Ανοίγει εκ νέου ο διάλογος για την παιδεία

mord79

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αnνa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Ναι αφού δεν συνέβη σε μένα και σε τόσους άλλους γιατί δεν είμαι η μόνη κάποιος λόγος δεν υπήρχε?Τι είμαι alien?Και αφού η δραστηριότητα ξεκινάει στο Γυμνάσιο ας τα μάθει στο Γυμνάσιο.

Όταν σταματάει να τριγυρνάει στο μυαλό του η ιστορία με τις μελισσούλες και τον πελαργό που είναι κάτι εντελώς αθώο και έρχεται η πραγματικότητα που είναι τελείως διαφορετική τότε χάνεται η αθωότητα.


και γιατί συμβαίνει αυτό?


Λοιπον
Το θεμα ειναι οτι και πριν το γυμνασιο θα ξερει και επειδη δε θα του τα εχει μαθει καποιος με το σωστο τροπο θα μπορει να κανει οτι εικασιες θελει ασχετες με την πραγματικοτητα.
Επισης με το να υπαρχει πληροφορηση για το σεξ στο σχολειο ο στοχος ειναι να ΜΗΝ υπαρχουν οι ιστοριες με πελαγους, μελισσουλες, η οτι αλλο.
Το σεξ ΕΙΝΑΙ εντελως αθωο... Ειναι οτι πιο φυσικο, γλυκο και τρυφερο αναμεσα σε δυο ανθρωπους... Την αθωοτητα του την χανει το παιδι οταν ξαφνικα στα 14 του μαθαινει τι γινεται και θελει να δοκιμασει γιατι ειναι κατι καινουριο και εξτριμ... οτανξερει τι ειναι και το εχει απομυθοποιησει και δεν ντρεπεται να μιλησει γιαυτο δε θα χουμε προβληματα.

Επισης κατι που νομιζω οτι δεν εχεις καταλαβει...
Τα παιδια θα δε θα μαθαινουν στο δημοτικο για προφυλακτικα και sex toys.
Θα τους γινεται μια ομαλη εισαγωγη σε μια απο τις πιο φυσικες πραξεις του ανθρωπου με καταλληλες εικονες, παιχνιδιαρικα βιβλια κτλ Υπαρχουν ειδικοι τροποι για να μιλησεις για αυτο το θεμα σε τετοιες ηλικιες...

Τελος, δε ξερω γιατι με ρωτας.. υποθετω οτι θελεις να καταληξεις καπου, so please help me:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Είμαι της άποψης ότι όσο πιο νωρίς μαθαίνει κανείς -για- κάτι και διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες, τόσο πιο δύσκολα μπορεί να πέσει θύμα των κοινωνικών ταμπού και της δήθεν ηθικής που κυριαρχεί (ή έστω και αργότερα να είναι πιο εξοπλισμένο ώστε να τα αντιμετωπίσει).

Η πράξη αυτή καθεαυτή είναι απολύτως φυσική, ούτε διεστραμμένη ούτε μη αθώα ούτε προσβλητική προς τη φύση και τον άνθρωπο. Σημασία έχει πως διδάσκεται το σεξ.
Σε μία κοινωνία γεμάτη ταμπού, όπου τα παιδιά έχουν τα πρώτα ερεθίσματα τους από πορνοπεριοδικά και τσοντο-site (τα οποία μάλιστα απευθύνονται σε ενηλίκους), όπου η πλειοψηφία των λέξεων που θεωρούνται προσβλητικές και... αστείες είναι σεξουαλικού και σεξιστικού χαρακτήρα (άλλη μία απόδειξη της ταμπού θέσης που κατέχει το σεξ), είναι αναπόφευκτο εν τέλει να πάρει τη θέση της ανήθικης και ενάντιας στην αθωότητα πράξης.
Μόνο ο άνθρωπος άλλωστε θα μπορούσε να προσδίδει επιπλέον ιδιότητες / χαρακτηριστικά στις φυσικές πράξεις και να τις συνδέσει με έννοιες μεγάλης σημασίας για την κοινωνία του (αθωότητα, ηθική, προσβολή).

Να δοθούν όσο το δυνατόν πιο νωρίς ερεθίσματα στα παιδιά να σκεφτούν λίγο παραπάνω γι΄αυτό το θέμα.

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δηλαδή αν δεν μάθουν τα παιδιά στα 11 και μάθουν στα 14 θα το αντιμετωπίζουν ως ταμπού μετά?Γιατί?

Αυτό που λέει ο Πέτρος:

Είμαι της άποψης ότι όσο πιο νωρίς μαθαίνει κανείς -για- κάτι και διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες, τόσο πιο δύσκολα μπορεί να πέσει θύμα των κοινωνικών ταμπού και της δήθεν ηθικής που κυριαρχεί (ή έστω και αργότερα να είναι πιο εξοπλισμένο ώστε να τα αντιμετωπίσει).

Η πράξη αυτή καθεαυτή είναι απολύτως φυσική, ούτε διεστραμμένη ούτε μη αθώα ούτε προσβλητική προς τη φύση και τον άνθρωπο. Σημασία έχει πως διδάσκεται το σεξ.
Σε μία κοινωνία γεμάτη ταμπού, όπου τα παιδιά έχουν τα πρώτα ερεθίσματα τους από πορνοπεριοδικά και τσοντο-site (τα οποία μάλιστα απευθύνονται σε ενηλίκους), όπου η πλειοψηφία των λέξεων που θεωρούνται προσβλητικές και... αστείες είναι σεξουαλικού και σεξιστικού χαρακτήρα (άλλη μία απόδειξη της ταμπού θέσης που κατέχει το σεξ), είναι αναπόφευκτο εν τέλει να πάρει τη θέση της ανήθικης και ενάντιας στην αθωότητα πράξης.
Μόνο ο άνθρωπος άλλωστε θα μπορούσε να προσδίδει επιπλέον ιδιότητες / χαρακτηριστικά στις φυσικές πράξεις και να τις συνδέσει με έννοιες μεγάλης σημασίας για την κοινωνία του (αθωότητα, ηθική, προσβολή).

Να δοθούν όσο το δυνατόν πιο νωρίς ερεθίσματα στα παιδιά να σκεφτούν λίγο παραπάνω γι΄αυτό το θέμα.

-petros
-----------------------------------------
Η παραπληροφόρηση και η αφελής αντιμετώπιση του θέματος είναι πολύ πιο επικίνδυνη από τη δήθεν "απώλεση" της αθωότητας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
οταν σου λενε τα 13 χρονα και τα 15 χρονα.
"σε γα...ω ρε" ή "ελα παρε μου ενα τσι......κι" για να κοροιδεψουν το ενα το αλλο δειχνει οτι δεν αντιμετωπιζουν το σεξ ουτε σοβαρα, ουτε χωρις ταμπου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
SoZi δες εδω https://extension.missouri.edu/publications/DisplayPub.aspx?P=GH6002

Three to four years

Characteristics of sexual development

Three- and four-year-olds are curious about where babies come from.

They explore other children's and adults' bodies because of their curiosity. "Playing doctor" and pretending to be mommy or daddy become more common activities.

They have increased interest in the differences between adults' and children's bodies.
By age four, girls may become intensely attached to their fathers and boys to their mothers.

Children begin to have a sense of modesty and can begin to understand the difference between private and public behavior.

For many children, genital touching increases, especially when they are tired or upset.

Three- and four-year-olds still have a concern about elimination and frequently use words that refer to bowel movements and urination.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Είμαι της άποψης ότι όσο πιο νωρίς μαθαίνει κανείς -για- κάτι και διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες, τόσο πιο δύσκολα μπορεί να πέσει θύμα των κοινωνικών ταμπού και της δήθεν ηθικής που κυριαρχεί (ή έστω και αργότερα να είναι πιο εξοπλισμένο ώστε να τα αντιμετωπίσει).
Θεωρείς ότι τα παιδιά του Δημοτικού έχουν την απαραιτητή κριτική ικανότητα για ένα τόσο επίμαχο και σημαντικό θέμα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση;Εγώ πάντως όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Γι' αυτό και πρέπει να προφυλαχθούν από την παραπληροφόρηση και την άγνοια που τους διακρίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Γι' αυτό και πρέπει να προφυλαχθούν από την παραπληροφόρηση και την άγνοια που τους διακρίνει
Με το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής;Πιστεύω ότι θα τους μπέρδευε ακόμη περισσότερο και ειδικά στην ηλικία που είναι.
Η γνώση πάνω στο θέμα του σεξ είναι απαραίτητη άλλα πρέπει να γίνεται και στη σωστή ηλικία(θεωρώ μικρή ηλικία την ηλικία των 9-10 ετών) από ειδικευμένο προσωπικό με τα κατάλληλα βιβλία.Αν δεν τηρηθούν αυτές οι προυποθέσεις είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν τα παιδιά σε παρανοήσεις με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Θεωρείς ότι τα παιδιά του Δημοτικού έχουν την απαραιτητή κριτική ικανότητα για ένα τόσο επίμαχο και σημαντικό θέμα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση;Εγώ πάντως όχι.

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Όντως τα παιδιά δημοτικού δεν έχουν την απαιτούμενη κριτική ικανότητα. Μην στέκεσαι όμως εκεί. Για να αποκτήσουν την δυνατότητα της κρίσης πρέπει πρώτα να τους δοθεί το έναυσμα, η αρχή. Η γνώση είναι η δύναμη, είναι αυτή η αρχή που θα τους ωθήσει αργότερα να κρίνουν ώριμα τις πράξεις τους. Και όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε ο Crookshanks,

Γι' αυτό και πρέπει να προφυλαχθούν από την παραπληροφόρηση και την άγνοια που τους διακρίνει.
-----------------------------------------
Με το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής;Πιστεύω ότι θα τους μπέρδευε ακόμη περισσότερο και ειδικά στην ηλικία που είναι.
Η γνώση πάνω στο θέμα του σεξ είναι απαραίτητη άλλα πρέπει να γίνεται και στη σωστή ηλικία(θεωρώ μικρή ηλικία την ηλικία των 9-10 ετών) από ειδικευμένο προσωπικό με τα κατάλληλα βιβλία.Αν δεν τηρηθούν αυτές οι προυποθέσεις είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν τα παιδιά σε παρανοήσεις με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα.

Πρόσεξε μην μπερδεύεις την ιδέα με τον τρόπο εφαρμογής της. Πρώτα πάει το ένα κι ύστερα ακολουθεί το άλλο. Τώρα συζητάμε για την ορθότητα της ιδέας. Το καταπόσο αυτή θα ήταν εφικτή ας το θίξουμε αλλού. Άλλωστε, ποτέ μην προδιαγράφεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Θεωρείς ότι τα παιδιά του Δημοτικού έχουν την απαραιτητή κριτική ικανότητα για ένα τόσο επίμαχο και σημαντικό θέμα όπως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση;Εγώ πάντως όχι.
Στο σχολείο και ειδικά στο δημοτικό αναπτύσσεται η κριτική τους ικανότητα και αυτός είναι και ο στόχος των εκπαιδευτικών. Δεν ξεκινάς να διδάξεις κάτι από το μηδέν με τη παραδοχή ότι οι μαθητές σου δε διαθέτουν την κριτική ικανότητα να το κατανοήσουν και εν τέλει θεωρείς άσκοπη την κίνησή να τους διδάξεις. Να αναπτύξεις την κριτική τους ικανότητα επιδιώκεις. Ό,τι μπορεί το κάθε παιδί, θα κατανοήσει.
Οι μαθητές θα πληροφορηθούν και θα τους δοθεί μία εισαγωγή πάνω στον τομέα του σεξ και της αναπαραγωγής.

Με το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής;Πιστεύω ότι θα τους μπέρδευε ακόμη περισσότερο και ειδικά στην ηλικία που είναι.
Η γνώση πάνω στο θέμα του σεξ είναι απαραίτητη άλλα πρέπει να γίνεται και στη σωστή ηλικία(θεωρώ μικρή ηλικία την ηλικία των 9-10 ετών) από ειδικευμένο προσωπικό με τα κατάλληλα βιβλία.Αν δεν τηρηθούν αυτές οι προυποθέσεις είναι πολύ πιθανό να οδηγηθούν τα παιδιά σε παρανοήσεις με ακόμη χειρότερα αποτελέσματα.
Γιατί θα τους μπέρδευε περισσότερο;
Ίσα ίσα που ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει να τους λύσει τις όποιες απορίες.

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Όντως τα παιδιά δημοτικού δεν έχουν την απαιτούμενη κριτική ικανότητα. Μην στέκεσαι όμως εκεί. Για να αποκτήσουν την δυνατότητα της κρίσης πρέπει πρώτα να τους δοθεί το έναυσμα, η αρχή. Η γνώση είναι η δύναμη, είναι αυτή η αρχή που θα τους ωθήσει αργότερα να κρίνουν ώριμα τις πράξεις τους. Και όπως πολύ εύστοχα παρατήρησε ο Crookshanks
Ναι συμφωνώ αλλά για να μπορείς να αξιοποιείσεις σωστά τη γνώση πρέπει κατ αρχάς να έχεις κριτική σκέψη κάτι που τα παιδιά του Δημοτικού δεν πιστεύω ότι κατέχουν.
Καταλληλότερη τάξη για τη σεξουαλική αγωγή κατ εμέ είναι η Β-Γ Γυμνασίου.

Πρόσεξε μην μπερδεύεις την ιδέα με τον τρόπο εφαρμογής της. Πρώτα πάει το ένα κι ύστερα ακολουθεί το άλλο. Τώρα συζητάμε για την ορθότητα της ιδέας. Το καταπόσο αυτή θα ήταν εφικτή ας το θίξουμε αλλού. Άλλωστε, ποτέ μην προδιαγράφεις
Είναι αλληλένδετα αυτά τα 2.Η ιδέα και ο τρόπος εφαρμογής.Για την ορθότητα της ιδέας δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί, η σεξουαλική παιδεία είναι απαραίτητη και εξαιρετικά σημαντική.Αυτό που πρέπει να συζητηθεί είναι ο τρόπος εφαρμογής και φυσικά το θέμα της ηλικίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ναι συμφωνώ αλλά για να μπορείς να αξιοποιείσεις σωστά τη γνώση πρέπει κατ αρχάς να έχεις κριτική σκέψη κάτι που τα παιδιά του Δημοτικού δεν πιστεύω ότι κατέχουν.
Καταλληλότερη τάξη για τη σεξουαλική αγωγή κατ εμέ είναι η Β-Γ Γυμνασίου.

Όχι. Η κριτική σκέψη δεν προκύπτει με παρθενογένεση. Αντίθετα καλλιεργείται συνεχώς μέσα από την γνώση, από την ανανέωσή της και τον εμπλουτισμό της. Αν λοιπόν το άτομο δεν μελετήσει και δεν έρθει σε επαφή από μικρή ηλικία με το αντικείμενο τότε τα taboo και τα στερεότυπα νομίζω παραμένουν έστω και ως κατάλοιπα. Παράδειγμα αποτελεί η αντίδραση των μαθητών στο κεφάλαιο του αναπαραγωγικού συστήματος στη Βιολογία της Γ Γυμνασίου.

Άλλο παράδειγμα αποτελεί ο γυναικείος αυνανισμός και όλες οι αντιλήψεις που τον περιστοιχίζουν. Η αιτία αυτής της αντιμετώπισης είναι απλή. Τα άτομα δεν έχουν έρθει σε επαφή με το θέμα, λογικό λοιπόν να μην ασχολούνται και να διατηρούν τις ''αλήθειες'' που άκουγαν τις Κυριακές, από τους μεγαλύτερους και παλαιότερους και γιατί όχι και από τους συνομηλίκους τους. Δε νομίζεις πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν με σωστή καθοδήγηση είχαν προσεγγίσει το θέμα από μικροί;

Είναι αλληλένδετα αυτά τα 2.Η ιδέα και ο τρόπος εφαρμογής.Για την ορθότητα της ιδέας δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί, η σεξουαλική παιδεία είναι απαραίτητη και εξαιρετικά σημαντική.Αυτό που πρέπει να συζητηθεί είναι ο τρόπος εφαρμογής και φυσικά το θέμα της ηλικίας.

Όπως θέλεις. Δε θα σταθώ σε τυπικές λεπτομέρειες. Άλλωστε η συζήτηση δεν ξεκίνησε με βάση κάποιο άγραφο πλαίσιο ή κάτι τέτοιο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Δε νομίζεις πως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν με σωστή καθοδήγηση είχαν προσεγγίσει το θέμα από μικροί;
Μπορεί τα πράγματα όμως να έπαιρναν και μία πιο άσχημη τροπή αν τα παιδιά έπαιρναν πληροφορίες που δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν πλήρως λόγω της ηλικίας τους.:emm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Μπορεί τα πράγματα όμως να έπαιρναν και μία πιο άσχημη τροπή αν τα παιδιά έπαιρναν πληροφορίες που δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν πλήρως λόγω της ηλικίας τους.:emm:

Μάλιστα. Κι έτσι επανερχόμαστε σε αυτό που λέγαμε στην αρχή. Δηλαδή νομίζεις πως σήμερα τα παιδιά παραμένουν ''θωρακισμένα'' από πληροφορίες τέτοιου είδους έως ότου έχουν ωριμάσει αρκετά για να καταλάβουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Δηλαδή νομίζεις πως σήμερα τα παιδιά παραμένουν ''θωρακισμένα'' από πληροφορίες τέτοιου είδους έως ότου έχουν ωριμάσει αρκετά για να καταλάβουν
Όχι δεν μένουν θωρακισμένα αλλά δεν νομίζω ότι κάτι λεέι αυτό.Τα παιδιά σήμερα δεν καταλαβαίνουν απείρως περισσότερα και σημαντικότερα πράγματα, δεν συνεπάγεται ότι θα τους διαβάσουμε θεολογικά βιβλία αν έχουν απορίες σχετικά με το θεό ή βιβλία φιλοσοφίας αν έχουν ανησυχίες.Όλα θα γίνουν στο καιρό τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Όχι δεν μένουν θωρακισμένα αλλά δεν νομίζω ότι κάτι λεέι αυτό.Τα παιδιά σήμερα δεν καταλαβαίνουν απείρως περισσότερα και σημαντικότερα πράγματα, δεν συνεπάγεται ότι θα τους διαβάσουμε θεολογικά βιβλία αν έχουν απορίες σχετικά με το θεό ή βιβλία φιλοσοφίας αν έχουν ανησυχίες.Όλα θα γίνουν στο καιρό τους.

Αh μάλιστα και προτιμάς δηλαδή να τα πηγαίνουμε χωρίς να ξέρουν το γιατί κάθε Κυριακή στην εκκλησία για να μαθαίνουν τον ''θεό'' ο οποίος, αφού θα έχει εδραιώσει τη θέση του, θα τους δώσει την επιλογή της αμφισβήτησης στα 15 τους;

Όχι φίλε μου. Διαφωνώ καθέτως. Να δεχτώ πως υπάρχει καιρός για όλα αλλά εσύ μου λες εν ολίγοις πως πρέπει να τα αφήσουμε, να φτάσουν στην ηλικία των 12-13 και αφού θα έχουν πιθανώς παρεξηγήσει πολλά να αρχίσουμε να τους μιλάμε σωστά. Ή εγώ δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου ή εσύ πρέπει να το αναθεωρήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
Όχι. Η κριτική σκέψη δεν προκύπτει με παρθενογένεση. Αντίθετα καλλιεργείται συνεχώς μέσα από την γνώση, από την ανανέωσή της και τον εμπλουτισμό της
Στην ψυχολογία αν θυμάμαι καλά στο κεφάλαιο που πραγματεύονταν θέματα εξελιτικής ψυχολογίας έγραφε ότι χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας είναι η μη αναστρεψιμότητα της σκέψης ενώ στην εφηβική κυρίως ο άνθρωπος άρχιζει να σκέφτεται κριτικά.Σαφώς βέβαια η κριτική σκέψη δεν προκύπτει από παρθενογένεση αλλά υπάρχει και ένα χρονικό όριο που πάντα μετά από αυτό τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Στην ψυχολογία αν θυμάμαι καλά στο κεφάλαιο που πραγματεύονταν θέματα εξελιτικής ψυχολογίας έγραφε ότι χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας είναι η μη αναστρεψιμότητα της σκέψης ενώ στην εφηβική κυρίως ο άνθρωπος άρχιζει να σκέφτεται κριτικά.Σαφώς βέβαια η κριτική σκέψη δεν προκύπτει από παρθενογένεση αλλά υπάρχει και ένα χρονικό όριο που πάντα μετά από αυτό τα παιδιά θα αρχίσουν να σκέφτονται κριτικά.

Ρε παιδιά μάλλον το παρα-παρεξηγήσατε το θέμα. Όταν ακούτε σεξουαλική αγωγή στο δημοτικό δηλαδή πάτε αμέσως στους τρόπους διάδοσης του HIV; Επειδή ακριβώς μιλάμε για δημοτικό, σκεφτείτε λίγο πως θα ήταν προσαρμοσμένο το μάθημα. Πρώτη επαφή λέμε από τις πρώτες σελίδες του θέματος, όχι master στην σεξολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
για όλα αλλά εσύ μου λες εν ολίγοις πως πρέπει να τα αφήσουμε, να φτάσουν στην ηλικία των 12-13 και αφού θα έχουν πιθανώς παρεξηγήσει πολλά να αρχίσουμε να τους μιλάμε σωστά. Ή εγώ δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου ή εσύ πρέπει να το αναθεωρήσεις
Το σκεπτικό μου είναι ότι στα παιδιά μπορούμε να λύσουμε μερικές απορίες για να μην τα αφήνουμε να παρεξηγούν ορισμένα πράγματα άλλα μέχρι εκεί.Οι πιο βαθειές αναλύσεις (λόγω απουσίας κριτικής σκέψης) θα τους δημιουργούσαν προβλήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Το σκεπτικό μου είναι ότι στα παιδιά μπορούμε να λύσουμε μερικές απορίες για να μην τα αφήνουμε να παρεξηγούν ορισμένα πράγματα άλλα μέχρι εκεί.Οι πιο βαθειές αναλύσεις (λόγω απουσίας κριτικής σκέψης) θα τους δημιουργούσαν προβλήματα.

Μα ποιός μίλησε για βαθιές αναλύσεις; Ίσα ίσα που αν έχει δημιουργηθεί το υπόβαθρο από το Δημοτικό κιόλας, θα μπορούμε πλέον να περάσουμε σε αυτές σε μεγαλύτερες τάξεις όταν τα παιδιά, ώριμα και έτοιμα πλέον, θα μπορούν να αντιμετωπίσουν το θέμα με την ανάλογη σοβαρότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top