Αδικίες με τα πεδία

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,731 μηνύματα.
Το υπουργειο εχει τρελη αγαπη με το 4ο πεδιο.
Το 2ο το εχει για φτυσιμο ..ε καλα και το 3ο στον κουβα.

 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Για έμενα, η λογική πίσω από το σύστημα εισαγωγής θα έπρεπε να είναι πολύ διαφορετική. Αρχικά στην Α' Λυκείου πέρα από τα μαθήματα γενικής παιδείας οι μαθητές θα μπορούσαν να παρακολουθούν και ένα μάθημα της επιλογής τους, σε αυτό το σενάριο όπου όλα τα μαθήματα της πρώτης Λυκείου είναι ίσα, από τα Αρχαία και την Ιστορία, και τις Αρχές Δικαίου και Οικονομίας και τα Αγγλικά, μέχρι την Άλγεβρα και την Φυσική, ένας μαθητής/τρία που παραδείγματος χάρη θα ήθελε να ασχοληθεί με την Μηχανολογία ή την Χημική Μηχανική θα μπορούσε να παρακολουθήσει ένα μάθημα "Μηχανολογίας και Μηχανών" ή κάποιος/α που θα ήθελε να δώσει για Εικαστικό της ΣΚΤ να παρακολουθήσει ένα μάθημα Εικαστικών. Στην Δευτέρα Λυκείου μπορεί να επιλέξει μία από τις εξής τρείς ομάδες προσανατολισμού:
1η ομάδα: Ανθρωπιστικών Σπουδών και Δικαίου (ΑΣΔΙ)

2η ομάδα: Επιστημών, Μηχανικής και Εφαρμοσμένων Τεχνών (ΕΜΕΤ)

και 3η ομάδα: Οικονομίας και Κοινωνικών Επιστημών (ΟΚΕ)


με τρία μαθήματα. Στην Γ' Λυκείου έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 6 πεδία των τεσσάρων μαθημάτων (πέντε με την έκθεση), κάποιες σχολές θα είναι μόνο σε ένα πεδίο, ας πούμε η Αρχιτεκτονική (η οποία θα πάψει να υφίστανται ως κλάδος της μηχανικής και θα γίνει 4ετης , π.χ. το τμήμα της Αθήνας θα απορροφιθεί από την ΑΣΚΤ) θα βρίσκεται στο 5ο πεδίο ή η Ιατρική στο 3ο πεδίο, κάποια άλλα σε παραπάνω από ένα, Όπως τα τμήματα Πληροφορικής που θα βρίσκονται και στο 4ο πεδίο των Επιστημών Πληροφορικής άλλα και στο 2ο πεδίο για όσους ήθελαν Πολυτεχνείο και κάτι στράβωσε, το ίδιο και τα τμήματα ΗΜΜΥ τα οποία θα βρίσκονται και στο 4ο πεδίο απλά με την διαφορά οτί το πρόγραμμα σπουδών για τους επιτυχόντες του 4ου πεδίου δεν θα έχει μαθήματα ενέργειας, ή η Φαρμακευτική και η Γεωπονία που θα μπορούσε να η εισαγωγή να γίνεται και με Μαθηματικά και με Βιολογία ή ένα ακόμα παράδειγμα τα τμήματα Ψυχολογίας, ΔΕΣ και ΜΜΕ και Βιβλιοθηκονομίας να γίνονται και από την ΑΣΔΙ και από την από την ΟΚΕ. Παραθέτω εδώ ένα ενδεικτικό πινακάκι.



ΠεδίοΜαθήματαΣχολές
1ο πεδίο - Ανθρωπιστικών Σπουδών και Δικαίου (ΑΣΔΙ)Αρχαία Ελληνικά
Ιστορία
Λατινικά
Δικαίο
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Νομικής, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Ψυχολογίας, Νομικό ΣΑΣΣ, Ψυχολογία ΣΑΣΣ, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών κ.λ.π.
2ο πεδίο - Θετικών Επιστημών και Επιστημών Μηχανικού (ΕΜΕΤ)Μαθηματικά
Φυσική
Χημεία
Γεωλογία - Επιστήμη των Υλικών
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Γεωλογίας, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης , Ευελπίδων, Ιπτάμενων, Ναυτικών Δοκίμων, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.λ.π.
3ο πεδίο - Επιστημών Υγείας και Ζωής (ΕΜΕΤ)Βιολογία - Βιοχημεία
Χημεία
Φυσική
Φαρμακολογία
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Ιατρικής,
Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Βιοϊατρικών Επιστημών, Παραϊατρικών κ.λ.π.
4ο πεδίο - Επιστημών Πληροφορικής (ΕΜΕΤ)Μαθηματικά
Πληροφορική
Φυσική - Ηλεκτρονική
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Πρόγραμμα Χωρίς Μαθήματα Ενέργειας)
5ο πεδίο - Αρχιτεκτονικής και Εφαρμοσμένων Τεχνών (ΕΜΕΤ)Μαθηματικά
Φυσική
Γραμμικό, Ελεύθερο & Ηλεκτρονικό Σχέδιο
Ιστορία των Εφαρμοσμένων Τεχνών
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Αρχιτεκτονικής, Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, Γραφιστικής, Βιομηχανικού Σχεδιασμού, Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Μέσων, Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης,
Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης
6ο πεδίο - Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (ΟΚΕ)Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες)
Οικονομία
Κοινωνιολογία
Λογιστική
Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία
Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Ναυτιλιακών Σπουδών, ΜΜΕ, Κοινωνιολογίας, Βιβλιοθηκονομίας και Αρχειονομίας κ.λ.π.

Εντωμεταξύ τμήματα με Θερμοδυναμική στο πρόγραμμα σπουδών τους στο Οικονομικό Πεδίο; ΓΥΡΝΑΕΙ Ο CARNOT ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ΡΕ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ!

@nPb
 
Τελευταία επεξεργασία:

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
φαρμακολογία στο λύκειο; εμμμ νο
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,731 μηνύματα.
Η αποψη να μη φορτώνουμε το λυκειο με μαθηματα που δεν ειναι δικα του αλλά με άλλα χρησιμα...να φυγουμε εντελως απο αυτη την μορφη των εξετασων που ειναι αλωστε μια επιβολη των πολιτικαντιδων και κανεις δεν την υποστηριζει..να παμε σε οχι εξετασεις ή κατι αλλο ..μπορει να πεσει στο τραπεζι ως προταση αραγε?
Ναι μπορει... αλλα οι πολιτικοι σε καθε αλλαγη παντα θα κοιτανε προς τα πισω ..στην σιγουρια τους .. στις πανελληνιες ...εκει που εμεις χαψαμε και πιστεψαμε οτι χωρις αρχαια και λατινικα δεν θα γινεις καλος νομικος ή κοινωνιολογος. Οποτε τα βηματα θα ειναι μικρα.
Η ψοφια κατσικα του γειτονα θα ειναι παντα μια καλη κατσικα για μας.
Σημερα ο υπουργος μετα απο 5 χρονια ψεματα ειπε και μια αληθεια τους.

Πιερρακάκης: «Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση μπορεί να αποτελέσει πρώτη και αξιόπιστη επιλογή για τους νέους»​

 
Τελευταία επεξεργασία:

angela_k

Νεοφερμένος

Η angela_k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Ρε παιδιά έχετε δίκιο, αλλά τι θα μπορούσε άραγε να αντικαταστήσει τις πανελλήνιες ; Γιατί τα σχολεία καλώς η κακώς είναι αναξιόπιστα. Δεν μπορείς να βασίσεις την εισαγωγή του μαθητή στο πανεπιστήμιο από σχολικές εξετάσεις ή σχολικούς βαθμούς διότι τότε θα σπουδάσουν μόνο τα παιδιά από τα ιδιωτικά… Σίγουρα το σύστημα των πανελληνίων μπάζει και απαιτεί φροντιστήρια κλπ, αλλά αποτελεί αξιοκρατικότερο από πολλά αλλά πιθανά μέσα. Για να αλλάξει πρέπει να βρεθεί κάτι καλύτερο που δεν νομίζω πως μπορούμε να λάβουμε πρότυπο από κάποια άλλη χώρα. Επίσης, προσωπική μου άποψη και πάλι, οι κατευθύνσεις ειναι αρκετά καλά διαμορφωμένες. Δεν μπορείς να πας Πολυτεχνείο ή φυσικό ή μαθηματικό ή χημικό ή γενικότερα στην πλειοψηφία των σχολών στο πεδίο της θετικής χωρίς να ξέρεις μαθηματικά λόγου χάρη.
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 312 μηνύματα.
Δεν μπορείς να πας Πολυτεχνείο ή φυσικό ή μαθηματικό ή χημικό ή γενικότερα στην πλειοψηφία των σχολών στο πεδίο της θετικής χωρίς να ξέρεις μαθηματικά λόγου χάρη.

Ρε Άντζελα ,αυτά πες' στα στον Φίλη (Ο Άνθρωπος πίσω από το σημερινό σύστημα εισαγωγής) που έβαλε τα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης (Τμήματα που θεραπεύουν το αντικείμενο του Industrial Engineering -ΤΟ INDUSTRIAL ENGINEERING ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ FOR FUCK SAKE!-) στο πεδίο των Οικονομικών, τμήματα τα οποία εκτός από Μαθηματικά προσφέρουν και μαθήματα Φυσικής. Οι Επιτυχόντες των ΜΠΔ και ΜΟΔ είναι ουσιαστικά ανάπηροι σε γνώσεις Φυσικοχημείας.

Η αποψη να μη φορτώνουμε το λυκειο με μαθηματα που δεν ειναι δικα του αλλά με άλλα χρησιμα...να φυγουμε εντελως απο αυτη την μορφη των εξετασων που ειναι αλωστε μια επιβολη των πολιτικαντιδων και κανεις δεν την υποστηριζει..να παμε σε οχι εξετασεις ή κατι αλλο ..μπορει να πεσει στο τραπεζι ως προταση αραγε?
Ναι μπορει... αλλα οι πολιτικοι σε καθε αλλαγη παντα θα κοιτανε προς τα πισω ..στην σιγουρια τους .. στις πανελληνιες ...εκει που εμεις χαψαμε και πιστεψαμε οτι χωρις αρχαια και λατινικα δεν θα γινεις καλος νομικος ή κοινωνιολογος. Οποτε τα βηματα θα ειναι μικρα.
Η ψοφια κατσικα του γειτονα θα ειναι παντα μια καλη κατσικα για μας.
Σημερα ο υπουργος μετα απο 5 χρονια ψεματα ειπε και μια αληθεια τους.


Συγγνώμη που είναι το κακό να εξειδικεύονται από την Γ' Λυκείου σε πιο ειδικά θέματα των επιστημών που θα ακολουθήσουν. Ας πούμε τι Γνώσεις θα αποκομίσει από ένα διπλό μάθημα Φυσικής - Ηλεκτρονικής άλλα και Αρχιτεκτονικής Η/Υ (Σε συνδυασμό με μάθημα Προγραμματισμού που θα γίνεται με Πραγματικές Γλώσσες και όχι αυτές του Υπουργείου) Υποψήφιος του υποθετικού πεδίου Επιστημών Πληροφορικής;

  • Θα γνωρίζει το Φυσικό Backround των Επιστημών της Πληροφορικής, της Μηχανικής Υπολογιστών και των Τηλεπικοινωνιών
  • Θα γνωρίζει στοιχειώδεις γνώσεις Ηλεκτρονικής και Υλικού Υπολογιστή
  • Και θα μάθει κάποια βασικά πράγματα γύρω από Επιστήμες της Ηλεκτρονικής Τεχνολογίας,(Ρομποτική, Αυτόματος Έλεγχος, Ολοκληρωμένα Κυκλώματα) της Πληροφορικής (Λογική Σχεδίαση, Άλγεβρα Boole) και των Τηλεπικοινωνίων (Θεώρημα Shannon , 5G/6G Επικοινωνίες).
Πληροφορική ΔΕΝ είναι μόνο το Software Engineering και η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Όπως και ο Αρχιτέκτονας να εξετάζεται στο Σχέδιο ως Μάθημα Προσανατολισμού και Όχι Ειδικό.

Και καλά κάνουν και το Λύκειο είναι Προθάλαμος για το Πανεπιστήμιο, Άμα κάποιος δεν τα θέλει αυτά μπορεί να μην πάει ΓΕΛ και ή να πάει ΕΠΑΛ ή να πάει σε σχολές της ΔΥΠΑ και να γίνει ένας πολύ καλός τεχνίτης.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,403 μηνύματα.
Το παρών σύστημα ύλης είναι μια χαρά θεωρώ. Εαν αρχίσουν να μπλέκονται πράγματα που ανήκουν στο πανεπιστημιακό realm, τότε θα γίνει το απόλυτο μπάχαλο για πολλούς λόγους. Η προσοχή πρέπει να δοθεί σε αποδοτικότερους τρόπους διδασκαλίας της υφιστάμενης ύλης. Είμαστε στον 21ο αιώνα και πολλά μαθήματα διδάσκονται ακόμα με τον ίδιο στριφνό τρόπο που διδάσκονταν αιώνες πριν.

Για να μην παρεξηγηθώ, το διάβασμα απο βιβλία είναι αναντικατάστατο και θα αποτελεί πάντα την βάση. Ωστόσο χρειάζονται νέες προσεγγίσεις με οπτικοακουστικό και διαδραστικό υλικό.
 
Top