανένας δεν σκοπεύει να γραφτεί. Φαλήρισες...

Πολλούς μηδενισμούς κάνεις και δε μου αρέσει καθόλου. Αγνοείς τους πολλούς αξιόλογους καθηγητές που υπάρχουν και προσωπικά έχω συναντήσει. Το ξέρεις ότι υπάρχουν καθηγητές που πάνε 7 το πρωί στο σχολείο, κάνουν μια όγδοη ώρα εντελώς ανεπίσημα και αναπληρώνουν κενά καταλήψεων; Το ξέρεις ότι παρ'ολο που μονο το βιβλίο του ΟΕΔΒ θεωρείται νόμιμο εγχειρίδιο, υπάρχουν καθηγητές που κάθονται κι ανατρέχουν σε 20 εξωσχολικά προκειμένου να βρουν και να φέρουν ασκήσεις που προφανώς είναι αδύνατο να υπάρχουν σε ένα βιβλίο 300 σελίδων; Δεν είσαι εσύ λοιπόν αυτή που θα μηδενίσει, λυπάμαι. Ακόμη και οι βολεμένοι, μόλις μπει η αξιολόγηση που υποστηρίζω σθεναρά, θα τους κοπεί λίγο ο βήχας και θα κοιτάξουν τουλάχιστον να κάνουν αυτά για τα οποία πληρώνονται.
Τα σχολικά κτήρια είναι το λιγότερο που με απασχολεί. Κατ'αρχήν το πως θα είναι αυτά εξαρτάται μόνο απ'το Υπουργείο Οικονομίας και τους δήμους. Όχι από το Υπουργείο Παιδείας. Το καλό σχολείο το κάνουν οι μαθητές και εκ δευτέρου οι καθηγητές. Γι'αυτό και δεν κρίνω ποτέ ως "καλό" ή "κακό" κάποιο σχολείο ή και πανεπιστήμιο που βλέπω στις ΗΠΑ με πισίνες, τεράστιες εγκαταστάσεις, γήπεδα και μαλακίες. Μακάρι αυτά να έκαναν το καλό σχολείο...
Επίσης αγνοείς ότι υπάρχουν καλά βιβλία. Αν και αυτό είναι το λιγότερο γιατί αλλάζει εύκολα.

Σταμάτα λοιπόν να κάνεις σαν υστερικό θύμα του μιντιακού λαικισμού "δεν έχουμε να φάμε-όλα πάνε χάλια-το κράτος φταίει για όλα". Το έχεις ξανακάνει κι απ'οτι βλέπω σου αρέσει πολύ.



Αν ήμουν Υπουργός Παιδείας:
1) Θα προσέθετα ειδικές εξετάσεις εκπαιδευτικών πέρα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
2) Θα καταργούσα τη δυνατότητα των καθηγητών να δουλεύουν 4 ώρες και μετά να την κάνουν κι αντίθετα, τις ώρες που δεν θα δούλευαν, θα έπρεπε να κάνουν γραφική εργασία, ν'ασχολούνται με θέματα του σχολείου και να κάνουν επιμόρφωση. Στα πλαίσια αυτού, κατά το μήνα Ιούλιο επίσης θα ήταν υποχρεωμένοι να μη λουφάρουν, αλλά να επιμορφώνονται.
3) Θα εισήγαγα την αξιολόγηση καθηγητών από τους μαθητές ανώνυμα κι από ανεξάρτητο φορέα επιστημόνων. Η χαμηλή αξιολόγηση θα είχε ως αποτέλεσμα μετάταξη σε άλλο κλάδο του δημοσίου, η υψηλή θα είχε ως αποτέλεσμα τιμές στους καθηγητές αυτούς. Ως γνωστόν, η επιβράβευση είναι κίνητρο.
4) Θα περνούσα την οικονομική διαχείριση των σχολείων σε ειδική επιτροπή του Δημοσίου που θα είχε διαθέσιμο το 5% των εσόδων του κράτους κάθε χρόνο ώστε να επιτελέσει τις λειτουργίες της.
5) Θα εξέδιδα σαφή και συγκεκριμένα στανταρντ έκδοσης σχολικών βιβλίων και πλέον η έκδοση θα γινόταν στο ελεύθερο εμπόριο που θα αναγκάζονταν, λόγω ανταγωνισμού, να εκδίδουν καλά βιβλία. Κάθε καθηγητής θα ήταν υποχρεωμένος να συζητήσει με τους μαθητές του ποιο βιβλίο θα παρουν και γιατί. Με τον τρόπο αυτό θα εξαλειφθούν φαινόμενα φίμωσης άλλων απόψεων με τις οποίες δεν συμφωνώ, αλλά πρέπει ν'ακούγονται (πρώην βιβλίο 6ης δημοτικού Ιστορίας). Το κόστος των βιβλίων για ορισμένα χαμηλά εισοδηματικά κλιμάκια θα καλυπτόταν απευθείας από το Δημόσιο, όπως τα φάρμακα, ενώ για υψηλότερα εισοδηματικά κλιμάκια, θα καλυπτόταν από τους ίδιους και θα αφαιρούταν στο ακέραιο από την ετήσια φορολογία με προσκόμιση των αποδείξεων.
6) Θα μετέτρεπα το μηχανισμό των Πανελληνίων σε μηχανισμό διεξαγωγής εξετάσεων εισαγωγής μετά το λύκειο, με πλήρη αποσύνδεση από αυτό και μικρότερη εξεταστέα ύλη που δεν θα είναι φωτοκόπια του βιβλίου της Γ' λυκείου, αλλά θα καθορίζεται ως απαίτηση από μικρές ομάδες 10-20 παρεμφερών πανεπιστημίων κάθε φορά. Κατάργηση του ψυχοφθόρου έτους και διεξαγωγή των εξετάσεων κάθε τρεις ή τέσσερις μήνες.
7) Θα μετέτρεπα την εκπαίδευση σε υποχρεωτική 13 ετών από 10 που είναι σήμερα, ώστε να περιλαμβάνει και επίπεδο Λυκείου, είτε σαν γενική παιδεία λυκείου, είτε σαν τεχνική κατάρτιση.
8) Θα επέτρεπα σε ειδικευμένους καθηγητές που έχουν επιμορφωθεί κατάλληλα, να διδάσκουν στα δημοτικά σχολεία, στις μεγαλύτερες τάξεις.
9) Η σχολική χρονιά θα άρχιζε 5 Σεπτεμβρίου, θα έληγε 20 Ιουνίου, με 10-15 ημέρες εξετάσεις, μέχρι τις αρχές του Ιουλίου και διατηρώντας ως έχουν τις διακοπές του Πάσχα και των Χριστουγέννων, επιπλέον θα είχαμε: Τις δύο πρώτες εβδομάδες του Νοεμβρίου και την τελευταία Φεβρουαρίου με την πρώτη Μαρτίου ως περιόδους break.
10) Θα καταργούσα την διδακτέα ύλη και θα έβαζα γενικότερους στόχους του μαθήματος σε χρονοδιάγραμμα με υποχρέωση του καθηγητή να χρησιμοποιεί το βιβλίο ως εγχειρίδιο και όχι ως ευαγγέλιο.

Ναι ρε miv οκ, αλλά ερωτώ: Αν δεν κάνω λάθος, το 7% των εσόδων του κράτους πρέπει να επενδύονται στην Παιδεία. Θεωρείς τη χώρα ικανή σε αυτό το σημείο να το προσφέρει αυτό το ποσοστό? Και δε σε ρωτώ για να ''σου πάω κόντρα''. Σε ρωτώ για να μάθω με ποιά λογική τα θεωρούμε όλα τόσο απλά.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stargirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάνσυ:p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Καλά όλα αυτά. Πραγματικά καλά. Αλλά σαν πολλοί ιδεαλιστές δε μαζευτήκαμε εδώ μέσα?
Απλά θα πω πως όλα αυτά που θέλουμε να κάνουμε ως Υπουργοί, χρειάζονται κεφάλαια, χρήματα. Είπαμε όλα τα παραπάνω λοιπόν θεωρώντας αυτονόητη την άρτια συνεργασία μας με το Υπουργείο Οικονομικών. Ίσως ξεχάσαμε επίσης πως η οικονομία μίας χώρας δεν πρέπει να καλύψει μόνο τις ανάγκες της Παιδείας.
Συμφωνώ με τις αλλαγές που προτείνατε. Μη με παρεξηγήσετε, δεν το λέω με κακή διάθεση απλά σκοπός μου ήταν να υπενθυμίσω πως δεν είναι όλα ιδανικά. :bye:
Δε νομίζω σ'αυτά που ανέφερα να ανακατεύεται το Υπουργείο Οικονομικών....μίλησα για κατάργηση μαθημάτων και περισσότερες ώρες διδασκαλίας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ναι ρε miv οκ, αλλά ερωτώ: Αν δεν κάνω λάθος, το 7% των εσόδων του κράτους πρέπει να επενδύονται στην Παιδεία. Θεωρείς τη χώρα ικανή σε αυτό το σημείο να το προσφέρει αυτό το ποσοστό? Και δε σε ρωτώ για να ''σου πάω κόντρα''. Σε ρωτώ για να μάθω με ποιά λογική τα θεωρούμε όλα τόσο απλά.:bye:


Εγώ για το 5% μίλησα. Τώρα δίνει γύρω στο 4. Δεν ζητάω 15 όπως κάποια άσχετα κομματόσκυλα γιατί δεν γίνεται. Το 5 δεν είναι καθόλου υπερβολή πάντως και δεν το φτάνεις δύσκολα. Είναι παραμύθι ότι η Ελλάδα δεν έχει λεφτά. Κακοδιαχείριση έχει. Κακοδιαχείριση και αρπαχτή. Είναι δυνατόν να μη μπορεί η 10η πλουσιότερη χώρα της Ευρώπης με όχι πια και τον τόσο μεγάλο πληθυσμό, να δώσει 15-20 δις. ευρώ για να έχει ένα αξιοπρεπέστατο σύστημα παιδείας; Αλλά δε μένω στα λεφτά. Αυτό που πρέπει να προσεχτεί είναι κυρίως η διαχείριση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Εγώ για το 5% μίλησα. Τώρα δίνει γύρω στο 4. Δεν ζητάω 15 όπως κάποια άσχετα κομματόσκυλα γιατί δεν γίνεται. Το 5 δεν είναι καθόλου υπερβολή πάντως και δεν το φτάνεις δύσκολα. Είναι παραμύθι ότι η Ελλάδα δεν έχει λεφτά. Κακοδιαχείριση έχει. Κακοδιαχείριση και αρπαχτή. Είναι δυνατόν να μη μπορεί η 10η πλουσιότερη χώρα της Ευρώπης με όχι πια και τον τόσο μεγάλο πληθυσμό, να δώσει 15-20 δις. ευρώ για να έχει ένα αξιοπρεπέστατο σύστημα παιδείας; Αλλά δε μένω στα λεφτά. Αυτό που πρέπει να προσεχτεί είναι κυρίως η διαχείριση.

I see. Οκ με κάλυψες. :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ελπίζω να μην το λες ειρωνικά.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ελπίζω να μην το λες ειρωνικά.:P

Πίστεψέ με φίλε μου, αν κάτι απεχθάνομαι πραγματικά σε αυτή τη ζωή, αυτό είναι η ειρωνεία. :):bye:
Δες και θα καταλάβεις: :P

https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Θα αρκεστώ στο να παραθέσω ένα κομμάτι από ένα άλλο τόπικ. Έτοιμο ήρθε!:P

Είναι από εδώ:https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?p=1275276#post1275276

Ι. Θα καταργούσα τις πανελλήνιες εξετάσεις και θα εγκαθίδρυα ένα σύστημα σύμφωνα με το οποίο η πρόσβαση στα πανεπιστήμια θα ήταν ελεύθερη για το πρώτο έτος, στο τέλος του οποίο κάθε σχολή θα διεξήγαγε εξετάσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με τον προφορικό βαθμό θα καθόριζαν και την προαγωγή για το επόμενο έτος.
ΙΙ. Θα καθιστούσα ελέγχους στους δάσκαλους και τους καθηγητές, τόσο όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας τους όσο και την αντικειμενικότητα της βαθμολογίας.
ΙΙΙ. Θα απαγόρευα τη λειτουργία φροντιστηριακών ιδρυμάτων οποιασδήποτε ειδικότητας. Ίσως να ακούγεται λίγο φασιστικό, αλλά είναι απαραίτητο για τη γρήγορη εξυγίανση του συστήματος. Το φροντιστήριο έχει καθιερωθεί ως απαραίτητο στη συνείδηση του έλληνα - καιρός να το βγάλουμε.
ΙV. Θα παράτεινα τη λειτουργία του σχολείου ως τις 4 για το δημοτικό και ως τις 5 για το Γυμνάσιο-Λύκειο, με δυνατότητα επιλογής κατεύθυνσης από την Α' Λυκείου.
V. Θα εισήγαγα τα μαθήματα της ηθικής και πολιτιστικής αγωγής και της φιλοσοφίας ως υποχρεωτικά στη Βθμια εκπαίδευση.
VI. Θα καταργούσα τη δωρεάν παροχή βιβλίων (να μάθουμε να τα προσέχουμε και λίγο).
VII. Θα έφτιαχνα μια βιβλιοθήκη σε κάθε σχολείο.
VIII. Θα έδινα τη δυνατότητα προαιρετικής απαλλαγής από την Γ' Γυμνασίου μέχρι και τη Γ' Λυκείου για ένα οποιοδήποτε μάθημα εκτός από τη Νεοελληνική Γλώσσα/Έκθεση και τα Μαθηματικά. Αυτά για τα γενικής παιδείας πάντα.
ΙΧ. Θα αύξανα τον αριθμό των μαθημάτων επιλογής από 1 σε 2.
Χ. Τα Θρησκευτικά θα γινόταν μάθημα επιλογής από την Α' Γυμνασίου, ενώ στο Δημοτικό δε θα διδάσκονται καθόλου. Ριζική αναμόρφωση του περιεχομένου των βιβλίων.
ΧΙ. Εξοπλισμός του κάθε σχολείου με ντους. 30' για μετά τη Γυμναστική ώστε να μπορούμε να κάνουμε μάθημα στεγνοί και καθαροί.
ΧΙΙ. Θα γίνονταν σεμινάρια υποχρεωτικά για τους καθηγητές σε σχέση με την παιδοψυχολογία, την αντιμετώπιση της αταξίας στο σχολείο και τους τρόπους διδασκαλίας ΕΚΤΟΣ διδακτικών ωρών.
ΧΙΙΙ. Θα έδινα αύξηση στους εκπαιδευτικούς.
ΧΙV. Βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης γενικά.

Επίσης, τώρα που το σκέφτομαι, θα καθιέρωνα τη δυνατότητα διδασκαλίας ως και τριών ξένων γλωσσών, με υποχρεωτική την Αγγλική από το Δημοτικό, και τις δύο άλλες από το Γυμνάσιο και πάνω. Από το δεύτερο χρόνο διδασκαλίας μιας γλώσσας και μετά, θα έπρεπε ο κάθε μαθητής να διαβάζει τουλάχιστον 4 λογοτεχνικά βιβλία το χρόνο για την κάθε γλώσσα, ανάλογα του επιπέδου του. Αυτό θα ίσχυε και για τα ελληνικά. Η επιλογή των βιβλίων θα γινόταν μέσω μιας λίστας που δίδεται στο μαθητή, μαζί με περιλήψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Γιατί τους αραβικούς αριθμούς μου τους έκανες λατινικούς, άσχετο. Καλά, την επόμενη φορά θα γράφω α, β, γ, δ, ε, στ, η, θ, ια, ιβ, ιγ και τα σχετικά.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stargirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάνσυ:p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Κρουκ,εκεί που λες για τα Θρησκευτικά,γιατί να μη διδάσκονταν στο Δημοτικό?...πώς θα μάθαιναν τα παιδιά τη θρησκεία τους?
Τα βιβλία μπορούμε να τα προσέχουμε αν θέλουμε και δεν κάνουμε σαν βάνδαλοι, σκίζοντάς τα...αλλά και να τα πληρώναμε,δε νομίζω να άλλαζε κάτι...είτε δωρεάν είτε πληρωμένα θα τα χαλάμε...
Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια,η γνώμη μου είναι πως χρειάζονται οι πανελλήνιες...σκέψου πόσο άδικο θα είναι για τους καλούς μαθητές να μπαίνει όλη "η σάρα και η μάρα" εκεί μέσα και να κολοβαράνε...δεν έχω με κάποιον από σας τίποτα,μιλάω γενικά,γιατί παντού υπάρχουν κακοί μαθητές...
Επίσης,οι τρεις ξένες γλώσσες θα ήταν επιπλέον πίεση για ένα μαθητή....χρειάζονται μεν,αλλά πού να βρεθεί χρόνος για τόσα μαθήματα? Η Αγγλική ήδη διδάσκεται από το Δημοτικό.

Αυτά τα ολίγα είχα να σχολιάσω:p...χωρίς κακία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Γιατί μου αρέσουν οι λατινικοί αριθμοί:D.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όχι, δε μπορώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constantina!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Constantina! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 384 μηνύματα.
Στάργκερλ δε συμφωνώ καθόλου σ'αυτό που λες με τα βιβλία..
Αλλιώς θα τα μεταχειρίζονταν όλοι εάν ήξεραν πως θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stargirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νάνσυ:p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Στάργκερλ δε συμφωνώ καθόλου σ'αυτό που λες με τα βιβλία..
Αλλιώς θα τα μεταχειρίζονταν όλοι εάν ήξεραν πως θα πρέπει να πληρώσουν επιπλέον..
Είσαι σίγουρη? Η συμπεριφορά ενός ανθρώπου δεν αλλάζει. Αυτό έχω δει ως τώρα. Και νομίζω ότι δε θα σέβονταν το βιβλίο,ακόμα και δικό τους να ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δε νομίζω ότι ισχύει και πολύ αυτό. Δηλαδή μου λες ότι τα σχολικά βιβλία ξένων γλωσσών που πληρώνουμε, τα μεταχειριζόμαστε διαφορετικά απ'οτι του οργανισμού; Απλά όταν έχεις στον άλλον ένα βιβλίο 40 χρόνια γραμμένο από τους ίδιους και τους ίδιους παπάρες, θα βαρεθεί. Αν γίνουν λιγότερο...σχολικά τότε θα τα βλέπει με άλλο μάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constantina!

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Constantina! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 384 μηνύματα.
Αλλάζει, αλλάζει.. Αν τα κατέστρεφαν με το παραμικρό θα πλήρωναν τα μαλλιοκέφαλά τους για να τα ξαναγοράζουν. Όταν πρόκειται για προσωπικό συμφέρον και όφελος, ο άνθρωπος προσαρμόζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το παράδειγμά μου το είδες; Επίσης είναι αντισυνταγματικό να πληρώνεις βιβλία δημοσίας εκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Κρουκ,εκεί που λες για τα Θρησκευτικά,γιατί να μη διδάσκονταν στο Δημοτικό?...πώς θα μάθαιναν τα παιδιά τη θρησκεία τους?
Τα βιβλία μπορούμε να τα προσέχουμε αν θέλουμε και δεν κάνουμε σαν βάνδαλοι, σκίζοντάς τα...αλλά και να τα πληρώναμε,δε νομίζω να άλλαζε κάτι...είτε δωρεάν είτε πληρωμένα θα τα χαλάμε...
Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια,η γνώμη μου είναι πως χρειάζονται οι πανελλήνιες...σκέψου πόσο άδικο θα είναι για τους καλούς μαθητές να μπαίνει όλη "η σάρα και η μάρα" εκεί μέσα και να κολοβαράνε...δεν έχω με κάποιον από σας τίποτα,μιλάω γενικά,γιατί παντού υπάρχουν κακοί μαθητές...
Επίσης,οι τρεις ξένες γλώσσες θα ήταν επιπλέον πίεση για ένα μαθητή....χρειάζονται μεν,αλλά πού να βρεθεί χρόνος για τόσα μαθήματα? Η Αγγλική ήδη διδάσκεται από το Δημοτικό.

Αυτά τα ολίγα είχα να σχολιάσω:p...χωρίς κακία!

Στην ηλικία των 10-13 ετών, είναι καλύτερα το παιδί να επηρεάζεται το παιδί από τον περίγυρό του κατά το ελάχιστο δυνατό, όσον αφορά τη θρησκεία. Δεν υπάρχει "θρησκεία τους". Τα παιδιά δεν έχουν ακόμη αρκετά ολοκληρωμένη κοσμοθεωρία ώστε να μελετήσουν την οποιαδήποτε θρησκεία. Καταλαβαίνεις, ότι όταν μιλάω για ριζική αναμόρφωση του περιεχομένου των βιβλίων, εννοώ τη διδασκαλία, από τον πρώτο χρόνο κατά την οποία υφίσταται, διαφόρων κύριων θρησκειών στο μάθημα, μέσω αντικειμενικής παρουσίασης και αφιέρωσης ίσου χρόνου και βάρους για κάθε θρησκεία. Φυσικά, αυτό δεν πρόκειται να γίνει όταν η Εκκλησία επιβάλλει τα πιστεύω της...

Αν πρόσεξες τί έγραψα, μίλησα για δυνατότητα... Είπα πως μόνο τα Αγγλικά θα ήταν υποχρεωτικά.

Το με σας που αναφέρεται; Δεν είμαι καθόλου κακός μαθητής εγώ:P.

Οι "σάρα και οι μάρα" θα κοπούν από το πανεπιστήμιο και όχι από κάποιες χαζές εξετάσεις που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο σπουδών της κάθε σχολής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
...που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο σπουδών της κάθε σχολής.
Βασικές κι αυτονόητες γνώσεις είναι αυτά που κάνουμε στη Γ' Λυκείου για πολλά τμήματα πανεπιστημίων. Στο εξωτερικό σε ίδιας βαθμίδας εξετάσεις είναι πολύ πιο κατεβασμένο το επίπεδο όσον αφορά το αντικείμενο μελέτης. Μην έχεις την παραπάνω ιδέα. Το επίπεδο των Πανελληνίων είναι ίσως το μόνο πράγμα στο οποίο η Ελλάδα υπερτερεί έναντι πολλών πρωτοκλασάτων χωρών στο χώρο της Εκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Ναι, κάνουν το σχολείο πανεπιστήμιο. Σε διάφορα τμήματα π.χ. εκτός Φυσική, αλλά όπου γίνεται μάθημα Φυσικής ως μέρος του προγράμματος, κάνουν Νευτώνεια Φυσική... For mercy...

Εν πάση περιπτώσει, εγώ μίλησα για τις εξετάσεις. Για να γίνεις γιατρός, δε χρειάζεται να ξέρεις τέλεια μαθηματικά, όπως ούτε και για να γίνεις Βιολόγος. Για να γίνεις Μαθηματικός δε χρειάζεται να ξέρεις... Τεχνολογία επικοινωνιών ή Βιολογία ή Χημεία. Όπως και για να γίνεις Ψυχολόγος δε χρειάζεται να ξέρεις αρχαία. Για να γίνεις Καθηγητής Αγγλικής Φιλολογίας ή μεταφραστής, δε χρειάζεται να ξέρεις Ιστορία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top