Ανωτατοποίηση των ΤΕΙ

Ανωτατοποίηση των ΤΕΙ

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 39)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 14 35.9%
  • Κατά

    Ψήφοι: 23 59.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 2 5.1%

mixanikos

New member

Ο mixanikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Προς ομαλοτητα της συζητησης και δυνατοτητα παραθεσης σοβαρων αποψεων θα πρεπει να αναρτηθουν link με το εξης περιεχομενο:

1. Το νομοσχεδιο (η όπως αλλιως ονομαζεται) για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ που ισχυε μεχρι σημερα.
2. Το νομοσχεδιο που θελει να φερει ο Γαβρογλου για την συγχωνευση.
3. Τα επισημα εγγραφα που καθοριζουν τα δικαιωματα των διπλωματουχων ΤΕΙ και ΑΕΙ οπως οριζονταν πριν το καινουργιο νομοσχεδιο
4. Τα αντιστοιχα επισημα εγγραφα με το νεο νομοσχεδιο

Χωρις αυτα δεν μπορει να γινει τεκμηριωμενη συζητηση. Οποιος μπορει να τα βρει ας τα δημοσιευσει. Εγω τα ψαχνω αλλα δεν τα βρισκω. Μαλλον δεν ξερωπου να ψαξω.
 

Dr Nick

Επισκέπτης

D
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προς ομαλοτητα της συζητησης και δυνατοτητα παραθεσης σοβαρων αποψεων θα πρεπει να αναρτηθουν link με το εξης περιεχομενο:

1. Το νομοσχεδιο (η όπως αλλιως ονομαζεται) για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ που ισχυε μεχρι σημερα.
2. Το νομοσχεδιο που θελει να φερει ο Γαβρογλου για την συγχωνευση.
3. Τα επισημα εγγραφα που καθοριζουν τα δικαιωματα των διπλωματουχων ΤΕΙ και ΑΕΙ οπως οριζονταν πριν το καινουργιο νομοσχεδιο
4. Τα αντιστοιχα επισημα εγγραφα με το νεο νομοσχεδιο

Χωρις αυτα δεν μπορει να γινει τεκμηριωμενη συζητηση. Οποιος μπορει να τα βρει ας τα δημοσιευσει. Εγω τα ψαχνω αλλα δεν τα βρισκω. Μαλλον δεν ξερωπου να ψαξω.
Ακόμα και με αυτά δεν μπορείς να έχεις τεκμηριωμένη άποψη. Δυστυχως, οι περισσότεροι έχουν κόμπλεξ με αυτό το θέμα και οι μεν και οι δε, οπότε εδώ μέσα εκ των πραγμάτων δεν γίνεται σοβαρή συζητηση
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,030 μηνύματα.
Προς ομαλοτητα της συζητησης και δυνατοτητα παραθεσης σοβαρων αποψεων θα πρεπει να αναρτηθουν link με το εξης περιεχομενο:

1. Το νομοσχεδιο (η όπως αλλιως ονομαζεται) για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ που ισχυε μεχρι σημερα.
2. Το νομοσχεδιο που θελει να φερει ο Γαβρογλου για την συγχωνευση.
3. Τα επισημα εγγραφα που καθοριζουν τα δικαιωματα των διπλωματουχων ΤΕΙ και ΑΕΙ οπως οριζονταν πριν το καινουργιο νομοσχεδιο
4. Τα αντιστοιχα επισημα εγγραφα με το νεο νομοσχεδιο

Χωρις αυτα δεν μπορει να γινει τεκμηριωμενη συζητηση. Οποιος μπορει να τα βρει ας τα δημοσιευσει. Εγω τα ψαχνω αλλα δεν τα βρισκω. Μαλλον δεν ξερωπου να ψαξω.

Να το ΦΕΚ για τα επαγγελματικά των Διπλοματούχων. Εάν κάποιος βρει το Βασιλικό Διάταγμα του 1930, που όριζε τα επαγγελματικά έως σήμερα, να το ποστάρει, γιατί το θέλω και εγώ.

Αντικειμενικά τώρα, τι συζήτηση να κάνεις επί των νομοσχεδίων? Το ΦΕΚ για τους απόφοιτους Πολυτεχνείων είναι 24 σελίδες. Υπάρχουν 3 άτομα εδώ μέσα που ξέρουν να διαβάζουν νόμους, ο ένας από αυτούς γράφει μόνο στα πολιτικά, ο άλλος ασχολείται μόνο με ακαδημαϊκά και ο τρίτος είναι μόνιμα στην ενότητα του fun'n'chat. Και με τους νόμους και χωρίς τους νόμους, συζήτηση καφενείου κάνουμε, όποτε μιλάμε για 4ετείς και 5ετείς σπουδές μηχανικών.

Το βασικό πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν λέει στα παιδιά που μπαίνουν να σπουδάσουν ΤΕΙ Μηχανικών ότι ο Θεός τα έχει κατατάξει σε δεύτερη μοίρα. Όχι τι αλλάζει και τι μένει ίδιο με το προεδρικό διάταγμα...
 

mixanikos

New member

Ο mixanikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
ρχικα θα ηθελα να κανω καποιες γενικες παρατηρήσεις.

1ον. Στο άρθρο 2 παραγραφος 1.δ αναφέρεται μεταξύ άλλων το εξής:
<<Τα Α.Ε.Ι. έχουν ως αποστολή να ανταποκρίνονται στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας(...)>> Επομένως οποιοδήποτε ανωτατο ίδρυμα δεν ανταποκρίνεται στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας εχει παρεκτραπεί της αποστολης του. Λαμβάνοντας υπόψη την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας-στην οποία η εξεύρεση εργασίας αποτελεί μαρτύριο- και το πλήθος των Ανώτατων Ιδρυμάτων, με το αντίστοιχο πλήθος των Σχολων και των Τμημάτων τους, και θεωρώντας οτι μια εκ των αποστολών αυτων των Ιδρυματων ειναι η ανωτέρω όπως αναγράφεται στην κείμενη νομοθεσία αναρωτιέμαι το εξής: Πόσα από τα Ανωτατα Ιδρύματα που λειτουργούν εκπληρώνουν την αποστολή τους; Διότι αν μια χωρα εχει αναγκη παραδειγματος χαριν για 1000 μηχανικους ετησιως και τα Ιδρυματα εχουν ετησια εκροή 3000 μηχανικών τότε 2000 μηχανικοι εξ ορισμού θα μείνουν χωρις εργασία.

2.ον Η συζητηση περι της συγχωνευσεως ΤΕΙ-ΑΕΙ, σε επίπεδο προπτυχιακων φοιτητων τουλαχιστον,κατα την γνωμη μου, κινδυνευει να χασει το περιεχομενο της διοτι συχνα το θεμα μετατιθεται σε μια άσκοπη συζητηση που εχει να κανει με το κατα ποσο το ποιοτικο επιπεδο εκπαιδευσης που λαμβανουν οι φοιτητες των ΤΕΙ ειναι ίσο η προσεγγίζει ικανοποιητικά το ποιοτικό επίπεδο εκπαίδευσης που λαμβανουν οι φοιτητες των ΑΕΙ. Θεωρω την συζητηση αυτη και το διλημμα που προκύπτει εξ αυτής τελειως ανουσιο στην παρουσα φαση. Και αυτό διότι το ζητημα αυτό έχει ήδη λυθεί ,τουλάχιστον νομικά, καθως τοσο τα πανεπιστήμια όσο και τα ΤΕΙ χαρακτηρίζονται επισημως ανωτατα ως προς το ποιοτικο επιπεδο της εκπαιδευσης τους. Το αν αυτο ανταποκρίνεται στην πραγματικοτητα ή όχι ειναι ενα τελειως διαφορετικο θεμα. Κατα την δικη μου αποψη, η εξισωση αυτη ειναι τελειως απαραδεκτη και δεν ανταποκρινεται σε καμια πραγματικοτητα. Η κατοχυρωση αυτη απο πλευρας ΤΕΙ οφείλεται σε πολιτικα αίτια. Υπηρξε γενικα μια αποφαση που ικανοποιησε πολλους αλλα δεν ωφελησε κανεναν. Για χαρη της Ιστοριας αναφερω οτι πριν την κυβερνηση Παπανδρεου του 81 τον ρολο του ΤΕΙ εφεραν τα ΚΑΤΕΕ διετους φοιτησης και αναλογου κυρους και εργασιακων δικαιωματων διπλωματος τα οποια αντικαταστάθηκαν εν ριπη οφθαλμου προς τερψη των τοτε τεχνολογων φοιτητων που εκφραστηκε εν συνεχεια με την πολυτιμη ψήφο τους στην εν λογω κυβερνηση. Ανεξαρτητα ομως των δραματικων αυτων αποφασεων στον χωρο της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης, σημερα οφειλουμε να προχωρησουμε εχοντας αυτο το δεδομενο. Την εξισωση δηλαδη των ΤΕΙ και Πανεπιστημίων ως προς το επιπεδο της εκπαιδευσης τους το οποιο χαρακτηριζεται ως ανατωτο και στα δυο ιδρυματα. Παρολα αυτα, στο αρθρο 4 παραγραφος 2 αναφερεται ότι: << (...)τα Τ.Ε.Ι. εστιάζουν στις εφαρμογές των σύγχρονων επιστημών, της τεχνολογίας και των τεχνών συνδυάζοντας την ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου σπουδών με την υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση>>>. Επομενως, τα δυο ανωτατα αυτα ιδρυματα επιτελουν διαφορετικο σκοπο. Εμφαση θα πρεπει να δοθει οτι το θεωρητικο υποβαθρο των ΤΕΙ χαρακτηριζεται καταλληλο ως προς την εφαρμογη των συγχρονων επιστημων κλπ. Καταλληλο.Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο. Εχουμε λοιπον δυο Ιδρυματα που επιτελουν διαφορετικο σκοπο. Αυτο φυσικά, εκφραζεται και στις εργασιακες σχεσεις. Για παραδειγμα, εαν μιλησουμε για μηχανικους, πρεπει να υπαρξει ενας μηχανικος ο οποιος αναλαμβανει την μελετη του σχεδιου το οποιο και υπογραφει αναλαμβοντας κατα τον τροπο αυτον και την σχετικη ευθυνη , εν συνεχεια πρεπει να υπαρξει ενας τεχνολογος μηχανικός (αποφοιτος ΤΕΙ) ο οποιός επιφορτιζεται με την επιβλεψη του τεχικου εργο και την οργανωση και διαχειρηση των εξειδικευμενων η ανειδικευτων εργατων που επιστρατευονται για την αποπερατωση ενος εργου. Σε ακαδημαικό επίπεδο, ο διακριτός ρόλος των δυο Ιδρυμάτων εκφράζεται με τον εξης τρόπο: Τα Πανεπιστημια οφειλουν να παραξουν καινουργια γνωση ενω τα αντιστοιχα ΤΕΙ καλουνται να εφαρμοσουν την παραγόμενη απο τα Πανεπιστημια γνωση χωρις να συμβαλλουν στην διαδικασια παραγωγης καινουργιας γνωσης.
Ευκολα καταλαβαινει κανεις, ότι οι αποφοιτοι τοσο των Πανεπιστημιων οσο και των ΤΕΙ απαιτουνται για την ομαλη λειτουργια μιας οργανωμενης κοινωνιας γεγονος που πηγαζει απο την διαπιστωση οτι η γνωση χωρις πρακτικη εφαρμογη ειναι αχρηστη ενω η πρακτικη εφαρμογη χωρις την γνωση ειναι αδυνατη(τουλαχιστον στον τεχνολογικο τομεα). Τα προβληματα προκυπτουν κατα την δικη μου αποψη, απο την ταση των φοιτητων των ΤΕΙ και απο την αδικαιολογητη μανια τους να μοιασουν οσο το δυνατον περισσοτερο στα Πανεπιστημια. Την επιθυμια αυτη, διαφοροι πολιτικοι την εκματαλλευονται για την δημιουργια δεξαμενης ψηφων. Σε καθε περιπτωση, η επιθυμια των ΤΕΙ να μοιασουν στο Πανεπιστημιο - επιθυμια που την διαισθανεται κανεις να διαχεεται στον χωρο διαβαζοντας τα post αυτης της δημοσιας συζητησης- δειχνει αυτη καθεαυτη, οτι οι φοιτητες των ΤΕΙ δεν εχουν συνειδητοποιησει στο ελαχιστο τον ρολο που καλουνται να διαδραματισουν. Οι ιδιοι υποτιμουν τον ρολο τους απο την στιγμη που δεν τον αποδεχονται.

Ένα τελευταιο σχολιο. Αναγνωριζω ότι οι προσωπικες μαρτυριες και εμπειριες του καθενος σχετικα με το επιπεδο εκπαιδευσης και το επιπεδο εξετασεων των φοιτητων ΤΕΙ δεν μπορει να αποτελεσει σοβαρο επιχειρημα προς αποδειξη της κατωτερης εκαπιδευσης που λαμβανεται στα ΤΕΙ συγκρινομενη με αυτη των Πανεπιστημιων. Ομως, δεικτης για το επιπεδο μιας σχολης ειναι σαφως το επιπεδο των φοιτητων της. Φυσικα υπαρχουν και αλλοι δεικτες αλλα θα σταθω στο επιπεδο των φοιτητων για δυο λογους. Πρωτον, επειδη ειναι ευκολα διαπιστωσιμος και δευτερον επειδη κατα την γνωμη μου ο δεικτης που σχετιζεται με το επιπεδο των φοιτητων εχει πολυ μεγαλο συντελεστη βαρυτητας. Φοβερη και αμεσως εξαγομενη ενδειξη για το επιπεδο των φοιτητων του ΤΕΙ ειναι τα μορια εισαγωγης τους. Πλειοψηφικα, τα μορια εισαγωγης των ΤΕΙ ειναι κατω απο την βαση ενω και παλι κατα πλειοψηφια οι φοιτητες εισαγωγης σε ΤΕΙ τεχνολογιας εχουν γραψει ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ σε μαθηματικα. Τα οποια μαθηματικα περιεχουν σαν υλη απλο διαφορικο και ολοκληρωτικο λογισμο!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top