Ανατροπές στις Πανελλαδικές : Εισαγωγή στα ΑΕΙ με βάση τις επιδόσεις των υποψηφίων

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Νεα κολπα. Πως ακριβως θα δουλευει θα μαθουμε τα χριστουγεννα

 

Guest 454371

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Νεα κολπα. Πως ακριβως θα δουλευει θα μαθουμε τα χριστουγεννα

Kαι τι καταλαβες απο αυτο εσυ?

Το επίπεδο έχει πεσει τοσο πολύ τα τελευταια χρόνια που ο Μ.Ο που θα συγκεντρώνουν οι μαθητές θα ξευτιλίζει το ίδιο το σύστημα ακόμα περισσότερο
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το όλο concept της βάσης του 10 ήταν να αρχίσουν να συμμαζεύονται και να κλείνουν, σιγά-σιγά, τα τμήματα Ζαμπονοκοπτικής, Ποκεμολογίας και Διαστημικής Μαγείας, που το μόνο που έκαναν ήταν να βγάζουν επαγγελματίες φοιτητές - ανέργους. Αλχημείες με τους μέσους όρους, τις τυπικές αποκλίσεις και τις στατιστικές κατανομές δείχνουν ότι το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί, δυστυχώς, με μερεμέτια. Ελπίζω το τελικό νομοσχέδιο να μην κινείται στο πλαίσιο που παρουσιάζεται στο άρθρο.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.

Συγγνώμη, ποια είναι η "ανατροπή"; Αφού η εισαγωγή στα ΑΕΙ και σήμερα γίνεται βάσει της επίδοσης καθενός...​

 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,797 μηνύματα.
Ούτε εγώ κατάλαβα ποιο είναι το νέο concept :P
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Ούτε εγώ κατάλαβα ποιο είναι το νέο concept :P
Υποθεση
Εστω οτι ειμαι στο 4ο και γραφω 5000 μορια.
Αν ο μεσος ορος του πεδιου ειναι το 10 εχει καλως τα μορια μου ειναι 5000
Αν εχουμε κακη χρονια και ο μεσος ορος ειναι 7 τοτε τα μορια μου δεν ειναι 5000 αλλα
5000: 7/10= 7142 συνεπως μπαινω στην ταδε σχολη διοικησης επιχειρησεων επαρχιας που εχει κοφτη τα 7000 μορια.
 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
α) Επίδοση ως σειρά μεταξύ των συνυποψηφίων δεν αλλάζει...
β) Επίδοση ως αριθμού μορίων βάσει του μέσου όρου των μορίων των συνυποψηφίων εκφράζεται διαφορετικά (όχι μόνο για τον ένα υποψήφιο, αλλά για όλους τους υποψήφιους αναλογικά)

Η εισαγωγή στα ΑΕΙ όμως, γίνεται με το α)... άρα δεν βλέπω καμιά "ανατροπή"! Περισσότερο για αριθμητική αλχημεία μού φαίνεται, για να μη βλέπουν τα ΜΜΕ βάσεις τύπου 1-2-3 και κριτικάρουν ανάλογα, παρά για ουσία γνώσεων και τρόπου εισόδου στα ΑΕΙ.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
α) Επίδοση ως σειρά μεταξύ των συνυποψηφίων δεν αλλάζει...
β) Επίδοση ως αριθμού μορίων βάσει του μέσου όρου των μορίων των συνυποψηφίων εκφράζεται διαφορετικά (όχι μόνο για τον ένα υποψήφιο, αλλά για όλους τους υποψήφιους αναλογικά)

Η εισαγωγή στα ΑΕΙ όμως, γίνεται με το α)... άρα δεν βλέπω καμιά "ανατροπή"! Περισσότερο για αριθμητική αλχημεία μού φαίνεται, για να μη βλέπουν τα ΜΜΕ βάσεις τύπου 1-2-3 και κριτικάρουν ανάλογα, παρά για ουσία γνώσεων και τρόπου εισόδου στα ΑΕΙ.
Ακριβως αυτο, δημιουργικη αριθμητική. Ειναι για να δικαιολογησουν και να παρακαμψουν αυτα που ελεγαν ''δεν ειναι δυνατον να μπαινει με.....κλπ''
και να μην μεινουν χωρις φοιτητες η κοζανη, το αιγαιου ,το μεσσολογγι κλπ.
 

SlimShady

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 864 μηνύματα.
Ακριβως αυτο, δημιουργικη αριθμητική. Ειναι για να δικαιολογησουν και να παρακαμψουν αυτα που ελεγαν ''δεν ειναι δυνατον να μπαινει με.....κλπ''
και να μην μεινουν χωρις φοιτητες η κοζανη, το αιγαιου ,το μεσσολογγι κλπ.
Δπθ Νομικης: Am I a joke to you?
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Δπθ Νομικης: Am I a joke to you?
Καλα δεν το αρνουμε οτι ειναι αστειος αν και γινονται ερευνες ακομα,
αλλα εδω δεν λεω αστεια.
Πισω απο αυτη την σκεψη-μεθοδο τους υπαρχει πολιτικο παρασκηνιο επιβιωσης.
Η νομικη κομοτηνης καλα ειναι εκει που ειναι και οσο η πατρα ειναι πασοκοσυριζαιικη δεν θα την πειραζει κανεις.
Μην δεις καμιά νομικη κρητης να ξεφυτρωνει σλοολυ σλοολυ.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Ακριβως αυτο, δημιουργικη αριθμητική. Ειναι για να δικαιολογησουν και να παρακαμψουν αυτα που ελεγαν ''δεν ειναι δυνατον να μπαινει με.....κλπ''
και να μην μεινουν χωρις φοιτητες η κοζανη, το αιγαιου ,το μεσσολογγι κλπ.
Δλδ παλι δε θα υπαρξει δραστικη μειωση εισακτεων ουτε κλεισιμο σχολων; Μια τρύπα στο νερο με λιγα λογια...
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Το όλο concept της βάσης του 10 ήταν να αρχίσουν να συμμαζεύονται και να κλείνουν, σιγά-σιγά, τα τμήματα Ζαμπονοκοπτικής, Ποκεμολογίας και Διαστημικής Μαγείας, που το μόνο που έκαναν ήταν να βγάζουν επαγγελματίες φοιτητές - ανέργους. Αλχημείες με τους μέσους όρους, τις τυπικές αποκλίσεις και τις στατιστικές κατανομές δείχνουν ότι το ζήτημα θα αντιμετωπιστεί, δυστυχώς, με μερεμέτια. Ελπίζω το τελικό νομοσχέδιο να μην κινείται στο πλαίσιο που παρουσιάζεται στο άρθρο.

Οι άνθρωποι σκέφτονται και πως θα επανεκλεγούν. Αλλά κουβέντα ότι σαν Ελλάδα δεν έχουμε ούτε ένα ΤΕΙ. :bye2:

προτεινεις να κλεισουν σχολες?

Εννοείται και πρέπει να κλείσουν. Έχει η Γερμανία για παράδειγμα Τμήμα Λογοθεραπείας που έχει δομημένο σύστημα Υγείας και Εκπαίδευσης. Η Ελλάδα πάνω σε ποια μακρο-οικονομική θεωρια; Της μαζικής ανεργίας; Γιατί από όσο βλέπω με την τόση καούρα για σπουδές, οι περισσότεροι την κάνουν για γκαρσόνια μετά ακόμη και στην Αγγλία (σε Greek Restaurants).
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Αμα ειναι πχ να βγαινουν φιλολογοι απο 20 σχολες (δλδ 4.000 το χρονο) καλυτερα να κλεισουν καποιες. Αλλιως μείωση εισακτεων κατα 70-80% και στις 20 σχολες.
Ναι ισως χρειαζεται μια αναδιαρθρωση επιστημων ,αλλα η ελλαδα ηδη υπολείπεται κατα 4 μοναδες του μεσου ευρωπαικου ορου πτυχιουχων πανεπιστημιων.
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Ναι ισως χρειαζεται μια αναδιαρθρωση επιστημων ,αλλα η ελλαδα ηδη υπολείπεται κατα 4 μοναδες του μεσου ευρωπαικου ορου πτυχιουχων πανεπιστημιων.
Φανταζομαι ομως οτι ειναι πολυ πανω απο το μεσο ορο σε αριθμο εισακτεων στα πανεπιστημια (πτυχιουχων+αιωνιων φοιτητων) τους οποιος πληρωνει ο Ελληνας φορολογούμενος.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
H αναδιάρθρωση ίσως θα σήμαινε και αλλαγή της ποσόστωσης σε κρατικά και πιθανόν ιδιωτικά Πανεπιστήμια με συμμετοχή του κράτους. Για παράδειγμα διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες έχουν το σύστημα του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου πολλές δεκαετίες ακόμη και στα αμιγώς κρατικά (ομοσπονδιακά / περιφερειακά) Πανεπιστήμια που ...συντηρούνται από το φορολογικό σύστημα. Οι παροχές τους είναι καλύτερες των ιδιωτικών σε πολλές περιπτώσεις για έναν λόγο: υπάρχει αξιολόγηση ιδιωτικού τομέα στο δημόσιο! Στην Ελλάδα για να γίνουν κάποιοι οργανισμοί πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου από Δημοσίου Δικαίου, κάποιοι γέρασαν και παρ' όλα αυτά η μεταρρύθμιση έγινε μισή! Η κομματίλα και το φαγοπότι παρέμειναν. Οι λύσεις υπάρχουν αλλά το πολιτικό κόστος είναι ανεπιθύμητο.

Γιατί είναι ντροπή να πούμε ότι κάποτε σαν χώρα έχουμε ανάγκη μόνο δυο και όχι οχτώ ή εννιά Τμήματα Μαθηματικών (με της Καστοριάς); :hmm: Δεν είναι λογική στην δυναμική του Παν.Πατρών από τους 30.000 φοιτητές οι περίπου 2.500 φοιτητές να ανήκουν στο Μαθηματικό και άλλοι τόσοι περίπου στο Φυσικό. Κάτι δεν πάει καλά. Στη Γερμανία υπάρχουν Πανεπιστήμια με μόνο 2.500 φοιτητές όλη η κοινότητα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,498 μηνύματα.
Φανταζομαι ομως οτι ειναι πολυ πανω απο το μεσο ορο σε αριθμο εισακτεων στα πανεπιστημια (πτυχιουχων+αιωνιων φοιτητων) τους οποιος πληρωνει ο Ελληνας φορολογούμενος.
Οχι ακριβως η ελλαδα ειναι στο 40+% αποφοιτησης με την αμερικη περιπου στο 53%.
Ο ελληνας φορολογουμενος πληρωνει για ολα τα παιδια, για το δικο του να μην πληρωνει?
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,785 μηνύματα.
Παιδιά είναι απλό. Ας αφήσουμε τα ποσοστά και ας δούμε την ουσία των πραγμάτων. Όταν πάνε κάθε χρόνο και "στοιβάζονται" νέες φουρνιές φοιτητών με το ίδιο προσωπικό, ίδια μαθήματα κτλ στα Πανεπιστήμια, ποιος είναι ο στόχος σε όλο αυτό; Υπάρχει ακαδημαϊκή ποιότητα;

Ούτε εγώ κατάλαβα ποιο είναι το νέο concept :P

πάντα τα ΜΜΕ προωθούν νέες μεταρρυθμίσεις στις μεταρρυθμίσεις έτσι ώστε στο άκυρο να τρώμε χαστούκι από την έλλειψη κατανόησης... :upside:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top