Αλλαγή κατεύθυνσης: Θετικών σε Ανθρωπιστικών

Λίτσα

Νεοφερμένος

Η Λίτσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Είμαι υγείας, δίνω πανελλήνιες, παρόλο που έχω προσπαθήσει πάρα πολύ τα ξεχνάω και στην χρονιά δυσκολευομουν να καταλάβω φυσική χημεία, ακόμα και βιολογία. Θα μπορούσα να πάω θεωρητική και να δώσω του χρόνου; -δεν θμμ τπτ από αρχαία- 👉👈
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει. Είναι δυο εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις και έχεις πρόσβαση σε εντελώς διαφορετικές σχολές. Αν έχεις βρει κάτι που σε ενδιαφέρει ως απόφοιτη θα έχεις πολύ περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστείς
 

Λίτσα

Νεοφερμένος

Η Λίτσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει. Είναι δυο εντελώς διαφορετικές κατευθύνσεις και έχεις πρόσβαση σε εντελώς διαφορετικές σχολές. Αν έχεις βρει κάτι που σε ενδιαφέρει ως απόφοιτη θα έχεις πολύ περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστείς
ψυχολογία
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Είμαι υγείας, δίνω πανελλήνιες, παρόλο που έχω προσπαθήσει πάρα πολύ τα ξεχνάω και στην χρονιά δυσκολευομουν να καταλάβω φυσική χημεία, ακόμα και βιολογία. Θα μπορούσα να πάω θεωρητική και να δώσω του χρόνου; -δεν θμμ τπτ από αρχαία- 👉👈
Αν αυτό είναι που σε κάνει ευτυχισμενη και είσαι αποφασισμένη να δουλέψεις ΣΚΛΗΡΑ για να το πετύχεις γίνεται.
 

Guest 434210

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Προσωπικά προ δεκαετίας την πρώτη χρονιά είχα δώσει με τεχνολογική και την δεύτερη φορά με θεωρητική και κατάφερα να μπω. Είναι μια δυσκολη προσπάθεια, αλλά όχι ανέφικτη
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
Είμαι υγείας, δίνω πανελλήνιες, παρόλο που έχω προσπαθήσει πάρα πολύ τα ξεχνάω και στην χρονιά δυσκολευομουν να καταλάβω φυσική χημεία, ακόμα και βιολογία. Θα μπορούσα να πάω θεωρητική και να δώσω του χρόνου; -δεν θμμ τπτ από αρχαία- 👉👈
Λιτσα εγω θα ειμαι λιγο κακος.
Ουτε απο βιολογια ξερω πολλα ουτε απο αρχαια. Τα παιδια ομως λενε οτι τα αρχαια ειναι δυσκολοτερα απο την βιολογια και αυτο επιβεβαιωνουν χρονια τωρα οι στατιστικες αποτελεσματων.
Οποτε πως λες να γραψεις 17 στα αγνωστα αρχαια που θελει η ψυχολογια?
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Λιτσα εγω θα ειμαι λιγο κακος.
Ουτε απο βιολογια ξερω πολλα ουτε απο αρχαια. Τα παιδια ομως λενε οτι τα αρχαια ειναι δυσκολοτερα απο την βιολογια και αυτο επιβεβαιωνουν χρονια τωρα οι στατιστικες αποτελεσματων.
Οποτε πως λες να γραψεις 17 στα αγνωστα αρχαια που θελει η ψυχολογια?
Η βιολογία κατεύθυνσης δεν έχει καμία σχέση με τη βιολογία γενικής παιδείας που δίνανε κάποιοι παλιότερα. Είναι αρκετά δύσκολο μάθημα, καθώς δεν απαιτεί μόνο να απομνημονεύσεις θεωρία. Από αρχαία ούτε εγώ γνωρίζω αλλά τα τελευταία χρόνια στα μαθήματα της θετικής έχει αυξηθεί αρκετά ο βαθμός δυσκολίας, ενώ στα αρχαία ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί εύκολα να γράψει
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
Τheodora , εδω ειναι τα περσινα στατιστικα. Η βιολογια παραμενει το ευκολοτερο μαθημα παρα το δυσκολεμα των θεματων

1623773953430.png
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Τheodora , εδω ειναι τα περσινα στατιστικα. Η βιολογια παραμενει το ευκολοτερο μαθημα

View attachment 82390
Οι υψηλότεροι βαθμοί δεν δηλώνουν απαραίτητα πως το μάθημα είναι πιο εύκολο. Πρώτον βιολογία δώσανε σχεδόν τα μισά άτομα από αυτά που δώσανε αρχαία. Επισης υπάρχει η αντίληψη ότι τα παιδια που δεν τα πάνε καλά με τα μαθηματικά πρέπει να πάνε θεωρητικη, κάτι το οποίο σημαίνει πως πολλοί μαθητές πάνε απλά για να αποφύγουν τα μαθηματικά χωρίς να μπορούν να ανταπεξέλθουν στα αρχαία. Πέρα από αυτό στο 3ο πεδιο συσσωρεύονται οι «καλοί» μαθητές ως επι το πλείστον, καθώς οι βάσεις για τις περισσότερες σχολές είναι υψηλές.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
ιωαννη αυτο παντως με τα στατιστικα που λες εξαρταται απο ποια οπτικη γωνια το βλεπεις.ναι σαν νουμερα ισχυει αυτο που λες.ομως,βλεπεις οτι το πληθος αυτων που δινουνε αρχαια ειναι χαωτικα μεγαλυτερο απο αυτο των παιδιων της θετικης.επισης,στη θετικη πανε μαθητες συνειδητοποιημενοι για υψηλες βαθμολογιες οποτε και παλι δεν λεει κατι αυτο.το θεμα ειναι αν η λιτσα εχει καποια επαφη με τα αρχαια.μου φαινεται καπως δυσκολο απο κει που σαι στο απολυτο μηδεν αρχαια ξαφνικα να γινεις αιτος και και να σαρωσεις!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Ακατόρθωτο τίποτα δεν ειναι...

Απο εκει και περα στατιστικα σε αυτές τις σχολές οι θέσεις καταλαβαίνονται απο παιδιά που έχουν κανει πολυ καλη προετοιμασία τοσο στη β οσο και στη γ.
Ακομα και την ιστορία η πλειονότητα των συμφοιτητών μου την ξεκίνησε στη β λυκείου αφού η υλη ειναι παρα πολυ μεγάλη.

Πανω στον πανικο σου μπορεί η θεωρητική να μοιάζει εύκολη λύση.
Αλλα δεν ειναι, ειδικα με τον στοχο που θέτεις.
Αν ειναι συνειδητή επιλογή, να το προσπαθήσεις. Μονο τοτε.

Τέλος να ενημερώσω οτι ακομα και η πιο υψηλόβαθμη σχολή στο πεδίο των ανθρωπιστικών τις περισσότερες φορές έχει πιο δύσκολη αποκατάσταση απο κάποιο χαμηλόβαθμο τμήμα των άλλων πεδίων.
Συγκεκριμένα, ο κλάδος της ψυχολογίας στην ελλαδα αντιμετωπίζει παρα πολλα προβλήματα.
Πρέπει να το λαβεις και αυτό υπόψιν.

Μην κάνεις κατι που μελλοντικά ισως μετανιώσεις. Δες το ψυχραιμα και αποφασίσε.
 

pacheiko

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η pacheiko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 163 μηνύματα.
Η βιολογία κατεύθυνσης δεν έχει καμία σχέση με τη βιολογία γενικής παιδείας που δίνανε κάποιοι παλιότερα. Είναι αρκετά δύσκολο μάθημα, καθώς δεν απαιτεί μόνο να απομνημονεύσεις θεωρία. Από αρχαία ούτε εγώ γνωρίζω αλλά τα τελευταία χρόνια στα μαθήματα της θετικής έχει αυξηθεί αρκετά ο βαθμός δυσκολίας, ενώ στα αρχαία ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορεί εύκολα να γράψει
Τα αρχαία είναι αρκετά πιο δύσκολα από την βιολογία. Ακόμη και στο Γ & Δ θέμα εάν γνωρίζεις την θεωρία, και αιτιολογείς τις κινήσεις που κάνεις για να βρεις τα ζητούμενα (Νόμοι Μέντελ κτλπ.) έχεις πάρει ήδη τις μισές μονάδες και ας κάνεις και ένα λάθος στις πράξεις (που συχνά είναι μόνο απλή πρόσθεση ή υπολογισμός ποσοστού.)

Αυτό που θέλω να πω, η βιολογία προφανώς δεν είναι μόνο θεωρία, αλλά δεν πάυει στις εξετάσεις να παίζει μεγάλο ρόλο. Έχει μια δομή, όλο και από κάπου μπορείς να ''πιαστείς'' και να πάρεις παραπάνω μονάδες. Και δεν θα σε κόψουν άμα το πεις με δικά σου λόγια αρκεί να είναι επιστημονικά ορθό.

Ενώ στα αρχαία δεν μπορείς ''στο περίπου'' να κάνεις μετάφραση. Χρειάζεται μέθοδος. Είτε ξέρεις μια κλίση, ένα χρόνο ή δεν ξέρεις τίποτα. Δεν μπορείς να ''μαγειρέψεις'' για να τσιμπήσεις βαθμό.

Βέβαια, μιλάω σαν άνθρωπος που έχει να κάνει μάθημα αρχαίων από το γυμνάσιο, με μεγάλη αγάπη για την βιολογία, οπότε μπορεί να είμαι και λίγο προκατειλλημένη :P συγχωρέστε με!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
Απο δημιουργειας πλανητου ευκολοτερα θεματα σημαινει αυξηση βασεων? σωστα?
Αλλα ας το αφησουμε αυτο, ας δεχτουμε οτι το πρωτο πεδιο εχει μεσα και αδιαφορους ανω το 3ο δεν εχει.
Πως εξηγειτε τις παρακατω διαφορες στα ρετιρε τις βαθμολογιας ? Τα παιδια που γραφουν 15 και πανω αρχαια δεν ειναι αδιαφορα? σωστα? σωστα.

1623775817627.png
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Απο δημιουργειας πλανητου ευκολοτερα θεματα σημαινει αυξηση βασεων? σωστα?
Αλλα ας το αφησουμε αυτο, ας δεχτουμε οτι το πρωτο πεδιο εχει μεσα και αδιαφορους ανω το 3ο δεν εχει.
Πως εξηγειτε τις παρακατω διαφορες στα ρετιρε τις βαθμολογιας ? Τα παιδια που γραφουν 15 και πανω αρχαια δεν ειναι αδιαφορα? σωστα? σωστα.

View attachment 82391
Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πω ότι το 3ο πεδίο δεν έχει αδιάφορους μαθητές. Ωστόσο, είναι ένα πεδίο που κάθε χρόνο έχει τις σχολές με τις υψηλότερες βάσεις. Ακόμα και πέρυσι που οι βάσεις έπεσαν το 3ο πεδίο είχε τη μικρότερη πτώση. Εκτός αυτού γνωρίζω παρα πολλά άτομα που διάλεξαν να πάνε υγείας επειδή πίστευαν πως η βιολογία είναι εύκολη κ μετά από λίγο άλλαξαν κατεύθυνση επειδή δυσκολεύονταν
 

Medjnik

Νεοφερμένος

Ο Medjnik αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πω ότι το 3ο πεδίο δεν έχει αδιάφορους μαθητές. Ωστόσο, είναι ένα πεδίο που κάθε χρόνο έχει τις σχολές με τις υψηλότερες βάσεις. Ακόμα και πέρυσι που οι βάσεις έπεσαν το 3ο πεδίο είχε τη μικρότερη πτώση. Εκτός αυτού γνωρίζω παρα πολλά άτομα που διάλεξαν να πάνε υγείας επειδή πίστευαν πως η βιολογία είναι εύκολη κ μετά από λίγο άλλαξαν κατεύθυνση επειδή δυσκολ
Όλες οι κατευθύνσεις έχουν την δυσκολία τους και θεωρώ τα αρχαία αρκετά δύσκολα για το 1ο πεδίο. Τώρα νομίζω πως στο 3ο υπήρχε η μεγαλύτερη πτώση αν θυμάμαι καλά
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
ιωαννη αυτο παντως με τα στατιστικα που λες εξαρταται απο ποια οπτικη γωνια το βλεπεις.ναι σαν νουμερα ισχυει αυτο που λες.ομως,βλεπεις οτι το πληθος αυτων που δινουνε αρχαια ειναι χαωτικα μεγαλυτερο απο αυτο των παιδιων της θετικης.επισης,στη θετικη πανε μαθητες συνειδητοποιημενοι για υψηλες βαθμολογιες οποτε και παλι δεν λεει κατι αυτο.το θεμα ειναι αν η λιτσα εχει καποια επαφη με τα αρχαια.μου φαινεται καπως δυσκολο απο κει που σαι στο απολυτο μηδεν αρχαια ξαφνικα να γινεις αιτος και και να σαρωσεις!
Ευκλειδη η Λιτσα ειπε οτι δεν θυμαται τιποτα απο αρχαια , το ειπε με ακρωνύμια τυπου δημοσιου (-δεν θμμ τπτ από αρχαία) αλλα εγω αυτο αποκωδικοποιησα, εδω ειναι να μας επιβεβαιωσει η οχι.
Τα μαθηματαικα ομως λενε αληθειες ,μονο εμεις στην φυσικη εχουμε δικαιωμα να τα παρακαπτουμε!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πω ότι το 3ο πεδίο δεν έχει αδιάφορους μαθητές. Ωστόσο, είναι ένα πεδίο που κάθε χρόνο έχει τις σχολές με τις υψηλότερες βάσεις. Ακόμα και πέρυσι που οι βάσεις έπεσαν το 3ο πεδίο είχε τη μικρότερη πτώση. Εκτός αυτού γνωρίζω παρα πολλά άτομα που διάλεξαν να πάνε υγείας επειδή πίστευαν πως η βιολογία είναι εύκολη κ μετά από λίγο άλλαξαν κατεύθυνση επειδή δυσκολεύονταν
Ωχ τωρα Τheoroda με βαζεις σε δουλεια, πρεπει να βρω ποιο πεδιο εχει τις ψηλοτερες βασεις.
 

Theodora03

Δραστήριο μέλος

Η Theodora03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 481 μηνύματα.
Ευκλειδη η Λιτσα ειπε οτι δεν θυμαται τιποτα απο αρχαια , το ειπε με ακρωνύμια τυπου δημοσιου (-δεν θμμ τπτ από αρχαία) αλλα εγω αυτο αποκωδικοποιησα, εδω ειναι να μας επιβεβαιωσει η οχι.
Τα μαθηματαικα ομως λενε αληθειες ,μονο εμεις στην φυσικη εχουμε δικαιωμα να τα παρακαπτουμε!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ωχ τωρα Τheoroda με βαζεις σε δουλεια, πρεπει να βρω ποιο πεδιο εχει τις ψηλοτερες βασεις.
Μα αυτή είναι και η λογική των πανελληνίων. Πανελλήνιες δεν δίνεις με σκοπό να γράψεις τον καλύτερο βαθμό αλλα με σκοπό να γράψεις υψηλότερα από τους άλλους. Επομένως όταν κάποιος θέλει να εισαχθεί σε μια σχολή με υψηλή βάση εννοείται πως πρέπει να προσπαθήσει για έναν καλύτερο βαθμό, ενώ κάποιος που θέλει μια σχολή με χαμηλότερη βάση δεν χρειάζεται να ζοριστεί τόσο, καθώς ακόμα και ένας μέτριος βαθμός αρκεί. Άλλη προετοιμασία κανεις όταν θες να γράψεις 12-14 και άλλη προετοιμασία κανεις όταν θες να γράψεις 18-19 που ακόμα και η λεπτομέρεια παίζει ρόλο. Συνεπώς πριν αρχισει κανεις την προετοιμασία του πρέπει να έχει έναν στόχο βασιζόμενος στις βασεις προηγούμενων ετών
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
Τheodora σχετικα με τις υψηλοτερες βασεις οι δικες μου εκτιμήσεις χωρις μεγαλη αναλυση ειναι
Αθηνα
1 Νομικη
2 Ηλεκρολογοι
3 Ιατρικη
Θεσ/νικη
1 Νομικη
2 Ιατρικη
3 Ηλεκτρολογοι
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.
Είμαι υγείας, δίνω πανελλήνιες, παρόλο που έχω προσπαθήσει πάρα πολύ τα ξεχνάω και στην χρονιά δυσκολευομουν να καταλάβω φυσική χημεία, ακόμα και βιολογία. Θα μπορούσα να πάω θεωρητική και να δώσω του χρόνου; -δεν θμμ τπτ από αρχαία- 👉👈
Η έκθεση είναι μάθημα κοινό για όλους, η ιστορία θέλει να μάθεις απέξω και εξάσκηση στις πηγές. Η κοινωνιολογία μόνο θεωρία Πάμε τώρα στο πιο σύνθετο μάθημα, αρχαία. Το γνωστό πιάνει 12 μονάδες και αυτό είναι το σχετικά πιο εύκολο κομμάτι. Πρόσεξε σχετικά εύκολο. Θέλει καλό και πολύ διάβασμα αλλά με ένα χρόνο προετοιμασίας θα βγει. Το άγνωστο πιάνει οχτώ μονάδες αλλά εφόσον ξεκινάς από το μηδέν ο ένα χρόνος προετοιμασίας μπορεί να σε φτάσει μέχρι κάποιο σημείο. Βγαίνει η γραμματική και ένα κομμάτι του συντακτικού αλλά η μετάφραση του άγνωστου είναι μια σύνθετη διαδικασία που απαιτεί και χρόνο για να την κατανοήσεις. Άρα, θα πρέπει να κυνηγήσεις μεγάλους βαθμούς σε ιστορία, κοινωνιολογία, και να παλέψεις για ότι καλύτερο στα αρχαία για να πιάσεις υψηλόβαθμες σχολές. Η έκθεση είναι πολύ ιδιαίτερο μάθημα, θέλει εξάσκηση, εξάσκηση και εξάσκηση.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,518 μηνύματα.
του χρονου η κοινωνιολογια δινει την θεση της στα λατινικα
 
Top